Elke coin is winstgevend op dit moment als je short.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij hebt vast weer coins die in deze barre tijden winstgevend zijn? Nog steeds geheim, of geef je ze al prijs hier?
De partnership meme in 2018quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:47 schreef Typisch het volgende:
eligma.io jongons
microsoft partnership jaaaaaa
mag je overigens wel gewoon naar vragen
dat jij mod bent geweest jezus....quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:47 schreef Typisch het volgende:
eligma.io jongons
microsoft partnership jaaaaaa
mag je overigens wel gewoon naar vragen
pas mij graag aanquote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat jij mod bent geweest jezus....
het druist gewoon erg in tegen het decentrale aspectquote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:26 schreef Kyran het volgende:
Ik snap jullie afkeer tegen partnerships niet zo. Willen jullie geen mass adoption of hoe willen jullie dat bereiken?
Je wil toch dat giganten zoals Microsoft, BMW, DNV GL, Kuehne Nagel etc. blockchain gaan gebruiken zodat er een echte mass adoption gaat onstaan? Of denken jullie dat de hobbyclubs van 10 man dit zelf voorelkaar gaan krijgen?
Ik snap dat heel veel coins lege parnterships sluiten om prijs te stimuleren of interessant te doen, maar het slaat nu wel echt de andere kant op bij sommige mensen hier.
Het gaat er mij om dat het nu niets meer voor lijkt te stellen als er géén partnerships bij komen kijken. Het is de nieuwe manier om sneller populair te worden, maar stelt negen van de tien keer bitter weinig voor en voegt geen hol toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:26 schreef Kyran het volgende:
Ik snap jullie afkeer tegen partnerships niet zo. Willen jullie geen mass adoption of hoe willen jullie dat bereiken?
Je wil toch dat giganten zoals Microsoft, BMW, DNV GL, Kuehne Nagel etc. blockchain gaan gebruiken zodat er een echte mass adoption gaat onstaan? Of denken jullie dat de hobbyclubs van 10 man dit zelf voorelkaar gaan krijgen?
Ik snap dat heel veel coins lege parnterships sluiten om prijs te stimuleren of interessant te doen, maar het slaat nu wel echt de andere kant op bij sommige mensen hier.
Partnerships zijn vaak helemaal geen partnerships. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:26 schreef Kyran het volgende:
Mee eens, maar nu wordt er gedaan alsof alle partnerships niks voorstellen. Dat bedoel ik met doorslaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Partnerships zijn vaak helemaal geen partnerships. Dat is het probleem.
Ja je leest dat duidelijk op de website van DNV-GL!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mee eens, maar nu wordt er gedaan alsof alle partnerships niks voorstellen. Dat bedoel ik met doorslaan.
Het is niet al te moeilijk om in te schatten wanneer een partnership echt is (DNV GL bij VeChain bijvoorbeeld) en iets toe weet te voegen of gewoon maar het noemen van een naam is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je leest dat duidelijk op de website van DNV-GL!
https://www.dnvgl.nl/news(...)uit-te-helpen-101685
Dat heet gewoon PR, niks mis mee. Gunstig imago creeren voor zowel het crypto-project als het bedrijf, dat de "partnership" aangaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Partnerships zijn vaak helemaal geen partnerships. Dat is het probleem.
Gewoon een product afnemen wordt tegenwoordig al gebracht als partnership. Hype creeëren.
Werk gewoon aan je product ofzo.
Dan gaat het weer down dus?quote:
Hier staat het wel Vechain! Zie je nou wel😂quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]er is bewegend beeld te zien waarop DNV GL notabene speecht op de rebranding event van Vechain.
En klopt dus. Bounce direct omlaag! MzS kan je tenminste op vertrouwen! Jij met je we gaan omhoog vanmiddag:(quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:00 schreef Kyran het volgende:
Zo eten staat op het vuur, geduld geduld.
Trouwens, @MzS
[ afbeelding ]
zou goed kunnenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lage 7k voor einde week. Ik heb het al eerder geroepen!
mooi inkoopmomentje dus. En dan zijn we eind 2018 allemaal miljonair!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Vrees ook met grote vrezen voor crypto. Btc gaat eth achterna qua correctie. Thans, wat mijn berekeningen aangeven. Voorzichtige voorspelling: mid JUL 3K
Ik wacht met smacht op 4,5K, dan kan Eggs komen roepen dat z'n fibo klopte.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lage 7k voor einde week. Ik heb het al eerder geroepen!
November 1k, Crypto markt is dood. RIP Crypto.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Vrees ook met grote vrezen voor crypto. Btc gaat eth achterna qua correctie. Thans, wat mijn berekeningen aangeven. Voorzichtige voorspelling: mid JUL 3K
Gewoon durven kijken. In het begin kon ik ook uit mijn plaat gaan om een dalende koers. Totdat ik de trends ben gaan inzien en daarop slim wist in te spelen. En kijk nu: Nu maak ik anderen rijk met mijn voorspellingen!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:36 schreef Luppie0110 het volgende:
Ach ik pleur blockfolio en delta lekker van mijn telefoon, zie het over een jaar wel weer.
Bij mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:49 schreef TRON2.0 het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop mijn Ethereum kan cashen? Is Litebit goed?
we noteren hem weerquote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
misschien moet je je wallet adres in je sig zetten, dan kunnen we doneren van onze winstenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:48 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Nu maak ik anderen rijk met mijn voorspellingen!
hahahha ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:48 schreef Manzonderschouders het volgende:
Totdat ik de trends ben gaan inzien en daarop slim wist in te spelen. En kijk nu: Nu maak ik anderen rijk met mijn voorspellingen!
Puik plan.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet je je wallet adres in je sig zetten, dan kunnen we doneren van onze winsten
Denken patroon gespot, rekt gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 21:13 schreef Jed1Gam het volgende:
7k instappen 9k uitstappen
Repeat
Repeat
Repeat
.Bot
Is dat fibo certified?quote:
Kut, alles met verlies verkocht. Zag toen meteen een groene candle op de 1 minute chart, dus duurder teruggekocht, was een bull trap, dus weer lager verkocht ..... Ik kap er mee. kut crypto.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kut, alles met verlies verkocht. Zag toen meteen een groene candle op de 1 minute chart, dus duurder teruggekocht, was een bull trap, dus weer lager verkocht ..... Ik kap er mee. kut crypto.
hoe dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kut, alles met verlies verkocht. Zag toen meteen een groene candle op de 1 minute chart, dus duurder teruggekocht, was een bull trap, dus weer lager verkocht ..... Ik kap er mee. kut crypto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |