Bedoelde u "Vlaams-Brabant"?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:39 schreef James1988 het volgende:
Als je de rest van de reacties zo leest lijkt het er wel op. De mededeling dat Breda overgeslagen zou worden kwam pas toen ze Brabant binnenreden
Toen was er nog geen Twitter.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:22 schreef Ireyon het volgende:
Toen de Beneluxtrein nog gewoon, zoals het hoort, via Roosendaal reed, had je dit soort gezeik niet
Scrollen bestaat langer dan 4 decennia. Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
De schermresolutie van het huuhawij toestel is te laag. Er is geen goede oplossing voor, behalve dan de desktop versie te pakken, akkoord te klikken en weer mobiel verder.
hier heb je materieelbevoegdheid. zo heb je de NS site niet nodig, kun je gewoon zelf een trein besturen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, je moeder. Ik doe het wel zonder de NS site
helemaal mee eens. Smartphones met Symbian OS zijn waardeloos doordat er niemand apps voor bijwerkt. zelfde gaat ook op voor SmartTVs van 5 jaar en ouder. youtube doet 't daar al niet meer op.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vind het oprecht verbazingwekkend hoeveel achteruitgang gebruikers over het algemeen pikken onder het mom van vooruitgang (hoi gemiddelde Cloud-applicatie).
Wat wil hij dan? Als er een draadbreuk is kan er niet gestopt worden in breda, das logisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:02 schreef Adrie072 het volgende:twitter:Tieschellekens twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 17:58:24 Na het debacle van gisteren op het spoor blijft de bananentrein van @NS_online in @ROTTERDAMCENTRA want de ruitenwissers zijn defect Er is al veel wateroverlast maar dit is pas echt om te huilen https://t.co/eLwYYHeEV5 reageer retweetLijkt wel door de hitte bevangen, de NS.twitter:Tieschellekens twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 18:48:04 Eerst kapotte ruitenwisser en nu ontvoert #Bananentrein van @NS_online reizigers naar @noorderkempen in @België Vanwege draadbreuk bij @breda Van daaruit moeten we weer naar @Breda liften. @ROVER_online https://t.co/8qYjTFHRbo reageer retweet
Terwijl dat met 20 minuten programmeerwerk en mogelijk unsupported firmware te regelen is. Er is een "nieuwe" versie van het TLS protocol (versie 1.2 uit 2008) en er zit een oude versie van een bibliotheek in de software die maximaal 1.1 ondersteunt. YouTube heeft ondersteuning voor oudere versies uitgeschakeld en daarom werkt het niet meer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Smartphones met Symbian OS zijn waardeloos doordat er niemand apps voor bijwerkt. zelfde gaat ook op voor SmartTVs van 5 jaar en ouder. youtube doet 't daar al niet meer op.
twitter:nsreiziger twitterde op woensdag 30-05-2018 om 11:54:23 https://t.co/5EW9i6imdC: "Nederlands-Amerikaanse loc na wereldreis in Lieren" https://t.co/s5dp2OnkSF #ns https://t.co/1NIBZ0GN81 reageer retweet
Heb je niks aan zonder vergunningquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hier heb je materieelbevoegdheid. zo heb je de NS site niet nodig, kun je gewoon zelf een trein besturen. [ afbeelding ]
dat ding mag toch geen milieuzones inquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:01 schreef Adrie072 het volgende:[ afbeelding ]twitter:nsreiziger twitterde op woensdag 30-05-2018 om 11:54:23 https://t.co/5EW9i6imdC: "Nederlands-Amerikaanse loc na wereldreis in Lieren" https://t.co/s5dp2OnkSF #ns https://t.co/1NIBZ0GN81 reageer retweet
[ afbeelding ]
Nederlands-Amerikaanse loc na wereldreis in Lieren
De Veluwsche Stoomtrein Maatschappij heeft dinsdag een nieuwe aanwinst kunnen verwelkomen. Een bijzondere diesellocomotief is na een lange reis in Beekbergen/Lieren aangekomen.
Johannes Rutgers 29-05-18, 21:03 Laatste update: 21:45
Het gaat om een Amerikaanse Whitcomb; het type dat de eerste grote diesellocomotief van de Nederlandse Spoorwegen was. De machines kwamen in de Tweede Wereldoorlog met het Amerikaanse leger naar Europa, om ingezet te worden bij de bevrijding. Later keerden de meeste exemplaren weer terug naar de VS.
De loc die nu van de VSM is, heeft er een reis van bijna twee maanden op zitten. Die reis begon in Buffalo in de Verenigde Staten, en ging over het spoor (op een wagon), per schip, met een vrachtauto en het laatste stuk weer over de rails. Een VSM-loc trok de Amerikaan het laatste stuk naar de nieuwe thuisbasis. Daar wacht een grote opknapbeurt.
Zo zonde dat er nu 2 van die krengen zijn. Het geld van 1 van beide had veel nuttiger besteed kunnen worden. Museumclubs gaan sowieso steeds zwaardere tijden tegemoet door regeltjes, milieu en vrijwilligersgebrek.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat ding mag toch geen milieuzones in
Nee joh, samenwerken, ben je mal. Toch veel leuker om op je eigen terreintje ouwe meuk weg te laten rotten?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:33 schreef Bitlord het volgende:
Zo zonde dat er nu 2 van die krengen zijn. Het geld van 1 van beide had veel nuttiger besteed kunnen worden. Museumclubs gaan sowieso steeds zwaardere tijden tegemoet door regeltjes, milieu en vrijwilligersgebrek.
De baas spelen over een wegroestende loc en elke week vergaderen op kosten van de club is belangrijker dan samenwerken en een loc rijdend krijgen en behouden.. toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nee joh, samenwerken, ben je mal. Toch veel leuker om op je eigen terreintje ouwe meuk weg te laten rotten?
Was een jaar of 6 geleden al een klote station. Alleen in de ochtendspits volgens mij een aantal keer? En dan alleen het tweede gedeelte van de trein geloof ik waar je uit kon springen? Niet eens een normale afstap, haha. Tijd om het te sluiten, ook al snap ik natuurlijk wel de gevoelens vanuit de forenzen die dagelijks daar uit stappen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
Wie station Leeuwarden Achter de Hoven wil bezoeken moet er op tijd bij zijn, want zoals het nu staat wordt dit station vanaf 3 september niet meer aangedaan. Per dag stoppen er 3 treinen.
Het opruimen van de perrons staat voor juli volgend jaar gepland.
Snap niet waar die vandaan komt, gezien ik toch altijd heel wat mensen uit de trein zag springen. Wikipedia overigens.quote:Station Leeuwarden Achter de Hoven is het minst gebruikte station van Nederland, met slechts 10 in- en uitstappers per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |