quote:Op maandag 16 april 2018 19:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm. We hebben er eentje naast staan bij het Hoofdstation.
Ik ga liever naar Maastricht dan naar Amsterdamquote:Op maandag 16 april 2018 19:35 schreef b2py het volgende:
Een ruim uur, Maastricht is gewoon 2 keer zo ver..
Laat je kruis eens niet zien joh.quote:
WANT ER IS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMquote:Op maandag 16 april 2018 19:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ga liever naar Maastricht dan naar Amsterdam
Ik zou er png van maken.quote:
Ze is net failliet gegaan. https://www.telegraaf.nl/nieuws/290153/rita-verdonk-uitgerangeerd Relevant voor treinentopic ook, zie titel.quote:Op maandag 16 april 2018 20:07 schreef James1988 het volgende:
Zit Verdonk eigenlijk nog wel in de politiek? Ik heb al heel lang niks meer van haar gehoord.
Nog mazzel met de plek. Zo te zien slechts twee opstelsporen geblokkeerd. Wel de twee bij jullie voor de deur waar je veel materieel kwijt kunt.quote:Op maandag 16 april 2018 19:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm. We hebben er eentje naast staan bij het Hoofdstation.
"Opdrachten bleven uit, terwijl het geld razendsnel op ging aan managementkosten voor Rita zelf en de door haar ingehuurde familieleden, onder wie haar zoon, dochter en zus."quote:Op maandag 16 april 2018 20:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ze is net failliet gegaan. https://www.telegraaf.nl/nieuws/290153/rita-verdonk-uitgerangeerd Relevant voor treinentopic ook, zie titel.
Drie. Hij blokkeert met de achterkant nog het wissel naar 43.quote:Op maandag 16 april 2018 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog mazzel met de plek. Zo te zien slechts twee opstelsporen geblokkeerd. Wel de twee bij jullie voor de deur waar je veel materieel kwijt kunt.
Job creators, die lekkere VVDVOC-mentaliteit!quote:Op maandag 16 april 2018 20:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Opdrachten bleven uit, terwijl het geld razendsnel op ging aan managementkosten voor Rita zelf en de door haar ingehuurde familieleden, onder wie haar zoon, dochter en zus."
ah ja, twijfelde er al over en idd mazzel dat er vanwege de spits niets meer stond.quote:Op maandag 16 april 2018 20:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Drie. Hij blokkeert met de achterkant nog het wissel naar 43.
Gelukkig voor Arriva waren alle drie sporen leeg, anders hadden er stellen opgesloten gestaan.
Nee ze had nog een ondernemerspartij opgericht. Daarna iets met een adviesbureau, maar het bleek al snel dat er een hoop geld verdween. Deugde van geen kant en er lopen/liepen rechtzaken.quote:Op maandag 16 april 2018 20:07 schreef James1988 het volgende:
Zit Verdonk eigenlijk nog wel in de politiek? Ik heb al heel lang niks meer van haar gehoord.
Nee. U staat niet voorbij de vrijbalk.quote:
Hij staat toch keurig vlak voor de vrijbalk stil?quote:Op maandag 16 april 2018 20:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee. U staat niet voorbij de vrijbalk.
Spoortje is ook een beetje krommig.quote:Op maandag 16 april 2018 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah ja, twijfelde er al over en idd mazzel dat er vanwege de spits niets meer stond.
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers: het is de Piet Paaltjens die er half naast staat
Lees: één grote zakkenvullerij, maar niemand wilde meer betalen Wat stom van al die mensenquote:Op maandag 16 april 2018 20:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Opdrachten bleven uit, terwijl het geld razendsnel op ging aan managementkosten voor Rita zelf en de door haar ingehuurde familieleden, onder wie haar zoon, dochter en zus."
Misschien een rare vraag, maar waarom rijden ze niet gewoon direct met de trein naar de Eemshaven i.p.v. naar Veendam?quote:Op maandag 16 april 2018 21:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat ontspoorde stel moet ik haast gezien hebben toen ik vanavond om 19:43 uit Groningen vertrok terug naar Ljouwert. Maar niet bij stil gestaan dat ie ontspoord was. Wat deed je daar dan? Nou, de inmiddels al veelbesproken Bauer-trein zonder bovenleiding klikken:
[ link | afbeelding ]
Rheincargo rijdt alweer enige maanden een met vuile grond beladen containertrein tussen Basel en Veendam. De containers gaan daarna per vrachtwagen naar de Eemshaven om aldaar gelost te worden. Aansluitend worden de geloste containers weer terug naar Veendam gereden om daar weer op de trein gezet te worden.
Oh die heb ik ook in Deventer gisteren of eergisterenquote:Op maandag 16 april 2018 21:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat ontspoorde stel moet ik haast gezien hebben toen ik vanavond om 19:43 uit Groningen vertrok terug naar Ljouwert. Maar niet bij stil gestaan dat ie ontspoord was. Wat deed je daar dan? Nou, de inmiddels al veelbesproken Bauer-trein zonder bovenleiding klikken:
[ link | afbeelding ]
Ik gok zomaar dat het bedrijf waar het spul moet worden afgeleverd geen eigen railaansluiting heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2018 10:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar waarom rijden ze niet gewoon direct met de trein naar de Eemshaven i.p.v. naar Veendam?
Storing tussen Hengeloooo en Bentheim.quote:
Die rijdt al een tijdje een omleiding wegens werkzaamheden tussen Düsseldorf en Köln.quote:
Zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:52 schreef FredvZ het volgende:
Stap nu in Rotterdam in de "ICD" uit Brussel. Het weergeven van de juiste treinsamenstelling in de app blijkt nog lastig...
Nu de Reisplanner Xtra app nog..quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:26 schreef MTL het volgende:
Mooi nieuws voor de buitenlandse reizigers, vanaf vandaag kan er ook met creditcards betaald worden bij ns.nl, zoals voor groepstickets en andere reguliere treinkaartjes. Mastercard, Visa en AMEX worden geaccepteerd.
Dat ding stopt nu ook al in Berchem? Tering heequote:Op dinsdag 17 april 2018 13:56 schreef MTL het volgende:
[..]
Zie het probleem niet?
[ link | afbeelding ]
Kaartjes van ns.nl kan je (afhankelijk van de kaartsoort) gewoon in de app laden.quote:
jezus wat stopt dat hok veelquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:56 schreef MTL het volgende:
[..]
Zie het probleem niet?
[ link | afbeelding ]
Maar wel allerlei van de vliegtuigs afgekeken flextarieven hanteren hè. Het is immers een internasjoonale trein ergo kei hip.quote:
TGV Poste?quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Goederenvervoer over hsl's is nooit echt van de grond gekomen. Misschien dat het in italie wel gaat lukken, in oktober gaat er in ieder geval een bedrijf mee beginnnen http://railcolornews.com/(...)nsport-with-etr-500/
Hoe zit dat ook alweer? SLT voldoet net niet aan het remcriterium om 160 te mogen ofzo?quote:
Nee, er staat letterlijk dat de trein niet harder kan. Het verhaal van ATB komt namelijk verderop gewoon aan de orde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |