abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184131284
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
6s.gif Op maandag 31 december 2018 21:14 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Eh ja, dus :?
Ik geef aan dat vele beslissingen die hij nam tot stand kwamen doordat hij be´nvloed werd door hogere Nazi officeren in zijn inner circle.
The God of Sadness.
  maandag 31 december 2018 @ 21:23:35 #152
7380 Treinhomo
Bring me Edelweiss
pi_184131311
quote:
Op maandag 31 december 2018 21:21 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik geef aan dat vele beslissingen die hij nam tot stand kwamen doordat hij be´nvloed werd door hogere Nazi officeren in zijn inner circle.
Wat was het eigenlijk toch ook een kinderlijk na´ef en blasÚ jongetje. O+
Mike Pence and ISIS are both homophobic,
but Mike doesn't throw gay men off the roof
so he is better
this isn't that hard, people !
pi_184134470
quote:
6s.gif Op maandag 31 december 2018 21:23 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Wat was het eigenlijk toch ook een kinderlijk na´ef en blasÚ jongetje. O+
Dat was hij soms zeker. Hij liet bijvoorbeeld belangrijkere taken over aan G÷ring om met zijn luftwaffe delen van de oorlog te beslissen maar het hopeloos faalde en dit van te voren ook wel duidelijk was, en toch liet Hitler zich overtuigen.
The God of Sadness.
pi_184134601
Wordt hier bijvoorbeeld duidelijk, dat de nazi's onder Hitler in een constante machtsstrijd waren gewikkeld en van alles probeerde om in een goed daglicht te komen bij Hitler. En met allerlei plannen komen aanzetten en dan toestemming vragen van Hitler om zelf een betere machtspositie te bezitten binnen de partij.

The God of Sadness.
pi_184331041
Wat een tijd was die tweede wereld oorlog toch ook. Een boeiender tijdperk kan ik mij gewoon niet voorstellen er is zoveel gebeurd. Elke keer weer komen er nieuwe feiten boven tafel. De hele periode vanaf 1918 tot 1945 was een ongelooflijke periode in de history.

Nu laatst zag ik deze docu, een echte aanrader (geen propaganda)
The God of Sadness.
pi_184369824
American bankers funded Hitler and the Soviet Union. And now they're on top.
the purpose of communist propaganda was not to persuade or convince, nor to inform, but to humiliate; and therefore, the less it corresponded to reality the better.
pi_184379201
Zucht. Standaard argument van een domme atheist weer. Ja Jezus had veel volgers maar ook Hitler.. Dus een profeet/boodschapper is niks speciaals aan.

WTF
pi_184385250
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:33 schreef Werkperd het volgende:
Zucht. Standaard argument van een domme atheist weer. Ja Jezus had veel volgers maar ook Hitler.. Dus een profeet/boodschapper is niks speciaals aan.

WTF
En Hitler heeft daadwerkelijk zelf wat ondernomen. Jezus was gewoon de bastaard van een ontrouwe loeder en is na zijn dood gebruikt om meningen op te leggen.

Maar met je eens hoor. Het maakt niet uit hoeveel volgers iemand heeft. Net als Hitler was Jezus flink overrated, ongeacht het aantal schapen dat achter ze aan loopt.
Just a humble motherfucker with a big dick.
pi_184407861
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:26 schreef ems. het volgende:

[..]

En Hitler heeft daadwerkelijk zelf wat ondernomen. Jezus was gewoon de bastaard van een ontrouwe loeder en is na zijn dood gebruikt om meningen op te leggen.

Maar met je eens hoor. Het maakt niet uit hoeveel volgers iemand heeft. Net als Hitler was Jezus flink overrated, ongeacht het aantal schapen dat achter ze aan loopt.
In je eentje bijna heel Europa veroveren noem ik niet overrated.

Iemand die vanuit het niets van een kapot land een supermacht maakte noem ik niet overrated.
1941 bijna heel Europa in handen, de russen had ongelooflijk veel geluk dat de winter vroeg kwam en ook nog eens de koudste in de history bleek te zijn. Er bestaan geen winterkleding om temperaturen van -45c te trotseren. De Duitsers hadden best goede winterkleding maar dit was gewoon extreme kou.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 14-01-2019 23:45:11 ]
The God of Sadness.
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:13:48 #160
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184435708
Jesus Allah Buddha; I love you all
~Homer J. Simpson ~
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
pi_184460095
Wat overrated is , was de inbreng van de Geallieerden in ww2 daar Rusland minstens 85% aandeel van de overwinning heeft over Nazi Duitsland.

Wat underrated is zijn de miljoenen verkrachtingen van Duitse vrouwen door de "good" guys.
The God of Sadness.
pi_184460933
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Iemand die vanuit het niets van een kapot land een supermacht maakte noem ik niet overrated.
1941 bijna heel Europa in handen, de russen had ongelooflijk veel geluk dat de winter vroeg kwam en ook nog eens de koudste in de history bleek te zijn. Er bestaan geen winterkleding om temperaturen van -45c te trotseren. De Duitsers hadden best goede winterkleding maar dit was gewoon extreme kou.
Binnen een paar jaar waren de nazi's exact niets meer waard. Leuke poging verder hoor, maar alles wat zij op militair gebied deden was al eerder en beter gedaan. In de geschiedenisboeken zullen ze op den duur vooral herinnerd worden door de talloze onnodige doden die hun poging tot iets-zijn hebben opgeleverd.
Just a humble motherfucker with a big dick.
pi_184463974
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Duitsland is na elke wereldoorlog een kop kleiner gemaakt. Hitler was slechts degene die het Duits boegbeeld werd in de tweede wereldoorlog. Het had ook een ander kunnen worden maar Duitsland mocht de hegemonie van Groot-BrittanniŰ/Britse wereldorde niet bedreigen.

De problemen van Duitsland begonnen al na het ontstaan daarvan in 1871. Daarvoor was het een verzameling van zelfstandige Duitstalige staten waarvan het Oostenrijkse rijk historisch de voortrekker en beschermheer was. Afzonderlijk waren ze veelal niet invloedrijker dan bijvoorbeeld Nederland en als Duitsland met rust zou worden gelaten zouden ze in 1945 op alle fronten de Britten de baas zijn geweest. Zonder WW1 zou Hitler niet Hitler zijn geweest en leefden we in een andere wereld. Of het een betere wereld zou zijn geweest en voor wie het dan beter was geweest daar kunnen we enkel naar gissen.

map1848.jpg

[ Bericht 3% gewijzigd door up7 op 17-01-2019 22:45:49 ]
pi_184467020
Je kan er om lachen maar zo was het wel haha
The God of Sadness.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')