abonnement Unibet Coolblue
pi_178096621


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

జ్ఞ‌ా
pi_178096625
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 12:58:48 #3
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178096643
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:50 schreef EggsTC het volgende:
Wie zitten er in MAN?
moi :)
pi_178096656
gaat iemand nog eth kopen op 400 euro of wachten op 300 :{
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 maart 2018 @ 12:59:11 #5
163650 Greys
pi_178096658
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja oke, maar ik zie het niet vaak hier, zo'n deadline. Zou zonde zijn als BTC dan dicht gaat.
Geen idee waarom de deadline er nu bij staat. Misschien vanaf nu altijd en was dit gewoon de eerste keer :P Tis meer dat als iemand wil solliciteren dat niet pas over drie maanden moet gaan doen. Ik geloof echt niet dat je bang hoeft te zijn dat het anders dicht gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 13:01:53 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178096707
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Raar, die deadline van 2 weken. Gaat BTC sluiten als er geen nieuwe aanmeldingen komen?
Er zijn sowieso aanmeldingen (of in ieder geval 1), weet ik uit heel betrouwbare bronnen :P Wil niet zeggen dat diegene geschikt is natuurlijk, dus even afwachten.

Verwacht ook niet dat BTC opeens dichtgaat.
pi_178096724
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen idee waarom de deadline er nu bij staat. Misschien vanaf nu altijd en was dit gewoon de eerste keer :P Tis meer dat als iemand wil solliciteren dat niet pas over drie maanden moet gaan doen. Ik geloof echt niet dat je bang hoeft te zijn dat het anders dicht gaat.
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Er zijn sowieso aanmeldingen (of in ieder geval 1), weet ik uit heel betrouwbare bronnen :P Wil niet zeggen dat diegene geschikt is natuurlijk, dus even afwachten.

Verwacht ook niet dat BTC opeens dichtgaat.
Mooi. Ik maak me geen zorgen in dat geval :). Niet dat ik nou zo'n geweldig actieve user ben hier, maar ik lurk veel mee :P.
pi_178096776
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Mooi. Ik maak me geen zorgen in dat geval :). Niet dat ik nou zo'n geweldig actieve user ben hier, maar ik lurk veel mee :P.
:W

Ik ook, ben op een ander niet nader te noemen forum niet meer welkom. :P
pi_178096806
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:06 schreef illusions het volgende:

[..]

:W

Ik ook, ben op een ander niet nader te noemen forum niet meer welkom. :P
Gozer :).

Binnen FOK!? Dat mogen we niet bespreken :P. Maar 1+1=2 ;).
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 13:09:52 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178096858
Hmm, ben benieuwd hoe laag wij nu weer gaan, door de 8k heen, richting 7.8k?

Paar mooie kansen nu met coins die de afgelopen dagen hebben laten zien potentie te hebben en nu toch weer met BTC mee naar beneden gaan.
pi_178096886
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:06 schreef illusions het volgende:

[..]

:W

Ik ook, ben op een ander niet nader te noemen forum niet meer welkom. :P
Over je DM: Ik kan alleen DM's lezen, heb een DM/PM ban :D _O-
pi_178096939
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:58 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

En door!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178097113
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:58 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kijk ik hier naar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 13:23:39 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178097237
Vanaf usdt naar btc en meteen naar alt. Of vanaf usdt naar btc en wachten tot btc hoger staat en dan pas alt ?
pi_178097262
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:27 schreef woxxel het volgende:
Vanaf usdt naar btc en meteen naar alt. Of vanaf usdt naar btc en wachten tot btc hoger staat en dan pas alt ?
Sowieso BTC vermijden als het even kan, fees zijn veel hoger dan andere currencies.
pi_178097306
Ik zag een bericht dat vandaag de fee op btc laag is.
Maar txs voor de tip. Ik deed alles steeds met btc
pi_178097362
fee op btc is verwaarloosbaar met wat het was tijdens de hoogtijdagen.
pi_178097366
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar kijk ik hier naar.
LN payment via een wordpress website.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178097441
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:29 schreef woxxel het volgende:
Ik zag een bericht dat vandaag de fee op btc laag is.
Maar txs voor de tip. Ik deed alles steeds met btc
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
fee op btc is verwaarloosbaar met wat het was tijdens de hoogtijdagen.
Veel mensen gebruiken CoinBase+Changelly+BTC en dat is nog steeds een erg dure combinatie.
pi_178097527
coinbase - gdax - eth/ltc - naar exchange is het goedkoopst
pi_178097576
I beg to differ. Ik blijf sowieso helemaal bij Coinbase weg, je kan je coins veel goedkoper inkopen. Daarbij wordt het zwaar gemonitord door allerlei instanties dus als je die belastingaanslag wilt hebben, vooral Coinbase/GDAX gebruiken.
pi_178097603
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
I beg to differ. Ik blijf sowieso helemaal bij Coinbase weg, je kan je coins veel goedkoper inkopen. Daarbij wordt het zwaar gemonitord door allerlei instanties dus als je die belastingaanslag wilt hebben, vooral Coinbase/GDAX gebruiken.
Nou brand los, hoe doe jij het :)
pi_178097608
Gebruikt er toevallig iemand 3commas ?

www.3commas.io

Zo ja, is het betrouwbaar ? Ivm API key enzo..
pi_178097660
Ik heb m'n usdt al op binance staan. Via coinbase litecoin, was idd duur.
pi_178097692
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nou brand los, hoe doe jij het :)
Heb een privé exchanger die ik altijd gebruik en handel op Binance. Ik neem niet vaak geld op, maar wanneer ik dat doe is het weer via diezelfde exchanger en dan wordt het binnen 30min. cash op m'n rekening gestort. Die exchanger heb ik "ontmoet" op LocalBitcoins, stel Chinezen die in hetzelfde land als ik wonen.
pi_178098349
Het dipt weer aardig.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178098393
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:09 schreef ITrade het volgende:
Het dipt weer aardig.
is het nog wel een dip, of is het gewoon langzaam op weg naar 0 :{
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 14:12:07 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178098414
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

is het nog wel een dip, of is het gewoon langzaam op weg naar 0 :{
Na dit dipje is het klaar en gaan we richting 10k :)

Glazen bol enzow ...
pi_178098450
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

is het nog wel een dip, of is het gewoon langzaam op weg naar 0 :{
Behalve BTC gaat uiteindelijk het meeste wel weer richting de 0 ja.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178098567
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Na dit dipje is het klaar en gaan we richting 10k :)

Glazen bol enzow ...
10k maar :{
pi_178098759
oi oi oi, Van ETH en Neo blijft ook niks over.
ICX wel iets een dumpje, wat natuurlijk wel logsich is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 14:36:48 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178099155
Wat er nu met NEO gebeurt is wel een mooi voorbeeld waarom je af en toe even je winst moet pakken en niet maar moet blijven hodlen omdat je denkt dat het nog hoger gaat.

NEO moet nu bijna x4 gaan om op oude niveau terug te komen.
pi_178099288
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:36 schreef Kyran het volgende:
Wat er nu met NEO gebeurt is wel een mooi voorbeeld waarom je af en toe even je winst moet pakken en niet maar moet blijven hodlen omdat je denkt dat het nog hoger gaat.

NEO moet nu bijna x4 gaan om op oude niveau terug te komen.
Had ik dat ook maar gedaan bij VEN. Momenteel op ATL (BTC) en bijna ATL ($). -60% van ATH. Gaat keigoed hier!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 14:43:51 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178099381
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Had ik dat ook maar gedaan bij VEN. Momenteel op ATL (BTC) en bijna ATL ($). -60% van ATH. Gaat keigoed hier!
Yup, zelf ook niet gedaan, maar wel van geleerd. Heb nu bij iedere coin een stijgingspercentage waarbij ik een deel ga verkopen. Bij VeChain bijvoorbeeld heb ik x5 als einddoel staan, dus bij x2 vanaf nu ga ik 20% verkopen, bij x3 nog eens 20% (van begin hoeveelheid) en na x5 is alles weg :P Kan daarna altijd nog kijken of ik er nog iets in zie om alsnog weer een keer in te stappen.
pi_178099450
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:13 schreef ITrade het volgende:

[..]

Behalve BTC gaat uiteindelijk het meeste wel weer richting de 0 ja.
Waarom BTC niet?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178099825
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom BTC niet?
Niet onmogelijk, maar ik schat die kans zéér klein in nu.

BTC is voor mij persoonlijk goud 2.0 met zowel vele voordelen als ook nadelen. Daarnaast kan het nog voor andere functies toepasbaar worden (maar in mijn ogen niet per se noodzakelijk).

Ik denk dat ik de toekomst tijdens de volgende financiële crisis BTC wel eens een belangrijke rol kan gaan spelen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178100767
8100 had mzs tog voorspelt?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178100792
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:13 schreef ITrade het volgende:

[..]

Behalve BTC gaat uiteindelijk het meeste wel weer richting de 0 ja.
De despair is goed bezig, we zijn er bijna. 8-)
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 15:41:03 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178100887
Weet iemand hoe lang het duurt voordat Binance withdrawals toelaat voor nieuwe coins? Zoals WAN?
pi_178101299
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb een privé exchanger die ik altijd gebruik en handel op Binance. Ik neem niet vaak geld op, maar wanneer ik dat doe is het weer via diezelfde exchanger en dan wordt het binnen 30min. cash op m'n rekening gestort. Die exchanger heb ik "ontmoet" op LocalBitcoins, stel Chinezen die in hetzelfde land als ik wonen.
:'( :'( :'(

kortom....ik blijf gewoon coinbase gebruiken aangezien het voor mij de beste optie is.
niet iedereen heeft de optie van een prive exchanger etc etc

tevens is er niks aan de hand nederland qua belasting:

Tot en met 75.000 euro: 0,86 procent, waarvan 25.000 belastingvrij (met een fiscaal partner is dat 50.000 euro)
Vanaf 75.001 tot en met 975.000 euro: 1,38 procent
Vanaf 975.001 euro: 1,61 procent
pi_178101327
https://litecoin-foundation.org/2018/03/announcement-on-litepay/

Eigenaar van Litepay kapt er mee.

Rip koers van LTC
pi_178101388
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De despair is goed bezig, we zijn er bijna. 8-)
helemaal top, iedereen begint het aardig zat te worden ^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 16:16:27 #44
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178101621
Man man man, als ik andere exchanges probeer te gebruiken merk ik pas hoe geweldig Binance is ...
pi_178101733
bijna sub 8k op bitstamp
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 16:32:16 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178101917
Volume begint langzaam toe te nemen, nog even een dipje en daarna moooon.
pi_178101940
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:32 schreef Kyran het volgende:
Volume begint langzaam toe te nemen, nog even een dipje en daarna moooon.
Je hebt DM met het nummer van mijn Lambo dealer
  maandag 26 maart 2018 @ 16:34:22 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178101963
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:01 schreef Typisch het volgende:
https://litecoin-foundation.org/2018/03/announcement-on-litepay/

Eigenaar van Litepay kapt er mee.

Rip koers van LTC
Die zal wel rake klappen krijgen inderdaad :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 16:42:02 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178102141
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:33 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je hebt DM met het nummer van mijn Lambo dealer
Komt goed, pre-order geplaatst.
  maandag 26 maart 2018 @ 16:47:14 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178102276
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
I beg to differ. Ik blijf sowieso helemaal bij Coinbase weg, je kan je coins veel goedkoper inkopen. Daarbij wordt het zwaar gemonitord door allerlei instanties dus als je die belastingaanslag wilt hebben, vooral Coinbase/GDAX gebruiken.
Ja de belastingdienst ontduiken voor die paar tientjes :').

Hoeveel moet je aftikken bij een portfolio van 100k denk je?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 26 maart 2018 @ 16:48:42 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178102314
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb een privé exchanger die ik altijd gebruik en handel op Binance. Ik neem niet vaak geld op, maar wanneer ik dat doe is het weer via diezelfde exchanger en dan wordt het binnen 30min. cash op m'n rekening gestort. Die exchanger heb ik "ontmoet" op LocalBitcoins, stel Chinezen die in hetzelfde land als ik wonen.
Transacties vanuit China, daar zal inderdaad nergens vroeg of laat een belletje gaan rinkelen 😁
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178102318
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja de belastingdienst ontduiken voor die paar tientjes :').

Hoeveel moet je aftikken bij een portfolio van 100k denk je?
100k? Er zit hier niemand die geen miljonair is :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 maart 2018 @ 16:52:36 #53
163650 Greys
pi_178102407
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:48 schreef Weissmania het volgende:

[..]

100k? Er zit hier niemand die geen miljonair is :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 maart 2018 @ 16:58:31 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_178102554
FUCK YEAH!
Portfolio onder de 700 dollar!

;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 17:08:02 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178102737
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij hebt in ieder geval nog een hele BTC, dat wordt ooit een miljoen :P
pi_178102978
Voorspelling verloopt helaas volgens planning. Hoop dat ik ongelijk heb mannen, maar vrees een lage 7k voor einde week.

Whales hebben zaken naar de klote geholpen. Even leek het er op dat we die 12k barrière gingen breken paar weken terug. Maar de gulzigheid van een paar grote jongens heeft de markt in een paar weken verziekt. Met als resultaat dat de interesse enorm gedaald is.
pi_178103080
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Voorspelling verloopt helaas volgens planning. Hoop dat ik ongelijk heb mannen, maar vrees een lage 7k voor einde week.

Whales hebben zaken naar de klote geholpen. Even leek het er op dat we die 12k barrière gingen breken paar weken terug. Maar de gulzigheid van een paar grote jongens heeft de markt in een paar weken verziekt. Met als resultaat dat de interesse enorm gedaald is.
laag inkoopmomentje is ook niet verkeerd.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178103129
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen idee waarom de deadline er nu bij staat. Misschien vanaf nu altijd en was dit gewoon de eerste keer :P Tis meer dat als iemand wil solliciteren dat niet pas over drie maanden moet gaan doen. Ik geloof echt niet dat je bang hoeft te zijn dat het anders dicht gaat.
holy shit

eindelijk gratz met je blauwe naam :D *O*
pi_178103216
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

:'( :'( :'(

kortom....ik blijf gewoon coinbase gebruiken aangezien het voor mij de beste optie is.
niet iedereen heeft de optie van een prive exchanger etc etc

tevens is er niks aan de hand nederland qua belasting:

Tot en met 75.000 euro: 0,86 procent, waarvan 25.000 belastingvrij (met een fiscaal partner is dat 50.000 euro)
Vanaf 75.001 tot en met 975.000 euro: 1,38 procent
Vanaf 975.001 euro: 1,61 procent
In NL niet nee, maar ik woon in Spanje, en door de gulle EU-giften aan dit apenland worden de banken hier enorm streng, waar fees al tijden enorm hoog waren.

Privé exchangers zijn niet moeilijk te vinden, gewoon op LocalBitcoins iemand uitzoeken met genoeg feedback en als je regelmatig wisselt van fiat<->crypto benaderen ze je vanzelf wel voor goedkopere rates. Zo'n beetje iedereen handelt elke transactie binnen 30min af.

Tip: zoek een Chinees.
pi_178103272
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Transacties vanuit China, daar zal inderdaad nergens vroeg of laat een belletje gaan rinkelen 😁
Ja, want Chinezen wonen alleen in China toch? Als je m'n post half gelezen had, zag je dat je prima uit de voeten kunt met cash stortingen op je rekening, de afzender van de cash storting is niet eens bekend en legitimeert zich niet. Cash geld op je rekening, wil je 't nog mooier?
pi_178103340
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:27 schreef illusions het volgende:
Cash geld op je rekening, wil je 't nog mooier?
Hoe krijg je cash geld op een rekening van iemand anders als ik vragen mag?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178103396
Voorlopig heb ik er weinig hoop in dat we in mei nog een alt rally gaan meemaken
  maandag 26 maart 2018 @ 17:31:34 #63
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178103407
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, want Chinezen wonen alleen in China toch? Als je m'n post half gelezen had, zag je dat je prima uit de voeten kunt met cash stortingen op je rekening, de afzender van de cash storting is niet eens bekend en legitimeert zich niet. Cash geld op je rekening, wil je 't nog mooier?
Dat is hier in Nederland dus niet mogelijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178103408
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:29 schreef ITrade het volgende:

[..]

Hoe krijg je cash geld op een rekening van iemand anders als ik vragen mag?
Iemand loopt naar de pinautomaat, voert jouw rekeningnummer in, en stopt geld in 't gat.
  maandag 26 maart 2018 @ 17:42:38 #65
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178103659
Ff Donald duck aan het lezen :P


Gelukkig gaat het veel beter momenteel met me :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 26 maart 2018 @ 17:45:33 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178103736
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Iemand loopt naar de pinautomaat, voert jouw rekeningnummer in, en stopt geld in 't gat.
Zulke automaten heb je niet in Nederland.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178103795
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Voorspelling verloopt helaas volgens planning. Hoop dat ik ongelijk heb mannen, maar vrees een lage 7k voor einde week.

Whales hebben zaken naar de klote geholpen. Even leek het er op dat we die 12k barrière gingen breken paar weken terug. Maar de gulzigheid van een paar grote jongens heeft de markt in een paar weken verziekt. Met als resultaat dat de interesse enorm gedaald is.
we noteren hem weer ^O^
pi_178103830
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Zulke automaten heb je niet in Nederland.
:')
pi_178103842
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Zulke automaten heb je niet in Nederland.
dat is helemaal mooi witwassen :D
pi_178104087
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:31 schreef fukforce het volgende:
Voorlopig heb ik er weinig hoop in dat we in mei nog een alt rally gaan meemaken
yesss in the Desert :D
pi_178104704
Ed met z'n rally :') elke week weer een klein beetje dalen
pi_178104848
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Iemand loopt naar de pinautomaat, voert jouw rekeningnummer in, en stopt geld in 't gat.
Ah ok, die heb je hier niet. Maar goed als het om flink geld gaat zijn die cash stortingen nog niet echt ideaal.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178104999
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  maandag 26 maart 2018 @ 19:02:41 #74
131603 Afwazig
Serious business
pi_178105490
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:42 schreef revpolen het volgende:
Ff Donald duck aan het lezen :P
[ afbeelding ]

Gelukkig gaat het veel beter momenteel met me :)
Mooi. Je gedachten verzetten en leuke dingen gaan doen :)
pi_178105634
oww shiit hier gaan we!!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178105720
Onderzoekt uzelven, of gij in het geloof zijt, beproeft uzelven. Of kent gij uzelven niet, dat Jezus Christus in u is? tenzij dat gij enigszins verwerpelijk zijt.

Doch ik hoop, dat gij zult verstaan, dat wij niet verwerpelijk zijn.

En ik wens van God, dat gij geen kwaad doet; niet opdat wij beproefd zouden bevonden worden, maar opdat gij het goede zoudt doen, en wij als verwerpelijk zouden zijn.

Want wij vermogen niets tegen de waarheid, maar voor de waarheid.

Want wij verblijden ons, wanneer wij zwak zijn, en gij sterk zijt. En wij wensen ook dit, namelijk uw volmaking.

Amen
pi_178105771
Gehts losssss
pi_178105826
al die TA-idioten op twitter waren weer te optimistisch. mzs komt wel in de buurt
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178105843
CRASH
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178105883
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178105912
TERUG NAAR 100$
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 19:26:10 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178105921
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
TERUG NAAR 100$
Broek al op de enkels.
pi_178105928
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Broek al op de enkels.
:D
  maandag 26 maart 2018 @ 19:28:11 #84
131603 Afwazig
Serious business
pi_178105965
Het mooiste van deze markt is de totale stilte van TA'ers tijdens dalingen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 19:28:41 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178105981
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:28 schreef Afwazig het volgende:
Het mooiste van deze markt is de totale stilte van TA'ers tijdens dalingen.
Haha, true story
pi_178105996
Zijn we al door de death cross? ^O^
pi_178105998
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:28 schreef Afwazig het volgende:
Het mooiste van deze markt is de totale stilte van TA'ers tijdens dalingen.
Mooi he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178105999
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:28 schreef Afwazig het volgende:
Het mooiste van deze markt is de totale stilte van TA'ers tijdens dalingen.
Of nog mooier, de ''experts'' on Msm :D
pi_178106002
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:28 schreef Afwazig het volgende:
Het mooiste van deze markt is de totale stilte van TA'ers tijdens dalingen.
en weer overoptimistische voorspellingen bij n kleine stijging
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 19:30:54 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178106027
Ik verwacht zelf echt niet veel langer, 7.8k bounce en dan terug naar de werkelijkheid.

Sowieso zie ik BTC niet meer onder 6k duiken als er niks heel geks gebeurt. Alles kan, dit is gewoon hoe ik er over denk.

7.8k, of in ieder geval 7.4k als laagste punt verwacht ik.
pi_178106065
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:30 schreef Kyran het volgende:
Ik verwacht zelf echt niet veel langer, 7.8k bounce en dan terug naar de werkelijkheid.

Sowieso zie ik BTC niet meer onder 6k duiken als er niks heel geks gebeurt. Alles kan, dit is gewoon hoe ik er over denk.

7.8k, of in ieder geval 7.4k als laagste punt verwacht ik.
als ik naar ETH kijk, die zit al onder de low van begin feb. denk dat btc ook wel die kant op kan gaan.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178106085
Buy ordertje op $6800 ^O^ (¤5500)
  maandag 26 maart 2018 @ 19:35:20 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178106152
Gemanipuleerde bots wat ik je brom

Veel te toevallig dat dit tegelijk valt in de week na het klokverzetten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178106185
Deze daling is tegen alle trading wetten in!
pi_178106230
Volgende week staan we weer boven de 6000/7000/8000/9000/10000*

*omcirkelen wat van toepassing is
pi_178106280
een daling is altijd manipulatie. een stijging is normaal.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178106465
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:35 schreef fathank het volgende:
Gemanipuleerde bots wat ik je brom

Veel te toevallig dat dit tegelijk valt in de week na het klokverzetten.
maar de klok ging vooruit :{w
pi_178106794
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:38 schreef Weissmania het volgende:
Volgende week staan we weer boven de 6000/7000/8000/9000/10000*

*omcirkelen wat van toepassing is
En als het niet zo is, manipulatie!
pi_178106936
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De despair is goed bezig, we zijn er bijna. 8-)
Jij denkt van niet dan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 26 maart 2018 @ 20:09:03 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_178107053
Heb maar even tradingview erbij gepakt maar het is nu nog een Magikarp maar dit lijkt me duidelijk een Gyrados in wording. Geen paniek mensen!

pi_178107350
Fck it, dan moet belasting me maar centjes geven.
Alle papieren zojuist fixed e.d. GELD MOET IK ZIENNNNN
pi_178107407
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:21 schreef pnxsinned het volgende:
Fck it, dan moet belasting me maar centjes geven.
Alle papieren zojuist fixed e.d. GELD MOET IK ZIENNNNN
ja, hopen dat er dan net een dip is, kan alles meteen in crypto *O*
pi_178107433

wohoo Eligmagod

PARTNERSHIP MET MICROSOFT
LAMBO INCOMING
pi_178107469
When Fiat sir?
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 20:28:44 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178107560
stond net nog een buy wall van 1200btc op binance op 7800, die is nu gehalveerd.
pi_178107671
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef Kyran het volgende:
stond net nog een buy wall van 1200btc op binance op 7800, die is nu gehalveerd.
pi_178107689
lower high en lower lows. eind vd week kan ie onder de 7k komen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 20:37:36 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178107849
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:32 schreef crpytoshill het volgende:
lower high en lower lows. eind vd week kan ie onder de 7k komen.
Je kan best gelijk gaan krijgen, maar je praat wel gewoon poep.

Laatste low was 7.2k, low daarvoor was 6k, als we nu op 7.8k zouden blijven hangen of zelfs 7.6k dan zou je ook kunnen zeggen dat er een uptrend is.

Trends zijn er ook om te doorbreken, dus je doet nu niks anders dan die TA gasten die je constant aan het afkraken bent :)
pi_178107979
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan best gelijk gaan krijgen, maar je praat wel gewoon poep.

Laatste low was 7.2k, low daarvoor was 6k, als we nu op 7.8k zouden blijven hangen of zelfs 7.6k dan zou je ook kunnen zeggen dat er een uptrend is.

Trends zijn er ook om te doorbreken, dus je doet nu niks anders dan die TA gasten die je constant aan het afkraken bent :)
de vorige low was 8300. en de highs waren 9100 en 9000, die ging er niet eens overheen, zeker niet met dat miezerige volume. maar goed niemand die t weet, we zullen zien. trouwens onder de 7k scheelt maar 400 met jouw voorspelling.

[ Bericht 2% gewijzigd door crpytoshill op 26-03-2018 21:03:39 ]
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178108453
quote:
4s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:09 schreef Afwazig het volgende:
Heb maar even tradingview erbij gepakt maar het is nu nog een Magikarp maar dit lijkt me duidelijk een Gyrados in wording. Geen paniek mensen!

[ afbeelding ]
_O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178108862
Alles verkocht, dit is een rampzalig scenario. We gaan gewoon keihard terug naar 0.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 21:10:39 #113
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178108873
Bouncy bouncy, nu even volhouden en niet terugvallen aub :D
pi_178108876
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alles verkocht, dit is een rampzalig scenario. We gaan gewoon keihard terug naar 0.
doei x-node _O-
pi_178109028
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

doei x-node _O-
Ik heb maar 200 VEN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178109057
Morgen / vannacht gewoon weer rond de 8200 sudderen
pi_178109087
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb maar 200 VEN
volgens MzS wel ja...maar die neem ik niet serieus
pi_178109264
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:17 schreef Predator38 het volgende:

[..]

volgens MzS wel ja...maar die neem ik niet serieus
Toch maar is snel gaan doen dan
pi_178109344
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Toch maar is snel gaan doen dan
in je dromen :D
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 21:31:41 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178109547
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alles verkocht, dit is een rampzalig scenario. We gaan gewoon keihard terug naar 0.
Het is nu al 14 weken een ramp of zo. :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178109614
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178109715
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:24 schreef Typisch het volgende:

wohoo Eligmagod

PARTNERSHIP MET MICROSOFT
LAMBO INCOMING
Kan die gast zn haar niet kammen voordat ie op een foto komt?
Vakman pur sang
  maandag 26 maart 2018 @ 21:53:44 #123
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_178110239
Kijk ZRX gepumpt worden dan :D
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_178110245
coinbase twitterde op maandag 26-03-2018 om 20:58:48 We’re excited to announce our intention to support the Ethereum ERC20 technical standard for Coinbase in the coming months.We are not announcing support for any specific assets today.https://t.co/glAjG42tZD https://t.co/S1tPXJcTGH reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 21:54:58 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178110289
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:53 schreef Mattt het volgende:
Kijk ZRX gepumpt worden dan :D
Door coinbase nieuws, heerlijk meegelift, uitgestapt op 25% :P
pi_178110318
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef Gehrman het volgende:
coinbase twitterde op maandag 26-03-2018 om 20:58:48 We’re excited to announce our intention to support the Ethereum ERC20 technical standard for Coinbase in the coming months.We are not announcing support for any specific assets today.https://t.co/glAjG42tZD https://t.co/S1tPXJcTGH reageer retweet
_O_
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  maandag 26 maart 2018 @ 22:04:44 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178110544
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Toch maar is snel gaan doen dan
Eens
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2018 @ 22:36:58 #128
230491 Zith
pls tip
pi_178111505
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:58 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze? Een crypto met devs die gewoon apps ontwikkelen zonder partnership, zoals dat bij decentralized crypto's hoort te zijn?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178111577
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:36 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat is deze? Een crypto met devs die gewoon apps ontwikkelen zonder partnership, zoals dat bij decentralized crypto's hoort te zijn?
Hoe verdienen bitcoin devs eigenlijk hun brood? :+
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2018 @ 22:41:27 #130
230491 Zith
pls tip
pi_178111628
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoe verdienen bitcoin devs eigenlijk hun brood? :+
quote:
The majority of Bitcoin Core developers are volunteers or started as volunteers. They worked on Bitcoin Core in their free time and contributed without anyone paying them.

Later, when a developer becomes more prominent and devotes more time to the project, they may seek out someone (a person or company) to sponsor them to continue to work on the project. Alternatively a person or company may wish to sponsor or hire an active and prominent Bitcoin Core developer so that they may contribute to Bitcoin Core's development and help to keep the software maintained and growing. Some are paid to work on Bitcoin Core full time, others to work on it part time.

Currently many of the most active contributors are either sponsored or employed to work on Bitcoin Core specifically. However many others contribute as volunteers in their free time and are not paid to work on Bitcoin Core
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178111690
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:41 schreef Zith het volgende:

[..]


[..]

Cool. Bronnetje?

Had al zo'n vermoeden.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2018 @ 23:04:21 #132
230491 Zith
pls tip
pi_178112132
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Cool. Bronnetje?

Had al zo'n vermoeden.
Core dev Andrew Chow: https://bitcoin.stackexch(...)itcoin-core-get-paid
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178112193
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef Gehrman het volgende:
coinbase twitterde op maandag 26-03-2018 om 20:58:48 We’re excited to announce our intention to support the Ethereum ERC20 technical standard for Coinbase in the coming months.We are not announcing support for any specific assets today.https://t.co/glAjG42tZD https://t.co/S1tPXJcTGH reageer retweet
Durft iemand uit te leggen wat hier nou feitelijk geannounced word?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:08:27 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178112230
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Durft iemand uit te leggen wat hier nou feitelijk geannounced word?
Coinbase gaat Ethereum-tokens ondersteunen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:12:55 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178112318
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Durft iemand uit te leggen wat hier nou feitelijk geannounced word?
Coinbase is volgens mij nu puur voor BTC, BCH, ETH en LTC. Je kan er meteen met fiat kopen.

Ze willen nu ERC20 tokens gaan ondersteunen, dus ook fiat pairings voor all die tokens :)

Na Binance een tweede grote spelers die fiat wil pairen nu dus. Gaat de goeie kant op en langzamerhand gaan wij verlost worden van BTC (wat betreft pairings). BTC zal altijd nog king zijn en invloed hebben op de markt, dat is niet zomaar weg.
pi_178112353
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Coinbase is volgens mij nu puur voor BTC, BCH, ETH en LTC. Je kan er meteen met fiat kopen.

Ze willen nu ERC20 tokens gaan ondersteunen, dus ook fiat pairings voor all die tokens :)

Na Binance een tweede grote spelers die fiat wil pairen nu dus. Gaat de goeie kant op en langzamerhand gaan wij verlost worden van BTC (wat betreft pairings). BTC zal altijd nog king zijn en invloed hebben op de markt, dat is niet zomaar weg.
Die CCK tweets gingen daar toch ook over.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:15:52 #137
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178112387
3e bounce op 7.8k, volume blijft toenemen
pi_178112498
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alles verkocht, dit is een rampzalig scenario. We gaan gewoon keihard terug naar 0.
Panic sell gespot
pi_178112514
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Panic sell gespot
Ik geloof m dan ook niet. :D
Lambo of Rekt
pi_178112744
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik geloof m dan ook niet. :D
Droppie trollt graag terwijl hij gepijpt wordt op de motorkap van zijn Lambo
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:33:52 #141
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178112745
Ik zoek een nieuwe serie op Netflix, iemand tips?

Net klaar met Jessica Jones
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 maart 2018 @ 23:37:38 #142
163650 Greys
pi_178112825
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:33 schreef Kyran het volgende:
Ik zoek een nieuwe serie op Netflix, iemand tips?

Net klaar met Jessica Jones
Wat heb je verder al gezien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178112838
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:33 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Droppie trollt graag terwijl hij gepijpt wordt op de motorkap van zijn Lambo
Wat is deze
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:40:33 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178112880
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heb je verder al gezien?
Teveel? :)

Noem eens wat? :P

Hou van Marvell, thrillers, sci-fi, horror :P
pi_178112894
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat is deze
Weiss pijpt graag mensen op de motorkap van hun lambo, dus ik denk een avance.
Lambo of Rekt
pi_178112906
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heb je verder al gezien?
Fifty shades of Greys
Lambo of Rekt
pi_178112912
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Teveel? :)

Noem eens wat? :P

Hou van Marvell, thrillers, sci-fi, horror :P
Heb je al veel HBO series gezien?
pi_178112913
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Weiss pijpt graag mensen op de motorkap van hun lambo, dus ik denk een avance.
:@
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:47:56 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113019
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Fifty shades of Greys
_O-

*;
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Heb je al veel HBO series gezien?
Valt wel mee, maar die zijn niet op Netflix denk ik? :P Tips?
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:48:47 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113034
Bounces worden minder agressief lijkt het, volgens mij gaan wij toch nog zakken ;(
pi_178113076
Vanmiddag ging het nog over "diverse alts aan het pumpen!" en "Eindelijk in de plus met Enjin". Nog geen 12 uur geleden. :')

Crypto O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 maart 2018 @ 23:55:16 #152
163650 Greys
pi_178113133
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Teveel? :)

Noem eens wat? :P

Hou van Marvell, thrillers, sci-fi, horror :P
Sense8, Dark, The Killing (Joel Kinnaman _O_ ) al gezien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 23:56:22 #153
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113145
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Sense8, Dark, The Killing al gezien?
Nee, ja, nee :D

Thanks! Ga ik op mijn lijst zetten :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 maart 2018 @ 23:59:09 #154
163650 Greys
pi_178113201
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, ja, nee :D

Thanks! Ga ik op mijn lijst zetten :D
Van Sense8 zijn er twee seizoenen en komt er over een paar maanden een twee uur durende finalefilm.
Je moet het even een aflevering of drie de kans geven om te begrijpen hoe het zit/werkt en dan wordt het awesome!

En The Killing is vier seizoenen :9

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 27-03-2018 00:04:15 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178113282
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, ja, nee :D

Thanks! Ga ik op mijn lijst zetten :D
The Expanse en Altered Carbon.

Maar eigenlijk moet je Battlestar Galactica even ergens piraten ofzo. Beste sci fi serie die ik ooit gezien heb. _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:05:05 #156
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113301
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Van Sense8 zijn er twee seizoenen en komt er over een paar maanden een twee uur durende finalefilm.
Je moet het even een aflevering of drie de kans geven om te begrijpen hoe het zit/werkt en dan wordt het awesome!

En The Killing is vier seizoenen :9

_O_

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

The Expanse en Altered Carbon.

Maar eigenlijk moet je Battlestar Galactica even ergens piraten ofzo. Beste sci fi serie die ik ooit gezien heb. _O_
Ow ja, BG moet ik nog steeds kijken, zoveel over gehoord :D
pi_178113304
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:33 schreef Kyran het volgende:
Ik zoek een nieuwe serie op Netflix, iemand tips?

Net klaar met Jessica Jones
Mindhunter (TV Series 2017– ) - IMDb _O_
pi_178113317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O_

[..]

Ow ja, BG moet ik nog steeds kijken, zoveel over gehoord :D
Zeker doen. Echt fantastisch. O+

Fringe is ook leuk, maar staat net zoals BG niet meer op NetflixNL.

Niet sci-fi series: Fargo, Mindhunter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2018 00:06:08 ]
pi_178113319
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

The Expanse en Altered Carbon.

Maar eigenlijk moet je Battlestar Galactica even ergens piraten ofzo. Beste sci fi serie die ik ooit gezien heb. _O_
BG is niet slecht nee. Al vind ik het op een gegeven moment wel vermoeiend worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178113321
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:04 schreef Typisch het volgende:
Altered Carbon
Martha Higareda :9~ :9~ :9~
pi_178113328
En Black Mirror natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:09:05 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113369
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zeker doen. Echt fantastisch. O+

Fringe is ook leuk, maar staat net zoals BG niet meer op NetflixNL.

Niet sci-fi series: Fargo, Mindhunter.
Fringe _O_ _O_ _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 00:09:07 #163
163650 Greys
pi_178113372
The OA.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178113385
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:09 schreef Greys het volgende:
The OA.
wat een ouwe wijven series joh :{
pi_178113392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fringe _O_ _O_ _O_
Anna Torvgodin
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 00:10:39 #166
163650 Greys
pi_178113399
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

wat een ouwe wijven series joh :{
Ja dag, die sowieso niet _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:11:58 #167
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113424
Bounce! 8.1k op binance
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 00:12:03 #168
163650 Greys
pi_178113426
Ik vond Anne With An E ook leuk maar die kunnen jullie overslaan. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:13:22 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113448
Bedankt allemaal <3

HEb lijstje weer gemaakt haha.
pi_178113474
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:13 schreef Kyran het volgende:
Bedankt allemaal <3

HEb lijstje weer gemaakt haha.
download battlestar galactica nou maar :(
pi_178113511
Ah, we gaan weer omhoog.
pi_178113518
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

*;

[..]

Valt wel mee, maar die zijn niet op Netflix denk ik? :P Tips?
Zou ik eens mee beginnen (HBO is een zender/maker/distributeur net als Netflix). Netflix is leuk maar komt niet in de buurt van de kwaliteit van HBO.

HBO heeft zo'n beetje de beste TV series ooit gemaakt.
The Sopranos, The Wire.

Begin daar eens mee. Lange zit hoor, maar het meer dan waard. Veelal gericht op karakterontwikkeling, dialogen, verhaallijnen.

Het zijn series die ik mijn hele leven kan herkijken en me tot het begrip bingewatching hebben geïntroduceerd. Fuck, ik wil weer Sopranos kijken nu haha.

Enjoy :)
pi_178113524
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Ah, we gaan weer omhoog.
Moooohoooooon.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:19:11 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113537
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Zou ik eens mee beginnen (HBO is een zender/maker/distributeur net als Netflix). Netflix is leuk maar komt niet in de buurt van de kwaliteit van HBO.

HBO heeft zo'n beetje de beste TV series ooit gemaakt.
The Sopranos, The Wire.

Begin daar eens mee. Lange zit hoor, maar het meer dan waard. Veelal gericht op karakterontwikkeling, dialogen, verhaallijnen.

Enjoy :)
Fuck, met al di etips hier ben ik wel een jaar zoet :D
pi_178113545
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Zou ik eens mee beginnen (HBO is een zender/maker/distributeur net als Netflix). Netflix is leuk maar komt niet in de buurt van de kwaliteit van HBO.

HBO heeft zo'n beetje de beste TV series ooit gemaakt.
The Sopranos, The Wire.

Begin daar eens mee. Lange zit hoor, maar het meer dan waard. Veelal gericht op karakterontwikkeling, dialogen, verhaallijnen.

Enjoy :)
Maar die heb ik allemaal al gezien. :{ HBO is alleen leuk die drie maanden in het jaar dat ze iets nieuws uitbrengen wat ik wil zien.
pi_178113553
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fuck, met al di etips hier ben ik wel een jaar zoet :D
Als die series nog niet gezien hebt heb je wel wat te doen ja.
Oh en aangezien je van sci-fi houdt: Dr Who en Stargate.
pi_178113556
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Moooohoooooon.
Lambo of Rekt
pi_178113583
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar die heb ik allemaal al gezien. :{ HBO is alleen leuk die drie maanden in het jaar dat ze iets nieuws uitbrengen wat ik wil zien.
Six Feet Under? The Leftovers? Curb Your Enthusiasm? (en geen HBO, maar altijd, overal, voor iedereen goed: Seinfeld?) Band of Brothers? Eastbound and Down? OZ? Game of Thrones?
pi_178113606
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Six Feet Under? The Leftovers? Curb Your Enthusiasm? (en geen HBO, maar altijd, overal, voor iedereen goed: Seinfeld?) Band of Brothers? Eastbound and Down? OZ? Game of Thrones?
oh en het is hier in NL niet eens normaal af te sluiten

het is dat ik via mijn schoonouders het kan kijken omdat zij ziggo hebben

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2018 00:23:23 ]
pi_178113617
Oh en natuurlijk Buffy, Angel, en bijna alles van Joss Whedon. Firefly!!! :D

Dollhouse was ook best leuk.
pi_178113627
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

oh en het is hier in NL niet eens normaal af te sluiten

het is dat ik via mijn schoonouders het kan kijken omdat zij ziggo hebben
Downloaden natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:24:05 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178113630
Het voordeel van de huidige koers is dat ik niet meer plots enorme bedragen kwijt kan raken. Het nadeel is dat ik ze ook niet meer kan krijgen zo snel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178113638
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Downloaden natuurlijk.
ja godver :{
pi_178113643
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Zou ik eens mee beginnen (HBO is een zender/maker/distributeur net als Netflix). Netflix is leuk maar komt niet in de buurt van de kwaliteit van HBO.

HBO heeft zo'n beetje de beste TV series ooit gemaakt.
The Sopranos, The Wire.

Begin daar eens mee. Lange zit hoor, maar het meer dan waard. Veelal gericht op karakterontwikkeling, dialogen, verhaallijnen.

Het zijn series die ik mijn hele leven kan herkijken en me tot het begrip bingewatching hebben geïntroduceerd. Fuck, ik wil weer Sopranos kijken nu haha.

Enjoy :)
Boardwalk Empire is ook episch.
pi_178113645
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van de huidige koers is dat ik niet meer plots enorme bedragen kwijt kan raken. Het nadeel is dat ik ze ook niet meer kan krijgen zo snel.
ben je nog steeds een ethereum maximalist?
pi_178113657
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:09 schreef Greys het volgende:
The OA.
Dat einde :') wat een teleurstelling was dat zeg.
pi_178113676
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:24 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Boardwalk Empire is ook episch.
Heb het geprobeerd maar ik werd na 6 afleveringen van die neurotische jaren '30 trompetjazz zo gestoord dat ik er mee ben gestopt. Ben een fan van Steve Buscemi, echt waar, maar vind die era niet zo boeiend.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:26:31 #188
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113678
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat einde :') wat een teleurstelling was dat zeg.
Net zo erg als Lost? :P
pi_178113685
Oh en Showtime (zender) :

Mad Men
Dexter
Breaking Bad
!!!
pi_178113689
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Heb het geprobeerd maar ik werd na 6 afleveringen van die neurotische jaren '50 trompetjazz zo gestoord dat ik er mee ben gestopt. Ben een fan van Steve Buscemi, echt waar, maar vind die era niet zo boeiend.
60s wel?
Mad Men _O_
pi_178113703
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Net zo erg als Lost? :P
Lost was beetje gaar ja. Maar wel vermaakt.

Als je J. J. Adams goed vindt en van sci-fi houdt: Fringe! Ff doorbijten soms maar wel waard.

Alias schijnt ook goed te zijn maar nooit gezien.
pi_178113717
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

60s wel?
Mad Men _O_
Yup, toen begonnen ze tenminste normale kleding te dragen en mochten ze drinken en rijden in normale auto's en hamburgers eten enzo. Consumerism etc.

Vind die quasi hippe barbiers met van die gare oude mottenballenstijl ook niks :')
pi_178113719
The Handmaid's Tale _O_

Ik kan er alleen niet maar naar kijken nu ik weet dat de hoofdrolspeelster diep in de scientology shit zit.

Met name omdat het, als je er dan op terug kijkt, er wel erg veel overeenkomsten zijn. _O-
pi_178113771
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:28 schreef Typisch het volgende:
The Handmaid's Tale _O_

Ik kan er alleen niet maar naar kijken nu ik weet dat de hoofdrolspeelster diep in de scientology shit zit.

Met name omdat het, als je er dan op terug kijkt, er wel erg veel overeenkomsten zijn. _O-
Als je eenmaal in Scientology zit kan je er ook nooit meer uit. Dan wordt je dik gechanteerd. Die figuren hebben echt zieke macht :D
pi_178113780
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van de huidige koers is dat ik niet meer plots enorme bedragen kwijt kan raken. Het nadeel is dat ik ze ook niet meer kan krijgen zo snel.
Dat zijn niet echt voordelen en nadelen maar meer een tentoonstelling van je eigen onkunde


eeeeenn weer ontopic
:')14.gif
pi_178113800
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:32 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat zijn niet echt voordelen en nadelen maar meer een tentoonstelling van je eigen onkunde

eeeeenn weer ontopic
:')[ afbeelding ]
ontopic?
dit is een slow chat waar alles mag
pi_178113829
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:32 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat zijn niet echt voordelen en nadelen maar meer een tentoonstelling van je eigen onkunde

eeeeenn weer ontopic
:')[ afbeelding ]
Ik vond jou altijd een beetje vervelend, maar je hebt wel goede serie smaak. The Wire _O_ _O_ Je bent weer okay in mijn boekje :@ :D
pi_178113838
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

ontopic?
dit is een slow chat waar alles mag
Goeie. Ik smeer nog even wat sesamzaad tussen m'n bilspleten en maak me klaar voor werk.

BansheeBoy, de troll die tijdens het trollen duizenden euro's is kwijtgeraakt. Hij mag er wezen.

:')14.gif
pi_178113847
Ik krijg opeens overal Jaguar advertenties te zien. :') :') :')
pi_178113853
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]
BansheeBoy, de troll die tijdens het trollen duizenden euro's is kwijtgeraakt. Hij mag er wezen.

:')[ afbeelding ]
:X³
pi_178113856
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:36 schreef BadVlad het volgende:
Ik krijg opeens overal Jaguar advertenties te zien. :') :') :')
Komt omdat je dik in de UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA zit.
Lambo of Rekt
pi_178113857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:35 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik vond jou altijd een beetje vervelend, maar je hebt wel goede serie smaak. The Wire _O_ _O_ Je bent weer okay in mijn boekje :@ :D
Klopt, ik ben pedant omdat ik van sommige dingen echt wel weet waar ik het over heb

:')14.gif
pi_178113877
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Goeie. Ik smeer nog even wat sesamzaad tussen m'n bilspleten en maak me klaar voor werk.

BansheeBoy, de troll die tijdens het trollen duizenden euro's is kwijtgeraakt. Hij mag er wezen.

:')[ afbeelding ]
Dat is toch wel leuk hé. Dus wie was hij eigenlijk aan het trollen?
Hij is er toch maar mooi ingetuind.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2018 00:38:22 ]
pi_178113895
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:35 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik vond jou altijd een beetje vervelend, maar je hebt wel goede serie smaak. The Wire _O_ _O_ Je bent weer okay in mijn boekje :@ :D
the wire goed vinden is toch niet echt bijzonder?
pi_178113899
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Klopt, ik ben pedant omdat ik van sommige dingen echt wel weet waar ik het over heb

:')[ afbeelding ]
Ja, series vooral :D
pi_178113910
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Komt omdat je dik in de UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA zit.
HAHAHAHAH JAJAJAJAJA UNIVERSA JONGENS JONGENS HAHAHA ALLES GEÏNVESTEERD WANT HET IS EEN RUSSISCHE COIN LIJKT OP WABES JAHAHAHAJAJAJAAAA
pi_178113911
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

the wire goed vinden is toch niet echt bijzonder?
Behalve dat niet iedereen die serie gezien heeft natuurlijk :P
pi_178113938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:40 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Behalve dat niet iedereen die serie gezien heeft natuurlijk :P
Oeh! Heb je The Shield gezien?
Is niet als The Wire, veel meer actie maar die staat ook hoog hoor.
pi_178113954
Bijna Wavesmaand jongens. Zijn jullie er klaar voor?
pi_178113958
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Oeh! Heb je The Shield gezien?
Is niet als The Wire, veel meer actie maar die staat ook hoog hoor.
Ja natuurlijk. Zeker ook goed.
pi_178113966
Peaky Blinders laatst afgekeken. Ook een gave serie.
pi_178113967
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Oeh! Heb je The Shield gezien?
Is niet als The Wire, veel meer actie maar die staat ook hoog hoor.
hoe heet die nieuwe van die gast van The Wire? The Deuce?
Ook best leuk
pi_178113986
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

hoe heet die nieuwe van die gast van The Wire? The Deuce?
Ook best leuk
Oja, die moet ik nog afkijken! Van David Simon zijn ook Treme en Generation Kill erg goed
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 00:45:24 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178113992
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:27 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Lost was beetje gaar ja. Maar wel vermaakt.

Als je J. J. Adams goed vindt en van sci-fi houdt: Fringe! Ff doorbijten soms maar wel waard.

Alias schijnt ook goed te zijn maar nooit gezien.
Ja, ben wel fan van JJ Abrams ;) Fringe was heel gaaf.
pi_178114003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:44 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Oja, die moet ik nog afkijken! Van David Simon zijn ook Treme en Generation Kill erg goed
Heb je die junkie spin off ook gezien? Met main characters van The Wire?
The Corner.
pi_178114010
fringe is echt mijn stiekem favoriet O+
niet qua kwaliteit, maar gewoon overall
pi_178114018
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:46 schreef Typisch het volgende:
fringe is echt mijn stiekem favoriet O+
niet qua kwaliteit, maar gewoon overall
Peter ;(
pi_178114020
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Heb je die junkie spin off ook gezien? Met main characters van The Wire?
The Corner.
Nee nog niet, iets hield me altijd tegen die te checken. 24/7 corner boys kijken leek me een beetje depressing :D
pi_178114037
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Peter ;(
geweldige acteur ook
al had ik wel dat bij het einde van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2018 00:50:05 ]
pi_178114069
peaky blinders *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 00:51:27 #221
163650 Greys
pi_178114076
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat einde :') wat een teleurstelling was dat zeg.
S2 komt binnenkort.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 00:53:23 #222
163650 Greys
pi_178114110
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Goeie. Ik smeer nog even wat sesamzaad tussen m'n bilspleten en maak me klaar voor werk.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178114117
Zou er al een film over crypto zijn? The ICO of zoiets. :)
pi_178114118
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:53 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
doe jij dat ook voordat je aan het werk gaat?
pi_178114122
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:54 schreef BadVlad het volgende:
Zou er al een film over crypto zijn? The ICO of zoiets. :)
the big short

niet over crypto, maar wel toepasselijk
pi_178114132
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:54 schreef BadVlad het volgende:
Zou er al een film over crypto zijn? The ICO of zoiets. :)
Je hebt wel StartUp https://www.imdb.com/title/tt5028002/?ref_=nv_sr_1 dat ging deels over een crypto bedrijf. Toffe serie.
pi_178114140
Bitcoin Heist (2016) zie ik nu.

To catch the world's most wanted thief, an Interpol agent assembles a team of elite hackers to plan the ultimate crypto-currency heist.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 00:57:08 #228
163650 Greys
pi_178114155
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

doe jij dat ook voordat je aan het werk gaat?
Ik deponeer vlak voor ik vertrek altijd een welbelegde pistolet geitenkaas met honing in m'n decolletage. Pure culinaire verwennerette weet u wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178114171
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik deponeer vlak voor ik vertrek altijd een welbelegde pistolet geitenkaas met honing in m'n decolletage. Pure culinaire verwennerette weet u wel.
Dit vraagt om snoeiharde pics natuurlijk :9
Lambo of Rekt
pi_178114175
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik deponeer vlak voor ik vertrek altijd een welbelegde pistolet geitenkaas met honing in m'n decolletage. Pure culinaire verwennerette weet u wel.
hoe is een pistolet met alleen wat geitenkaas en honing 'wel belegd'?

dit geloven wij niet hé
fake news, FUD, pump & dump, shitcoin!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 01:00:04 #231
163650 Greys
pi_178114184
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit vraagt om snoeiharde pics natuurlijk :9
Ik heb anders ook nog nooit pics gezien van de geolijfoliede chesten en getalkpoederde billen van Banshee :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178114193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb anders ook nog nooit pics gezien van de geolijfoliede chesten en getalkpoederde billen van Banshee :{w
Wel om gevraagd? :o
Lambo of Rekt
pi_178114197
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb anders ook nog nooit pics gezien van de geolijfoliede chesten en getalkpoederde billen van Banshee :{w
pff surinaamse billen zijn er al genoeg op het internet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 01:01:22 #234
163650 Greys
pi_178114199
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wel om gevraagd? :o
Oh... -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178114221
hoeren neuken nooit meer werken, fok films, ik wil hoeren neuken nooit meer werken!
pi_178114259
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:02 schreef noobcrypto het volgende:
hoeren neuken nooit meer werken, fok films, ik wil hoeren neuken nooit meer werken!
ff 5 universa kopen, ben je over een jaar klaar
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 01:08:17 #237
163650 Greys
pi_178114268
UNIVERSAAAAAAAAAJAAAAAAAAAA:%©¥$$
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2018 @ 01:08:37 #238
163650 Greys
pi_178114269
Ik wilde het gewoon ook eens roepen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178114271
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:08 schreef Greys het volgende:
Ik wilde het gewoon ook eens roepen.
Je deed t goed, lekker gillen met greys.
Lambo of Rekt
pi_178114293
FIOD inval gehad

ze hebben al mijn voorspellingen en flessen olijfolie meegenomen

:{
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 01:12:02 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178114300
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:11 schreef Weissmania het volgende:
FIOD inval gehad

ze hebben al mijn voorspellingen en flessen olijfolie meegenomen

:{
Neeeee niet je olijfolie :( Heb je je talkpoeder nog wel?
pi_178114331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Neeeee niet je olijfolie :( Heb je je talkpoeder nog wel?
Ik heb mijn bed nog. Groot. Ga ik nu in liggen. Horizontaal. Ben weer helemaal het mannetje hoor. Alpha.
pi_178114630
Lambo of Rekt
pi_178114688
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ff 5 universa kopen, ben je over een jaar klaar
Ik heb die al, een halve ton! jaja universaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_178114725
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:42 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_178114731
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:54 schreef BadVlad het volgende:

[..]

:')
MOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
  dinsdag 27 maart 2018 @ 05:04:59 #247
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178115858
Verge heeft 75 miljoen coins aan donaties opgehaald voor een grote samenwerking.

Eens afwachten wat het word :9

Heb er nog aardig wat
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178116519
En we zijn weet terug bij af, frustrerend.
Laat die btc nu maar eens afdalen naar 5k, misschien wel goed voor een frisse start.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 06:34:55 #249
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_178116524
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

60s wel?
Mad Men _O_
Mad Men! Staat in mn all time top 3. _O_
pi_178116527
https://mobile.twitter.co(...)609460785152/photo/1

Silicon Valley _O_

Wel lekker makkelijk geld verdienen voor die coinbase gasten. Maximaal een coin inkopen voordat je t op coinbase toevoegt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jed1Gam op 27-03-2018 06:48:33 ]
pi_178116560
Is ondertussen het mijnen van de coins nog wel rendabel?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_178116582
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:51 schreef Greys het volgende:

[..]

S2 komt binnenkort.
Hoeft van mij niet echt meer :')
pi_178116589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 05:04 schreef Maikuuul het volgende:
Verge heeft 75 miljoen coins aan donaties opgehaald voor een grote samenwerking.

Eens afwachten wat het word :9

Heb er nog aardig wat
Ja, hoeveel heb je gedoneerd??
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:12:49 #254
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178116650
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 06:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, hoeveel heb je gedoneerd??
Niks :')

Er werd gezegd dat de deal waarschijnlijk toch doorging ookal werd het totale bedrag niet door de users bij elkaar gebracht.

Nu is iedereen weer in paniek omdat de dev later vandaag met de announcement komt. Zoals we gewend zijn is er vertraging. Ik zie het wat er gebeurd
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:30:56 #255
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178116746
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 06:53 schreef ender_xenocide het volgende:
Is ondertussen het mijnen van de coins nog wel rendabel?
Ja
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178116759
De lente is aangebroken dus Netflix kan weer uit. Allemaal de tuin (met zwembad) in en de lambos en ducaties weer uit de (verwarmde) schuur!
Vakman pur sang
pi_178116895
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 05:04 schreef Maikuuul het volgende:
Verge heeft 75 miljoen coins aan donaties opgehaald voor een grote samenwerking.

Eens afwachten wat het word :9

Heb er nog aardig wat
Wat een scam :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:57:16 #258
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178116914
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat een scam :D
Goed onderbouwde mening.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178116917
Ik snap werkelijk waar geen reet van dat er 75 miljoen moet worden opgehaald voor een partnership. Lijkt meer dat of Verge in een scam trapt of Verge de scam is. De lead dev zou het aankondigen wanneer het geld bij elkaar was, maar stelt het nu alweer uit? Ook niet echt professioneel voor zo'n aankondiging.

Uitvinder van de biersmiley.
pi_178116927
Jaaaa meer partnerships!! Alles moon! Meer listing op exchanges, weer x 3 minimaal!! Aankondiging van een aankondiging!! Wowheheheheeeeemooooooeeeennnn

Is er iemand aan het bijkopen?
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_178116932
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:12 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Niks :')

Er werd gezegd dat de deal waarschijnlijk toch doorging ookal werd het totale bedrag niet door de users bij elkaar gebracht.

Nu is iedereen weer in paniek omdat de dev later vandaag met de announcement komt. Zoals we gewend zijn is er vertraging. Ik zie het wat er gebeurd
Topteam, binnenkort 12 euro per coin

gr gr
pi_178116940
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Goed onderbouwde mening.
Geen onderbouwing voor nodig! Algemeen bekend.
pi_178116951
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Goed onderbouwde mening.
75 miljoen coins “ophalen” voor de announcement van een partnership die er blijkbaar toch wel zou komen.

Waar gaan de coins heen? Wie heeft ze in bezit? Waarom waren ze nodig voor een Partnership? Zoveel red flags ouwe, zoveel red flags.

Dat hele verhaal rond januari was natuurlijk ook gewoon een grote aidsbende.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:03:12 #264
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178116962
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Geen onderbouwing voor nodig! Algemeen bekend.
Lijkt me toch wel duidelijk :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:04:58 #265
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178116973
Zoals we gewend zijn van Verge wordt het nieuws weer uitgesteld (een van de redenen waarom ik niet heb gedoneerd).

Ik wacht gewoon lekker af, ik zie wel waar we in juni op staan. Die paniek die je vaak tegenkomt op Reddit en op dit forum :')
Vandaar ook dat ik vrijwel niet meer actief ben hier.

De hele markt ligt sinds december op zijn gat. Kan je wel elke dag in dit topic discussieren maar wat levert het uiteindelijk op. Waarschijnlijk wordt het nieuws binnen 24 uur gebracht. Zo niet, ik houd mijn muntjes toch gewoon ongeacht wat er gebeurd.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator dinsdag 27 maart 2018 @ 08:07:40 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178116983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals we gewend zijn van Verge wordt het nieuws weer uitgesteld (een van de redenen waarom ik niet heb gedoneerd).

Ik wacht gewoon lekker af, ik zie wel waar we in juni op staan. Die paniek die je vaak tegenkomt op Reddit en op dit forum :')
Vandaar ook dat ik vrijwel niet meer actief ben hier.

De hele markt ligt sinds december op zijn gat. Kan je wel elke dag in dit topic discussieren maar wat levert het uiteindelijk op.
Weinig tot niets. Je hebt best kans dat je nu een periode ingaat van net na 2014. Dat het een jaar of 3 of of 4 weer heel stabiel is met amper uitschieters naar boven of naar beneden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:10:35 #267
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178117001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Weinig tot niets. Je hebt best kans dat je nu een periode ingaat van net na 2013. Dat het een jaar of 3 of of 4 weer heel stabiel is met amper uitschieters naar boven of naar beneden.
Precies, daarom zie ik ook het nut niet om elke dag alles bij te houden (en vooral niet hier of Reddit). Mijn portfolio is nog steeds aardig (al had ik beter uitgekocht op de top) maar dit is altijd achteraf.

Verlies kan ik in ieder geval niet maken. Maar het lijkt me zuur als je voor 5000euro Verge had gekocht toen het 0.20$ stond. Wie weet wat de toekomst brengt. Al denk ik dat de partnership met Tokenpay zeker gunstig gaat uitpakken (wat nu ook al het geval is met deze fundraise)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178117165
RequestNetwork twitterde op maandag 26-03-2018 om 10:59:28 We are proud to announce our official partnership with @PwC_France, shaping and developing the future of professional services together! 🙏 Read the full release by clicking on the link: https://t.co/pyzxlxCdu0 reageer retweet
REQ is goed bezig.
pi_178117173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:35 schreef Gehrman het volgende:
RequestNetwork twitterde op maandag 26-03-2018 om 10:59:28 We are proud to announce our official partnership with @PwC_France, shaping and developing the future of professional services together! 🙏 Read the full release by clicking on the link: https://t.co/pyzxlxCdu0 reageer retweet
REQ is goed bezig.
De deal gaat pas door als er eerst 75 miljoen ingezameld wordt.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:41:16 #270
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178117212
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

De deal gaat pas door als er eerst 75 miljoen ingezameld wordt.
_O-
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2018 @ 09:19:30 #271
230491 Zith
pls tip
pi_178117598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:35 schreef Gehrman het volgende:
RequestNetwork twitterde op maandag 26-03-2018 om 10:59:28 We are proud to announce our official partnership with @PwC_France, shaping and developing the future of professional services together! 🙏 Read the full release by clicking on the link: https://t.co/pyzxlxCdu0 reageer retweet
REQ is goed bezig.
De partnership meme :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178117658
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:19 schreef Zith het volgende:

[..]

De partnership meme :')
Deze is bevestigd door PwC zelf. Dat is wel wat anders dan een Verge 'partnership' :')
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:40:30 #273
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178117868
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat einde :') wat een teleurstelling was dat zeg.
Dat domme dansje :')

Gekeken op aanraden van een maat van me die alleen 2 afleveringen had gezien. 10 eps helemaal uitgezeten. Ik ga nog liever wekelijks naar een concert van Gordon.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178117887
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat domme dansje :')

Gekeken op aanraden van een maat van me die alleen 2 afleveringen had gezien. 10 eps helemaal uitgezeten. Ik ga nog liever wekelijks naar een concert van Gordon.
En dat voor een Duitser
pi_178117895
Verge uitgesteld tot 16 april, iedereen mad. Dit is geen shitcoin maar een trollcoin :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178117949
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge uitgesteld tot 16 april, iedereen mad. Dit is geen shitcoin maar een trollcoin :D
Bron? Is dit echt? :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:49:29 #277
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178118026
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bron? Is dit echt? :')
https://www.reddit.com/r/(...)7ggqd/16th_of_april/
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178118034
quote:
:')_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:51:28 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178118064
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals we gewend zijn van Verge wordt het nieuws weer uitgesteld (een van de redenen waarom ik niet heb gedoneerd).

Ik wacht gewoon lekker af, ik zie wel waar we in juni op staan. Die paniek die je vaak tegenkomt op Reddit en op dit forum :')
Vandaar ook dat ik vrijwel niet meer actief ben hier.

De hele markt ligt sinds december op zijn gat. Kan je wel elke dag in dit topic discussieren maar wat levert het uiteindelijk op. Waarschijnlijk wordt het nieuws binnen 24 uur gebracht. Zo niet, ik houd mijn muntjes toch gewoon ongeacht wat er gebeurd.
Geen paniek, maar de hoeveelste keer is dit dat chefke zich weer eens niet aan z'n eigen afspraken houdt :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:53:41 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178118092
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:41 schreef Weissmania het volgende:

[..]

En dat voor een Duitser
Alle Duitsers terug naar Oostenrijk!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:25:41 #281
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178118628
Universa blijft maar dalen ;( Inmiddels 200.000 coins maar ik stop nu met bijkopen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 10:44:45 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178118931
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:25 schreef satecl het volgende:
Universa blijft maar dalen ;( Inmiddels 200.000 coins maar ik stop nu met bijkopen.
Die moet echt even op een fatsoenlijk exchange komen. Ze zijn hard aan het werk, maar zie er nooit iets over op Reddit bijvoorbeeld. Echt under the radar.
pi_178119271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge uitgesteld tot 16 april, iedereen mad. Dit is geen shitcoin maar een trollcoin :D
_O- _O- _O-
pi_178119310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die moet echt even op een fatsoenlijk exchange komen. Ze zijn hard aan het werk, maar zie er nooit iets over op Reddit bijvoorbeeld. Echt under the radar.
Klopt en gekoppeld aan ETH en die is momenteel ook vrij zwak helaas.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:17:16 #285
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178119481
ETH :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 11:18:47 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178119516
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

ben je nog steeds een ethereum maximalist?
Trekt wel weer bij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178119655
Lekker -50% staan sinds instappen. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178120215


Toch blij dat ik in BTC zit. Gaat ook goed met % mkt cap @ bitcoin.

Nu wachten tot we weer omhoog gaan. Volatiliteit is leuk, maar als je niet dagelijks kijkt (zoals ik), dan maar liever iets wat niet te hard heen en weer gaat :+.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:50:19 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178120281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge uitgesteld tot 16 april, iedereen mad. Dit is geen shitcoin maar een trollcoin :D
En de prijs van die bagger stijgt nog ook, gaat echt helemaal nergens over die coin _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178120315
https://streamable.com/d1sg5

hahahahaha dit is de lead van Verge? Een of andere gamer bro met zn petje achterstevoren in z'n moeders basement?

Hahahahahahah Verge :')
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:52:34 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178120344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:51 schreef kthxbye het volgende:
https://streamable.com/d1sg5

hahahahaha dit is de lead van Verge? Een of andere gamer bro met zn petje achterstevoren in z'n moeders basement?

Hahahahahahah Verge :')
maat van me is helemaal verge leip
moeilijk om mee te dealen :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178120406
Hahahahahaha ik ga echt stuk hier. En mensen nemen dit serieus
pi_178120409
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:52 schreef fathank het volgende:

[..]

maat van me is helemaal verge leip
moeilijk om mee te dealen :').
Heb ook een paar maten die verge bags hebben gehaald en die ze niet willen los laten. Snap er geen reet van, dat hele project is 1 grote red flag. Zijn ook pas ingestapt rond december, maar ze willen gewoon niet luisteren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178120423
Maikuuul verkoop die troep man nu ie weer ff een pumpje krijgt
pi_178120440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb ook een paar maten die verge bags hebben gehaald en die ze niet willen los laten. Snap er geen reet van, dat hele project is 1 grote red flag. Zijn ook pas ingestapt rond december, maar ze willen gewoon niet luisteren.
Naja, het scheidt het kaf van het koren in crypto en das wel goed.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 11:55:48 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178120464
Hoe the fuck staat XVG zo hoogg nog steeds? Ene na andere blunder met die lui.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:57:00 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178120495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb ook een paar maten die verge bags hebben gehaald en die ze niet willen los laten. Snap er geen reet van, dat hele project is 1 grote red flag. Zijn ook pas ingestapt rond december, maar ze willen gewoon niet luisteren.
16 april jonge
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178120523
Het lijkt wel 1 grote sekte. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:58:36 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178120542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:57 schreef dimmak het volgende:
Het lijkt wel 1 grote sekte. _O-
alle coins met een V lijkt wel

VENboys zijn net zo erg
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178120587
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:58 schreef fathank het volgende:

[..]

alle coins met een V lijkt wel

VENboys zijn net zo erg
Oh oh, niet alle V's over 1 kam scheren.

Viacoin _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178120670
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:51 schreef kthxbye het volgende:
https://streamable.com/d1sg5

hahahahaha dit is de lead van Verge? Een of andere gamer bro met zn petje achterstevoren in z'n moeders basement?

Hahahahahahah Verge :')
''one of the biggest things ever happened in crypto, maybe the biggest''

ja sure
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')