Thanks... ik was bijna vergeten dat ik dit jaar niet op wintersport ben geweestquote:
When lambo??quote:Op zondag 13 mei 2018 23:04 schreef Kreator het volgende:
Nog anderhalve week. Dan vertrek ik samen met mijn maat in zijn splinternieuwe Renault Alpine naar Monaco.
Hebben een mooie route uitgezocht, airbnb op tien minuten wandelen van het circuit en zitten aan de buitenkant bij het zwembad.
Kan. Niet. Wachten.
En 's nachts rondjes rijden tussen de dure wagens:quote:Op zondag 13 mei 2018 23:04 schreef Kreator het volgende:
Nog anderhalve week. Dan vertrek ik samen met mijn maat in zijn splinternieuwe Renault Alpine naar Monaco.
Hebben een mooie route uitgezocht, airbnb op tien minuten wandelen van het circuit en zitten aan de buitenkant bij het zwembad.
Kan. Niet. Wachten.
Ligt er maar net aan hoeveel downforce ze moeten opofferen om die topsnelheid te halen. Haal alle aero onderdelen weg en je kunt zelfs met een gedowngrade Honda een topsnelheid rijden. Je krijgt je kar dan alleen geen bocht meer door.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:41 schreef chiren het volgende:
Volgens mij heeft de Torro Rosso al een paar keer bovenaan gestaan in de speedtrap lijstjes van topsnelheid op een circuit in een weekend. Met de motor/het vermogen zit het wel redelijk snor dit seizoen.
Wij hebben ook een supercar. Min of meer. Maar dan goedkoop. En uit frankrijk. .quote:Op maandag 14 mei 2018 09:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En 's nachts rondjes rijden tussen de dure wagens:
Clio Williams.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ook een supercar. Min of meer. Maar dan goedkoop. En uit frankrijk. .
Hij is nieuw, dus er bestaat een kans dat hij de trip zonder problemen overleefd.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ook een supercar. Min of meer. Maar dan goedkoop. En uit frankrijk. .
Gewoon een apart topic johquote:Op maandag 14 mei 2018 10:12 schreef Geralt het volgende:
Ow vergeet niet om foto's te schieten voor in dit topic
Is goed. Zal wel een paar foto's maken vd auto en de trip.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:12 schreef Geralt het volgende:
Ow vergeet niet om foto's te schieten voor in dit topic
mijn Japans is niet zo goed maar geloof je meteenquote:Op maandag 14 mei 2018 10:55 schreef SnowOokami het volgende:
Lijkt erop dat Renault toch akkoord gaat met de keuze na de Canadese GP:
https://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20180514-00368992-rcg-moto
En dat Honda ook wat meer tijd heeft om te kijken of ze de samenwerking van RBR wel aan kunnen.
Volgens mij was al bekend dat ze nog maar een pk of 20 achter de Renault aanlopen.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel downforce ze moeten opofferen om die topsnelheid te halen. Haal alle aero onderdelen weg en je kunt zelfs met een gedowngrade Honda een topsnelheid rijden. Je krijgt je kar dan alleen geen bocht meer door.
Die ze er in Canada dus bij krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Volgens mij was al bekend dat ze nog maar een pk of 20 achter de Renault aanlopen.
Renault wel maar Honda ook?quote:Op maandag 14 mei 2018 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ze er in Canada dus bij krijgen.
Volgens mij liep Honda zo'n 15pk achter op Renault.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ze er in Canada dus bij krijgen.
maar de benchmark is Mercedes, hoeveel liggen ze daar nog op achter?quote:Op maandag 14 mei 2018 11:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij liep Honda zo'n 15pk achter op Renault.
Honda krijgt 28pk erbij in Canada en Renault zou 15pk erbij krijgen, dan zit er nog maar 2pk verschil in (die is redelijk te verwaarlozen) maar Honda heeft al een parteh mode, Renault niet.
Enige open vragen zijn... Kan Honda er voor 2019 nog (veel) meer uitpersen? En wat zijn de plannen van Renault.
En kan de ligging van de Honda motor voordeel opleveren tov. de ligging van de Renault motor.
Ik weet evenveel als jij Maar ik gok maximaal 50pk.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de benchmark is Mercedes, hoeveel liggen ze daar nog op achter?
Gedeeltelijk waar, maar op Barcelona met zo veel medium snelheid bochten is aero veel belangrijker. Een sterke motor is belangrijker op circuits met langzame bochten en lange rechte stukken. De Red Bull heeft prima aero en mechanische grip, dat is de reden dat men er hier redelijk dicht bij zat. Dichterbij dan in Baku, waar een sterke motor veel meer invloed heeft.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:41 schreef chiren het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal wat je zegt. Circuits als Bahrein en Barcelona zijn zeker wel powercircuits, juist de hoge snelheidsbochten waar met veel downforce gereden wordt, vereisen een beresterke powerunit, omdat de motor moet vechten tegen de gigantische downforce die de auto tegenhoudt en op het circuit drukt. De motor moet dat gevecht winnen om zo snel mogelijk zo’n bocht door te kunnen.
Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.quote:Volgens mij heeft de Torro Rosso al een paar keer bovenaan gestaan in de speedtrap lijstjes van topsnelheid op een circuit in een weekend. Met de motor/het vermogen zit het wel redelijk snor dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |