abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:24:33 #151
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081271
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik besprak met mijj vriend de eventueel lekkere wijven, en hij vond die van Australië een beetje 'onsmakelijk'. _O-
Misschien moet hij het geluid dan even uitzetten? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:25:31 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:22 schreef MakkieR het volgende:
Scandinavië beleeft trouwens ook een fijne ESF. Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken allemaal door naar de finale.
Dat is inderdaad een goed jaar voor ze. Al is dat qua puntenverdeling dan weer ongunstig. Als er maar een land door was geweest had die gratis 96 punten (ook nog IJsland) op kunnen halen, waar nu de punten toch wat worden verdeeld.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:26:39 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081286
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik besprak met mijj vriend de eventueel lekkere wijven, en hij vond die van Australië een beetje 'onsmakelijk'. _O-
Er zijn dan ook betere keuzes dan Australië op dat vlak :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:27:09 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081290
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Verstandig. Bij sommige acts kun je beter een infuus aanleggen met drank om het te begrijpen en te overleven.
Ik heb een noodinjectie ouderwetse absint naast me liggen, just in case. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:28:35 #155
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081296
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb een noodinjectie ouderwetse absint naast me liggen, just in case. :Y
Bij de studio schijnt overigens een traumahelikopter te komen. Mocht Hongarije winnen/boven Nederland eindigen dan kan Jan Smit gelijk met spoed worden afgevoerd naar het ziekenhuis.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:33:15 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Bij de studio schijnt overigens een traumahelikopter te komen. Mocht Hongarije winnen/boven Nederland eindigen dan kan Jan Smit gelijk met spoed worden afgevoerd naar het ziekenhuis.
Die zal hij dan idd wel nodig hebben. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:34:06 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die zal hij dan idd wel nodig hebben. _O-
Zijn commentaar links en rechts was echt weer tenenkrommend en lachwekkend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:35:50 #158
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081321
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zijn commentaar links en rechts was echt weer tenenkrommend en lachwekkend.
Heb ik eerlijk gezegd weinig van meegekregen. Ik gebruikte 'zijn tijd' om mijn moeder wat meer achtergrondinformatie over het volgende nummer te geven. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:36:49 #159
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081324
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Heb ik eerlijk gezegd weinig van meegekregen. Ik gebruikte 'zijn tijd' om mijn moeder wat meer achtergrondinformatie over het volgende nummer te geven. :P
Aha. Op de een of andere manier zie ik nu Carlo Boszhard en zijn moeder bij die voorbeschouwing voor me _O-

Sorry voor de belediging :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:39:55 #160
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081332
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Aha. Op de een of andere manier zie ik nu Carlo Boszhard en zijn moeder bij die voorbeschouwing voor me _O-

Sorry voor de belediging :D
:(

Ik weet iig wél waar ik het over heb, itt Carlo. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:43:18 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081335
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:(

Ik weet iig wél waar ik het over heb, itt Carlo. :+
Wat niet is kan nog komen. Want tot een paar jaar geleden was Carlo een van de weinig zogenaamde kenners die wel zinnige dingen wist te melden over het festival. De laatste jaren is hij steeds meer onzin gaan uitkramen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:46:12 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081341
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen. Want tot een paar jaar geleden was Carlo een van de weinig zogenaamde kenners die wel zinnige dingen wist te melden over het festival. De laatste jaren is hij steeds meer onzin gaan uitkramen.
Hm, je kan je natuurlijk afvragen of hij toen wel wist waar hij het over had, of dat wat toen 'in' was toevallig strookte met wat hij zoal uitkraamde. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:47:55 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, je kan je natuurlijk afvragen of hij toen wel wist waar hij het over had, of dat wat toen 'in' was toevallig strookte met wat hij zoal uitkraamde. :P
Nee dat wat zogenaamd in was werd namelijk toen door allerlei anderen nono's bejubeld, waarbij hij daar een veel genuanceerdere mening over had. Hij had toen echt wel veel zinnigs te zeggen. En dat zinnige gaat dan niet over land X gaat goed scoren, waarna land X ook goed scoorde. Maar vooral zijn commentaar over het hoe en waarom was toen interessant.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:48:50 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081347
Overigens heeft mijn moeder geloof ik wel ongeveer dezelfde smaak als Carlo.
Vrijwel elke ballad is goed, bij up-tempo moet het wel erg goed zijn wil ze het waarderen en bij Hongarije liep ze serieus de kamer uit. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:49:56 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081350
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens heeft mijn moeder geloof ik wel ongeveer dezelfde smaak als Carlo.
Vrijwel elke ballad is goed, bij up-tempo moet het wel erg goed zijn wil ze het waarderen en bij Hongarije liep ze serieus de kamer uit. :@
Post jouw moeder niet toevallig op FOK! onder de naam van een uitgeschreven getal?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:50:39 #166
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081353
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee dat wat zogenaamd in was werd namelijk toen door allerlei anderen nono's bejubeld, waarbij hij daar een veel genuanceerdere mening over had. Hij had toen echt wel veel zinnigs te zeggen. En dat zinnige gaat dan niet over land X gaat goed scoren, waarna land X ook goed scoorde. Maar vooral zijn commentaar over het hoe en waarom was toen interessant.
Oh ok, valt me dan weer mee.

Ik heb hem nooit echt gevolgd wbt ESF. Het is pas de laatste paar jaar dat ik hem vaak voorbij zie komen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:51:46 #167
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081357
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:50 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh ok, valt me dan weer mee.

Ik heb hem nooit echt gevolgd wbt ESF. Het is pas de laatste paar jaar dat ik hem vaak voorbij zie komen.
Snap ik. Niet dat ik hem volgde, want ik heb niks met hem. Maar een aantal jaar geleden had je wel wat programma's waar hij dan bijvoorbeeld met Edsilia zat en ze beiden commentaar gaven op de inzendingen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:53:05 #168
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081361
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Post jouw moeder niet toevallig op FOK! onder de naam van een uitgeschreven getal?
Nee, daar kan ik vrij zeker over zijn.
Het zou me verbazen als ze Fok! zou kunnen vinden, zelfs als ik voor haar de Google search zou intikken. Ze is niet zo internet savvy. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:54:04 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee, daar kan ik vrij zeker over zijn.
Het zou me verbazen als ze Fok! zou kunnen vinden, zelfs als ik voor haar de Google search zou intikken. Ze is niet zo internet savvy. :P
Ik had ook niet verwacht dat ze op FOK! zou zitten, maar die beschrijving van haar mening die je gaf vond ik toch wel flink overeenkomen met de user die ik bedoel :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 02:58:37 #170
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik had ook niet verwacht dat ze op FOK! zou zitten, maar die beschrijving van haar mening die je gaf vond ik toch wel flink overeenkomen met de user die ik bedoel :P
Oh ok. Ik probeerde er juist omheen te lullen omdat ik geen idee had (heb) over welke user je het had. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 03:01:59 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179081382
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh ok. Ik probeerde er juist omheen te lullen omdat ik geen idee had (heb) over welke user je het had. :@
Maakt niet uit. Het is ook al laat he :P Gelukkig ben ik morgen vrij. Al ga ik zo wel eens keer mijn bed opzoeken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 03:08:04 #172
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179081414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 03:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Het is ook al laat he :P Gelukkig ben ik morgen vrij. Al ga ik zo wel eens keer mijn bed opzoeken.
Ben ook morgen vrij (beide ESF weken). Maar ben avond- nachtritme gewend.
Zal dus nog wel een uur of twee door hyperen voordat ik instort. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179082690
Nou, weer van de hartverzakking bekomen. Wat vond ik er gisteren van?

Maar gelijk beginnen met Waylon. Ik vond de act goed in beeld gebracht, maar op het moment dat de dansers aan hun krumping begonnen gingen hier een aantal zuchten van onbegrip door de huiskamer. Laten we het er op houden dat hier niemand denkt dat krumpen zijn ticket naar de finale is geweest. Wat wel zijn ticket is, is de foutloze vertolking van het nummer. Zonder chauvinistisch te doen, hij was de beste zanger van de avond. Zélfs als de lat hoger had gelegen, want het niveau van de rest was weer niet al te hoog. Waylon stak er met kop en schouders boven uit.

Noorwegen was goed en één van de weinige andere zuiver zingende artiesten. Weet niet of het een potentiële winnaar is, het nummer dramt wel iets te veel door. Denemarken zong ook goed, maar het nummer is mij iets te veel Volendam en BZN.

Huiskamerfavorietje was hier toch Slovenië. Simpelweg het meest catchy refrein, maar wát een misser is die geforceerde stilte. Gewoon niet doen, dat kost haar een goede positie. Zweden was ook lekker catchy én de winnaar van de avond, wat mij betreft. Maar het wordt wel gedragen door de goede staging. Het nummer zelf, hoewel erg van deze tijd, zou op de radio bij mij al snel gedegradeerd worden tot "hè, dat ene nummer, je weet wel!" omdat nummers ook té radiovriendelijk kunnen zijn waardoor je ze niet eens echt opmerkt. Maar goed, zag er dus fantastisch uit, Zweden weer in mijn top 5.

Moldavië vind ik iets te veel varièté en iets teveel Omroep Max. Zal het wel goed doen, maar ik was niet zo weg van dat toneelstukje.

Australië...Niet zuiver en een act waarbij ze er uit ziet als een dronken huisvrouw om half drie in de club, hunkerend naar aandacht maar waarvan alle mannen denken "ehhh, nee. Ik sla vandaag even over". Desperaat is een goede samenvatting van de act, ik vond het he-le-maal niks en volkomen onverdiend naar de finale.

Polen was ook een ramp. Zóó vals. En die manisch vrolijke Brainpower met zijn stomme moves achter de draaitafel hielp ook niet. Gelukkig achtergebeleven in de semi. Zelfde geldt voor de invalide Kilimanjaro van Rusland. Niet genoeg pity votes verzameld, en terecht.

Jammer dat ze gestrand is: Letland. Eigenlijk kon ik er niet zoveel aan opmerken. Misschien te understated ofzo? Geen idee. nummer was wel goed.

Ook jammer dat ze door zijn, naast Australië: Oekraïne. Dit nummer hoor je toch elk Songfestival 12 keer? Lijkt me niet beloond te hoeven worden met een finaleplaats.

Muzikaal was het niveau zeker minder dan in semi 1. Echt goede nummers komen van Zweden en Nederland. Noorwegen als het je smaak is. Dan houdt het wel op. De winnaar zit denk ik in semi 1.

BTW: ik kijk erg uit naar Duitsland. Zag er in de preview heel goed uit!
pi_179082987
Ik kan die zogenaamde kenners op TV adviseren om de liedjes die zijn uitgebracht twee maanden lang te beluisteren. Gewoon even een compilatie opzoeken via YouTube waar alle 43 nummers op staan. Dan merk je al snel welke nummers blijven hangen. Zo is dat nummer van Hongarije veel beter dan je in eerste instantie verwacht en dat had ik ook met Bulgarije, dat nummer blijft als geen ander aan me kleven.
pi_179083233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 08:07 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan die zogenaamde kenners op TV adviseren om de liedjes die zijn uitgebracht twee maanden lang te beluisteren. Gewoon even een compilatie opzoeken via YouTube waar alle 43 nummers op staan. Dan merk je al snel welke nummers blijven hangen. Zo is dat nummer van Hongarije veel beter dan je in eerste instantie verwacht en dat had ik ook met Bulgarije, dat nummer blijft als geen ander aan me kleven.
Same. Noorwegen, Tsjechië, Hongarije, Bulgarije en Cyprus blijven bij me hangen.
Maakt dropkrullen mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')