abonnement Unibet Coolblue
pi_179026116
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:45 schreef Stormqueen het volgende:

nah, het is meer fascinatie gelukkig. Ik kan me daar echt niet mee vereenzelvigen _O-

Dit zijn ook écht zware junks. Daar zijn wij echt amateurs bij :')
Dieetclub Pro's :+

Ik vraag me dan vaak af hoe mensen het zo ver hebben laten komen. Maar ja, dat vragen slankere mensen zich vast ook af bij mij :') Dus waarschijnlijk net zo, maar dan een beetje erger qua eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:50:04 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_179026176
Ik maakte vanavond ook iets intrigerends mee. Ik was mijn dochter aan het duwen op de schommel in de speeltuin en die wil altijd héél hoog. Er kwam een jongetje van een jaar of twee aangehobbeld dus ik zette snel de schommel stil want was bang dat dat kindje er zo tegenaan zou lopen.

Moeder zat op het gras te appen met haar telefoon en schreeuwde zodra ze zag dat ik ingreep heel boos "benji! Kom onmiddellijk hier! Ik heb wel een lollie voor je!"

Echt, huh :? Wat voor eetprobleem zou dáár uit voortkomen :')
disclaimer
pi_179026390
Kinderen & snoep, ik blijf het vaag vinden. Ouders 'gebruiken' snoep vaak op allerlei manier. Om lief gevonden te worden, om kind stil te krijgen, om kind te troosten, om kind te belonen. Welke categorie valt deze moeder en de lollie :D Om kind te doen luisteren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:55:31 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_179026534
Ik denk om hem snel van het "gevaar" weg te lokken. Dus die gaat later elke eerste maandag van de maand om 12 uur bingen, mind me.
disclaimer
pi_179026647
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk om hem snel van het "gevaar" weg te lokken. Dus die gaat later elke eerste maandag van de maand om 12 uur bingen, mind me.
_O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_179026762
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk om hem snel van het "gevaar" weg te lokken. Dus die gaat later elke eerste maandag van de maand om 12 uur bingen, mind me.
:D of van alles in zijn mond proppen als een situatie een beetje eng wordt. Eerste date, examens, eerste keer seks - dat idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:08:27 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_179027236
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dieetclub Pro's :+

Ik vraag me dan vaak af hoe mensen het zo ver hebben laten komen. Maar ja, dat vragen slankere mensen zich vast ook af bij mij :') Dus waarschijnlijk net zo, maar dan een beetje erger qua eten.
hoe ze het zo ver hebben laten komen, maar vooral hoe ontzettend volhardend ze zijn in hun eigen leugens en smoezen. Dat is écht bizar. Die mensen zijn zó verslaafd dat ze echt álles in de strijd gooien om te kunnen blijven doen wat ze het liefst willen.
Je weegt 300 kilo, en wordt 1 maand op een 1200 kcal keto dieet gezet om af te vallen. Dan zeg je "I cheated once or twice" en vervolgens blijk je in die maand 12 kilo te zijn aangekomen.
Om 12 kilo in een maand aan te komen met zo'n gewicht moet je gemiddeld 10000 calorieën per dag eten. ;(
disclaimer
pi_179027368
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoe ze het zo ver hebben laten komen, maar vooral hoe ontzettend volhardend ze zijn in hun eigen leugens en smoezen. Dat is écht bizar. Die mensen zijn zó verslaafd dat ze echt álles in de strijd gooien om te kunnen blijven doen wat ze het liefst willen.
Je weegt 300 kilo, en wordt 1 maand op een 1200 kcal keto dieet gezet om af te vallen. Dan zeg je "I cheated once or twice" en vervolgens blijk je in die maand 12 kilo te zijn aangekomen.
Om 12 kilo in een maand aan te komen met zo'n gewicht moet je gemiddeld 10000 calorieën per dag eten. ;(
Beetje zoals al die nette lijstjes hier, en dan bijna geen afname in gewicht. :D
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:18:54 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_179027778
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:11 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Beetje zoals al die nette lijstjes hier, en dan bijna geen afname in gewicht. :D
nou, dat vind ik niet echt een vergelijking hoor. Ik denk dat iedereen hier wel eens slechte dagen niét post, maar zeggen dat je 1500 eet terwijl het er 2000 zijn vind ik wel van andere orde dan zeggen dat je er 1200 eet terwijl het er 12000 zijn :')
disclaimer
pi_179028264
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, dat vind ik niet echt een vergelijking hoor. Ik denk dat iedereen hier wel eens slechte dagen niét post, maar zeggen dat je 1500 eet terwijl het er 2000 zijn vind ik wel van andere orde dan zeggen dat je er 1200 eet terwijl het er 12000 zijn :')
Het principe is hetzelfde.

En bij de meeste mensen (niet perse hier, in dit topic) is een slechte dag echt geen 2000 kcals. Maar wel ietsje meer.
pi_179028289
Ik kende een enorm veel te zwaar iemand die zei nauwelijks te eten en waarschijnlijk dagelijks niet meer dan 1000 kcal binnen kreeg. En toch niet afviel. Na de gastric bypass (niets meer dan een kcalrestrictie) viel ze af als een speer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:31:15 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_179028392
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:28 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Het principe is hetzelfde.

En bij de meeste mensen (niet perse hier, in dit topic) is een slechte dag echt geen 2000 kcals. Maar wel ietsje meer.
klopt, maar dat doe je dan niet elke dag. Ik niet althans, en ik val overigens gewoon af, net als iedereen hier ;)
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind de vergelijking die je trekt wel een beetje kwetsend :')
disclaimer
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2018 @ 22:31:43 #263
70532 loveli
N
pi_179028414
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Kinderen & snoep, ik blijf het vaag vinden. Ouders 'gebruiken' snoep vaak op allerlei manier. Om lief gevonden te worden, om kind stil te krijgen, om kind te troosten, om kind te belonen. Welke categorie valt deze moeder en de lollie :D Om kind te doen luisteren?
Mijn zus kreeg een snoepje als ik op het potje ging. Enig idee hoe snel ik zindelijk was? En hoe vaak m'n zus me naar de pot sleepte?
crap in = crap out
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:32:45 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_179028452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn zus kreeg een snoepje als ik op het potje ging. Enig idee hoe snel ik zindelijk was? En hoe vaak m'n zus me naar de pot sleepte?
wtf _O-
disclaimer
  Redactie Sport dinsdag 8 mei 2018 @ 22:38:03 #265
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_179028674
Lijstje vandaag:

O: kwark, noten en blauwe bessen
T: een halve banaan, de andere helft bleek bruin en viezig :'(
L: veldsla, kidneybonen, paprika, cherrytomaatjes en twee crackers met hoemoes tomaat basilicum
T: een gangmaker (die ik eigenlijk niet wilde, om maar van het gezeur af te zijn :') )
D: spinazie, gekookt eitje, aardappelschijfjes en een kabeljauwburger

Die tweede T :') :N
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_179028707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:31 schreef loveli het volgende:

Mijn zus kreeg een snoepje als ik op het potje ging. Enig idee hoe snel ik zindelijk was? En hoe vaak m'n zus me naar de pot sleepte?
:D dat is een beetje disturbing :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:31 schreef Stormqueen het volgende:

klopt, maar dat doe je dan niet elke dag. Ik niet althans, en ik val overigens gewoon af, net als iedereen hier ;)
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind de vergelijking die je trekt wel een beetje kwetsend :')
Och, mensen roepen vaak maar wat. Ik voel me ook niet aangesproken. Niet alleen omdat ik het nut van de lijstjes niet zie, maar ook omdat ik bijna 29 kg lichter ben dan ik ooit geweest ben :o Als ik het zo type is het wel heel ernstig geweest _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179028784
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:

O: kwark, noten en blauwe bessen
T: een halve banaan, de andere helft bleek bruin en viezig :'(
L: veldsla, kidneybonen, paprika, cherrytomaatjes en twee crackers met hoemoes tomaat basilicum
T: een gangmaker (die ik eigenlijk niet wilde, om maar van het gezeur af te zijn :') )
D: spinazie, gekookt eitje, aardappelschijfjes en een kabeljauwburger

Die tweede T :') :N
Ik weet niet wat een gangmaker is, maar het is wel een beetje sneu dat 'we' dingen aannemen omdat mensen anders blijven zeuren :{ Ik ben bijv echt totaal niet assertief en aangezien ik balans daarin ook niet beheers ben ik in de loop der tijd gegaan van 'ok, geef maar' naar agressief boos reageren :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:42:04 #268
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179028846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:13 schreef Skoap het volgende:
Lijstje gisteren, vastendag, max 800 kcal maar dat haalde ik niet

L: bakje rauwkost , gekookt eitje
T: halve just nuts reep
D: roerbakgroenten en tartaar
S: krachttraining
Tel je dan eigenlijk alleen de eerste drie op of trek je daar ook de onderste van af?
  Redactie Sport dinsdag 8 mei 2018 @ 22:43:46 #269
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_179028922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet wat een gangmaker is, maar het is wel een beetje sneu dat 'we' dingen aannemen omdat mensen anders blijven zeuren :{ Ik ben bijv echt totaal niet assertief en aangezien ik balans daarin ook niet beheers ben ik in de loop der tijd gegaan van 'ok, geef maar' naar agressief boos reageren :')
Deze dingen



Ik moest al zo veel dingen afslaan vandaag, ik had mijn taks wel bereikt qua gezeur over eten
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_179028988
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:43 schreef DeLuna het volgende:

Deze dingen

[ afbeelding ]

Ik moest al zo veel dingen afslaan vandaag, ik had mijn taks wel bereikt qua gezeur over eten
Och hemel, dat valt zo te zien 100% in de categorie #decalorieënnietwaard
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:49:01 #271
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179029152
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

my 600lb life. Gaat over superobesen en hun weight loss journey (soms niet, sommigen zijn écht niet meer te redden)
Is dat zoiets als Extreme Makeover: Weightloss Edition / Extreme Weight Loss? Da's ook wel geinig om te kijken :9
pi_179029408
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

klopt, maar dat doe je dan niet elke dag. Ik niet althans, en ik val overigens gewoon af, net als iedereen hier ;)
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind de vergelijking die je trekt wel een beetje kwetsend :')
Ik heb hier ook vaak gelezen dat een weekendje uit alle efforts van de week totaal verknalt. Al zag ik daar geen lijstjes van. (En dat hoeft ook niet. )
Het principe is hetzelfe. Of het nu om mensen van 80 of 200 kilo gaat.

Je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen. En het is zeker niet kwetsend bedoeld.
We zijn allemaal mens.
pi_179029629
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:54 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ik heb hier ook vaak gelezen dat een weekendje uit alle efforts van de week totaal verknalt. Al zag ik daar geen lijstjes van. (En dat hoeft ook niet. )
Het principe is hetzelfe. Of het nu om mensen van 80 of 200 kilo gaat.

Je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen. En het is zeker niet kwetsend bedoeld.
We zijn allemaal mens.
Maar je voelt je wel beter om het even te benoemen in dit topic?
pi_179029716
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar je voelt je wel beter om het even te benoemen in dit topic?
Het was een reactie op een poster die zich afvroeg hoe mensen het in godesnaam zo ver hebben kunnen laten komen.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:39:55 #275
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179031170
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:54 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ik heb hier ook vaak gelezen dat een weekendje uit alle efforts van de week totaal verknalt. Al zag ik daar geen lijstjes van. (En dat hoeft ook niet. )
Da's volgens mij vooral bij mensen die rustig afvallen. Als je bijv 1kg/week wil afvallen en 6 dagen op schema bent, dan kan je eens een dag gek doen zonder dat je meteen die hele kilo winst kwijt bent

En met de meeste lijstjes kun je als lezer ook niet zo veel. Je kunt er wat inspiratie mee opdoen maar zonder hoeveelheden heeft een lezer er verder niet zo veel aan. Dat laatste lijstje van Stormqueen was bijv. wel nice maar ik zie ook vaak 'kwark' of 'magere kwark' of zo. Voor mij is dat 450 gr = 225 kcal. Voor een ander is dat misschien de helft (of het dubbele). Als je zo een heel lijstje hebt, is het amper meer in te schatten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')