abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 mei 2018 @ 09:20:22 #226
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179035267
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan woon je te ver weg ;(
Ik ben heus wel eens in Nederland :'( Je bent gewoon op zoek naar excuses :'(

Afgewezen door de HosselMeister :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 9 mei 2018 @ 09:20:58 #227
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179035275
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Verwacht er inderdaad niet al teveel van.
Het zit vol met "minder mooie" mensen en je moet overal voor betalen. :')
Check voor de grap maar eens wat reviews...
https://www.sitejabber.com/reviews/beautifulpeople.com
http://datingreviewsguide.com/reviews/beautifulpeople/
SPOILER: succes!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuttrollen die lelijke mensen binnenstemmen en mooie mensen uitstemmen :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179035279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben heus wel eens in Nederland :'( Je bent gewoon op zoek naar excuses :'(

Afgewezen door de HosselMeister :'(
Als je weer eens hier bent mag je me wel even doen hoor :*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 9 mei 2018 @ 09:46:13 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179035678
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Verwacht er inderdaad niet al teveel van.
Het zit vol met "minder mooie" mensen en je moet overal voor betalen. :')
Check voor de grap maar eens wat reviews...
https://www.sitejabber.com/reviews/beautifulpeople.com
http://datingreviewsguide.com/reviews/beautifulpeople/
SPOILER: succes!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zie je wel :D. Kan ook gewoon niet anders.

Maakt ook niet uit, leuk om te proberen. Gros zit toch in t buitenland en het was sowieso geen serieuze optie :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179035781
Nou ja als het nep is valt er niks te proberen want dan komt iedereen binnen natuurlijk

Of ik snap het niet
  woensdag 9 mei 2018 @ 09:54:43 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179035803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:53 schreef Allures het volgende:
Nou ja als het nep is valt er niks te proberen want dan komt iedereen binnen natuurlijk

Of ik snap het niet
Om eens te kijken hoe het werkt he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 9 mei 2018 @ 10:05:13 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179036015
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nice! _O_

Wij hebben echt nog heel veel leuke ideetjes om te doen vind ik. :@ We gaan een keer in mijn tuin kamperen. :+ En de picknick moet dus op een andere dag. We willen een keer een waterballonnen gevecht houden. En barbeque’en. Naar een concertje. Een foodtruck festival hier op loopafstand. :9~ Glow in the dark midgetgolf lijkt me ook tof.

Kleuters gesignaleerd. :')
Mnohhh cute! Ennuh, zo'n datelijstje hebben wij ook hoor :'). Staan heel "serieuze" dingen op maar idd ook glow in the dark midgetgolf enzo.

Eerste weekendje weg is trouwens gepland :@. Eind juni pas, maar toch.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 9 mei 2018 @ 10:12:31 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179036192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:01 schreef Dven het volgende:
Hoe werd er vroeger eigenlijk online gedate? Ik kom niet verder dan sugababes/superdudes ( :') :') :') )
In mn studententijd ook nog wel eens meiden van TMF chat opgeduikeld.
pi_179036400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In mn studententijd ook nog wel eens meiden van TMF chat opgeduikeld.
Kijk die player gaan dan _O_
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 9 mei 2018 @ 10:32:29 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179036586
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kijk die player gaan dan _O_
Zeker in de tijd dat internet nog geen gemeengoed was onder de white trash was zo'n chatbox icm MSN een geniale manier om dates te scoren.

Helaas werd zo rond 2003 de pc met kabelinternet ook toegankelijk voor allerlei ongemanierde, geile rukkers met het IQ van een goudvis. Dat was de doodsteek voor chatboxen.
pi_179036631
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zeker in de tijd dat internet nog geen gemeengoed was onder de white trash was zo'n chatbox icm MSN een geniale manier om dates te scoren.

Helaas werd zo rond 2003 de pc met kabelinternet ook toegankelijk voor allerlei ongemanierde, geile rukkers met het IQ van een goudvis. Dat was de doodsteek voor chatboxen.
Helemaal verschrikkelijk ja. Iedereen toegang geven tot het internet, het is alleen voor de elite.

Alhoewel juist white trash makkelijk te scoren is. Kan me voorstellen dat als echte gentleman je het dan wel moeilijker krijgt tussen allemaal het gepeupel en de gewone mensen ja.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 mei 2018 @ 10:36:23 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179036663
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:32 schreef Hexagon het volgende:

MSN
ICQ (9342097)
  woensdag 9 mei 2018 @ 10:53:26 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179036969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In mn studententijd ook nog wel eens meiden van TMF chat opgeduikeld.
Eerste vriendje via die route opgedaan :@. 2e vriendje via Fok.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:15:01 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179037310
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Helemaal verschrikkelijk ja. Iedereen toegang geven tot het internet, het is alleen voor de elite.

Alhoewel juist white trash makkelijk te scoren is. Kan me voorstellen dat als echte gentleman je het dan wel moeilijker krijgt tussen allemaal het gepeupel en de gewone mensen ja.
Wat je vooral kreeg was een stortvloed aan kansloze idioten die die chatboxen terroriseerden. Als iedere vrouw die inlogt ineens 10 berichten krijgt met "Ben je nat!?!?!!" of "wil je geil met me cammen!?!?", dan blijven de vrouwen uiteindelijk weg.

Dat is een effect geweest van de egalisering van het internet.

Maargoed, er zijn alternatieven voor in de plaats gekomen
pi_179037627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat je vooral kreeg was een stortvloed aan kansloze idioten die die chatboxen terroriseerden. Als iedere vrouw die inlogt ineens 10 berichten krijgt met "Ben je nat!?!?!!" of "wil je geil met me cammen!?!?", dan blijven de vrouwen uiteindelijk weg.

Dat is een effect geweest van de egalisering van het internet.

Maargoed, er zijn alternatieven voor in de plaats gekomen
Voor de geraffineerde gentleman zoals je zelf bedoel je? Ik snap wel dat je die hier niet gaat delen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:45:58 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179037924
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Voor de geraffineerde gentleman zoals je zelf bedoel je? Ik snap wel dat je die hier niet gaat delen.
Het halve topic gaat erover. :')

Maargoed, kennelijk op een trolltoer?
pi_179037983
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het halve topic gaat erover. :')

Maargoed, kennelijk op een trolltoer?
Nee hoor, dacht dat er goede alternatieven waren voor gentlemen, die niet platgeslagen waren door de popularisering van het internet, zoals hier over het algemeen besproken wordt. Waar de vulgaire masse niets te zoeken heeft, zodat jij wel jouw slag kan slaan.

Dus niet zoiets als dat marketingdingetje van beautifulpaople, waar al je shit binnen no time bij de hoogste reclameaanbieder ligt omdat onzeker mensen die online validatie zoeken te dom zijn om na te denken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179038097
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee hoor, dacht dat er goede alternatieven waren voor gentlemen, die niet platgeslagen waren door de popularisering van het internet, zoals hier over het algemeen besproken wordt. Waar de vulgaire masse niets te zoeken heeft, zodat jij wel jouw slag kan slaan.

Dus niet zoiets als dat marketingdingetje van beautifulpaople, waar al je shit binnen no time bij de hoogste reclameaanbieder ligt omdat onzeker mensen die online validatie zoeken te dom zijn om na te denken.
Dat is echt niet te vergelijken met hoe het er in de chatboxen aan toe ging hoor.

Ik heb mijn jeugdvriend via de chatbox van zo’n spelletjessite leren kennen. Maar daar was het pervert level opzoek naar minderjarige meisjes om voor de webcam te trekken echt next level. Dat vind je niet op Tinder etc.
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:57:31 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179038136
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:55 schreef Fripsel het volgende:
Dat vind je niet op Tinder etc.
Dat kan je daar ook niet vinden, want daar zit je in leeftidjscategorieen en moet je elkaar liken.

Maar via RP ofzo is dat er nog steeds wel een beetje. Toen ik daar vroeger wel eens op zat, toen kreeg ik ook vaak genoeg berichten van oudere mannen.

Daarbij is de leeftijd op sites als Badoo/RP/etc ook wel iets hoger dan die van een TMF chat destijds.

TMFchat O+
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 mei 2018 @ 11:57:51 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179038145
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:49 schreef HostiMeister het volgende:

Dus niet zoiets als dat marketingdingetje van beautifulpaople, waar al je shit binnen no time bij de hoogste reclameaanbieder ligt omdat onzeker mensen die online validatie zoeken te dom zijn om na te denken.
Onzekerheid aan intelligentie koppelen is een beetje raar. Verder denk ik ook dat het niet verstandig is je gegevens bij dit soort sites achter te laten.
pi_179038163
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan je daar ook niet vinden, want daar zit je in leeftidjscategorieen en moet je elkaar liken.

Maar via RP ofzo is dat er nog steeds wel een beetje. Toen ik daar vroeger wel eens op zat, toen kreeg ik ook vaak genoeg berichten van oudere mannen.

Daarbij is de leeftijd op sites als Badoo/RP/etc ook wel iets hoger dan die van een TMF chat destijds.

TMFchat O+
Op Tinder, Paiq etc. ben je daar toch wel redelijk tegen ingedekt omdat je matches moet liken/accepteren en ze zo weer wegflikkert.
pi_179038247
quote:
5s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Onzekerheid aan intelligentie koppelen is een beetje raar. Verder denk ik ook dat het niet verstandig is je gegevens bij dit soort sites achter te laten.
Ik koppel onzekerheid niet aan intelligentie. Ik zeg dat de validatiedrang hoger is dan nadenken over wat er met je gegevens gebeurt. Is niet uitzonderlijk dat mensen ophouden met denken als je hun ego streelt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179038262
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan je daar ook niet vinden, want daar zit je in leeftidjscategorieen en moet je elkaar liken.

Maar via RP ofzo is dat er nog steeds wel een beetje. Toen ik daar vroeger wel eens op zat, toen kreeg ik ook vaak genoeg berichten van oudere mannen.

Daarbij is de leeftijd op sites als Badoo/RP/etc ook wel iets hoger dan die van een TMF chat destijds.

TMFchat O+
MSN. Mooie tijden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179038299
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is echt niet te vergelijken met hoe het er in de chatboxen aan toe ging hoor.

Ik heb mijn jeugdvriend via de chatbox van zo’n spelletjessite leren kennen. Maar daar was het pervert level opzoek naar minderjarige meisjes om voor de webcam te trekken echt next level. Dat vind je niet op Tinder etc.
Mjah, als 13 jarige op clubpenguin lopen kloten is niet echt vergelijkbaar met Tinder he?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 mei 2018 @ 12:07:08 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179038301
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik koppel onzekerheid niet aan intelligentie. Ik zeg dat de validatiedrang hoger is dan nadenken over wat er met je gegevens gebeurt. Is niet uitzonderlijk dat mensen ophouden met denken als je hun ego streelt.
Nee, dat zei je niet: "omdat onzeker(e) mensen die online validatie zoeken te dom zijn om na te denken."

Maakt ook niet uit verder, maar het stond er dan een beetje krom/dom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')