abonnement Unibet Coolblue
pi_180869847
Goedemorgen :W

@IJsdraakje wat leuk dat je daar naar mee mag! O+
@Sara, wauw super gaag dat je dat gedaan hebt, dapper hoor _O_
@Nanuke, veel plezier met baby-time :)

Ik heb 1.5 uur geslapen vannacht, maar voel me fitter dan gisteren met al die dufheid van slaapmeds.
Zo dus interview houden en verder maar eens wat in het huishouden proberen te doen.
pi_180869913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag mag ik mee om te zien of ik een neefje of nichtje krijg. O+

En daarna lekker sporten. :9

Eerst richting werk though. :+
Wat gaaf dat je mee mag naar je neefje/nichtje


Veel plezier *O*
pi_180869933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:37 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Veel meer te verliezen ook :@
Daar heb je gelijk in.
Goed Dat je daar ook over nadenkt.
pi_180869959
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:46 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Rustig dagje thuis denk ik. Misschien nog even zwemmen als man daar nog zin in heeft als hij thuiskomt. Woensdsg js atijd mijn vrije dag met de baby. O+ Meestal gaan we dan nog wel wat doen, maar ik denk dat ik t daar toch wat te warm voor vind.

Rustig dagje samen thuis is ook fijn :)

Ik moet vandaag echt gaan stofzuigen :( normaal al niet mijn favo taak maar in dit weer al helemaal niet
pi_180870004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:14 schreef Patapon het volgende:
Werk, boodschappen, gamen!
Wat game je (of had ik dat al eerder gevraagd)?
Ik heb gisteren mario tennis aces 'uit'gespeeld.
Misschien vandaag nog beginnen aan Captain Toad.
pi_180870026
6 op 1 rij? :D


quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:57 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W


Ik heb 1.5 uur geslapen vannacht, maar voel me fitter dan gisteren met al die dufheid van slaapmeds.
Zo dus interview houden en verder maar eens wat in het huishouden proberen te doen.
Wat voor interview is het?
Succes iig.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:30:06 #207
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180870451
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat game je (of had ik dat al eerder gevraagd)?
Ik heb gisteren mario tennis aces 'uit'gespeeld.
Misschien vandaag nog beginnen aan Captain Toad.
Lost Sphear op de PlayStation. Ben bij de eindbaas maar krijg hem niet verslagen. Dus ben aan het levelen. Als ik deze uitgespeeld heb ga ik Secret of mana spelen, nostalgie!
pi_180870688
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:30 schreef Patapon het volgende:

[..]

Lost Sphear op de PlayStation. Ben bij de eindbaas maar krijg hem niet verslagen. Dus ben aan het levelen. Als ik deze uitgespeeld heb ga ik Secret of mana spelen, nostalgie!
Lost sphear heb ik wel eens voorbij zien komen, leuk :)

Secret of mana moet ik eens op zoeken
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:15:35 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180871365
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:30 schreef Patapon het volgende:

[..]

Lost Sphear op de PlayStation. Ben bij de eindbaas maar krijg hem niet verslagen. Dus ben aan het levelen. Als ik deze uitgespeeld heb ga ik Secret of mana spelen, nostalgie!
Is het een aanrader? Hij is er ook voor de switch, zag ik. :9 (Al ben ik net in Octopath Traveler gedoken, dus voorlopig heb ik nog wel wat _O- )

En superstoer Sara! Ik doe het je niet na. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180871558
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:07 schreef Sarabi het volgende:
6 op 1 rij? :D

[..]

Wat voor interview is het?
Succes iig.
Spammert haha :D
Ik doe als vrijwilligerswerk helpen bij de afdeling communicatie van de instelling waar ik woonbegeleiding van krijg. Elke maand maken we een digitale nieuwsbrief met nieuwtjes en interviews en zetten we een medewerker in het zonnetje. Dus ik interview vooral cliënten en medewerkers over wat ze doen en ben bij dat in het zonnetje zetten waar ik dan een verslag van maak.

En ik mag nu ook meehelpen met de nieuwe website, waar ik "persona's" voor verzin. Dus een soort voorbeeld cliënten om te laten zien wat voor hulp er is.

Dus dan verzin ik gewoon een verhaaltje om een fictief personage met bijvoorbeeld autisme die beschermd woont of een jonge moeder in babyhuis, of een jongere die kamertraining krijgt.

En om inspiratie op te doen ga ik dus wel bij zulke locaties kijken en met mensen praten enzo. En vanuit alles waar ik inspiratie uit haal (ook gewoon uit tv-programma's en eigen ervaringen) maak ik dus 1 verhaal :)
pi_180871643
Wat gaaf Hestia!
Knap ook.
pi_180871743
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat gaaf Hestia!
Knap ook.
Dankje, het is ook echt heel leuk om te doen. En je leert de organisatie en veel mensen kennen :)

En ik heb tijdens mijn periodes thuis via de LOI/NTI 2 cursussen gedaan op het gebied van journalistiek. Cursus Journalistiek en Nieuwe media en cursus Journalistiek schrijven. Dus daar past dit goed bij. En voor een website voor mensen met diabetes type1 ben ik nog editor. Dus alle artikelen die op de website komen controleer en verbeter ik eerst. #taalnazi ;)
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:41:00 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180871839
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Spammert haha :D
Ik doe als vrijwilligerswerk helpen bij de afdeling communicatie van de instelling waar ik woonbegeleiding van krijg. Elke maand maken we een digitale nieuwsbrief met nieuwtjes en interviews en zetten we een medewerker in het zonnetje. Dus ik interview vooral cliënten en medewerkers over wat ze doen en ben bij dat in het zonnetje zetten waar ik dan een verslag van maak.

En ik mag nu ook meehelpen met de nieuwe website, waar ik "persona's" voor verzin. Dus een soort voorbeeld cliënten om te laten zien wat voor hulp er is.

Dus dan verzin ik gewoon een verhaaltje om een fictief personage met bijvoorbeeld autisme die beschermd woont of een jonge moeder in babyhuis, of een jongere die kamertraining krijgt.

En om inspiratie op te doen ga ik dus wel bij zulke locaties kijken en met mensen praten enzo. En vanuit alles waar ik inspiratie uit haal (ook gewoon uit tv-programma's en eigen ervaringen) maak ik dus 1 verhaal :)
Tof!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:45:12 #214
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180871917
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is het een aanrader? Hij is er ook voor de switch, zag ik. :9 (Al ben ik net in Octopath Traveler gedoken, dus voorlopig heb ik nog wel wat _O- )

En superstoer Sara! Ik doe het je niet na. :D
Verhaal is een beetje simpel maar het speelt wel lekker. Hoe is Octopath Traveler? Ik twijfel nog steeds of ik een switch moet aanschaffen, de wiI u was best een teleurstelling. ...en alleen voor zelda wil ik hem niet kopen.
pi_180871950
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:45 schreef Patapon het volgende:

[..]

Verhaal is een beetje simpel maar het speelt wel lekker. Hoe is Octopath Traveler? Ik twijfel nog steeds of ik een switch moet aanschaffen, de wiI u was best een teleurstelling. ...en alleen voor zelda wil ik hem niet kopen.
Zelda is zo mooi O+

Wii u was inderdaad niets maar nu al ruim een jaar erg blij dat we de switch hebben
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:54:21 #216
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180872084
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:45 schreef Patapon het volgende:

[..]

Verhaal is een beetje simpel maar het speelt wel lekker. Hoe is Octopath Traveler? Ik twijfel nog steeds of ik een switch moet aanschaffen, de wiI u was best een teleurstelling. ...en alleen voor zelda wil ik hem niet kopen.
Tot nu toe vind ik het fijn spelen, maar ik ben net onderweg naar m'n derde poppetje. :+ Het zelf kunnen kiezen met wie je begint vind ik geinig bedacht. (En blijkbaar heb ik onbewust best handig gekozen, door met de cleric/healer te beginnen. _O- )

Tot nu toe ben ik erg blij met Switch, heb 'm samen gekocht met Mario Odyssey (daarvan heb ik eigenlijk net de main story af, best geinig) en verder heb ik belachelijk veel tijd in Mario + Rabbids zitten, da's echt mijn nummer één game. _O-
En verder ideaal omdat vent en ik vaak tegelijk zitten te gamen, dus ik zit vooral in handheld-modus en af en toe op de tv. Hoop games die al voor andere consoles verschenen zijn, heb ik dus gewoon uitgesteld (Thimbleweed Park, Stardew Valley, beiden echt perfect handheldmateriaal).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180872156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mario + Rabbids zitten, da's echt mijn nummer één game. _O-

De humor in dat spel :D daar hebben de makers echt te veel plezier in gehad
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:00:03 #218
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180872187
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De humor in dat spel :D daar hebben de makers echt te veel plezier in gehad
Echt briljant. O+ En ik hou echt van de speelwijze. O+ Rabbid Peach. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180873914
Wij hebben een psp4 staan -O-
Vind er dus echt geen bal aan. De Wii vond ik veel leuker
  woensdag 1 augustus 2018 @ 13:51:54 #220
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180874550
Ik heb altijd PlayStation en Nintendo gehad maar na de teleurstelling van Wii u twijfel ik nu heel erg.

Alhoewel ik wel heel graag Zelda zou willen spelen.

Ik speel graag RPG en die komen zo weinig op de Nintendo terwijl dat vroeger niet zo was.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 14:01:38 #221
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180874856
RPG's O+

Voor mijn gevoel komt er wel meer naar de Switch ook. Alleen een hoop is al eerder elders op uitgebracht, da's wel een nadeel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2018 @ 14:03:36 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180874904
Magoe, dus ook xbox1, ps4, xbox360, ps3 en wii staan. En nog een zooitje ds-en. Keuze zat, maar ik speel het liefst handheld. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180874937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Tof!
Thnx! Nou het liep dus ff anders want de locatie waar het interview zou zijn was niemand te bekennen. Zowel niet van daar als de man niet die ik zou interviewen. Ik ken die man gelukkig en weet dat hij op hetzelfde terrein vrijwilligerswerk doet. Dus ik daar maar heen gelopen. Was hij het helemaal vergeten en druk aan het werk. Hij was cement aan het storten dus half uur gewacht tot hij klaar was :+

Toen maar bij zijn werkplek interview gehouden. En daarna nog een uur buiten zitten bijkletsen :D
(Hij was toen ook echt klaar met werk al hoor ;) )
Dus dat was wel gezellig haha. En had dus baas gemaild dat er niemand op die 1e plek was, had ze er gewoon niet aan gedacht dat die mensen wel eens vakantie konden hebben :')

Waar die man werkt is een kringloopwinkel, dus ook nog ff daar rondgesnuffeld en voor 10 euro een hele mooie dvd-speler op de kop getikt :D
Was ¤18, kreeg ¤3, korting van man O-) en had nog voor 5 euro minimabonnen die je daar ook kunt besteden. Dus lekker shoppen zo haha :D

Dus inmiddels zijn we 3 uur verder en ga ik maar eens naar huis :+
pi_180875134
Mij lijkt de switch tzt wel leuk voor de kinderen alleen dan de prijs nog.... Ze mogen nog wel ff mijn tablet mishandelen die is toch oud en traag maar spelletjes gaan nog wel meestal.
Tzt moeten ze maar leren omgaan met de psp4. Al wel een paar toffe spellen gezien allemaal zijn ze 7+ dus ze moeten nog even wachten. Misschien Jan voor zijn 6de verjaardag eentje geven ofzo denk dat het hem wel lukt dan
  woensdag 1 augustus 2018 @ 14:20:37 #225
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180875204
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Magoe, dus ook xbox1, ps4, xbox360, ps3 en wii staan. En nog een zooitje ds-en. Keuze zat, maar ik speel het liefst handheld. _O-
Oh, ps3 staat ook nog ergens. Op de 3ds speel ik monster hunter stories. En op mijn laptop Age of Empires online via de Celeste server. En op mobiel Pokémon go en op de tablet Forge of Empires.

Vergeet ik bijna mijn steam account, daar speel ik Age of Empires deel 3.


Als ik dit zo lees vraag ik me af waar ik de tijd vandaan haal voor mijn andere hobby's

:o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')