abonnement Unibet Coolblue
pi_181644314
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 16:26 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Alsof Nederlands zo'n prachtige taal is. :')
Mensen spreken gewoon de taal die ze van huis uit meekrijgen hè. Heeft verder weinig met een mening (die van jou in dezen) te maken. Nederland zou ook geen Duitsland worden maar onder het 3. Reich vallen.
pi_181644438
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 16:39 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Mensen spreken gewoon de taal die ze van huis uit meekrijgen hè. Heeft verder weinig met een mening (die van jou in dezen) te maken. Nederland zou ook geen Duitsland worden maar onder het 3. Reich vallen.
Dat weet ik, maar mensen doen net alsof dat heel erg zou zijn.

'Als we niet gered waren dan spraken we Duits' :')
pi_181644673
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:09 schreef -Ondskapt- het volgende:
De moslims zijn altijd zo broederlijk onder elkaar ondanks dat er soms giga aanslagen gepleegd worden op hun eigen volk. Maar dat terzijde.
:D :'( :D :')
  zondag 2 september 2018 @ 19:20:01 #104
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181647658
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:49 schreef 2thmx het volgende:
Op basis van een propagandafilm de populariteit van iemand beoordelen. Een waar genie is onder ons.
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181661462
quote:
99s.gif Op zondag 2 september 2018 16:03 schreef Viespeuk2018 het volgende:
De goude ouwe tijd toen noord Europa nog wit blank was.
Toen je de krant nog kon bellen als je een donker persoon zag lopen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 3 september 2018 @ 20:39:53 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181670280
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 13:12 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Toen je de krant nog kon bellen als je een donker persoon zag lopen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181670400
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom je jaren later nog eens terug in het dorp blijk je de enige blanke te zijn :)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_181670467
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe normaal het vroeger was, hoe ondenkbaar het nu zou zijn

Nu kan je misschien boeken vinden:

Een Blanke in het dorp.
pi_183942525
Hitler werd ook beschouwd als God, de man die Duitsland van de ondergang redde. Die Duitsland vanuit het niets een supermacht maakte. Hij omschrijft het hier zelf:

Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_183942740
Hoe slecht Hitler en zijn aanhang ook waren, Europa had er waarschijnlijk een stuk beter uitgezien als hij gewonnen had.
pi_183942811
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:34 schreef #ANONIEM het volgende:
Heb vanochtend de film Triumph des Willens (1935) gezien van Leni Riefenstahl. Het is echt ongekend hoe populair die man was.

Aan de andere kant kan je je afvragen waarom andere landen dit hebben geaccepteerd. Slechts een jaar nadat hij aan de macht kwam had hij al een gigantisch leger opgebouwd.
Hij is nog steeds ongekend populair vooral in landen als India, daar wordt hij nog steeds gezien als de beste leider ooit die alles over had voor zijn volk.

Verder vooral op youtube valt het op dat alles wat Hitler te maken heeft de hemel wordt ingeprezen in de comments. Hier bijvoorbeeld, weer eens zo'n docu waar hij compleet zwart wordt gemaakt.
Ik ben geneigd om te geloven dat Hitler onterecht de geschiedenis in gaat als grootste tiran die ooit geleefd heeft. Hoe meer docu's ik kijk over Hitler des te meer duidelijk word hoeveel er gelogen werd over deze man door de overwinnaars.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 24 december 2018 @ 19:55:49 #112
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183946218
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2018 16:51 schreef Infection het volgende:
Hoe slecht Hitler en zijn aanhang ook waren, Europa had er waarschijnlijk een stuk beter uitgezien als hij gewonnen had.
Ja, al die concentratiekampen, en zijn kijk op de wereld zou Europa echt geholpen hebben. Kan best zijn dat het ver voor de oorlog nog enigszins een goede leider was, maar ik kan er niet bij dat er mensen zijn die hem in de tegenwoordige tijd nog steeds aan het verdedigen zijn. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183947622
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, al die concentratiekampen, en zijn kijk op de wereld zou Europa echt geholpen hebben. Kan best zijn dat het ver voor de oorlog nog enigszins een goede leider was, maar ik kan er niet bij dat er mensen zijn die hem in de tegenwoordige tijd nog steeds aan het verdedigen zijn. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik doel dan ook niet op de concentratiekampen en de oorlog die erbij kwam kijken. Ik doel op de plannen die hij voor Europa had na een eventuele overwinning. Mocht dat allemaal gelukt zijn, dan had Europa er best nog wel eens heel erg goed voor kunnen staan.

Niet dat we dat op zo'n manier willen bereiken, maar het is wel een "wat als" om over na te denken.
  maandag 24 december 2018 @ 21:24:09 #114
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183948138
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 20:58 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik doel dan ook niet op de concentratiekampen en de oorlog die erbij kwam kijken. Ik doel op de plannen die hij voor Europa had na een eventuele overwinning. Mocht dat allemaal gelukt zijn, dan had Europa er best nog wel eens heel erg goed voor kunnen staan.

Niet dat we dat op zo'n manier willen bereiken, maar het is wel een "wat als" om over na te denken.
Zullen het nooit weten nee, maar ik gok dat er dan wel weer andere dingen waren geweest waar we niet tevreden over zouden zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183952635
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, al die concentratiekampen, en zijn kijk op de wereld zou Europa echt geholpen hebben. Kan best zijn dat het ver voor de oorlog nog enigszins een goede leider was, maar ik kan er niet bij dat er mensen zijn die hem in de tegenwoordige tijd nog steeds aan het verdedigen zijn. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Je bent geïndoctrineerd door propaganda van de overwinnaars. Ik raad je aan om eens "Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013)" te kijken om achter de echte waarheid te komen.

Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013) - IMDb

Aan jou de keus of je de blauwe of rode pil neemt...

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 25-12-2018 03:24:13 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  dinsdag 25 december 2018 @ 03:27:45 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183952681
Ja hoor, gewoon holocaust ontkenners hier

ban deze fags aub
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183953899
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2018 16:51 schreef Infection het volgende:
Hoe slecht Hitler en zijn aanhang ook waren, Europa had er waarschijnlijk een stuk beter uitgezien als hij gewonnen had.
:')__________!!!
pi_183954146
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2018 16:51 schreef Infection het volgende:
Hoe slecht Hitler en zijn aanhang ook waren, Europa had er waarschijnlijk een stuk beter uitgezien als hij gewonnen had.
Je weet niet waar je over spreekt :)
pi_183954149
In de tijd dat Jezus rondliep waren er nog geen microfoons en luidsprekers die zijn geluid veel verder konden brengen.

Jezus had geluk als 10% van de mensen hem konden horen, bij Adolf was het misschien wel 70%.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_183954219
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 09:29 schreef Resistor het volgende:
In de tijd dat Jezus rondliep waren er nog geen microfoons en luidsprekers die zijn geluid veel verder konden brengen.

Jezus had geluk als 10% van de mensen hem konden horen, bij Adolf was het misschien wel 70%.
En toch lopen er nog zat idioten achter hem aan momenteel :')
pi_183954248
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 09:33 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En toch lopen er nog zat idioten achter hem aan momenteel :')
In de TT staat 'was', dus ik ging maar even uit van de verleden tijd, de tijden waarin deze figuren nog rondliepen, ik dacht even niet na over hun gedachtegoed ;)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_183954471
Gelukkig was Hittler een rampzalige strateeg die niet naar de adviezen van zijn generalen luisterden. Als het niet voor een opeenstapeling van fout op fout door Hittler zijn koppigheid was geweest had Nazi Duitsland WW2 makkelijk gewonnen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 25 december 2018 @ 10:19:23 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183955079
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:38 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Het is een zeer interessante periode geweest en het heeft ook de basis gelegd voor WO2 met het Verdrag van Versailles. Waarmee ik het overigens niet goedpraat maar mensen zien soms het verbannd niet. WO1 is niet los te zien van WO2.
En de WO1 is niet los te zien van de Frans-Duitse oorlog
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183957504
Ik moet bij dit topic toch ineens weer hieraan denken:


:P
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183957859
Hitler heeft ook daadwerkelijk zaken gedaan die van enige invloed waren op de wereld. Jezus was een mislukte dakloze verliezer die helemaal niets heeft bereikt behalve onnodig te sterven en achteraf gebruikt is als propagandamiddel van volksmenners.
Conscience do cost.
pi_183957917
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2018 16:51 schreef Infection het volgende:
Hoe slecht Hitler en zijn aanhang ook waren, Europa had er waarschijnlijk een stuk beter uitgezien als hij gewonnen had.
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_183958009
"Hey, het is Kerst, laten we op een internetforum pulserend klaarkomen op het beeld van een Europa onder Hitler".
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183958220
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 03:12 schreef -Deluzion- het volgende:
Je bent geïndoctrineerd door propaganda van de overwinnaars. Ik raad je aan om eens "Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013)" te kijken om achter de echte waarheid te komen.

Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013) - IMDb

Aan jou de keus of je de blauwe of rode pil neemt...
Maar dit was natuurlijk allemaal niet écht gaande zeker:







Of trakteer jezelf eens op deze 'gezellige' docu:


net na de oorlog gemaakt, en niets aan gedaan. Rauwer kan het niet. Veel plezier. Tot over een uur.
Eens kijken
pi_183963787
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 12:38 schreef Maharski het volgende:

[..]

Maar dit was natuurlijk allemaal niet écht gaande zeker:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of trakteer jezelf eens op deze 'gezellige' docu:


net na de oorlog gemaakt, en niets aan gedaan. Rauwer kan het niet. Veel plezier. Tot over een uur.

10 jaar geleden al een keer gezien geloof ik. Ik ben geen holocaust denier.

Ik vind meer dat Himmler en Heydrich hiervoor verantwoordelijk zijn.

In January 1939, Reinhard Heydrich had received an order to solve "the Jewish question by means of emigration or evacuation in the most convenient way possible".

This was upgraded on 31 July 1941, when Hermann Goering sent an order that Heydrich should make "all necessary preparations with regard to organisational, practical and financial aspects for an overall solution to the Jewish question". Heydrich was to "submit an overall plan... for the execution of the intended 'Final Solution' of the Jewish question".

https://en.wikipedia.org/wiki/Wannsee_Conference
Hitler was hier niet aanwezig.

Dit was het oorspronkelijke plan van Hitler https://nl.wikipedia.org/wiki/Madagaskarplan

Ik vind dat Hitler uiteindelijk verantwoordelijk is maar dat er veel slechtere nazi's waren dan hem o.a Himmler, Heydrich.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 25-12-2018 17:31:34 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_183963893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 03:12 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Je bent geïndoctrineerd door propaganda van de overwinnaars. Ik raad je aan om eens "Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013)" te kijken om achter de echte waarheid te komen.

Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013) - IMDb

Aan jou de keus of je de blauwe of rode pil neemt...
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben geen holocaust denier.
Waarom raad je dan een documentaire aan die dat wel doet?

Je pleidooi is daarmee niet heel geloofwaardig.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183963933
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

[..]

Waarom raad je dan een documentaire aan die dat wel doet?

Je pleidooi is daarmee niet heel geloofwaardig.
Wordt niet ontkent in die docu. Alleen de middelen die werden in gezet en de aantallen die overdreven zijn.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_183964157
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wordt niet ontkent in die docu. Alleen de middelen die werden in gezet en de aantallen die overdreven zijn.
Het wordt dus wel ontkend. (Met een 'd'.)

Tenzij je willens en wetens een docu aanraadt die onwaarheden verkondigt ben je een holocaust denier.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183966828
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het wordt dus wel ontkend. (Met een 'd'.)

Tenzij je willens en wetens een docu aanraadt die onwaarheden verkondigt ben je een holocaust denier.
Klinkt alsof jij de docu niet hebt gezien, het wordt er zeer zeker niet ontkent, meneer taalpurist.

De waarheid? Welke waarheid? De waarheid van de overwinnaars? het eerste wat er verloren gaat in een oorlog is de waarheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 26-12-2018 00:19:37 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  dinsdag 25 december 2018 @ 21:48:13 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183967657
Flikker op Deluzion met je nazi propaganda, belachelijk hoe je jezelf hier te kijk zet.

Welke waarheid is er verloren gegaan dan met de overwinning van de geallieerden?

Of loop je gewoon uit je nek te brullen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183982468
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wordt niet ontkent in die docu. Alleen de middelen die werden in gezet en de aantallen die overdreven zijn.
En wat zijn volgens jou de juiste aantallen dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183991330
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wordt niet ontkent in die docu. Alleen de middelen die werden in gezet en de aantallen die overdreven zijn.
Dat Heydrich, Himmler en vooruit Eichmann minimaal net zo slecht, zo niet slechter waren dan Hitler ben ik het wel mee eens. Dat de aantallen volgens jou zijn overdreven getuigt van een stuitende vorm van domheid. Waarschijnlijk was je zelf destijds ook het haasje geweest daar mentaal gehandicapten ook geruimd werden.
  woensdag 26 december 2018 @ 23:29:56 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183991697
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dat Heydrich, Himmler en vooruit Eichmann minimaal net zo slecht, zo niet slechter waren dan Hitler ben ik het wel mee eens. Dat de aantallen volgens jou zijn overdreven getuigt van een stuitende vorm van domheid. Waarschijnlijk was je zelf destijds ook het haasje geweest daar mentaal gehandicapten ook geruimd werden.
En dat een zoutwaterkrokodil gevaarlijker is dan een alligator maakt het nog niet dat een aanval van de laatste niet gewoon kut voor je is.
pi_183991774
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En dat een zoutwaterkrokodil gevaarlijker is dan een alligator maakt het nog niet dat een aanval van de laatste niet gewoon kut voor je is.
Zeker. Er hebben echt totaal gestoorde debielen rondgelopen in de kampen die bij het grote publiek verder niet bekend zijn.
  donderdag 27 december 2018 @ 00:45:34 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183993776
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het wordt dus wel ontkend. (Met een 'd'.)

Tenzij je willens en wetens een docu aanraadt die onwaarheden verkondigt ben je een holocaust denier.
Jij krijgt volgens mij altijd een hartverzakking bij dit soort topics he?
Genieten dit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 27 december 2018 @ 03:14:45 #140
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183995216
Ik mis alleen nog de enige echt Nazi-symphatisant van het FOK!forum, je weet wie je bent S!

Kom maar door kerel!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_184130964
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
Flikker op Deluzion met je nazi propaganda, belachelijk hoe je jezelf hier te kijk zet.

Welke waarheid is er verloren gegaan dan met de overwinning van de geallieerden?

Of loop je gewoon uit je nek te brullen
Ik raad jou ook aan om Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013) te kijken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184131004
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dat Heydrich, Himmler en vooruit Eichmann minimaal net zo slecht, zo niet slechter waren dan Hitler ben ik het wel mee eens. Dat de aantallen volgens jou zijn overdreven getuigt van een stuitende vorm van domheid. Waarschijnlijk was je zelf destijds ook het haasje geweest daar mentaal gehandicapten ook geruimd werden.
Tja ik heb mijn vraagtekens bij de aantallen inderdaad, dat jij nou alles klakkeloos uit een geschiedenisboekje overneemt dat moet jij zelf weten. Een Merkel lover als jij werd in de tijd ook direct geruimd.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Deluzion- op 31-12-2018 22:42:09 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184131030
quote:
Op donderdag 27 december 2018 03:14 schreef Quotidien het volgende:
Ik mis alleen nog de enige echt Nazi-symphatisant van het FOK!forum, je weet wie je bent S!

Kom maar door kerel!
StefanP ? 11.gif
pi_184131076
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2018 03:14 schreef Quotidien het volgende:
Ik mis alleen nog de enige echt Nazi-symphatisant van het FOK!forum, je weet wie je bent S!

Kom maar door kerel!
Alleen Hitler was een echte eindbaas met goede bedoelingen. Ik denk echt dat zijn persoonlijkheid extreem beïnvloed werd door de ongelooflijke hoeveel drugs door hij toegeschreven kreeg door kwakzalver Theodore Morell, waaronder heroine, coke, meth. Dit in combinatie met het verloop van de oorlog en zijn nazi officieren Himler, Hydrich, Eichmann, Göring,Borman etc die een constant machtstrijd met elkaar uitvochten om in goed daglicht bij Hitler te komen. Hitler werd in zekere zin ook als speelpop gebruikt, constant aan zijn kop zeiken om dingen voor elkaar te krijgen zodat zij zelf in sterkere machtspositie terecht kwamen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 31 december 2018 @ 21:11:04 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184131120
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 december 2018 @ 21:11:59 #146
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184131132
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Alleen Hitler was een echte eindbaas met goede bedoelingen. Ik denk echt dat zijn persoonlijkheid extreem beïnvloed werd door de ongelooflijke hoeveel drugs door hij toegeschreven kreeg door kwakzalver Theodore Morell, waaronder heroine, coke, meth. Dit in combinatie met het verloop van de oorlog en zijn nazi officieren Himler, Hydrich, Eichmann, Göring,Borman etc die een constant machtstrijd met elkaar uitvochten om in goed daglicht bij Hitler te komen. Hitler werd in zekere zin ook als speelpop gebruikt, constant aan zijn kop zeiken om dingen voor elkaar te krijgen zodat zij zelf in sterkere machtspositie terecht kwamen.
Ja, zet 'm maar vooral neer als slachtoffer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184131133
Neem nou als voorbeeld Night of the long knifes met als doel om de SA leider Ernst Röhm uit het veld te ruimen. Dit was de grootste concurrent voor Himmler en hij zeurde net zolang aan Hitlers kop tot hij overging op arrestatie. Hitler arresteerde Ernst Röhm persoonlijk, hij stormde zijn woning binnen op het moment dat Röhm in zijn kontje werd geneukt, hij bleek dus gay te zijn.
Hitler wilde Röhm sparen omdat het een longtime friend was, maar na veel gezeur van Himmler werd hij uiteindelijk toch gedwongen om zelfmoord te plegen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184131163
quote:
Op maandag 31 december 2018 21:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Neem nou als voorbeeld Night of the long knives met als doel om de SA leider Ernst Röhm uit het veld te ruimen. Dit was de grootste concurrent voor Himmler en hij zeurde net zolang aan Hitlers kop tot hij overging op arrestatie. Hitler arresteerde Ernst Röhm persoonlijk, hij stormde zijn woning binnen op het moment dat Röhm in zijn kontje werd geneukt, hij bleek dus gay te zijn.
Hitler wilde Röhm sparen omdat het een longtime friend was, maar na veel gezeur van Himmler werd hij uiteindelijk toch gedwongen om zelfmoord te plegen.
Eh ja, dus :?
pi_184131175
quote:
13s.gif Op maandag 31 december 2018 21:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, zet 'm maar vooral neer als slachtoffer.
Ik zet hem niet neer als slachtoffer. Ik denk alleen dat zijn drugs gebruik enorm werd onderschat en dat de meeste irrationele beslissingen hierdoor tot stand kwamen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 31 december 2018 @ 21:18:19 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184131221
Ohh dus het komt omdat die van de kaart was

Ahh I see
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184131284
quote:
6s.gif Op maandag 31 december 2018 21:14 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Eh ja, dus :?
Ik geef aan dat vele beslissingen die hij nam tot stand kwamen doordat hij beïnvloed werd door hogere Nazi officeren in zijn inner circle.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184131311
quote:
Op maandag 31 december 2018 21:21 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik geef aan dat vele beslissingen die hij nam tot stand kwamen doordat hij beïnvloed werd door hogere Nazi officeren in zijn inner circle.
Wat was het eigenlijk toch ook een kinderlijk naïef en blasé jongetje. O+
pi_184134470
quote:
6s.gif Op maandag 31 december 2018 21:23 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Wat was het eigenlijk toch ook een kinderlijk naïef en blasé jongetje. O+
Dat was hij soms zeker. Hij liet bijvoorbeeld belangrijkere taken over aan Göring om met zijn luftwaffe delen van de oorlog te beslissen maar het hopeloos faalde en dit van te voren ook wel duidelijk was, en toch liet Hitler zich overtuigen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184134601
Wordt hier bijvoorbeeld duidelijk, dat de nazi's onder Hitler in een constante machtsstrijd waren gewikkeld en van alles probeerde om in een goed daglicht te komen bij Hitler. En met allerlei plannen komen aanzetten en dan toestemming vragen van Hitler om zelf een betere machtspositie te bezitten binnen de partij.

Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184331041
Wat een tijd was die tweede wereld oorlog toch ook. Een boeiender tijdperk kan ik mij gewoon niet voorstellen er is zoveel gebeurd. Elke keer weer komen er nieuwe feiten boven tafel. De hele periode vanaf 1918 tot 1945 was een ongelooflijke periode in de history.

Nu laatst zag ik deze docu, een echte aanrader (geen propaganda)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184369824
American bankers funded Hitler and the Soviet Union. And now they're on top.
the purpose of communist propaganda was not to persuade or convince, nor to inform, but to humiliate; and therefore, the less it corresponded to reality the better.
pi_184379201
Zucht. Standaard argument van een domme atheist weer. Ja Jezus had veel volgers maar ook Hitler.. Dus een profeet/boodschapper is niks speciaals aan.

WTF
pi_184385250
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:33 schreef Werkperd het volgende:
Zucht. Standaard argument van een domme atheist weer. Ja Jezus had veel volgers maar ook Hitler.. Dus een profeet/boodschapper is niks speciaals aan.

WTF
En Hitler heeft daadwerkelijk zelf wat ondernomen. Jezus was gewoon de bastaard van een ontrouwe loeder en is na zijn dood gebruikt om meningen op te leggen.

Maar met je eens hoor. Het maakt niet uit hoeveel volgers iemand heeft. Net als Hitler was Jezus flink overrated, ongeacht het aantal schapen dat achter ze aan loopt.
Conscience do cost.
pi_184407861
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:26 schreef ems. het volgende:

[..]

En Hitler heeft daadwerkelijk zelf wat ondernomen. Jezus was gewoon de bastaard van een ontrouwe loeder en is na zijn dood gebruikt om meningen op te leggen.

Maar met je eens hoor. Het maakt niet uit hoeveel volgers iemand heeft. Net als Hitler was Jezus flink overrated, ongeacht het aantal schapen dat achter ze aan loopt.
In je eentje bijna heel Europa veroveren noem ik niet overrated.

Iemand die vanuit het niets van een kapot land een supermacht maakte noem ik niet overrated.
1941 bijna heel Europa in handen, de russen had ongelooflijk veel geluk dat de winter vroeg kwam en ook nog eens de koudste in de history bleek te zijn. Er bestaan geen winterkleding om temperaturen van -45c te trotseren. De Duitsers hadden best goede winterkleding maar dit was gewoon extreme kou.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 14-01-2019 23:45:11 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184435708
Jesus Allah Buddha; I love you all
~Homer J. Simpson ~

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2019 14:14:03 ]
pi_184460095
Wat overrated is , was de inbreng van de Geallieerden in ww2 daar Rusland minstens 85% aandeel van de overwinning heeft over Nazi Duitsland.

Wat underrated is zijn de miljoenen verkrachtingen van Duitse vrouwen door de "good" guys.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184460933
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

In je eentje bijna heel Europa veroveren noem ik niet overrated.

Iemand die vanuit het niets van een kapot land een supermacht maakte noem ik niet overrated.
1941 bijna heel Europa in handen, de russen had ongelooflijk veel geluk dat de winter vroeg kwam en ook nog eens de koudste in de history bleek te zijn. Er bestaan geen winterkleding om temperaturen van -45c te trotseren. De Duitsers hadden best goede winterkleding maar dit was gewoon extreme kou.
Binnen een paar jaar waren de nazi's exact niets meer waard. Leuke poging verder hoor, maar alles wat zij op militair gebied deden was al eerder en beter gedaan. In de geschiedenisboeken zullen ze op den duur vooral herinnerd worden door de talloze onnodige doden die hun poging tot iets-zijn hebben opgeleverd.
Conscience do cost.
pi_184463974
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

In je eentje bijna heel Europa veroveren noem ik niet overrated.

Iemand die vanuit het niets van een kapot land een supermacht maakte noem ik niet overrated.
1941 bijna heel Europa in handen, de russen had ongelooflijk veel geluk dat de winter vroeg kwam en ook nog eens de koudste in de history bleek te zijn. Er bestaan geen winterkleding om temperaturen van -45c te trotseren. De Duitsers hadden best goede winterkleding maar dit was gewoon extreme kou.
Duitsland is na elke wereldoorlog een kop kleiner gemaakt. Hitler was slechts degene die het Duits boegbeeld werd in de tweede wereldoorlog. Het had ook een ander kunnen worden maar Duitsland mocht de hegemonie van Groot-Brittannië/Britse wereldorde niet bedreigen.


De problemen van Duitsland begonnen al na het ontstaan daarvan in 1871. Daarvoor was het een verzameling van zelfstandige Duitstalige staten waarvan het Oostenrijkse rijk historisch de voortrekker en beschermheer was. Afzonderlijk waren ze veelal niet invloedrijker dan bijvoorbeeld Nederland en als Duitsland met rust zou worden gelaten zouden ze in 1945 op alle fronten de Britten de baas zijn geweest. Zonder WW1 zou Hitler niet Hitler zijn geweest en leefden we in een andere wereld. Of het een betere wereld zou zijn geweest en voor wie het dan beter was geweest daar kunnen we enkel naar gissen.



[ Bericht 3% gewijzigd door up7 op 17-01-2019 22:45:49 ]
pi_184467020
Je kan er om lachen maar zo was het wel haha
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184939093
Hitler was inderdaad populairder dan Jezus, Het volk hield echt van hem en terecht :

Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184939964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:02 schreef Gaspard het volgende:
Mensen leren nooit iets uit fouten van het verleden
De geschiedenis herhaalt zich nu is het Erdogan die populairder is dan Hitler
Ja maar met Turkije kun je niet veel, niet zoals met Duitsland 🦃
pi_184940789
Een aantal hier hebben zulk smerig gedachtegoed dat ik veronderstel dat hun hersens onder t stront zitten.
pi_184979919
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:49 schreef HetDonkertAan het volgende:
Een aantal hier hebben zulk smerig gedachtegoed dat ik veronderstel dat hun hersens onder t stront zitten.
Omdat ze een andere mening hebben dan jij of...?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184979949
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:14 schreef alexlefou het volgende:

[..]

Ja maar met Turkije kun je niet veel, niet zoals met Duitsland 🦃
Erdogan mag nog niet eens in de schaduw staan van Hitler. Bovendien had Hitler buitengewoon slimme mensen om hem heen in zijn partij. Erdogan heeft dat totaal niet en hij heeft ook geen charisma en uitstraling van een echte leider. Die Erdogan is alleen populair in eigen land, internationaal is het niks.
Die Turken krijgen toch niks voor elkaar.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_184981666
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Erdogan mag nog niet eens in de schaduw staan van Hitler. Bovendien had Hitler buitengewoon slimme mensen om hem heen in zijn partij. Erdogan heeft dat totaal niet en hij heeft ook geen charisma en uitstraling van een echte leider. Die Erdogan is alleen populair in eigen land, internationaal is het niks.
Die Turken krijgen toch niks voor elkaar.
Turkije stelt niet veel voor
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 21:42:10 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184982028
Zijn best mooie schilderijen :)

quote:
Veiling omstreden Hitler-aquarellen mislukt

Neurenberg - Een veilinghuis in het Duitse Neurenberg raakte de vijf schilderijen die door Adolf Hitler zouden zijn geschilderd aan de straatstenen niet kwijt. Kopers hebben zich mogelijk laten afschrikken door de ophef die voorafgaand aan de veiling was ontstaan. Vlak voor de veiling nam de politie 63 andere schilderijen van Hitlers hand in beslag, omdat deze mogelijk nep zouden zijn.



Naast de aquarellen gingen ook een een rieten stoel met hakenkruis, die eigendom zou zijn geweest van de dictator, een vaas en een tafelkleed onder de hamer. Alleen voor het tafelkleed en de vaas werd uiteindelijk respectievelijk 630 euro en 5500 euro neergeteld.



Echt of nep
Omdat de aquarellen de startprijs bij lange na niet haalden omdat er over de authenticiteit werd getwijfeld, werden de 26 werken uiteindelijk door het veilinghuis uit de verkoop gehaald.

De kunstwerken zijn gesigneerd met ’A. Hitler’ of ’A.H.’ De vijf aquarellen die onder de hamer gingen, zouden wel authentiek zijn.



De collectie Hitler-memorabilia is volgens het veilinghuis afkomstig van een particulier.

Het is in Duitsland niet toegestaan om nazi-symbolen in het openbaar te tonen, tenzij het een bepaalde educatieve of historische context heeft. Het veilinghuis moest bepaalde nazi-insignes en symbolen in de brochure dan ook onherkenbaar maken om zich aan de Duitse wetgeving te houden.

Smakeloos
De verkoop leidde tot de nodige ophef onder politici en publiek. Burgemeester Ulrich Maly van Neurenberg, vond de veiling ’smakeloos’ zei hij in de Sueddeutsche Zeitung.

https://www.telegraaf.nl/(...)r-aquarellen-mislukt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184982198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Erdogan mag nog niet eens in de schaduw staan van Hitler. Bovendien had Hitler buitengewoon slimme mensen om hem heen in zijn partij. Erdogan heeft dat totaal niet en hij heeft ook geen charisma en uitstraling van een echte leider. Die Erdogan is alleen populair in eigen land, internationaal is het niks.
Die Turken krijgen toch niks voor elkaar.
Erdogan is wel populair in de moslimwereld, van Marokko tot aan Indonesië.

Maar serieus Hitler vergelijken met Jezus? Voor Jezus knielen dagelijks miljarden mensen (zelfs in Duitsland tot de dag van vandaag), en inspireerde hij zoveel mensen (van intellectuelen tot aan kunstenaars). In grote delen van de wereld kun je letterlijk in elke stad en in elke dorpje meerdere kerken vinden waar mensen Jezus gedenken en nog eens miljarden mensen die hem kennen en respecteren. Wat is Hitler daarbij vergeleken?
pi_184982290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:13 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat ze een andere mening hebben dan jij of...?
In dit specifieke geval wel ja.
pi_184983079
Wie is Hitler?
pi_184998864
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:48 schreef Chidubem het volgende:

[..]

Erdogan is wel populair in de moslimwereld, van Marokko tot aan Indonesië.

Maar serieus Hitler vergelijken met Jezus? Voor Jezus knielen dagelijks miljarden mensen (zelfs in Duitsland tot de dag van vandaag), en inspireerde hij zoveel mensen (van intellectuelen tot aan kunstenaars). In grote delen van de wereld kun je letterlijk in elke stad en in elke dorpje meerdere kerken vinden waar mensen Jezus gedenken en nog eens miljarden mensen die hem kennen en respecteren. Wat is Hitler daarbij vergeleken?
Op het moment dat hij nog leefde 1933-1945 was hij populairder dan Jezus, na zijn dood is dat natuurlijk helemaal afgezwakt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')