abonnement Unibet Coolblue
pi_181700343
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_181700357
Ik vind vooral de dates wel leuk, maar het hele datingleven is wel een stuk minder...
pi_181700367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind vooral de dates wel leuk, maar het hele datingleven is wel een stuk minder...
Wat bedoel je hier mee?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181700416
En als de date nou niks word, wat doe je dan met de betreffende persoon?
Ik hoef ook geen nieuwe vrienden of zo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181700421
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:28 schreef rival het volgende:

Ken er genoeg. Ben er zelf 1.
Ik snap jullie per definitie niet. :)

Een date is voor mij een gezellig uitje. Daten is een leuk iemand beter leren kennen. Beide niet iets waar ik iets op tegen heb :D
ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook wel :@ Maar heb tot nu toe ook enkel hele leuke dates gehad. Had ook niet idee dat zij het heel vervelend vonden maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 september 2018 @ 10:56:12 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181700424
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind vooral de dates wel leuk, maar het hele datingleven is wel een stuk minder...
Dates leuk maar datingleven minder. Uh, oke :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 5 september 2018 @ 10:56:51 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181700438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En als de date nou niks word, wat doe je dan met de betreffende persoon?
Ik hoef ook geen nieuwe vrienden of zo
Dit lijkt mij een retorische vraag.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181700439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook wel :@ Maar heb tot nu toe ook enkel hele leuke dates gehad. Had ook niet idee dat zij het heel vervelend vonden maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd :P
Ja daar ligt het ook wel aan :D ik had er 1 die bleek zwanger te zijn _O- en een ander die had de stem van een papegaai on steroids -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181700444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit lijkt mij een retorische vraag.
Ik weet het voor mezelf ook wel :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181700451
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En als de date nou niks word, wat doe je dan met de betreffende persoon?
Ik hoef ook geen nieuwe vrienden of zo
Die gooi je in je kelder of zo :P
Nja dat slecht nieuws gesprek is wat minder inderdaad. Maar ja. Hoort er ook bij.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181700471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook wel :@ Maar heb tot nu toe ook enkel hele leuke dates gehad. Had ook niet idee dat zij het heel vervelend vonden maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd :P
Zeker de eerste date, verdomd spannend O+
pi_181700474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee?
Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
pi_181700484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja daar ligt het ook wel aan :D ik had er 1 die bleek zwanger te zijn _O- en een ander die had de stem van een papegaai on steroids -O-
:D oops
Bij dat laatste denk ik meteen aan die hysterische blauwe vogel UI van Danique _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181700494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:59 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D oops
Bij dat laatste denk ik meteen aan die hysterische blauwe vogel UI van Danique _O-
Die had ik wel genomen nog :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181700510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
Ligt eraan of je leuk bent, wat je ervoor doet, en in het geval van Tinder kan het super easy zijn als je een goed profiel hebt...

Maar of het lastig is.... Denk dat als je 10 vrouwen aanspreekt en er 5 minuten mee kletst en een nummer "scoort" dat de kans best groot is dat er een date uit komt. Kost je nog geen uur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181700515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
Ligt dat niet gewoon aan jezelf? Tegenwoordig zoveel mogelijkheden als je wilt om iemand te vinden.
pi_181700535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ligt eraan of je leuk bent, wat je ervoor doet, en in het geval van Tinder kan het super easy zijn als je een goed profiel hebt...

Maar of het lastig is.... Denk dat als je 10 vrouwen aanspreekt en er 5 minuten mee kletst en een nummer "scoort" dat de kans best groot is dat er een date uit komt. Kost je nog geen uur.
Dit is inderdaad wel waar, maar het heeft uiteraard ook te maken met hoe je bent, je uitstraling etc
pi_181700543
Hij komt morgen al thuis O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700547
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel waar, maar het heeft uiteraard ook te maken met hoe je bent, je uitstraling etc
Iedereen die 5 minuten kan kletsen met een vrouw en vindt dat het gesprekje bevalt en iets van spanning voelt maakt gewoon goede kans.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181700560
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Hij komt morgen al thuis O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181700563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iedereen die 5 minuten kan kletsen met een vrouw en vindt dat het gesprekje bevalt en iets van spanning voelt maakt gewoon goede kans.
Ja dat is zeer zeker zo.
pi_181700571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wel op zijn bank though, die is een stuk relaxter.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700583
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wel op zijn bank though, die is een stuk relaxter.
Lucky man :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181700588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
Ah op die manier. Dat is voor sommigen nog wel een dingetje ja.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181700591
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lucky man :D
You know it 8-).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700625
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wel op zijn bank though, die is een stuk relaxter.
Fijn dat het een dag eerder is, hoewel de reden iets minder is. Maar....bank O+
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik wel een heule fijne heb :7 Wel fijn dat soort ontdekkingen :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181700639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ah op die manier. Dat is voor sommigen nog wel een dingetje ja.
En het is echt niet dat ik niet mijn best doe hoor...
Het is gewoon lastig dat tegenwoordig een foto van iemand maar alles moet zeggen hoe leuk iemand is.. Dan kun je nog zo spontaan of gezellig zijn, als je foto's kut zijn maak je geen kans.
Tijdens het stappen moet het misschien nog wel eens kunnen lukken, maar dat doe ik tegenwoordig niet elke dag meer...
pi_181700640
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Hij komt morgen al thuis O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vallen is natuurlijk niet tof. Maar yay voor hem eerder thuis hebben!

Ik heb naar alle waarschijnlijkheid dinsdag een date met fladdermeneer *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_181700643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En als de date nou niks word, wat doe je dan met de betreffende persoon?
Ik hoef ook geen nieuwe vrienden of zo
Gewoon netjes afscheid nemen.
pi_181700644
Ik hou gewoon niet zo van contact let mensen, daarom heb ik in mijn leven alleen casual sex gehad en 1 serieuze liefde (toen ging alles vanzelf). Zie mezelf echt niet allemaal mensen ontmoeten ;s
pi_181700673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

Fijn dat het een dag eerder is, hoewel de reden iets minder is. Maar....bank O+
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik wel een heule fijne heb :7 Wel fijn dat soort ontdekkingen :P
Haha ja dat is wel chill he? Die van mij is net niet diep genoeg om lekker met z'n 2en op te kunnen liggen. Zijn bank is dieper en hij heeft er een hocker bij waardoor je er ook een 2 persoons chaise longue van kunt maken 8-) ideaal ding.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:09 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Het vallen is natuurlijk niet tof. Maar yay voor hem eerder thuis hebben!

Ik heb naar alle waarschijnlijkheid dinsdag een date met fladdermeneer *O*
Ooooeeeeh spannend! Ik duim voor je :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef rival het volgende:

[..]

Zeker de eerste date, verdomd spannend O+
De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.
pi_181700726
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.
Niet helemaal mee eens. Ik heb vaak juist toch al wel bepaalde verwachtingen, je spreekt niet voor niets met elkaar af. Toch jammer als het dan tegenvalt. Al werkt zonder (hoge) verwachtingen wel een stuk beter heb ik gemerkt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:09 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

En het is echt niet dat ik niet mijn best doe hoor...
Het is gewoon lastig dat tegenwoordig een foto van iemand maar alles moet zeggen hoe leuk iemand is.. Dan kun je nog zo spontaan of gezellig zijn, als je foto's kut zijn maak je geen kans.
Tijdens het stappen moet het misschien nog wel eens kunnen lukken, maar dat doe ik tegenwoordig niet elke dag meer...
Je klaagt nu over een keuze die je toch echt zelf maakt. Je hoeft het niet via apps en foto's te doen.
En je kan voor meer naar buiten dan stappen :P
  woensdag 5 september 2018 @ 11:15:30 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181700739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
Hoe dat zo? Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit tevoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181700775
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik kende mijn eerste vriendje van de TMF chat _O-. Like, really, van zo'n tv chat box :').
Nee!!!! Serious? Ik ook :D
Sarcasme. Herken het.
pi_181700785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee!!!! Serious? Ik ook :D
Jup, serieus :D en de eerste keer dat ik 'm in het echt ontmoette was mijn moeder erbij :'). Good old days... tegenwoordig ontmoet ik vreemde mannen van het internet wel zonder ouderlijke begeleiding :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit tevoor.
Die ervaring heb ik helaas niet :{
Maar ik wil jullie ook niet lastigvallen met mijn gezeur verder, ik ga wel weer aan mijn vrouwelijke vrienden vragen welke foto's ik het beste kan gebruiken :P
pi_181700793
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:14 schreef Debsterr het volgende:

Niet helemaal mee eens. Ik heb vaak juist toch al wel bepaalde verwachtingen, je spreekt niet voor niets met elkaar af. Toch jammer als het dan tegenvalt. Al werkt zonder (hoge) verwachtingen wel een stuk beter heb ik gemerkt.
Nou ja, je hebt gelijk dat je de verwachting hebt dat iemand wel leuk kan zijn, anders spreek je inderdaad niet af. Maar er zit in ieder geval nog geen gevoel bij.

Het is toch altijd wat anders als er gevoel bij komt kijken.
pi_181700812
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jup, serieus :D en de eerste keer dat ik 'm in het echt ontmoette was mijn moeder erbij :'). Good old days... tegenwoordig ontmoet ik vreemde mannen van het internet wel zonder ouderlijke begeleiding :P.
je moeder :D _O-
hoe oud was je toen? Was dat je eerste date?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181700820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik helaas niet :{
Maar ik wil jullie ook niet lastigvallen met mijn gezeur verder, ik ga wel weer aan mijn vrouwelijke vrienden vragen welke foto's ik het beste kan gebruiken :P
Of laat ze de foto’s maken, als ze nog niet goed genoeg zijn.
pi_181700833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

je moeder :D _O-
hoe oud was je toen? Was dat je eerste date?
15, we zouden naar een apres ski party in Zoetermeer gaan (bij hem in de buurt) en hij ging dan ook met vrienden _O-. Echt, dat dat wat geworden is... uiteindelijk bijna 3 jaar zelfs.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700848
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.
Wereld van verschil dan want ik heb het ook echt alleen de eerste date :+
pi_181700849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik helaas niet :{
Maar ik wil jullie ook niet lastigvallen met mijn gezeur verder, ik ga wel weer aan mijn vrouwelijke vrienden vragen welke foto's ik het beste kan gebruiken :P
Is geen gezeur ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181700904
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

15, we zouden naar een apres ski party in Zoetermeer gaan (bij hem in de buurt) en hij ging dan ook met vrienden _O-. Echt, dat dat wat geworden is... uiteindelijk bijna 3 jaar zelfs.
Haha mijn zusje was erbij en zijn beste vriend :D En eigenlijk vond ik hem niet zo leuk in het begin, maar ben toch ruim 9 jaar bij hem gebleven :@ Jeetje wat doen we dingen als we jong zijn he...
Sarcasme. Herken het.
pi_181700919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha mijn zusje was erbij en zijn beste vriend :D En eigenlijk vond ik hem niet zo leuk in het begin, maar ben toch ruim 9 jaar bij hem gebleven :@ Jeetje wat doen we dingen als we jong zijn he...
Jup... ach, hebben we ook weer van geleerd toch :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700978
Haha TMF Chat, wat heb ik daar een uren besteed zeg!
En dan vragen om mensen hun MSN zodat je privé kon chatten :9
pi_181700982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:21 schreef rival het volgende:

[..]

Wereld van verschil dan want ik heb het ook echt alleen de eerste date :+
Het is altijd klaar na de eerste date? Dat is wel zonde. Nee, ik ben wel gewend dat het een vervolg krijgt. Maar soms niet. Online is toch anders dan irl en je kan maar beter meteen duidelijk zijn als het niet erin zit.
pi_181701012
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jup... ach, hebben we ook weer van geleerd toch :D?
Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...
Sarcasme. Herken het.
pi_181701076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...
Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?

Maakt jou aantrekkelijker dus vergroot je kansen op de datingmarkt. *)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701091
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is altijd klaar na de eerste date? Dat is wel zonde. Nee, ik ben wel gewend dat het een vervolg krijgt. Maar soms niet. Online is toch anders dan irl en je kan maar beter meteen duidelijk zijn als het niet erin zit.
Ik heb het over de spanning. :D
pi_181701122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:35 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb het over de spanning. :D
Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181701137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.
Wat doe jij allemaal op de tweede date en niet op de eerste dat je die tweede zo spannend vindt? :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701177
Ligt eraan wat je nog niet gedaan hebt op de eerste date :D
pi_181701179
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Mijn huidige omschrijving:

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.

Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.

Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.

-------------------

Iemand nog tips?
pi_181701189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.
Simpel gezegd. Als er een 2e date komt weet ik al dat die ander mij leuk vindt.
pi_181701206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Mijn huidige omschrijving:

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.

Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.

Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.

-------------------

Iemand nog tips?
Misschien is dit teveel van het goede? Moet het juist iets korter en bondiger?
Je hebt wat mij betreft genoeg punten waarmee je een gesprek zou kunnen triggeren...

Ik heb op dit moment het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef toe, ook niet echt je van het!
pi_181701286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Mijn huidige omschrijving:

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.

Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.

Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.

-------------------

Iemand nog tips?
Kijk, als jij dit bent, prima. Maar ik zou hier enorm op afknappen. Vooral het masseren en knuffelen gedeelte. Inderdaad too much, too eager. Korter spreekt meer aan, denk ik. En wat humor er in..
Sarcasme. Herken het.
pi_181701300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Mijn huidige omschrijving:

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.

Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.

Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.

-------------------

Iemand nog tips?
Ik vind het een beetje klinken alsof je jezelf aanbied ter dating, wat opzicht ook wel klopt..... Maar het komt over alsof je iets wilt en iets niet hebt en geeft een wat afhankelijke vibe.
Verder begint het allemaal met "ik" dat leest minder fijn. Minder moeite - denk ik - loont meer.

Omschrijving:
Impulsief, creatief, zorgzaam en ik kan goed masseren en koken *wink, wink*

In je foto's heb je een foto met een gitaar dus dat hoef je niet te omschrijven. Verder knuffel je een klein schattig huisdier dus waarom schrijf je dat op? En die vakantiefoto laat ook zien dat je van reizen houdt en van de zon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701331
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.


Iemand nog tips?
Ik ben ook dol op knuffelen. En vrouwen zoeken vast wel een man die daar ook van houdt. Maar als je het zo neerzet ben ik bang dat je een ander signaal uitstuurt.
pi_181701362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?

Maakt jou aantrekkelijker dus vergroot je kansen op de datingmarkt. *)
Haha, ja of niet. Ik heb helemaal geen klachten over de datingmarkt of problemen met mijn foto’s of profieltekst. Als je het heel interessant vindt en mee wilt denken omdat je me zo graag mag, mag je me een dm sturen.
Sarcasme. Herken het.
pi_181701369
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?

Maakt jou aantrekkelijker dus vergroot je kansen op de datingmarkt. *)
Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen :N.

OT: nog steeds tof contact met date, morgen gaan wij elkaar zien, zin in! :D
pi_181701390
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen :N.

OT: nog steeds tof contact met date, morgen gaan wij elkaar zien, zin in! :D
Hype :D *O* we duimen voor je!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181701407
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

OT: nog steeds tof contact met date, morgen gaan wij elkaar zien, zin in! :D
Is dit de date met wie je al een heel weekend samen bent geweest?
pi_181701444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:30 schreef Spirit82 het volgende:

Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...
Ruimte voor groei. ;)
pi_181701449
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen :N.

OT: nog steeds tof contact met date, morgen gaan wij elkaar zien, zin in! :D
Haha jeetje man wat trigger ik een negativiteit bij jou! Laat het losss :*
Sarcasme. Herken het.
pi_181701450
Complimenten trouwens voor de eensgezindheid over die profieltekst _O_
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:38 schreef ludovico het volgende:

Wat doe jij allemaal op de tweede date en niet op de eerste dat je die tweede zo spannend vindt? :D
Nou ja die eerste is idd meer kijken wie je voor je hebt en tja een eerste kennismaking. Maar heb ik nog niet echt het gevoel erbij, enkel spanning hoe die persoon zou zijn. En gewoon hoe dan ook een leuke tijd hebben.
Met de tweede komt er inderdaad meer gevoel bij kijken denk ik. Is ie net zo leuk als ik me herinner, als er iets van spanning was, is dat nog steeds aanwezig...en idd dit ook :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Ligt eraan wat je nog niet gedaan hebt op de eerste date :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181701489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:35 schreef rival het volgende:

Ik heb het over de spanning. :D
Ok. Nou, dat heb ik de eerste date dus niet. Is denk ik ook een mindset. Ik zit daar niet met de vraag of ik leuk genoeg gevonden zal worden, daar ga ik namelijk vanuit, maar met de vraag of de ander leuk genoeg is om daar mijn tijd aan te besteden. Anders gezegd: ik ben niet de sollicitant, maar degene bij wie men solliciteert. Net als in het dagelijks leven. Lekker vertrouwd. ;)
pi_181701495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:53 schreef ludovico het volgende:
Complimenten trouwens voor de eensgezindheid over die profieltekst _O_
Ik vind jouw tips over het vermelden van je hobby's en dingen die je leuk vindt in je foto's heel slim! Daar ga ik ook gebruik van maken :)
pi_181701522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:56 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik vind jouw tips over het vermelden van je hobby's en dingen die je leuk vindt in je foto's heel slim! Daar ga ik ook gebruik van maken :)
Nadeel is alleen dat je dan wel leuke foto's moet hebben maar ik geloof er wel in dat goede foto's echt een groot verschil maken.

Je kunt dat ook niet echt afdwingen... Stel je hebt een foto bij een kampvuurtje met mensen waar jij gitaar speelt en je perfect in het licht komt van dat vuur... Die foto's kun je niet afdwingen maar zal je wel op Tinder een goede dosis aandacht geven (denk ik)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701527
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok. Nou, dat heb ik de eerste date dus niet. Is denk ik ook een mindset. Ik zit daar niet met de vraag of ik leuk genoeg gevonden zal worden, daar ga ik namelijk vanuit, maar met de vraag of de ander leuk genoeg is om daar mijn tijd aan te besteden. Anders gezegd: ik ben niet de sollicitant, maar degene bij wie men solliciteert. Net als in het dagelijks leven. Lekker vertrouwd. ;)
Ik zie het allemaal niet zo zwart wit ;)
pi_181701530
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Mijn huidige omschrijving:

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.

Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.

Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.

-------------------

Iemand nog tips?
Beetje vlak. Geen humor. Springt er niet uit. Mijn nimmer bescheiden mening.
pi_181701548
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen :N.

OT: nog steeds tof contact met date, morgen gaan wij elkaar zien, zin in! :D
Success en hopelijk veel plezier ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181701593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:58 schreef rival het volgende:

Ik zie het allemaal niet zo zwart wit ;)
Ik hou niet zo van enerzijds/anderzijds. ;)
  woensdag 5 september 2018 @ 12:01:39 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181701598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Mijn huidige omschrijving:

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.
Spelletjes = verkleinwoord, vind ik minder
"nog ooit piano" = ooit nog piano
quote:
Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.
"en nog mooie dingen " en "stukje cultuur" , vind ik beetje dubbelop ofzo, ook door de dubbele "en"
quote:
Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.

"Gek op knuffelen", vind ik altijd beetje nasty overkomen ofzo, geen idee waarom, weet ook niet of meer mensen/vrouwen dat hebben

Weet het: beetje azijnpisser, maar zo las ik het
  woensdag 5 september 2018 @ 12:01:58 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181701605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:46 schreef ludovico het volgende:
Impulsief, creatief, zorgzaam en ik kan goed masseren en koken *wink, wink*
Zeker geen "wink wink".... :X
pi_181701631
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeker geen "wink wink".... :X
_O-

;) ;) :* :* :9
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701650
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
pi_181701655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:51 schreef rival het volgende:

[..]

Is dit de date met wie je al een heel weekend samen bent geweest?
Nee, dat hele weekend is er niet van gekomen.

Dit is een andere leukerd! *O*
pi_181701658
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spelletjes = verkleinwoord, vind ik minder
"nog ooit piano" = ooit nog piano

[..]

"en nog mooie dingen " en "stukje cultuur" , vind ik beetje dubbelop ofzo, ook door de dubbele "en"

[..]

"Gek op knuffelen", vind ik altijd beetje nasty overkomen ofzo, geen idee waarom, weet ook niet of meer mensen/vrouwen dat hebben

Weet het: beetje azijnpisser, maar zo las ik het
Kijk eens, zo een gratis spellingcheck erbij ;)
pi_181701678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Nouja dat 'wink wink'verhaaltje is om iemand te verleiden een beetje, dus dan moet je dat masseren en koken wel wat verleidelijker brengen... "Goed" is wel een belangrijk woordje dan of "super goed" zelfs, maarja dat is meer mijn stijl. Cue_ houdt er niet van. "Goed masseren en koken ;) "
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Haha toch die winks erbij :9
Is in ieder geval minder een verslag, dus wat mij betreft een stuk beter!
pi_181701725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja dat 'wink wink'verhaaltje is om iemand te verleiden een beetje, dus dan moet je dat masseren en koken wel wat verleidelijker brengen... "Goed" is wel een belangrijk woordje dan of "super goed" zelfs, maarja dat is meer mijn stijl. Cue_ houdt er niet van. "Goed masseren en koken ;) "
Persoonlijk zou ik ook liever *wink, wink* zien dan ;) ;)
Het is jammer dat ik niet kan koken, dan had ik hem zo overgenomen :7
pi_181701775
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik ook liever *wink, wink* zien dan ;) ;)
Wink wink is minder serieus dan "wink" inderdaad. Moet natuurlijk wel een beetje lichtzinnig blijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
"zoeken" is wederom een beetje afhankelijk.

Optimistische levensgenieter:
Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en kan goed masseren en koken ;) ;)

/ Houdt van eigenwijze spontane vrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181701838
Echt enorm bedankt! :)
Nu eens kijken of dit meer aantrekt.

Ik hou jullie op de hoogte :)
pi_181701899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:13 schreef rkd het volgende:
Echt enorm bedankt! :)
Nu eens kijken of dit meer aantrekt.

Ik hou jullie op de hoogte :)
Ik zou denk ik nog eerder kiezen voor impulsieve levensgenieter en optimistisch bij de opsommingen zetten.

Optimistisch zegt eigenlijk niets over jou en levensgenieter ook niet. Dat is namelijk wat zovelen beweren. Impulsief is al weer wat specifieker. Daar krijg je als lezer eerder een bepaald beeld bij.
pi_181701929
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik nog eerder kiezen voor impulsieve levensgenieter en optimistisch bij de opsommingen zetten.

Optimistisch zegt eigenlijk niets over jou en levensgenieter ook niet. Dat is namelijk wat zovelen beweren. Impulsief is al weer wat specifieker. Daar krijg je als lezer eerder een bepaald beeld bij.
Straalt naar mijn mening enthousiasme uit voordat je dus bij de karakteristieken komt die je gaat lezen. Ik vind hem wel slim in die zin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 5 september 2018 @ 12:23:50 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181702000
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.

Tenminste, ik zou er vanuit gaan dat je dan enkel voor seks op Tinder zit.
pi_181702021
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.

Tenminste, ik zou er vanuit gaan dat je dan enkel voor seks op Tinder zit.
Denkt ze ook nog eens aan seks terwijl ze je profiel leest. c_/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 5 september 2018 @ 12:26:01 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181702030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:25 schreef ludovico het volgende:

Denkt ze ook nog eens aan seks terwijl ze je profiel leest. c_/
Als dat hetgene is wat je wilt uitstralen, geen probleem.
Wil je wat serieus, dan zullen veel vrouwen afhaken.
pi_181702092
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van enerzijds/anderzijds. ;)
Ik begrijp niet goed wat je hiermee wil zeggen?
pi_181702096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Straalt naar mijn mening enthousiasme uit voordat je dus bij de karakteristieken komt die je gaat lezen. Ik vind hem wel slim in die zin.
Ik lees nogal wat sollicitatiebrieven. Misschien dat het daarom bij mij vooral oproept ‘nee, niet weer een optimistische levensgenieter’. ;)
pi_181702124
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.

Tenminste, ik zou er vanuit gaan dat je dan enkel voor seks op Tinder zit.
90% kans dat je gelijk hebt ook nog.

Maar belangrijk punt wel: mannen die willen neuken zijn er meer dan genoeg op Tinder. Het beste belicht je jouw kwaliteiten die juist vertellen dat jij degene bent die wat meer gezocht wordt.

Tenzij je natuurlijk gewoon op zoek bent naar seks. Ben daar dan gewoon eerlijk over.
pi_181702154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:29 schreef rival het volgende:

[..]

Ik begrijp niet goed wat je hiermee wil zeggen?
Dat ik wat uitgesprokener ben. Zwart/wit, zoals jij dat noemt.
pi_181702282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Ik zou masseren weglaten staat zo pornokingachtig, en dan ik ben grappig in plaats daarvan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181702354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik zou masseren weglaten staat zo pornokingachtig, en dan ik ben grappig in plaats daarvan
Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld. :)
pi_181702427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld. :)
Ah ja ik heb een grappig hoofd, dat heeft niet iedereen ook natuurlijk
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181702466
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld. :)
dat kan ik dan wel weer grappig vinden :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181702519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat kan ik dan wel weer grappig vinden :D
Me too, maar ik vermoed dat de meesten die humor ontgaat. 8-)
pi_181703060
Ja, eens met de massageopmerkingen. Als ik dat lees, denk ik 1) die is alleen op seks uit, en 2) hoe veel meiden zijn al ingegaan op het massageaanbod?

Voor mij werkt zoiets niet, maar misschien ben ik dan ook niet de doelgroep. :)
  woensdag 5 september 2018 @ 13:23:56 #102
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181703139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik zou masseren weglaten staat zo pornokingachtig, en dan ik ben grappig in plaats daarvan
True.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181703337
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:19 schreef Amy1990 het volgende:
Ja, eens met de massageopmerkingen. Als ik dat lees, denk ik 1) die is alleen op seks uit, en 2) hoe veel meiden zijn al ingegaan op het massageaanbod?

Nooit denken aan de hoeveelheid die jou voor is gegaan. En ook nooit vragen.

(mental note: ook beter de vraag gewoon ontlopen)
  woensdag 5 september 2018 @ 13:42:50 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181703463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nooit denken aan de hoeveelheid die jou voor is gegaan. En ook nooit vragen.

(mental note: ook beter de vraag gewoon ontlopen)
Goed advies inderdaad.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181703523
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goed advies inderdaad.
En als je date Kim Holland is?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181703543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

En als je date Kim Holland is?
Dan weet je het toch al :P
  woensdag 5 september 2018 @ 13:48:00 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181703568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

En als je date Kim Holland is?
Wat Tommy zegt, dan weet je sowieso al genoeg.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181703828
Oke, massage eruit gehaald. en dan ook het wink wink eruit gehaald, want dat komt niet meer over dan.

Dus het is geworden:

Optimistische levensgenieter:

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik hou van koken.

/houdt van eigenwijze spontane vrouwen

---------------------

Zo zie je maar weer hoe lastig het is om als man op te vallen en een leuke omschrijving van jezelf te maken zo dat dames geneigd zijn om een praatje te maken.
pi_181703946
Mand.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:27:10 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181704378
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Mand.
Dat idee krijg ik ook een beetje.
Vind zelf een beetje verhaalvorm niet erg. Of in ieder geval iets meer dan enkel een lijstje.
pi_181704556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:00 schreef rkd het volgende:
Oke, massage eruit gehaald. en dan ook het wink wink eruit gehaald, want dat komt niet meer over dan.

Dus het is geworden:

Optimistische levensgenieter:

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik hou van koken.

/houdt van eigenwijze spontane vrouwen

---------------------

Zo zie je maar weer hoe lastig het is om als man op te vallen en een leuke omschrijving van jezelf te maken zo dat dames geneigd zijn om een praatje te maken.
Niks ten nadele van je beschrijving ofzo hoor, maar nieuwsgierig word ik er niet van. Eigenwijs heeft ook voor veel mensen een licht negatieve connotatie, denk niet dat mensen zich graag zo omschrijven tegenover iemand die ze nog niet kennen.

Ik heb een tijdje als beschrijving gehad dat mijn levensdoel was om touwtje te springen op het rode plein in Moskou, maar dat ik eerst nog bezig was voldoende Russisch te leren om dat ter plekke ook uit te kunnen leggen aan een agent. Dat leverde best veel hele leuke reacties en openers op, want het is relatief bizar. :P

Wie je bent en wat je karakter is komt als het goed is toch wel naar voren in het gesprek wat je straks voert, voor de like ben je alleen nog bezig met prikkelen, aandacht trekken, nieuwsgierig maken. Zodát ze je liket. En dat gesprek aangaat.
Your opinion of me is none of my business.
pi_181704560
Ik heb nog wel een tekst die ik eerder gebruikte... zat een soort van humor in :P

quote:
Ik kan je laten gillen. Ik breng je naar een hoogtepunt en laat je hart sneller kloppen. Na een dieptepunt kijk ik altijd weer omhoog. Soms ga ik ineens heel snel, soms ben ik niet te volgen. Ik laat je duizelen, genieten, beven, ik ga volledig ondersteboven. Ik laat je gewichtloosheid beleven. Altijd met de handen omhoog en je haren los, maar gelukkig rem ik ook op de juiste momenten.

Ik ben een achtbaan.

Ga je mee?
pi_181704624
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb nog wel een tekst die ik eerder gebruikte... zat een soort van humor in :P

[..]

Maar dat zegt dan weer niks over jou als persoon. Ik wil(de) écht naar Moskou om dat te doen, en ben(/was) ook écht Russisch aan het leren. Dan heb je direct een gesprek, want waarom dan? En dat kon ik ook uitleggen. Dat van jou is wel grappig, soort van, maar niet interessant en het trekt ook geen aandacht. De seksuele connotatie vind ik ook een beetje om te janken. :') :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 05-09-2018 15:06:52 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_181704658
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar dat zegt dan weer niks over jou als persoon. Ik wil(de) écht naar Moskou om dat te doen, en ben(/was) ook écht Russisch aan het leren. Dan heb je direct een gesprek, want waarom dan? En dat kon ik ook uitleggen. Het is wel grappig, soort van, maar niet interessant en het trekt ook geen aandacht. De seksuele connotatie vind ik ook een beetje om te janken. :') :@
Daarom gebruik ik hem niet meer haha O-)

Ik wil altijd nog een keer op een station zo'n piano bespelen... maar ik kan helemaal geen piano spelen.. Misschien moet ik daar iets mee doen
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 september 2018 @ 14:46:29 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181704761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb nog wel een tekst die ik eerder gebruikte... zat een soort van humor in :P

[..]

Ik zou hier echt impotent van raken.
pi_181704843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nooit denken aan de hoeveelheid die jou voor is gegaan. En ook nooit vragen.

(mental note: ook beter de vraag gewoon ontlopen)
Haha ja klopt. En eigenlijk denk ik daar vrij weinig aan, maar zo’n specifieke massageoproep roept het bij mij wel op. Vandaar dus dat ik dan altijd naar links swipe. ;)
pi_181704872
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:50 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Haha ja klopt. En eigenlijk denk ik daar vrij weinig aan, maar zo’n specifieke massageoproep roept het bij mij wel op. Vandaar dus dat ik dan altijd naar links swipe. ;)
Tenzij het je beroep is, zou ik dat ook achterwegen laten ja...
pi_181704875
Al die zogenaamde originele profielteksten. :')
pi_181704882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

En als je date Kim Holland is?
Meteen weglopen. Maar dan op basis van hoe ze eruit ziet. Ik vind haar echt heel erg onaantrekkelijk.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:56:20 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181704930
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb nog wel een tekst die ik eerder gebruikte... zat een soort van humor in :P

[..]

Dit soort dingen vind ik dus echt helemaal niets :X :X
pi_181704998
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:52 schreef TvhN het volgende:
Al die zogenaamde originele profielteksten. :')
Nou kom, laat eens zien hoe het moet!
pi_181705073
Had ik er even bij moeten zetten dat ik het zelf uiteindelijk ook niets vond? :P
pi_181705093
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit soort dingen vind ik dus echt helemaal niets :X :X
Dit. 'Haha, ik doe net of ik het over seks heb maar eigenlijk is het een achtbaan hahaha zo lekker gek!'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181705209
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Had ik er even bij moeten zetten dat ik het zelf uiteindelijk ook niets vond? :P
Nee joh. Maakt het uit. Het is nog altijd beter dan de gemiddelde profieltekst op Tinder (want niet aanwezig). Duidelijk is dat dit voor vrouwen niet werkt. Maar je hebt in ieder geval een poging gedaan.

En je durft het ook nog in een groep azijnpissers te flikkeren. ;)
pi_181705307
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:

En je durft het ook nog in een groep azijnpissers te flikkeren. ;)
Dat getuigt zeker van lef!
  woensdag 5 september 2018 @ 15:40:28 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181705786
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Had ik er even bij moeten zetten dat ik het zelf uiteindelijk ook niets vond? :P
Gelukkig maar :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181706269
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou kom, laat eens zien hoe het moet!
Gewoon een beschrijving van datgene waar je geïnteresseerd in bent. Desnoods iets over jouw karakter. Zal hier wel weer verschrikkelijk saai worden gevonden, maar dat neppe vind ik juist echt een afknapper.
pi_181706733
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:00 schreef TvhN het volgende:

[..]

Gewoon een beschrijving van datgene waar je geïnteresseerd in bent. Desnoods iets over jouw karakter. Zal hier wel weer verschrikkelijk saai worden gevonden, maar dat neppe vind ik juist echt een afknapper.
Ik zou zeggen plaats het hier. Zul je zien dat er aan de zijlijn ook weer commentaar op komt.

Marketingtechnisch (en een Tinderprofiel is gewoon marketing) hoort een profiel bij jouw doelgroep interesse op te wekken. Er is dus niet een beste manier. ;)

Maar goed, als je zo’n smilie gaat gebruiken als jij gebruikt vind ik ook wel dat jij echt mag laten zien hoe het moet. Vandaar mijn reactie.

Mijn mening.
pi_181706768
Er zullen altijd mensen zijn die een tekst wel of niet leuk vinden. Voor de een is iets te saai, voor de ander te druk. Punt is dat jij iemand zoekt die bij jou past. Je kunt dus wel hihaho gaan doen en kijk mij eens smooth overkomen, maar als je zo niet bent...

Gewoon lekker bij jezelf blijven.
Sarcasme. Herken het.
pi_181706829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn die een tekst wel of niet leuk vinden. Voor de een is iets te saai, voor de ander te druk. Punt is dat jij iemand zoekt die bij jou past. Je kunt dus wel hihaho gaan doen en kijk mij eens smooth overkomen, maar als je zo niet bent...

Gewoon lekker bij jezelf blijven.
Dit dus.
pi_181706862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn die een tekst wel of niet leuk vinden. Voor de een is iets te saai, voor de ander te druk. Punt is dat jij iemand zoekt die bij jou past. Je kunt dus wel hihaho gaan doen en kijk mij eens smooth overkomen, maar als je zo niet bent...

Gewoon lekker bij jezelf blijven.
Dat inderdaad. Je bent juist op zoek naar iemand die bij je past toch? Van mijn profieltekst zullen veel mensen ook niet warm worden, prima, dat is dan niet de doelgroep ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_181706886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn die een tekst wel of niet leuk vinden. Voor de een is iets te saai, voor de ander te druk. Punt is dat jij iemand zoekt die bij jou past. Je kunt dus wel hihaho gaan doen en kijk mij eens smooth overkomen, maar als je zo niet bent...

Gewoon lekker bij jezelf blijven.
Maar daarom juist. Hij noemt zichzelf spontaan etc en dan is 't enige wat 'ie heeft een lijstje. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_181707001
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar daarom juist. Hij noemt zichzelf spontaan etc en dan is 't enige wat 'ie heeft een lijstje. :D
Ja, maar aan de andere kant is niet iedereen even handig met wervende teksten. Wie weet is hij dat irl wel.

Als je ziet wat het gemiddelde niveau is op Tinder, dan springen de tranen in je ogen. Daar zit alles wat hier nu gepost is weer ruim boven.
pi_181707178
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar daarom juist. Hij noemt zichzelf spontaan etc en dan is 't enige wat 'ie heeft een lijstje. :D
Hij heeft er tenminste iets staan. Bij 9 van de 10 die voorbij komen staat er niets.

En dan hebben ze vaak óók nog niets zeggende foto's :{.

Afkraken kan iedereen én is makkelijk!

Links en rechts af en toe je foto verversen en je bio aanpassen doet wonderen.

Zelf heb ik er een afkorting instaan, en dat blijkt aandacht te trekken omdat ze dan gaan gokken, wat het zou kunnen betekenen. (nee, ik ga hem niet delen hier ;)).
pi_181712741
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb nog wel een tekst die ik eerder gebruikte... zat een soort van humor in :P

[..]

Ik had een tekstje waarin stond:

Doordeweeks ben ik schipper op een schip (eerste foto was met kapitein hoedje op) en in het weekend ben ik astronaut.

Hmm, ik herinner me wel dat het er toen wel iets uitgebreider stond maar weet het niet meer precies....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181713200
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Dit schijnt beter te werken (doorstrepen lukt niet, ben mobiel en weet de tags niet uit mijn hoofd):
quote:
Optimistische klootzak zoekt spontaan eigenwijs kreng.

Impulsief, creatief, muzikaal en ja, in bezit van wasbord. Mocht je toch nog mij zien zitten en mijn hart van het slot weten te krijgen, dan volgt misschien meer ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181713879
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit schijnt beter te werken (doorstrepen lukt niet, ben mobiel en weet de tags niet uit mijn hoofd):

[..]

Het heeft zeker humor! :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_181714370
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit schijnt beter te werken (doorstrepen lukt niet, ben mobiel en weet de tags niet uit mijn hoofd):

[..]

_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181717977
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit schijnt beter te werken (doorstrepen lukt niet, ben mobiel en weet de tags niet uit mijn hoofd):

[..]

Haha, die is wel echt leuk!

Dan nog zijn leuke foto’s ook belangrijk...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  woensdag 5 september 2018 @ 23:59:38 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181718488
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit schijnt beter te werken (doorstrepen lukt niet, ben mobiel en weet de tags niet uit mijn hoofd):

[..]

Moet ie wel echt een wasbord hebben.

Al vind ik hem zelf iets te gemaakt, dat begin vooral.
Maar blijkbaar valt hij bij andere vrouwen wel in de smaak
pi_181718951
Lachen, gieren, brullen
  donderdag 6 september 2018 @ 07:05:16 #142
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_181720364
'Wees jezelf' :r
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_181720667
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit schijnt beter te werken (doorstrepen lukt niet, ben mobiel en weet de tags niet uit mijn hoofd):

[..]

Als ik Tinder even heel basaal analyseer dan zijn de foto's enkel bedoeld om te etaleren waaraan een toekomstige match binnenkort zou kunnen friemelen. In die zin is een biografie dan niet bedoeld om iets over jezelf te vertellen, maar eerder als een middel om de drempel tot contact te verlagen. Het een en ander hangt natuurlijk ook een beetje af van het type vrouw dat je zoekt. Maar ik vermoed dat zodra een toekomstige match niet al teveel hoeft na te denken over een swipe en eerder vanuit een knee-jerk response handelt dan je dan op de goede weg bent. Je tekst zou best eens erg goed kunnen werken. Sterker nog, ik had je zelf bijna een dm gestuurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2018 07:49:38 ]
pi_181721132
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
'Wees jezelf' :r
Wie wil jij dan zijn?
pi_181721193
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie wil jij dan zijn?
rapper boef
pi_181721877
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Als ik Tinder even heel basaal analyseer dan zijn de foto's enkel bedoeld om te etaleren waaraan een toekomstige match binnenkort zou kunnen friemelen. In die zin is een biografie dan niet bedoeld om iets over jezelf te vertellen, maar eerder als een middel om de drempel tot contact te verlagen. Het een en ander hangt natuurlijk ook een beetje af van het type vrouw dat je zoekt. Maar ik vermoed dat zodra een toekomstige match niet al teveel hoeft na te denken over een swipe en eerder vanuit een knee-jerk response handelt dan je dan op de goede weg bent. Je tekst zou best eens erg goed kunnen werken. Sterker nog, ik had je zelf bijna een dm gestuurd.
Ben het hier deels mee eens. Je bekijkt foto’s en op basis daarvan bepaald je of je iemand (waarschijnlijk) fysiek leuk genoeg vindt. Maar ik kan ook echt enorm afknappen op tekst. Als daaruit blijkt dat een man bijvoorbeeld een wereldreiziger is, of een toerist, of een enorme geitenwollensok, dan hoeft het voor mij niet want dat gaat toch nooit passen.

Oja en als een man er in heeft staan kleiner te zijn dan 1.80, dan hoeft het ook niet :@

Zelf heb ik er een FAQ in staan met alleen antwoorden zodat ze mogen raden welke vragen erbij horen. En daarna een paar steekwoorden over mezelf en wat ik zoek, maar dan kort en bondig en met humor (vind ik zelf). Werkt op zich prima als iemand je aan wil spreken. Maar ook hier hult het merendeel van de matches zich in stilzwijgen.
Sarcasme. Herken het.
pi_181721939
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:42 schreef Drug het volgende:

[..]

rapper boef
Dan kun je denk ik het beste beginnen met een lobotomie.
pi_181722255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben het hier deels mee eens. Je bekijkt foto’s en op basis daarvan bepaald je of je iemand (waarschijnlijk) fysiek leuk genoeg vindt. Maar ik kan ook echt enorm afknappen op tekst. Als daaruit blijkt dat een man bijvoorbeeld een wereldreiziger is, of een toerist, of een enorme geitenwollensok, dan hoeft het voor mij niet want dat gaat toch nooit passen.

Oja en als een man er in heeft staan kleiner te zijn dan 1.80, dan hoeft het ook niet :@

Zelf heb ik er een FAQ in staan met alleen antwoorden zodat ze mogen raden welke vragen erbij horen. En daarna een paar steekwoorden over mezelf en wat ik zoek, maar dan kort en bondig en met humor (vind ik zelf). Werkt op zich prima als iemand je aan wil spreken. Maar ook hier hult het merendeel van de matches zich in stilzwijgen.
Ik snap dat je matches daar niets over zeggen. Het is geen sollicitatie gesprek.. Raad de vraag..

Ik zou er keihard op afknappen, zogenaamde "humor".

Aan de andere kant heb je er tenminste iets staan.

Voor mij is het een totaalplaatje, zowel het uiterlijk én innerlijk moet kloppen, zo niet, dan is het exit!

Date dag vandaag, heb er zin in! *O* (en hoop dat het nu wel "raak" is, houd slag om de arm om teleurstelling te voorkomen).
pi_181722316
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik snap dat je matches daar niets over zeggen. Het is geen sollicitatie gesprek.. Raad de vraag..

Ik zou er keihard op afknappen, zogenaamde "humor".

Aan de andere kant heb je er tenminste iets staan.

Voor mij is het een totaalplaatje, zowel het uiterlijk én innerlijk moet kloppen, zo niet, dan is het exit!

Date dag vandaag, heb er zin in! *O* (en hoop dat het nu wel "raak" is, houd slag om de arm om teleurstelling te voorkomen).
Humor als afknapper. Die is dan weer nieuw voor
mij.
pi_181722406
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Humor als afknapper. Die is dan weer nieuw voor
mij.
Er zijn zoveel verschillende soorten humor, dat ik me best kan voorstellen dat een daarvan kan afknappen...

Er zijn genoeg mensen die de droge humor van Herman Finkers niet kunnen waarderen
  donderdag 6 september 2018 @ 10:11:32 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181722505
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Humor als afknapper. Die is dan weer nieuw voor mij.
Volgens mij bedoelt whenm vooral de "gemaakte" humor. Te obviously verzonnen teksten.

Koffiemeneer had een redelijk korte beschrijving maar wel precies 1 van de punten die ik belangrijk vind (namelijk dat 'ie lang is). De mijne was vooral ideaal voor hem om op in te haken want ik was op zoek naar een hangmat (m'n P.S. - vind ik zelf altijd wel leuk als iemand iets randoms als P.S. heeft), 1 van zijn boomerangs was in een hangmat.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181722732
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik snap dat je matches daar niets over zeggen. Het is geen sollicitatie gesprek.. Raad de vraag..

Ik zou er keihard op afknappen, zogenaamde "humor".

Aan de andere kant heb je er tenminste iets staan.

Voor mij is het een totaalplaatje, zowel het uiterlijk én innerlijk moet kloppen, zo niet, dan is het exit!

Date dag vandaag, heb er zin in! *O* (en hoop dat het nu wel "raak" is, houd slag om de arm om teleurstelling te voorkomen).
Zucht. Als er gesproken wordt, gaat het JUIST daarover. Het is een aanknopingspunt waar gretig gebruik van wordt gemaakt. Maar ik hoor mannen vaak zeggen dat er zoveel vrouwen zijn die niks zeggen. Ik probeerde alleen aan te geven dat dat voor vrouwen net zo geldt.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:34:51 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181722894
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, dat hele weekend is er niet van gekomen.

Dit is een andere leukerd! *O*
Huh? Wat is er gebeurd dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181722912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zucht. Als er gesproken wordt, gaat het JUIST daarover. Het is een aanknopingspunt waar gretig gebruik van wordt gemaakt. Maar ik hoor mannen vaak zeggen dat er zoveel vrouwen zijn die niks zeggen. Ik probeerde alleen aan te geven dat dat voor vrouwen net zo geldt.
Weet je zeker dat je geen vrouwen matcht dan?
pi_181723014
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:04 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Er zijn zoveel verschillende soorten humor, dat ik me best kan voorstellen dat een daarvan kan afknappen...

Er zijn genoeg mensen die de droge humor van Herman Finkers niet kunnen waarderen
Dat is iets anders. Het las meer als een afwijzing van het gebruik van humor an sich.
pi_181725252
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt whenm vooral de "gemaakte" humor. Te obviously verzonnen teksten.
Precies dit ^O^
pi_181725278
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Huh? Wat is er gebeurd dan?
Ze had geen "klik", en na een goed gesprek is ze vertrokken.
pi_181725610
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze had geen "klik", en na een goed gesprek is ze vertrokken.
Ze had geen 'klik', maar jullie hebben wel een goed gesprek gehad? Daar heb je meestal ook wel een klik voor nodig toch?

;) :*
pi_181725629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:57 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Ze had geen 'klik', maar jullie hebben wel een goed gesprek gehad? Daar heb je meestal ook wel een klik voor nodig toch?

;) :*
Dat hangt er maar vanaf hoe de ander zoekt.
pi_181725749
quote:
het Linda festival...nou heren sla uw slag *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181725845
Ben alleen wel benieuwd naar het type vrouwen wat hier op af komt.. Is het kort en pittig of lang en gezellig ;)
pi_181726049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:18 schreef Ghostbuster het volgende:

Wat een ellende, ik ben te pragmatisch voor dating ook hoeveel procent kans heb je dat het slaagt 5% misschien :{
GB iets voor jou! Hier vind je die 20 vrouwen wel...het Linda-festival *O*
quote:
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 6 september 2018 @ 13:23:26 #164
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_181726090
quote:
Nou Faxie.. sla je slag
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_181726091
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

GB iets voor jou! Hier vind je die 20 vrouwen wel...het Linda-festival *O*

[..]

Ja leuk met een Rood knipperend hartje op de Linda beurs rondlopen ^O^ lief dat je aan me dacht O+
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181726131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja leuk met een Rood knipperend hartje op de Linda beurs rondlopen ^O^ lief dat je aan me dacht O+
Ik vind het wel iets voor jou. Weet je wat, je mag mijn GoPro lenen :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181726140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:26 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik vind het wel iets voor jou. Weet je wat, je mag mijn GoPro lenen :P
_O- met hoofdband
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181726229
Het idee van de knipperende hartjes is wel leuk, ik zou alleen niet weten wat mannen op een Linda Festival zouden moeten doen, behalve dan vrouwen oppikken...

Dit is overduidelijk gewoon een poging om meer mannen naar het festival te laten komen, poging tot doelgroep verbreden.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:37:28 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181726333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:57 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Ze had geen 'klik', maar jullie hebben wel een goed gesprek gehad? Daar heb je meestal ook wel een klik voor nodig toch?

;) :*
Date klik is andere klik dan vriendschaps klik tho
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181726512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit is overduidelijk gewoon een poging om meer mannen naar het festival te laten komen
Joh :D
pi_181726518
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Date klik is andere klik dan vriendschaps klik tho
Ooooooooooooh, oke!
pi_181726607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:51 schreef rival het volgende:

[..]

Joh :D
Precies! en dit zegt al genoeg natuurlijk.. zo doorzichtig als glas allemaal.

Om nog maar te zwijgen over het programma;

quote:
https://lindafestival.nl/programma/

En dan de Tuin Der Lusten _O-
11.30 UUR KUTCAKES VERSIEREN
11.30 UUR AFTREKCURSUS
12.00 UUR EROTISCH BORDUREN
12.30 UUR KUTCAKES VERSIEREN
12.15 UUR CORINE KOOLE
13.00 UUR AFTREKCURSUS
13.00 UUR PIEMELS HAKEN
14.15 UUR AFTREK CURSUS
15.00 UUR CORINE KOOLE
15.45 UUR CORINE KOOLE
16.00 UUR KUTCAKES VERSIEREN

Okay dan _O- _O-
pi_181726652
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:57 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Precies! en dit zegt al genoeg natuurlijk.. zo doorzichtig als glas allemaal
Hoezo doorzichtig?
Ze vragen toch letterlijk of er mannen naartoe willen komen?

Maar gerust niet omdat ze willen dat wij voortaan ook de Linda gaan lezen. Ook niet zodat er nog veel meer roseetjes verkocht worden.

is toch gewoon zodat ze de vrijgezelle vrouwen wat te bieden hebben. Dat is toch best logisch?

[ Bericht 1% gewijzigd door rival op 06-09-2018 14:06:58 ]
pi_181726699
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:51 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Ooooooooooooh, oke!
En het lag niet aan je uiterlijk want ze kwam op de date.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181727001
Piemels haken mogen ze wel een paar kilometer wol meenemen voor de Fok mannen :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181727016
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:57 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Precies! en dit zegt al genoeg natuurlijk.. zo doorzichtig als glas allemaal.

Om nog maar te zwijgen over het programma;

[..]

En ik eerst denken dat jij weinig subtiel creatief geweest was. ;)
pi_181727072
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En ik eerst denken dat jij weinig subtiel creatief geweest was. ;)
oh het staat er ook echt zie ik nu :D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181727199
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En ik eerst denken dat jij weinig subtiel creatief geweest was. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

oh het staat er ook echt zie ik nu :D _O-
ik was dus niet de enige :')
pi_181727211
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit schijnt beter te werken (doorstrepen lukt niet, ben mobiel en weet de tags niet uit mijn hoofd):

[..]

Whahaha hij is leuk :)
pi_181727365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:38 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

ik was dus niet de enige :')
Jullie hadden mijn zogenaamde profieltekst gezien toch, dit zou ik niet eens kunnen verzinnen als ik het zou willen... _O-
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 september 2018 @ 15:38:04 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181728138
hm hm.

Van 2 niet-dating-sites mogelijke potentielen heb ik nu met 1 een date. :7. Dit is een leuke vrouw.
(we hadden elkaar al eens gezien, maar dat was op een sociaal dingetje)

De ander is lastiger, want collega, maar die appt nu ook 's avonds en hint naar etentjes.

Maar ik ga toch maar voor optie 1. Collega's zijn nooit handig.

Leuk. Zin in. Blijft grappig/stom dat dit soort dingen altijd komen op een moment dat je besloten hebt dat je even geen haast hebt en wel weer klaar bent met :r tinder :r enzo.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 september 2018 @ 15:38:31 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181728143
(dus ik hoef niet naar het Linda evenement)
pi_181728181
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:23 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Nou Faxie.. sla je slag
:{
pi_181728487
quote:
3s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:38 schreef Kreator het volgende:
(dus ik hoef niet naar het Linda evenement)
Linda is ook ernstig overjarig. Dus ik heb een beetje vrees dat het publiek niet mee gaat vallen.

Om nog maar over dat programma te zwijgen.

Nee, al was de bron hier nog zo leeg, dan zou ik denk ik gewoon een dagje zuipen prefereren.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:34:27 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181729017
Hebben jullie ook dat Tinder vraagt om je telefoonnr voor verificatie/veiligheid?
pi_181729051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie ook dat Tinder vraagt om je telefoonnr voor verificatie/veiligheid?
Je kan kiezen tussen facebook en telefoon nummer om je account aan te koppelen geloof ik? Ik hou er eigenlijk niet zo van dat mijn privacy aan alle kanten geneukt wordt. Maar goed..

Via facebook hebben ze je nummer sowieso al. Facebook haalt je nummer gewoon van whatsapp af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181729078
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:38 schreef Kreator het volgende:
hm hm.

Van 2 niet-dating-sites mogelijke potentielen heb ik nu met 1 een date. :7. Dit is een leuke vrouw.
(we hadden elkaar al eens gezien, maar dat was op een sociaal dingetje)

De ander is lastiger, want collega, maar die appt nu ook 's avonds en hint naar etentjes.

Maar ik ga toch maar voor optie 1. Collega's zijn nooit handig.

Leuk. Zin in. Blijft grappig/stom dat dit soort dingen altijd komen op een moment dat je besloten hebt dat je even geen haast hebt en wel weer klaar bent met :r tinder :r enzo.
Gewoon beide.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 6 september 2018 @ 16:45:22 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181729261
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:36 schreef ludovico het volgende:
Je kan kiezen tussen facebook en telefoon nummer om je account aan te koppelen geloof ik? Ik hou er eigenlijk niet zo van dat mijn privacy aan alle kanten geneukt wordt. Maar goed..

Via facebook hebben ze je nummer sowieso al. Facebook haalt je nummer gewoon van whatsapp af.
Heb er al heel lang een account, dus dit is nu ineens extra.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:45:42 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181729272
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:38 schreef Kreator het volgende:
hm hm.

Van 2 niet-dating-sites mogelijke potentielen heb ik nu met 1 een date. :7. Dit is een leuke vrouw.
(we hadden elkaar al eens gezien, maar dat was op een sociaal dingetje)

De ander is lastiger, want collega, maar die appt nu ook 's avonds en hint naar etentjes.

Maar ik ga toch maar voor optie 1. Collega's zijn nooit handig.

Leuk. Zin in. Blijft grappig/stom dat dit soort dingen altijd komen op een moment dat je besloten hebt dat je even geen haast hebt en wel weer klaar bent met :r tinder :r enzo.
Zou vooral voor de leukste gaan.
pi_181729299
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb er al heel lang een account, dus dit is nu ineens extra.
If you dont pay for the product, you are the product.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181729391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kan kiezen tussen facebook en telefoon nummer om je account aan te koppelen geloof ik? Ik hou er eigenlijk niet zo van dat mijn privacy aan alle kanten geneukt wordt. Maar goed..

Via facebook hebben ze je nummer sowieso al. Facebook haalt je nummer gewoon van whatsapp af.
Dit werkt niet meer, ook al gebruikte je voorheen alleen Facebook, nu moet je ongeacht of je wel of geen Facebook gebruikt je telefoon nummer verifiëren..

Kwam ik ook achter toen ik een keer uitgelogd was en daarna weer in wilde loggen.. :@
pi_181729763
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:38 schreef Kreator het volgende:
hm hm.

Van 2 niet-dating-sites mogelijke potentielen heb ik nu met 1 een date. :7. Dit is een leuke vrouw.
(we hadden elkaar al eens gezien, maar dat was op een sociaal dingetje)

De ander is lastiger, want collega, maar die appt nu ook 's avonds en hint naar etentjes.

Maar ik ga toch maar voor optie 1. Collega's zijn nooit handig.

Leuk. Zin in. Blijft grappig/stom dat dit soort dingen altijd komen op een moment dat je besloten hebt dat je even geen haast hebt en wel weer klaar bent met :r tinder :r enzo.
Klinkt goed. Die eerste dan :) (die van dat etentje?). Die tweede was je toch al niet zo enthousiast over?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 september 2018 @ 18:05:33 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181731284
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Klinkt goed. Die eerste dan :) (die van dat etentje?). Die tweede was je toch al niet zo enthousiast over?
Denk het?

En ben wel enthousiast over de tweede, maar wil echt niet met een collega die ik een paar keer per week 8 uur per dag zie.

Voorlopig qua persoon niet echt een voorkeur.

Maar.. Ben gewoon wel vrolijk dat er weer wat loopt.
pi_181731503
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Denk het?

En ben wel enthousiast over de tweede, maar wil echt niet met een collega die ik een paar keer per week 8 uur per dag zie.

Voorlopig qua persoon niet echt een voorkeur.

Maar.. Ben gewoon wel vrolijk dat er weer wat loopt.
Voordeel van een collega is wel dat je haar ook in de lunchpauze stuk kan trekken.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:16:08 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181731518
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voordeel van een collega is wel dat je haar ook in de lunchpauze stuk kan trekken.
....
  donderdag 6 september 2018 @ 18:24:24 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181731688
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voordeel van een collega is wel dat je haar ook in de lunchpauze stuk kan trekken.
Nee. Het is gewoon onhandig en awkward :’)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181731713
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voordeel van een collega is wel dat je haar ook in de lunchpauze stuk kan trekken.
Maakt het werk een stuk spannender.
pi_181731722
Collega's :')

Hoofdpijn
pi_181731782
quote:
13s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee. Het is gewoon onhandig en awkward :’)
Wat is er onhandig aan? Juist spannend. Hopen dat iedereen lang genoeg blijft lunchen en niet langs jouw kantoor loopt.

Alhoewel dat op zich ook wel grappig is, maar een tikje onprofessioneel. ;)
pi_181731808
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maakt het werk een stuk spannender.
Een beetje ontspanning tijdens de lunch is goed voor het werktempo na de lunch. Hef alternatief is een rondje lopen. Kan ook. :)
pi_181731952
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voordeel van een collega is wel dat je haar ook in de lunchpauze stuk kan trekken.
Lekker proffesioneel dat.
Mocht t uiteindelijk niet goed lopen dan heb je risico op drama. Plus alles en iedereen die zich ermee bemoeit.

Ik snap Krea wel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 6 september 2018 @ 18:41:00 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181732002
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er onhandig aan? Juist spannend. Hopen dat iedereen lang genoeg blijft lunchen en niet langs jouw kantoor loopt.

Alhoewel dat op zich ook wel grappig is, maar een tikje onprofessioneel. ;)
Omdat dit in real life gewoon niet gebeurd. Werk en prive lopen te snel in elkaar over, je brengt teveel tijd met elkaar door. Nee, geen collega meer voor mij.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181732038
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

Lekker proffesioneel dat.
Mocht t uiteindelijk niet goed lopen dan heb je risico op drama. Plus alles en iedereen die zich ermee bemoeit.

Ik snap Krea wel.
Ik heb niet gezegd dat er geen nadelen zijn. ;)
pi_181732088
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Omdat dit in real life gewoon niet gebeurd. Werk en prive lopen te snel in elkaar over, je brengt teveel tijd met elkaar door. Nee, geen collega meer voor mij.
Wat gebeurt in real life niet? Er zijn zoveel collega’s die een relatie krijgen. Is ook normaal. Je brengt veel tijd met elkaar door, dus de kans dat je je gaat hechten is relatief groot.

Ik heb ook wel eens wat gehad met collega’s. Meer kortstondig, maar dat was nu eenmaal zoals het liep.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:52:41 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181732253
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat gebeurt in real life niet? Er zijn zoveel collega’s die een relatie krijgen. Is ook normaal. Je brengt veel tijd met elkaar door, dus de kans dat je je gaat hechten is relatief groot.

Ik heb ook wel eens wat gehad met collega’s. Meer kortstondig, maar dat was nu eenmaal zoals het liep.
Sex at the office niet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181732383
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sex at the office niet.
O natuurlijk wel. Zeker bij mijn eerste baan na het afstuderen. Ongeschikt om het tijdens de lunch te doen, eerlijk is eerlijk, maar na werktijd prima te doen. Ik weet het van zeker drie collega’s dat die het daar ook gedaan hebben.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 september 2018 @ 19:19:39 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181732708
Nah. Wel eens gehad, maar nooit iets goeds uitgekomen. Wel ellende.

De mooiste was toen ik een nieuwe baas kreeg die ineens de pik op mij had. Bleek later dat hij met mijn ex had. :').

Als je dan toch kunt kiezen, kies ik liever iemand anders.
Maar ja, we zien het wel. Eerst zondag wat drinken en de liefde bedrijven.
pi_181733184
Ik smelt altijd een beetje als mannen het “de liefde bedrijven” noemen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_181735294
Bij "de liefde bedrijven" moet ik hier altijd aan denken :P
pi_181735346
En weer terug van date, eten was gezellig. Helaas was ze wel iets dikker dan geadverteerd.. En kwam er niet echt veel uit, moest het er echt uit trekken (no fun intended). Nee, geen klik vanuit mijn kant..

Wel jammer, maar is niet anders..
pi_181735418
Balen... :(
pi_181735900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer terug van date, eten was gezellig. Helaas was ze wel iets dikker dan geadverteerd.. En kwam er niet echt veel uit, moest het er echt uit trekken (no fun intended). Nee, geen klik vanuit mijn kant..

Wel jammer, maar is niet anders..
Altijd jammer! Weer een ervaring rijker zou ik zeggen!
  donderdag 6 september 2018 @ 21:39:50 #213
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181736660
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer terug van date, eten was gezellig. Helaas was ze wel iets dikker dan geadverteerd.. En kwam er niet echt veel uit ( eten eten eten ?moest het er echt uit trekken (no way, my food). Nee, geen klik vanuit mijn kant..

Wel jammer, maar is niet anders..
pi_181736776
Jammer joh! Zeker het verkeerd adverteren...
Gek? kan je dat eten?
pi_181736813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer terug van date, eten was gezellig. Helaas was ze wel iets dikker dan geadverteerd.. En kwam er niet echt veel uit, moest het er echt uit trekken (no fun intended). Nee, geen klik vanuit mijn kant..

Wel jammer, maar is niet anders..
Je kon wel goed kletsen via de app en telefoon en bij de date niet? Was ze zenuwachtig misschien?
Jammer joh.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181737242
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer terug van date, eten was gezellig. Helaas was ze wel iets dikker dan geadverteerd.. En kwam er niet echt veel uit, moest het er echt uit trekken (no fun intended). Nee, geen klik vanuit mijn kant..

Wel jammer, maar is niet anders..
Hoe heb je de date afgesloten?
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 september 2018 @ 22:10:42 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181737633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe heb je de date afgesloten?
Na de seks direct naar huis gestuurd.
pi_181737660
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Na de seks direct naar huis gestuurd.
_O- Ja zat ook al te denken niet met iets bijzonders
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181737676
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Na de seks direct naar huis gestuurd.
Nou ja bedoel of die gelijk heeft gezegd dat de klik er niet was ofzo :P
pi_181737708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja bedoel of die gelijk heeft gezegd dat de klik er niet was ofzo :P
Je zal haast z'on hondenklikker meenemen op date klik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181741768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

Je kon wel goed kletsen via de app en telefoon en bij de date niet? Was ze zenuwachtig misschien?
Jammer joh.
Via de app ging het prima, alleen irl voor geen ene meter.

Afgesloten met dat we het laten bezinken, maar heb zo een vermoeden dat het voor haar ook niet gaat worden.

Had zelf niet eens de behoefte om haar aan te raken (al is het alleen al haar hand), nou dan weet ik al genoeg..

Dus morgen zal het hoge woord er wel uitkomen denk ik.

Op naar de volgende andere hopelijk minder liegende leukerd!
pi_181741820
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Via de app ging het prima, alleen irl voor geen ene meter.

Afgesloten met dat we het laten bezinken, maar heb zo een vermoeden dat het voor haar ook niet gaat worden.

Had zelf niet eens de behoefte om haar aan te raken (al is het alleen al haar hand), nou dan weet ik al genoeg..

Dus morgen zal het hoge woord er wel uitkomen denk ik.

Op naar de volgende andere hopelijk minder liegende leukerd!
Liegen? :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181742131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer terug van date, eten was gezellig. Helaas was ze wel iets dikker dan geadverteerd.. En kwam er niet echt veel uit, moest het er echt uit trekken (no fun intended). Nee, geen klik vanuit mijn kant..

Wel jammer, maar is niet anders..
welke pun?
pi_181742166
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:23 schreef Prisha het volgende:

[..]

Liegen? :o
Als op haar foto bepaalde eigenschappen te zien zijn, maar in het echt niet meer, dan vraag ik mij af hoe oud de foto was... En ze loog ook over de leeftijd.. ;(.

Heb namelijk wel om een andere foto gevraagd, maar die wilde ze niet maken / sturen...

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Gelukkig smaakte het eten wel goed ;).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 01:59:42 ]
pi_181743771
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer terug van date, eten was gezellig. Helaas was ze wel iets dikker dan geadverteerd.. En kwam er niet echt veel uit, moest het er echt uit trekken (no fun intended). Nee, geen klik vanuit mijn kant..

Wel jammer, maar is niet anders..
heb je wel precies uitgelegd waar het hem aan schort? ‘De klik’ is natuurlijk niet duidelijk. En alleen zeggen dat ze stil was en wat dikker is ook geen reden om iemand niet een kans te geven. :{
compact en kleverig.
pi_181743811
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

heb je wel precies uitgelegd waar het hem aan schort? ‘De klik’ is natuurlijk niet duidelijk. En alleen zeggen dat ze stil was en wat dikker is ook geen reden om iemand niet een kans te geven. :{
Tuurlijk wel. As je je gewoon niet aangetrokken voelt omdat de persoon niet lijkt op degene die je dacht te leren kennen, dan is dat toch echt voldoende reden om iemand niet een kans te geven. Ongeacht de reden. Als die aantrekkingskracht er niet is, gaat dat echt niet de volgende keer er wel zijn opeens :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2018 @ 07:19:09 #227
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181743817
Je hebt natuurlijk ook bepaalde dingen zelf in de hand. In het vervolg zou je ook eens kunnen bellen of videobellen/FaceTimen om achter meer te komen. Om de dame nu meteen voor leugenaar uit te maken...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181743834
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. As je je gewoon niet aangetrokken voelt omdat de persoon niet lijkt op degene die je dacht te leren kennen, dan is dat toch echt voldoende reden om iemand niet een kans te geven. Ongeacht de reden. Als die aantrekkingskracht er niet is, gaat dat echt niet de volgende keer er wel zijn opeens :)
dit is onzin.
Als je iemand leert kennen, kun je er altijd nig gevoelens voor krijgen, inclusief aantrekkingskracht. Persoonlijkheid kan nl ook heel aantrekkelijk zijn.

Maar goed, het is nogal een lame excuus.
compact en kleverig.
pi_181743839
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als op haar foto bepaalde eigenschappen te zien zijn, maar in het echt niet meer, dan vraag ik mij af hoe oud de foto was... En ze loog ook over de leeftijd.. ;(.

Heb namelijk wel om een andere foto gevraagd, maar die wilde ze niet maken / sturen...

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Gelukkig smaakte het eten wel goed ;).
Bepaalde eigenschappen waren een stuk kleiner opeens? -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181743843
Of wratten
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 7 september 2018 @ 07:30:56 #231
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181743852
Hoe kun je eigenschappen op een foto zien?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181743854
Wat een vreemde opmerking :D enlighten us nu :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181743862
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kun je eigenschappen op een foto zien?
fysieke eigenschappen zijn ook eigenschappen.
compact en kleverig.
pi_181743884
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit is onzin.
Als je iemand leert kennen, kun je er altijd nig gevoelens voor krijgen, inclusief aantrekkingskracht. Persoonlijkheid kan nl ook heel aantrekkelijk zijn.

Maar goed, het is nogal een lame excuus.
Ik vind het niet echt een lame excuus, ik begrijp het wel. Als er tijdens een eerste ontmoeting nul komma nul aantrekkingskracht is, dan komt dat bij mij ook later echt niet meer. Er moet wel "iets" zijn. Hetzij qua persoonlijkheid, hetzij qua uiterlijk, meestal een combinatie van beiden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181743897
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

heb je wel precies uitgelegd waar het hem aan schort? ‘De klik’ is natuurlijk niet duidelijk. En alleen zeggen dat ze stil was en wat dikker is ook geen reden om iemand niet een kans te geven. :{
Liegen over leeftijd en dikker zijn dan op je foto’s is ook voor mij een reden om af te haken. Als je dan al begint met liegen, is het klaar hoor.
pi_181743900
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als op haar foto bepaalde eigenschappen te zien zijn, maar in het echt niet meer, dan vraag ik mij af hoe oud de foto was... En ze loog ook over de leeftijd.. ;(.

Heb namelijk wel om een andere foto gevraagd, maar die wilde ze niet maken / sturen...

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Gelukkig smaakte het eten wel goed ;).
Ik heb wel eens gelezen dat als iemand geen foto wilt sturen, dat dan dat op zich een rode vlag is? Ik weet het niet, nooit meegemaakt nog. Maar jammer.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181743908
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Je hebt natuurlijk ook bepaalde dingen zelf in de hand. In het vervolg zou je ook eens kunnen bellen of videobellen/FaceTimen om achter meer te komen. Om de dame nu meteen voor leugenaar uit te maken...
Als je zegt dat je 25 bent, terwijl je 30 bent, in welke wereld is dat niet liegen?
pi_181743915
Niemand begrijpt waarom ik dit zeg.beetje jammer wel..
compact en kleverig.
pi_181743920
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

heb je wel precies uitgelegd waar het hem aan schort? ‘De klik’ is natuurlijk niet duidelijk. En alleen zeggen dat ze stil was en wat dikker is ook geen reden om iemand niet een kans te geven. :{
Sorry, maar ik moet hier wel om lachen.. Vaak wordt juist hier geroepen dat het daten geen liefdadigheid is, en dat iedereen een kans geven niet te doen is..

Die kans heeft ze gehad op de date.. Als jij je anders voordoet dat je bent, dan scoor je bij voorbaat al een dikke onvoldoende.. Verder kost dat vertrouwen, dat komt te voet en vertrekt te paard!

En als ik al niet de behoefte heb om fysiek met iemand te zijn, dan is het klaar.. Simpel!
pi_181743954
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit is onzin.
Als je iemand leert kennen, kun je er altijd nig gevoelens voor krijgen, inclusief aantrekkingskracht. Persoonlijkheid kan nl ook heel aantrekkelijk zijn.

Maar goed, het is nogal een lame excuus.
Als je iemand leert kennen kan het zijn dat je iemand aantrekkelijker gaat vinden. Maar dat gaat niet meteen alles recht kunnen trekken.

Het komt nu een beetje over dat jij vindt dat iemand niet selectief mag zijn en al helemaal niet op uiterlijk.

Ik heb bijvoorbeeld niets met overgewicht. Is voor mij direct einde verhaal. Daarom check ik dat ook vooraf. Ik val simpelweg op slank. Oppervlakkig? Ja. Maar waarom zou ik niet tussen de keuzes die er zijn degene kiezen die mij het beste bevalt?
  vrijdag 7 september 2018 @ 07:47:34 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181743965
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand begrijpt waarom ik dit zeg.beetje jammer wel..
Volgens mij vooral omdat dingen kunne groeien, aantrekkingskracht en klik. En het 'zonde' ? is om het gelijk af te kappen.

Ik zie dat hele liegen over leeftijd niet als zo een groot ding als de meeste, maar het is gewoon dom. Je hebt er echt helemaal niets aan.

En als er fysiek/mentaal gewoon geen klik is, heeft het vaak gewoon geen nut om het 'verder aan te zien', want dan heb je niet eens de behoefte om nog eens af te spreken.
pi_181743967
Als je geen klik hebt met iemand dan is voor mij een tweede date überhaupt kansloos. Of het nou komt dat ik niet goed met die persoon kan praten, geen gemeenschappelijke interesse of iets in het uiterlijk is wat ik niet aantrekkelijk vind. Dat ga je over het algemeen helaas niet veranderen.

Mocht ik enigszins twijfelen tijdens de eerste date dan ben ik meestal wel bereid om een tweede date te doen om te zien of er meer inzit.

Toevallig werd ik gisteren gebeld door mijn degene met wie ik afgelopen week gedate had, en gaan we vanavond de 3e date doen 😀 Beetje onverwacht maar wel zin in! Contact is leuk tussen ons beide, ben benieuwd waar het schip strand!
pi_181743984
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:48 schreef DaRealDeal het volgende:
Als je geen klik hebt met iemand dan is voor mij een tweede date überhaupt kansloos. Of het nou komt dat ik niet goed met die persoon kan praten, geen gemeenschappelijke interesse of iets in het uiterlijk is wat ik niet aantrekkelijk vind. Dat ga je over het algemeen helaas niet veranderen.

Mocht ik enigszins twijfelen tijdens de eerste date dan ben ik meestal wel bereid om een tweede date te doen om te zien of er meer inzit.
dit ja.
quote:
Toevallig werd ik gisteren gebeld door mijn degene met wie ik afgelopen week gedate had, en gaan we vanavond de 3e date doen 😀 Beetje onverwacht maar wel zin in! Contact is leuk tussen ons beide, ben benieuwd waar het schip strand!
Hey leuk ^O^ daarbij wél aantrekkingskracht/klik dan dus ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 7 september 2018 @ 07:53:55 #244
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181743991
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je iemand leert kennen kan het zijn dat je iemand aantrekkelijker gaat vinden. Maar dat gaat niet meteen alles recht kunnen trekken.

Het komt nu een beetje over dat jij vindt dat iemand niet selectief mag zijn en al helemaal niet op uiterlijk.

Ik heb bijvoorbeeld niets met overgewicht. Is voor mij direct einde verhaal. Daarom check ik dat ook vooraf. Ik val simpelweg op slank. Oppervlakkig? Ja. Maar waarom zou ik niet tussen de keuzes die er zijn degene kiezen die mij het beste bevalt?
Het zal ook aan de mate van verzwijgen/liegen liggen. Als het redelijk kleine dingen zij dan kan je je daar nog overheen zetten. Alleen als de andere kant die leugens niet echt probeert te compenseren en gewoon saai is dan houdt het gewoon op natuurlijk.
pi_181744011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:52 schreef Prisha het volgende:


Hey leuk ^O^ daarbij wél aantrekkingskracht/klik dan dus ;)
Ja klopt inderdaad! Hadden al wel de plannen om een 3e date te doen, maar nog geen concrete datum gepland. Had haar gisteren geappt met een leuk/onverwacht voorstel voor vandaag, maar dat werd hem helaas niet ivm werk. Dus belde ze mij op en vroeg of ik savonds een drankje wilde komen doen 😊
pi_181744029
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het zal ook aan de mate van verzwijgen/liegen liggen. Als het redelijk kleine dingen zij dan kan je je daar nog overheen zetten. Alleen als de andere kant die leugens niet echt probeert te compenseren en gewoon saai is dan houdt het gewoon op natuurlijk.
Snap sowieso niet waarom je überhaupt moet liegen tegen iemand. Zo maak je je kansen wel heel erg klein op succes.

Ik ben altijd gewoon eerlijk, vindt iemand dat niks is dat prima. Verwacht eigenlijk van een ander ook hetzelfde.

Als je in dit stadium al oneerlijk bent, hoe gaat dat dan als je misschien wel in een relatie komt.
pi_181744044
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:57 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad! Hadden al wel de plannen om een 3e date te doen, maar nog geen concrete datum gepland. Had haar gisteren geappt met een leuk/onverwacht voorstel voor vandaag, maar dat werd hem helaas niet ivm werk. Dus belde ze mij op en vroeg of ik savonds een drankje wilde komen doen 😊
nice!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181744045
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het zal ook aan de mate van verzwijgen/liegen liggen. Als het redelijk kleine dingen zij dan kan je je daar nog overheen zetten. Alleen als de andere kant die leugens niet echt probeert te compenseren en gewoon saai is dan houdt het gewoon op natuurlijk.
Het is het hele verhaal bij elkaar, hetgeen waar ze niet eerlijk over is/was.

Op de app was het leuk en gezellig, maar ik zoek geen app contact, maar een leukerd om mijn leven mee te delen.

En in het echt viel ze voor mij tegen, en heb ik geen behoefte aan een tweede date.
pi_181744054
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het zal ook aan de mate van verzwijgen/liegen liggen. Als het redelijk kleine dingen zij dan kan je je daar nog overheen zetten. Alleen als de andere kant die leugens niet echt probeert te compenseren en gewoon saai is dan houdt het gewoon op natuurlijk.
Hoe gaat ie met jou en het daten?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181744085
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:59 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom je überhaupt moet liegen tegen iemand. Zo maak je je kansen wel heel erg klein op succes.
Best bizar je, die shit is toch niet te verkopen? Ik zou dan niet eens meer voor zo iemand durven verschijnen (in geval ik bijv fugly ben terwijl ik dat op foto verborg)

quote:
Ik ben altijd gewoon eerlijk, vindt iemand dat niks is dat prima. Verwacht eigenlijk van een ander ook hetzelfde.

Als je in dit stadium al oneerlijk bent, hoe gaat dat dan als je misschien wel in een relatie komt.
nja dat laatste weet ik niet. Hoeft denk niet veel te zeggen over hoe iemand in een relatie is als die op zich zo'n appprofiel wat opleukt met een white lie
pi_181744093
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het zal ook aan de mate van verzwijgen/liegen liggen. Als het redelijk kleine dingen zij dan kan je je daar nog overheen zetten. Alleen als de andere kant die leugens niet echt probeert te compenseren en gewoon saai is dan houdt het gewoon op natuurlijk.
Voor mij is eerlijkheid een kernwaarde. Natuurlijk zegt niet iedereen altijd de waarheid en proberen veel mensen zich net even wat beter te presenteren dan ze zijn, maar bij liegen over leeftijd en gebruik van oude foto’s om overgewicht te verbergen vind ik dat je iemand heel bewust misleidt. Bij mij maak je dat niet meer goed.
pi_181744117
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:07 schreef Drug het volgende:

[..]

Best bizar je, die shit is toch niet te verkopen? Ik zou dan niet eens meer voor zo iemand durven verschijnen (in geval ik bijv fugly ben terwijl ik dat op foto verborg)

[..]

nja dat laatste weet ik niet. Hoeft denk niet veel te zeggen over hoe iemand in een relatie is als die op zich zo'n appprofiel wat opleukt met een white lie
Dat laatste is inderdaad heel erg afhankelijk van het soort leugen denk ik.
pi_181744250
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij vooral omdat dingen kunne groeien, aantrekkingskracht en klik. En het 'zonde' ? is om het gelijk af te kappen.

Ik zie dat hele liegen over leeftijd niet als zo een groot ding als de meeste, maar het is gewoon dom. Je hebt er echt helemaal niets aan.

En als er fysiek/mentaal gewoon geen klik is, heeft het vaak gewoon geen nut om het 'verder aan te zien', want dan heb je niet eens de behoefte om nog eens af te spreken.
nou nee, meer omdat weet ik veel volgens mij zelf 1 van die mensen was die dat steeds riepen.
Maar misschien heb ik dat verkeerd.
compact en kleverig.
pi_181744299
Als ze al niet eens een andere foto wilt sturen :{
pi_181744332
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ze al niet eens een andere foto wilt sturen :{
Dat is idd wel vreemd als iemand dat niet wilt.
pi_181744353
Sorry maar als ik iemand in de datefase al betrap op leugens dan ben ik ook meteen weer weg.
Denk je dat die eerlijk zal zijn in de relatie? I think not :D
pi_181744413
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit is onzin.
Als je iemand leert kennen, kun je er altijd nig gevoelens voor krijgen, inclusief aantrekkingskracht. Persoonlijkheid kan nl ook heel aantrekkelijk zijn.

Maar goed, het is nogal een lame excuus.
Uit ervaring weet ik helaas dat dat zo werkt. Oké, voor sommige mensen misschien wel, maar voor anderen niet. Karakter kan nog zo fantastisch zijn, de meest geweldige man op aarde voor mij, maar als die vonk er niet is dan komen die gevoelens ook niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_181744530
Ik heb ontzettend veel zin in morgen O+ De meneer die voor me gaat koken. Hij had van de week last van een klein paniekaanvalletje en heeft toen de date afgezegd, maar we hebben erover gepraat en hij was helemaal happy met mijn reactie. Hij heeft ook een flinke relationele rugzak, net als ik, maar volgens mij gaan we zowel qua persoon als fysiek een enorme klik hebben. Nu via app en telefoon klikt het al ontzettend goed :@ Dus ik snap zijn angst wel, worstel daar zelf ook wel een beetje mee... als we elkaar echt zo leuk vinden als het nu lijkt, dan is dat wel een beetje eng.

Maar anyway, hij komt voor me koken, in pak. Ik ga ook op chique en dan gaan we bij kaarslicht dineren. Hij gaat Italiaans koken dus ik moet nog een hele slechte Italiaanse playlist samenstellen en dan blijft hij waarschijnlijk slapen (op de bank, zegt ie zelf). Ja, ik heb hoge verwachtingen maar volgens mij gaat dit de briljantste eerste date ooit worden.

Zul je zien dat ik hem niet aantrekkelijk vind :’)
Sarcasme. Herken het.
pi_181744567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in morgen O+ De meneer die voor me gaat koken. Hij had van de week last van een klein paniekaanvalletje en heeft toen de date afgezegd, maar we hebben erover gepraat en hij was helemaal happy met mijn reactie. Hij heeft ook een flinke relationele rugzak, net als ik, maar volgens mij gaan we zowel qua persoon als fysiek een enorme klik hebben. Nu via app en telefoon klikt het al ontzettend goed :@ Dus ik snap zijn angst wel, worstel daar zelf ook wel een beetje mee... als we elkaar echt zo leuk vinden als het nu lijkt, dan is dat wel een beetje eng.

Maar anyway, hij komt voor me koken, in pak. Ik ga ook op chique en dan gaan we bij kaarslicht dineren. Hij gaat Italiaans koken dus ik moet nog een hele slechte Italiaanse playlist samenstellen en dan blijft hij waarschijnlijk slapen (op de bank, zegt ie zelf). Ja, ik heb hoge verwachtingen maar volgens mij gaat dit de briljantste eerste date ooit worden.

Zul je zien dat ik hem niet aantrekkelijk vind :’)
Wat? Ik heb wat gemist denk ik. Is het toch uiteindelijk niet meer goed gekomen met degene met wie je was?

Bovenstaande klinkt wel als een bijzondere date :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181744667
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in morgen O+ De meneer die voor me gaat koken. Hij had van de week last van een klein paniekaanvalletje en heeft toen de date afgezegd, maar we hebben erover gepraat en hij was helemaal happy met mijn reactie. Hij heeft ook een flinke relationele rugzak, net als ik, maar volgens mij gaan we zowel qua persoon als fysiek een enorme klik hebben. Nu via app en telefoon klikt het al ontzettend goed :@ Dus ik snap zijn angst wel, worstel daar zelf ook wel een beetje mee... als we elkaar echt zo leuk vinden als het nu lijkt, dan is dat wel een beetje eng.

Maar anyway, hij komt voor me koken, in pak. Ik ga ook op chique en dan gaan we bij kaarslicht dineren. Hij gaat Italiaans koken dus ik moet nog een hele slechte Italiaanse playlist samenstellen en dan blijft hij waarschijnlijk slapen (op de bank, zegt ie zelf). Ja, ik heb hoge verwachtingen maar volgens mij gaat dit de briljantste eerste date ooit worden.

Zul je zien dat ik hem niet aantrekkelijk vind :’)
Klinkt erg leuk! Hoop voor je dat het bevalt! 😀
pi_181744699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat? Ik heb wat gemist denk ik. Is het toch uiteindelijk niet meer goed gekomen met degene met wie je was?

Bovenstaande klinkt wel als een bijzondere date :P
Nee, helaas. Ik PM je even.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 september 2018 @ 10:00:50 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181745502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt een lame excuus, ik begrijp het wel. Als er tijdens een eerste ontmoeting nul komma nul aantrekkingskracht is, dan komt dat bij mij ook later echt niet meer. Er moet wel "iets" zijn. Hetzij qua persoonlijkheid, hetzij qua uiterlijk, meestal een combinatie van beiden.
Mwah. Dit kan bij mij wel groeien. Iemand die ik eerst echt niet als iets leuks zag, kan dat wel worden na wat meer contact.
Iemands uiterlijk kan ook in mijn ogen veranderen als ik die persoon leuker begin te vinden. Dat je toch dingen ziet die je aantrekkelijk vindt die je eerder niet zag.

Maar het is leuker om gelijk aantrekkingskracht te hebben.

-edit. Ik heb het dan wel over iemand die je gewoon leert kennen op een verjaardag ofzo. Als de eerste ontmoeting een date is en je voelt niks, heeft het weinig zin.
pi_181745536
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mwah. Dit kan bij mij wel groeien. Iemand die ik eerst echt niet als iets leuks zag, kan dat wel worden na wat meer contact.
Iemands uiterlijk kan ook in mijn ogen veranderen als ik die persoon leuker begin te vinden. Dat je toch dingen ziet die je aantrekkelijk vindt die je eerder niet zag.

Maar het is leuker om gelijk aantrekkingskracht te hebben.
Dat is zeer zeker zo, maar dan heeft die persoon toch al wel iets. Als ik echt iemand onaantrekkelijk vind dan word het wel lastig. Maar neemt niet weg dat karakter uiteindelijk wel een grote rol speelt.

- op de aanvulling ;-) inderdaad
pi_181745562
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mwah. Dit kan bij mij wel groeien. Iemand die ik eerst echt niet als iets leuks zag, kan dat wel worden na wat meer contact.
Iemands uiterlijk kan ook in mijn ogen veranderen als ik die persoon leuker begin te vinden. Dat je toch dingen ziet die je aantrekkelijk vindt die je eerder niet zag.

Maar het is leuker om gelijk aantrekkingskracht te hebben.

-edit. Ik heb het dan wel over iemand die je gewoon leert kennen op een verjaardag ofzo. Als de eerste ontmoeting een date is en je voelt niks, heeft het weinig zin.
Ik bedoel dat laatste inderdaad.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 september 2018 @ 10:04:53 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181745581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:01 schreef Spirit82 het volgende:

Maar anyway, hij komt voor me koken, in pak.
Als in pantalon, jasje en stropdas? Of een kokspak?

Indien dat eerste dan:hm.
pi_181745795
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als in pantalon, jasje en stropdas? Of een kokspak?

Indien dat eerste dan:hm.
Pantalon, jasje, stropdas! :D Gewoon gekkigheid. Hij had het erover dat hij op restaurantniveau kon koken en dat we dan eigenlijk het hele chique pakket moesten doen, omdat hij er zo goed uit ziet in pak. Nou kom maar op dan, dan kan hij het krijgen ook ;)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:21:13 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181745910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
omdat hij er zo goed uit ziet in pak
Dat vond jij of hijzelf?

ooit wel eens gehad dat iemand zei er goed uit te zien in broek/blouse etc. Foto gezien, nou dat was niet het geval :X Die had toch een iets andere beleving ervan.
pi_181745975
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat vond jij of hijzelf?

ooit wel eens gehad dat iemand zei er goed uit te zien in broek/blouse etc. Foto gezien, nou dat was niet het geval :X Die had toch een iets andere beleving ervan.
Ik vind mannen in pak woest aantrekkelijk! Maar het was zijn eigen mening ja, want heb geen foto's gezien van hem in pak. Beetje bravoure is niet erg, want stiekem is hij volgens mij best een beetje onzeker. En ik vind het wel leuk dat hij zo zijn best doet :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:29:10 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181746058
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:59 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom je überhaupt moet liegen tegen iemand. Zo maak je je kansen wel heel erg klein op succes.

Ik ben altijd gewoon eerlijk, vindt iemand dat niks is dat prima. Verwacht eigenlijk van een ander ook hetzelfde.

Als je in dit stadium al oneerlijk bent, hoe gaat dat dan als je misschien wel in een relatie komt.
Oh zeker, open en eerlijk zijn is ook belangrijk. Hoewel daarin ook gradaties zijn.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is het hele verhaal bij elkaar, hetgeen waar ze niet eerlijk over is/was.

Op de app was het leuk en gezellig, maar ik zoek geen app contact, maar een leukerd om mijn leven mee te delen.

En in het echt viel ze voor mij tegen, en heb ik geen behoefte aan een tweede date.
Snap ik, helemaal in combinatie met niet echt moeite doen dan geef ik je groot gelijk in je beslissing.

Denk je dat als ze spontaner had geweest dat dat verschil had gemaakt?

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor mij is eerlijkheid een kernwaarde. Natuurlijk zegt niet iedereen altijd de waarheid en proberen veel mensen zich net even wat beter te presenteren dan ze zijn, maar bij liegen over leeftijd en gebruik van oude foto’s om overgewicht te verbergen vind ik dat je iemand heel bewust misleidt. Bij mij maak je dat niet meer goed.
Iedereen doet dat wel denk ik, wat het ook jammer maakt want ook de onvolkomenheden van iemand zijn belangrijk. Oude fotos gebruiken omwillen van je gewicht vind ik wel echt iets wat not done is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hoe gaat ie met jou en het daten?
Op het moment ben ik er even klaar mee, m'n hoofd staat er ook niet echt naar. En dan voornamelijk dat het voor mij voelt alsof men tegenwoordig geen moeite meer lijkt te willen doen.

Hoewel ik er sowieso anders in sta want ik zoek iets open, en dan is de vijver waarin je vist nog beperkter :)
pi_181746278
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:29 schreef S95Sedan het volgende:
Snap ik, helemaal in combinatie met niet echt moeite doen dan geef ik je groot gelijk in je beslissing.

Denk je dat als ze spontaner had geweest dat dat verschil had gemaakt?

Ook al had ze wel gewoon de juiste info erneer gezet, dan had ik waarschijnlijk niet eens gematched met haar.

Maar ik voelde op de date zelf de aantrekkingskracht niet, en als ik dat gevoel niet heb, dan ga ik ook niet verder. Zonde van mijn tijd ;).
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:39:49 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181746301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:24 schreef Spirit82 het volgende:

Ik vind mannen in pak woest aantrekkelijk! Maar het was zijn eigen mening ja, want heb geen foto's gezien van hem in pak. Beetje bravoure is niet erg, want stiekem is hij volgens mij best een beetje onzeker. En ik vind het wel leuk dat hij zo zijn best doet :)
Ja ik vind het ook mooi, mits goed pak / mits goede kerel.
Maar als hij dus totaal andere mening/smaak heeft daarover, kan het dus dubbel tegenvallen ;)
pi_181746389
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als in pantalon, jasje en stropdas? Of een kokspak?

Indien dat eerste dan:hm.
Zal wel een huispak zijn :D _O-
pi_181746407
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zal wel een huispak zijn :D _O-
Zo eentje van Roy Donders 😂
pi_181746431
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:29 schreef S95Sedan het volgende:

Op het moment ben ik er even klaar mee, m'n hoofd staat er ook niet echt naar. En dan voornamelijk dat het voor mij voelt alsof men tegenwoordig geen moeite meer lijkt te willen doen.

Hoewel ik er sowieso anders in sta want ik zoek iets open, en dan is de vijver waarin je vist nog beperkter :)
Oh ja zo. Snap dat ook wel, als je hoofd er niet naar staat.
Geen moeite meer willen doen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181746542
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook mooi, mits goed pak / mits goede kerel.
Maar als hij dus totaal andere mening/smaak heeft daarover, kan het dus dubbel tegenvallen ;)
Oh god, door jou ben ik nu een beetje bang dat hij dan in één of ander superfout glitterpak ofzo aankomt :@ Maar als het gewoon een beetje een normaal pak is (en dat moet bijna wel want hij had het voor een bruiloft gekocht laatst), dan gaat hem dat zeker goed staan! Heb al behoorlijk wat foto's van hem gehad en hij heeft zeker een lijf dat er voor gemaakt is O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:57:02 #276
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_181746575
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh god, door jou ben ik nu een beetje bang dat hij dan in één of ander superfout glitterpak ofzo aankomt :@ Maar als het gewoon een beetje een normaal pak is (en dat moet bijna wel want hij had het voor een bruiloft gekocht laatst), dan gaat hem dat zeker goed staan! Heb al behoorlijk wat foto's van hem gehad en hij heeft zeker een lijf dat er voor gemaakt is O+
Was het niet zijn oude trouwpak? :D
Oude user in een nieuw jasje.
pi_181746622
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:57 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Was het niet zijn oude trouwpak? :D
Haha nee, die grap maakte ik natuurlijk ook al :P
Sarcasme. Herken het.
pi_181750215
Gisteravond een heel leuk gesprek gehad via Paiq.
Liep vanzelf en van beide kanten veel interesse. Gesprek duurde 1,5 uur.
Vandaag even contact gehad.

Hopelijk komt hier meer uit :)
pi_181753650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 14:10 schreef rkd het volgende:
Gisteravond een heel leuk gesprek gehad via Paiq.
Liep vanzelf en van beide kanten veel interesse. Gesprek duurde 1,5 uur.
Vandaag even contact gehad.

Hopelijk komt hier meer uit :)
^O^ Ik heb bij Paiq vaak of hun schrikken zich de pleuris of ik _O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181754941
Na hoe lang zie je bij paiq de foto?
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:52:12 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181755240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Na hoe lang zie je bij paiq de foto?
Vroeger was het na x aantal tekens ofzo. Soms duurde het dna 5 minuten, soms ene kwartier.
pi_181755388
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vroeger was het na x aantal tekens ofzo. Soms duurde het dna 5 minuten, soms ene kwartier.
Oke. Vind het idee best grappig eigenlijk.
pi_181755621
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. Vind het idee best grappig eigenlijk.
Ja maar ook super akward :D als je iemand echt 3 x niks vind
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181755637
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:10 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja maar ook super akward :D als je iemand echt 3 x niks vind
Ja moet je dat dan zeggen of zeg je gewoon niks meer?
pi_181755651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja moet je dat dan zeggen of zeg je gewoon niks meer?
Ja ik klik ze weg dan -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:11:54 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181755665
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:


Oke. Vind het idee best grappig eigenlijk.
Het idee is best oké. Alleen valt de foto zo vaak tegen. Daar ben je op den duur wel beetje klaar mee.

Ivm je andere vraag of zeggen dat iemand niet je type is, of blocken en weg. Beide methodes worden gebruikt.
pi_181756213
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het idee is best oké. Alleen valt de foto zo vaak tegen. Daar ben je op den duur wel beetje klaar mee.

Ivm je andere vraag of zeggen dat iemand niet je type is, of blocken en weg. Beide methodes worden gebruikt.
Hmm dat klinkt niet veel belovend :p
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:57:42 #288
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181756623
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm dat klinkt niet veel belovend :p
Het zijn dezelfde kansen als wanneer je via andere media contact maakt: een zeker percentage ziet er leuk uit klikt het mee en de rest is allemaal gewoon 'helaas en weer verder'

Probeer het gewoon uit als je er nieuwsgierig naar bent.
pi_181756661
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:57 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Het zijn dezelfde kansen als wanneer je via andere media contact maakt: een zeker percentage ziet er leuk uit klikt het mee en de rest is allemaal gewoon 'helaas en weer verder'

Probeer het gewoon uit als je er nieuwsgierig naar bent.
Ja alleen is het ook zo lullig als je super leuk gesprek hebt gehad maar fysiek er gewoon geen klik is.
  vrijdag 7 september 2018 @ 19:02:44 #290
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181756693
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja alleen is het ook zo lullig als je super leuk gesprek hebt gehad maar fysiek er gewoon geen klik is.
Such is life.
pi_181760987
Heb nu account bij Paiq. Jammer dat je niet mag kiezen. Al weet je ook niet wat je moet kiezen :p
pi_181761291
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb nu account bij Paiq. Jammer dat je niet mag kiezen. Al weet je ook niet wat je moet kiezen :p
Nee je krijgt om de zoveel dagen een nieuwe :D en die moet je dan accepteren of niet, maar ik vind dat moment met die foto's als het een spookhuis is wel listig -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181761336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:52 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Nee je krijgt om de zoveel dagen een nieuwe :D en die moet je dan accepteren of niet, maar ik vind dat moment met die foto's als het een spookhuis is wel listig -O-
Heb er nu 4. Echt geen idee welke ik moet kiezen :P
pi_181761365
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb er nu 4. Echt geen idee welke ik moet kiezen :P
:D ja en dan heb je een geinig gesprek en dan BAM flatliner, of hun van mij dan gebeurt ook zat
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181761571
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:D ja en dan heb je een geinig gesprek en dan BAM flatliner, of hun van mij dan gebeurt ook zat
Heb maar gewoon de bovenste gekozen :P
pi_181762034
Spreek nu iemand waarbij er nog geen successen zijn geweest... Dus weet al hoe laat het is....
pi_181762103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Spreek nu iemand waarbij er nog geen successen zijn geweest... Dus weet al hoe laat het is....
_O- klik maar weg dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181762172
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

_O- klik maar weg dan
Vind het zo lullig. Hij komt wel vriendelijk over.... Hij vertelt nu dat die nog geen enkele date heeft gehad.
pi_181762186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind het zo lullig. Hij komt wel vriendelijk over.... Hij vertelt nu dat die nog geen enkele date heeft gehad.
Vraag is of die op Fok komt -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181762301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Vraag is of die op Fok komt -O-
ik zie het al door de wazigheid heen....

Dit is het lullige aan paiq dus. Veel mensen zijn hun tijd aan het verdoen zo.
pi_181762329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind het zo lullig. Hij komt wel vriendelijk over.... Hij vertelt nu dat die nog geen enkele date heeft gehad.
Dit zou niks voor mij zijn :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')