abonnement Unibet Coolblue
pi_179299666


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_179299857
Wanneer krijgen we te horen of xrp security is ja of nee?

Uitzlag gaat bepalend worden voor koersverloop
pi_179299862
Uitslag uiteraard
pi_179300067
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:56 schreef Dwaalboy het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of xrp security is ja of nee?

Uitzlag gaat bepalend worden voor koersverloop
Je bent zelf een security.
  maandag 21 mei 2018 @ 13:13:28 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179300183
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:56 schreef Dwaalboy het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of xrp security is ja of nee?

Uitzlag gaat bepalend worden voor koersverloop
Je bent zelf een xrp.
pi_179300220
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:56 schreef Dwaalboy het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of xrp security is ja of nee?

Uitzlag gaat bepalend worden voor koersverloop
Je bent zelf een uitzlag.
pi_179300568
quote:
6s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:08 schreef kthxbye het volgende:

[..]
Hey nog bedankt voor de PiedPiper airdrop tip. Is inmiddels al 1 ETH waard.
pi_179300585
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hey nog bedankt voor de PiedPiper airdrop tip. Is inmiddels al 1 ETH waard.
Ik hoef je niet te vertellen waar je deze natuurlijk in moet gooien. :7
pi_179300768
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hey nog bedankt voor de PiedPiper airdrop tip. Is inmiddels al 1 ETH waard.
np hoor! :)

Echt he. Ga je ze verkopen? Zo'n lage coinsupply, ik hoop dat ie op IDEX komt :D
pi_179301011
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:42 schreef kthxbye het volgende:

[..]

np hoor! :)

Echt he. Ga je ze verkopen? Zo'n lage coinsupply, ik hoop dat ie op IDEX komt :D
Ik ga ze voorlopig niet verkopen, zie dit nog wel moon gaan. Ze hebben net een nieuwe website gelanceerd: https://piperchain.io
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 14:47:20 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179301918
... dus. wat heb jij gedaan tijdens het prachtig zonnig en warme tweede pinksterdag?

... ach gewoon, ongeveer 6 uur van mijn leven verprutst op SEH en nu lekker thuis met enkele paardenmiddelen

Truste :P
pi_179302201
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:47 schreef Kyran het volgende:
... dus. wat heb jij gedaan tijdens het prachtig zonnig en warme tweede pinksterdag?

... ach gewoon, ongeveer 6 uur van mijn leven verprutst op SEH en nu lekker thuis met enkele paardenmiddelen

Truste :P
Haha, truste :P
  maandag 21 mei 2018 @ 15:20:58 #13
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179302246
Zitten hier ook miners? Ben benieuwd of het nog wat oplevert.
pi_179302257
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:20 schreef Sunri5e het volgende:
Zitten hier ook miners? Ben benieuwd of het nog wat oplevert.
Dat onderwerp is toevallig in laatste reeks aan bod gekomen :P
Op laatste pagina vind je wsl alles wat je zoekt.
BTC / [SC] Cryptocurrencies #901 2 woorden 9 letters :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 15:23:20 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 15:26:59 #15
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179302338
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:21 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dat onderwerp is toevallig in laatste reeks aan bod gekomen :P
Op laatste pagina vind je wsl alles wat je zoekt.
BTC / [SC] Cryptocurrencies #901 2 woorden 9 letters :)

Thnx. 100 euro per maand is niet heel veel. Na 1 jaar heb je de investering eruit. Maar na hoeveel jaar moet je weer nieuwe apparatuur aanschaffen?
pi_179302387
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:26 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Thnx. 100 euro per maand is niet heel veel. Na 1 jaar heb je de investering eruit. Maar na hoeveel jaar moet je weer nieuwe apparatuur aanschaffen?
Dat is het hem idd.
Het zal steeds lastiger worden om het te blijven minen, dus snelheidgaat omlaag, wat kan resulteren in lagere bedragen (Afhankelijk wat waarde van ETH bv is). (Hoewel je vaak kunt switchen van coin om te minen met een dergelijke build).

Ik heb me nog niet verdiept in die ASIC miner wat werd gelinkt, komt erop neer hoeveel Mh/s deze halen, tov stroom verbruik.

Denk ook eraan, dat wanneer ETH stijgt, die 100 euro ook meer worden ;-) Dit was gerekend op ongeveer 700 dollar.
Geld ook andersom trouwens :P

Edit: Wat correcties.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 15:32:25 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 15:52:11 #17
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179302637


En vinden jullie? 😂
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179302677
tatto's op bovenarm.. Je eerste?
Boer of tokkie? ;)
  maandag 21 mei 2018 @ 15:59:22 #19
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179302757
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:54 schreef noobcrypto het volgende:
tatto's op bovenarm.. Je eerste?
Boer of tokkie? ;)
haha nee is niet de mijne...
Kwam op Facebook tegen van tattooshop van iemand die ik ken :)

En ja ik heb diverse tattoo’s en zal als hagenees denk ik niet onder boer 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179302887
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:59 schreef revpolen het volgende:

[..]

haha nee is niet de mijne...
Kwam op Facebook tegen van tattooshop van iemand die ik ken :)

En ja ik heb diverse tattoo’s en zal als hagenees denk ik niet onder boer 🙈
hagenees is standaard tokkie ;)
Het woordje kk is daar dagelijkse kost etc.

Ik vind je verder wel lief hoor :D

ff mijn vooroordelen als noorderling over het westen uitspuwen :;p
  maandag 21 mei 2018 @ 16:29:18 #21
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179303213
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:08 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hagenees is standaard tokkie ;)
Het woordje kk is daar dagelijkse kost etc.

Ik vind je verder wel lief hoor :D

ff mijn vooroordelen als noorderling over het westen uitspuwen :;p
woon alweer 3 jaar in dorpje vlakbij de grote enge stad... en idd ( misschien helaas..) als kk met vrienden ben uit jet dorp en ik gooi der een kk uit zitten vaak soms mensen... 😱
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179303310
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:29 schreef revpolen het volgende:

[..]

woon alweer 3 jaar in dorpje vlakbij de grote enge stad... en idd ( misschien helaas..) als kk met vrienden ben uit jet dorp en ik gooi der een kk uit zitten vaak soms mensen... 😱
Beschaafde mensen zijn dat soort woorden niet nodig ;)

Ik zeg je ook eerlijk, ik scheld soms ook wel met die ziekte maar niet in bij zijn van onbekende mensen..
pi_179306506
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:35 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Beschaafde mensen zijn dat soort woorden niet nodig ;)

Ik zeg je ook eerlijk, ik scheld soms ook wel met die ziekte maar niet in bij zijn van onbekende mensen..
Kut tokkie dat je bent. :P
pi_179308768
Wtf... is het hier stil.
Gaan we dood ofwat?
:(
pi_179308970
Gatverdamme Beren, wordt je toch naar van
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 21:08:40 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179308974
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:01 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf... is het hier stil.
Gaan we dood ofwat?
:(
Ik wel in ieder geval!
pi_179308981
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:01 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf... is het hier stil.
Gaan we dood ofwat?
:(
Lijkt me wel?
pi_179308993
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:01 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf... is het hier stil.
Gaan we dood ofwat?
:(
Crypto is dood. We gaan nooit meer moonen.
pi_179309008
quote:
8s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:09 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Crypto is dood. We gaan nooit meer moonen.
Zeker wel...
Dan niet dit jaar dan volgend jaar.
WIJ ZULLEN EEN LAMBO KRIJGEN %R@$%#%#
pi_179309034
Ik mis jullie :(
  maandag 21 mei 2018 @ 21:32:18 #32
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179309475
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:10 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zeker wel...
Dan niet dit jaar dan volgend jaar.
WIJ ZULLEN EEN LAMBO KRIJGEN %R@$%#%#
Hmz...
pi_179309491
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:32 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:(:(:(
pi_179309686
Volgens Ed gaan we weer de goede kant op _O_

Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 21-05-2018 om 10:36:08 $BTCUSD update: still on track for 11.8k. Correction was deeper as expected but we broke out of the downtrend. The pullback formed the 2nd leg and we're now in the 3rd leg. https://t.co/gWA9SlOL4J https://t.co/9plEtcyJrT reageer retweet
pi_179310195
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:44 schreef Gehrman het volgende:
Volgens Ed gaan we weer de goede kant op _O_

Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 21-05-2018 om 10:36:08 $BTCUSD update: still on track for 11.8k. Correction was deeper as expected but we broke out of the downtrend. The pullback formed the 2nd leg and we're now in the 3rd leg. https://t.co/gWA9SlOL4J https://t.co/9plEtcyJrT reageer retweet
lekker

ik heb er helemaal zin in

ik zag net ook berekeningen vechain kan wel USD 4+ worden in de toekomst

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 22:09:07 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 22:11:47 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179310268
Bijna volle maan, Chinees Hemelvaart achter de rug en wall street krijgt vakantiegeld en in Friesland is een wolf gesignaleerd

Alle tekenen zien er goed uit
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 22:13:24 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179310315
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:11 schreef fathank het volgende:
Bijna volle maan, Chinees Hemelvaart achter de rug en wall street krijgt vakantiegeld en in Friesland is een wolf gesignaleerd

Alle tekenen zien er goed uit
All-in!

Iemand under the counter middeltje voor als paracetamol, ibuprofen en tramadol combi niet genoeg is om pijn te verzachten? :)

Hit me ...
  maandag 21 mei 2018 @ 22:15:36 #38
61320 TwztId
ja toch..
pi_179310372
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:44 schreef Gehrman het volgende:
Volgens Ed gaan we weer de goede kant op _O_

Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 21-05-2018 om 10:36:08 $BTCUSD update: still on track for 11.8k. Correction was deeper as expected but we broke out of the downtrend. The pullback formed the 2nd leg and we're now in the 3rd leg. https://t.co/gWA9SlOL4J https://t.co/9plEtcyJrT reageer retweet
Ed :')

Vind zichzelf God als hij goed gegokt heeft, en probeerd zich aan alle kanten in te dekken als het verkeerd gaat.
  maandag 21 mei 2018 @ 22:16:27 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179310395
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

All-in!

Iemand under the counter middeltje voor als paracetamol, ibuprofen en tramadol combi niet genoeg is om pijn te verzachten? :)

Hit me ...
Collega van me ging goed op morfine

Stond te spacen alsof ie op een festival stond

Waar heb je last van?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 21 mei 2018 @ 22:16:36 #40
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179310397
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Correction was deeper as expected
_O- :')
  maandag 21 mei 2018 @ 22:17:30 #41
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179310428
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

All-in!

Iemand under the counter middeltje voor als paracetamol, ibuprofen en tramadol combi niet genoeg is om pijn te verzachten? :)

Hit me ...
Nog steeds keelpijn?
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 22:18:03 #42
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179310441
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Collega van me ging goed op morfine

Stond te spacen alsof ie op een festival stond

Waar heb je last van?
Als ik het zou weten ... Pijn linker been/bil/onderrug. Niet te harden. Drie verschillende pijnstillers en het doet niks. Kan niet liggen, niet zitten. Zit als een idioot te ijsberen.
pi_179310448
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

All-in!

Iemand under the counter middeltje voor als paracetamol, ibuprofen en tramadol combi niet genoeg is om pijn te verzachten? :)

Hit me ...
wtf heb jij dan ????
1000mg paracetamol, 50/100mg tramadol en 50mg diclofenac ( nu niet meer na ibu....) verzacht alles.

waarschijnlijk moet je ff naar de fysiotherapeut/chiropractor, ik denk dat er wat zenuwen klem zitten. ( ik heb zelf ook regelmatig last van mijn onderrug )
  maandag 21 mei 2018 @ 22:18:59 #44
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179310463
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als ik het zou weten ... Pijn linker been/bil/onderrug. Niet te harden. Drie verschillende pijnstillers en het doet niks. Kan niet liggen, niet zitten. Zit als een idioot te ijsberen.
Dat klinkt als een hernia.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 22:19:08 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179310466
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:17 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Nog steeds keelpijn?
Ook, vandaag na een week zeggen ze oh, ziet er wel heel heftig uit, toch maar antibiotica ...ja godver ik belde vorige week niet omdat ik een standaard keelpijntje had kut.
pi_179310492
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook, vandaag na een week zeggen ze oh, ziet er wel heel heftig uit, toch maar antibiotica ...ja godver ik belde vorige week niet omdat ik een standaard keelpijntje had kut.
huisarts zeker ???? wat een amateurs lopen daar rond tegenwoordig idd
een collega bijna een keer dood aan gegaan......bleek geen griepje te hebben ( volgens de huisarts ) maar een geperforeerde blindedarm.....
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 22:21:44 #47
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179310528
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

huisarts zeker ???? wat een amateurs lopen daar rond tegenwoordig idd
Je moet eerst nog een freaking assistente overtuigen die er alles aan doet om je niet te laten komen. Ene kant snap ik het wel dat mensen met de minste klachten al bellen, maar daar worden nu de echte klachten soms ook onder geschaard.
  maandag 21 mei 2018 @ 22:22:19 #48
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179310541
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook, vandaag na een week zeggen ze oh, ziet er wel heel heftig uit, toch maar antibiotica ...ja godver ik belde vorige week niet omdat ik een standaard keelpijntje had kut.
Ze sturen je tegenwoordig nog met lege handen naar huis als je op de rand van terminaal zit.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 22:24:14 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179310590
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:22 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Ze sturen je tegenwoordig nog met lege handen naar huis als je op de rand van terminaal zit.
En dan ben ik nog iemand die in de zorg zit, dus wel weet hoe en wat en een grote bek kan opzetten / laten zien dat ik geen leek ben.

Heb medelijden met gewone burgers zonder kennis.
  maandag 21 mei 2018 @ 22:25:47 #50
131603 Afwazig
Serious business
pi_179310623
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:15 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ed :')

Vind zichzelf God als hij goed gegokt heeft, en probeerd zich aan alle kanten in te dekken als het verkeerd gaat.
Zijn TA is nog tot daaraan toe maar zijn geshill is echt *knip*

[ Bericht 1% gewijzigd door Evenstar op 21-05-2018 22:28:54 ]
pi_179310643
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zijn TA is nog tot daaraan toe maar zijn geshill is echt *knip*
ach is bij zoveel twitteraars zo....en als je dan ook maar even kritiek hebt blokken ze je....
of gaan ze een beetje lopen janken in een TG groep.....

[ Bericht 4% gewijzigd door Evenstar op 21-05-2018 22:29:25 ]
pi_179311155
.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2018 00:35:55 ]
pi_179311235
Net aandelen die coins de laatste week, zo saai. 2% up, 3% down..bwhaah :|
  maandag 21 mei 2018 @ 22:57:56 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179311278
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als ik het zou weten ... Pijn linker been/bil/onderrug. Niet te harden. Drie verschillende pijnstillers en het doet niks. Kan niet liggen, niet zitten. Zit als een idioot te ijsberen.
Klinkt als een hernia. Collega had precies t zelfde en m'n schoonzusje ook. Allebei een hernia.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179311581
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

En dan ben ik nog iemand die in de zorg zit, dus wel weet hoe en wat en een grote bek kan opzetten / laten zien dat ik geen leek ben.

Heb medelijden met gewone burgers zonder kennis.
Nou succes ermee, en niet teveel pijnstillers. Die slopen je maag ook nog eens, Neem dan een paar whiskeys of wodkas
Vakman pur sang
  maandag 21 mei 2018 @ 23:13:18 #56
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 23:19:28 #57
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179311743
Thanks mannen :) Nu toch maar weer terug naar SEH. Heb echt een flinke pijngrens normaal, maar trekt dit echt niet :(
pi_179311973
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:19 schreef Kyran het volgende:
Thanks mannen :) Nu toch maar weer terug naar SEH. Heb echt een flinke pijngrens normaal, maar trekt dit echt niet :(
Goeie djonko slaap je in ieder geval lekker op
  Moderator maandag 21 mei 2018 @ 23:46:45 #59
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179312171
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als ik het zou weten ... Pijn linker been/bil/onderrug. Niet te harden. Drie verschillende pijnstillers en het doet niks. Kan niet liggen, niet zitten. Zit als een idioot te ijsberen.
Ja. Hier sla ik op aan. :+

Nee maar zonder gekheid, sterkte man. Super vervelend klote als niks helpt. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 mei 2018 @ 23:47:27 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179312184
Oxycodon er bij, pijnstiller bingo bijna compleet.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:58:46 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179312354
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lekker

ik heb er helemaal zin in

ik zag net ook berekeningen vechain kan wel USD 4+ worden in de toekomst
Dat zou wel top zijn dan stop ik met werken.
pi_179312369
Met de coins schiet het niet op, dan maar met de videokaarten die beschikbaar komen.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 00:00:15 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179312377
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

All-in!

Iemand under the counter middeltje voor als paracetamol, ibuprofen en tramadol combi niet genoeg is om pijn te verzachten? :)

Hit me ...
Fles whiskey? Wat heb je gedaan man :{

edit: Net gelezen. Wel kut man. Heb ook zo iets gehad. Doet ook zo fucking zeer, ik voel je man :{

Had vroeger zwaar sterke pijnstillers van 600mg ofzo maar die kun je alleen nog maar op doktorsrecept krijgen. edit2: Opgezocht, was Aleve 550mg. Hielp goed! Sliep er ook goed van :P

[ Bericht 9% gewijzigd door leolinedance op 22-05-2018 00:10:22 ]
  dinsdag 22 mei 2018 @ 00:02:24 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179312403
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:16 schreef hodlwave het volgende:

[..]

_O- :')
Mijn erection gaat ook wel eens deeper as expected :@
pi_179312438
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
Oxycodon er bij, pijnstiller bingo bijna compleet.
Schijnt erg populair te zijn dat spul.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 01:25:41 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179313305
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:04 schreef sig000 het volgende:

[..]

Schijnt erg populair te zijn dat spul.
Tot nu toe ook weinig effect :(
  dinsdag 22 mei 2018 @ 01:27:14 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179313323
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 01:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tot nu toe ook weinig effect :(
Slapen gaat hem ook niet worden dan?
pi_179313549
Jeez kyran ga naar de fysio man. Morgen nog
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179313550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Slapen gaat hem ook niet worden dan?
FOMO
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 02:30:53 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179313587
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Slapen gaat hem ook niet worden dan?
Net tweede ingenomen. Nu lijkt het IETS te doen. Even proberen te slapen en morgen naar eigen huisarts.

Lijkt geen hernia te zijn, maar ischias.
pi_179314772
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 02:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Net tweede ingenomen. Nu lijkt het IETS te doen. Even proberen te slapen en morgen naar eigen huisarts.

Lijkt geen hernia te zijn, maar ischias.
En kerel? Geslapen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 06:43:23 #72
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179314803
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 06:33 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

En kerel? Geslapen?
3 uurtjes en weer wakker door pijn :(

Ook Oxycodon doet niet wat het moet doen. Le sigh.
pi_179314870
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 06:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

3 uurtjes en weer wakker door pijn :(

Ook Oxycodon doet niet wat het moet doen. Le sigh.
Heb je uitgespookt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179314897
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 06:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

3 uurtjes en weer wakker door pijn :(

Ook Oxycodon doet niet wat het moet doen. Le sigh.
Nou ben benieuwd wat je hebt, als ik er geld op in zou zetten: blinde darm ontsteking of galblaas
Vakman pur sang
pi_179314933
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 06:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

3 uurtjes en weer wakker door pijn :(

Ook Oxycodon doet niet wat het moet doen. Le sigh.
Damn.. Sux hard dan.
Probeer het vandaag te laten checken man, gezondheid voor alles.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 07:39:04 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179315100
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:04 schreef sig000 het volgende:

[..]

Schijnt erg populair te zijn dat spul.
Mooie opstap richting heroïne wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179315190
Goedemorgen heren. Nog een lekker pinksterweekend gehad? Heb mijn portfolio eigenlijk niet bekeken dit weekend, maar echt veel veranderd is er ook niet.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 07:53:22 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179315193
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou ben benieuwd wat je hebt, als ik er geld op in zou zetten: blinde darm ontsteking of galblaas
Zei links he :)
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:47:53 #79
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179316306
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

All-in!

Iemand under the counter middeltje voor als paracetamol, ibuprofen en tramadol combi niet genoeg is om pijn te verzachten? :)

Hit me ...
Mocht je nog advies nodig hebben, Oxycodon...

Vorig jaar een ongeluk gehad, toen echt hevige pijn gehad, Tramadol gekregen, dag later met spoed naar de SEH want het was niet goed aangeslagen. Daar oxycodon gekregen en het leven vloog die weken erna zwevend voorbij. :D

Spul schijnt ook goed in de partyscene te doen. :')

edit: ik zie je bericht nu op pagina 3... geniet ervan en probeer er niet mee door te gaan, verslavend spul enzo :')
edit2: pagina 3 verder gelezen... :') Shit man, als zelfs Oxycodon niet werkt dan is er iets goed mis. Sterkte ermee

[ Bericht 5% gewijzigd door DrSnuggle op 22-05-2018 09:53:32 ]
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:49:12 #80
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179316322
Iemand hier meegedaan aan de PiedPiperCoin airdrop?

Heb 3x de airdrop ontvangen, nu meer dan 2.5ETH waard _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 10:12:18 #81
61320 TwztId
ja toch..
pi_179316563
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:49 schreef TimKuik het volgende:
Iemand hier meegedaan aan de PiedPiperCoin airdrop?

Heb 3x de airdrop ontvangen, nu meer dan 2.5ETH waard _O-
Dat is nog is gratis geld.. al verkocht dan ?
  dinsdag 22 mei 2018 @ 10:14:55 #82
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179316584
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:12 schreef TwztId het volgende:

[..]

Dat is nog is gratis geld.. al verkocht dan ?
De helft.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2018 @ 10:18:40 #83
230491 Zith
pls tip
pi_179316626
had 500 accounts moeten aanmaken :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179317228
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:49 schreef TimKuik het volgende:
Iemand hier meegedaan aan de PiedPiperCoin airdrop?

Heb 3x de airdrop ontvangen, nu meer dan 2.5ETH waard _O-
Ja kwam ik later ook achter! Had gekund :(
  dinsdag 22 mei 2018 @ 10:58:51 #85
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179317273
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:56 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja kwam ik later ook achter! Had gekund :(
Had maar met 1 account meegedaan. Echter 3x de drop ontvangen om een onbekende reden.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_179318302
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:58 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Had maar met 1 account meegedaan. Echter 3x de drop ontvangen om een onbekende reden.
Nice! Ik heb hem ook gehad. Was gisteren al ~1k waard.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 11:55:14 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179318461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:47 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mocht je nog advies nodig hebben, Oxycodon...

Vorig jaar een ongeluk gehad, toen echt hevige pijn gehad, Tramadol gekregen, dag later met spoed naar de SEH want het was niet goed aangeslagen. Daar oxycodon gekregen en het leven vloog die weken erna zwevend voorbij. :D

Spul schijnt ook goed in de partyscene te doen. :')

edit: ik zie je bericht nu op pagina 3... geniet ervan en probeer er niet mee door te gaan, verslavend spul enzo :')
edit2: pagina 3 verder gelezen... :') Shit man, als zelfs Oxycodon niet werkt dan is er iets goed mis. Sterkte ermee
Mocht nu naar 20mg, kijken hoe dat gaat :P Als dat ook niet werkt ben ik fucked ja.

Weet niet wat je dosering was, want ik voel echt niks qua spacen ofzo.
pi_179318474
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mocht nu naar 20mg, kijken hoe dat gaat :P Als dat ook niet werkt ben ik fucked ja.

Weet niet wat je dosering was, want ik voel echt niks qua spacen ofzo.
Watskebeurt?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 12:00:56 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179318570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Watskebeurt?
Ischias opgelopen op een of andere manier en pijnstilling faalt.
pi_179318639
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ischias opgelopen op een of andere manier en pijnstilling faalt.
Ik moest Ischias googlen. Maar beterschap man :) ! Als noobcrypto hier was zou die zeggen dat je een dikke joint moet roken.
pi_179318960
En Verge heeft weer te maken met een attack.

SuprnovaPools twitterde op dinsdag 22-05-2018 om 09:51:19 $XVG @vergecurrency is once again under attack, someone is 51%'ing the chain and invalidating all legit blocks. All pools and miners suffer from this, the attacker is getting all blocks currently. reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179318983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:25 schreef dimmak het volgende:
En Verge heeft weer te maken met een attack.

SuprnovaPools twitterde op dinsdag 22-05-2018 om 09:51:19 $XVG @vergecurrency is once again under attack, someone is 51%'ing the chain and invalidating all legit blocks. All pools and miners suffer from this, the attacker is getting all blocks currently. reageer retweet
En toch hoor je vaak als je een 51% aanval aanhaalt als mogelijke zwakke plek van een blockchain dat het "puur theoretisch is".
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:27:39 #93
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179319002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ischias opgelopen op een of andere manier en pijnstilling faalt.
Misschien heb ik dat dan ook gehad, door de klap die ik had heb ik gigantische steken in mijn onderrug gehad wat doorging naar prikkels/tintelingen in mijn benen.

Ik had volgens mij een hogere dosis, 3x 10mg en door de dag heen tot 6x5mg. Volgens mij kwam ik nooit verder dan 30mg op een dag, dan lag ik al plat... :')
Tevens goed oppassen met het spul, ik heb nooit last gehad van een verslaving maar ik vond dit spul echt geweldig. (tevens blij dat ik het heel snel heb kunnen afbouwen)

(sorry voor de offtopic...)
pi_179319100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En toch hoor je vaak als je een 51% aanval aanhaalt als mogelijke zwakke plek van een blockchain dat het "puur theoretisch is".
Ik denk dat je een pool operator er wel in kunt vertrouwen dat dit geen fud of puur theoretisch is. :P Volgens mij is de laatste de kwetsbaarheid ook niet echt gefixed of wel?
Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2018 @ 12:33:25 #95
230491 Zith
pls tip
pi_179319109
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En toch hoor je vaak als je een 51% aanval aanhaalt als mogelijke zwakke plek van een blockchain dat het "puur theoretisch is".
Dit is geen 51% attack. De valsspelende user heeft niet de meeste hash-rate, hij beinvloedt de block-times met een bug waardoor hij 100% kans maakt op de volgende block.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179319114
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:25 schreef dimmak het volgende:
En Verge heeft weer te maken met een attack.

SuprnovaPools twitterde op dinsdag 22-05-2018 om 09:51:19 $XVG @vergecurrency is once again under attack, someone is 51%'ing the chain and invalidating all legit blocks. All pools and miners suffer from this, the attacker is getting all blocks currently. reageer retweet
Kan het zijn, dat minen hierdoor ook niet meer werkt I guess?
pi_179319138
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Dit is geen 51% attack. De valsspelende user heeft niet de meeste hash-rate, hij beinvloedt de block-times met een bug waardoor hij 100% kans maakt op de volgende block.
Duidelijk een ontevreden klant van Pornhub :Y
pi_179319350
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Dit is geen 51% attack. De valsspelende user heeft niet de meeste hash-rate, hij beinvloedt de block-times met een bug waardoor hij 100% kans maakt op de volgende block.
Ik weet niet hoe Verge werkt of wat er mee aan de hand is. Doel meer erop dat een blockchain echt niet altijd zo immutable is als wordt geclaimed.

Met 30% van de hashrate is er al een vrij aanzienlijke kans (1/8) dat je een 6 block confirmation ongedaan kan maken in BTC bijvoorbeeld.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:51:09 #99
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179319381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:35 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Duidelijk een ontevreden klant van Pornhub :Y
Wilt zijn life membership :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2018 @ 12:51:38 #100
230491 Zith
pls tip
pi_179319394
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe Verge werkt of wat er mee aan de hand is. Doel meer erop dat een blockchain echt niet altijd zo immutable is als wordt geclaimed.

De verge blockchain is letterlijk retarded, de fout in deze blockchain is niet toepasbaar elders.
quote:
Met 30% van de hashrate is er al een vrij aanzienlijke kans (1/8) dat je een 6 block confirmation ongedaan maken in BTC bijvoorbeeld.
Die quote kwam van Samson Mow als ik het goed heb? Geloof dat hij fout zat of heb er geen berekening van gezien maar 0.3^6 is veel kleiner dan 1/8. Wellicht zie ik iets over het hoofd, ben niet slimmer dan Samson :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:55:36 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179319458
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nice! Ik heb hem ook gehad. Was gisteren al ~1k waard.
Nice :D

Had ik hem toch te vroeg verkocht :P

Nouja gratis geld is gratis. Ik ben blij :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179319514
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:51 schreef Zith het volgende:

[..]

De verge blockchain is letterlijk retarded, de fout in deze blockchain is niet toepasbaar elders.

[..]

Die quote kwam van Samson Mow als ik het goed heb? Geloof dat hij fout zat of heb er geen berekening van gezien maar 0.3^6 is veel kleiner dan 1/8. Wellicht zie ik iets over het hoofd, ben niet slimmer dan Samson :P
Luke Dash kwam ermee dacht ik. Maar weigerde de specificaties te geven. Ik meen te herinneren dat je offline gaat met je miners, dat is in ieder geval onderdeel ervan. Nou is dat bij de BTC chain niet echt een probleem, want iemand die 30% van de hashrate heeft en offline gaat loopt erg veel geld mis/maakt kosten. Maar voor kleinere PoW chains etc is het wel reëel. Het is dus heel wat minder immutable dan er altijd wordt geschreeuwd. Gelukkig komt de Gulden binnenkort met PoW 2.0.

Dat van die Verge blockchain klopt wel overigens :P
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:10:59 #103
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179319724
When moon?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:18:33 #104
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179319843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:10 schreef ssjgoku het volgende:
When moon?
De zon gaat vandaag om 21:34 uur onder, mogelijk kan je dan een moon spotten. Moet ik wel zeggen dat als ik nu naar buiten kijk, dat het er nog mooi helder uitziet, maar dat schijnt in de loop van de dag te veranderen dus het kan gebeuren dat de moon ergens achter de wolken schuilt.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:19:11 #105
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179319848
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:18 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

De zon gaat vandaag om 21:34 uur onder, mogelijk kan je dan een moon spotten. Moet ik wel zeggen dat als ik nu naar buiten kijk, dat het er nog mooi helder uitziet, maar dat schijnt in de loop van de dag te veranderen dus het kan gebeuren dat de moon ergens achter de wolken schuilt.
Dank voor deze nuttige info.
LAMBO HERE I COME
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:21:45 #106
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179319888
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dank voor deze nuttige info.
LAMBO HERE I COME
Mocht je voor de Urus gaan, dan heb ik slecht nieuws. De levertijd voor deze modellen is door de grote vraag opgelopen tot meer dan 2 jaar... :(
  dinsdag 22 mei 2018 @ 14:02:52 #107
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179320616
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:21 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mocht je voor de Urus gaan, dan heb ik slecht nieuws. De levertijd voor deze modellen is door de grote vraag opgelopen tot meer dan 2 jaar... :(
Eerlijk is eerlijk.
Vette bak!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179321368
Verge :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179322005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En toch hoor je vaak als je een 51% aanval aanhaalt als mogelijke zwakke plek van een blockchain dat het "puur theoretisch is".
Voor Bitcoin ja, omdat het peperduur is om het op Bitcoin te doen en het in je eigen financiële belang is om je te gedragen als miner. Maar dat gaat uiteraard niet op voor waardeloze kneuzencoins als Verge :') . Dat soort coins moeten hopen en bidden dat niemand überhaupt de moeite neemt om met ze te fucken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 15:15:43 #110
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179322104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Voor Bitcoin ja, omdat het peperduur is om het op Bitcoin te doen en het in je eigen financiële belang is om je te gedragen als miner. Maar dat gaat uiteraard niet op voor waardeloze kneuzencoins als Verge :') . Dat soort coins moeten hopen en bidden dat niemand überhaupt de moeite neemt om met ze te fucken.
Kan dit niet gewoon fixed worden in de code oid?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179322160
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Kan dit niet gewoon fixed worden in de code oid?
Deze 51% is het principe achter de munt. Nee dus. Al zijn er natuurlijk andere technieken maar bij PoW niet.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 15:19:07 #112
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179322177
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:18 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Deze 51% is het principe achter de munt. Nee dus. Al zijn er natuurlijk andere technieken maar bij PoW niet.
I see.
Kut systeem dan. :/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179322274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Voor Bitcoin ja, omdat het peperduur is om het op Bitcoin te doen en het in je eigen financiële belang is om je te gedragen als miner. Maar dat gaat uiteraard niet op voor waardeloze kneuzencoins als Verge :') . Dat soort coins moeten hopen en bidden dat niemand überhaupt de moeite neemt om met ze te fucken.
Dat schreef ik 2 posts later ofzo ook :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 16:19:16 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179323538
zooooo

nu snap ik wat sommigen bedoelden met spacen op oxycodon .... dosis verdubbeld, pijn nog steeds aanwezig maar te verdragen maar godver mijn hoofd sloeg op hol ...

droomde dat ik een tea party had, met fucking Smaug the Magnificent.....


party hard ....
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 16:20:36 #115
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179323574
Verge weer under attack? Is dit dan ren structureel foutje omdat se niet kunnen coden of gewoon pech?
pi_179323625
CommunityVerge twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 17:28:16 Thanks https://t.co/z6pFRdGinj for adding #Verge as a payment option on your site! A innovative and financial wise discision. Together we can build untill we reach the moon 🚀🌙. #cryptocurrency #XVG #xvgfam https://t.co/pOvqsMjXK5 reageer retweet


Nederland.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 16:26:03 #117
366734 dimmak
bitcoin
pi_179323708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:22 schreef chroestjov het volgende:
CommunityVerge twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 17:28:16 Thanks https://t.co/z6pFRdGinj for adding #Verge as a payment option on your site! A innovative and financial wise discision. Together we can build untill we reach the moon 🚀🌙. #cryptocurrency #XVG #xvgfam https://t.co/pOvqsMjXK5 reageer retweet
[ afbeelding ]

Nederland.

[ afbeelding ]
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 17:06:59 #118
61320 TwztId
ja toch..
pi_179324520
Dit keer ga ik niet het verge topic in om ze uit te lachen, ik laat het langs me heen lopen.


_O-
pi_179324836
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:22 schreef chroestjov het volgende:
CommunityVerge twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 17:28:16 Thanks https://t.co/z6pFRdGinj for adding #Verge as a payment option on your site! A innovative and financial wise discision. Together we can build untill we reach the moon 🚀🌙. #cryptocurrency #XVG #xvgfam https://t.co/pOvqsMjXK5 reageer retweet
[ afbeelding ]

Nederland.

[ afbeelding ]
Ziet er legit uit.

All-in
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 17:34:12 #120
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179324949
Verge goden. Screw VeChain.
pi_179325090
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ziet er legit uit.

All-in
CommunityVerge twitterde op donderdag 17-05-2018 om 20:17:28 I don’t know what you heard about me @50cent but #XVG is THE coin, it must be! A lambo, fast transactions, low fee. Pay with the #1 private #cryptocurrency! 😘 https://t.co/USCvoy96vZ reageer retweet


Van wie zou deze zijn? Suzy of Rose? Vertel het maar.
Ik ben bullish on Suzy.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 18:17:48 #122
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179325789
Mag ik hier de announcement van mijn bedrijf ook melden? 😂
Samenwerking met de Rotary 😎
Elke 2 weken, en diverse partijen en evenementen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179325924
UNOPS
  dinsdag 22 mei 2018 @ 18:28:04 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179326017
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:24 schreef Soren het volgende:
UNOPS
Flipflops
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179326037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

CommunityVerge twitterde op donderdag 17-05-2018 om 20:17:28 I don’t know what you heard about me @50cent but #XVG is THE coin, it must be! A lambo, fast transactions, low fee. Pay with the #1 private #cryptocurrency! 😘 https://t.co/USCvoy96vZ reageer retweet
[ afbeelding ]

Van wie zou deze zijn? Suzy of Rose? Vertel het maar.
Ik ben billish on Suzy.
ftfy
pi_179326573
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 01:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tot nu toe ook weinig effect :(
Heb je nog pijn? Heb wel sterke wiet olie. 5 tot 10 druppels en jij voelt niks meer :D
pi_179326620
Zo saai laatste tijd die coins, richt me maar weer eens op andere markten
pi_179326680
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik moest Ischias googlen. Maar beterschap man :) ! Als noobcrypto hier was zou die zeggen dat je een dikke joint moet roken.
Ik ben hier!
pi_179327191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:22 schreef chroestjov het volgende:
CommunityVerge twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 17:28:16 Thanks https://t.co/z6pFRdGinj for adding #Verge as a payment option on your site! A innovative and financial wise discision. Together we can build untill we reach the moon 🚀🌙. #cryptocurrency #XVG #xvgfam https://t.co/pOvqsMjXK5 reageer retweet
[ afbeelding ]

Nederland.

[ afbeelding ]
:')
pi_179327561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:08 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Heb je nog pijn? Heb wel sterke wiet olie. 5 tot 10 druppels en jij voelt niks meer :D
Wietolie is prima spul maar hier overdrijf je zwaar.
pi_179328405
next leg down.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 21:27:20 #132
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179328476
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

CommunityVerge twitterde op donderdag 17-05-2018 om 20:17:28 I don’t know what you heard about me @50cent but #XVG is THE coin, it must be! A lambo, fast transactions, low fee. Pay with the #1 private #cryptocurrency! 😘 https://t.co/USCvoy96vZ reageer retweet
[ afbeelding ]

Van wie zou deze zijn? Suzy of Rose? Vertel het maar.
Ik ben bullish on Suzy.
Mooie bil
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179328723
RNR_0 twitterde op dinsdag 22-05-2018 om 15:27:18 When you tell that bitch you have more than 1 BTC. https://t.co/uAQ3AVRCvz reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 22:00:13 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179329042
Dramatische dagen dit zeg. Nog steeds wel in de plus sinds begin april, maar niet heel veel meer van over.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:25:40 #135
62913 Blik
The one and Only!
pi_179329581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:00 schreef Kyran het volgende:
Dramatische dagen dit zeg. Nog steeds wel in de plus sinds begin april, maar niet heel veel meer van over.
-1% tov 1 maand geleden :(
pi_179330046
booom!!
pi_179330092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 21:22 schreef iloveshitcoins het volgende:
next leg down.
goeie call.
pi_179330228
:')
  dinsdag 22 mei 2018 @ 23:17:02 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179330404
Is dat Decred wat?
pi_179330492
Morgen lkkr fris op 7900 beginnen
pi_179330904
Zoow...ff wat verge inslaan.

Inkakken = bijpakken
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 mei 2018 @ 23:56:17 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179331102
Nu baal ik toch wel dat ik niet meer winst heb gepakt eind april, maar goed, makkelijk praten achteraf.
pi_179331484
na een maand van prijsstijgingen, nu een maand dalen?
pi_179331814
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Is dat Decred wat?
FOMO spotted _O-
pi_179331852
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 23 mei 2018 @ 06:39:18 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179332971
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 02:48 schreef kthxbye het volgende:

[..]

FOMO spotted _O-
Ik las er een artikel over: https://www.google.nl/amp(...)ossibly-next-bitcoin

Nogal positief :) Bitcoin maar beter blabla
  woensdag 23 mei 2018 @ 06:39:52 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179332974
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:36 schreef iloveshitcoins het volgende:
na een maand van prijsstijgingen, nu een maand dalen?
Reverse moon
pi_179333062
We gaan naar de moeder hè?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179333116
Vakantiegeld jaahaaaa
pi_179333205
Vechain doet t helemaal kut, nog steeds 100% hierin :') Al onder de 4$ geweest.
Nog even en ik koop dubbel bij 😜
Vakman pur sang
pi_179333312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechain doet t helemaal kut, nog steeds 100% hierin :') Al onder de 4$ geweest.
Nog even en ik koop dubbel bij 😜
All in op 1 coin :')

Niet 634 verschillende shitcoins hebben :') :')

Verge :') :') :')
pi_179333633
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:17 schreef revpolen het volgende:
Mag ik hier de announcement van mijn bedrijf ook melden? 😂
Samenwerking met de Rotary 😎
Elke 2 weken, en diverse partijen en evenementen
Weet niet of je hier echt blij van moet worden.
Rotary en dergelijke serviceclubs probeerde ik altijd te weren. Krentepikkers, voor een dubbeltje op de eerste rang en dan nog zeuren. Onaardig voor je personeel. En buiten de tweewekelijkse meeting en een enkele partij zie je ze echt niet...
Een hoop bla bla bij elkaar.
Maar als je een hokje over hebt kun je ze daar in proppen ja. Maar laat niet over je heen lopen
  woensdag 23 mei 2018 @ 09:19:35 #153
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179333836
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 08:54 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Weet niet of je hier echt blij van moet worden.
Rotary en dergelijke serviceclubs probeerde ik altijd te weren. Krentepikkers, voor een dubbeltje op de eerste rang en dan nog zeuren. Onaardig voor je personeel. En buiten de tweewekelijkse meeting en een enkele partij zie je ze echt niet...
Een hoop bla bla bij elkaar.
Maar als je een hokje over hebt kun je ze daar in proppen ja. Maar laat niet over je heen lopen
Grappig, heel herkenbaar :P
Hmz...
pi_179334196
LIVX al gereageerd? meestal als er een crash is toch.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:02:42 #155
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179334210
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
LIVX al gereageerd? meestal als er een crash is toch.
Zijn nog niet wakker.
Hmz...
pi_179334376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:02 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Zijn nog niet wakker.
er zijn er meerdere van?
pi_179334398
grafmarkt :r
Lambo of Rekt
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:29:38 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179334451
Precies op tijd voor het vakantiegeld *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179334483
ik zie btc wel weer richting de 6k gaan. pas op dat je niet al je vakantiegeld kwijtraakt.
pi_179334565
EOS :@

Mainnet pump hebben we al gehad lijkt het op :(
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:59:05 #161
131603 Afwazig
Serious business
pi_179334834
Alleen UDST stijgt met 0,1% :')
Lambo of Rekt
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:12:47 #163
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179334913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:22 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

er zijn er meerdere van?
Klaas
Hmz...
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:12:51 #164
131603 Afwazig
Serious business
pi_179334915
BTC naar 7200 hopelijk eind deze week. Dan een mooie bounce. #mikado #edjecharlatan #glazenbol #vergefam
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:13:48 #165
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179334930
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:12 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Klaas
Komt hij nog wel eens buurten? Ik begin hem bijna te missen...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 mei 2018 @ 11:30:24 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179335125
Wat een markt dit. Tijd om strategie te veranderen denk ik.
pi_179335129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:30 schreef Kyran het volgende:
Wat een markt dit. Tijd om strategie te veranderen denk ik.
Alles in USDT.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 mei 2018 @ 11:32:11 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179335153
Universa shitcoin ook zeg, ook geen beweging in te krijgen.
pi_179335222
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:30 schreef Kyran het volgende:
Wat een markt dit. Tijd om strategie te veranderen denk ik.
Dat was wel een beetje te verwachten toch? :@

De tijden dat het 100% in een maand omhoog ging omdat ze announceden dat er een announcement komt is wel een beetje over denk ik.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:38:07 #170
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179335250
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:32 schreef Kyran het volgende:
Universa shitcoin ook zeg, ook geen beweging in te krijgen.
Gewoon meer kopen _O_!
Hmz...
pi_179335252
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:30 schreef Kyran het volgende:
Wat een markt dit. Tijd om strategie te veranderen denk ik.
Dacht het zelfde. HODL-en levert momenteel niets op.
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:39:13 #172
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179335264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Komt hij nog wel eens buurten? Ik begin hem bijna te missen...
Mis hem ook een beetje.
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 mei 2018 @ 11:45:52 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179335374
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:36 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat was wel een beetje te verwachten toch? :@

De tijden dat het 100% in een maand omhoog ging omdat ze announceden dat er een announcement komt is wel een beetje over denk ik.
Dat is maar goed ook :), maar nu is BTC niet vooruit te branden en lijken alle tijdelijke herstellen weer keihard gecorrigeerd te worden.

Winst pakken na een kleinere stijging in plaats van wachten op 50% of meer lijkt nu een betere optie.
pi_179335466
we zitten gewoon nog steeds in een downtrend sinds december, de stijging van vorige maand is gewoon een bear market rally.
pi_179335499
Inkakken = Bijpakken !!!

Kom maar op met dat vakantie geld...MOOHOOOON :7

* zoekt zijn BL3P gegevens weer op
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 mei 2018 @ 12:11:42 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179335699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:52 schreef descon het volgende:
Inkakken = Bijpakken !!!

Kom maar op met dat vakantie geld...MOOHOOOON :7

* zoekt zijn BL3P gegevens weer op
Jullie altijd met inkakken is bijpakken.

Als ik een bottomless bag had om steeds bij te pakken tijdens dips had ik niet in crypto hoeven te zitten :P
pi_179335875
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 20:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Wietolie is prima spul maar hier overdrijf je zwaar.
Als je goede hebt niet hoor. Als je last van spieren hebt niet in elk geval. Heb je veel bot pijn dan helpt het idd niet.

Wiet olie is niet echt een pijnstiller, maar een spier verslapper waardoor het wat relaxter voelt.
pi_179336002
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jullie altijd met inkakken is bijpakken.

Als ik een bottomless bag had om steeds bij te pakken tijdens dips had ik niet in crypto hoeven te zitten :P
De winst van mijn vorige keer bijpakken is alweer verdampt. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 mei 2018 @ 12:53:37 #180
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179336330
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:50 schreef iloveshitcoins het volgende:
we zitten gewoon nog steeds in een downtrend sinds december, de stijging van vorige maand is gewoon een bear market rally.
Hmz...
pi_179336366
Krijg ik een mailtje van de Rabobank

quote:
Haal meer uit uw vakantiegeld
Wat kunt u doen om uw beleggingsdoel te halen?
:')
pi_179336430
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:53 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
gelukkig krijgen de wall street bankies hun bonussen en main street hun vakantiegeld!! moon!
pi_179336461
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook :), maar nu is BTC niet vooruit te branden en lijken alle tijdelijke herstellen weer keihard gecorrigeerd te worden.

Winst pakken na een kleinere stijging in plaats van wachten op 50% of meer lijkt nu een betere optie.
Klopt gewoon sneller winst pakken.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179336590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jullie altijd met inkakken is bijpakken.

Als ik een bottomless bag had om steeds bij te pakken tijdens dips had ik niet in crypto hoeven te zitten :P
Is ook gewoon slap gelul. Als je vanaf de piek in december bij elke dip had bij gepakt had je nog steeds in de min gestaan. Sowieso is het onmogelijk om te weten waar de bodem ligt.
pi_179336659
daar gaan we weer! *popcorn.gif*
pi_179336942
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:52 schreef descon het volgende:
Inkakken = Bijpakken !!!

Kom maar op met dat vakantie geld...MOOHOOOON :7

* zoekt zijn BL3P gegevens weer op
Wat is nu het grote voordeel van BL3P? Goedkope transacties in BTC of meer?
pi_179337142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:16 schreef iloveshitcoins het volgende:
daar gaan we weer! *popcorn.gif*
?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 mei 2018 @ 13:40:28 #188
131603 Afwazig
Serious business
pi_179337168
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:29 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Wat is nu het grote voordeel van BL3P? Goedkope transacties in BTC of meer?
Betalen met ideal
pi_179337424
Hallo shillers, waar zijn jullie?
Geef ons moed!
Vakman pur sang
pi_179337685
quote:
11s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Hallo shillers, waar zijn jullie?
Geef ons moed!
De verwachte ondergrens ligt op ongeveer $4500. Mocht ie daar doorheen breken dan is de volgende ondergrens de vorige ATH (ongeveer $1800). Als we boven de $11.500 uitkomen zitten we officieel in een bull fase. #glazenbol #tonevays
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179337720
quote:
6s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De verwachte ondergrens ligt op ongeveer $4500. Mocht ie daar doorheen breken dan is de volgende ondergrens de vorige ATH (ongeveer $1800). Als we boven de $11.500 uitkomen zitten we officieel in een bull fase. #glazenbol #tonevays
true true
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 mei 2018 @ 15:04:19 #193
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179338685
quote:
6s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De verwachte ondergrens ligt op ongeveer $4500. Mocht ie daar doorheen breken dan is de volgende ondergrens de vorige ATH (ongeveer $1800). Als we boven de $11.500 uitkomen zitten we officieel in een bull fase. #glazenbol #tonevays
Denk zelf dat BTC nooit meer onder $6000 gaat komen, maar dat baseer ik ook maar op mijn gevoel. Denk nu weer halverwege $7000 terug omhoog. De vraag is vooral hoe lang gaan wij bouncen tussen $7000 en $10000? Nu al sinds januari aan de gang eigenlijk, op en neer, op en neer.

Daarom werkt HODL-en op dit moment ook niet echt. Sta nog steeds in de plus sinds 1 april, maar ben van +105% terug naar +30% gegaan in USD en in BTC van +40% naar +20%. Met iets meer traden had ik er veel meer uit kunnen halen, maar goed ... Zal je net zien dat de volgende keer als ik het wel doe BTC aan een bull run begint en naar $20.000 trip begint ... Het is altijd makkelijk praten achteraf.
pi_179338852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk zelf dat BTC nooit meer onder $6000 gaat komen, maar dat baseer ik ook maar op mijn gevoel. Denk nu weer halverwege $7000 terug omhoog. De vraag is vooral hoe lang gaan wij bouncen tussen $7000 en $10000? Nu al sinds januari aan de gang eigenlijk, op en neer, op en neer.

Daarom werkt HODL-en op dit moment ook niet echt. Sta nog steeds in de plus sinds 1 april, maar ben van +105% terug naar +30% gegaan in USD en in BTC van +40% naar +20%. Met iets meer traden had ik er veel meer uit kunnen halen, maar goed ... Zal je net zien dat de volgende keer als ik het wel doe BTC aan een bull run begint en naar $20.000 trip begint ... Het is altijd makkelijk praten achteraf.
Het is een vreemde markt het laatste half jaar, maar HODL werkt tot nu toe voor mij wel het beste.
Traden krijg ik stress van.
"Dan heb je teveel erin zitten"
Nee... al heb ik 0 er in zitten en speel ik alleen met winst dan vind ik met tientallen K's tegelijk traden stressvol.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 mei 2018 @ 15:19:42 #195
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179338921
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is een vreemde markt het laatste half jaar, maar HODL werkt tot nu toe voor mij wel het beste.
Traden krijg ik stress van.
"Dan heb je teveel erin zitten"
Nee... al heb ik 0 er in zitten en speel ik alleen met winst dan vind ik met tientallen K's tegelijk traden stressvol.
Dat heb ik dus ook een beetje. Het gaat er dan inderdaad niet om hoeveel je er in hebt zitten, maar dat je er constant bovenop moet zitten.

Als ik gewoon koop, een target zet en dan pas verkoop als ik dat bereikt heb is het veel "rustiger" voor mijn hoofd. Anders koop je iets en zit je constant met vragen in je hoofd:

Wanneer moet ik het verkopen?
Wanneer moet ik het terugkopen?
Het stijgt nog meer, te vroeg verkocht!
Het daalt nog verder, te vroeg gekocht!

Denk dat dat wel je winst kan maximaliseren en ook sneller winst op zal leveren op kortere termijn. Geen idee of het op langere termijn echter iets uit zal maken als markt straks weer een keer aantrekt. Dat verwacht ik nog steeds van wel namelijk.

Nu koop ik gewoon op x-bedrag en weet ik dat ik het ga verkopen op y-bedrag. Als er echt een hele mooie snelle stijging komt verkoop ik een klein deel en koop ik het later terug (zoals bij EOS laatst). Dat was zo hard gestegen dat ik toen een deel heb verkocht en er vrede mee had als ik een deel te vroeg had verkocht. Uiteindelijk is het nu bijna de helft waard van wat er toen was, dus weer zelfde aantal teruggekocht en de rest is winst.
  woensdag 23 mei 2018 @ 15:24:22 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_179338985
Let op jongons; hier komt mijn TA:



We zitten nu op de 0.618 fib. Kleine bounce hier en daarna zakken tot 0.768 oftewel ongeveer 7200$. Die onderste lijn is de support vanaf de bodem op 6k in februari. Daarna MOON. U hoorde het hier eest. #mikado #talol #KOOPDAN #wavesmaand
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 mei 2018 @ 15:25:53 #197
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179339004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:24 schreef Afwazig het volgende:
Let op jongons; hier komt mijn TA:

[ afbeelding ]

We zitten nu op de 0.618 fib. Kleine bounce hier en daarna zakken tot 0.768 oftewel ongeveer 7200$. Die onderste lijn is de support vanaf de bodem op 6k in februari. Daarna MOON. U hoorde het hier eest. #mikado #talol #KOOPDAN #wavesmaand
Bounce op 618 zou ook nog mogelijk zijn toch :)

Ik las trouwens serieus "mihoen", dacht wat heeft dat er mee te maken.

Ik neem nog een pilletje en ga weer naar bed .....
pi_179339016
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:25 schreef Kyran het volgende:

Ik neem nog een pilletje en ga weer naar bed .....
say whut?
Lambo of Rekt
pi_179339044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:24 schreef Afwazig het volgende:
Let op jongons; hier komt mijn TA:

[ afbeelding ]

We zitten nu op de 0.618 fib. Kleine bounce hier en daarna zakken tot 0.768 oftewel ongeveer 7200$. Die onderste lijn is de support vanaf de bodem op 6k in februari. Daarna MOON. U hoorde het hier eest. #mikado #talol #KOOPDAN #wavesmaand
Duurt laaaaaaaaaaang :O
pi_179339255
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk zelf dat BTC nooit meer onder $6000 gaat komen, maar dat baseer ik ook maar op mijn gevoel. Denk nu weer halverwege $7000 terug omhoog. De vraag is vooral hoe lang gaan wij bouncen tussen $7000 en $10000? Nu al sinds januari aan de gang eigenlijk, op en neer, op en neer.

Daarom werkt HODL-en op dit moment ook niet echt. Sta nog steeds in de plus sinds 1 april, maar ben van +105% terug naar +30% gegaan in USD en in BTC van +40% naar +20%. Met iets meer traden had ik er veel meer uit kunnen halen, maar goed ... Zal je net zien dat de volgende keer als ik het wel doe BTC aan een bull run begint en naar $20.000 trip begint ... Het is altijd makkelijk praten achteraf.
HODLen werkt alleen met geduld en met acceptatie dat je niet het onderste uit de kan haalt en met het vertrouwen dat je op de lange termijn flink in de plus zal staan. Zoals je zelf al zegt had je met traden NU al MEER kunnen hebben. Maar juist die tijdsbepaling en die winstmaximalisatie heb je niet met HODLen. Maar je had nu ook al minder kunnen hebben als je was gaan traden.

Ik zelf heb totaal geen neus voor traden dus ik begin er niet eens aan. Dagelijks dollar-cost averagen en incidenteel voor een groter bedrag inslaan past me beter. En deels winst pakken als er een nulletje achter de vorige all-time high komt te staan binnen nu en 3 jaar.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 23 mei 2018 @ 16:05:01 #201
61320 TwztId
ja toch..
pi_179339565
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:29 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Wat is nu het grote voordeel van BL3P? Goedkope transacties in BTC of meer?
Goedkoop BTC inkopen met Ideal, geen torenhogen fees zoals bij de brokers (Bitonic, Litebit etc..)
  woensdag 23 mei 2018 @ 16:48:15 #202
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_179340263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk zelf dat BTC nooit meer onder $6000 gaat komen, maar dat baseer ik ook maar op mijn gevoel. Denk nu weer halverwege $7000 terug omhoog. De vraag is vooral hoe lang gaan wij bouncen tussen $7000 en $10000? Nu al sinds januari aan de gang eigenlijk, op en neer, op en neer.

Daarom werkt HODL-en op dit moment ook niet echt. Sta nog steeds in de plus sinds 1 april, maar ben van +105% terug naar +30% gegaan in USD en in BTC van +40% naar +20%. Met iets meer traden had ik er veel meer uit kunnen halen, maar goed ... Zal je net zien dat de volgende keer als ik het wel doe BTC aan een bull run begint en naar $20.000 trip begint ... Het is altijd makkelijk praten achteraf.
Denk dat voor het psychologische gedeelte nu bij mensen flink mee gaat spelen. Toen hij dipte tot 6000 hoorde je heel veel mensen balen dat ze dachten dat hij nog verder ging en ze te laat waren met inkopen.

Die mensen spelen dan op safe en wachten niet tot hij weer 6000 is omdat ze dan bang zijn de boot te missen. Dus zodra hij onder de 7k kwam zag je veel orders erin knallen waardoor hij niet zover meer terug zakte. Enz enz, zie hem nu dus niet snel verder zakken dan iets onder de 7500,-.

Maarja, wie zal het zeggen :')
pi_179340446
vakantiegeld binnen jahaaaa _O_
  woensdag 23 mei 2018 @ 16:59:45 #204
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179340578
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
vakantiegeld binnen jahaaaa _O_
Universaaaaaaaaaa
Hmz...
pi_179340934
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 16:59 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Universaaaaaaaaaa
:D
Lambo of Rekt
pi_179340993
quote:
Bitcoin Clashic en Bitcoin Cash Plus mijn favorieten omdat het Bitcoin Cash zo heerlijk voor lul zet _O_ _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179341311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
vakantiegeld binnen jahaaaa _O_
jeej een halve btc kunnen kopen!
pi_179341340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 17:34 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

jeej een halve btc kunnen kopen!
Verkapte ik pak 80k per jaar post :')
pi_179341361
wow vette collapse
pi_179341363
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Verkapte ik pak 80k per jaar post :')
80k nee hoor.
pi_179341477
Crashhhhh
pi_179341502
ETH gaat helemaal lekker :')
pi_179341525
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179341728
Vakantiegeld sale
pi_179341801
ik denk dat we de range 4800 tot 5500 kunnen halen, vorige support.
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:06:48 #216
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179341848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 17:51 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Hmz...
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:07:28 #217
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179341860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 17:34 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

jeej een halve btc kunnen kopen!
Nu nog maar een halve van een halve hebben :')
Hmz...
pi_179341946
  Eindredactie Games woensdag 23 mei 2018 @ 18:59:34 #219
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179342672
Vanwaar deze crash nou weer :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_179342705
https://www.ad.nl/economi(...)in-bitcoin~ab117702/

Haha wel een slimme marketing truc.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 23 mei 2018 @ 19:06:10 #221
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179342776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:01 schreef ITrade het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)in-bitcoin~ab117702/

Haha wel een slimme marketing truc.
Zeker. Site is al down :D!
Hmz...
  woensdag 23 mei 2018 @ 19:07:47 #222
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179342801
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Verkapte ik pak 80k per jaar post :')
Mag hopen dat het wel meer is.
pi_179342855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:01 schreef ITrade het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)in-bitcoin~ab117702/

Haha wel een slimme marketing truc.
Idd, genoeg bedrijven waar je ook betaald kan krijgen in aandelen.

Well played sir!
  woensdag 23 mei 2018 @ 19:12:32 #224
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179342858
Er is iemand boos dat ie zijn zakgeld verloren heeft :')!

https://mobile.twitter.com/ddosyourmom
Hmz...
pi_179342879
Wat had ik nou gezegd jongens

Harvard is de beste ~:)

En dan we een klap zouden krijgen op korte termijn...... *O*
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179342897
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat had ik nou gezegd jongens

Harvard is de beste ~:)

En dan we een klap zouden krijgen op korte termijn...... *O*
:')

quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:12 schreef Koelkastje het volgende:
Er is iemand boos dat ie zijn zakgeld verloren heeft :')!

https://mobile.twitter.com/ddosyourmom
Iemand wil zijn salaris gewoon liever in kei harde euro's ontvangen. :')

Wel ziek, gaan die DDoS aanvallen ook gewoon door cloudflare heen tegenwoordig?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179342993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat had ik nou gezegd jongens

Harvard is de beste ~:)

En dan we een klap zouden krijgen op korte termijn...... *O*
Voor de kleine jongens is dit een klap maar juist jongens van Harvard genieten hier van, die doen weer goedkoop inkopen.

Dat jij dat niet snapt..

Blockchain is geen bubbel het is de toekomst. Maar goed, jij was ook vast iemand die zei dat het internet een bubbel was :')
pi_179343036
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat had ik nou gezegd jongens

Harvard is de beste ~:)

En dan we een klap zouden krijgen op korte termijn...... *O*
_O_
Lambo of Rekt
pi_179343095
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:23 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Voor de kleine jongens is dit een klap maar juist jongens van Harvard genieten hier van, die doen weer goedkoop inkopen.

Dat jij dat niet snapt..

Blockchain is geen bubbel het is de toekomst. Maar goed, jij was ook vast iemand die zei dat het internet een bubbel was :')
goser .....jij niet begrijpen dat jongens van harvard niet graag met speelgoed muntjes willen spelen......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179343115
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

goser .....jij niet begrijpen dat jongens van harvard niet graag met speelgoed muntjes willen spelen......
Klaas, geef ons extra adviezen plz _O_
Lambo of Rekt
pi_179343187
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klaas, geef ons extra adviezen plz _O_
Bij een nieuwe Hype zijn alleen de eerste de winnaars en de middemoot de verliezers.....want die middenmoters maken de starters rijk.....

kLaasweetalles 23-5-2018
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179343195
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Bij een nieuwe Hype zijn alleen de eerste de winnaars en de middemoot de verliezers.....want die middenmoters maken de starters rijk.....

kLaasweetalles 23-5-2018
_O_ _O_ NETJES KLAAS
Lambo of Rekt
  woensdag 23 mei 2018 @ 19:37:45 #233
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179343200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Bij een nieuwe Hype zijn alleen de eerste de winnaars en de middemoot de verliezers.....want die middenmoters maken de starters rijk.....

kLaasweetalles 23-5-2018
QFT

Ik was erbij!

Drsnuggle 23-5-2018
pi_179343310
Hodl naar 0
pi_179343372
geile rode kaarsen
pi_179343417
Jaaaaajaaaa Klaas is in da house. Tijd om weer bij te kopen!
pi_179343436
Ik ben dit jaar alles kwijtgeraakt waar ik mijn hele leven voor gewerkt heb
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_179343445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:53 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben dit jaar alles kwijtgeraakt waar ik mijn hele leven voor gewerkt heb
1000 euro?
pi_179343460
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:53 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

1000 euro?
Veel meer helaas
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_179343477
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:53 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben dit jaar alles kwijtgeraakt waar ik mijn hele leven voor gewerkt heb
Alles? Hoe dan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179343532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

goser .....jij niet begrijpen dat jongens van harvard niet graag met speelgoed muntjes willen spelen......
Bij deze niet meer serieus te nemen.. Ik ken meerdere mensen die aan de harvard hebben gestudeerd of les hebben gegeven. Door hun ben ik JUIST in crypto gegaan. Maar hey, jij weet het beter :')
pi_179343675
harvard :')
pi_179343724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:55 schreef ITrade het volgende:

[..]

Alles? Hoe dan?
Margin trading, of je private keys kwijtraken, MEW-scam. Er zijn genoeg mogelijkheden.
pi_179343726
Sarcasme is ook een vak apart zie ik alweer.

Jongens, niet allemaal boos worden omdat we failliet gaan hoor. Komt ook wel weer goed.
pi_179343737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Margin trading, of je private keys kwijtraken, MEW-scam. Er zijn genoeg mogelijkheden.
MEW-scam? Leg mij eens uit hoe MEW je kan scammen, als je MetaMask gebruikt.
pi_179343777
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:53 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben dit jaar alles kwijtgeraakt waar ik mijn hele leven voor gewerkt heb
Ik vind dit wel triest

maar les 1 in beleggen is beleg alleen met geld wat je echt kan missen....

Mensen die al hun geld in 1 investering stoppen spelen altijd met vuur...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179343801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:06 schreef illusions het volgende:

[..]

MEW-scam? Leg mij eens uit hoe MEW je kan scammen, als je MetaMask gebruikt.
Niet MEW maar MEW-phishingsites
pi_179343821
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:06 schreef illusions het volgende:

[..]

MEW-scam? Leg mij eens uit hoe MEW je kan scammen, als je MetaMask gebruikt.
Er was onlangs een DNS hack waardoor gebruikers werden doorgestuurd naar een fake MEW site.
pi_179343894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:10 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Er was onlangs een DNS hack waardoor gebruikers werden doorgestuurd naar een fake MEW site.
Dan nog krijg je als het goed is een foutmelding betreft het SSL certificaat. Vraag me af welke provider z'n servers dan gehackt zijn, en hoeveel mensen dat betrof, en welk percentage daarvan ook daadwerkelijk MEW gebruikt voor transfers.
pi_179344057
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:54 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Veel meer helaas
Hoe dan>?
Lambo of Rekt
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:27:44 #251
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_179344147
heeft iemand nog een BL3P invite code over?
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:40:37 #252
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179344315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vind dit wel triest

maar les 1 in beleggen is beleg alleen met geld wat je echt kan missen....

Mensen die al hun geld in 1 investering stoppen spelen altijd met vuur...
Alles wat deze man zegt moet op een tshirt, echt waar!

Zonder gekkigheid, dit is inderdaad één van de belangrijkste lessen van beleggen.
Daarnaast is het belangrijk, shill NOOIT één coin maar spreid je shillheid in meerdere coins.
pi_179344410
Iemand nog in verge?

Minen gaat weer goed fout.
again en betaling voor pornhub stil gezet
pi_179344414
Wat voor dump krijgen we nu, naar 4,5?
Lambo of Rekt
pi_179344432
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:48 schreef Dwaalboy het volgende:
Iemand nog in verge?

Minen gaat weer goed fout.
again en betaling voor pornhub stil gezet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179344531
ff wat in USDT gezet, voor als we de azie dump hier nog overheen gaan krijgen.
Lambo of Rekt
pi_179344590
Het interesseert me ook weinig meer. Ben al zo veel verloren de afgelopen 2 weken. Ik zit de rit wel uit.

Misschien nog wat inleggen als btc daadwerkelijk 4k wordt.
  woensdag 23 mei 2018 @ 21:13:54 #259
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179344767
Na de 'crash' van vanmiddag heeft Bitonic in ene keer 100 btc minder, goed teken?
pi_179344853
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Was al voorbij gekomen.
Thanks bye.
Ah okay dit niveau weer. Doei.
pi_179344952
quote:
Een echte “smart trading advisor” _O_
Vakman pur sang
pi_179345108
quote:
Shit ik was all-in gegaan.
pi_179345122

En nog een filmpje om te lachen.

Man man man, alle hype woorden vielen weer en werd weinig gezegd _O-
pi_179345125
Mijn FOK doet trouwens heel kut, ik zie het echt compleeet vertyft.
pi_179345140


Iemand met verstand van techniek, hoe los ik dit op? -O-
pi_179345166
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:37 schreef KappenBakken het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand met verstand van techniek, hoe los ik dit op? -O-
je pic doet het niet...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179345186
quote:
9s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

je pic doet het niet...
Ja tyfus zooi.

https://imgur.com/a/JWsTofw

Zo dan maar :P
pi_179345192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja tyfus zooi.

https://imgur.com/a/JWsTofw

Zo dan maar :P
Oh dat, dat heeft ie wel vaker. Irritant ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 mei 2018 @ 21:42:29 #270
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_179345194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja tyfus zooi.

https://imgur.com/a/JWsTofw

Zo dan maar :P
ctrl+shift+f5 ?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_179345207
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:37 schreef KappenBakken het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand met verstand van techniek, hoe los ik dit op? -O-
Zal wel een van je adblockers zijn. Misschien even een voor een uit zetten en proberen te refreshen.
  woensdag 23 mei 2018 @ 21:44:22 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179345223
Universa bijna op Eur 0,01!
Bijna inkooptijd!!

Jaaaahahahahaha
pi_179345240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zal wel een van je adblockers zijn. Misschien even een voor een uit zetten en proberen te refreshen.
Was inderdaad een adblocker. Wel apart, heb ze eerder ook uitgezet en gerefreshed toe ndeed ie het niet. Hopelijk krijg ik nu niet in een keer ads op FOK!

Bedankt pikkebaas!
pi_179345266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zal wel een van je adblockers zijn. Misschien even een voor een uit zetten en proberen te refreshen.
imgur doet toch al een tijd kut icm fok?
  woensdag 23 mei 2018 @ 21:47:50 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179345273
Kunnen we al Fok abo's kopen met crypto's?
pi_179345316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

imgur doet toch al een tijd kut icm fok?
Gaat niet om imgur zelf. Volg link maar.
pi_179345479
Het is al gefixt dankzij Gehrman.
pi_179345706
Mja wel lekker vandaag, even die weak hands eruit schudden!!
pi_179345762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:12 schreef KappenBakken het volgende:
Mja wel lekker vandaag, even die weak hands eruit schudden!!
Ja, die worden er al een paar maanden uitgeschud.
Lambo of Rekt
pi_179345777
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, die worden er al een paar maanden uitgeschud.
Het was ook een beetje sarcasme / cynisch :P
pi_179345818
Crypto overigens niet de enige valuta die een vrije val maakt vandaag :D

https://nos.nl/artikel/22(...)-bank-grijpt-in.html
  woensdag 23 mei 2018 @ 22:22:01 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179345887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:18 schreef KappenBakken het volgende:
Crypto overigens niet de enige valuta die een vrije val maakt vandaag :D

https://nos.nl/artikel/22(...)-bank-grijpt-in.html
Kuuut daar gaat mijn Garantibank turkse lira deposito :')
  woensdag 23 mei 2018 @ 22:24:09 #283
61320 TwztId
ja toch..
pi_179345926
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:18 schreef KappenBakken het volgende:
Crypto overigens niet de enige valuta die een vrije val maakt vandaag :D

https://nos.nl/artikel/22(...)-bank-grijpt-in.html
Centrale bank grijpt in :')
pi_179346159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:18 schreef KappenBakken het volgende:
Crypto overigens niet de enige valuta die een vrije val maakt vandaag :D

https://nos.nl/artikel/22(...)-bank-grijpt-in.html
Maar ik denk dat die lira alleen niet zo snel meer omhoog bounced.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179346211
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:18 schreef KappenBakken het volgende:
Crypto overigens niet de enige valuta die een vrije val maakt vandaag :D

https://nos.nl/artikel/22(...)-bank-grijpt-in.html
:X Turkije gaat echt naar de moeder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179346238
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:36 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maar ik denk dat die lira alleen niet zo snel meer omhoog bounced.
Crypto wel ja? Geef je voorspelling!
pi_179346241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

:X Turkije gaat echt naar de moeder.
Zolang het maar niet mijn moeder is vind ik het prima.
pi_179346375
quote:
Coinbase heeft een DEX overgenomen die op 0x gebouwd is.
pi_179346421
Bodem dit?
Lambo of Rekt
pi_179346513
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:50 schreef EggsTC het volgende:
Bodem dit?
Nee joh het gaat down down down down tot 4K5

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 23-05-2018 23:06:34 ]
Vakman pur sang
pi_179346641
Jeez die coins zijn aan het afsterven, bijna weer terug in februari.
pi_179346772
Als iemand een Bl3p code over heeft houd ik me aanbevolen :)
pi_179346791
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:16 schreef Weissmania het volgende:
Als iemand een Bl3p code over heeft houd ik me aanbevolen :)
Bij mij komt er nog 1 vrij als ik uitbetaal of wat ga doen op blep... maar dat kan nog ff duren.
Lambo of Rekt
pi_179346838
Ripple en dash houden schade beperkt
pi_179346871
In tijden als dit is het wel heel relax in een coin te zitten welke 12$ eoy garanteed doet. :7
Vakman pur sang
pi_179346935
115 btc in bid op 7567 bitfinex meer zulke
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 mei 2018 @ 00:34:44 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179347718
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat had ik nou gezegd jongens

Harvard is de beste ~:)

En dan we een klap zouden krijgen op korte termijn...... *O*
Bedankt, heb weer ingekocht _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 mei 2018 @ 00:36:02 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179347725
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

:X Turkije gaat echt naar de moeder.
Eindelijk, mooie timing ook, eindelijk van Erdogan af daar straks.
pi_179347730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eindelijk, mooie timing ook, eindelijk van Erdogan af daar straks.
amen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')