WoW gameplay mogen ze wel iets versnellen wat mij betreft. Al die 2/3 seconden casts voelen gewoon niet fijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mee eens. Het lijkt er op dat spellen tegenwoordig alleen maar snelle, korte matches e.d. moeten hebben, en dat ergens lang voor grinden tegenwoordig echt niet meer kan. Sowieso een dungeon die langer dan een half uur duurt in WoW vinden mensen nu al lang
Of die zgn 'snelle gameplay' om het maar even zo te noemen, iets is wat de nieuwe generatie jongeren/tieners met spellen juist willen, of dat het gepushed wordt vanuit developers/publishers, laat ik maar even in het midden, maar kan me voorstellen dat Blizzard hier ook wel in mee gaat om jongere subs aan te spreken in ieder geval.
Nou... vanilla was wel moeilijker dan wat WoW nu is. Vanilla WoW was wel aardig omdat we niet beter wisten, maar als men mij vraagt of ik naar een vanillaserver wil komen zegt ik nee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is toch heel logisch dat blizzard zo veel mogelijk mensen laat spelen.
In een MMO.
Die al vanaf dag 1 een extreem lage skillcap heeft gehad.
In welk opzicht was Vanilla moeilijker?quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou... vanilla was wel moeilijker dan wat WoW nu is. Vanilla WoW was wel aardig omdat we niet beter wisten, maar als men mij vraagt of ik naar een vanillaserver wil komen zegt ik nee.
Laten we zeggen dat het uitgebreider was qua skills, talents, dingen die je persé moest hebben omdat je anders niet kon vechten (hunter met pouch en kogels/pijlen bijv.). Alles is nu zo enorm gestreamlined dat je niet eens meer hoeft na te denken. Als je in vanilla een spec koos zat je er aan vast (of betaalde weet ik het hoeveel gold), hetzelfde gold voor talents.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In welk opzicht was Vanilla moeilijker?
Talents mee eens.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het uitgebreider was qua skills, talents, dingen die je persé moest hebben omdat je anders niet kon vechten (hunter met pouch en kogels/pijlen bijv.). Alles is nu zo enorm gestreamlined dat je niet eens meer hoeft na te denken. Als je in vanilla een spec koos zat je er aan vast (of betaalde weet ik het hoeveel gold), hetzelfde gold voor talents.
Tegenwoordig kun je binnen seconden van spec wijzigen en je heirloom gear verandert mee. Talent verkeerd gekozen? Even naar een inn of hoofdstad en je kunt gratis switchen.
Dat soort gedoe
Ben het met je eens, maar de huidige generatie (nieuwe spelers) die het makkelijke van nu gewend is zou het niet aankunnenquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Talents mee eens.
Maar dat is toch allemaal niet echt moeilijk te noemen, vooral tijdrovender. Niet dat dat verkeerd is in een MMO.
Niet te vergeten 1 pvp talenttree en 1 voor pve plus bijbehorende gear. Maar dat was weer iets later toen het ook nog gold kostte om te kunnen switchen. Plus je moest het dacht ik ook eerst 'trainen' of kopen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het uitgebreider was qua skills, talents, dingen die je persé moest hebben omdat je anders niet kon vechten (hunter met pouch en kogels/pijlen bijv.). Alles is nu zo enorm gestreamlined dat je niet eens meer hoeft na te denken. Als je in vanilla een spec koos zat je er aan vast (of betaalde weet ik het hoeveel gold), hetzelfde gold voor talents.
Tegenwoordig kun je binnen seconden van spec wijzigen en je heirloom gear verandert mee. Talent verkeerd gekozen? Even naar een inn of hoofdstad en je kunt gratis switchen.
Dat soort gedoe
Yup Naar je trainer gaan voor nieuwe skills, en vreten voor je pet hebben èn een bag slot opofferen voor ammo.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet te vergeten 1 pvp talenttree en 1 voor pve plus bijbehorende gear. Maar dat was weer iets later toen het ook nog gold kostte om te kunnen switchen. Plus je moest het dacht ik ook eerst 'trainen' of kopen.
En als je niet oplette ging je pet dood omdat je hem geen eten gaf
Ik zeg dat allemaal nergens en ik vind het ook wel vreemd dat je denkt dat ik dat ergens zeg.quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:22 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Raar voorbeeld. Zingen kan je gewoon doen, maar als je graag voor publiek wilt zingen en je klinkt als een schrale ezel zal je van een koude kermis thuiskomen natuurlijk.
Maar juist met die instelling zitten we nu opgescheept met een basis peuterspel waar je overal bij het handje wordt genomen, alles zonder enige moeite in je eentje is te doen en als je dan een beetje uitdaging zoekt je alleen terecht kan in instances.
Quest texts lezen en op onderzoek uitgaan? Niet nodig. Groep content? Alleen in instances. etc.
Ga je me nu serieus zeggen dat dat een goede ontwikkeling is? Waarom moet elke game voor iedereen te spelen zijn? Dat is toch een ontzettend rare insteek?
oh ja gewoon met bow en polearmquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup Naar je trainer gaan voor nieuwe skills, en vreten voor je pet hebben èn een bag slot opofferen voor ammo.
Hunter was toen wel leuker, met veel meer opties (aspects, traps). Tegenwoordig dender ik rond als een BM hunter met twee corehounds, laat die beesten het meeste werk doen en doe zelf cobra shot, chimaera shot, kill command en murder of crows, ice trap om te kunnen vluchten als dat nodig is.
Tevens: all gear was hunter gear
En zwaard en dagger en schild en cloth armor en en...quote:
ik had toen een hele coole fistweapon.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En zwaard en dagger en schild en cloth armor en en...
combatquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Die talent trees van vroeger, dat was wat zeg Mijn eerste poppetje was een subtlety/assassination/hoeheeettedieanderookalweer rogue Ik koos van elke tree wat me wel leuk leek Kom je niet heel ver in je talenttree.
yes!quote:
Ik was een tijdje combat rogue, maar subtlety werd enorm leuk met die shadow step + stunlock Doet me er aan denken: binnenkort ff een deleted lvl 93 sub rogue resurrecten en naar Nordrassil transferrenquote:
Stel dat je char een axe had en er dropt een mace dan moest je dus je weaponskill met mace skillen voor je dat wapen echt nuttig voor je was.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In welk opzicht was Vanilla moeilijker?
Rogue die bow need voor ranged weapon :pquote:
per keer je talents veranderde werd het duurderquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Talents mee eens.
Maar dat is toch allemaal niet echt moeilijk te noemen, vooral tijdrovender. Niet dat dat verkeerd is in een MMO.
Godsamme ja, weapon skills trainenquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
Stel dat je char een axe had en er dropt een mace dan moest je dus je weaponskill met mace skillen voor je dat wapen echt nuttig voor je was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |