abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181700343
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_181700357
Ik vind vooral de dates wel leuk, maar het hele datingleven is wel een stuk minder...
pi_181700367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind vooral de dates wel leuk, maar het hele datingleven is wel een stuk minder...
Wat bedoel je hier mee?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181700416
En als de date nou niks word, wat doe je dan met de betreffende persoon?
Ik hoef ook geen nieuwe vrienden of zo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181700421
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:28 schreef rival het volgende:

Ken er genoeg. Ben er zelf 1.
Ik snap jullie per definitie niet. :)

Een date is voor mij een gezellig uitje. Daten is een leuk iemand beter leren kennen. Beide niet iets waar ik iets op tegen heb :D
ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook wel :@ Maar heb tot nu toe ook enkel hele leuke dates gehad. Had ook niet idee dat zij het heel vervelend vonden maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 september 2018 @ 10:56:12 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181700424
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Dates leuk maar datingleven minder. Uh, oke :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 5 september 2018 @ 10:56:51 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181700438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit lijkt mij een retorische vraag.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181700439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik vind het ook wel leuk eigenlijk, dat daten. En spannend ook wel :@ Maar heb tot nu toe ook enkel hele leuke dates gehad. Had ook niet idee dat zij het heel vervelend vonden maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd :P
Ja daar ligt het ook wel aan :D ik had er 1 die bleek zwanger te zijn _O- en een ander die had de stem van een papegaai on steroids -O-
pi_181700444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit lijkt mij een retorische vraag.
Ik weet het voor mezelf ook wel :P
pi_181700451
quote:
Die gooi je in je kelder of zo :P
Nja dat slecht nieuws gesprek is wat minder inderdaad. Maar ja. Hoort er ook bij.
pi_181700471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zeker de eerste date, verdomd spannend O+
pi_181700474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee?
Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
pi_181700484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja daar ligt het ook wel aan :D ik had er 1 die bleek zwanger te zijn _O- en een ander die had de stem van een papegaai on steroids -O-
:D oops
Bij dat laatste denk ik meteen aan die hysterische blauwe vogel UI van Danique _O-
pi_181700494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:59 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D oops
Bij dat laatste denk ik meteen aan die hysterische blauwe vogel UI van Danique _O-
Die had ik wel genomen nog :D
pi_181700510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Als je eenmaal een date hebt is het allemaal best leuk, maar om die date te krijgen is gewoon lastig tegenwoordig.
Ligt eraan of je leuk bent, wat je ervoor doet, en in het geval van Tinder kan het super easy zijn als je een goed profiel hebt...

Maar of het lastig is.... Denk dat als je 10 vrouwen aanspreekt en er 5 minuten mee kletst en een nummer "scoort" dat de kans best groot is dat er een date uit komt. Kost je nog geen uur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181700515
quote:

[..]

Ligt dat niet gewoon aan jezelf? Tegenwoordig zoveel mogelijkheden als je wilt om iemand te vinden.
pi_181700535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ligt eraan of je leuk bent, wat je ervoor doet, en in het geval van Tinder kan het super easy zijn als je een goed profiel hebt...

Maar of het lastig is.... Denk dat als je 10 vrouwen aanspreekt en er 5 minuten mee kletst en een nummer "scoort" dat de kans best groot is dat er een date uit komt. Kost je nog geen uur.
Dit is inderdaad wel waar, maar het heeft uiteraard ook te maken met hoe je bent, je uitstraling etc
pi_181700543
Hij komt morgen al thuis O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181700547
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel waar, maar het heeft uiteraard ook te maken met hoe je bent, je uitstraling etc
Iedereen die 5 minuten kan kletsen met een vrouw en vindt dat het gesprekje bevalt en iets van spanning voelt maakt gewoon goede kans.
pi_181700560
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef Debsterr het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181700563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iedereen die 5 minuten kan kletsen met een vrouw en vindt dat het gesprekje bevalt en iets van spanning voelt maakt gewoon goede kans.
Ja dat is zeer zeker zo.
pi_181700571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wel op zijn bank though, die is een stuk relaxter.
pi_181700583
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lucky man :D
pi_181700588
quote:

[..]

Ah op die manier. Dat is voor sommigen nog wel een dingetje ja.
pi_181700591
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lucky man :D
You know it 8-).
pi_181700625
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Fijn dat het een dag eerder is, hoewel de reden iets minder is. Maar....bank O+
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik wel een heule fijne heb :7 Wel fijn dat soort ontdekkingen :P
pi_181700639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ah op die manier. Dat is voor sommigen nog wel een dingetje ja.
En het is echt niet dat ik niet mijn best doe hoor...
Het is gewoon lastig dat tegenwoordig een foto van iemand maar alles moet zeggen hoe leuk iemand is.. Dan kun je nog zo spontaan of gezellig zijn, als je foto's kut zijn maak je geen kans.
Tijdens het stappen moet het misschien nog wel eens kunnen lukken, maar dat doe ik tegenwoordig niet elke dag meer...
pi_181700640
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:02 schreef Debsterr het volgende:

SPOILER
Het vallen is natuurlijk niet tof. Maar yay voor hem eerder thuis hebben!

Ik heb naar alle waarschijnlijkheid dinsdag een date met fladdermeneer *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_181700643
quote:
Gewoon netjes afscheid nemen.
pi_181700644
Ik hou gewoon niet zo van contact let mensen, daarom heb ik in mijn leven alleen casual sex gehad en 1 serieuze liefde (toen ging alles vanzelf). Zie mezelf echt niet allemaal mensen ontmoeten ;s
pi_181700673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

Fijn dat het een dag eerder is, hoewel de reden iets minder is. Maar....bank O+
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik wel een heule fijne heb :7 Wel fijn dat soort ontdekkingen :P
Haha ja dat is wel chill he? Die van mij is net niet diep genoeg om lekker met z'n 2en op te kunnen liggen. Zijn bank is dieper en hij heeft er een hocker bij waardoor je er ook een 2 persoons chaise longue van kunt maken 8-) ideaal ding.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:09 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Het vallen is natuurlijk niet tof. Maar yay voor hem eerder thuis hebben!

Ik heb naar alle waarschijnlijkheid dinsdag een date met fladdermeneer *O*
Ooooeeeeh spannend! Ik duim voor je :*
pi_181700683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef rival het volgende:

[..]

Zeker de eerste date, verdomd spannend O+
De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.
pi_181700726
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De eerste date vind ik juist allesbehalve spannend. Dan heb je geen verwachtingen. Als het dan niets wordt loop je zonder problemen weg.
Niet helemaal mee eens. Ik heb vaak juist toch al wel bepaalde verwachtingen, je spreekt niet voor niets met elkaar af. Toch jammer als het dan tegenvalt. Al werkt zonder (hoge) verwachtingen wel een stuk beter heb ik gemerkt.
pi_181700736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:09 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

En het is echt niet dat ik niet mijn best doe hoor...
Het is gewoon lastig dat tegenwoordig een foto van iemand maar alles moet zeggen hoe leuk iemand is.. Dan kun je nog zo spontaan of gezellig zijn, als je foto's kut zijn maak je geen kans.
Tijdens het stappen moet het misschien nog wel eens kunnen lukken, maar dat doe ik tegenwoordig niet elke dag meer...
Je klaagt nu over een keuze die je toch echt zelf maakt. Je hoeft het niet via apps en foto's te doen.
En je kan voor meer naar buiten dan stappen :P
  woensdag 5 september 2018 @ 11:15:30 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181700739
quote:

[..]

Hoe dat zo? Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit tevoor.
pi_181700775
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik kende mijn eerste vriendje van de TMF chat _O-. Like, really, van zo'n tv chat box :').
Nee!!!! Serious? Ik ook :D
Sarcasme. Herken het.
pi_181700785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee!!!! Serious? Ik ook :D
Jup, serieus :D en de eerste keer dat ik 'm in het echt ontmoette was mijn moeder erbij :'). Good old days... tegenwoordig ontmoet ik vreemde mannen van het internet wel zonder ouderlijke begeleiding :P.
pi_181700787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit tevoor.
Die ervaring heb ik helaas niet :{
Maar ik wil jullie ook niet lastigvallen met mijn gezeur verder, ik ga wel weer aan mijn vrouwelijke vrienden vragen welke foto's ik het beste kan gebruiken :P
pi_181700793
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:14 schreef Debsterr het volgende:

Niet helemaal mee eens. Ik heb vaak juist toch al wel bepaalde verwachtingen, je spreekt niet voor niets met elkaar af. Toch jammer als het dan tegenvalt. Al werkt zonder (hoge) verwachtingen wel een stuk beter heb ik gemerkt.
Nou ja, je hebt gelijk dat je de verwachting hebt dat iemand wel leuk kan zijn, anders spreek je inderdaad niet af. Maar er zit in ieder geval nog geen gevoel bij.

Het is toch altijd wat anders als er gevoel bij komt kijken.
pi_181700812
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jup, serieus :D en de eerste keer dat ik 'm in het echt ontmoette was mijn moeder erbij :'). Good old days... tegenwoordig ontmoet ik vreemde mannen van het internet wel zonder ouderlijke begeleiding :P.
je moeder :D _O-
hoe oud was je toen? Was dat je eerste date?
pi_181700820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Maar ik wil jullie ook niet lastigvallen met mijn gezeur verder, ik ga wel weer aan mijn vrouwelijke vrienden vragen welke foto's ik het beste kan gebruiken :P
Of laat ze de foto’s maken, als ze nog niet goed genoeg zijn.
pi_181700833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

je moeder :D _O-
hoe oud was je toen? Was dat je eerste date?
15, we zouden naar een apres ski party in Zoetermeer gaan (bij hem in de buurt) en hij ging dan ook met vrienden _O-. Echt, dat dat wat geworden is... uiteindelijk bijna 3 jaar zelfs.
pi_181700848
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wereld van verschil dan want ik heb het ook echt alleen de eerste date :+
pi_181700849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Is geen gezeur ;)
pi_181700904
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

15, we zouden naar een apres ski party in Zoetermeer gaan (bij hem in de buurt) en hij ging dan ook met vrienden _O-. Echt, dat dat wat geworden is... uiteindelijk bijna 3 jaar zelfs.
Haha mijn zusje was erbij en zijn beste vriend :D En eigenlijk vond ik hem niet zo leuk in het begin, maar ben toch ruim 9 jaar bij hem gebleven :@ Jeetje wat doen we dingen als we jong zijn he...
Sarcasme. Herken het.
pi_181700919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha mijn zusje was erbij en zijn beste vriend :D En eigenlijk vond ik hem niet zo leuk in het begin, maar ben toch ruim 9 jaar bij hem gebleven :@ Jeetje wat doen we dingen als we jong zijn he...
Jup... ach, hebben we ook weer van geleerd toch :D?
pi_181700978
Haha TMF Chat, wat heb ik daar een uren besteed zeg!
En dan vragen om mensen hun MSN zodat je privé kon chatten :9
pi_181700982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:21 schreef rival het volgende:

[..]

Wereld van verschil dan want ik heb het ook echt alleen de eerste date :+
Het is altijd klaar na de eerste date? Dat is wel zonde. Nee, ik ben wel gewend dat het een vervolg krijgt. Maar soms niet. Online is toch anders dan irl en je kan maar beter meteen duidelijk zijn als het niet erin zit.
pi_181701012
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jup... ach, hebben we ook weer van geleerd toch :D?
Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...
Sarcasme. Herken het.
pi_181701076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja enorm!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu wat ouder ben en al die ervaringen heb. Sta een stuk sterker in mijn schoenen en weet beter wat ik wil. Maar man wat ligt er nog een hoop onverwerkte shit om mee aan de slag te gaan...
Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?

Maakt jou aantrekkelijker dus vergroot je kansen op de datingmarkt. *)
pi_181701091
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is altijd klaar na de eerste date? Dat is wel zonde. Nee, ik ben wel gewend dat het een vervolg krijgt. Maar soms niet. Online is toch anders dan irl en je kan maar beter meteen duidelijk zijn als het niet erin zit.
Ik heb het over de spanning. :D
pi_181701122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:35 schreef rival het volgende:

[..]

Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.
pi_181701137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Heb je die spanning niet met de tweede date ook? Die eerste is best spannend vind ik maar die tweede was ik eigenlijk veel nerveuzer voor.
Wat doe jij allemaal op de tweede date en niet op de eerste dat je die tweede zo spannend vindt? :D
pi_181701177
Ligt eraan wat je nog niet gedaan hebt op de eerste date :D
pi_181701179
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Mijn huidige omschrijving:

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.

Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.

Ik heb zelf geen kinderen, maar ben er dol op.

Ik ben een zorgzaam type die gek is op knuffelen.

-------------------

Iemand nog tips?
pi_181701189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Simpel gezegd. Als er een 2e date komt weet ik al dat die ander mij leuk vindt.
pi_181701206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef rkd het volgende:
Ik blijf een goeie omschrijving van mezelf lastig vinden. En dan vooral een omschrijving die triggert voor een gesprek.

Ik ben een impulsieve creatieveling die dol is op concerten en festivals, koken, massages en gezelligheid. Speel graag spelletjes met vrienden met een goed speciaal biertje erbij. Speel gitaar en wil nog ooit piano leren spelen.

Vakanties zijn voor mij altijd een mix van relaxen in de zon en mooie dingen bekijken en een stukje cultuur leren kennen.

-------------------

Iemand nog tips?
Misschien is dit teveel van het goede? Moet het juist iets korter en bondiger?
Je hebt wat mij betreft genoeg punten waarmee je een gesprek zou kunnen triggeren...

Ik heb op dit moment het volgende:
SPOILER
Ik geef toe, ook niet echt je van het!
pi_181701286
quote:

-------------------

Iemand nog tips?
Kijk, als jij dit bent, prima. Maar ik zou hier enorm op afknappen. Vooral het masseren en knuffelen gedeelte. Inderdaad too much, too eager. Korter spreekt meer aan, denk ik. En wat humor er in..
Sarcasme. Herken het.
pi_181701300
quote:

-------------------

Iemand nog tips?
Ik vind het een beetje klinken alsof je jezelf aanbied ter dating, wat opzicht ook wel klopt..... Maar het komt over alsof je iets wilt en iets niet hebt en geeft een wat afhankelijke vibe.
Verder begint het allemaal met "ik" dat leest minder fijn. Minder moeite - denk ik - loont meer.

Omschrijving:
Impulsief, creatief, zorgzaam en ik kan goed masseren en koken *wink, wink*

In je foto's heb je een foto met een gitaar dus dat hoef je niet te omschrijven. Verder knuffel je een klein schattig huisdier dus waarom schrijf je dat op? En die vakantiefoto laat ook zien dat je van reizen houdt en van de zon.
pi_181701331
quote:

Iemand nog tips?
Ik ben ook dol op knuffelen. En vrouwen zoeken vast wel een man die daar ook van houdt. Maar als je het zo neerzet ben ik bang dat je een ander signaal uitstuurt.
pi_181701362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou zullen we ff samen met dit hele topic stap voor stap je problemen helemaal kort meppen?

Haha, ja of niet. Ik heb helemaal geen klachten over de datingmarkt of problemen met mijn foto’s of profieltekst. Als je het heel interessant vindt en mee wilt denken omdat je me zo graag mag, mag je me een dm sturen.
Sarcasme. Herken het.
pi_181701369
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen :N.

OT: nog steeds tof contact met date, morgen gaan wij elkaar zien, zin in! :D
pi_181701390
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zullen we dat lekker in een eigen topic doen, ipv dit topic te bombarderen tot slow chat met persoonlijke problemen :N.

Hype :D *O* we duimen voor je!
pi_181701407
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Is dit de date met wie je al een heel weekend samen bent geweest?
pi_181701444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:30 schreef Spirit82 het volgende:

Ruimte voor groei. ;)
pi_181701449
quote:

[..]

Haha jeetje man wat trigger ik een negativiteit bij jou! Laat het losss :*
Sarcasme. Herken het.
pi_181701450
Complimenten trouwens voor de eensgezindheid over die profieltekst _O_
pi_181701484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:38 schreef ludovico het volgende:

Wat doe jij allemaal op de tweede date en niet op de eerste dat je die tweede zo spannend vindt? :D
Nou ja die eerste is idd meer kijken wie je voor je hebt en tja een eerste kennismaking. Maar heb ik nog niet echt het gevoel erbij, enkel spanning hoe die persoon zou zijn. En gewoon hoe dan ook een leuke tijd hebben.
Met de tweede komt er inderdaad meer gevoel bij kijken denk ik. Is ie net zo leuk als ik me herinner, als er iets van spanning was, is dat nog steeds aanwezig...en idd dit ook :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Ligt eraan wat je nog niet gedaan hebt op de eerste date :D
pi_181701489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:35 schreef rival het volgende:

Ok. Nou, dat heb ik de eerste date dus niet. Is denk ik ook een mindset. Ik zit daar niet met de vraag of ik leuk genoeg gevonden zal worden, daar ga ik namelijk vanuit, maar met de vraag of de ander leuk genoeg is om daar mijn tijd aan te besteden. Anders gezegd: ik ben niet de sollicitant, maar degene bij wie men solliciteert. Net als in het dagelijks leven. Lekker vertrouwd. ;)
pi_181701495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:53 schreef ludovico het volgende:
Complimenten trouwens voor de eensgezindheid over die profieltekst _O_
Ik vind jouw tips over het vermelden van je hobby's en dingen die je leuk vindt in je foto's heel slim! Daar ga ik ook gebruik van maken :)
pi_181701522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:56 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik vind jouw tips over het vermelden van je hobby's en dingen die je leuk vindt in je foto's heel slim! Daar ga ik ook gebruik van maken :)
Nadeel is alleen dat je dan wel leuke foto's moet hebben maar ik geloof er wel in dat goede foto's echt een groot verschil maken.

Je kunt dat ook niet echt afdwingen... Stel je hebt een foto bij een kampvuurtje met mensen waar jij gitaar speelt en je perfect in het licht komt van dat vuur... Die foto's kun je niet afdwingen maar zal je wel op Tinder een goede dosis aandacht geven (denk ik)
pi_181701527
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok. Nou, dat heb ik de eerste date dus niet. Is denk ik ook een mindset. Ik zit daar niet met de vraag of ik leuk genoeg gevonden zal worden, daar ga ik namelijk vanuit, maar met de vraag of de ander leuk genoeg is om daar mijn tijd aan te besteden. Anders gezegd: ik ben niet de sollicitant, maar degene bij wie men solliciteert. Net als in het dagelijks leven. Lekker vertrouwd. ;)
Ik zie het allemaal niet zo zwart wit ;)
pi_181701530
quote:

-------------------

Iemand nog tips?
Beetje vlak. Geen humor. Springt er niet uit. Mijn nimmer bescheiden mening.
pi_181701548
quote:

[..]

Success en hopelijk veel plezier ^O^
pi_181701593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:58 schreef rival het volgende:

Ik zie het allemaal niet zo zwart wit ;)
Ik hou niet zo van enerzijds/anderzijds. ;)
  woensdag 5 september 2018 @ 12:01:39 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181701598
quote:

Spelletjes = verkleinwoord, vind ik minder
"nog ooit piano" = ooit nog piano
quote:
"en nog mooie dingen " en "stukje cultuur" , vind ik beetje dubbelop ofzo, ook door de dubbele "en"
quote:

"Gek op knuffelen", vind ik altijd beetje nasty overkomen ofzo, geen idee waarom, weet ook niet of meer mensen/vrouwen dat hebben

Weet het: beetje azijnpisser, maar zo las ik het
  woensdag 5 september 2018 @ 12:01:58 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181701605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:46 schreef ludovico het volgende:
Impulsief, creatief, zorgzaam en ik kan goed masseren en koken *wink, wink*
Zeker geen "wink wink".... :X
pi_181701631
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeker geen "wink wink".... :X
_O-

;) ;) :* :* :9
pi_181701650
Bedankt voor al jullie tips!

Aangepast:

Optimistische levensgenieter zoekt spontane eigenwijze meid.

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
pi_181701655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:51 schreef rival het volgende:

[..]

Is dit de date met wie je al een heel weekend samen bent geweest?
Nee, dat hele weekend is er niet van gekomen.

Dit is een andere leukerd! *O*
pi_181701658
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spelletjes = verkleinwoord, vind ik minder
"nog ooit piano" = ooit nog piano

[..]

"en nog mooie dingen " en "stukje cultuur" , vind ik beetje dubbelop ofzo, ook door de dubbele "en"

[..]

"Gek op knuffelen", vind ik altijd beetje nasty overkomen ofzo, geen idee waarom, weet ook niet of meer mensen/vrouwen dat hebben

Weet het: beetje azijnpisser, maar zo las ik het
Kijk eens, zo een gratis spellingcheck erbij ;)
pi_181701678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:03 schreef rkd het volgende:

Aangepast:

Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en ik kan masseren en koken 😉😉
Nouja dat 'wink wink'verhaaltje is om iemand te verleiden een beetje, dus dan moet je dat masseren en koken wel wat verleidelijker brengen... "Goed" is wel een belangrijk woordje dan of "super goed" zelfs, maarja dat is meer mijn stijl. Cue_ houdt er niet van. "Goed masseren en koken ;) "
pi_181701684
quote:

Aangepast:

Haha toch die winks erbij :9
Is in ieder geval minder een verslag, dus wat mij betreft een stuk beter!
pi_181701725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja dat 'wink wink'verhaaltje is om iemand te verleiden een beetje, dus dan moet je dat masseren en koken wel wat verleidelijker brengen... "Goed" is wel een belangrijk woordje dan of "super goed" zelfs, maarja dat is meer mijn stijl. Cue_ houdt er niet van. "Goed masseren en koken ;) "
Persoonlijk zou ik ook liever *wink, wink* zien dan ;) ;)
Het is jammer dat ik niet kan koken, dan had ik hem zo overgenomen :7
pi_181701775
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik ook liever *wink, wink* zien dan ;) ;)
Wink wink is minder serieus dan "wink" inderdaad. Moet natuurlijk wel een beetje lichtzinnig blijven.

quote:

Aangepast:

"zoeken" is wederom een beetje afhankelijk.

Optimistische levensgenieter:
Impulsief, creatief, muzikaal, sportief, zorgzaam en kan goed masseren en koken ;) ;)

/ Houdt van eigenwijze spontane vrouwen.
pi_181701838
Echt enorm bedankt! :)
Nu eens kijken of dit meer aantrekt.

Ik hou jullie op de hoogte :)
pi_181701899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:13 schreef rkd het volgende:
Echt enorm bedankt! :)
Nu eens kijken of dit meer aantrekt.

Ik hou jullie op de hoogte :)
Ik zou denk ik nog eerder kiezen voor impulsieve levensgenieter en optimistisch bij de opsommingen zetten.

Optimistisch zegt eigenlijk niets over jou en levensgenieter ook niet. Dat is namelijk wat zovelen beweren. Impulsief is al weer wat specifieker. Daar krijg je als lezer eerder een bepaald beeld bij.
pi_181701929
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik nog eerder kiezen voor impulsieve levensgenieter en optimistisch bij de opsommingen zetten.

Optimistisch zegt eigenlijk niets over jou en levensgenieter ook niet. Dat is namelijk wat zovelen beweren. Impulsief is al weer wat specifieker. Daar krijg je als lezer eerder een bepaald beeld bij.
Straalt naar mijn mening enthousiasme uit voordat je dus bij de karakteristieken komt die je gaat lezen. Ik vind hem wel slim in die zin.
  woensdag 5 september 2018 @ 12:23:50 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181702000
quote:

Aangepast:

Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.

Tenminste, ik zou er vanuit gaan dat je dan enkel voor seks op Tinder zit.
pi_181702021
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Winkwink koken en masseren zegt vooral, ik wil bij je langskomen en evt koken, masseren en daarna het bed in met elkaar.

Denkt ze ook nog eens aan seks terwijl ze je profiel leest. c_/
  woensdag 5 september 2018 @ 12:26:01 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181702030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:25 schreef ludovico het volgende:

Denkt ze ook nog eens aan seks terwijl ze je profiel leest. c_/
Als dat hetgene is wat je wilt uitstralen, geen probleem.
Wil je wat serieus, dan zullen veel vrouwen afhaken.
pi_181702092
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van enerzijds/anderzijds. ;)
Ik begrijp niet goed wat je hiermee wil zeggen?
pi_181702096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Straalt naar mijn mening enthousiasme uit voordat je dus bij de karakteristieken komt die je gaat lezen. Ik vind hem wel slim in die zin.
Ik lees nogal wat sollicitatiebrieven. Misschien dat het daarom bij mij vooral oproept ‘nee, niet weer een optimistische levensgenieter’. ;)
pi_181702124
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

90% kans dat je gelijk hebt ook nog.

Maar belangrijk punt wel: mannen die willen neuken zijn er meer dan genoeg op Tinder. Het beste belicht je jouw kwaliteiten die juist vertellen dat jij degene bent die wat meer gezocht wordt.

Tenzij je natuurlijk gewoon op zoek bent naar seks. Ben daar dan gewoon eerlijk over.
pi_181702154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:29 schreef rival het volgende:

[..]

Ik begrijp niet goed wat je hiermee wil zeggen?
Dat ik wat uitgesprokener ben. Zwart/wit, zoals jij dat noemt.
pi_181702282
quote:

Aangepast:

Ik zou masseren weglaten staat zo pornokingachtig, en dan ik ben grappig in plaats daarvan
pi_181702354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik zou masseren weglaten staat zo pornokingachtig, en dan ik ben grappig in plaats daarvan
Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld. :)
pi_181702427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een profiel zonder een glimlach en dan ‘ik ben grappig’. Die humor is wel erg ingewikkeld. :)
Ah ja ik heb een grappig hoofd, dat heeft niet iedereen ook natuurlijk
pi_181702466
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

dat kan ik dan wel weer grappig vinden :D
pi_181702519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat kan ik dan wel weer grappig vinden :D
Me too, maar ik vermoed dat de meesten die humor ontgaat. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')