abonnement Unibet Coolblue
pi_180441580
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op zee geweedt behalve naar de waddeneilanden. Ik ben erg benieuwd naar de woelige baren.
Ga even mee de Atlantic over in de winter :7
pi_180442675
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ga even mee de Atlantic over in de winter :7
Laatst vroeg ik me af, ben jij wel eens richting Antartica geweest? Hoorde van een collega die daar naar toe was geweest voor vakantie (ging dus ook naar Antartica) over golven van minimaal 4 meter als de zee rustig was.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180442908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Laatst vroeg ik me af, ben jij wel eens richting Antartica geweest? Hoorde van een collega die daar naar toe was geweest voor vakantie (ging dus ook naar Antartica) over golven van minimaal 4 meter als de zee rustig was.
Komen wij nooit.. maar daar kan de zee ook zo glad als een spiegel zijn hoor. Hangt puur van t weer af.

Ben wel onder zuid Amerika door gevaren, was kut weer.. maar dat kan daar ook heel mooi weer zijn.

En daarbij is er nog een verschil tussen golven en deining. Deining is niet zo vervelend (als ie lang is, kort en hoog is wel vervelend).. (wind)golven daarentegen kunnen een bitch zijn.
pi_180443228
Heb ik zo'n wereldkraskaart gekregen en eindelijk eens opgehangen, kan je niet goed krassen :') Moet heel hard drukken met een muntstuk voor een streepje kleur er onder en als ik dan verder wil gaan dan neem ik die laag ook mee en krijg je wit karton te zien :') Wat een waardeloos ding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180443416
Fuck, m'n paniek is niet op vakantie gebleven.

Het eerste weekend begreep ik nog, net thuis, jetlag en direct verhuizen. Dat is ook gewoon veel. De angst voor de kaakchirurg vond ik ook niet vreemd. Maar nu ging ik alleen maar naar de IKEA. Maar dat gevoel dat je er niet zomaar uit kan, zonder die hele route te lopen, meh. En ik heb er gewerkt, dus het is best een vertrouwde plek. :') Ik baal echt van mezelf.
pi_180443485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:29 schreef Myraela het volgende:
Fuck, m'n paniek is niet op vakantie gebleven.

Het eerste weekend begreep ik nog, net thuis, jetlag en direct verhuizen. Dat is ook gewoon veel. De angst voor de kaakchirurg vond ik ook niet vreemd. Maar nu ging ik alleen maar naar de IKEA. Maar dat gevoel dat je er niet zomaar uit kan, zonder die hele route te lopen, meh. En ik heb er gewerkt, dus het is best een vertrouwde plek. :') Ik baal echt van mezelf.
Misschien even naar de huisarts om een verwijzing? Over het algemeen zijn paniekklachten goed te behandelen, en het gaat gemakkelijker als je er snel bij bent. Niet te lang mee doorlopen hoor! :*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180443498
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef Lot_1 het volgende:

Misschien even naar de huisarts om een verwijzing? Over het algemeen zijn paniekklachten goed te behandelen, en het gaat gemakkelijker als je er snel bij bent. Niet te lang mee doorlopen hoor! :*
Ah, ik hoef niet meer te typen. Luister naar Lot, Myra! :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180443604
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef Lot_1 het volgende:
Misschien even naar de huisarts om een verwijzing? Over het algemeen zijn paniekklachten goed te behandelen, en het gaat gemakkelijker als je er snel bij bent. Niet te lang mee doorlopen hoor! :*
Ja, ik ga kijken of ik volgende week al naar de huisarts kan. Ik probeer er ook zo min mogelijk aan toe te geven, want ik had gelezen dat dat het ook alleen maar kan versterken.

Dus ik ging toch door de IKEA, en nam wel wat korte routes. Maar toen had ik gemist waarvoor ik kwam en ben ik zelfs nog helemaal teruggelopen. Dus toen was ik ook wel een beetje trots op mezelf. Totdat ik terug bij het magazijn kwam en ze m'n karretje met eerdere items hadden weggehaald. :')

Komt wel goed. Vooral gewoon balen en erg lastig te begrijpen, ook voor mezelf.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:43:16 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180443694
Heeft er iemand een goed huzarensalade recept (voor de basis) ?
Google levert er wel een boel, maar dat zegt niets over hoe lekker...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:17:27 #235
217702 Lonaa
Honger!
pi_180444241
Myr. :*

Ik kan een bolletje eten af afbijten!
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:17:44 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180444247
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:43 schreef fietsie het volgende:
Heeft er iemand een goed huzarensalade recept (voor de basis) ?
Google levert er wel een boel, maar dat zegt niets over hoe lekker...
Men neme een


flink malen en wat mayo er door.

Eet smakelijk!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:21:46 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180444327
Wat een hitte. Alles is in de slaapkamer schoongemaakt, geschuurd, geplamuurd, afgeplakt. Nu alleen nog verven.
Spoilers!
pi_180444561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik zo'n wereldkraskaart gekregen en eindelijk eens opgehangen, kan je niet goed krassen :') Moet heel hard drukken met een muntstuk voor een streepje kleur er onder en als ik dan verder wil gaan dan neem ik die laag ook mee en krijg je wit karton te zien :') Wat een waardeloos ding.
ok, muntje werkt niet. Achterkant cocktailprikker werkt super. Al mooi zitten krassen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:37:05 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180444633
Maar wat is een wereldkraskaart en wat kan je daarmee?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:39:14 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180444671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een hitte. Alles is in de slaapkamer schoongemaakt, geschuurd, geplamuurd, afgeplakt. Nu alleen nog verven.
success! ik snap nu wat voor een werk dat is! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:44:35 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180444781
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een hitte. Alles is in de slaapkamer schoongemaakt, geschuurd, geplamuurd, afgeplakt. Nu alleen nog verven.
Wel jammer dat Piet Paulusma bij jullie zulke hitte heeft voorgeschreven terwijl het hier ideaal klusweer is. -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180445268
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:37 schreef golfer het volgende:
Maar wat is een wereldkraskaart en wat kan je daarmee?
De bedoeling is dat je alle landjes open krast waar je ooit (op vakantie) geweest bent. Om op te scheppen voor bezoekers. Of zoiets. Maar dan kom ik niet zo ver buiten veel landen in Europa, alhoewel de VS wel heel veel land is om te krassen. Dus ik kras alle landen waar ik nationale gerechten of speciale gerechten van heb gemaakt en heb het ding in de keuken gehangen 8-)

Kijk, zoiets is het: linkje naar bol.com met kaart
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180445295
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Op je huid heeft het wel aangetoond voordelen las ik in mijn snelle zoektocht *)

Ik heb als kind nooit tietmelk gehad, ik denk dat dat nog steeds een trauma is en mijn zuurheid verklaart :'(
Ik ook niet hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:27:52 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180445806
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:05 schreef Isabeau het volgende:

De bedoeling is dat je alle landjes open krast waar je ooit (op vakantie) geweest bent. Om op te scheppen voor bezoekers. Of zoiets. Maar dan kom ik niet zo ver buiten veel landen in Europa, alhoewel de VS wel heel veel land is om te krassen. Dus ik kras alle landen waar ik nationale gerechten of speciale gerechten van heb gemaakt en heb het ding in de keuken gehangen 8-)

_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180445912
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:27 schreef golfer het volgende:
_O-
Nou, het lag hier al jaren in de kast :@ Ooit op een verjaardag gekregen en ik dacht 'wat moet ik hier nou weer mee!'. Alsof ik veel reis :') En toen kreeg ik dit idee 8-)

En dit zegt niemand iets, maar gisteravond 1 lelijke, maar superzeldzame mount gewonnen in een mythic Legion raid (minder dan 1% kans). Een gave mount voor het doen van alle achievements in 2 raids (ook niet simpel, maar te doen met goede groep). En ik log net in en vlieg op een prachtige draak die Jross voor mij heeft gewonnen (Ook zeldzaam. De mount, niet Jross) _O_ Drie op 1 dag!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:41:41 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180446130
Wow (…) ! :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180446157
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, het lag hier al jaren in de kast :@ Ooit op een verjaardag gekregen en ik dacht 'wat moet ik hier nou weer mee!'. Alsof ik veel reis :') En toen kreeg ik dit idee 8-)

En dit zegt niemand iets, maar gisteravond 1 lelijke, maar superzeldzame mount gewonnen in een mythic Legion raid (minder dan 1% kans). Een gave mount voor het doen van alle achievements in 2 raids (ook niet simpel, maar te doen met goede groep). En ik log net in en vlieg op een prachtige draak die Jross voor mij heeft gewonnen (Ook zeldzaam. De mount, niet Jross) _O_ Drie op 1 dag!
Het zegt mij echt niets, maar ik ben heel erg blij voor je (geloof dat jij dat ook bent :P )
We have far more in common than that which devides us..
pi_180446196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, het lag hier al jaren in de kast :@ Ooit op een verjaardag gekregen en ik dacht 'wat moet ik hier nou weer mee!'. Alsof ik veel reis :') En toen kreeg ik dit idee 8-)

En dit zegt niemand iets, maar gisteravond 1 lelijke, maar superzeldzame mount gewonnen in een mythic Legion raid (minder dan 1% kans). Een gave mount voor het doen van alle achievements in 2 raids (ook niet simpel, maar te doen met goede groep). En ik log net in en vlieg op een prachtige draak die Jross voor mij heeft gewonnen (Ook zeldzaam. De mount, niet Jross) _O_ Drie op 1 dag!
Welke mounts? Al zegt mythic me waarschijnlijk niet zoveel. Ik heb 200k betaald om met een groepje mee te mogen zodat ik die blauwe vogel kreeg. #amateur :') En ik solo de oude raids, en was blij met m'n spawn of Horridon ofzo. Ben weer gestopt overigens.
pi_180446394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:44 schreef Myraela het volgende:

Welke mounts? Al zegt mythic me waarschijnlijk niet zoveel. Ik heb 200k betaald om met een groepje mee te mogen zodat ik die blauwe vogel kreeg. #amateur :') En ik solo de oude raids, en was blij met m'n spawn of Horridon ofzo. Ben weer gestopt overigens.
Voor Myraela :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:57:56 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180446480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, het lag hier al jaren in de kast :@ Ooit op een verjaardag gekregen en ik dacht 'wat moet ik hier nou weer mee!'. Alsof ik veel reis :') En toen kreeg ik dit idee 8-)
Ging je daarom pas een paar Turkmeense (oid) kipgerechten maken?
Leuk idee wel om de wereld rond de koken.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')