abonnement Unibet Coolblue
pi_178990237
Is de PVV de enige partij in Nederland die tegen de mythe van de effecten van klimaatverandering is?

De VVD heeft ook een meer gematigd standpunt, maar lijkt het meteen op te geven zodra het in een coalitie komt. Het staat dus niet echt hoog op de wenslijst.

Welke andere partijen zijn er tegen de verspilling van miljarden euro's aan de klimaatverandering-hoax?
pi_178990296
Vooral de minder intelligentere partijen.
pi_178990307
Ah deze propaganda.... Ga je nu eerst aantonen dat het een hoax is? :)
  maandag 7 mei 2018 @ 15:09:56 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178990326
ok jan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 mei 2018 @ 15:10:38 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178990352
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:09 schreef Handleiding het volgende:
Ah deze propaganda.... Ga je nu eerst aantonen dat het een hoax is? :)
Het is een links complot tegen de goudeerlijke hardwerkende heteroseksele blanke man.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178990355
Voor kennisgeving aangenomen, Jan.
pi_178990356
Wat een topics open jij allemaal joh :')
pi_178990378
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is een links complot tegen de goudeerlijke hardwerkende heteroseksele blanke man.
Dan had ik het toch goed. Bedankt.
pi_178990393
Welke hoax?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Frontpage maandag 7 mei 2018 @ 15:11:51 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178990401
Kom nu maar eens met 100 onderzoeken die aantonen dat er werkelijk waar geen invloed van de mens is op klimaatverandering. Want jij en je mede-aluhoedjes kunnen het blijven schreeuwen, maar aantonen ho maar.. :{w
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_178990425
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
Kom nu maar eens met 100 onderzoeken die aantonen dat er werkelijk waar geen invloed van de mens is op klimaatverandering. Want jij en je mede-aluhoedjes kunnen het blijven schreeuwen, maar aantonen ho maar.. :{w
Daarom past het zo goed bij de PVV en zijn fans :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 15:13:04 ]
pi_178990502
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:12 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Daarom past het zo goed bij de PVV en zijn fans :D
Dat kapsel van Geert is eigenlijk een wit gespoten alu hoedje.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_178990510
Is de PVV nou de enige partij die de aandacht afleidt van noodzakelijke dingen waardoor ze nog veel kostbaarder gaan worden in de toekomst?
pi_178990654
Baudet is toch ook fervent wetenschapontkenner?

Verder maakt het de VVD ook allemaal geen reet uit.
  Redactie Frontpage maandag 7 mei 2018 @ 15:29:30 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178990977
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:19 schreef Stranger het volgende:
Verder maakt het de VVD ook allemaal geen reet uit.
Wel een subtiel verschil: PVV zegt dat het er niet is, de VVD ontkent het niet maar negeert het gewoon.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_178991138
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Vooral de minder intelligentere partijen.
Vreemd, aangezien het vooral de duurzaamheidspartijen zijn die niet-wetenschappelijke argumenten aanhalen voor hun standpunten.
  maandag 7 mei 2018 @ 15:37:45 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178991249
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Vreemd, aangezien het vooral de duurzaamheidspartijen zijn die niet-wetenschappelijke argumenten aanhalen voor hun standpunten.
ok jan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178991300
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:29 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wel een subtiel verschil: PVV zegt dat het er niet is, de VVD ontkent het niet maar negeert het gewoon.
Terwijl binnen de VVD je nu langzaam een verschuiving ziet. De achterban is er nu ook wel mee bezig. Ze gaan het niet heel lang meer negeren vermoed ik.
  Redactie Games maandag 7 mei 2018 @ 15:39:11 #19
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178991301
Ik heb niet genoeg tijd en kleurkrijtjes om uit te leggen hoe ontiegelijk dom je nu doet.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Frontpage maandag 7 mei 2018 @ 15:41:10 #20
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178991366
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Vreemd, aangezien het vooral de duurzaamheidspartijen zijn die niet-wetenschappelijke argumenten aanhalen voor hun standpunten.
Je blijft gewoon lullen, maar ZELF met bewijs komen, ho maar. Op google scholar vind je duizenden stukken die aantonen dat de mensheid bijdraagt aan het klimaatprobleem, kom jij nu eens met honderd stukken die het tegendeel bewijzen? Dan wordt het nog enigszins plausibel in plaats van iemand die blèrend een stelling poneert en het niet bewijst. Een beetje zoals blonde vetkuif dat ook doet zeg maar.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_178991432
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:39 schreef Puddington het volgende:
Ik heb niet genoeg tijd en kleurkrijtjes om uit te leggen hoe ontiegelijk dom je bent.
Daarom doe ik momenteel een technische WO-studie en doe ik momenteel een project waarbij ik de elektron-transport lagen op zonnecellen onderzoek. Het moet wel erg slecht gesteld zijn met de technische universiteiten in Nederland als ik daar goed presteer als ontiegelijk dom persoon.
  maandag 7 mei 2018 @ 15:43:42 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_178991450
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:07 schreef JaJammerJan het volgende:
Is de PVV de enige partij in Nederland die tegen de mythe van de effecten van klimaatverandering is?

De VVD heeft ook een meer gematigd standpunt, maar lijkt het meteen op te geven zodra het in een coalitie komt. Het staat dus niet echt hoog op de wenslijst.

Welke andere partijen zijn er tegen de verspilling van miljarden euro's aan de klimaatverandering-hoax?
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:09 schreef Dven het volgende:
ok jan
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_178991481
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Daarom doe ik momenteel een technische WO-studie en doe ik momenteel een project waarbij ik de elektron-transport lagen op zonnecellen onderzoek. Het moet wel erg slecht gesteld zijn met de technische universiteiten in Nederland als ik daar goed presteer als ontiegelijk dom persoon.
Gedraag je dan op zijn minst niet zo hier.
  Redactie Games maandag 7 mei 2018 @ 15:44:50 #24
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178991493
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:43 schreef oJaJammerJan het volgende:

[..]

Daarom doe ik momenteel een technische WO-studie en doe ik momenteel een project waarbij ik de elektron-transport lagen op zonnecellen onderzoek. Het moet wel erg slecht gesteld zijn met de technische universiteiten in Nederland als ik daar goed presteer als ontiegelijk dom persoon.
Was je basiskennis maar net zo groot als je ego, dan konden we misschien nog wat met je.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_178991583
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Daarom doe ik momenteel een technische WO-studie en doe ik momenteel een project waarbij ik de elektron-transport lagen op zonnecellen onderzoek. Het moet wel erg slecht gesteld zijn met de technische universiteiten in Nederland als ik daar goed presteer als ontiegelijk dom persoon.
Ach ja, ik ben als ontiegelijk lelijk persoon gewoon ontmaagd op mijn 16e en zo hebben we allemaal wel eens wat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178991631
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:41 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Je blijft gewoon lullen, maar ZELF met bewijs komen, ho maar. Op google scholar vind je duizenden stukken die aantonen dat de mensheid bijdraagt aan het klimaatprobleem, kom jij nu eens met honderd stukken die het tegendeel bewijzen? Dan wordt het nog enigszins plausibel in plaats van iemand die blèrend een stelling poneert en het niet bewijst. Een beetje zoals blonde vetkuif dat ook doet zeg maar.
Ik claim dan ook niet dat mensen niet bijdragen aan het opwarmen van de aarde. Het is echter lang niet zo'n groot probleem als klimaatgekkies je willen doen laten denken en het waarborgt zeker niet de duizenden miljarden die nu zonder veel lange-termijn perspectief tegen dit 'probleem' aangegooid worden.

Alleen Duitsland al heeft 189 miljard euro uitgegeven aan energie-subsidies voor groene energie. Enig idee hoe groot het aandeel groene energie is in Duitsland op dit moment? 7% Wat voor een aandeel is dat op mondiaal niveau? 0.01%?
quote:
Germany has spent an estimated 189 billion euros, or about $222 billion, since 2000 on renewable energy subsidies. But emissions have been stuck at roughly 2009 levels, and rose last year, as coal-fired plants fill a void left by Germany’s decision to abandon nuclear power. That has raised questions — and anger — over a program meant to make the country’s power sector greener.
_O-

En nu loopt Duitsland al aan tegen problemen van overcapaciteit en te grote schommelingen in het elektriciteitsnet. Fantastisch gebruik van miljarden aan belastingcenten _O-

Klimaat-gekkies doen mij altijd maar weer versteld staan door hun gebrek aan realiteitszin en totale gebrek aan wetenschappelijk denkniveau.
pi_178991752
http://www.withouthotair.com/cft.pdf

Begin hier maar eens met lezen mensen, misschien kunnen jullie dan eindelijk op een hoger niveau bijdragen aan deze discussie. :W

Mensen met jullie IQ zouden geen stemrecht moeten hebben, maar dat is een andere discussie.
  Redactie Games maandag 7 mei 2018 @ 15:55:01 #28
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178991811
Oké, tof man. Met die redenatie ben je zo goed voor 50 zetels.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Frontpage maandag 7 mei 2018 @ 15:55:40 #29
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178991826
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:53 schreef JaJammerJan het volgende:
Mensen met jullie IQ zouden geen stemrecht moeten hebben, maar dat is een andere discussie.
Stoer hoor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_178991930
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik claim dan ook niet dat mensen niet bijdragen aan het opwarmen van de aarde. Het is echter lang niet zo'n groot probleem als klimaatgekkies je willen doen laten denken en het waarborgt zeker niet de duizenden miljarden die nu zonder veel lange-termijn perspectief tegen dit 'probleem' aangegooid worden.

Alleen Duitsland al heeft 189 miljard euro uitgegeven aan energie-subsidies voor groene energie. Enig idee hoe groot het aandeel groene energie is in Duitsland op dit moment? 7% Wat voor een aandeel is dat op mondiaal niveau? 0.01%?

[..]

_O-

En nu loopt Duitsland al aan tegen problemen van overcapaciteit en te grote schommelingen in het elektriciteitsnet. Fantastisch gebruik van miljarden aan belastingcenten _O-

Klimaat-gekkies doen mij altijd maar weer versteld staan door hun gebrek aan realiteitszin en totale gebrek aan wetenschappelijk denkniveau.
iemand die zegt WO te doen, en dan "klimaatgekkies" gebruiken :')
pi_178991943
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:53 schreef JaJammerJan het volgende:
http://www.withouthotair.com/cft.pdf

Begin hier maar eens met lezen mensen, misschien kunnen jullie dan eindelijk op een hoger niveau bijdragen aan deze discussie. :W

Mensen met jullie IQ zouden geen stemrecht moeten hebben, maar dat is een andere discussie.
Leer eerst eens Nederlands.
pi_178992010
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ach ja, ik ben als ontiegelijk lelijk persoon gewoon ontmaagd op mijn 16e en zo hebben we allemaal wel eens wat.
:D

Baas.
"Pools are perfect for holding water"
pi_178992028
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik claim dan ook niet dat mensen niet bijdragen aan het opwarmen van de aarde. Het is echter lang niet zo'n groot probleem als klimaatgekkies je willen doen laten denken en het waarborgt zeker niet de duizenden miljarden die nu zonder veel lange-termijn perspectief tegen dit 'probleem' aangegooid worden.

Alleen Duitsland al heeft 189 miljard euro uitgegeven aan energie-subsidies voor groene energie. Enig idee hoe groot het aandeel groene energie is in Duitsland op dit moment? 7% Wat voor een aandeel is dat op mondiaal niveau? 0.01%?

[..]

_O-

En nu loopt Duitsland al aan tegen problemen van overcapaciteit en te grote schommelingen in het elektriciteitsnet. Fantastisch gebruik van miljarden aan belastingcenten _O-

Klimaat-gekkies doen mij altijd maar weer versteld staan door hun gebrek aan realiteitszin en totale gebrek aan wetenschappelijk denkniveau.
Niet gelezen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_178992059
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik claim dan ook niet dat mensen niet bijdragen aan het opwarmen van de aarde. Het is echter lang niet zo'n groot probleem als klimaatgekkies je willen doen laten denken en het waarborgt zeker niet de duizenden miljarden die nu zonder veel lange-termijn perspectief tegen dit 'probleem' aangegooid worden.

Alleen Duitsland al heeft 189 miljard euro uitgegeven aan energie-subsidies voor groene energie. Enig idee hoe groot het aandeel groene energie is in Duitsland op dit moment? 7% Wat voor een aandeel is dat op mondiaal niveau? 0.01%?
Wat willen die je laten denken dan? En graag met bron.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 16:04:20 ]
pi_178992154
Bij uitstek de PVV zou zich ontzettend hard moeten maken om klimaatverandering te stoppen, want klimaatverandering is een heel belangrijke reden voor de enorme migratiegolven vanuit oa Afrika.

Dat ze het afdoen als een "complot" toont weer eens aan wat een hersenloze debielen in die partij zitten.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 16:14:56 #36
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178992375
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik claim dan ook niet dat mensen niet bijdragen aan het opwarmen van de aarde. Het is echter lang niet zo'n groot probleem als klimaatgekkies je willen doen laten denken en het waarborgt zeker niet de duizenden miljarden die nu zonder veel lange-termijn perspectief tegen dit 'probleem' aangegooid worden.

Alleen Duitsland al heeft 189 miljard euro uitgegeven aan energie-subsidies voor groene energie. Enig idee hoe groot het aandeel groene energie is in Duitsland op dit moment? 7% Wat voor een aandeel is dat op mondiaal niveau? 0.01%?

[..]

_O-

En nu loopt Duitsland al aan tegen problemen van overcapaciteit en te grote schommelingen in het elektriciteitsnet. Fantastisch gebruik van miljarden aan belastingcenten _O-

Klimaat-gekkies doen mij altijd maar weer versteld staan door hun gebrek aan realiteitszin en totale gebrek aan wetenschappelijk denkniveau.
Dom lulverhaal, de Energie wende was niet ingegeven door klimaatoverwegingen maar door de angst voor een nucleair ongeval a la Fukushima.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Frontpage maandag 7 mei 2018 @ 16:16:49 #37
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178992439
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dom lulverhaal, de Energie wende was niet ingegeven door klimaatoverwegingen maar door de angst voor een nucleair ongeval a la Fukushima.
Maar een drogreden is ook een reden, dat begrijp je toch wel?!?!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 16:18:02 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178992489
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:16 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Maar een drogreden is ook een reden, dat begrijp je toch wel?!?!
Yep.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_178992768
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dom lulverhaal, de Energie wende was niet ingegeven door klimaatoverwegingen maar door de angst voor een nucleair ongeval a la Fukushima.
En die angst is niet gebaseerd op de daadwerkelijke wetenschappelijke risico's en de gevolgen van een ramp met een kerncentrale. Maar gebaseerd op emotionele standpunten, aangewakkerd door de media die kernenergie als gevaarlijk en on-duurzaam bestempeld heeft. Zonder wetenschappelijke onderbouwing.

quote:
We made the mistake of lumping nuclear energy in with nuclear weapons, as if all things nuclear were evil. I think that’s as big a mistake as if you lumped nuclear medicine in with nuclear weapons.

Patrick Moore,
former Director of Greenpeace International
Het boek dat ik gelinkt heb hierboven (hier een link, meteen naar de goede pagina over kernenergie https://www.withouthotair.com/c24/page_161.shtml)
gaat daar mooi op in.

Mensen die tegen klimaatverandering zijn, maar tegelijkertijd ook tegen kernenergie, kun je gewoon niet serieus nemen. Zonder kernenergie is er geen realistische oplossing op de korte termijn dat het gat dat fossiele brandstoffen achterlaten, moet opvullen.

Kernenergie is 10 keer schoner dan kolenenergie in de uitstoot van CO2 alleen al. Laat staan in de hoeveelheid lucht- en milieuvervuiling die een kolencentrale veroorzaakt.

De hypocrisie van linkse partijen die tegen kernenergie zijn, zou genoeg moeten zijn om in ieder geval kritisch naar de klimaatplannen van dergelijke partijen te gaan kijken.
___________________________________________________________________

Voor iedereen die niet de moeite gaat nemen om op de standpunten in te gaan die ik in deze post naar voren haal, flikker maar een eind op. Laag-IQ rotvolk.
pi_178992840
Oh het is weer zo'n kansloze links rechts discussie... ik haak nu echt af.
pi_178993092
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:39 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Terwijl binnen de VVD je nu langzaam een verschuiving ziet. De achterban is er nu ook wel mee bezig. Ze gaan het niet heel lang meer negeren vermoed ik.
En dit moet wel correct Nederlands voorstellen? Je hoort een komma te typen tussen 2 opeenvolgende werkwoorden zoals jij ze gebruikt in jouw derde zin. Ook de zinsconstructie van jouw eerste zin is op zijn minst slordig te noemen en mogelijk zelfs grammaticaal incorrect.

Kansloos van je.
pi_178993110
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En dit moet wel correct Nederlands voorstellen? Je hoort een komma te typen tussen 2 opeenvolgende werkwoorden zoals jij ze gebruikt in jouw derde zin. Ook de zinsconstructie van jouw eerste zin is op zijn minst slordig te noemen en mogelijk zelfs grammaticaal incorrect.

Kansloos van je.
Ik hang nergens de verzonnen WO'er uit.
pi_178993232
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En dit moet wel correct Nederlands voorstellen? Je hoort een komma te typen tussen 2 opeenvolgende werkwoorden zoals jij ze gebruikt in jouw derde zin. Ook de zinsconstructie van jouw eerste zin is op zijn minst slordig te noemen en mogelijk zelfs grammaticaal incorrect.

Kansloos van je.
:') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 mei 2018 @ 16:47:32 #44
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178993273
Jajaja hoax whatever.

Ik ga naar huis.
pi_178993278
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:40 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Ik hang nergens de verzonnen WO'er uit.
Een WO'er is volgens jou autistische mongool die zijn die zijn berichten op een obscuur internetforum nakijkt op grammaticale fouten of spellingfouten. _O-

Wereldvreemd, dat is wat jij bent.
  maandag 7 mei 2018 @ 16:50:23 #46
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178993335
Maargoed, klimaatverandering is dus een hoax 'omdat links tegen kernenergie' is. Helder.
Ik ga naar huis.
pi_178993409
Gelukkig zijn het winnen van Uraniumerts en het geschikt maken van Uranium voor gebruik in een reactor ook processen die super schoon zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178993415
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:47 schreef nietzman het volgende:
Jajaja hoax whatever.

[ afbeelding ]
quote:
How Electricity Became a Luxury Good
Germany's agressive and reckless expansion of wind and solar power has come with a hefty pricetag for consumers, and the costs often fall disproportionately on the poor. Government advisors are calling for a completely new start.


https://www.thelocal.de/2(...)er-cut-off-each-year


'Een betere wereld' _O-
  maandag 7 mei 2018 @ 16:57:47 #49
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178993490
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:53 schreef JaJammerJan het volgende:
'Een betere wereld' _O-
Maargoed, klimaatverandering is dus een hoax 'omdat kost veel centjes'. Helder.
Ik ga naar huis.
pi_178993552
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat willen die je laten denken dan? En graag met bron.
pi_178993557
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:57 schreef nietzman het volgende:

[..]

Maargoed, klimaatverandering is dus een hoax 'omdat kost veel centjes'. Helder.
Een lagere wereldtemperatuur van 0.1 graden Celsius is belangrijker voor 'een betere wereld' dan miljoenen mensen die hun energierekening niet meer kunnen betalen en/of in armoede leven.

Helder.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:03:10 #52
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178993597
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:19 schreef Stranger het volgende:
Baudet is toch ook fervent wetenschapontkenner?
Nee, Baudet gelooft niet dat klimaatverandering een hoax is. Alleen meent hij dat de daadwerkelijke klimaatveranderingen niet zo extreem zijn als door de wetenschap is voorspeld (wat klopt) en stelt hij de invloed van de mens op de veranderingen ter discussie.

De PVV is - zoals over alles eigenlijk - veel rechtlijniger.
pi_178993617
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee, Baudet gelooft niet dat klimaatverandering een hoax is. Alleen meent hij dat de daadwerkelijke klimaatveranderingen niet zo extreem zijn als door de wetenschap is voorspeld (wat klopt) en stelt hij de invloed van de mens op de veranderingen ter discussie.

De PVV is - zoals over alles eigenlijk - veel rechtlijniger.
O ja, Baudet was de man die zaken liever aan deskundigen over wil laten. :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 mei 2018 @ 17:06:37 #54
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178993673
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:47 schreef nietzman het volgende:
Jajaja hoax whatever.

[ afbeelding ]
Super domme cartoon natuurlijk. Wat niet op het scherm staat zijn de gigantische kosten, het baanverlies in voornamelijk Amerika. Wij in Nederland merken nauwelijks iets van het klimaatakkoord, maar landen met zware industrie, dat is andere koek.

Er is een reden dat men daar op Trump heeft gestemd. Mensen vinden het klimaat helpen prima, het zijn echt geen idioten, maar ze willen liever niet werkloos thuis zitten. Bijna niemand wil een betere wereld ten koste van hemzelf, als je goed oplet.

En dat verander je niet zomaar even.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:06:42 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178993675
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:00 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een lagere wereldtemperatuur van 0.1 graden Celsius is belangrijker voor 'een betere wereld' dan miljoenen mensen die hun energierekening niet meer kunnen betalen en/of in armoede leven.

Helder.
Je maakt er wel weer een drama van hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178993717
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat willen die je laten denken dan? En graag met bron.
Dat kun je zelf ook wel bedenken. Welke argumenten worden er aangehaald die de investering van duizenden miljarden euro's wereldwijd waarborgen?

En welke effecten hebben die duizenden miljarden tot nu toe gehad? Antwoord: 0
https://www.nytimes.com/2(...)-climate-change.html

Geen beter voorbeeld van geld in een bodemloze put zonder doel gooien, dan het huidige klimaatbeleid.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:09:32 #57
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178993727
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:00 schreef JaJammerJan het volgende:
Een lagere wereldtemperatuur van 0.1 graden Celsius is belangrijker voor 'een betere wereld' dan miljoenen mensen die hun energierekening niet meer kunnen betalen en/of in armoede leven.
Linksom of rechtsom maakt dat nog steeds geen hoax. Helder?

Overigens was de transitie van kolen naar gas ook niet gratis. Is ook door de belastingbetaler gelapt destijds.
Ik ga naar huis.
pi_178993757
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Je maakt er wel weer een drama van hoor.
Als je geen interesse hebt in de politiek en hoe de politiek honderden miljarden euro's belastinggeld besteed, ga dan lekker weg.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:11:17 #59
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178993767
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Super domme cartoon natuurlijk. Wat niet op het scherm staat zijn de gigantische kosten, het baanverlies in voornamelijk Amerika. Wij in Nederland merken nauwelijks iets van het klimaatakkoord, maar landen met zware industrie, dat is andere koek.
Hmmnee voor het verlaten van het klimaatakkoord waren er al meer mensen werkzaam in de renewables tov de kolenmijnen. China is met z'n zwaarste industrie ook niet heel happig op het verlaten van het klimaatakkoord, juist omdat ze de kansen zien. En wij maar een beetje aan de kant van de weg blijven staan. Slim.
Ik ga naar huis.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:12:24 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178993789
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als je geen interesse hebt in de politiek en hoe de politiek honderden miljarden euro's belastinggeld besteed, ga dan lekker weg.
Ben je zeker dat het geen honderdmiljoenmiljard was?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178993798
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:09 schreef nietzman het volgende:

[..]

Linksom of rechtsom maakt dat nog steeds geen hoax. Helder?

Overigens was de transitie van kolen naar gas ook niet gratis. Is ook door de belastingbetaler gelapt destijds.
Dat maakt het juist wel een hoax. Zowel aan de kant van de gevolgen van klimaatverandering als aan de manier waarop het tegengegaan moet worden, wordt een broodje-aap verhaal verkocht dat niet gebaseerd is op realistische wetenschappelijke feiten.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:14:33 #62
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178993832
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:13 schreef JaJammerJan het volgende:
wordt een broodje-aap verhaal verkocht dat niet gebaseerd is op realistische wetenschappelijke feiten.
[citation needed]
Ik ga naar huis.
pi_178993856
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Ben je zeker dat het geen honderdmiljoenmiljard was?
Kun je gewoon je bek houden, domme troll dat je bent?
https://www.melkveebedrij(...)-jaar/b24g4c46o3163/

Honderden miljarden.

Flikker nou maar lekker op
  Redactie Games maandag 7 mei 2018 @ 17:19:32 #64
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178993930
Krijg je je gelijk niet dan ga je schelden. Top. Professioneel ook.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 7 mei 2018 @ 17:28:36 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178994110
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ach ja, ik ben als ontiegelijk lelijk persoon gewoon ontmaagd op mijn 16e en zo hebben we allemaal wel eens wat.
Hehe. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:34:48 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178994247
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Kun je gewoon je bek houden, domme troll dat je bent?
https://www.melkveebedrij(...)-jaar/b24g4c46o3163/

Honderden miljarden.

Flikker nou maar lekker op
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Kun je gewoon je bek houden, domme troll dat je bent?
https://www.melkveebedrij(...)-jaar/b24g4c46o3163/

Honderden miljarden.

Flikker nou maar lekker op
Tien miljard per jaar is honderden miljarden.

oke jan.

Anyway, wanneer je niet snapt dat het een investering is waarvan een groot gedeelte weer bij dezelfde overheid belandt en die ervoor zorgt dat al die mensjes die volgens jou zo krom zouden moeten liggen ( :') ) bijna gratis energie hebben dan moet jezelf misschien maar 'lekker opflikkeren'. Zuurpruim.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178994357
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:14 schreef nietzman het volgende:

[..]

[citation needed]
Hier de kosten en oppervlakte die nodig zijn in een uitgewerkt plan (waarin ook kernenergie en zonne-energie in de woestijn is verwerkt) om Groot-Brittanië volledig duurzaam te krijgen:
http://www.withouthotair.com/c28/page_216.shtml
870 miljard pond en 77.400 vierkante kilometer nodig in totaal.
Even voor de vergelijking: 209.000 vierkante kilometer is het oppervlakte van Groot-Brittanië. Een derde van al het oppervlakte gaat dus gebruikt moeten worden voor duurzame energie.
Oh, en 870 miljard pond.

En dit is alleen Groot-Brittanië met een bevolking van 60 miljoen. De wereldbevolking is 100 keer zo groot, dus dat gaat dan zo'n 87.000 miljard pond kosten wereldwijd, of 100.000 miljard euro.

Dat is 100.000.000.000.000 euro.

Succes ermee, maar ik ga hier niet voor betalen. Noch heb ik zin om in 1/3e van mijn leefruimte zonnepanelen en windmolens te hebben staan. Dus doe mij maar een politieke partij die tegen klimaatbeleid is.

Jullie kunnen allemaal wel dom gaan doen, maar kritisch zijn op klimaatbeleid is terecht als je kijkt naar de kosten en het daadwerkelijke effect ervan. Dit heeft niks met domheid te maken, ik durf te wedden dat ik meer van klimaatbeleid af weet dan 99% van de nederlandse bevolking.
pi_178994386
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:34 schreef Dven het volgende:

[..]

[..]

Tien miljard per jaar is honderden miljarden.

oke jan.

Anyway, wanneer je niet snapt dat het een investering is waarvan een groot gedeelte weer bij dezelfde overheid belandt en die ervoor zorgt dat al die mensjes die volgens jou zo krom zouden moeten liggen ( :') ) bijna gratis energie hebben dan moet jezelf misschien maar 'lekker opflikkeren'. Zuurpruim.
Tien miljard per jaar, keer 32 jaar (tot aan 2050) is hoeveel, meneertje Dven? Even de rekenmachine pakken hoor, dit is wel een moeilijke som, uh uh uh, 320 miljard euro?

:W :W
  maandag 7 mei 2018 @ 17:49:14 #69
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178994524
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:40 schreef JaJammerJan het volgende:
Hier de kosten en oppervlakte die nodig zijn in een uitgewerkt plan (waarin ook kernenergie en zonne-energie in de woestijn is verwerkt) om Groot-Brittanië volledig duurzaam te krijgen:
http://www.withouthotair.com/c28/page_216.shtml
870 miljard pond en 77.400 vierkante kilometer nodig in totaal.
Even voor de vergelijking: 209.000 vierkante kilometer is het oppervlakte van Groot-Brittanië. Een derde van al het oppervlakte gaat dus gebruikt moeten worden voor duurzame energie.
Oh, en 870 miljard pond.

En dit is alleen Groot-Brittanië met een bevolking van 60 miljoen. De wereldbevolking is 100 keer zo groot, dus dat gaat dan zo'n 87.000 miljard pond kosten wereldwijd, of 100.000 miljard euro.

Dat is 100.000.000.000.000 euro.

Succes ermee, maar ik ga hier niet voor betalen. Noch heb ik zin om in 1/3e van mijn leefruimte zonnepanelen en windmolens te hebben staan. Dus doe mij maar een politieke partij die tegen klimaatbeleid is.

Jullie kunnen allemaal wel dom gaan doen, maar kritisch zijn op klimaatbeleid is terecht als je kijkt naar de kosten en het daadwerkelijke effect ervan. Dit heeft niks met domheid te maken, ik durf te wedden dat ik meer van klimaatbeleid af weet dan 99% van de nederlandse bevolking.
En hoe is dit een bron voor het niet gebaseerd zijn op realistische wetenschappelijke feiten van de zogenaamde klimaathoax?

Succes met je zijdelingse strohalmen.
Ik ga naar huis.
pi_178994580
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:49 schreef nietzman het volgende:

[..]

En hoe is dit een bron voor het niet gebaseerd zijn op realistische wetenschappelijke feiten van de zogenaamde klimaathoax?

Succes met je zijdelingse strohalmen.
Jij vindt 870 miljard pond en 1/3e van het oppervlakte enkel en alleen al voor Groot-Brittanië om duurzaam te worden realistisch?

_O- _O- Mooie argumenten ook die je zelf aandraagt. Flikker lekker op en ga iemand anders zijn topic vervuilen met laag IQ gelul. Laat superieure mensen zoals ik met een IQ van 128 nou maar aan het woord.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:55:28 #71
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178994625
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:52 schreef JaJammerJan het volgende:
Jij vindt 870 miljard pond en 1/3e van het oppervlakte enkel en alleen al voor Groot-Brittanië om duurzaam te worden realistisch?
Maar hoe maakt dat klimaatverandering een hoax simpele vriend van me? :').
Ik ga naar huis.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:58:00 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178994660
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Tien miljard per jaar, keer 32 jaar (tot aan 2050) is hoeveel, meneertje Dven? Even de rekenmachine pakken hoor, dit is wel een moeilijke som, uh uh uh, 320 miljard euro?

:W :W
Wat snap je niet aan een 'investering' van 200 miljard (het helpt wanneer je het onderzoek ook daadwerkelijk leest ipv maar wat roeptoetert) waarvan een groot gedeelte in de vorm van belastingen wéér bij de overheid belandt en op termijn zo goed als gratis energie oplevert dús op de lange termijn helemaal niet zo ongunstig is als jij nu tracht te doen voorkomen? :)

Maar neu, lekker blijven brullen. Noem ze anders nog even de overheid. Kom op Jantje, je kan het.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 mei 2018 @ 18:00:29 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178994695
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:52 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Jij vindt 870 miljard pond en 1/3e van het oppervlakte enkel en alleen al voor Groot-Brittanië om duurzaam te worden realistisch?

_O- _O- Mooie argumenten ook die je zelf aandraagt. Flikker lekker op en ga iemand anders zijn topic vervuilen met laag IQ gelul. Laat superieure mensen zoals ik met een IQ van 128 nou maar aan het woord.
Heb je ook een pener van 35 centimeter een zesnulleninkomen en een supermodel oh wijze Jan? _O_

Het is overigens érg genant om op het internet te brallen over je eigen IQ, waaruit overigens blijkt dat mocht het géén complete leugen zijn ook mensen met een hoog IQ gewoon een domme lul kunnen zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Games maandag 7 mei 2018 @ 18:01:59 #74
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178994725
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:52 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]
Laat superieure mensen zoals ik met een IQ van 128 nou maar aan het woord.
Oh jij bent echt een schatje.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 7 mei 2018 @ 18:02:16 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178994731
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:55 schreef nietzman het volgende:

[..]

Maar hoe maakt dat klimaatverandering een hoax simpele vriend van me? :').
Niet lullen hoor, jantje heeft een IQ van wel 128 puntjes _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178994786
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:55 schreef nietzman het volgende:

[..]

Maar hoe maakt dat klimaatverandering een hoax simpele vriend van me? :').
Nee, alleen klimaatverandering zoals klimaatgekkies dat voorstellen is een hoax.

JJJ is een soort Marianne Zwagerman.
  maandag 7 mei 2018 @ 18:05:56 #77
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_178994798
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:58 schreef Dven het volgende:
Wat snap je niet aan een 'investering' van 200 miljard (het helpt wanneer je het onderzoek ook daadwerkelijk leest ipv maar wat roeptoetert) waarvan een groot gedeelte in de vorm van belastingen wéér bij de overheid belandt en op termijn zo goed als gratis energie oplevert dús op de lange termijn helemaal niet zo ongunstig is als jij nu tracht te doen voorkomen? :)
Alsof ze denken dat investeringen in renewables een soort stoommachine is die op verbrande centen draait. Dat geld blijft lekker in de economie draaien hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:02 schreef Dven het volgende:
Niet lullen hoor, jantje heeft een IQ van wel 128 puntjes _O_
Fair enough, sorry. ;(.
Ik ga naar huis.
pi_178995359
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:55 schreef nietzman het volgende:

[..]

Maar hoe maakt dat klimaatverandering een hoax simpele vriend van me? :').
"Hoax is in het Engels een woord voor poets, nep, bedrog, truc, oplichterij, broodjeaapverhaal."

Het idee dat wij een zinnige bijdrage leveren die voor een netto positieve bijdrage voor onze leefomgeving zorgt, is bedrog, oplichterij. Hierdoor is het volk wijs gemaakt om belastingverhogingen voor honderden miljarden euro's goed te keuren.
pi_178995383
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb je ook een pener van 35 centimeter een zesnulleninkomen en een supermodel oh wijze Jan? _O_

Het is overigens érg genant om op het internet te brallen over je eigen IQ, waaruit overigens blijkt dat mocht het géén complete leugen zijn ook mensen met een hoog IQ gewoon een domme lul kunnen zijn.
Mijn superieure IQ en opleidingsniveau dient om een zekere mate van respect en ontzag af te dwingen. Hierdoor wordt er minder tijd verspilt aan de mening van domme, inferieure mensen mensen van wie hun opvattingen niet zinnig zijn. Zoals die van jou.
pi_178995420
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan een 'investering' van 200 miljard (het helpt wanneer je het onderzoek ook daadwerkelijk leest ipv maar wat roeptoetert) waarvan een groot gedeelte in de vorm van belastingen wéér bij de overheid belandt en op termijn zo goed als gratis energie oplevert dús op de lange termijn helemaal niet zo ongunstig is als jij nu tracht te doen voorkomen? :)

Maar neu, lekker blijven brullen. Noem ze anders nog even de overheid. Kom op Jantje, je kan het.
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Alsof ze denken dat investeringen in renewables een soort stoommachine is die op verbrande centen draait. Dat geld blijft lekker in de economie draaien hoor.
Je kunt ook iedereen die kauwgom ballen eet elk uur honderd euro subsidie geven. Ook dat geld wordt weer uitgegeven in Nederland waardoor het uiteindelijk weer terugkomt bij de overheid.
pi_178995481
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:36 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mijn superieure IQ en opleidingsniveau dient om een zekere mate van respect en ontzag af te dwingen. Hierdoor wordt er minder tijd verspilt aan de mening van domme, inferieure mensen mensen van wie hun opvattingen niet zinnig zijn. Zoals die van jou.
Is dit nou satire?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 mei 2018 @ 18:48:02 #82
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_178995709
Hier een stukje realisme over de Klimaathoax:



Alleen realisten en patriotten zoals JaJammerJan beschilkken over het superieure IQ om door de leugens van de (s)linkse trawanten van de staatsomroep heen te kijken. De rest van Nederland wordt door de subsidieindustrie en de socialisten zand in de ogen gestrooid.

Kom in verzet mensen! Dit zijn de feiten die je in de MSM niet hoort maar Wilders weet!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Games maandag 7 mei 2018 @ 19:15:58 #83
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178996357
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:36 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mijn superieure IQ en opleidingsniveau dient om een zekere mate van respect en ontzag af te dwingen. Hierdoor wordt er minder tijd verspilt aan de mening van domme, inferieure mensen mensen van wie hun opvattingen niet zinnig zijn. Zoals die van jou.
Je eist niet mijn respect, janneman. Je eist mijn aandacht.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Games maandag 7 mei 2018 @ 19:16:13 #84
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178996361
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Is dit nou satire?
Nee, dit zijn memes.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 7 mei 2018 @ 19:26:55 #85
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_178996566
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:36 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mijn superieure IQ en opleidingsniveau dient om een zekere mate van respect en ontzag af te dwingen. Hierdoor wordt er minder tijd verspilt aan de mening van domme, inferieure mensen mensen van wie hun opvattingen niet zinnig zijn. Zoals die van jou.
128 is matig hoor.
Gemiddeld is 100,maar dat zijn debielen.
Hier op fok is het gemiddeld 125, onzin misschien 110
In eckte eckte topics (hier bv.) gaat het IQ al gauw richting de 140.
Jij bent helaas af

[ Bericht 0% gewijzigd door Bonobo11 op 07-05-2018 20:02:20 ]
Feyenoord!!! * Barça
pi_178999631
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:47 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een WO'er is volgens jou autistische mongool die zijn die zijn berichten op een obscuur internetforum nakijkt op grammaticale fouten of spellingfouten. _O-

Wereldvreemd, dat is wat jij bent.
En nu in goed Nederlands?
pi_178999669
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:50 schreef nietzman het volgende:
Maargoed, klimaatverandering is dus een hoax 'omdat links tegen kernenergie' is. Helder.
Dat leert Jan op de universiteit :)
pi_179003164
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Daarom doe ik momenteel een technische WO-studie en doe ik momenteel een project waarbij ik de elektron-transport lagen op zonnecellen onderzoek. Het moet wel erg slecht gesteld zijn met de technische universiteiten in Nederland als ik daar goed presteer als ontiegelijk dom persoon.
Des te schokkender dat je niet in wetenschap gelooft.
pi_179003339
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Des te schokkender dat je niet in wetenschap gelooft.
Wetenschap heeft niks met geloof te maken
pi_179003603
Incels blijken keer op keer van die verdomd sympathieke mensen. ;(
pi_179003724
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:33 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wetenschap heeft niks met geloof te maken
Je bent het levende bewijs van het tegendeel. :')
pi_179003751
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je bent het levende bewijs van het tegendeel. :')
Nog niemand hier heeft ook maar enig argument van mij kunnen ontkrachten of ook maar de discussie aan durven gaan.

Kom maar op, buddyboyos
pi_179003856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:04 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nog niemand hier heeft ook maar enig argument van mij kunnen ontkrachten of ook maar de discussie aan durven gaan.

Kom maar op, buddyboyos
Dan heb je niet goed opgelet. Je ging wel in een poging grappig te doen in op het argument dat veel van de investeringen weer terug de economie invloeien door het over kauwgomballen te hebben, maar de inspanningen om de schade terug te dringen zijn niet echt vergelijkbaar met kauwgom, lijkt me zo.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 06:45:55 #94
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_179005401
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:35 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

"Hoax is in het Engels een woord voor poets, nep, bedrog, truc, oplichterij, broodjeaapverhaal."

Het idee dat wij een zinnige bijdrage leveren die voor een netto positieve bijdrage voor onze leefomgeving zorgt, is bedrog, oplichterij. Hierdoor is het volk wijs gemaakt om belastingverhogingen voor honderden miljarden euro's goed te keuren.
Maar zeg je nu dat klimaatsverandering in het algemeen een hoax is, of dat de mens invloed heeft op het klimaat?

In beide gevallen zullen we gewoon geld moeten uitgeven aan goede afwatering, verstevigen van dijken, etc. En voor de gezondheid is het beter om geen uitstoot te hebben van auto's. Ik weet niet hoe jij ervoor staat maar ik zit over het algemeen niet te wachten op het inademen van uitlaatgassen en fijn stof.

Waar gaat volgens jou nu zinloos geld naar toe? Kan je dat tenminste toelichten?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_179006136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:04 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nog niemand hier heeft ook maar enig argument van mij kunnen ontkrachten of ook maar de discussie aan durven gaan.

Kom maar op, buddyboyos
en jij nog geen links zoals gevraagd. Pot ketel.
pi_179006331
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:04 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nog niemand hier heeft ook maar enig argument van mij kunnen ontkrachten of ook maar de discussie aan durven gaan.

Kom maar op, buddyboyos
Jij bent toch zo hyperintelligent? Dan kan je toch wel een handjevol wetenschappelijke publicaties hier plaatsen die de belangrijkste argumenten voor klimaatverandering onderuit halen? Jij bent immers degene die stelt dat er niks van klopt. Of is dat te hoog gegrepen voor Einstein Jan?
pi_179006680
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:27 schreef Handleiding het volgende:

[..]

en jij nog geen links zoals gevraagd. Pot ketel.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Jij bent toch zo hyperintelligent? Dan kan je toch wel een handjevol wetenschappelijke publicaties hier plaatsen die de belangrijkste argumenten voor klimaatverandering onderuit halen? Jij bent immers degene die stelt dat er niks van klopt. Of is dat te hoog gegrepen voor Einstein Jan?
al genoeg links gepost
pi_179006699
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 06:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar zeg je nu dat klimaatsverandering in het algemeen een hoax is, of dat de mens invloed heeft op het klimaat?

In beide gevallen zullen we gewoon geld moeten uitgeven aan goede afwatering, verstevigen van dijken, etc. En voor de gezondheid is het beter om geen uitstoot te hebben van auto's. Ik weet niet hoe jij ervoor staat maar ik zit over het algemeen niet te wachten op het inademen van uitlaatgassen en fijn stof.

Waar gaat volgens jou nu zinloos geld naar toe? Kan je dat tenminste toelichten?
Dat het klimaat verandert en dat door de mens komt, is geen hoax naar mijn mening. Maar dat wij nu op de manier dat wij dat doen honderden miljarden inpompen om het zogenaamd 'tegen te gaan', dat is de hoax.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:57:29 #99
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_179007502
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:03 schreef JaJammerJan het volgende:
Maar dat wij nu op de manier dat wij dat doen honderden miljarden inpompen om het zogenaamd 'tegen te gaan', dat is de hoax.
Dus we pompen er géén honderden miljarden in om het zogenaamd tegen te gaan?

Damn dude. Voor die IQ puntjes van je hebt je echt veel problemen met taal.
Ik ga naar huis.
pi_179007540
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:57 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dus we pompen er géén honderden miljarden in om het zogenaamd tegen te gaan?
Ja precies. Klimaatverandering wordt niet tegengaan door het huidige beleid. De aarde warmt nog altijd op, en vrijwel even hard als wanneer we 'niks' gedaan hadden. Dat is de waarheid die jij niet onder ogen wilt zien. Wordt wakker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')