Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind vooral de dates wel leuk, maar het hele datingleven is wel een stuk minder...
ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook welquote:Op woensdag 5 september 2018 10:28 schreef rival het volgende:
Ken er genoeg. Ben er zelf 1.
Ik snap jullie per definitie niet.
Een date is voor mij een gezellig uitje. Daten is een leuk iemand beter leren kennen. Beide niet iets waar ik iets op tegen heb
Dates leuk maar datingleven minder. Uh, okequote:Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind vooral de dates wel leuk, maar het hele datingleven is wel een stuk minder...
Dit lijkt mij een retorische vraag.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En als de date nou niks word, wat doe je dan met de betreffende persoon?
Ik hoef ook geen nieuwe vrienden of zo
Ja daar ligt het ook wel aanquote:Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook welMaar heb tot nu toe ook enkel hele leuke dates gehad. Had ook niet idee dat zij het heel vervelend vonden maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd
Ik weet het voor mezelf ook welquote:Op woensdag 5 september 2018 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een retorische vraag.
Die gooi je in je kelder of zoquote:Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Zeker de eerste date, verdomd spannendquote:Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook welMaar heb tot nu toe ook enkel hele leuke dates gehad. Had ook niet idee dat zij het heel vervelend vonden maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd
Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2018 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daar ligt het ook wel aanik had er 1 die bleek zwanger te zijn
en een ander die had de stem van een papegaai on steroids
Die had ik wel genomen nogquote:Op woensdag 5 september 2018 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]oops
Bij dat laatste denk ik meteen aan die hysterische blauwe vogel UI van Danique
Ligt eraan of je leuk bent, wat je ervoor doet, en in het geval van Tinder kan het super easy zijn als je een goed profiel hebt...quote:Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
Ligt dat niet gewoon aan jezelf? Tegenwoordig zoveel mogelijkheden als je wilt om iemand te vinden.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
Dit is inderdaad wel waar, maar het heeft uiteraard ook te maken met hoe je bent, je uitstraling etcquote:Op woensdag 5 september 2018 11:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ligt eraan of je leuk bent, wat je ervoor doet, en in het geval van Tinder kan het super easy zijn als je een goed profiel hebt...
Maar of het lastig is.... Denk dat als je 10 vrouwen aanspreekt en er 5 minuten mee kletst en een nummer "scoort" dat de kans best groot is dat er een date uit komt. Kost je nog geen uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Iedereen die 5 minuten kan kletsen met een vrouw en vindt dat het gesprekje bevalt en iets van spanning voelt maakt gewoon goede kans.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel waar, maar het heeft uiteraard ook te maken met hoe je bent, je uitstraling etc
quote:Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Hij komt morgen al thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ja dat is zeer zeker zo.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iedereen die 5 minuten kan kletsen met een vrouw en vindt dat het gesprekje bevalt en iets van spanning voelt maakt gewoon goede kans.
Dat sowieso. Wel op zijn bank though, die is een stuk relaxter.quote:
Lucky manquote:Op woensdag 5 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wel op zijn bank though, die is een stuk relaxter.
Ah op die manier. Dat is voor sommigen nog wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Fijn dat het een dag eerder is, hoewel de reden iets minder is. Maar....bankquote:Op woensdag 5 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wel op zijn bank though, die is een stuk relaxter.
En het is echt niet dat ik niet mijn best doe hoor...quote:Op woensdag 5 september 2018 11:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat is voor sommigen nog wel een dingetje ja.
quote:Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Hij komt morgen al thuis
Het vallen is natuurlijk niet tof. Maar yay voor hem eerder thuis hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb naar alle waarschijnlijkheid dinsdag een date met fladdermeneer
Gek? kan je dat eten?
Gewoon netjes afscheid nemen.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Haha ja dat is wel chill he? Die van mij is net niet diep genoeg om lekker met z'n 2en op te kunnen liggen. Zijn bank is dieper en hij heeft er een hocker bij waardoor je er ook een 2 persoons chaise longue van kunt makenquote:Op woensdag 5 september 2018 11:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Fijn dat het een dag eerder is, hoewel de reden iets minder is. Maar....bank![]()
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik wel een heule fijne hebWel fijn dat soort ontdekkingen
![]()
Ooooeeeeh spannend! Ik duim voor jequote:Op woensdag 5 september 2018 11:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het vallen is natuurlijk niet tof. Maar yay voor hem eerder thuis hebben!
Ik heb naar alle waarschijnlijkheid dinsdag een date met fladdermeneer
De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker de eerste date, verdomd spannend
Niet helemaal mee eens. Ik heb vaak juist toch al wel bepaalde verwachtingen, je spreekt niet voor niets met elkaar af. Toch jammer als het dan tegenvalt. Al werkt zonder (hoge) verwachtingen wel een stuk beter heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.
Je klaagt nu over een keuze die je toch echt zelf maakt. Je hoeft het niet via apps en foto's te doen.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:09 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En het is echt niet dat ik niet mijn best doe hoor...
Het is gewoon lastig dat tegenwoordig een foto van iemand maar alles moet zeggen hoe leuk iemand is.. Dan kun je nog zo spontaan of gezellig zijn, als je foto's kut zijn maak je geen kans.
Tijdens het stappen moet het misschien nog wel eens kunnen lukken, maar dat doe ik tegenwoordig niet elke dag meer...
Hoe dat zo? Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit tevoor.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee!!!! Serious? Ik ookquote:Op woensdag 5 september 2018 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kende mijn eerste vriendje van de TMF chat. Like, really, van zo'n tv chat box
.
Jup, serieusquote:
Die ervaring heb ik helaas nietquote:Op woensdag 5 september 2018 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit tevoor.
Nou ja, je hebt gelijk dat je de verwachting hebt dat iemand wel leuk kan zijn, anders spreek je inderdaad niet af. Maar er zit in ieder geval nog geen gevoel bij.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:14 schreef Debsterr het volgende:
Niet helemaal mee eens. Ik heb vaak juist toch al wel bepaalde verwachtingen, je spreekt niet voor niets met elkaar af. Toch jammer als het dan tegenvalt. Al werkt zonder (hoge) verwachtingen wel een stuk beter heb ik gemerkt.
je moederquote:Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, serieusen de eerste keer dat ik 'm in het echt ontmoette was mijn moeder erbij
. Good old days... tegenwoordig ontmoet ik vreemde mannen van het internet wel zonder ouderlijke begeleiding
.
Of laat ze de foto’s maken, als ze nog niet goed genoeg zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik helaas niet![]()
Maar ik wil jullie ook niet lastigvallen met mijn gezeur verder, ik ga wel weer aan mijn vrouwelijke vrienden vragen welke foto's ik het beste kan gebruiken
15, we zouden naar een apres ski party in Zoetermeer gaan (bij hem in de buurt) en hij ging dan ook met vriendenquote:Op woensdag 5 september 2018 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
je moeder![]()
![]()
hoe oud was je toen? Was dat je eerste date?
Wereld van verschil dan want ik heb het ook echt alleen de eerste datequote:Op woensdag 5 september 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.
Is geen gezeurquote:Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik helaas niet![]()
Maar ik wil jullie ook niet lastigvallen met mijn gezeur verder, ik ga wel weer aan mijn vrouwelijke vrienden vragen welke foto's ik het beste kan gebruiken
Haha mijn zusje was erbij en zijn beste vriendquote:Op woensdag 5 september 2018 11:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
15, we zouden naar een apres ski party in Zoetermeer gaan (bij hem in de buurt) en hij ging dan ook met vrienden. Echt, dat dat wat geworden is... uiteindelijk bijna 3 jaar zelfs.
Jup... ach, hebben we ook weer van geleerd tochquote:Op woensdag 5 september 2018 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha mijn zusje was erbij en zijn beste vriendEn eigenlijk vond ik hem niet zo leuk in het begin, maar ben toch ruim 9 jaar bij hem gebleven
Jeetje wat doen we dingen als we jong zijn he...
Het is altijd klaar na de eerste date? Dat is wel zonde. Nee, ik ben wel gewend dat het een vervolg krijgt. Maar soms niet. Online is toch anders dan irl en je kan maar beter meteen duidelijk zijn als het niet erin zit.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wereld van verschil dan want ik heb het ook echt alleen de eerste date
Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...quote:Op woensdag 5 september 2018 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup... ach, hebben we ook weer van geleerd toch?
Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?quote:Op woensdag 5 september 2018 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...
Ik heb het over de spanning.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is altijd klaar na de eerste date? Dat is wel zonde. Nee, ik ben wel gewend dat het een vervolg krijgt. Maar soms niet. Online is toch anders dan irl en je kan maar beter meteen duidelijk zijn als het niet erin zit.
Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.quote:
Wat doe jij allemaal op de tweede date en niet op de eerste dat je die tweede zo spannend vindt?quote:Op woensdag 5 september 2018 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.
Simpel gezegd. Als er een 2e date komt weet ik al dat die ander mij leuk vindt.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.
Misschien is dit teveel van het goede? Moet het juist iets korter en bondiger?quote:Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.
Mijn huidige omschrijving:
Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.
Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.
Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.
Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.
-------------------
Iemand nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef toe, ook niet echt je van het!
Kijk, als jij dit bent, prima. Maar ik zou hier enorm op afknappen. Vooral het masseren en knuffelen gedeelte. Inderdaad too much, too eager. Korter spreekt meer aan, denk ik. En wat humor er in..quote:Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.
Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.
Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.
-------------------
Iemand nog tips?
Ik vind het een beetje klinken alsof je jezelf aanbied ter dating, wat opzicht ook wel klopt..... Maar het komt over alsof je iets wilt en iets niet hebt en geeft een wat afhankelijke vibe.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
-------------------
Iemand nog tips?
Ik ben ook dol op knuffelen. En vrouwen zoeken vast wel een man die daar ook van houdt. Maar als je het zo neerzet ben ik bang dat je een ander signaal uitstuurt.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Iemand nog tips?
Haha, ja of niet. Ik heb helemaal geen klachten over de datingmarkt of problemen met mijn foto’s of profieltekst. Als je het heel interessant vindt en mee wilt denken omdat je me zo graag mag, mag je me een dm sturen.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?
Maakt jou aantrekkelijker dus vergroot je kansen op de datingmarkt.
Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemenquote:Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?
Maakt jou aantrekkelijker dus vergroot je kansen op de datingmarkt.
Hypequote:Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen.
OT: nog steeds tof contact met date, morgen gaan wij elkaar zien, zin in!
Is dit de date met wie je al een heel weekend samen bent geweest?quote:Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ruimte voor groei.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...
Haha jeetje man wat trigger ik een negativiteit bij jou! Laat het losssquote:Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen.
Nou ja die eerste is idd meer kijken wie je voor je hebt en tja een eerste kennismaking. Maar heb ik nog niet echt het gevoel erbij, enkel spanning hoe die persoon zou zijn. En gewoon hoe dan ook een leuke tijd hebben.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:38 schreef ludovico het volgende:
Wat doe jij allemaal op de tweede date en niet op de eerste dat je die tweede zo spannend vindt?
quote:Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Ligt eraan wat je nog niet gedaan hebt op de eerste date
Ok. Nou, dat heb ik de eerste date dus niet. Is denk ik ook een mindset. Ik zit daar niet met de vraag of ik leuk genoeg gevonden zal worden, daar ga ik namelijk vanuit, maar met de vraag of de ander leuk genoeg is om daar mijn tijd aan te besteden. Anders gezegd: ik ben niet de sollicitant, maar degene bij wie men solliciteert. Net als in het dagelijks leven. Lekker vertrouwd.quote:
Ik vind jouw tips over het vermelden van je hobby's en dingen die je leuk vindt in je foto's heel slim! Daar ga ik ook gebruik van makenquote:Op woensdag 5 september 2018 11:53 schreef ludovico het volgende:
Complimenten trouwens voor de eensgezindheid over die profieltekst
Nadeel is alleen dat je dan wel leuke foto's moet hebben maar ik geloof er wel in dat goede foto's echt een groot verschil maken.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:56 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik vind jouw tips over het vermelden van je hobby's en dingen die je leuk vindt in je foto's heel slim! Daar ga ik ook gebruik van maken
Ik zie het allemaal niet zo zwart witquote:Op woensdag 5 september 2018 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Nou, dat heb ik de eerste date dus niet. Is denk ik ook een mindset. Ik zit daar niet met de vraag of ik leuk genoeg gevonden zal worden, daar ga ik namelijk vanuit, maar met de vraag of de ander leuk genoeg is om daar mijn tijd aan te besteden. Anders gezegd: ik ben niet de sollicitant, maar degene bij wie men solliciteert. Net als in het dagelijks leven. Lekker vertrouwd.
Beetje vlak. Geen humor. Springt er niet uit. Mijn nimmer bescheiden mening.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
-------------------
Iemand nog tips?
Success en hopelijk veel plezierquote:Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Spelletjes = verkleinwoord, vind ik minderquote:Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
"en nog mooie dingen " en "stukje cultuur" , vind ik beetje dubbelop ofzo, ook door de dubbele "en"quote:Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.
"Gek op knuffelen", vind ik altijd beetje nasty overkomen ofzo, geen idee waarom, weet ook niet of meer mensen/vrouwen dat hebbenquote:Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.
Zeker geen "wink wink"....quote:Op woensdag 5 september 2018 11:46 schreef ludovico het volgende:
Impulsief, creatief, zorgzaam en ik kan goed masseren en koken *wink, wink*
Nee, dat hele weekend is er niet van gekomen.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit de date met wie je al een heel weekend samen bent geweest?
Kijk eens, zo een gratis spellingcheck erbijquote:Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spelletjes = verkleinwoord, vind ik minder
"nog ooit piano" = ooit nog piano
[..]
"en nog mooie dingen " en "stukje cultuur" , vind ik beetje dubbelop ofzo, ook door de dubbele "en"
[..]
"Gek op knuffelen", vind ik altijd beetje nasty overkomen ofzo, geen idee waarom, weet ook niet of meer mensen/vrouwen dat hebben
Weet het: beetje azijnpisser, maar zo las ik het
Nouja dat 'wink wink'verhaaltje is om iemand te verleiden een beetje, dus dan moet je dat masseren en koken wel wat verleidelijker brengen... "Goed" is wel een belangrijk woordje dan of "super goed" zelfs, maarja dat is meer mijn stijl. Cue_ houdt er niet van. "Goed masseren en kokenquote:Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Bedankt voor al jullie tips!
Aangepast:
Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.
Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Haha toch die winks erbijquote:Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Aangepast:
Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Persoonlijk zou ik ook liever *wink, wink* zien danquote:Op woensdag 5 september 2018 12:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja dat 'wink wink'verhaaltje is om iemand te verleiden een beetje, dus dan moet je dat masseren en koken wel wat verleidelijker brengen... "Goed" is wel een belangrijk woordje dan of "super goed" zelfs, maarja dat is meer mijn stijl. Cue_ houdt er niet van. "Goed masseren en koken"
Wink wink is minder serieus dan "wink" inderdaad. Moet natuurlijk wel een beetje lichtzinnig blijven.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik ook liever *wink, wink* zien dan![]()
"zoeken" is wederom een beetje afhankelijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Aangepast:
Ik zou denk ik nog eerder kiezen voor impulsieve levensgenieter en optimistisch bij de opsommingen zetten.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:13 schreef rkd het volgende:
Echt enorm bedankt!
Nu eens kijken of dit meer aantrekt.
Ik hou jullie op de hoogte
Straalt naar mijn mening enthousiasme uit voordat je dus bij de karakteristieken komt die je gaat lezen. Ik vind hem wel slim in die zin.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nog eerder kiezen voor impulsieve levensgenieter en optimistisch bij de opsommingen zetten.
Optimistisch zegt eigenlijk niets over jou en levensgenieter ook niet. Dat is namelijk wat zovelen beweren. Impulsief is al weer wat specifieker. Daar krijg je als lezer eerder een bepaald beeld bij.
Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Aangepast:
Denkt ze ook nog eens aan seks terwijl ze je profiel leest.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.
Tenminste, ik zou er vanuit gaan dat je dan enkel voor seks op Tinder zit.
Als dat hetgene is wat je wilt uitstralen, geen probleem.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:25 schreef ludovico het volgende:
Denkt ze ook nog eens aan seks terwijl ze je profiel leest.
Ik begrijp niet goed wat je hiermee wil zeggen?quote:Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van enerzijds/anderzijds.
Ik lees nogal wat sollicitatiebrieven. Misschien dat het daarom bij mij vooral oproept ‘nee, niet weer een optimistische levensgenieter’.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Straalt naar mijn mening enthousiasme uit voordat je dus bij de karakteristieken komt die je gaat lezen. Ik vind hem wel slim in die zin.
90% kans dat je gelijk hebt ook nog.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.
Tenminste, ik zou er vanuit gaan dat je dan enkel voor seks op Tinder zit.
Dat ik wat uitgesprokener ben. Zwart/wit, zoals jij dat noemt.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je hiermee wil zeggen?
Ik zou masseren weglaten staat zo pornokingachtig, en dan ik ben grappig in plaats daarvanquote:Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:
Aangepast:
Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou masseren weglaten staat zo pornokingachtig, en dan ik ben grappig in plaats daarvan
Ah ja ik heb een grappig hoofd, dat heeft niet iedereen ook natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld.
dat kan ik dan wel weer grappig vindenquote:Op woensdag 5 september 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld.
Me too, maar ik vermoed dat de meesten die humor ontgaat.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat kan ik dan wel weer grappig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |