abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juni 2018 @ 19:04:10 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180107002
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben stokoud.

[ afbeelding ]
Fout ná de oorlog...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 juni 2018 @ 19:06:31 #177
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_180107056
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 06:11 schreef lao_tse het volgende:
De Telegraaf is een criminele en terroristische organisatie die als doel heeft het van binnen uit vernietigen van de Nederlandse samenleving op elke wijze die maar mogelijk is.

Het ophitsen van groepen mensen tegen elkaar kan uitlopen op een burgeroorlog met doden en gewonden tot gevolg hebben en dat doet de Telegraaf dus dagelijks.

De Telegraaf was tevens de enige krant die tijdens de nazi-bezetting mocht blijven bestaan, dat alleen al geeft stof tot nadenken.

De Telegraaf heeft levens van mensen verwoest, mensen aangezet tot zelfmoord. Hun abjecte wijze van berichtgeving heeft onze hele samenleving verruwd en onmenselijk gemaakt.
Doen ze wel slecht dan, dat ze in die jaren nog geen burgeroorlog wisten te veroorzaken
:')
  donderdag 28 juni 2018 @ 19:27:02 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_180107358
John van den Heuvel niet onder de indruk van de excuses van Twan Huys omdat die ook mee moest lachen. En de reden lees je hieronder. Het zit John kennelijk nog steeds hoog.

Eindhovenaar John van den Heuvel is opnieuw klaar met Twan Huys: 'Wij komen niet naar RTL Late Night'

quote:
John van den Heuvel bedankt bij voorbaat voor RTL Late Night als Twan Huys na de zomer het stokje overneemt. De misdaadverslaggever heeft mot met de nieuwsman.
In Volkskrant magazine doet John de kwestie uit de doeken. Het blijkt te gaan om een al jaren sluimerend conflict.

Holleeder
In 2012 uitte John stevige kritiek op het feit dat Twan topcrimineel Willem Holleeder uitnodigde voor College tour. Van den Heuvel vond het niet gepast dat 'De Neus' geprezen en gefêteerd werd door de media. Huys sloeg terug door een emailwisseling tussen John en Holleeder openbaar te maken waarin de journalist de misdadiger een zonnige vakantiereis aanbod in ruil voor een exclusief interview.

Venijnig en vals
Dit schoot John behoorlijk in het verkeerde keelgat: "Holleeder heeft mijn mail met het interviewvoorstel aan Twan Huys doorgespeeld, die het hele verhaal in de openbaarheid bracht in de aanloop naar die uitzending. Dat was slim van Holleeder. En het was van Huys best een venijnige en valse manier om zijn gelijk te halen."

Uitpraten
De heren hebben het conflict nooit uitgesproken en ook al zijn ze straks RTL-collega's, wat John betreft wil hij niks met Huys te maken hebben totdat het incident besproken is: "Als hij wil dat ik aanschuif bij RTL Late Night, lijkt me dat wel verstandig."
bron

Misselijke vent :r.
  donderdag 28 juni 2018 @ 19:36:00 #179
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180107555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:52 schreef Klepper272 het volgende:
Snap ook niet waarom jij hier bedreiging tussen aanhalingstekens plaatst.
Omdat ik het een kneuzenactie vind.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180107687
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat ik het een kneuzenactie vind.
Ik vraag mij dan af wat jij van die actie met die bierflesjes met benzine bij de moskee in Enschede vind ?
  donderdag 28 juni 2018 @ 19:50:50 #181
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180107832
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:43 schreef Klepper272 het volgende:
Ik vraag mij dan af wat jij van die actie met die bierflesjes met benzine bij de moskee in Enschede vind ?
Klinkt ook als een kneuzenactie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180107946
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Klinkt ook als een kneuzenactie.
Tja, dan staan wij er echt anders in.
Ik vind beide een ernstige bedreiging, intimidatie en wil het niet afdoen als een kneuzenactie.
pi_180117942
Wierenga..vreselijke kerel met zijn elitaire pastoorshoofd. Twan is ook een lul. De Telegraaf..tsja. Ze kunnen dit wel mooi uitmelken en de verkoopcijfers wat opkrikken.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:03:08 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_180121208
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:27 schreef Mylene het volgende:
John van den Heuvel niet onder de indruk van de excuses van Twan Huys omdat die ook mee moest lachen. En de reden lees je hieronder. Het zit John kennelijk nog steeds hoog.

Eindhovenaar John van den Heuvel is opnieuw klaar met Twan Huys: 'Wij komen niet naar RTL Late Night'

[..]

bron

Misselijke vent :r.
Hahaha :') . Die kerel was al niet serieus te nemen, maar nu helemaal niet meer.
Huilen dan.
pi_180122480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:27 schreef Mylene het volgende:
John van den Heuvel niet onder de indruk van de excuses van Twan Huys omdat die ook mee moest lachen. En de reden lees je hieronder. Het zit John kennelijk nog steeds hoog.

Eindhovenaar John van den Heuvel is opnieuw klaar met Twan Huys: 'Wij komen niet naar RTL Late Night'

[..]

bron

Misselijke vent :r.
John heeft groot gelijk.

quote:
Topdirigent Jaap van Zweden heeft een gepland interview bij RTL Late Night afgezegd na het gegniffel van Twan Huys over de aanslag bij De Telegraaf. „Dat is mij totaal in het verkeerde keelgat geschoten.”

Aanleiding voor het besluit van Van Zweden is een incident op het Jaarcongres van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. Daarop zei schrijver Tommie Wieringa over de aanslag op De Telegraaf: ’Dat werd tijd’. En voor de aanslag op Panorama ’geldt hetzelfde’.

Na die ’grap’ van Wieringa lachte presentator Huys breeduit. „Ik zie mezelf nu in een liveprogramma op televisie. Wat moet je dan terugzeggen tegen iemand?”, zo was zijn antwoord, om te besluiten: „Met dit gesprek is niets mis. Tenminste, met wat jij zegt.”
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180122608
De aanslagpleger moet zich echt de ballen uit de broek lachen dat we het enkel over Wieringa en Huys hebben. Blijkbaar vinden we een grap met zn allen erger dan de aanslag zelf.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180122844
https://www.rtlz.nl/opini(...)udet-en-de-telegraaf

Een raak opiniestuk, in deze overprikkelde samenleving moeten er kennelijk ledematen door de lucht vliegen voor je iets een aanslag mag noemen. Een kritiekpunt: Veelo lijkt een politiek motief te vermoeden dat vooralsnog niet bewezen is.

Het woord aanslag zegt niets over het slagen of mislukken daarvan, al zal de angst er bij de Telegraaf goed inzitten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180122938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:46 schreef Oostwoud het volgende:
https://www.rtlz.nl/opini(...)udet-en-de-telegraaf

Een raak opiniestuk, in deze overprikkelde samenleving moeten er kennelijk ledematen door de lucht vliegen voor je iets een aanslag mag noemen. Een kritiekpunt: Veelo lijkt een politiek motief te vermoeden dat vooralsnog niet bewezen is.

Het woord aanslag zegt niets over het slagen of mislukken daarvan, al zal de angst er bij de Telegraaf goed inzitten.
Alleen tegen Sylvana mag het wel, want die zegt gemene dingen over Zwarte Piet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180122953
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Alleen tegen Sylvana mag het wel, want die zegt gemene dingen over Zwarte Piet.
Wie zegt dat?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180123073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:51 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
De gemiddelde Nederlander.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180123595
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander.
Wat een vreemd statement zeg...? Waar haal je dit gegeven vandaan?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_180123686
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:30 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Wat een vreemd statement zeg...? Waar haal je dit gegeven vandaan?
De massa-hysterie en geaccepteerde algemene haat jegens haar persoon. Bij Janmaat vonden we het met z’n alleen heel normaal en bij haar ook.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180124126
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De massa-hysterie en geaccepteerde algemene haat jegens haar persoon. Bij Janmaat vonden we het met z’n alleen heel normaal en bij haar ook.
Jouw onderbuik is de bron dus. In mijn omgeving keurt iedereen de beledigingen richting haar keihard af. Sterker, ik ken niemand die uberhaubt eraan denkt om haar te beledigen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_180124361
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander.
Je hebt een zieke fantasie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 29 juni 2018 @ 16:37:33 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_180124508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je hebt een zieke fantasie.
En jij bent Oostindisch blind.
Huilen dan.
pi_180124521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Jouw onderbuik is de bron dus. In mijn omgeving keurt iedereen de beledigingen richting haar keihard af. Sterker, ik ken niemand die uberhaubt eraan denkt om haar te beledigen.
Ah dus omdat jij het niet ziet bestaat het niet?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180124556
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je hebt een zieke fantasie.
je hebt zelf eerder een selectief geheugen
  vrijdag 29 juni 2018 @ 16:40:58 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180124558
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah dus omdat jij het niet ziet bestaat het niet?
Misschien is het iets minder gemiddeld dan jij denkt en iets minder niet-bestaand als Mike zegt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180124606
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En jij bent Oostindisch blind.
Ga je nu je eigen zegswijze verzinnen?
Wat betekent jouw zegswijze dan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180124613
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 16:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je hebt zelf eerder een selectief geheugen
Werkelijk: verlicht mij?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')