abonnement Unibet Coolblue
pi_178418982
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:20 schreef Hexagon het volgende:
Een Martin Bosma die zegt dat neuzen van linkse journalisten afgehakt moeten.
In welke context zei Bosma dat?
quote:
Tunahan Kuzu die de repressie van Erdogan goedpraat.
Er zijn reeds maatregelen getroffen om de gevolgen van de lange arm van Erdogan tegen te gaan.
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Erger dan een beetje roepen hoe gangstah je wel niet bent in sinterklaasrijm
Een significant deel van de rappers gaat wel wat verder dan dat.
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:23 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed als dit briljante plannetje door zou gaan dan zou het een precedent scheppen waar een monsterverbond van rechtspopulisten, linkse SJW-klaagzeikers en christelijke moraalridders meteen op zouden duiken. En aan het einde van de rit mogen we enkel nog luisteren naar truttenmuziek van Train, James Blunt of Celine Dion.
Verschillende partijen verenigen en zodoende de rafelrandjes eraf halen wat tot gevolg heeft dat de Nederlandse politiek weer wat saaier en degelijker wordt. Louter positief naar mijn idee.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2018 03:15:28 ]
pi_178419019
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:19 schreef Chewie het volgende:
Uiteraard maar de TS pleit om rap te reguleren maar waarom dan daar stoppen?[quote[Er is geen ander genre waarvan de fans oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit.[quote[Verder ben ik van mening dat iedereen maar moet luisteren wat diegene wil en vind je rap te ver gaan dan luister je het gewoon niet.
Prima, een leeftijdsgrens invoeren is eveneens een goede optie.
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 05:00:46 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178419410
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 03:04 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Je draait de boel nu om. Het ging over politici die het verbieden van bepaalde muziek tegen zouden willen houden omdat ze fan zijn van de artiesten die verantwoordelijk zijn voor de desbetreffende muziek.
wat ik zeg is niet het tegenovergestelde daarvan, ik mag hopen dat die politici er niet zijn in Nederland
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_178420666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 03:09 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

In welke context zei Bosma dat?

[..]

Er zijn reeds maatregelen getroffen om de gevolgen van de lange arm van Erdogan tegen te gaan.

[..]

Een significant deel van de rappers gaat wel wat verder dan dat.

[..]

Verschillende partijen verenigen en zodoende de rafelrandjes eraf halen wat tot gevolg heeft dat de Nederlandse politiek weer wat saaier en degelijker wordt. Louter positief naar mijn idee.
Ik kom steeds vaker figuren tegen op dit forum die niet zouden misstaan in Noord Korea.

Muziek verbieden :') _ !!!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_178420866
Het CDA-Tweede Kamerlid Sybrand van Haersma Buma gaat minister van justitie Hirsch Ballin vragen mogelijkheden te onderzoeken om de extreem-rechtse organisatie Blood & Honour te verbieden. De internationale organisatie zit achter de begin dit jaar geopende Nederlandse site landstorm-records.org waarop bezoekers neonazipropaganda kunnen bestellen, zoals cd’s, T-shirts en computerspellen. „We kunnen deze club niet accepteren in onze maatschappij. Dit zet aan tot haat”, aldus het Kamerlid gisterochtend in het Ikon-radioprogramma ’De andere wereld’.
Landstorm Records, een postorderbedrijfje, zou gevestigd zijn in Winschoten. De website is gelieerd aan de wereldwijde extreemrechtse organisatie Blood & Honour die in een aantal landen is verboden, waaronder Duitsland. In Nederland geldt geen verbod.

https://www.trouw.nl/home(...)ood-honour~a949cc8c/
pi_178421903
Ze zouden mensen die rap willen reguleren moeten reguleren. Zij hebben louter een negatieve impact op de samenleving met hun jaloezie.
Conscience do cost.
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:28:54 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178425142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 03:09 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

In welke context zei Bosma dat?
Deze

quote:
Er zijn reeds maatregelen getroffen om de gevolgen van de lange arm van Erdogan tegen te gaan.
Kuzu mag het nog steeds uiten

quote:
Een significant deel van de rappers gaat wel wat verder dan dat.
Zoals wat? En wat is dat ernstiger dan het verdedigen van het afnemen van burgerrechten van grote bevolingsgroepen?

quote:
Verschillende partijen verenigen en zodoende de rafelrandjes eraf halen wat tot gevolg heeft dat de Nederlandse politiek weer wat saaier en degelijker wordt. Louter positief naar mijn idee.
Het lijkt me vooral de artistieke vrijheid die het slachtoffer is. Mogen we alleen nog maar naar politiek correcte truttenmuziek luisteren zodat niemand er nog aanstoot aan kan nemen.
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 13:45:56 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178425469
Topic werkt wel op mijn lachspieren, overigens, blijkbaar is het verbieden van muziek nu al generaties lang een ding en toch overleven we het iedere keer weer.

In de jaren 50 wilde men rock 'n roll verbieden want het was anti-autoritair en laten we de jazz muziek niet vergeten, nog zo'n bron van verderf. Later gevolgd door hippies en hun muziek. En nu dan weer rap. _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 april 2018 @ 14:08:39 #84
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178425931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:45 schreef Tijger_m het volgende:
Topic werkt wel op mijn lachspieren, overigens, blijkbaar is het verbieden van muziek nu al generaties lang een ding en toch overleven we het iedere keer weer.

In de jaren 50 wilde men rock 'n roll verbieden want het was anti-autoritair en laten we de jazz muziek niet vergeten, nog zo'n bron van verderf. Later gevolgd door hippies en hun muziek. En nu dan weer rap. _O-
Je vergeet Metal waardoor een hele generatie zelfmoord zou plegen. :').
And so is the past
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 18:45:44 #85
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178431026
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Je vergeet Metal waardoor een hele generatie zelfmoord zou plegen. :').
Oh ja, Judas Priest in de rechtszaal om satanische boodschappen...ook zo'n hoogtepunt :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_178431248
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:45 schreef Tijger_m het volgende:
Topic werkt wel op mijn lachspieren, overigens, blijkbaar is het verbieden van muziek nu al generaties lang een ding en toch overleven we het iedere keer weer.

In de jaren 50 wilde men rock 'n roll verbieden want het was anti-autoritair en laten we de jazz muziek niet vergeten, nog zo'n bron van verderf. Later gevolgd door hippies en hun muziek. En nu dan weer rap. _O-
Er zijn zelfs rechtzaken ook gevoerd natuurlijk, helaas voor het establishment bleken de muzikanten niet bepaald achterlijk.
Dit is Dee Snider van Twisted Sister die even de vloer aanveegt met zulke figuren:
_O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 10 april 2018 @ 19:01:34 #87
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178431266
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er zijn zelfs rechtzaken ook gevoerd natuurlijk, helaas voor het establishment bleken de muzikanten niet bepaald achterlijk.
Dit is Dee Snider van Twisted Sister die even de vloer aanveegt met zulke figuren:
_O_
Straks even kijken, TS. _O_.
And so is the past
  dinsdag 10 april 2018 @ 19:02:52 #88
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178431283
Dit hadden we natuurlijk ook nog.

https://www.nytimes.com/1(...)sons-to-suicide.html
And so is the past
pi_178438722
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Je vergeet Metal waardoor een hele generatie zelfmoord zou plegen. :').
Terwijl het ironisch genoeg christelijke rock is die mij de strop doet overwegen.
Conscience do cost.
pi_178462084
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2018 16:15 schreef Reya het volgende:
Opvallend dat deze klassieker nog niet voorbij is gekomen, trouwens:

TBS BITCH _O_

Hahahaha, zo lekker fout, vieze mocro's. Maar een heerlijke duistere beat.
pi_178462123
Tot je er een mes bij haalt
Voel het met aids besmette staal
Als een geïnfecteerde injectienaald.
pi_178462224
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er zijn zelfs rechtzaken ook gevoerd natuurlijk, helaas voor het establishment bleken de muzikanten niet bepaald achterlijk.
Dit is Dee Snider van Twisted Sister die even de vloer aanveegt met zulke figuren:
_O_
Gaaf. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 12 april 2018 @ 12:59:30 #94
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178467633
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 14:16 schreef Alexandrier het volgende:
Dat rappers doorgaans bepaald geen positieve boodschap uitdragen is algemeen bekend en dat hoeft verder ook niet per definitie zo te zijn. Waar de schoen wringt is het feit dat een significant deel van de rappers structureel de rechtsstaat ondermijnt door het vertrouwen in bijvoorbeeld de politie schade te berokkenen. Verheerlijking van illegale activiteiten zijn ze eveneens niet vies van.

Moet de politiek geen streep trekken en duidelijk maken dat ook voor rappers de vrijheid van meningsuiting niet absoluut is?
Alleen voor niet-blanke rappers, dan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178467678
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er zijn zelfs rechtzaken ook gevoerd natuurlijk, helaas voor het establishment bleken de muzikanten niet bepaald achterlijk.
Dit is Dee Snider van Twisted Sister die even de vloer aanveegt met zulke figuren:
_O_
Was dit nog voor de parental advisory labels trouwens?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 12 april 2018 @ 13:03:43 #96
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178467704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 23:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Terwijl het ironisch genoeg christelijke rock is die mij de strop doet overwegen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178467745
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:
parental advisory labels
Even zoeken leert me dat die labels in '85 voor het eerst zijn gebruikt en deze hoorzitting was ook in '85.

https://en.wikipedia.org/wiki/Parental_Advisory
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178467804
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Even zoeken leert me dat die labels in '85 voor het eerst zijn gebruikt en deze hoorzitting was ook in '85.

https://en.wikipedia.org/wiki/Parental_Advisory
Ah oké cool.

Wel grappig om die verandering te zien, 8 jaar later kwam de Wu Tang Clan. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 12 april 2018 @ 22:33:47 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_178479512
ik las 'rap reguleren' en dacht dat het om een spoedwet zou gaan.

[ Bericht 16% gewijzigd door -XOR- op 12-04-2018 22:40:10 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_178479981
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2018 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een Noorse groep genaamd Zyklon gezien, toen sloegen de stoppen ook door ;)
Opgericht door leden van Emperor inderdaad, best een leuk bandje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')