abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2018 @ 11:38:16 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181793840
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 11:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Neuh, gewoon goed met mijn handen.
Sowieso, gelklauwen :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer zondag 9 september 2018 @ 11:48:17 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181794239
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 11:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dan zou ik toch voor mdma kristallen gaan. Hypothetisch gezien. Zegt men.
Stagiare van ons slikt op events wel eens wat, en na wat vragen van ons bejaarden tijdens de lunch had ze de volgende dag een zakje met 2 pilletjes in haar lunchtrommeltje naast de bammetjes :D het waren 2 kleine rozedingetjes met de kop van Trump. Daar moet je dan aan likken _O- Ik schrik niet zo snel ergens van, maar een paar collega's zaten echt zo te kijken: :B :B
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 12:05:55 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181794401
Niet echt heel handig om dat mee te nemen naar je werk, al is het enkel om te laten zien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181794413
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 11:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Stagiare van ons slikt op events wel eens wat, en na wat vragen van ons bejaarden tijdens de lunch had ze de volgende dag een zakje met 2 pilletjes in haar lunchtrommeltje naast de bammetjes :D het waren 2 kleine rozedingetjes met de kop van Trump. Daar moet je dan aan likken _O- Ik schrik niet zo snel ergens van, maar een paar collega's zaten echt zo te kijken: :B :B
Jammer dat ze niet oranje waren. Gemiste kans.
Spoilers!
  zondag 9 september 2018 @ 12:08:16 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181794453
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:05 schreef derLudolf het volgende:
Niet echt heel handig om dat mee te nemen naar je werk, al is het enkel om te laten zien.
Op "dat werk" is een vrij groot deel van de routinematig in gebruik zijnde spulletjes vele malen heftiger en gevaarlijker dan die meegesleepte snoepjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 9 september 2018 @ 12:10:46 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181794506
:W Ff paar uurtjes rijden, zwaaien naar Mini en Myraela en dan koffiedoen met mn broertje :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 12:11:08 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181794515
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Op "dat werk" is een vrij groot deel van de routinematig in gebruik zijnde spulletjes vele malen heftiger en gevaarlijker dan die meegesleepte snoepjes...
Die discussie voer ik niet, ik heb het enkel over het juridische deel. Als de verkeerde personen ze zien denk ik dat je op je minst een pittig gesprek hebt met je leidinggevende.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181794714
Relatietest doorstaan. _O_ IKEA kast staat.

pi_181794762
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is nog niet helemaal duidelijk wat wel en niet mag. De vriendin waarmee J weg was las ergens dat ze tot de lies onder je kleren mogen. Geen idee verder. Maar dat fouilleren gebeurt sowieso onder toeziend oog van de politie, die staan er gewoon naast.
Het ballen knijpen gebeurde trouwens buitensbroeks.

Achtelijk gedoe daar. Een bus van de ME, politie te paard, extreem fouilleren, een bus van de OvJ. Zo zonde van het geld dat soort dingen. Als ze een handvol mensen oppakken op zulke dagen is het veel. En hoera, dan hebben mensen een strafblad omdat ze een pilletje willen slikken. Dan heb je toch wel mooi een punt gemaakt als gemeente zijnde ^O^

Verder zei J dat DJ Paul gisteren live een stuk beter draaide dan die crap die uit de speakers van de buren kwam.
Mwah, heb ooit opgetreden met een koor op Qlimax in de Gelredome. Daar hadden we de kleedkamer naast de politie waar ze de mensen “verwerkten” die gepakt waren met iets + koffie voor de agenten in burger. Was de godganse avond een aanvoer van mensen hoor. En allemaal via de achterdeur naar buiten.

W.m.b. overigens gewoon een totaalverbod op alle alcohol en drugs op feesten en in t uitgaan, en in je eigen huis doen wat je zelf wil (maar 0 promille grens en levenslange rijontzegging voor rijden met drank op). Oh en gereguleerde teelt/fabricage en verkoop door de overheid. Soort systeembolaget. Dat alle horeca dan faillier gaat zal me worst wezen :+
Kwak
pi_181794804
Edit gemist.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 9 september 2018 @ 12:26:26 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181794811
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 11:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 9 september 2018 @ 12:27:16 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181794825
Hoe is het verder nu met jou, Kwak?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181795087
Een totaalverbod op alcohol behalve in huis? Why?
pi_181795363
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:39 schreef Myraela het volgende:
Een totaalverbod op alcohol behalve in huis? Why?
Omdat schadelijker en gevaarlijker dan drugs. Net als roken nu nauwelijks meer sociaal geaccepteerd is zou dat met drank wmb ook mogen. Maar als je jezelf een stuk in je kraag wil zuipen doe je dat maar lekker thuis.
Kwak
pi_181795378
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:27 schreef Molo het volgende:
Hoe is het verder nu met jou, Kwak?
Best wel goed! Vermoeidheid begint te verdwijnen, eten gaat prima. Afvallen ook nog steeds dus ben wel blij.
Kwak
pi_181795411
Even geen tijd meer om op Kwak te reageren. We proberen weg te gaan.

Ik at net toast met gepocheerd ei, bacon uit Engeland en champignons. Er is toast met ham, gepocheerd ei en hollandaise onderweg :9~
Spoilers!
  zondag 9 september 2018 @ 12:58:05 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181795455
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Best wel goed! Vermoeidheid begint te verdwijnen, eten gaat prima. Afvallen ook nog steeds dus ben wel blij.
Ondanks gedoe met je lijf wat er uiteraard nog steeds wel is klinkt dit wel erg positief zeg! Fijn!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181795470
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Omdat schadelijker en gevaarlijker dan drugs. Net als roken nu nauwelijks meer sociaal geaccepteerd is zou dat met drank wmb ook mogen. Maar als je jezelf een stuk in je kraag wil zuipen doe je dat maar lekker thuis.
Daar ben ik het niet helemaal mee oneens.
Het is werkelijk absurd dat alcoholgebruik zo normaal is. Zelfs dagelijks drinken is voor veel mensen normaal. En nadat de alcohollobby na dik 100 jaar eindelijk minder invloed kreeg, zijn de bierhipsters ineens in opkomst. Als de lobby destijds had geweten dat het zo makkelijk was om mensen te laten drinken hadden ze heel wat miljarden minder hoeven spenderen _O-
Spoilers!
pi_181795608
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:11 schreef derLudolf het volgende:

Die discussie voer ik niet, ik heb het enkel over het juridische deel. Als de verkeerde personen ze zien denk ik dat je op je minst een pittig gesprek hebt met je leidinggevende.
We zaten met zijn 4tjes aan een tafel en ze liet ze alleen even ter illustratie zien. Wat ze er verder op feestjes mee doet is haar zaak toch :?
Ze is overigens al weg bij ons en weer naar school.
pi_181795822
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 01:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
He ho Captain Jack ;(
90'ies feesten in feesttenten zijn de leukste *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_181795823
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet oranje waren. Gemiste kans.
Mss waren ze wel oranje? Ik dacht roze, tis al een tijd geleden :+
pi_181796065
Hoe moet ik dan vreemden tegenkomen om kusjes met tong te kunnen geven als ik die jolijt enkel in mn eigen huis gebruik?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 9 september 2018 @ 13:41:10 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_181796184
Over tong gesproken, bij de AH hebben ze ook koeientong te koop, met 35% sticker. Laatste pakje.. Helemaal voor mij bedoeld *0*
Houdbaar tot 21 sept. waarom dan al een sticker....

Ik maak wat mee op zo'n dag daarom.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_181796212
Het frappeert mij wel dat allerlei rigide gedachtes over hoe je zelf zou willen leven ook maar op de hele wereld geprojecteerd moeten worden...

Waarmee ik de illegaliteit en schade die door drugsgebruik en drank zeker niet wil bagatelliseren, maar sec in de act van gebruiken en er van genieten kan ik niets fouts zien.

Al de problemen rond -iig- mdma liggen vooral in het gebied van (oeh ja ik ga het zeggen) beknepen cis gendered witterds die hun keurigheid aan een ieder op willen leggen die tegelijkertijd balen dat dit een consumptiegoederenstroom is waar zij eens niet op binnen lopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')