abonnement Unibet Coolblue
pi_181921421
HashtagGriswold twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 16:33:50 Demanding that Facebook fact-check fake news and then reacting with horror when it uses a conservative fact-check of terrible ThinkProgress clickbait tells you a lot about some people's motives for the whole endeavor. reageer retweet
Beter kan je 't hele verhaal niet samenvatten.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 16 september 2018 @ 14:54:59 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181941884
Reddit verwijdert alle Qanon subreddits.
Volgende stap in het controleren.

Wie o wie is de volgende?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181953372
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Reddit verwijdert alle Qanon subreddits.
Volgende stap in het controleren.

Wie o wie is de volgende?
Herhaaldelijk privacygevoelige informatie delen en aanzetten tot intimidatie enzo. Tja.
pi_181955642
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 23:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Herhaaldelijk privacygevoelige informatie delen en aanzetten tot intimidatie enzo. Tja.
Onzin daar gebeurde niets vreemds op zaken na die overal wel gebeuren.
Als dat de maat is dan kan heel het internet wel op slot.

In feite is q anon gewoon meer een soort research centre , en ja daar zit ook een hoop onzin bij .
Maar het is allemaal wel gebaseerd op tot de waarheid te komen.
En altijd met als doel om geen geweld op te roepen.
En als je dat van de linkse kant ziet is het moord en brand waar geen probleem van wordt gemaakt, want trump is evil dus het moet kunnen.
pi_181955660
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 02:23 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Onzin daar gebeurde niets vreemds op zaken na die overal wel gebeuren.
Als dat de maat is dan kan heel het internet wel op slot.

In feite is q anon gewoon meer een soort research centre , en ja daar zit ook een hoop onzin bij .
Maar het is allemaal wel gebaseerd op tot de waarheid te komen.
En altijd met als doel om geen geweld op te roepen.
En als je dat van de linkse kant ziet is het moord en brand waar geen probleem van wordt gemaakt, want trump is evil dus het moet kunnen.
Schei toch uit. :')

https://www.reddit.com/r/(...)rcraft_are_dropping/

De shit die daar wordt gepost gaat wel echt heel ver. :')

"Met als doel om tot de waarheid te komen en niet aan te zetten tot geweld."

:') :R
pi_181955674
quote:
Precies wat ik zeg, wat je daar ziet gebeurt op erg veel fora en is jammer genoeg tegenwoordig vrij normaal, en daar heb je de mods voor om daar op in te grijpen, maar dit is gewoon gebruikt om de boel op slot te gooien en niets anders.

En de haat de andere kant op is veel erger waar geregeld wel mensen aangevallen worden.
Als je het verschil niet ziet, dan is er wel iets aan de hand met je blik op de werkelijkheid.

Ik heb hier ook wel een aantal keer gelezen dat men hoopt dat trump snel dood zou gaan in het politiek forum.
Ik ben daar tegen en vind dat het gemod moet worden, maar het is wel de werkelijkheid dat het zo makkelijk geschreven wordt en weinig echt opgetreden.
Overigens is hillary gewoon een grote crimineel net als haar hubby en dat is al decenia lang bekend
pi_181955697
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 02:35 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg, wat je daar ziet gebeurt op erg veel fora en is jammer genoeg tegenwoordig vrij normaal, en daar heb je de mods voor om daar op in te grijpen, maar dit is gewoon gebruikt om de boel op slot te gooien en niets anders.
Als hier in een subforum wordt geroepen dat Trump opgehangen moet worden, dat de roofdieren z'n lijk mogen opvreten, zijn bloed over de straat mag vloeien, hij kanker mag krijgen, et cetera, et cetera, dan gaat dat ook op slot. Sterker nog, ik gok dat users dan al snel op een ban kunnen krijgen.

Maar ok, jij beweert met droge ogen dat dat aan de orde van de dag is. Laat maar zien dan. Waar?
  maandag 17 september 2018 @ 07:51:53 #183
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181956680


Ik probeer op te zoeken of dit waar is, maar krijg slechts Zweedse hits en ik kan geen Zweeds lezen.
Iemand hier?

Haar Kickstarter staat op suspended, maar meer kan ik er niet uit opmaken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181958626
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 02:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als hier in een subforum wordt geroepen dat Trump opgehangen moet worden, dat de roofdieren z'n lijk mogen opvreten, zijn bloed over de straat mag vloeien, hij kanker mag krijgen, et cetera, et cetera, dan gaat dat ook op slot. Sterker nog, ik gok dat users dan al snel op een ban kunnen krijgen.

Maar ok, jij beweert met droge ogen dat dat aan de orde van de dag is. Laat maar zien dan. Waar?
Ik heb het er een tijdje nog over gehad met vis1980 of hoe hij ook heet in het politiek forum, maar dat is een maand of 2 geleden denk ik.
Dat is toen niet verwijderd zover ik weet, of het moet toevallig zo zijn geweest dat het met mijn posts verwijderd was aangezien ik een ban had gekregen in dat topic:)

Maar die ban was meer omdat ze het oneens waren met mij en mijn bronnen niets vonden terwijl er ook de wapo e.d. bij zaten, daar is de censuur al net zo gek geworden.
Iets met een andere mening wordt niet getolereerd en men wordt weg gezet als troll terwijl er vaak genoeg goede bewijzen waren die mijn zaak ondersteunde.
pi_181962822
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 02:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als hier in een subforum wordt geroepen dat Trump opgehangen moet worden, dat de roofdieren z'n lijk mogen opvreten, zijn bloed over de straat mag vloeien, hij kanker mag krijgen, et cetera, et cetera, dan gaat dat ook op slot. Sterker nog, ik gok dat users dan al snel op een ban kunnen krijgen.

Maar ok, jij beweert met droge ogen dat dat aan de orde van de dag is. Laat maar zien dan. Waar?
Hier niet hoor. Zoiets wordt geëdit. Er zijn grenzen.
pi_181963189
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:09 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik heb het er een tijdje nog over gehad met vis1980 of hoe hij ook heet in het politiek forum, maar dat is een maand of 2 geleden denk ik.
Dat is toen niet verwijderd zover ik weet, of het moet toevallig zo zijn geweest dat het met mijn posts verwijderd was aangezien ik een ban had gekregen in dat topic:)

Maar die ban was meer omdat ze het oneens waren met mij en mijn bronnen niets vonden terwijl er ook de wapo e.d. bij zaten, daar is de censuur al net zo gek geworden.
Iets met een andere mening wordt niet getolereerd en men wordt weg gezet als troll terwijl er vaak genoeg goede bewijzen waren die mijn zaak ondersteunde.
Je zei dat dit elders ook genoeg gebeurt richting Trump. Waar dan?
pi_181963198
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier niet hoor. Zoiets wordt geëdit. Er zijn grenzen.
Zoiets wordt op veel plekken verwijderd. Maar zomerindebol beweert hier met droge ogen dat dit heel normaal is en veel vaker voorkomt. Laat maar zien dan.
pi_181963302
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zoiets wordt op veel plekken verwijderd. Maar zomerindebol beweert hier met droge ogen dat dit heel normaal is en veel vaker voorkomt. Laat maar zien dan.
Ja, dan graag voorbeelden. Tenminste als het over BNW gaat. Andere subforums gaan de mods daar over.
pi_181971914
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier niet hoor. Zoiets wordt geëdit. Er zijn grenzen.
ik heb ook niet beweert dat het hier aan de orde van de dag was, ik gaf aan dat dit soort zaken op fora regelmatig gebeuren.
En hier gebeurt het ook wel eens zoals ik aangaf in het politiek topic waar ik meen toen ook melding van had gemaakt, en hij het daarna ook toegaf.

Daar heb je dus idd die mods voor om dat onder controle te houden
pi_181971967
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zei dat dit elders ook genoeg gebeurt richting Trump. Waar dan?
Op allerlei fora , facebook twitter op msm etc.
Hier heb ik al aangegeven dat het in het politiek topic was.
pi_181971984
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:51 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ik heb ook niet beweert dat het hier aan de orde van de dag was, ik gaf aan dat dit soort zaken op fora regelmatig gebeuren.
En hier gebeurt het ook wel eens zoals ik aangaf in het politiek topic waar ik meen toen ook melding van had gemaakt, en hij het daarna ook toegaf.

Daar heb je dus idd die mods voor om dat onder controle te houden
We doen ons best ;)
pi_181971994
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dan graag voorbeelden. Tenminste als het over BNW gaat. Andere subforums gaan de mods daar over.
Hij maakt iets anders van wat ik heb geschreven, dus het is een beetje uit context zoals ik in vorige post al aan gaf ;)
pi_181973413
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:51 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

ik heb ook niet beweert dat het hier aan de orde van de dag was, ik gaf aan dat dit soort zaken op fora regelmatig gebeuren.
En hier gebeurt het ook wel eens zoals ik aangaf in het politiek topic waar ik meen toen ook melding van had gemaakt, en hij het daarna ook toegaf.

Daar heb je dus idd die mods voor om dat onder controle te houden
Ja, laat eens zien dan.
pi_181973439
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:53 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Op allerlei fora , facebook twitter op msm etc.
Hier heb ik al aangegeven dat het in het politiek topic was.
Ja, dat zei je eerder al maar vooralsnog lijken het vooral verzinsels te zijn.
pi_181974741
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 22:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, laat eens zien dan.
Ik kan niet in het topic omdat ik gebanned ben en weet ook niet of het gemod is.
Lijkt me toch wel duidelijk zo?

En het lijkt me toch wel vrij eenvoudig te verklaren dat het regelmatig gebeurt.
Als je ziet wat celebs doen en die willen dat zn kinderen verkracht worden en ontvoerd en dat trump assassinated zou worden etc etc.
Dan is het toch wel heel erg aannemelijk dat er veel mensen op fora hem dood willen hebben en dat schrijven.

Nou zal dat voor 99 procent wel gemod worden , maar feit blijft wel dat het tegenwoordig vrij normaal is om trump te bashen of wie ook maar op hem gestemd heeft of familie of zelfs familie van zn werknemers en daar zitten erg vaak verwensingen bij met de dood of bepaalde ziektes.
En natuurlijk is het in andere landen nog erger als je op de fora kijkt, wat dat betreft zijn Nederlanders wel het toonbeeld van lief lol
pi_181975148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:06 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik kan niet in het topic omdat ik gebanned ben en weet ook niet of het gemod is.
Lijkt me toch wel duidelijk zo?

En het lijkt me toch wel vrij eenvoudig te verklaren dat het regelmatig gebeurt.
Als je ziet wat celebs doen en die willen dat zn kinderen verkracht worden en ontvoerd en dat trump assassinated zou worden etc etc.
Dan is het toch wel heel erg aannemelijk dat er veel mensen op fora hem dood willen hebben en dat schrijven.

Nou zal dat voor 99 procent wel gemod worden , maar feit blijft wel dat het tegenwoordig vrij normaal is om trump te bashen of wie ook maar op hem gestemd heeft of familie of zelfs familie van zn werknemers en daar zitten erg vaak verwensingen bij met de dood of bepaalde ziektes.
En natuurlijk is het in andere landen nog erger als je op de fora kijkt, wat dat betreft zijn Nederlanders wel het toonbeeld van lief lol
Luister. Je zegt eerder dat het heel vaak elders gebeurt. Maar als ik je vraag om dat te laten zien geef je niet thuis. Allemaal verzinsels dus. Dat je dat voor jezelf kan rechtvaardigen en is best wel bijzonder.
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:59:12 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181979287
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:09 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik heb het er een tijdje nog over gehad met vis1980 of hoe hij ook heet in het politiek forum, maar dat is een maand of 2 geleden denk ik.
Dat is toen niet verwijderd zover ik weet, of het moet toevallig zo zijn geweest dat het met mijn posts verwijderd was aangezien ik een ban had gekregen in dat topic:)

Maar die ban was meer omdat ze het oneens waren met mij en mijn bronnen niets vonden terwijl er ook de wapo e.d. bij zaten, daar is de censuur al net zo gek geworden.
Iets met een andere mening wordt niet getolereerd en men wordt weg gezet als troll terwijl er vaak genoeg goede bewijzen waren die mijn zaak ondersteunde.
Wat heb je met mij besproken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_181979295
http://whisper.sh/whisper(...)elf-on-national-tele

https://twitter.com/Wolfgang_Boyle/status/674429495307280384

https://www.kansascity.co(...)rticle167755572.html

Zijn gewoon enkele voorbeelden en als je meer wil weten dan vraag je de mods maar of het klopt wat ik zei, want neem aan dat hun dat makkelijk kunnen checken.
Ik kan niet in politiek topic en posts terug vinden is ook niet te doen op fok, dat is zeer matig geregeld.

Ik zou zeggen veel plezier er mee voor mij is de kous wel af, want het is ook gewoon logica dat er genoeg van dat soort post zijn gemaakt over trump in de wereld en of wel of niet gemod zijn.

Het denken dat het niet zo is , is erg naief
pi_182065944
quote:
De Amerikaanse betaaldienst PayPal wil de omstreden complotdenker Alex Jones en zijn website InfoWars niet langer bedienen

In een verklaring zegt PayPal de beslissing te hebben genomen omdat het bedrijf op de website InfoWars "gevallen van aanzetten tot haat" en "discriminatie tegen bepaalde gemeenschappen en religies" heeft geconstateerd, meldt The Washington Post.
Globalistische bedrijven die meningenpolitie spelen. Wat een zegen voor de wereld.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_182065966
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Globalistische bedrijven die meningenpolitie spelen. Wat een zegen voor de wereld.
Dat lijkt me inderdaad wenselijk. Of nouja, onvermijdelijk.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')