Het probleem is dat er een goede spoorlijn ligt en geen mogelijkheden voor stations die een metro rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het is idioot dat die lijn niet meteen al was doorgetrokken naar Schiphol. Een directe metro verbinding tussen Schiphol en centrum Amsterdam... come on guys.
Graag gedaan kakkerlak .quote:
Ja, maar het was juist zo slim geweest om vanuit het centrum waar alle hotels etc zitten in een paar min op schiphol te kunnen zijn, nu moet je altijd eerst naar een NS station. En met volle koffers in een tram is echt geen pretje, ook niet voor mij als niet toerist .quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het probleem is dat er een goede spoorlijn ligt en geen mogelijkheden voor stations die een metro rechtvaardigen.
Nou ja, als ik van CS naar huis wil moet ik via Schiphol reizen, en die trein zit bomvol in de spits. De toeristen met koffers helpen daar niet bij. Dus als die lekker de metro zouden kunnen nemen zou dat mij iig erg goed uitkomenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het probleem is dat er een goede spoorlijn ligt en geen mogelijkheden voor stations die een metro rechtvaardigen.
Niet te vroeg juichen hè. De komende 10 jaar moeten de kinderziektes er nog uit. Op naar de 4,9 miljard euroquote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:31 schreef Lothiriel het volgende:
3,1 miljard euro voor 9 km
Dat is ruim 3000 euro per meter, wat een geld
En daar 15 jaar over doen
Ik mag toch hopen van niet, ik zie dat ding al weken rijden als test, als het nu nog niet werkt mogen er echt mensen op het spoor gebonden worden .quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen hè. De komende 10 jaar moeten de kinderziektes er nog uit. Op naar de 4,9 miljard euro
Geloof ik is dat zodat ze kunnen controleren of je incheckt en om aparte in- en uitstapstromen te maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Over het Amsterdamse ov gesproken: wat is het idee van de trams dat je niet in alle deuren kunt instappen? Is toch vet onhandig? Zeker met al die toeristen met hun koffers.
Ja, heel erg irritant. Is tegen zwartrijden, maar de bordjes "no entrance" hangen op kniehoogte. Echt weer geniaal bedacht .quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Over het Amsterdamse ov gesproken: wat is het idee van de trams dat je niet in alle deuren kunt instappen? Is toch vet onhandig? Zeker met al die toeristen met hun koffers.
Dat kan alleen als je de riekerpolder gaat ontwikkelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het was juist zo slim geweest om vanuit het centrum waar alle hotels etc zitten in een paar min op schiphol te kunnen zijn, nu moet je altijd eerst naar een NS station. En met volle koffers in een tram is echt geen pretje, ook niet voor mij als niet toerist .
Ja, maar die conducteur zit vast in een hokje, wat ook weer ruimte kost. Kan je die beter vrij laten rondlopen. Die klappoortjes voor de deur vind ik ook irritant.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geloof ik is dat zodat ze kunnen controleren of je incheckt en om aparte in- en uitstapstromen te maken.
Je kunt alleen instappen bij de chauffeur of conducteur.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Over het Amsterdamse ov gesproken: wat is het idee van de trams dat je niet in alle deuren kunt instappen? Is toch vet onhandig? Zeker met al die toeristen met hun koffers.
Het GVB is dan ook best een enorm faalbedrijf. Daar werken echt alleen maar mensen die er helemaal niets van snappen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, maar die conducteur zit vast in een hokje, wat ook weer ruimte kost. Kan je die beter vrij laten rondlopen. Die klappoortjes voor de deur vind ik ook irritant.
De eerste mobieltjes Dutch Tonequote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:40 schreef Qunix het volgende:
Archeologische vondsten kan je hier checken:
https://belowthesurface.amsterdam
We zijn al een beetje verzoend, dus ik laat de sneer deze keer maar achterwege.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel erg irritant. Is tegen zwartrijden, maar de bordjes "no entrance" hangen op kniehoogte. Echt weer geniaal bedacht .
Die eerste had ik .quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De eerste mobieltjes Dutch Tone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je toch controleurs voor die opeens instappen en dan roepen "plaatsbewijzen alstublieft"? Tenminste, zo werkt dat hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geloof ik is dat zodat ze kunnen controleren of je incheckt en om aparte in- en uitstapstromen te maken.
Dat was mijn eerste mobieltje Maar dan de lichtblauwequote:
Het gvb is altijd gemeentelijk geweest en heeft daardoor een social karakter, ze voeren gemeentelijke taken uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het GVB is dan ook best een enorm faalbedrijf. Daar werken echt alleen maar mensen die er helemaal niets van snappen.
Ja, hier dus maar heel af en toe. Scheelt personeel.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar heb je toch controleurs voor die opeens instappen en dan roepen "plaatsbewijzen alstublieft"? Tenminste, zo werkt dat hier.
Dat is steekproefsgewijs, wat zwartrijden aantrekkelijker maakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar heb je toch controleurs voor die opeens instappen en dan roepen "plaatsbewijzen alstublieft"? Tenminste, zo werkt dat hier.
Ik betwijfel of het kan in adam, de haltes zeer dicht op elkaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat is steekproefsgewijs, wat zwartrijden aantrekkelijker maakt.
Die RET-razzia's. Undercover in burgerkleding met een groepje de tram instappen en dan alle deuren op slot.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar heb je toch controleurs voor die opeens instappen en dan roepen "plaatsbewijzen alstublieft"? Tenminste, zo werkt dat hier.
Dan kan je toch nog wel nadenken?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het gvb is altijd gemeentelijk geweest en heeft daardoor een social karakter, ze voeren gemeentelijke taken uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |