abonnement Unibet Coolblue
pi_178120685


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:07:37 #2
131603 Afwazig
Serious business
pi_178120790
Maikuul en zijn Verge. Een mooie combi.
pi_178120849
Bitcoin
Monero
Decred
_O_

de rest
:')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_178120857
verge en tokenpay _O_
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178120930
hodl tot 2050 is de motto
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:29:25 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178121230
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:14 schreef Weissmania het volgende:
hodl tot 2050 is de motto
Dan kan ik al bijna met pensioen _O-

Iets eerder met winst verkopen zou toch wel fijn zijn :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178121432
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Dan kan ik al bijna met pensioen _O-
Ja heb je dan al de pensioen gerechtigde leeftijd van 89 bereikt?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178121554
Fok _O_
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:48:03 #9
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_178121597
VEN is echt een topcoin.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:56:03 #10
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178121796
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:10 schreef crpytoshill het volgende:
verge en tokenpay _O_
:')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 13:00:59 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178121920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:48 schreef betyar het volgende:
VEN is echt een topcoin.
Shitcoin
Heeft niet eens een whitepaper
partnerships :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178122228
Net een uberfijn mosterd soepje n de huig gegoten nageblust met een Italiaanse bol met filet american ei en ui.
Bitconnect!
Vakman pur sang
pi_178122752
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:56 schreef TimKuik het volgende:

[..]

:')
niet goed?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178123101
quote:
If your friend (who had a history of making grandiose ideas, but you also know is a pothead, never turned in his homework on time, and always showed up to meetings late) suddenly, out of the blue, pressed you to give him $1,000,000 for what he described as a huge, top secret, on the down low, once in a lifetime, money making opportunity, and gave you only 2 days to give him the dough, would you do it?

And on top of that, when you asked him what it was for, and he said, "bro, just be a bro and hurry up and give me the money first and then I'll tell you Monday night". And so then, like the trusting/hard working person that you are, you did wire him the money, but then he never bothered to meet you at all Monday night, but simply texted you, "thanks, talk to you Tuesday morning".

And so suspicious/worried you sneaks over to his house and peeks through his window, and you see him joking/celebrating in front of the mirror about taking off with the loot, and also rehearsing in front of the mirror about telling you that he will tell you what the money was for in another 3 weeks from now (after April 15th, Tax Day), would you at least be very suspicious and want to demand answers right now?!
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 13:56:08 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_178123266
Mensen die in Verge zitten en het allemaal geloofwaardig vinden verdienen het net zoals gerekt te worden als de Bitconnect mensen. Bizar.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 13:57:50 #16
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178123320
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:56 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die in Verge zitten en het allemaal geloofwaardig vinden verdienen het net zoals gerekt te worden als de Bitconnect mensen. Bizar.
Zelfde met Tron aanhangers.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178123815
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:56 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die in Verge zitten en het allemaal geloofwaardig vinden verdienen het net zoals gerekt te worden als de Bitconnect mensen. Bizar.
Eens.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178123824
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:57 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Zelfde met Tron aanhangers.
Eens2.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178124103
Ondertussen mn kmd bags vullen om over een jaartje of 1-2 een passief inkomen te hebben wanneer the flippening kmd-eth heeft plaatsgevonden
pi_178124448
Verge. Even hard gelachen daarnet. Die dev. _O-
pi_178124459
Heb trouwens 100 Wagerr gekregen van een scammer. Ik klikte wel op de link. :')
pi_178124470
Ook gewoon z’n crowdfunding potje openlaten voor “nog meer marketing” :')
pi_178124539
Buy percentage gaat trouwens weer omhoog. Dat is zeer positief.

https://www.turtlebc.com/tools/buy_percentage
pi_178124830


VENGOD
BMW PARTNERSHIP JAAAAAAAA
maar niet teveel vragen
pi_178124832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:56 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die in Verge zitten en het allemaal geloofwaardig vinden verdienen het net zoals gerekt te worden als de Bitconnect mensen. Bizar.
Only in crypto
pi_178124883
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 15:10 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Da's typisch zo'n lijstje naast elkaar :P
mag het weten
  dinsdag 27 maart 2018 @ 15:30:59 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178125247
Iemand ervaring met Google Authenticator overzetten naar een nieuwe telefoon?

Van de meeste logins heb ik wel een backup, maar van m'n google account niet :'). Heb wel nog toegang tot m'n oude telefoon, maar authenticator wil niet starten op m'n nieuwe telefoon. Ik blijf maar hangen op een soort van homescreen met de volgende melding

" Nadat u authenticatie in twee stappen heeft ingeschakeld voor account heeft u het volgende nodig

uw wachtwoord
een code die in deze app voor u wordt gegegenereerd.

Maar nergens een optie om een uberhaupt een account toe te voegen en een QR-code te scannen.

Gaat hier om een Motorola G5S, op android 7.1.1
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178125302
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 15:30 schreef fathank het volgende:
Iemand ervaring met Google Authenticator overzetten naar een nieuwe telefoon?

Van de meeste logins heb ik wel een backup, maar van m'n google account niet :'). Heb wel nog toegang tot m'n oude telefoon, maar authenticator wil niet starten op m'n nieuwe telefoon. Ik blijf maar hangen op een soort van homescreen met de volgende melding

" Nadat u authenticatie in twee stappen heeft ingeschakeld voor account heeft u het volgende nodig

uw wachtwoord
een code die in deze app voor u wordt gegegenereerd.

Maar nergens een optie om een uberhaupt een account toe te voegen en een QR-code te scannen.

Gaat hier om een Motorola G5S, op android 7.1.1
Volgens mij gaat dit niet heel gemakkelijk. Zijn vaak problemen mee. Met oude telefoon even 2FA uitschakelen op de betreffende website. Daarna met je nieuwe telefoon gelijk weer activeren.

Of nog beter, gebruik Authy voor 2FA. Die is zo over te zetten en heeft ook een desktop variant.
pi_178125350
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 15:30 schreef fathank het volgende:
Iemand ervaring met Google Authenticator overzetten naar een nieuwe telefoon?

Van de meeste logins heb ik wel een backup, maar van m'n google account niet :'). Heb wel nog toegang tot m'n oude telefoon, maar authenticator wil niet starten op m'n nieuwe telefoon. Ik blijf maar hangen op een soort van homescreen met de volgende melding

" Nadat u authenticatie in twee stappen heeft ingeschakeld voor account heeft u het volgende nodig

uw wachtwoord
een code die in deze app voor u wordt gegegenereerd.

Maar nergens een optie om een uberhaupt een account toe te voegen en een QR-code te scannen.

Gaat hier om een Motorola G5S, op android 7.1.1
Ik ben na mijn laatste telefoon switch over gegaan naar Authy. Bij Google heb je wel meerdere manieren om in te loggen buitenom je 2FA, dus daar kun je gewoon een nieuwe aanvragen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 15:39:05 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178125434
Oke, laat maar.

Blijkbaar een bug te pakken. Ik installeer net authenticator op m'n werk telefoon en daar krijg ik bijna hetzelfde startscreen, alleen met een button 'Configuratie starten'.

Doe ik op m'n eigen telefoon de app naar splitscreen verplaatsen komt die knop ineens tevoorschijn.

:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 16:36:08 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178126558
Iedere keer lijkt er een bounce te komen die binnen een korte tijd weer te niet wordt gedaan. Bi-polar koers.
pi_178127620
Daar is de bounce. Ik voel een pumpje aan komen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 17:24:39 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178127626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
Daar is de bounce. Ik voel een pumpje aan komen.
Nog niet door 8200 op Binance, daar zit de resistance voor nu lijkt het.
pi_178127822
Ieder snel de verge dumpen....
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 17:36:52 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178127880
MzS zegt bounce + pump en echt nog geen minuut later dumpt het _O-
pi_178128149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:36 schreef Kyran het volgende:
MzS zegt bounce + pump en echt nog geen minuut later dumpt het _O-
Onzin. Stijgingen gaan nooit in een rechte lijn
pi_178128602
Er gaat toch pas weer wat gebeuren als de Bitcoin flink zakt.

Dit schommelen tussen de 9 en 7 nodigt niet uit tot kopen.


* Dit is geen voorspelling, maar een ongezouten mening gebaseerd op mijn eigen logica.
pi_178128762
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:12 schreef TwztId het volgende:
Er gaat toch pas weer wat gebeuren als de Bitcoin flink zakt.

Dit schommelen tussen de 9 en 7 nodigt niet uit tot kopen.


* Dit is geen voorspelling, maar een ongezouten mening gebaseerd op mijn eigen logica.
Bron?
Vakman pur sang
pi_178128764
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:49 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Onzin.
vat het wel lekker samen allemaal ja
misschien onder je ctrl+v houden
pi_178128772
nu effe wat dukaten van me chest afhalen en uitgeven in de winkel
vrouwtje kookt niet vandaag, ik mag aan de slag :{
pi_178128873
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

vat het wel lekker samen allemaal ja
misschien onder je ctrl+v houden
Jij hebt vast weer coins die in deze barre tijden winstgevend zijn? Nog steeds geheim, of geef je ze al prijs hier?
pi_178128915
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:20 schreef Typisch het volgende:
nu effe wat dukaten van me chest afhalen en uitgeven in de winkel
vrouwtje kookt niet vandaag, ik mag aan de slag :{
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178128935
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:25 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij hebt vast weer coins die in deze barre tijden winstgevend zijn? Nog steeds geheim, of geef je ze al prijs hier?
Heb je dat nodig dan? Je hebt je eigen voorspellingen toch ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178129020
FOKcoin altijd prijs
pi_178129182
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bron?
M'n brein.
pi_178129247
eligma.io jongons
microsoft partnership jaaaaaa
mag je overigens wel gewoon naar vragen
pi_178129305
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 19:00:22 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178129488
Zo eten staat op het vuur, geduld geduld.

Trouwens, @MzS

pi_178129511
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:47 schreef Typisch het volgende:
eligma.io jongons
microsoft partnership jaaaaaa
mag je overigens wel gewoon naar vragen
Nou, vertel, wat gaat dat partnership inhouden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178129633
Verge gaat al op retour...
pi_178129638
Eth up hup
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2018 @ 19:15:27 #52
230491 Zith
pls tip
pi_178129760
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:25 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij hebt vast weer coins die in deze barre tijden winstgevend zijn? Nog steeds geheim, of geef je ze al prijs hier?
Elke coin is winstgevend op dit moment als je short.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2018 @ 19:16:09 #53
230491 Zith
pls tip
pi_178129772
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:47 schreef Typisch het volgende:
eligma.io jongons
microsoft partnership jaaaaaa
mag je overigens wel gewoon naar vragen
De partnership meme in 2018 :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:18:44 #54
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178129820
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:16 schreef Zith het volgende:

[..]

De partnership meme in 2018 :')
Precies. Dat noem ik tegenwoordig scharrelcoins.
pi_178129919
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:47 schreef Typisch het volgende:
eligma.io jongons
microsoft partnership jaaaaaa
mag je overigens wel gewoon naar vragen
dat jij mod bent geweest jezus.... :'(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 19:26:26 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178129982
Ik snap jullie afkeer tegen partnerships niet zo. Willen jullie geen mass adoption of hoe willen jullie dat bereiken?

Je wil toch dat giganten zoals Microsoft, BMW, DNV GL, Kuehne Nagel etc. blockchain gaan gebruiken zodat er een echte mass adoption gaat onstaan? Of denken jullie dat de hobbyclubs van 10 man dit zelf voorelkaar gaan krijgen?

Ik snap dat heel veel coins lege parnterships sluiten om prijs te stimuleren of interessant te doen, maar het slaat nu wel echt de andere kant op bij sommige mensen hier.
pi_178129985
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:23 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat jij mod bent geweest jezus.... :'(
pas mij graag aan
pi_178130000
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:26 schreef Kyran het volgende:
Ik snap jullie afkeer tegen partnerships niet zo. Willen jullie geen mass adoption of hoe willen jullie dat bereiken?

Je wil toch dat giganten zoals Microsoft, BMW, DNV GL, Kuehne Nagel etc. blockchain gaan gebruiken zodat er een echte mass adoption gaat onstaan? Of denken jullie dat de hobbyclubs van 10 man dit zelf voorelkaar gaan krijgen?

Ik snap dat heel veel coins lege parnterships sluiten om prijs te stimuleren of interessant te doen, maar het slaat nu wel echt de andere kant op bij sommige mensen hier.
het druist gewoon erg in tegen het decentrale aspect :Y
pi_178130046
in mijn achterhoofd denk ik nog steeds dat gecentraliseerde blockhainprojecten op de lange termijn niet de gene zijn die over gaan blijven

Waves, VEN, LSK noem het maar op zijn allemaal erg gecentraliseerd qua development. Als die teams morgen een andere manier van mining/nodes willen dan kunnen ze dat in theorie zo doorvoeren.

De kracht van een bitcoin e.d. is juist dat zoiets niet makkelijk mogelijk is. Dat is wat het waarde geeft in combinatie met blockchainshizzle.


einde brainfart

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2018 19:29:54 ]
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:30:09 #60
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178130076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:26 schreef Kyran het volgende:
Ik snap jullie afkeer tegen partnerships niet zo. Willen jullie geen mass adoption of hoe willen jullie dat bereiken?

Je wil toch dat giganten zoals Microsoft, BMW, DNV GL, Kuehne Nagel etc. blockchain gaan gebruiken zodat er een echte mass adoption gaat onstaan? Of denken jullie dat de hobbyclubs van 10 man dit zelf voorelkaar gaan krijgen?

Ik snap dat heel veel coins lege parnterships sluiten om prijs te stimuleren of interessant te doen, maar het slaat nu wel echt de andere kant op bij sommige mensen hier.
Het gaat er mij om dat het nu niets meer voor lijkt te stellen als er géén partnerships bij komen kijken. Het is de nieuwe manier om sneller populair te worden, maar stelt negen van de tien keer bitter weinig voor en voegt geen hol toe.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:30:22 #61
131603 Afwazig
Serious business
pi_178130078
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:26 schreef Kyran het volgende:
Ik snap jullie afkeer tegen partnerships niet zo. Willen jullie geen mass adoption of hoe willen jullie dat bereiken?

Je wil toch dat giganten zoals Microsoft, BMW, DNV GL, Kuehne Nagel etc. blockchain gaan gebruiken zodat er een echte mass adoption gaat onstaan? Of denken jullie dat de hobbyclubs van 10 man dit zelf voorelkaar gaan krijgen?

Ik snap dat heel veel coins lege parnterships sluiten om prijs te stimuleren of interessant te doen, maar het slaat nu wel echt de andere kant op bij sommige mensen hier.
Partnerships zijn vaak helemaal geen partnerships. Dat is het probleem.

Gewoon een product afnemen wordt tegenwoordig al gebracht als partnership. Hype creeëren.

Werk gewoon aan je product ofzo.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 19:32:11 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178130117
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:30 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Partnerships zijn vaak helemaal geen partnerships. Dat is het probleem.
Mee eens, maar nu wordt er gedaan alsof alle partnerships niks voorstellen. Dat bedoel ik met doorslaan.

Het is niet al te moeilijk om in te schatten wanneer een partnership echt is (DNV GL bij VeChain bijvoorbeeld) en iets toe weet te voegen of gewoon maar het noemen van een naam is.
pi_178130440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mee eens, maar nu wordt er gedaan alsof alle partnerships niks voorstellen. Dat bedoel ik met doorslaan.

Het is niet al te moeilijk om in te schatten wanneer een partnership echt is (DNV GL bij VeChain bijvoorbeeld) en iets toe weet te voegen of gewoon maar het noemen van een naam is.
Ja je leest dat duidelijk op de website van DNV-GL!
https://www.dnvgl.nl/news(...)uit-te-helpen-101685
Vakman pur sang
pi_178130516
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja je leest dat duidelijk op de website van DNV-GL!
https://www.dnvgl.nl/news(...)uit-te-helpen-101685
:') er is bewegend beeld te zien waarop DNV GL notabene speecht op de rebranding event van Vechain.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:56:59 #65
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178130715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:30 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Partnerships zijn vaak helemaal geen partnerships. Dat is het probleem.

Gewoon een product afnemen wordt tegenwoordig al gebracht als partnership. Hype creeëren.

Werk gewoon aan je product ofzo.
Dat heet gewoon PR, niks mis mee. Gunstig imago creeren voor zowel het crypto-project als het bedrijf, dat de "partnership" aangaat.

Je moet toch ergens beginnen en het is ook onderdeel van aan een produkt/je bedrijf te werken.
The best firms advertise the least...
pi_178130998
manipulators weer bezig
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178131028
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:08 schreef crpytoshill het volgende:
manipulators weer bezig
Dan gaat het weer down dus?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178131041
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan gaat het weer down dus?
btc is al -3%
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178131084
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') er is bewegend beeld te zien waarop DNV GL notabene speecht op de rebranding event van Vechain.
Hier staat het wel Vechain! Zie je nou wel😂

https://www.dnvgl.nl/news(...)-te-vertellen-113549
Vakman pur sang
pi_178131597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:00 schreef Kyran het volgende:
Zo eten staat op het vuur, geduld geduld.

Trouwens, @MzS

[ afbeelding ]
En klopt dus. Bounce direct omlaag! MzS kan je tenminste op vertrouwen! Jij met je we gaan omhoog vanmiddag:(
pi_178131632
Lage 7k voor einde week. Ik heb het al eerder geroepen!
pi_178131684
Ach ik pleur blockfolio en delta lekker van mijn telefoon, zie het over een jaar wel weer.
pi_178131763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lage 7k voor einde week. Ik heb het al eerder geroepen!
zou goed kunnen
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178131771
Vrees ook met grote vrezen voor crypto. Btc gaat eth achterna qua correctie. Thans, wat mijn berekeningen aangeven. Voorzichtige voorspelling: mid JUL 3K
pi_178131809
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Vrees ook met grote vrezen voor crypto. Btc gaat eth achterna qua correctie. Thans, wat mijn berekeningen aangeven. Voorzichtige voorspelling: mid JUL 3K
mooi inkoopmomentje dus. En dan zijn we eind 2018 allemaal miljonair!
pi_178131821
de lange termijn trend zit dan op 4k, denk niet dat ie daar door heen gaat.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178131855
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lage 7k voor einde week. Ik heb het al eerder geroepen!
Ik wacht met smacht op 4,5K, dan kan Eggs komen roepen dat z'n fibo klopte. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178132008
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Vrees ook met grote vrezen voor crypto. Btc gaat eth achterna qua correctie. Thans, wat mijn berekeningen aangeven. Voorzichtige voorspelling: mid JUL 3K
November 1k, Crypto markt is dood. RIP Crypto.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178132030
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:36 schreef Luppie0110 het volgende:
Ach ik pleur blockfolio en delta lekker van mijn telefoon, zie het over een jaar wel weer.
Gewoon durven kijken. In het begin kon ik ook uit mijn plaat gaan om een dalende koers. Totdat ik de trends ben gaan inzien en daarop slim wist in te spelen. En kijk nu: Nu maak ik anderen rijk met mijn voorspellingen!
pi_178132059
Weet iemand waar ik goedkoop mijn Ethereum kan cashen? Is Litebit goed?
pi_178132102
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:49 schreef TRON2.0 het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop mijn Ethereum kan cashen? Is Litebit goed?
Bij mij.
pi_178132234
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Vrees ook met grote vrezen voor crypto. Btc gaat eth achterna qua correctie. Thans, wat mijn berekeningen aangeven. Voorzichtige voorspelling: mid JUL 3K
we noteren hem weer ^O^
pi_178132254
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:48 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Nu maak ik anderen rijk met mijn voorspellingen!
misschien moet je je wallet adres in je sig zetten, dan kunnen we doneren van onze winsten
pi_178132274
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:48 schreef Manzonderschouders het volgende:
Totdat ik de trends ben gaan inzien en daarop slim wist in te spelen. En kijk nu: Nu maak ik anderen rijk met mijn voorspellingen!
hahahha ik moest lachen :D _O-
pi_178132575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

misschien moet je je wallet adres in je sig zetten, dan kunnen we doneren van onze winsten
Puik plan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178132594
Instappen maar
pi_178132764
7k instappen 9k uitstappen
Repeat
Repeat
Repeat


.Bot
pi_178132794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 21:13 schreef Jed1Gam het volgende:
7k instappen 9k uitstappen
Repeat
Repeat
Repeat

.Bot
Denken patroon gespot, rekt gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178132968
7300
Lambo of Rekt
pi_178133332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 21:20 schreef EggsTC het volgende:
7300
Is dat fibo certified?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178133872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is dat fibo certified?
Nee, glazen bol certified.
Lambo of Rekt
pi_178135668
hoe is het jonges
pi_178135675
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:54 schreef Weissmania het volgende:
hoe is het jonges
Goed!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 22:57:30 #94
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178135722
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:54 schreef Weissmania het volgende:
hoe is het jonges
Kut, alles met verlies verkocht. Zag toen meteen een groene candle op de 1 minute chart, dus duurder teruggekocht, was een bull trap, dus weer lager verkocht ..... Ik kap er mee. kut crypto.
pi_178135725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goed!
Je hebt 200 ven wat kan jou gebeuren ? 😅
Vakman pur sang
pi_178135820
Is de samenwerking vN Verge met TWITTER al bekend gemaakt jongens.?!

You heard it here first!!
pi_178135843
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kut, alles met verlies verkocht. Zag toen meteen een groene candle op de 1 minute chart, dus duurder teruggekocht, was een bull trap, dus weer lager verkocht ..... Ik kap er mee. kut crypto.
:')
For real?
pi_178135958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kut, alles met verlies verkocht. Zag toen meteen een groene candle op de 1 minute chart, dus duurder teruggekocht, was een bull trap, dus weer lager verkocht ..... Ik kap er mee. kut crypto.
hoe dan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:09:00 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178135979
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
For real?
_O-

Was ik zo overtuigend?
pi_178136057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Was ik zo overtuigend?
sarcasme of grapjes zijn lastig op de interwebz :)
pi_178136074
KyranGod _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:16:05 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178136153
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

sarcasme of grapjes zijn lastig op de interwebz :)
Snap ik, maar ik had gehoopt dat ik iets meer indruk had gemaakt :P NIet als iemand die dingen koopt/verkoopt n.a.v. 1 minute charts :P :')

99% van mijn portfolio zit netjes in mijn wallet en verkoop ik pas als ik bepaalde thresholds behaal. Overige 1% trade ik een beetje mee, beetje nieuws/hypes etc. achterna en kijken of ik er wat winst uit kan halen, meer voor de fun :P
pi_178136228
Haha, die reacties
crypto_beak twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 17:26:31 Some coins you think are good but are in fact trash: EOS, IOTA, CARDANO, VEN, TRX, NEO reageer retweet
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:20:11 #104
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178136248
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:19 schreef Typisch het volgende:
Haha, die reacties
crypto_beak twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 17:26:31 Some coins you think are good but are in fact trash: EOS, IOTA, CARDANO, VEN, TRX, NEO reageer retweet
De helft is wel trash though :9
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:21:33 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178136276
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:20 schreef Chaes het volgende:

[..]

De helft is wel trash though :9
Alleen VEN niet!

VeChain _O_

pi_178136281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alleen VEN niet!

VeChain _O_

[ afbeelding ]
BMW PARTNERSHIP JAAAAAAAAAAAAAAAA
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:22:23 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178136290
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

BMW PARTNERSHIP JAAAAAAAAAAAAAAAA
Fuck BWM. Nutteloos.

DNV GL _O_
pi_178136300
partnerships _O_
crypto _O_
pi_178136314
goed team
pi_178136323
100k$ marketing budget
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:24:18 #111
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178136332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alleen VEN niet!

VeChain _O_

[ afbeelding ]
Laten we het hopen :'( :Y
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:29:25 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178136454
Heb nog steeds veel vertrouwen in VeChain, maar gewoon nooit verliefd raken op je coins.

Vergeleken met velen hier ben ik nog relatief nieuw, maar winst weten te pakken en niet te hebberig zijn zijn echt de belangrijkste dingen die ik in de eerste 3 maanden heb geleerd.

Heb nu dus threshold wanneer ik coins ga verkopen. Als die bereikt zijn moet ik er gewoon naar handelen en niet hebberig zijn en daardoor weer winst zien verdampen. Als het verder stijgt heb ik nog steeds een leuke hoeveelheid om meer winst mee te pakken. Als het toch daalt dan heb je er in ieder geval al wat winst uit weten te halen en eindig je niet met een mega bag om te holden.

Nu nog ergens een bull market vinden ... anders ben ik alsnog bagholder van 10 alts :P
pi_178136512
Ik ga binnenkort eens wat topics teruglezen uit december/januari
pi_178136529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ga binnenkort eens wat topics teruglezen uit december/januari
En dan de leukste quotes hier neer plempen.

Edit: 63k posts op de fok *O* :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:35:02 #115
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_178136595
XVG gaat stijgen nu de kans.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:36:35 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178136634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:35 schreef Kuifje774 het volgende:
XVG gaat stijgen nu de kans.
Sorry, maar je bent toch niet goed wijs als je in zo'n red flag coin gaat investeren.

Ik snap het echt niet. Wat zou er zo goed moeten zijn aan Verge? Kan jij dat uitleggen?
pi_178136651
XVG heeft mij wel een toekomstige keuken opgeleverd met het kleine restje wat ik had.
XVG _O_
pi_178136706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry, maar je bent toch niet goed wijs als je in zo'n red flag coin gaat investeren.

Ik snap het echt niet. Wat zou er zo goed moeten zijn aan Verge? Kan jij dat uitleggen?
Heb ik al een keer gedaan, zoek maar op. Anderen hebben het ook gelezen
pi_178136717
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:40 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Heb ik al een keer gedaan, zoek maar op. Anderen hebben het ook gelezen
Godverdomme.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178136736
pi_178136854
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Godverdomme.
In de wetenschappelijke debat-wereld wordt het ook wel de AltijdGelijk methode genoemd. Waterdicht. De grondlegger kunnen we allemaal wel raden _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:49:21 #122
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178136921
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:40 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Heb ik al een keer gedaan, zoek maar op. Anderen hebben het ook gelezen
Moest hardop lachen :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 23:51:30 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178136959
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
XVG heeft mij wel een toekomstige keuken opgeleverd met het kleine restje wat ik had.
XVG _O_
Nou ja, niks mis met geld verdienen met shitcoins. Heb het ook gedaan met TRX. Snap echter niet waarom iemand er nu in zou stappen na weer een leugen.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:51:41 #124
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178136963
Jongens (en Dames), ik heb vandaag toch maar weer 3% winst gemaakt, met name dankzij BAT *O*

In BTC, ow, maar die is ook gezakt :? Weg winst }:|
The best firms advertise the least...
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:53:59 #125
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_178137001
Is nu een hype , Lage instap. Voor weinig heb je straks een hoop.

Prive heeft de toekomst. ondanks dat er nog veel moet gebeuren en het tegen werking van de bange politiek.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:54:51 #126
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178137013
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

BMW PARTNERSHIP JAAAAAAAAAAAAAAAA
Als het nu Lambo Partnership was :P
The best firms advertise the least...
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:55:42 #127
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_178137029
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, niks mis met geld verdienen met shitcoins. Heb het ook gedaan met TRX. Snap echter niet waarom iemand er nu in zou stappen na weer een leugen.
Bij XVG is er nooit een leugen geweest. alleen ongeduldige mensen.
  woensdag 28 maart 2018 @ 00:01:55 #128
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178137144
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:55 schreef Kuifje774 het volgende:

[..]

Bij XVG is er nooit een leugen geweest. alleen ongeduldige mensen.
En daar geef je als crypto-project dan aan toe? Okay, het heeft hun populair gemaakt, maar je wordt regelrecht afgestraft als je je beloftes niet kan waarmaken in deze nieuwe hoog competitieve markt.
The best firms advertise the least...
pi_178137147
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:55 schreef Kuifje774 het volgende:

[..]

Bij XVG is er nooit een leugen geweest. alleen ongeduldige mensen.
behalve dan het feit dat die coin nog heul niet anoniem was een tijdje terug
weet niet hoe het nu is :)
  woensdag 28 maart 2018 @ 00:07:22 #130
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_178137222
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

behalve dan het feit dat die coin nog heul niet anoniem was een tijdje terug
weet niet hoe het nu is :)
Het is momenteel anoniem. en het word nog beter.. Daarom over ongeduldige mensen. Bitcoint heeft er ook jaren over gedaan en dat zelfs in stilte om de 15K te halen.

Geef Verge de tijd, nu voor kleine inleg kun je later veel plezier hebben.
pi_178137307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:07 schreef Kuifje774 het volgende:

[..]

Het is momenteel anoniem. en het word nog beter.. Daarom over ongeduldige mensen. Bitcoint heeft er ook jaren over gedaan en dat zelfs in stilte om de 15K te halen.

Geef Verge de tijd, nu voor kleine inleg kun je later veel plezier hebben.
Hoeveel krijg je per post?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178137310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:07 schreef Kuifje774 het volgende:

[..]

Het is momenteel anoniem. en het word nog beter.
. Daarom over ongeduldige mensen. Bitcoint heeft er ook jaren over gedaan en dat zelfs in stilte om de 15K te halen.

Geef Verge de tijd, nu voor kleine inleg kun je later veel plezier hebben.
Ohja?
https://hackernoon.com/wh(...)privacy-6fbcab232fb5

Zijn deze problemen opgelost?
  woensdag 28 maart 2018 @ 00:19:01 #133
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178137373
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

behalve dan het feit dat die coin nog heul niet anoniem was een tijdje terug
weet niet hoe het nu is :)
Staat nog op de roadmap zoals de meeste tokens gewedige plannen hebben. Als je maar protocollen als Segwit, lightning, ERC20, privacy naar buiten gooit, tel je misschien nu mogelijk mee:

We zien in de komende jaren wel, wie hunzaken gerealiseerd hebben en ook op het juiste moment hun kansen grijpen en acceptatie via hun commerciele "gevestigde economie" partners (daar is ie weer) en overheden hebben of op een andere inventieve manier de concurrentie kunnen verslaan.
The best firms advertise the least...
pi_178137379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:07 schreef Kuifje774 het volgende:

[..]

Het is momenteel anoniem. en het word nog beter.. Daarom over ongeduldige mensen. Bitcoint heeft er ook jaren over gedaan en dat zelfs in stilte om de 15K te halen.

Geef Verge de tijd, nu voor kleine inleg kun je later veel plezier hebben.
:')

Speeltijd is weer over! Terug naar je Verge topic-hok :W
pi_178137453
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')

Speeltijd is weer over! Terug naar je Verge topic-hok :W
Welke projecten zit jij atm naar te kijken eigenlijk?

Nog een obscure Aziatische coin ofzo?
pi_178137521
quote:
6s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke projecten zit jij atm naar te kijken eigenlijk?

Nog een obscure Aziatische coin ofzo?
EOS, en de ICX/WAN/AEON triangel.

Obscure Asia coin is CPC maar daar heb ik er nu genoeg van, eerst maar eens wat ontwikkeling daarin.

POA en QRL zijn ook wel interessant.

Oh en DGX officiële release date! KYC is open. https://www.reddit.com/r/(...)_for_dgx_gold_token/

Als laatste, bovenstaande is allemaal onzin, ik heb alles gedoneerd aan Verge en ben all in op donaties voor een uitstelling van een aankondiging van een potentiële samenwerking. Als het goed is wordt dit het biggest thing in crypto. Ever. Een aso met een petje achterstevoren zei dat namelijk op een YouTube filmpje gefilmd in een slaapkamer dat later offline is gehaald.

:')14.gif
pi_178137528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:07 schreef Kuifje774 het volgende:

[..]

Het is momenteel anoniem. en het word nog beter.. Daarom over ongeduldige mensen. Bitcoint heeft er ook jaren over gedaan en dat zelfs in stilte om de 15K te halen.

Geef Verge de tijd, nu voor kleine inleg kun je later veel plezier hebben.
When Lambo sir?

Wordt dit de nieuwe Bitcoint?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178137550
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178139249
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178140492
Geweldige inkoopmogelijkheid voor meer ETH!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 maart 2018 @ 06:47:40 #144
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178140644
Geen idee waarom ik nu opeens mijn Verge van de hand zou moeten doen?

Ik wacht immers tot juni voordat ik 20% van mijn portfolio van de hand doe. Wat er in de tussentijd met de prijs gebeurd maakt mij niet zoveel uit. Typisch wel dat het wordt uitgesteld tot 16 april :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 28 maart 2018 @ 06:51:47 #145
61320 TwztId
ja toch..
pi_178140661
quote:
De "buy altcoins" grafiek is een bubbel !
  woensdag 28 maart 2018 @ 07:08:41 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178140698
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

EOS, en de ICX/WAN/AEON triangel.

Obscure Asia coin is CPC maar daar heb ik er nu genoeg van, eerst maar eens wat ontwikkeling daarin.

POA en QRL zijn ook wel interessant.

Oh en DGX officiële release date! KYC is open. https://www.reddit.com/r/(...)_for_dgx_gold_token/

Als laatste, bovenstaande is allemaal onzin, ik heb alles gedoneerd aan Verge en ben all in op donaties voor een uitstelling van een aankondiging van een potentiële samenwerking. Als het goed is wordt dit het biggest thing in crypto. Ever. Een aso met een petje achterstevoren zei dat namelijk op een YouTube filmpje gefilmd in een slaapkamer dat later offline is gehaald.

:')[ afbeelding ]
CPC ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178140787
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 05:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geweldige inkoopmogelijkheid voor meer ETH!
Volgende maand gratis bij een pakje boter.

:')
pi_178140813
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 07:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Volgende maand gratis bij een pakje boter.

:')
En een graties bitcoin bij 2 bakken Heineken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178140859
Ven gratis bij een pakje Marlboro
pi_178140861
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 06:47 schreef Maikuuul het volgende:
Geen idee waarom ik nu opeens mijn Verge van de hand zou moeten doen?

Ik wacht immers tot juni voordat ik 20% van mijn portfolio van de hand doe. Wat er in de tussentijd met de prijs gebeurd maakt mij niet zoveel uit. Typisch wel dat het wordt uitgesteld tot 16 april :')
Ah, ik snap em. Jij wacht op de slow bleed!
pi_178140864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 07:34 schreef Jed1Gam het volgende:
Ven gratis bij een pakje Marlboro
Mag niet, acties met tabak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178140932
Mensen die Verge shillen hahahahaha
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178140945
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178140952
Verge gratis te doneren voor partnerschap met Carlos Matos.
pi_178141046
Verge is echt wel een soort van toppunt van belachelijkheid. Dat daar mensen nog in geloven 😂
Vakman pur sang
  woensdag 28 maart 2018 @ 08:17:16 #156
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178141078
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 07:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ah, ik snap em. Jij wacht op de slow bleed!
Wie weet pakt het gunstig uit. Misschien niet.

Ik denk dat menig Fokker zich meer zorgen maakt over Verge dan ik :') ik wacht het lekker af (en ondertussen reis en geniet ik lekker verder).
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 28 maart 2018 @ 08:32:36 #157
131603 Afwazig
Serious business
pi_178141212
sudo apt-get install java*

Partnership met Oracle jaaaaaaaaaa

WASSA WASSA WASSA VERGECONNEEEEEECT
  woensdag 28 maart 2018 @ 08:41:35 #158
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178141288
Voorlopig is Maikuuul lekker op reis en van zijn Verge verdiensten aan het genieten. En maar afgeven hier. :')
  woensdag 28 maart 2018 @ 08:49:58 #159
131603 Afwazig
Serious business
pi_178141360
Ik gun iedereen zijn winst. Het is volgens mij ook geen afgunst maar meer het belachelijk maken van een overduidelijke scam. Zoals bitconnect destijds.

Je kan geld verdienen met elke shitcoin maar we moeten niet doen alsof dit normaal is en blijvend.
pi_178141397
Ach, bijna al die alts zijn scam. Reden dat veel klapt op het moment.
pi_178141404
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ach, bijna al die alts zijn scam. Reden dat veel klapt op het moment.
MzS, wat een god _O_
Lambo of Rekt
pi_178141411
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:41 schreef hodlwave het volgende:
Voorlopig is Maikuuul lekker op reis en van zijn Verge verdiensten aan het genieten. En maar afgeven hier. :')
Als een koning in de derde wereld
pi_178141415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ach, bijna al die alts zijn scam. Reden dat veel klapt op het moment.
Hier ben ik het wel met je eens. Die warboel aan ICO's is gewoon niet goed.
pi_178141416
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Als een koning in de derde wereld
Wat een god _O_
Lambo of Rekt
pi_178141424
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ach, bijna al die alts zijn scam. Reden dat veel klapt op het moment.
Bij Klaasweetalles les gehad?
  woensdag 28 maart 2018 @ 08:56:14 #166
131603 Afwazig
Serious business
pi_178141427
Vorig jaar rond deze tijd was ik een gezonde jongeman die lekker bezig was in de wereld van Crypto. Tegenwoordig heb ik wekelijks een chemo omdat ik kanker heb gekregen van de posts van banshee en mzs. :{
pi_178141430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:55 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel met je eens. Die warboel aan ICO's is gewoon niet goed.
En dat gaat ook invloed hebben op ETH straks, als blijkt dat 90% kei, en keihard faalt. Dan zijn er ineens een heleboel centjes weg.
Lambo of Rekt
pi_178141446
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dat gaat ook invloed hebben op ETH straks, als blijkt dat 90% kei, en keihard faalt. Dan zijn er ineens een heleboel centjes weg.
Mt Gox 2.0 maar dan anders. Ook die mensen (Chefs ICO's) gaan straks ETH dumpen wanneer de prijzen aantrekken. We weten waar de vorige dip mee startte. Er zit echt mega veel ETH in projecten die gaan mislukken. Dat zit nu nog een soort van vast omdat de projecten nog net niet omvallen.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 09:10:44 #169
230491 Zith
pls tip
pi_178141595
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:56 schreef Afwazig het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was ik een gezonde jongeman die lekker bezig was in de wereld van Crypto. Tegenwoordig heb ik wekelijks een chemo omdat ik kanker heb gekregen van de posts van banshee en mzs. :{
Je mag er zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178141622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:56 schreef Afwazig het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was ik een gezonde jongeman die lekker bezig was in de wereld van Crypto. Tegenwoordig heb ik wekelijks een chemo omdat ik kanker heb gekregen van de posts van banshee en mzs. :{
Neem nog wat vissoep. Je bent een hardwerkende volwassen man.
pi_178141678
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:56 schreef Afwazig het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was ik een gezonde jongeman die lekker bezig was in de wereld van Crypto. Tegenwoordig heb ik wekelijks een chemo omdat ik kanker heb gekregen van de posts van banshee en mzs. :{
Hoe dom kan je zijn. Stop met lezen dan. Maar schijnbaar zijn onze posts nog verslavender dan peuken.

Jij zat een jaar terug overigens helemaal nog niet in crypto.

[ Bericht 4% gewijzigd door Manzonderschouders op 28-03-2018 09:24:13 ]
pi_178141804
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:16 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoe dom kan je zijn. Stop met lezen dan. Maar schijnbaar zijn onze posts nog verslavender dan peuken.

Jij zat een jaar terug overigens helemaal nog niet in crypto.
:o
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:27:02 #173
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178141836
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:41 schreef hodlwave het volgende:
Voorlopig is Maikuuul lekker op reis en van zijn Verge verdiensten aan het genieten. En maar afgeven hier. :')
Het had natuurlijk veel meer kunnen zijn als ik optijd was uitgestapt. Maar gelukkig is Azie goedkoop ;)

Ik ben niet afhankelijk van mijn crypto verdiensten omdat ik in Australie heb gewerkt. Maar een extra zakcentje is wel fijn. Tevens heb ik de nieuwe meubels van mijn ouders deels betaald+ mijn broer een reisje cadeau gedaan.

Mijn portfolio is nog steeds aardig dus waarom zou ik me druk maken. En dit allemaal met een investering van 50 euro.

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik toen niet 500 euro erin had gestopt. Dan had ik 100% zeker uitgecashed op 1 miljoen. Maarja glazen bol
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178141853
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Het had natuurlijk veel meer kunnen zijn als ik optijd was uitgestapt. Maar gelukkig is Azie goedkoop ;)

Ik ben niet afhankelijk van mijn crypto verdiensten omdat ik in Australie heb gewerkt. Maar een extra zakcentje is wel fijn. Tevens heb ik de nieuwe meubels van mijn ouders deels betaald+ mijn broer een reisje cadeau gedaan.

Mijn portfolio is nog steeds aardig dus waarom zou ik me druk maken
En nu ga je ons ook ff een reisje cadeau doen? :9 :D
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:30:25 #175
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178141908
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En nu ga je ons ook ff een reisje cadeau doen? :9 :D
Jazeker wel. Kaartje van de kruidvat om de trein te pakken naar Maastricht. Kunnen we bieren :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:30:49 #176
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178141919
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Het had natuurlijk veel meer kunnen zijn als ik optijd was uitgestapt. Maar gelukkig is Azie goedkoop ;)

Ik ben niet afhankelijk van mijn crypto verdiensten omdat ik in Australie heb gewerkt. Maar een extra zakcentje is wel fijn. Tevens heb ik de nieuwe meubels van mijn ouders deels betaald+ mijn broer een reisje cadeau gedaan.

Mijn portfolio is nog steeds aardig dus waarom zou ik me druk maken
Je broer en ouders zullen je wel dankbaar zijn, tof zeg. Wat kost het daar nou om een wandelende SOA uit elkaar te trekken? :@
pi_178141920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik gun iedereen zijn winst. Het is volgens mij ook geen afgunst maar meer het belachelijk maken van een overduidelijke scam. Zoals bitconnect destijds.

Je kan geld verdienen met elke shitcoin maar we moeten niet doen alsof dit normaal is en blijvend.
Dat geldt voor de hele cryptomarkt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178141927
Marketcap rond de 300
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:31:15 #179
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178141930
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat geldt voor de hele cryptomarkt.
Eens.
pi_178141940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik gun iedereen zijn winst. Het is volgens mij ook geen afgunst maar meer het belachelijk maken van een overduidelijke scam. Zoals bitconnect destijds.

Je kan geld verdienen met elke shitcoin maar we moeten niet doen alsof dit normaal is en blijvend.
Eens
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178141942
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat geldt voor de hele cryptomarkt.
Klopt, en je hoeft maar 1 idioot als mcafee te hebben en de meest waardeloze coins schieten moon, dus ja....
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:35:28 #182
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178141991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:30 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Je broer en ouders zullen je wel dankbaar zijn, tof zeg. Wat kost het daar nou om een wandelende SOA uit elkaar te trekken? :@
Ja ze waren er heel blij mee. Ik vind geld niet erg belangrijk dus geef het graag weg aan mensen om wie ik geef (als ik het kan missen).

Betalen voor sex in Azie :'). Misschien voor oudere mannetjes ofzo, avondje Tinderen en je hebt zo +30matches met vrouwen die je in Nederland niet eens zouden aankijken.

Verblijf nu bij een local (20jr) en haar familie. Puur genieten en veel leuker dan in een hostel verblijven
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178142012
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:35 schreef Maikuuul het volgende:
+30matches met vrouwen die je in Nederland niet eens zouden aankijken.
ja mooi he :')
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:41:53 #184
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178142113
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:35 schreef Maikuuul het volgende:
Ja ze waren er heel blij mee. Ik vind geld niet erg belangrijk dus geef het graag weg aan mensen om wie ik geef (als ik het kan missen).
Doe je goed en hoor je niet vaak. :o Geld is in zoverre belangrijk dat het prettig is als je jezelf goed kan redden in de vorm van eten en onderdak. Veel geld hebben zorgt ook weer voor de nodige problemen, al denken de meeste mensen dat je dolgelukkig zal zijn met een hele vracht.
pi_178142144
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:41 schreef hodlwave het volgende:
Voorlopig is Maikuuul lekker op reis en van zijn Verge verdiensten aan het genieten. En maar afgeven hier. :')
Nee, want hij hodl ze terwijl het langzaam de afgrond in stort.

VOLWASSEN MAN MET PETJE ACHTERSTEVOREN HODLGANG!
pi_178142169
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:35 schreef Maikuuul het volgende:

[..]


Verblijf nu in een local (20jr) en haar familie. Puur genieten en veel leuker dan in een hostel verblijven
FTFY
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:45:23 #187
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178142173
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nee, want hij hodl ze terwijl het langzaam de afgrond in stort.

VOLWASSEN MAN MET PETJE ACHTERSTEVOREN HODLGANG!
Op het moment bezit ik geen enkele coin die het lekker doet, dus had ik net zo goed Verge kunnen hebben.
pi_178142184
Mensen die zoveel geld hebben dat ze niet blij zijn met hun groene Lambo en daarom maar een blauwe Lambo kopen en omdat ze er toch zijn ook maar een oranje Lambo... :')

Als je niet meer hoeft te sparen of nooit meer hoeft te wachten tot je iets moois kan aanschaffen, dan snap ik dat je best depressief kan worden, waar ligt de uitdaging dan?
pi_178142192
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:45 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Op het moment bezit ik geen enkele coin die het lekker doet, dus had ik net zo goed Verge kunnen hebben.
je naam is dan ook hodlwave

:')14.gif
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:48:01 #190
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178142210
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

je naam is dan ook hodlwave

:')[ afbeelding ]
kthxbye
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:48:22 #191
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178142213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:41 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Doe je goed en hoor je niet vaak. :o Geld is in zoverre belangrijk dat het prettig is als je jezelf goed kan redden in de vorm van eten en onderdak. Veel geld hebben zorgt ook weer voor de nodige problemen, al denken de meeste mensen dat je dolgelukkig zal zijn met een hele vracht.
Genoeg geld om jezelf te onderhouden geeft zeker rust. Dat heb ik dan ook goed in orde allemaal. Als ik kijk naar mijn maandelijkse uitgaven tijdens reizen dan is dat ongeveer 1/3e dan wat ik in Nederland zou uitgeven met een fulltime baan qua huur etc.

Momenteel kan ik alles doen wat ik wil. Dus waarom zou ik me druk maken als mijn portfolio flink zakt. Zolang je niks uitcasht ist maar virtueel. Als ik aan de top van Verge had omgezet naar btc, dan had ik nu ook slechts 40% van de waarde gehad (van 18k naar 8k).

Zodra je het op je bank hebt is het pas "echt"
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178142230
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

je naam is dan ook hodlwave

:')[ afbeelding ]
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:48 schreef hodlwave het volgende:

[..]

kthxbye
HODLOLOLOLOLOOLOLOLTXHBYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUNVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAJAAJAJAJAJAJJAJAJAMOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:51:02 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_178142259
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:16 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoe dom kan je zijn. Stop met lezen dan. Maar schijnbaar zijn onze posts nog verslavender dan peuken.

Jij zat een jaar terug overigens helemaal nog niet in crypto.

Nee is goed man. :D
pi_178142269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]


[..]

HODLOLOLOLOLOOLOLOLTXHBYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUNVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAJAAJAJAJAJAJJAJAJAMOEHOEHOEHOEN
JAJAJAJA JONGENS DE LISK SDK IS NU TE DOWNLOADEN MAZZZZXXX KORBEK HEEFT 49 UUR IN DE BERGHAIN STAAN BEUKEN OP DE DECLOPEMENT TT MOEOOOONNNN LIVESTREAM NU ONLINEE
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:51:39 #196
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178142279
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:48 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Genoeg geld om jezelf te onderhouden geeft zeker rust. Dat heb ik dan ook goed in orde allemaal. Als ik kijk naar mijn maandelijkse uitgaven tijdens reizen dan is dat ongeveer 1/3e dan wat ik in Nederland zou uitgeven met een fulltime baan qua huur etc.

Momenteel kan ik alles doen wat ik wil. Dus waarom zou ik me druk maken als mijn portfolio flink zakt. Zolang je niks uitcasht ist maar virtueel. Als ik aan de top van Verge had omgezet naar btc, dan had ik nu ook slechts 1/3e van de waarde gehad (van 18k naar 6k).

Zodra je het op je bank hebt is het pas "echt"
Je hebt een prachtige winst gepakt en mocht er nog meer uit komen, dan is het mazzel. Het is nu eenmaal niet te voorspellen wanneer je het beste uit kan cashen. Heb je trouwens niet de neiging om daar voorgoed te blijven?
pi_178142394
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:51 schreef kthxbye het volgende:

[..]

JAJAJAJA JONGENS DE LISK SDK IS NU TE DOWNLOADEN MAZZZZXXX KORBEK HEEFT 49 UUR IN DE BERGHAIN STAAN BEUKEN OP DE DECLOPEMENT TT MOEOOOONNNN LIVESTREAM NU ONLINEE
MOEHOEHOEHOEHOEN LISK NAAR 300 DUIZEND MILJOEN MILJARD EURO PER STUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK JAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_178142407
Waarom zijn jullie zo raar?
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:58:41 #199
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178142454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:51 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Je hebt een prachtige winst gepakt en mocht er nog meer uit komen, dan is het mazzel. Het is nu eenmaal niet te voorspellen wanneer je het beste uit kan cashen. Heb je trouwens niet de neiging om daar voorgoed te blijven?
Azie bevalt mij zeer goed. Ik zit nu een beetje in de orientatiefase waar ik mij wil vestigen. Echter is mijn reis nog niet klaar. Ik kom in juni voor 3 maandjes terug naar Nederland. Daarna ga ik weer een jaar werken in Australie om vervolgens nog een half jaar Zuid-Amerika aan te doen. Dan heb ik totaal bijna 4 jaar gereisd. Als ik er dan nog steeds lol in heb ga ik door naar Canada. Zo niet dan moet ik mij eens bedenken waar ik ga settelen.

Al is mijn favoriete plek nog steeds Kaapstad (maar dit is vrij lastig qua visa).

Al heb ik ook het idee een klein bedrijfje in Nederland te starten en als dit goed loopt uit te breiden. In Australie werkt het prima dus ik denk dat er in NL ook wel markt voor is.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178142461
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Azie bevalt mij zeer goed. Ik zit nu een beetje in de orientatiefase waar ik mij wil vestigen. Echter is mijn reis nog niet klaar. Ik kom in juni voor 3 maandjes terug naar Nederland. Daarna ga ik weer een jaar werken in Australie om vervolgens nog een half jaar Zuid-Amerika aan te doen. Dan heb ik totaal bijna 4 jaar gereisd. Als ik er dan nog steeds lol in heb ga ik door naar Canada. Zo niet dan moet ik mij eens bedenken waar ik ga settelen.

Al is mijn favoriete plek nog steeds Kaapstad (maar dit is vrij lastig qua visa).
Hoe oud ben je

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen kunnen reizen met 0 geld en alleen werken voor onderdak en eten :@
Lambo of Rekt
pi_178142484
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:51 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee is goed man. :D
Haha interessant doenerij beste jongen.

Schelden met K, in hey algemeen genomen een teken van marginaliteit. Zeker wanneer het schelden gebeurt op een forum. Marginale mensen hebben geen poenta. En voor een leuke bijdrage in crypto moet je wel wat te investeren hebben. Daarom geloof ik niet dat jij een jaar terug al in crypto zat. Een uitkering, baan in de bouw, studie aan het ROC of gezeik met de sociale dienst klinkt mij logischer voor blagen zoals jij.
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:02:59 #202
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178142543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe oud ben je

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen kunnen reizen met 0 geld en alleen werken voor onderdak en eten :@
Ik ben 29.

Geen idee waar staat dat ik 0 euro heb? Als je gewoon spaart tijdens werk (en in Australie spaar je zo 10.000 euro als het een beetje meezit) kan je makkelijk een half jaar zonder werk reizen in Azie.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:03:09 #203
131603 Afwazig
Serious business
pi_178142551
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha interessant doenerij beste jongen.

Schelden met K, in hey algemeen genomen een teken van marginaliteit. Zeker wanneer het schelden gebeurt op een forum. Marginale mensen hebben geen poenta. En voor een leuke bijdrage in crypto moet je wel wat te investeren hebben. Daarom geloof ik niet dat jij een jaar terug al in crypto zat. Een uitkering, baan in de bouw, studie aan het ROC of gezeik met de sociale dienst klinkt mij logischer voor blagen zoals jij.
Toch fijn dat ik je heb getriggerd. De koffiepauze van de sociale werkplaats is weer voorbij dus ik ga weer even verder dozen vouwen. gr gr
pi_178142580
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha interessant doenerij beste jongen.

Schelden met K, in hey algemeen genomen een teken van marginaliteit. Zeker wanneer het schelden gebeurt op een forum. Marginale mensen hebben geen poenta. En voor een leuke bijdrage in crypto moet je wel wat te investeren hebben. Daarom geloof ik niet dat jij een jaar terug al in crypto zat. Een uitkering, baan in de bouw, studie aan het ROC of gezeik met de sociale dienst klinkt mij logischer voor blagen zoals jij.
Karel ankerklaas triggered
pi_178142608
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:02 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik ben 29.

Geen idee waar staat dat ik 0 euro heb? Als je gewoon spaart tijdens werk (en in Australie spaar je zo 10.000 euro als het een beetje meezit) kan je makkelijk een half jaar zonder werk reizen in Azie.
Ja t was gecharcheerd, maar dan nog... hoe kom je 4 jaar rond van 10k?
Lambo of Rekt
pi_178142626
-knip-

[ Bericht 99% gewijzigd door Zith op 28-03-2018 14:24:42 ]
pi_178142640
10k zes maanden. Dat geef je in Thailand in een maand uit met een beetje leef
pi_178142649
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
10k zes maanden. Dat geef je in Thailand in een maand uit met een beetje leef
Mwa, dan moet je wel heel gek doen
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:09:28 #209
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178142670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja t was gecharcheerd, maar dan nog... hoe kom je 4 jaar rond van 10k?
Dit is hoe ik het heb gedaan:
-Spaar x bedrag in Nederland in 4 maanden
-Reis 7 maanden Azie
-Werk 1 jaad in Australie (waarvan 3 maanden farmwork zodat je 2e jaar visa krijgt)
-Reis 6 maanden Azie +3maanden Nederland (in NL pak ik voor een paar dagen per week een bijbaantje)
-Terug naar Australie voor 1 jaar werken en dan focus op zoveel mogelijk $ verdienen
-Dan naar Zuid Amerika

10k uitgeven in Thailand? Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Elke dag 5sterren hotel en hoeren op de hotelkamer?

Maarja ik kan me voorstellen als je 2 weken per jaar op vakantie gaat je lekker luxe wil. Ik slaap meestal voor 5 a 8$ per nacht. Op het moment gratis zelfs. Dagelijkse uitgaven liggen tussen de 20 a 50 euro. Ligt aan het land.

Al zit ik over een maand in Japan en Zuid-Korea. Dar zal wat duurder worden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178142673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mwa, dan moet je wel heel gek doen
Dat valt wel mee opzich op vakantie
pi_178142674
Welke BTC wallet is t best nu?
Lambo of Rekt
pi_178142682
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

knip
Je neemt het ervan nu je geen blauw meer bent. _O- :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 28-03-2018 14:24:59 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178142684
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:09 schreef EggsTC het volgende:
Welke BTC wallet is t best nu?
bitcoin core
pi_178142710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:09 schreef EggsTC het volgende:
Welke BTC wallet is t best nu?
Electrum als je geen hele blockchain wilt downloaden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178142744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Electrum als je geen hele blockchain wilt downloaden.
en dit idd

Maar ik vind het wel tof om echt mee te doen :+
pi_178142776
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:09 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dit is hoe ik het heb gedaan:
-Spaar x bedrag in Nederland in 4 maanden
-Reis 7 maanden Azie
-Werk 1 jaad in Australie (waarvan 3 maanden farmwork zodat je 2e jaar visa krijgt)
-Reis 6 maanden Azie +3maanden Nederland (in NL pak ik voor een paar dagen per week een bijbaantje)
-Terug naar Australie voor 1 jaar werken en dan focus op zoveel mogelijk $ verdienen
-Dan naar Zuid Amerika

10k uitgeven in Thailand? Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Elke dag 5sterren hotel en hoeren op de hotelkamer?

Maarja ik kan me voorstellen als je 2 weken per jaar op vakantie gaat je lekker luxe wil. Ik slaap meestal voor 5 a 8$ per nacht. Op het moment gratis zelfs. Dagelijkse uitgaven liggen tussen de 20 a 50 euro. Ligt aan het land.

Al zit ik over een maand in Japan en Zuid-Korea. Dar zal wat duurder worden
Nice :)
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:13:53 #217
131603 Afwazig
Serious business
pi_178142779
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:09 schreef EggsTC het volgende:
Welke BTC wallet is t best nu?
Electrum of Jaxx zijn wel prima. Jaxx kun je ook voor andere coins gebruiken.
pi_178142790
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

en dit idd

Maar ik vind het wel tof om echt mee te doen :+
True, zit er aan te denken om een node + lightning node te gaan draaien dmv een Raspberry Pi. Maar ik ga met een paar weekjes verhuizen, dus denk dat ik nog even wacht.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178142796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Electrum of Jaxx zijn wel prima. Jaxx kun je ook voor andere coins gebruiken.
Jaxx had ik eerder voor eth ook, maar ik ben er niet zo'n fan van. MEW liever :)

Thx anyway.
Lambo of Rekt
pi_178143258
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

knip
Wie? Jij? Haha hoe is het nou met je geheime crypto coins ouwe fantast:)? Vraag het elke keer, maar we krijgen geen enkel antwoord. Laf hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 28-03-2018 14:25:16 ]
pi_178143289
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:35 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wie? Jij? Haha hoe is het nou met je geheime crypto coins ouwe fantast:)? Vraag het elke keer, maar we krijgen geen enkel antwoord. Laf hoor
Geheime coins?

wil ik ook :@
Lambo of Rekt
pi_178143360
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geheime coins?

wil ik ook :@
Guts of Aventus obscuur genoeg?
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:49:42 #223
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178143582
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Azie bevalt mij zeer goed. Ik zit nu een beetje in de orientatiefase waar ik mij wil vestigen. Echter is mijn reis nog niet klaar. Ik kom in juni voor 3 maandjes terug naar Nederland. Daarna ga ik weer een jaar werken in Australie om vervolgens nog een half jaar Zuid-Amerika aan te doen. Dan heb ik totaal bijna 4 jaar gereisd. Als ik er dan nog steeds lol in heb ga ik door naar Canada. Zo niet dan moet ik mij eens bedenken waar ik ga settelen.

Al is mijn favoriete plek nog steeds Kaapstad (maar dit is vrij lastig qua visa).

Al heb ik ook het idee een klein bedrijfje in Nederland te starten en als dit goed loopt uit te breiden. In Australie werkt het prima dus ik denk dat er in NL ook wel markt voor is.
Wat een tijd zeg, vier jaar. :D Ik hoop voor je dat de cryptomarkt weer lekker aantrekt deze zomer en dat je nog een keer flink kan cashen. Voorlopig pakken ze deze reiservaring al niet meer van je af.

Eigen bedrijf is ook een fijn idee. Zo speel ik nog altijd met de gedachte iets met antiek te gaan doen, maar de locatie moet geschikt zijn en dat heb ik nog niet kunnen vinden.
pi_178143674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
10k zes maanden. Dat geef je in Thailand in een maand uit met een beetje leef
mr moneybags over here :')
pi_178143704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:49 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Wat een tijd zeg, vier jaar. :D Ik hoop voor je dat de cryptomarkt weer lekker aantrekt deze zomer en dat je nog een keer flink kan cashen. Voorlopig pakken ze deze reiservaring al niet meer van je af.

Eigen bedrijf is ook een fijn idee. Zo speel ik nog altijd met de gedachte iets met antiek te gaan doen, maar de locatie moet geschikt zijn en dat heb ik nog niet kunnen vinden.
Nog ff en je waves zijn antiek.
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:55:32 #226
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178143722
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nog ff en je waves zijn antiek.
_O-
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:15:31 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178144110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:07 schreef Kuifje774 het volgende:

[..]

Het is momenteel anoniem. en het word nog beter.. Daarom over ongeduldige mensen. Bitcoint heeft er ook jaren over gedaan en dat zelfs in stilte om de 15K te halen.

Geef Verge de tijd, nu voor kleine inleg kun je later veel plezier hebben.
Wraith is helemaal niet zo anoniem als je denkt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:28:25 #228
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178144380
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:45 schreef DrSnuggle het volgende:
Mensen die zoveel geld hebben dat ze niet blij zijn met hun groene Lambo en daarom maar een blauwe Lambo kopen en omdat ze er toch zijn ook maar een oranje Lambo... :')

Als je niet meer hoeft te sparen of nooit meer hoeft te wachten tot je iets moois kan aanschaffen, dan snap ik dat je best depressief kan worden, waar ligt de uitdaging dan?
Spullen dragen amper bij aan geluk. Je kan je geld beter uitgeven aan ervaringen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178144395
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Spullen dragen amper bij aan geluk. Je kan je geld beter uitgeven aan ervaringen.
DIT ^O^

en wat is nou de leukste ervaring om een shitload aan geld te verliezen met crypto :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 11:31:12 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178144427
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Spullen dragen amper bij aan geluk. Je kan je geld beter uitgeven aan ervaringen.
Dit!
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:33:49 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178144456
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha interessant doenerij beste jongen.

Schelden met K, in hey algemeen genomen een teken van marginaliteit. Zeker wanneer het schelden gebeurt op een forum. Marginale mensen hebben geen poenta. En voor een leuke bijdrage in crypto moet je wel wat te investeren hebben. Daarom geloof ik niet dat jij een jaar terug al in crypto zat. Een uitkering, baan in de bouw, studie aan het ROC of gezeik met de sociale dienst klinkt mij logischer voor blagen zoals jij.
Wat een treurig stuk verdriet ben jij. Neerkijken op mensen die in de bouw werken of op een ROC zitten. Nee jij lijkt me echt een fijne vent om een keer biertje mee te drinken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178144679
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Spullen dragen amper bij aan geluk. Je kan je geld beter uitgeven aan ervaringen.
Dat kwam een keer voorbij op 9gag, toen besefte ik dat ik veel te materialistisch was. Dat probeer ik nu te veranderen.

Toch blijf ik erbij, geld is niet belangrijk maar het is verdomd lekker om te hebben. :D
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:51:35 #233
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178144777
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:46 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat kwam een keer voorbij op 9gag, toen besefte ik dat ik veel te materialistisch was. Dat probeer ik nu te veranderen.

Toch blijf ik erbij, geld is niet belangrijk maar het is verdomd lekker om te hebben. :D
geld is zeker lekker om te hebben, maar op een gegeven moment draagt meer geld nog amper bij aan het geluksniveau. Of je nou 10 of 12 miljoen op de bank hebt, lekker belangrijk. Terwijl 1000 euro of 1200 euro een wereld van verschil kan zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:52:26 #234
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178144802
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Spullen dragen amper bij aan geluk. Je kan je geld beter uitgeven aan ervaringen.
Daarom ook deze reis ;) kan uren vertellen over dingen die ik heb meegemaakt. Dat pakt niemand me meer af. Maar mensen blijven vaak liever binnen hun comfortzone omdat men bang is voor het onbekende.

En financieel sta ik er nog steeds prima voor. Waarom zou ik dan fulltime in Nederland gaan werken waarbij ik meer geld uitgeef dan tijdens het reizen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178144860
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:52 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Daarom ook deze reis ;) kan uren vertellen over dingen die ik heb meegemaakt. Dat pakt niemand me meer af.

En financieel sta ik er nog steeds prima voor. Waarom zou ik dan fulltime in Nederland gaan werken waarbij ik meer geld uitgeef dan tijdens het reizen
Jij leeft het leven dat ik wel zou willen. Wellicht met een jaartje dat ik dan ook de grote stap kan maken.

Mijn doel is eigenlijk om te kunnen werken onafhankelijk van locatie, dat wil zeggen: Ik zou graag met een laptop en een cocktail op een hangmat op een strand ergens in Bali willen liggen en daar op die plek kunnen handelen en vooral, te genieten.
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:59:23 #236
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178144967
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:54 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jij leeft het leven dat ik wel zou willen. Wellicht met een jaartje dat ik dan ook de grote stap kan maken.

Mijn doel is eigenlijk om te kunnen werken onafhankelijk van locatie, dat wil zeggen: Ik zou graag met een laptop en een cocktail op een hangmat op een strand ergens in Bali willen liggen en daar op die plek kunnen handelen en vooral, te genieten.
Iedereen droomt van een cocktail in de hangmat beetje crypto traden en verder niks doen.

In Australie heb ik ook soms 60 a 70 uur per week gewerkt. Maar niks doen in een hangmat vind ik leuk voor een dag of 2. Ik ervaar liever lokale levenswijzen of geniet van de cultuur/eten die elk land weer te bieden heeft. Backpack levensstijl deed ik vooral in de eerste 7 maanden van mijn reis. Veel feesten en vooral hostels. Nu reis ik weer anders.

Startkapitaal voor een reis als dit ligt aan de prioriteiten die je stelt. Met 6000 euro kom je in Azie al een heel eind (6 maanden moet lukken). Een dormroom kost 3 a 8 euro per nacht. Dus reken maar uit wat je aan accomodatie kwijt bent.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178145115
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

geld is zeker lekker om te hebben, maar op een gegeven moment draagt meer geld nog amper bij aan het geluksniveau. Of je nou 10 of 12 miljoen op de bank hebt, lekker belangrijk. Terwijl 1000 euro of 1200 euro een wereld van verschil kan zijn.
Grens schijnt in NL rond de 70k per jaar te liggen. Daarna draagt het bijna niet meer bij aan 'geluk'.

Maar mijn opa wist het altijd mooi te zeggen:
''Ik ben liever doodongelukkig met 3 miljoen op de bank, dan doodongelukkig zonder''

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2018 12:07:10 ]
pi_178145120
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:59 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Iedereen droomt van een cocktail in de hangmat beetje crypto traden en verder niks doen.

In Australie heb ik ook soms 60 a 70 uur per week gewerkt. Maar niks doen in een hangmat vind ik leuk voor een dag of 2. Ik ervaar liever lokale levenswijzen of geniet van de cultuur/eten die elk land weer te bieden heeft. Backpack levensstijl deed ik vooral in de eerste 7 maanden van mijn reis. Veel feesten en vooral hostels. Nu reis ik weer anders.

Startkapitaal voor een reis als dit ligt aan de prioriteiten die je stelt. Met 6000 euro kom je in Azie al een heel eind (6 maanden moet lukken). Een dormroom kost 3 a 8 euro per nacht. Dus reken maar uit wat je aan accomodatie kwijt bent.
Ja dat werken in Australie ken ik, ook wel een mooi startpunt. Ik ren niet weg voor het nodige werken voor mijn geld.
Prioriteiten voor een reis naar Azie is een paar dagen Singapore (vaak vlieg je daar toch op) en Japan. Ik vind Japan een zeer bijzonder land maar ik ben er nog nooit geweest.
pi_178145122
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:52 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Daarom ook deze reis ;) kan uren vertellen over dingen die ik heb meegemaakt. Dat pakt niemand me meer af. Maar mensen blijven vaak liever binnen hun comfortzone omdat men bang is voor het onbekende.

En financieel sta ik er nog steeds prima voor. Waarom zou ik dan fulltime in Nederland gaan werken waarbij ik meer geld uitgeef dan tijdens het reizen.
Die 6 maanden die ik door Oost Azië heb gereisd was ook de beste tijd van mn leven. Idd niemand pakt het meer van je af, je zit vol ervaringen en ik kijk er altijd met zo'n mooi gevoel op terug :*
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:09:11 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178145157
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:06 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ja dat werken in Australie ken ik, ook wel een mooi startpunt. Ik ren niet weg voor het nodige werken voor mijn geld.
Prioriteiten voor een reis naar Azie is een paar dagen Singapore (vaak vlieg je daar toch op) en Japan. Ik vind Japan een zeer bijzonder land maar ik ben er nog nooit geweest.
Mwah singapore, ik vond er geen flikker aan. Een pakketje schroot met een dun laagje chroom. En de moderne slavernij die ik daar gezien heb werd ik al helemaal niet vrolijk van.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:11:45 #241
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_178145202
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar mijn opa wist het altijd mooi te zeggen:
''Ik ben liever doodongelukkig met 3 miljoen op de bank, dan doodongelukkig zonder''

"ik huil liever in een ferrari, dan op de fiets"
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_178145208
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:06 schreef Typisch het volgende:

Maar mijn opa wist het altijd mooi te zeggen:
''Ik ben liever doodongelukkig met 3 miljoen op de bank, dan doodongelukkig zonder''
Wijze man!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178145258
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een treurig stuk verdriet ben jij. Neerkijken op mensen die in de bouw werken of op een ROC zitten. Nee jij lijkt me echt een fijne vent om een keer biertje mee te drinken.
ach is het trieste meneertje weer bezig

zichzelf beter voelen dan anderen...ik kots dat soort volk 5 keer uit :r :r :r
pi_178145281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:12 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wijze man!
ouwe baas was dat

samen met mijn oma zich de pleuris gewerkt tot hun 50e, daarna 25 jaar minstens de helft van elk jaar op vakantie _O_

en dat met echt doorsnee baantjes

dat kan onze generatie denk ik niet... niet zonder crypto :+
pi_178145334
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

ouwe baas was dat

samen met mijn oma zich de pleuris gewerkt tot hun 50e, daarna 25 jaar minstens de helft van elk jaar op vakantie _O_

en dat met echt doorsnee baantjes

dat kan onze generatie denk ik niet... niet zonder crypto :+
ligt ook aan de situatie, wij hebben nu nog huisdieren maar als we die niet hadden was ik op zeker meerdere maanden op reis, of overwinteren in Florida en we zijn nog geen 40.
onze honden zijn al erg oud dus dat gaat binnen korte termijn wel gebeuren.

maar wij hebben dan ook een aardig bijzondere situatie die bijna niemand heeft.
en het is ook niet dat we nou super rijk zijn ofzo
pi_178145363
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een treurig stuk verdriet ben jij. Neerkijken op mensen die in de bouw werken of op een ROC zitten. Nee jij lijkt me echt een fijne vent om een keer biertje mee te drinken.
Kijk er over het algemeen niet op neer, maar associeer mensen die met K schelden niet als hoogopgeleid. Mensen die op het ROC zitten, of in de bouw werken zijn niet hoogopgeleid. Dat was de essentie van mijn verhaal. Maar goed, schijnbaar is spotten met K hier meer geoorloofd dan iemand wijzen op een beperkt niveau van intelligentie.
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:23:09 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178145410
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kijk er over het algemeen niet op neer, maar associeer mensen die met K schelden niet als hoogopgeleid. Mensen die op het ROC zitten, of in de bouw werken zijn niet hoogopgeleid. Dat was de essentie van mijn verhaal. Maar goed, schijnbaar is spotten met K hier meer geoorloofd dan iemand wijzen op een beperkt niveau van intelligentie.
Geef er maar weer een draai aan. Werkt niet, je bent en blijft een achterlijk stuk nageboorte dat ze beter postnataal hadden kunnen aborteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178145412
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kijk er over het algemeen niet op neer, maar associeer mensen die met K schelden niet als hoogopgeleid. Mensen die op het ROC zitten, of in de bouw werken zijn niet hoogopgeleid. Dat was de essentie van mijn verhaal. Maar goed, schijnbaar is spotten met K hier meer geoorloofd dan iemand wijzen op een beperkt niveau van intelligentie.
Lees dit nog eens en bedenk jezelf dan hoe dit overkomt wanneer je in bijna elke post over intelligentie of opleidingsniveau begint.
pi_178145418
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kijk er over het algemeen niet op neer, maar associeer mensen die met K schelden niet als hoogopgeleid. Mensen die op het ROC zitten, of in de bouw werken zijn niet hoogopgeleid. Dat was de essentie van mijn verhaal. Maar goed, schijnbaar is spotten met K hier meer geoorloofd dan iemand wijzen op een beperkt niveau van intelligentie.
dat doe je wel ...is al meerdere malen gebleken
wat een zielig kloontje ben je ook he.
pi_178145430
Je associeert namelijk mensen niet ''als hoogopgeleid''.
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:26:59 #251
131603 Afwazig
Serious business
pi_178145475
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kijk er over het algemeen niet op neer, maar associeer mensen die met K schelden niet als hoogopgeleid. Mensen die op het ROC zitten, of in de bouw werken zijn niet hoogopgeleid. Dat was de essentie van mijn verhaal. Maar goed, schijnbaar is spotten met K hier meer geoorloofd dan iemand wijzen op een beperkt niveau van intelligentie.
Wat een fucking loser ben jij zeg. Ook gewoon niet door hebben waarom mensen hier over vallen. :')

Zegt genoeg over jou als persoon. Kloon of niet.
pi_178145512
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

ouwe baas was dat

samen met mijn oma zich de pleuris gewerkt tot hun 50e, daarna 25 jaar minstens de helft van elk jaar op vakantie _O_

en dat met echt doorsnee baantjes

dat kan onze generatie denk ik niet... niet zonder crypto :+
Dat is toch het leven? Ik hoop dat ook te doen en liever nog voor mijn 50e. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178145644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat is toch het leven? Ik hoop dat ook te doen en liever nog voor mijn 50e. :P
volgens de overheid is tot je 72ste werken met maximaal 5 weken vakantie het "leven"
omdat de overheid allemaal fuckups heeft gemaakt in de laatste 40 jaar.
pi_178145806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:36 schreef Predator38 het volgende:

[..]

volgens de overheid is tot je 72ste werken met maximaal 5 weken vakantie het "leven"
omdat de overheid allemaal fuckups heeft gemaakt in de laatste 40 jaar.
We kunnen ook een commune beginnen op het crypto eiland Malta.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178145844
Och och ROCrs op mijn dak:(

Is toch niet erg? Niet iedereen komt lekker van de basisschool af. Ik ken genoeg mensen die zich daarna hebben opgewerkt. Niks mis mee.

Ik stoor mij alleen wel aan ROC volk dat met een veel te grote arrogante bek denkt zich als koning te moeten gedragen. Als ze ook nog is gaan spotten/schelden met K dan ben ik genoodzaakt corrigerende tikken uit te delen.
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:52:23 #256
131603 Afwazig
Serious business
pi_178145964
De aannames, de aannames. En dan een grote mond hebben over 'ROC'rs'. Man man man man.
pi_178146026
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:52 schreef Afwazig het volgende:
De aannames, de aannames. En dan een grote mond hebben over 'ROC'rs'. Man man man man.
Aanname, dat is overigens wel een mode woord dat ROCrs in hun verweer vaak gebruiken. “ je maakt een verkeerde aanname, broer&

On topic: lekkere bounce mannen! Resistance op 8100
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 12:55:31 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178146039
Tijd voor nieuwe strenge mods!
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:55:55 #259
131603 Afwazig
Serious business
pi_178146046
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Aanname, dat is overigens wel een mode woord dat ROCrs in hun verweer vaak gebruiken. “ je maakt een verkeerde aanname, broer”

On topic: lekkere bounce mannen! Resistance op 8100
Een hekel hebben aan arrogantie en dan zelf zulke teksten bezigen. Lekker gewerkt pik.
pi_178146158
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een hekel hebben aan arrogantie en dan zelf zulke teksten bezigen. Lekker gewerkt pik.
Niks mis met arrogantie. Heeft wel zijn charme vind ik. Maar je moet er wel de personality voor hebben.
pi_178146279
Ik zie toch wel een tendens de laatste weken waarbij we de laatste midweekse dagen van de week groene cijfers zien. Begin van de week en het weekend altijd moeizaam.
pi_178146401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik zie toch wel een tendens de laatste weken waarbij we de laatste midweekse dagen van de week groene cijfers zien. Begin van de week en het weekend altijd moeizaam.
En volgende week is het andersom. Het verschuift al weken. 2 weken hetzelfde en dan schuift het op.
pi_178146407
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:01 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Niks mis met arrogantie. Heeft wel zijn charme vind ik. Maar je moet er wel de personality voor hebben.
Hekel hebben aan arrogantie maar er is niks mis met arrogantie...

Je bent arrogant en je hebt een hekel aan jezelf maar daar is niks mis mee?
pi_178146446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:46 schreef Manzonderschouders het volgende:
Och och ROCrs op mijn dak:(

Is toch niet erg? Niet iedereen komt lekker van de basisschool af. Ik ken genoeg mensen die zich daarna hebben opgewerkt. Niks mis mee.

Ik stoor mij alleen wel aan ROC volk dat met een veel te grote arrogante bek denkt zich als koning te moeten gedragen. Als ze ook nog is gaan spotten/schelden met K dan ben ik genoodzaakt corrigerende tikken uit te delen.
hou je mond nou maar gewoon even....anders ben ik genoodzaakt om jou een paar tikken te geven.

ik stoor mij aan arrogant volk dat denkt beter te zijn dan anderen.
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:17:44 #265
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178146516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:46 schreef Manzonderschouders het volgende:
Och och ROCrs op mijn dak:(

Is toch niet erg? Niet iedereen komt lekker van de basisschool af. Ik ken genoeg mensen die zich daarna hebben opgewerkt. Niks mis mee.

Ik stoor mij alleen wel aan ROC volk dat met een veel te grote arrogante bek denkt zich als koning te moeten gedragen. Als ze ook nog is gaan spotten/schelden met K dan ben ik genoodzaakt corrigerende tikken uit te delen.
je komt hier net 6 weken joh achterlijke
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178146528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:14 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hou je mond nou maar gewoon even....anders ben ik genoodzaakt om jou een paar tikken te geven.

ik stoor mij aan volk dat denkt beter te zijn dan anderen.
Predator toch:) Dreigen? Heel onvolwassen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 13:18:38 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178146530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:14 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hou je mond nou maar gewoon even....anders ben ik genoodzaakt om jou een paar tikken te geven.

ik stoor mij aan volk dat denkt beter te zijn dan anderen.
_O- Jerry! Jerry! Jerry!
pi_178146544
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:18 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Predator toch:) Dreigen? Heel onvolwassen
onvolwassen is denken dat je de grootste hebt....of de grootste/slimste/beste bent
pi_178146582
Kon mzs maar zo geweldig en verstandig zijn als ik... *)
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:21:10 #270
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178146588
Tijd om wat frisse tonijnsalade op een spelttwister te smeren

advocaatje erbij

ik ben volwassen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178146622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:19 schreef Predator38 het volgende:

[..]

onvolwassen is denken dat je de grootste hebt....of de grootste/slimste/beste bent
Maar wat als je het ook daadwerkelijk bent?
pi_178146644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Kon mzs maar zo geweldig en verstandig zijn als ik... *)
Ik weet het Snuggle:( Ik weet het...
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:23:40 #274
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178146645
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:22 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Maar wat als je het ook daadwerkelijk bent?
Daar zul jij nooit achter komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178146647
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:22 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Maar wat als je het ook daadwerkelijk bent?
Grootste troll, ja inderdaad

En nou oprotten (uitgesproken door een HBO'er met enige algemene kennis en normen en waarden)
pi_178146655
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:22 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Maar wat als je het ook daadwerkelijk bent?
je bent het niet......
pi_178146691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Grootste troll, ja inderdaad

En nou oprotten (uitgesproken door een HBO'er met enige algemene kennis en normen en waarden)
DIT ^O^

iedereen kotst jou zo langzamerhand uit MzS
pi_178146791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Grootste troll, ja inderdaad

En nou oprotten (uitgesproken door een HBO'er met enige algemene kennis en normen en waarden)
Doctor Snuggles
Doctor Snuggles, helpt overal waar hij kan
Doctor Snuggles, gelooft in een betere wereld
Doctor Snuggles, ga nou maar eens gauw aan de gang

Doctor Snuggles, vlieg naar de regenboog toe
Doctor Snuggles, in een raket naar de sterren
Doctor Snuggles, bouw ook eens zoiets voor mij
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:40:54 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_178146980
Wel een mooie backfire dit. _O-
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:43:08 #280
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178147024
:') :') :') :') :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 13:44:23 #281
230491 Zith
pls tip
pi_178147046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:14 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hou je mond nou maar gewoon even....anders ben ik genoodzaakt om jou een paar tikken te geven.

ik stoor mij aan arrogant volk dat denkt beter te zijn dan anderen.
doe is normaal man
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178147061
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:30 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Doctor Snuggles
Doctor Snuggles, helpt overal waar hij kan
Doctor Snuggles, gelooft in een betere wereld
Doctor Snuggles, ga nou maar eens gauw aan de gang

Doctor Snuggles, vlieg naar de regenboog toe
Doctor Snuggles, in een raket naar de sterren
Doctor Snuggles, bouw ook eens zoiets voor mij
Ga er nou niet omheen lullen. Ik merk wel dat elke keer dat als jij in een hoekje gedreven wordt, dat je dan ipv verstandig even je bakkes houdt om zo de rust weder te laten keren, dat je met een nietszeggend, totaal niet relevante post komt.
pi_178147065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:44 schreef Zith het volgende:

[..]

doe is normaal man
sorry ???
kijk eerst eens naar MzS, of is het jouw kloon ofzo ?

ik zou zeggen mod eens normaal, dan praten we weer verder
pi_178147084
Lieve vrienden. Zullen we het weer lekker over crypto hebben ipv modder gooien naar elkaar. Negeer wat je niet aanspreekt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178147112
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:46 schreef dimmak het volgende:
Lieve vrienden. Zullen we het weer lekker over crypto hebben ipv modder gooien naar elkaar. Negeer wat je niet aanspreekt.
Ik vond het vanmorgen leuk toen het goed over het leven/reizen in Azie ging, maar toen werd er iemand wakker.
Wat er gebeurt, schijnt nog te mogen. (met uitzondering van het dreigen/schelden)
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:48:53 #286
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178147141
quote:
6s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:44 schreef Zith het volgende:

[..]

doe is normaal man
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178147175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:45 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ga er nou niet omheen lullen. Ik merk wel dat elke keer dat als jij in een hoekje gedreven wordt, dat je dan ipv verstandig even je bakkes houdt om zo de rust weder te laten keren, dat je met een nietszeggend, totaal niet relevante post komt.
Doe is rustig. Ik zing een liedje en jij blijft maar doorzagen. Ik had wel wat meer respect verwacht voor het terecht wijzen van die knakker die met K scheldt. Maar blijkbaar vinden we het allemaal maar normaal.

Maar back to business!! Voor zondag moon!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 28-03-2018 13:51:37 ]
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:52:22 #288
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178147203
Hopelijk slaan de medicijnen aan voor zondag
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178147219
quote:
6s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:44 schreef Zith het volgende:

[..]

doe is normaal man
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178147249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:51 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Doe is rustig. Ik zing een liedje en jij blijft maar doorzagen. Ik had wel wat meer respect verwacht voor het terecht wijzen van die knakker die met K scheldt. Maar blijkbaar vinden we het allemaal maar normaal.

Maar back to business!! Voor zondag moon!!!!!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:51 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Doe is rustig. Ik zing een liedje en jij blijft maar doorzagen. Ik had wel wat meer respect verwacht voor het terecht wijzen van die knakker die met K scheldt. Maar blijkbaar vinden we het allemaal maar normaal.

Maar back to business!! Voor zondag moon!!!!!
Ik hoop een keer tot je door te kunnen dringen dat het soms verstandiger is om niet op anderen in te gaan (en dan gewoon even stil te blijven, en gewoon even te lezen ipv te reageren)

Ik laat het hier nu bij...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:00:23 #291
163650 Greys
pi_178147350
Jezus jongens, het wordt er niet leuker op hier zo. Volwassen kerels die zich als een stel kleuters op een schoolplein gedragen. Nok eens. En niet alleen met die irritante arrogante zuiger (looking at you MzS), maar ook met roepen dat je kanker krijgt van een andere user en iemand wil 'tikken' (looking at anderen).

Godallemachtig zeg. Scroll gewoon langs degenen die je niet moet of waar je je aan ergert en als je denkt dat het écht tegen de regels is zet je een TR ipv dat kinderachtige bovenop elkaar duiken hier. Iedereen zit hier in hetzelfde schuitje, we moeten het maar met elkaar doen. Nee niet dóen. :') Maar doen.

Dank.
DON'T MAKE ME PAK MY MATTENKLOPPER.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178147397
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:00 schreef Greys het volgende:
Jezus jongens, het wordt er niet leuker op hier zo. Volwassen kerels die zich als een stel kleuters op een schoolplein gedragen. Nok eens. En niet alleen met arrogante zuigerij, maar ook met roepen dat je kanker krijgt van een andere user en iemand wil 'tikken'.

Godallemachtig zeg. Scroll gewoon langs degenen die je niet moet of waar je je aan ergert en als je denkt dat het écht tegen de regels is zet je een TR ipv dat kinderachtige gedoe hier. Iedereen zit hier in hetzelfde schuitje, we moeten het maar met elkaar doen. Nee niet dóen. :') Maar doen.

Dank.
DON'T MAKE ME PAK MY MATTENKLOPPER.
:* :* :*
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:11:45 #293
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178147552
quote:
13s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:00 schreef Greys het volgende:
Jezus jongens, het wordt er niet leuker op hier zo. Volwassen kerels die zich als een stel kleuters op een schoolplein gedragen. Nok eens. En niet alleen met die irritante arrogante zuiger (looking at you MzS), maar ook met roepen dat je kanker krijgt van een andere user en iemand wil 'tikken' (looking at anderen).

Godallemachtig zeg. Scroll gewoon langs degenen die je niet moet of waar je je aan ergert en als je denkt dat het écht tegen de regels is zet je een TR ipv dat kinderachtige bovenop elkaar duiken hier. Iedereen zit hier in hetzelfde schuitje, we moeten het maar met elkaar doen. Nee niet dóen. :') Maar doen.

Dank.
DON'T MAKE ME PAK MY MATTENKLOPPER.
Ja dit gaat helpen.

Voor een uurtje of 2.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178147559
quote:
13s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:00 schreef Greys het volgende:
Jezus jongens, het wordt er niet leuker op hier zo. Volwassen kerels die zich als een stel kleuters op een schoolplein gedragen. Nok eens. En niet alleen met die irritante arrogante zuiger (looking at you MzS), maar ook met roepen dat je kanker krijgt van een andere user en iemand wil 'tikken' (looking at anderen).

Godallemachtig zeg. Scroll gewoon langs degenen die je niet moet of waar je je aan ergert en als je denkt dat het écht tegen de regels is zet je een TR ipv dat kinderachtige bovenop elkaar duiken hier. Iedereen zit hier in hetzelfde schuitje, we moeten het maar met elkaar doen. Nee niet dóen. :') Maar doen.

Dank.
DON'T MAKE ME PAK MY MATTENKLOPPER.
Spijt mij Greys😥
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:13:19 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178147591
kijk hem dan rugdekking zoeken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 14:18:29 #296
230491 Zith
pls tip
pi_178147734
quote:
15s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja dit gaat helpen.

Voor een uurtje of 2.
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:13 schreef fathank het volgende:
kijk hem dan rugdekking zoeken
De hele tijd uitdagen helpt ook niet. Net zoals het niet helpt om op zijn uitdagingen in te gaan.

Steeds maar zeuren over zijn voorspellingen bijv. (wat prima SC materiaal is) en dan boos doen en om bans vragen als hij erop in gaat.... :|W
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:21:32 #297
163650 Greys
pi_178147798
quote:
15s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja dit gaat helpen.

Voor een uurtje of 2.
Joe, ik ben hier geen officiële mod he ook al help ik af en toe. Probeer ook maar te helpen.

Maar ook voor mij als user is dat arrogante gedoe van MzS schijtirritant maar net zo goed ook elke keer dat gepiep en gezuig over zijn voorspellingen door anderen. HET IS EEN SC. DAAR MOGEN OOK VOORSPELLINGEN. Dus als iedereen nou eens ophoudt daarover te vallen en MzS blijft daarna alsnog de boel lekker frustreren en opstoken kunnen mods hem daar in z'n eentje op aankijken en maatregelen nemen. Nu komt het nogal van twee kanten.

Wat moet je als BTC mod nu doen, even praktisch, MzS noten of bannen omdat ie net binnen de grenzen blijft maar soms schijtirritant is en anderen die roepen dat ze kanker van hem krijgen lekker laten zitten? Is dat eerlijk? Mwah...

Nogmaals. Dit zeg ik als user. Ik postte hier al voordat ik blauw was. Dus probeer het in die hoedanigheid te lezen.

Als iedereen nou zelf even bedenkt hoe hij/zij de sfeer wat kan verbeteren door niet te zuigen en stoken of ergens boven op te duiken wat allemaal niet zo'n ramp is op zich en gewoon ergens langs te scrollen. We zijn volwassenen. Kom op zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178147820
heee jongens Aventus en/of Guts zijn interessante toepassingen :Y
nog maar een keertje

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2018 14:23:29 ]
pi_178147827
Eligma
pi_178147830
Ubiq
pi_178147834
en UNIVERSAAAA JAAAAAAAAAAAA
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:25:47 #302
163650 Greys
pi_178147872
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:12 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Spijt mij Greys😥
Joe. Gedraag je daar dan naar vanaf nu ajb. Want je emmer raakt aardig vol zeg maar om het even zo te zeggen. Deal?
Je hoeft echt geen andere persoonlijkheid te worden, je bent wie je bent, maar je bent slim genoeg om te begrijpen wat ik bedoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')