Ik zou inderdaad wachten op de volgende update. Daar zijn ze nu lang mee bezig. Zo slecht als 1.0 is het spel al lang niet meer. Dit spel moet je alleen niet voor een verhaal of missies spelen.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:05 schreef Apekoek het volgende:
Als die updat er komt, is het dan voor mij tijd om het spel wel te kopen?
Lijkt me heerlijk om dit te spelen op een space avond op de beamer.
1.3 is al uit. 1.4 of 1.5 komt binnenkort uit. Maar dat kan nog twee maanden duren.quote:
Dan slinger ik hem morgen of overmorgen weer even aan.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
1.3 is al uit. 1.4 of 1.5 komt binnenkort uit. Maar dat kan nog twee maanden duren.
Eindelijk nieuwsquote:NoMansSky
Small announcement incoming. We generally say as little as possible now, and focus on making things for people to play... but this was about to leak ¯\_(ツ)_/¯
11:26 - 29 mrt. 2018
Er komen dus nog gratis updates na update Nextquote:Which brings us to Next, our “next step” on a longer journey for us and the No Man’s Sky community. This is our biggest update so far, and something we’ve been working ridiculously hard on. And after its release, we’ll continue to support No Man’s Sky with significant and free content updates on Xbox One. Next has a lot we’re going to surprise people with and I can’t wait until we can share more.
Bron: https://news.xbox.com/en-(...)#FYOfbHIUTA8WXJlJ.99
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Officiële Xbox One boxart
Donderdag meer info bij Inside Xbox. Multiplayer is bijna zeker.
Planetaire ring?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:49 schreef DKUp het volgende:
Ik zie een planetaire ring eindelijk
Hopelijk draaien de planeten nu ook in de ruimte.
Flora/Fauna/water-update graag.
Ik zal hem in de zomervakantie misschienw eer eens aanslingeren.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
1.3 is al uit. 1.4 of 1.5 komt binnenkort uit. Maar dat kan nog twee maanden duren.
Oh dat! Nu zie ik het. Ben benieuwd wanneer men gaat vertellen wat er allemaal veranderd met de nieuwe update.quote:
Wel weer zin in!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Officiële Xbox One boxart
Donderdag meer info bij Inside Xbox. Multiplayer is bijna zeker.
Is er al meer bekend?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Officiële Xbox One boxart
Donderdag meer info bij Inside Xbox. Multiplayer is bijna zeker.
Volgens mij is het om 0:30 bij Inside Xbox met meerdere games.quote:
Volgens mij zijn dat ook kristallen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:49 schreef DKUp het volgende:
-Een stad of een dorpje links van het blauwe poppetje?
Kan ook inderdaad. Ze hebben wel iemand ingehuurd met kennis van procedural generated dorpen en steden.quote:
Dus er is minuscuul kansje dat je op een planeet dorpjes kan aantreffen?quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Ze hebben wel iemand ingehuurd met kennis van procedural generated dorpen en steden.
Kleine kans, maar ze hebben wel iemand met ervaring in dienst als het goed is.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus er is minuscuul kansje dat je op een planeet dorpjes kan aantreffen?
Opnieuw.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:35 schreef endechaos het volgende:
Multiplayer is bevestigd. Voor de rest vrij weinig. Ik ga het weer oppakken en inkomen. Heb het na de vorige update niet meer gespeeld. Is het verstandig om overnieuw te beginnen? En dan vooral is er veel verandert?
quote:No Man’s Sky Coming to Xbox One July 24, First Multiplayer Details
Hello from Hello Games!
We are busily working on Next for No Man’s Sky, but wanted to share a little news from behind-the-scenes. Today, we’re letting people know that you’ll be able to play No Man’s Sky as a full multiplayer experience with your friends in Next. We wanted to share our new cover art too (see above) and announce the release date: No Man’s Sky will launch on Xbox One July 24.
We were delighted by the reaction to Next, even though we just shared the name so far, it means so much to see that people were already pumped about it. The reaction that No Man’s Sky is coming to Xbox One was lovely too. I’m excited for new players to be able to play such an expanded game from the start.
We’ve been playtesting multiplayer for the last six months, and the game has evolved into a very new experience that we think the community will enjoy.
For example, you’ll be able to explore the universe with your friends, or bump into random travelers. You can help friends to stay alive, or prey on others to survive. Tiny shelters or complex colonies that you build as a team are shared for all players. Fight as a pirate or a wingman in epic space battles with friends and enemies. Race exocraft across weird alien terrains, creating race tracks and trails to share online.
That’s always been the potential I think everyone could see in what we were making, it’s been a lot of hard work, but thanks to team and the community we are so glad to finally able to make it a reality.
Something I’ve learned is that I much prefer making games to talking about them. I avoid it as much as I can now, but I just did my first interview in a couple of years with Inside Xbox to talk a little bit about No Man’s Sky coming to Xbox One.
This is an incredibly important update for us, but it’s also just another step in a longer journey, and we’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future.
This will be our biggest update yet and we’re pumped to be bringing Xbox players along on the journey with us now too. The launch of No Man’s Sky on Xbox One will include all three major updates — Foundation, Pathfinder, and Atlas Rises — along with Next and dozens of smaller patches.
No Man’s Sky has a lot we’re going to surprise people with the Next update and I can’t wait until we can share more as we lead up to launch on July 24.
Bron: https://news.xbox.com/en-(...)#vGi4k133DdA9Yq1V.99
No Man’s Sky Next update komt 24 juli 2018 uit.quote:Sean Murray
@NoMansSky
Play No Man’s Sky with your friends online July 24th
A free update for PS4, PC, and launch on Xbox. Explore together, meet random travellers, build shared bases, dog fight, race vehicles. We’re so happy this is ༼ つ ◕_◕ ༽つFINALLY༼ つ ◕_◕ ༽つ happening
10:59 a.m. · 18 mei 2018
Echt?quote:
Dat kan volgens mij al sinds de vorige update met de portals.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:33 schreef endechaos het volgende:
Wel tof om met een hele grote groep een soort van stad / dorp te bouwen. Ben benieuwd of je elkaar een soort van coordinaten kan sturen om elkaar op te zoeken.
Ah top wist ik niet had vanaf die update het spel niet neer aangeraakt. Denk (hoop) dat het spel, zeker nu die ook op xbox komt een flinke boost zal krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij al sinds de vorige update met de portals.
Ik denk dat je samen een basis kan bouwen, niet heel dorp optuigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:33 schreef endechaos het volgende:
Wel tof om met een hele grote groep een soort van stad / dorp te bouwen. Ben benieuwd of je elkaar een soort van coordinaten kan sturen om elkaar op te zoeken.
Nou dan ben je ook binnen 10 minuten klaar want die basis mag NU al niet al te groot zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:33 schreef endechaos het volgende:
Wel tof om met een hele grote groep een soort van stad / dorp te bouwen. Ben benieuwd of je elkaar een soort van coordinaten kan sturen om elkaar op te zoeken.
Opstekop Saturnus!quote:
24-27 juli 2018 pasquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:16 schreef endechaos het volgende:
Ik wil de update vandaag haha. Kan ik beginnen met nieuwe playthrough
Minecraft editionquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Het is tijd voor een trailer in plaats van die blurry shit
Ik word gek dan.....quote:
Zelfs de verpakking is Minecraftey!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:51 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusjes en knuffels van Sean
quote:
Gezien gisterenquote:Op zondag 8 juli 2018 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
No Man's Sky NEXT | Waking Titan Massive London Live Drop! I Was Given Signed No Man's Sky NEXT Box!
vanaf minuut 36
Ja, er zijn wel een aan mensen leuk bezig op YouTube over No Man’s Sky.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:04 schreef Crutch het volgende:
Het enthousiasme van L Plays Gaming werkt aanstekelijk. Leuk kanaal om te volgen.
Multiplayer, verschillende karaktermodellen, nieuwe audio, nieuwe schepen en meer.quote:Op zondag 15 juli 2018 23:02 schreef HSG het volgende:
Weet iemand al welke vernieuwingen in petto zijn?
Komt vandaag de update uit of aankomende week?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:19 schreef DKUp het volgende:
Waking Titan is live op Twitch. Teller loopt af op aankomende dinsdag (17 juli 2018) om 17 uur.
Aankomende week dinsdag, waarschijnlijk wel meer informatie later vandaag over de nieuwe update.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:14 schreef davako het volgende:
[..]
Komt vandaag de update uit of aankomende week?
Dan ben ik wel eens benieuwd wanneer ze met de lijst van vernieuwingen aankomen. Het blijft wel erg stil.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aankomende week dinsdag, waarschijnlijk wel meer informatie later vandaag over de nieuwe update.
De lijst met vernieuwingen komt meestal een dag eerder of de dag zelf van de update naar buitenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan ben ik wel eens benieuwd wanneer ze met de lijst van vernieuwingen aankomen. Het blijft wel erg stil.
Dinsdag? Waar staat dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
De lijst met vernieuwingen komt meestal een dag eerder of de dag zelf van de update naar buiten
Je kan misschien wat screenshots, audio of een korte gameplay-beelden. Sean Murray zal de fans wel bedanken en misschien wat info geven.
Dinsdag komt alles pas naar buiten.
Dan komt de update uit en normaal gesproken krijgen we dan ook de patch notes en trailer.quote:
Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan komt de update uit en normaal gesproken krijgen we dan ook de patch notes en trailer.
Vandaag om 17:00 krijgen we iets via de Twitch-stream.
quote:
quote:༼ つ ◕_◕ ༽つ
hele planeet volbouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:19 schreef RickoKun het volgende:
Build without limits ja?
Je kan dus meer dan 50 vierkante meter bouwen?
Dat zal best, in die periode had iedereen domes om te farmenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:19 schreef RickoKun het volgende:
Build without limits ja?
Je kan dus meer dan 50 vierkante meter bouwen?
Die ps4 pro van mij schokt (qua FPS) al met die kleine poep basis van mij Terwijl het allemaal nou ook weer niet zó grafisch hoogstaand is.quote:
wie weet wordt dat ook nog wel verholpen in de update. mijn pro had in creation mode aardig zwaar iddquote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die ps4 pro van mij schokt (qua FPS) al met die kleine poep basis van mij Terwijl het allemaal nou ook weer niet zó grafisch hoogstaand is.
quote:See No Man’s Sky NEXT multiplayer and third-person mode in action ahead of next week’s launch
Hello Games reveals trailer and full details on changes coming to its PS4 sci-fi exploration sim with update, out 24th July
Hello! On 24th July No Man’s Sky NEXT will launch as a free update for everyone who owns the game. On behalf of myself, and the team at Hello Games, I just want to say ‘thank you’. We are so excited to have made NEXT, and to continue to improve and develop No Man’s Sky, because of you, the community who play, explore and share this universe with us. It means so much to us.
We are focused on development, but we know people are hungry for details so wanted to share this before launch.
When No Man’s sky launched it was broad in a way that almost no other game is, but with four updates it has become broader and so much deeper too. Now, the release of NEXT brings a full multiplayer experience which makes the universe even more rich. We can’t wait for you to play, but hopefully you can see from the trailer this is a very new experience.
Here are a few things you might notice from the trailer…
Multiplayer
-Team-up with a small group of friends and explore the universe together, or be joined by random travelers.
-You can help friends to stay alive, or prey on others to survive.
-Tiny shelters or complex colonies that you build as a team are shared for all players.
-Fight as a pirate or a wingman in epic space battles with friends and enemies.
-Race exocraft across weird alien terrains, creating race tracks and trails to share online.
-Character customisation allows you to personalise your appearance.
Visual overhaul
-The game is fully playable in third- or first- person, both on-foot and in ship.
-Planetary rings and improved space visuals make space more beautiful than ever.
-Dramatically improved planetary terrain generation, ground textures, water and clouds bring the environment to life.
-Significantly more detail added to ships, NPCs and buildings.
Unlimited base building
-Bases can now be built anywhere on any planet.
-Dramatically increased base-building complexity and size limits.
-Hundreds of new base parts.
-Own multiple bases.
Command freighters
-Assemble and upgrade a fleet of frigates and command them from the bridge of your freighter.
-Send your fleet out to into the universe, or deploy them to help you as you explore a specific system.
-Improved freighter base building allows a truly custom capital ship.
-Invite your friends aboard and take on challenging multiplayer missions from the Galactic Commission Station on your bridge.
Nearly two years ago, our small team of friends, with a shared love sci-fi, opened up the universe of No Man’s Sky for the first time. It was an innovative, weird and at times lonely game. I loved that, it reminded me of the science fiction books I grew up with.
This is an incredibly important update for us, but it’s also just another step in a longer journey, and we’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future.
We hope you enjoy this and what follows – and we look forward to meeting you out there! Our journey continues.
Bron: https://blog.eu.playstati(...)f-next-weeks-launch/
Niet de laatste updatequote:༼ つ ◕_◕ ༽つ
Today is a big deal for us...
Seven years ago I started writing the code for the game that became No Man's Sky. The average team size was 6, we were just 15 when it launched.
We always wanted No Man's Sky to grow and develop after it released. It's been a crazy two years, but I'm so happy we've been able to do that.
We decided instead to focus on development rather than words. Foundation, Pathfinder, Atlas Rises and now NEXT. This team you guys. This team.
One day maybe we'll reach a point where we feel No Man's Sky is "done", but until then there's still so much more we want to do.
Working on Next feels important to us, but I know it's not the end of the journey. We appreciate everyone on that journey with us <3
Ow maar de dag erop ga ik al met vakantie.quote:
Dan zijn er weer een paar patches overheen gegaanquote:Op woensdag 18 juli 2018 11:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Ow maar de dag erop ga ik al met vakantie.
Anyway dan maar na de vakantie.
Daarom. Dat voordeel zag ik ook al meteen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zijn er weer een paar patches overheen gegaan
Alleen maar beter eigenlijk.
Bij het bezoeken van een basis van andere spelers is mijn pro meerdere keren gecrashed door de grote hoeveelheid van die communicatie modules. Ik hoef sowieso NMS maar op te starten en mijn ps4 lijkt wel een opstijgend vliegtuig. Bij andere games nergens last van.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die ps4 pro van mij schokt (qua FPS) al met die kleine poep basis van mij Terwijl het allemaal nou ook weer niet zó grafisch hoogstaand is.
Performancedingetje. Zal z.s.m. opgelost worden.. wat ze altijd al snel hebben gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:09 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Bij het bezoeken van een basis van andere spelers is mijn pro meerdere keren gecrashed door de grote hoeveelheid van die communicatie modules. Ik hoef sowieso NMS maar op te starten en mijn ps4 lijkt wel een opstijgend vliegtuig. Bij andere games nergens last van.
Herkenbaar. Je bent echt in the middle of nowhere.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:16 schreef Dutchguy het volgende:
Het leuke van deze game vond ik vooral het onmetelijke en desolate gevoel dat je er van kreeg. Alsof je overal voor het eerst kwam. Ik hoop dat dat gevoel met multi-player niet eraan gaat.
Daar heb je inderdaad een punt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Herkenbaar. Je bent echt in the middle of nowhere.
Maar dat gevoel zal vast erger worden wanneer je een tijdje wél multiplayer hebt gespeeld en vervolgens naar een planeet gaat in een ander stelsel waar niemand is.
Ja.quote:
Thanksquote:
quote:NO MAN'S SKY TO BEGIN WEEKLY UPDATES
Big game, little additions.
Following the release of the No Man's Sky NEXT update, Hello Games will introduce weekly updates to the game, with a focus on community challenges.
The updates will take the form of events or missions, with item rewards offered for those who take part in them. As creator Sean Murray described it to IGN, "this is not a loot box thing, it's not a microtransaction thing, it's 100% free". The first weekly update is currently expected to launch a week after NEXT's release on July 24.
The emphasis seems to be on getting players to somewhere in the game's galaxy, rather than complete a rote activity, a move Murray says was inspired by the community, which has been organising in-game events and meet-ups itself for some time.
Along with weekly updates, a new website, Galactic Atlas, is expected to be launched today. The website will display in-game events on the Galaxy Map, as well as include Portal Glyph addresses that will allow players to visit specific locations without having to warp there manually.
Alongside its function for challenges, the Galactic Atlas will allow players to create their own points of interest, pointing their fellow Travellers to their favourite planets, bases, or anything else they might want to show off.
Hello Games will recognise the community-created Galactic Hubs - portions of the galaxy systematically explored by large numbers of players - on the Atlas. Leaderboards will also be added for players will the most discoveries in a certain area.
Hello is keen to point out that these weekly updates will come on top of, rather than instead of, the major free content updates No Man's Sky has received since release.
But before those little weekly updates, there's the matter of a very big one. NEXT, the latest major update to the game, will add four-player multiplayer, extended base-building, a third-person viewpoint, character customisation and much more.
Bron: http://www.ign.com/articl(...)it&utm_medium=twitter
quote:28 CHANGES COMING TO NO MAN'S SKY WITH NEXT
There are a lot of small steps behind this giant leap.
No Man's Sky is getting its first major update in a year, and it adds a lot to the cosmic exploration experience. Hello Games has already revealed the headline additions coming in the NEXT update, with a very clear focus on responding to players desires. Multiplayer, upgraded base-building, character customisation - it's essentially a wishlist drawn from comments sections internet-wide.
But after getting our hands on the upcoming version of the game and talking to creator Sean Murray, we spotted lots of little details - both part of those headline changes and beyond - that had been added, all of which add up to make NEXT an even bigger step for the game than we first thought. Here's everything we noticed:
Alone, Together
Full multiplayer is finally coming to No Man's Sky, and the first thing you'll notice is that the once-lonely galaxy is a lot sillier when playing with friends. Who would have thought walling someone into a cave with a terrain manipulator and laughing at their misfortune was the tweak this game needed?
Parties can be up to four players large, with everyone bringing their items and ships along for the ride.
There's no range limit on your party. While you'll appear in the same place as the player you join, you can then blast off into space and head halfway across the galaxy, while remaining in the same game.
While a party's set up by joining a single player's game, they aren't a host. Everyone has equal privileges, and can get the party to take part in their missions, wherever they are in the story.
The one restriction is that all players have to be using a save file in the same game mode, Normal, Creative or Survival...
... But if you don't have a compatible save, we're told you can join another player as a guest, presumably with standardised equipment.
The focus is very much on playing together, but you can attack your fellow players. It might be more trouble than it's worth - when I blew up someone's ship, they respawned halfway across the planet, which was a bit of a faff for everyone.
Starships are strictly assigned to the player that owns them, and they're still all one-seaters, so you can't pick up passengers.
But you can share almost everything else - transferring items across inventories now gives you the option to send any item to any player in your party.
A player can also activate Photo Mode while the rest of the party carries on playing, meaning you can stage some lovely shots.
If one player owns a Capital Ship they can accept new multiplayer missions.
From what we've seen, the new missions err on the side of simple, tasking the party with everything from combat challenges to scanning set numbers of creatures.
Building Bases, Going Places
Bases can now be built anywhere - and I mean anywhere. Underwater, up mountains, on floating rocks. It's worth scouting for the most impressive location.
Bases can now be built out of up to 20,000 individual pieces, meaning you can build giant, sprawling complexes - we saw one with buildings at the top and bottom of a ravine, with a staircase that took minutes to climb between them.
Base building also comes with a mission tree now, keeping you building by rewarding you with new pieces for old ones.
Whoever sets the initial base piece owns the whole building but in multiplayer, any party member can add to a base owned by another party member.
You can also base-build within a Capital Ship owned by a party member.
Incidentally, landing a whole party's starships in a freighter will seemingly be the easiest way of getting to new systems together.
If you're rich in units, you can buy a whole fleet of freighters, and a new mission list lets you send them out on various missions, which play out in real time.
Those freighters don't just disappear - they head to the specific system where the mission takes place. If you really wanted to annoy a party member, you could trick them into landing on a frigate, then send it on a mission in a distant system, blasting them into space with your laughter ringing in their ears. Just a thought.
Get the Look
The game's added a third-person viewpoint, and it wants you to know that - in our game, it became the default on-foot view.
It's easy to change, however - the contextual menu you use to recharge systems or recall your ship now also lets you switch from third to first person at any time.
With the third-person mode and multiplayer comes another addition - you actually have a customisable player model now.
You can change your look at any time from a new terminal. That terminal can be found in every space station, and can be built in your bases and freighters.
You can change your helmet, suit, even your species. Changing to a short species like the Gek will lower your first-person view appropriately.
Speaking of your view, the HUD's been tweaked a little, with a sleeker contextual menu and less intrusive pop-ups when you pick up items and materials.
Perhaps the nicest little change is the ability to repair critically damaged systems piece by piece. Instead of having to stockpile all the materials needed, you can plug in what you have and leave to find more, freeing up inventory space.
A new scanning view also helps show off a new addition - worlds can now be peppered with buried treasure, which you can uncover with the terrain manipulator and crack open for various rewards.
Bron: http://www.ign.com/articl(...)o-mans-sky-with-next
quote:No Man's Sky's NEXT update is big
All the details from next week's huge overhaul.
No Man's Sky ambitious NEXT update is out next week, coming to PC, PS4 and, for the first time, Xbox One. It's been a year in the making and is, it's fair to say, big.
Right now, I've only had around 30 minutes with the latest version, so it's impossible to fully appreciate its scope - but, as someone that's already accrued hundreds of hours with the game and it's three previous updates, it's already clear that NEXT marks a significant new chapter for No Man's Sky.
The first, most striking aspect of NEXT is, unsurprisingly, its visual overhaul - and, as the recent trailer will attest, it's genuinely remarkable just how different No Man's Sky looks. Its massively improved lighting, better atmospheric effects, and increased draw distances, alongside a gorgeous new cloud rendering systems, improved textures, better water, an optional new third-person camera, and more, combine to create a much more subtle aesthetic.
Perhaps more than anything though, it's the newfound sense of scale that impresses, with the game now sporting a more "earth-like" planetary generation system. Mountains tower above undulating valleys, populated by looming trees, larger architectural "props", and notably improved fauna. Creatures feature more nuanced animations, improved AI, and a broader range of sounds, all of which help sell the illusion of life just that little bit harder.
But Hello Games' changes go beyond mere aesthetic tinkering, and it's surprising just how much has, in the last year, been tweaked and enriched. It'll require a lot more time to properly gauge the true impact of NEXT, but here are a few early observations: the entire opening of No Man's Sky has been once again reworked to make for a more accessible introduction to the game's sometimes opaque systems - which have only grown more complex through the previous three major updates.
Your first task is still to gather resources to repair your downed ship - and, to be clear, the fundamental loops that drive the game haven't changed, even if the depth of activities around them certainly have - but even in the early moments, there's ample evidence of the sheer breadth of NEXT's additions, such as the introduction of a refinery, which enables the creation of new resources out of those mined from planets.
Crucially, No Man's Sky's structural reworking gives much faster access to some of its more interesting tools. Now, not only do you get a ship in the opening hour, you're given access to the the likes of the terraformer - enabling you shape the earth at will, useful for carving out spots for bases or escaping a planet's harsh environment - as well as access to base building. Notably too, freighters - the vast starships that essentially act as giant, portable bases - are no longer the domain of the super rich, but will arrive early on as a freebie.
That's important, as No Man's Sky places renewed emphasis on freighters; improved versions of these, with betters stats, can be found around the galaxy as play progresses, and have been redesigned so that customisable areas (now basically a large hangar, waiting to be filled with rooms) are front and centre, giving a much greater sense of ownership and personalisation.
Additionally, your freighter is where you'll encounter the new frigate system. This wasn't a feature I saw myself during my playtime, but is described as something like Monster Hunter's Palico system. You can buy frigates - up to 50 in a fleet, which will be visible around your freighter - and each can have its own specialisations. Frigates can be sent on procedurally generated missions which play out in real-time, and can be followed across the galaxy or simply left to complete their mission, reaping the rewards of a successful adventure.
Freighters are also home to the new procedurally-generated multiplayer quest system. Now, you're able to form wings and set out across the galaxy, working together to complete the likes of dogfighting missions and more. And speaking of multiplayer, it's impressive just how well integrated it is, feeing like a natural extension of the experience, rather than something awkwardly bolted onto the existing core.
Resource gathering no longer feels quite so much of a chore when you've up to three other friends in a party; creative collaboration on building projects and the likes is a joy, and simply exploring the galaxy with friends in tow makes for a much less lonely place. And there are plenty of well-considered touches too, such as being able to mark points of interest for others to see, and easily dropping resources straight into friends' inventories.
NEXT's additions go much further though: building has received a major overhaul, with a greater focus on construction using individual pieces (floors, walls ceilings, etc.) to make more elaborate, more distinct rooms and layouts - and I was especially taken with the way room pieces now automatically carve out the landscape, meaning it's easy to build cosy planetary bases underground, built straight into the rock.
And, of course, with restrictions lifted in terms of base size and placement - you can now build anywhere on a planet - there's much greater scope for creativity. And you can finally have multiple bases, meaning you don't have to undo all your previous work if you find a appealing new planet on your travels, and want to make a new home.
Even a relatively brief time with NEXT impresses, with its procession of subtle adjustments, welcome quality of life features, and bigger additions such as multiplayer - although it's hard to tell if the game's weighting has been shifted enough to move its focus away from the sometimes fiddly survival and resource gathering core loops that put off some at launch. Answers to these questions will come in time.
And speaking of things to come, Hello Games has one last surprise, in the form of its post-launch plans for NEXT. With three massive updates under its belt, the team is keen to adopt a schedule of smaller, regular updates, to ensure a consistent run of new experiences. To that end, it's implementing something akin to a live events programme, in which players can work to achieve certain community goals in order to earn a second currency that can be spent in a new in-game rewards shop. This currency - and Hello is keen to stress that this is all free, and that there will be no micro-transactions - can be used to purchase the likes of emotes, customisation parts, and eventually unique ships and vehicles.
That's still not all though; this will be joined by a new Galaxy map system, enabling players to scrutinise No Man's Sky from afar. It's a way of highlighting just how much of a living, changing space it is, thanks in large part to the tireless efforts of the game's remarkably engaged community. It will show the likes of galactic hubs and just how far afield the surroundings systems have been explored, as well as player discoveries, and even community-provided points of interest - whether these be screenshots, stories, or poems.
It certainly seems that the studio efforts over the last year have brought even more scope, scale, and depth to No Man's Sky's galaxy - and I can't wait to see and share more.
Bron: https://www.eurogamer.net(...)g-next-update-is-big
PCgamer:quote:“Worlds now have buried treasures you can find with the scanner.”
quote:Speaking of cosmetics, you can also customise your player character, either taking on the form of a space traveler in the human astronaut vein, or as one of the game's NPC races, like the Gek or the Vy'keen.
Uit een interview met Sean Murray.quote:And we're changing what we're doing. After the release of Next, we're going to start communicating directly with the community loads more, and we're going to start dropping weekly content, weekly community missions and rewards and stuff like that. Really catering to them, which is something we've always wanted to do, but it just didn't feel like we could.
Bron: https://waypoint.vice.com(...)erything-no-mans-sky
Universum krijgt weer een reset, multiplayer en nog veel meer toevoegingen. Klinkt als genoeg dingen om niet smooth te zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu alleen hopen dat het smooth release word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste leakSOONY
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:21 schreef DKUp het volgende:Er is wel meer gelekt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste leakTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Yep, gameplayquote:
Ah dat boeit nietquote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep, gameplay
Maar helaas Xbox One-beelden op 720P
Echt tof dat we kunnen spelen als ieder rasquote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat boeit niet
Nog 3 dagen
Maar ff erbij zetten :
Part 1 -
Part 2 -
Part 3 -
Part 4 -
Part 5 -
Part 6 -
Wel spoilers denk ik
Voor mij is vrijwel alles nieuw! Heb de 1ste update niet eens meegemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Echt tof dat we kunnen spelen als ieder ras
Ik ga het wel weer oppakken om mijn schip flink te upgraden en mee te kunnen kopen.
Eigenlijk ook wel zin om met anderen te spelen
En guilds
Oh, dan is het helemaal een nieuwe ervaringquote:Op zondag 22 juli 2018 01:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor mij is vrijwel alles nieuw! Heb de 1ste update niet eens meegemaakt
Als dit weer fake is he dan ga ik dit spel ritueel verbrandenquote:Op zondag 22 juli 2018 10:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh, dan is het helemaal een nieuwe ervaring
AI van fauna is flink verbeterd.
Dit is de Xbox One (X) disc versie. Waarschijnlijk nog zonder de Day One Next patchquote:Op zondag 22 juli 2018 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dit weer fake is he dan ga ik dit spel ritueel verbranden
Teveel info ineens, kan niet handelenquote:Op zondag 22 juli 2018 10:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh, dan is het helemaal een nieuwe ervaring
AI van fauna is flink verbeterd.
Als het dezelfde leaker is, dan heeft ie wel een update gehad van 4.8gbquote:Op zondag 22 juli 2018 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is de Xbox One (X) disc versie. Waarschijnlijk nog zonder de Day One Next patch
Ja, dezelfde leaker. Next staat op de disc, maar meestal komt er op de dag zelf nog een update overheen.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Teveel info ineens, kan niet handelen
[..]
Als het dezelfde leaker is, dan heeft ie wel een update gehad van 4.8gb
Stond Next niet op de disc al?
Wel jammer dat streamen niet kanquote:Op zondag 22 juli 2018 21:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dezelfde leaker. Next staat op de disc, maar meestal komt er op de dag zelf nog een update overheen.
Misschien is dat die 4,8GB.
Wat is er veranderd dan? Want ze lopen nog precies op dezelfde manier rond te niksen.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh, dan is het helemaal een nieuwe ervaring
AI van fauna is flink verbeterd.
Ze bewegen anders, stampen, audio update van de dieren.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Want ze lopen nog precies op dezelfde manier rond te niksen.
quote:
15:00 vanmiddag las ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Is er een release tijd bekend eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
- Minor text fixesquote:
“Onze vorige trailer was update 1.4. Update 1.5 komt vandaag uit.”quote:
quote:PATCH NOTES No Man’s Sky Update 1.5 Next
THIRD PERSON
Third person camera for walking, jetpacking, swimming and in-ship flight
New player models
Completely reworked animation system
New animations for players, as well as NPCs and creatures
System and animations for gestures
Character customisation
Player character turns to look at points of interest
New get in / out of vehicle effect
Interactions show the player character where appropriate
Warping in ship is in third person
Resized various deployable tech to better fit third person mode
MISSIONS
Real time missions
Scheduled missions
Multiplayer missions
Completely overhauled tutorial
New mission types – photography, feeding, freighter combat, archaeology, and specialised hunting missions
Guild envoy missions
BASES
Bases can be built anywhere
Players can own multiple bases
Hundreds of new base parts
Increased base complexity / size limits
Joint base building
Improved teleporting and selection between teleport destinations
Improved terrain editor modes and options to be more intuitive
Toned down saturation intensity of palette choices for colouring base building parts
Base terrain editing now stops when you hit the limit rather than overwriting old edits
Bases can now be deleted
Improved system for placing base building parts
Increased base building radius and made it expandable
Disabled base auto uploading, and added manual controls
Enabled downloading more than one external base from other players
FREIGHTERS
Frigate fleets feature – including missions, upgrade system, system combat and exploration assistance
Overhauled base building inside player freighters
Reworked and added procedural textures to freighter bridge hologram planet
Redesigned path from freighter hangar to bridge
Improved speed of airlock doors opening on freighters
CRAFTING AND RESOURCES
Reworked and rebalanced all core substances and resources
Deployable tech can now be picked up
Added refiner based crafting system
Added Craftable ammunition
Improved damage falloff on mining beam
UI / UX
Additional markers visible in analysis visor
Points of interest can be tagged from analysis visor
Latitude / longitude displayed on analysis visor
Improved HUD layout
HUD lines dynamically hidden with the corresponding UI elements
Improved notification layout
Improved build menu
Improved quick menu
Inventory stack splitting
New repair interface
All player owned ships can now be summoned
Added system for repairing damaged inventory slots
Backpack showing in your inventory will now match customised character backpack
Backpack bars display hazard protection and life support
In-ship map now highlights enemies
Improved docking indicators when flying
Completely reworked shop UI
Nanites no longer take up inventory slots
Scanning ships shows their slot count
Save slots are now sorted by timestamp
Galaxy map can show multiple markers for each system
Added dynamic suit protection inventory icon
Inventory full notifications now take into account cargo slots
Fixed camera voxel to star voxel in Galactic map
Can pin base building recipes on the HUD
Added danger icons to tentacle plants
Improved tech and product pinning, with more detailed guides to obtaining the build requirements
Improved compass
Improved HUD marker icons for objects of interest
Added multiplayer text chat on PC
GRAPHICS AND PLANET GENERATION
Improved fog and increased draw distance
New terrain generation system for improved navigability and more varied earth-like and alien landscapes
Reduced situations where cave props can be spawned above ground
Improved particle systems fading out over distance
Added support for extremely large biome props
Improved and increased variety of clouds and cloud shadows seen from space
Improved planet surface rendering from space
Improved terrain lods and visuals when flying in from space
Improved colour selection during planet generation
Improved sky and fog colour selection
Tightened triplanar texture blend areas
New colour mapping system to create more varied and atmospheric visuals
Improved tree density
Tree size variation
Added empty systems, with no current inhabitants
Added abandoned systems, with derelict space stations
Improved storm visuals
Improved textures for ship, NPCs, and buildings
Added planetary ring system
Increased asteroids density in space
Improved space visuals
Added support for larger bodies of water
Character shadows for first person gameplay
Adjusted TAA settings to reduce shadow blurring on terrain
Added particle effect when flying above water
Splash particle effects
Inventory and pause menu now uses depth of field to blur in-game camera
Balanced intensity of lights in the Atlas station
Updated model of hologram backpack in suit upgrade chamber
Improved water surface and foam shaders
Improved water reflections to better match terrain
Improved imposter visuals and lighting to better match nearby objects
Switched object and terrain fading to use Blue Noise to give smoother transitions
Improved compression on some textures generated in-game
Improved terrain texture blending and selection
Improved sand and cave colour selection
Improved beach blending and visuals
Brightened cave interiors, especially at night
Improved storm effect fading as you enter buildings
Added gun model for ships
New high quality tree models and textures
Fixed an issue with landing pad UVs
Improved drone, quad and walker models
New drone texture effects
Added more varied underwater and underground objects
Improved appearance of Gravitino Balls
Major improvements to biome object placement
Improved crystal placement
Improved marker distances for gameplay props
Added terrain objects which cannot be destroyed by player ships
Improved colours, brightness, saturation of creature textures
Tweaked rock textures
Improved scale of underground objects
Tweaked poison blob particle effects
Improved cave biome glowing plant lights
Optimised cave biome prop performance
Improved bushes and underwater plants
Improved asteroid texture balance
Improved abandoned slimey diffuse colours
Improved under-foot dust effects
Improved heavy air in caves
Improved scale of gameplay plants
Improved toxic grass diffuse texture
Tweaked mountain fragments on certain biomes
Improved vertex displacement on flags to make them wave nicer
Improved smoke and damage effects on ships and distress beacons
Modified frequency of wordstones, crates, underground props and damaged machinery
Improved rare gem collection effect
Improved ship trail effects
New engine effect for ships
SPACE STATIONS AND BUILDINGS
Overhauled space station interior
New space station marketplace
New style for stairs in space station
Redesigned look of teleporter in space station
Added variation to building interior layouts and props
Added a small ramp to the drop pod for easier access
Improved building frequency
Added LOD system for base building parts to increase draw distances and complexities
EXPLORATION, FAUNA AND FLORA
New underground ruins building type
Buried technology modules and blueprint analysis
Overhauled signal booster and navigation data input
Procedurally generated technology
Procedurally generated products
Improved creature pathfinding
Improved creature response to feeding
Herd behaviour for creatures
Improved scales and maximum sizes of creatures
Improved sentinel drone behaviour, proximity indicator and escape gameplay
Improved matching of creature body parts to their role
Coprite improvements
New hazardous fauna
New hazardous flora
Improved scan ranges for biome specific plants
Added new armoured drone type
Must use the terrain editor to mine resource deposits
Improved Colossus speed and fuel tanks / consumption
Different ship classes use different amounts of launch fuel
New name generation system for planets / ships / weapons / creatures
Increased variety in creature descriptions
Nada + Polo’s tasks are now tracked in the Mission Log
Fancier descriptions for planetary weather conditions
Changed starting Exosuit inventory size
Increased the number of Exosuit cargo slots available to purchase
Increased crafted item stack size in the Exosuit to 5
CONTROLS AND COMBAT
Climbing traversal more challenging and rewarding
Added ability to slide down cliffs
Player movement is more dynamic
Air resistance simulation for jetpack navigation
Multi-tool manual holstering / unholstering
Ship weapons can be used against ground targets
Splash damage added to ship weapons when used against ground targets
Improved low level flight, with destruction of terrain objects with which you collide
Fixed jitter on physics debris pieces
Stopped player colliding with tiny rocks on scorched biomes
Crit points on sentinel drones and quads
Combat scope module for the Multi-Tool
Personal forcefield module for the Multi-Tool
New grenade types
Improved weapon alternative mode, also with better HUD display
Sentinel drones can repair quads and walkers in battle
Improved sentinel quadruped behaviour, pouncing, evade
Improved walker behaviour with different attack modes
Extra armour plating added to sentinels arriving in combat
Fixed placement of off-planet markers and improved pulse drive flight towards marked destinations
AUDIO
Updated creature vocals
New third person foley for player and NPCs
Additional loading music and a new track when starting normal mode
Revised ship engine sounds
Added low flying ship sounds
Revised underwater sounds
Improved combat audio and overhauled Quad and Walker audio
New NPC vocals
New Frigate audio
STABILITY / BALANCING / FIXES
Fixed a number of issues with atmospherics and water rendering on the horizon
Fixed text clipping issues in some languages
Fixed certain cases where opening the settings menu silently changed resolution
Fixes for several uncommon out of memory crashes
Fixed transition between lighting when flying to space
Fixed and improved a number of situations for flattening terrain around buildings
Fixed cases where terrain tiles could be missing or slow to appear while flying around or into planet
Fixed crashed freighters having underground treasure too low to mine down to
Prevented dead planets ever having atmospheres
Prevented some story-critical buildings being placed underwater
Fixed lighting issues with double sided leaf shaders
Fixed repetitive tiling textures on some foliage leaves
Fixed issues with loading some particularly large saves
Fix for superconductive lock bug
Voice chat quality and reliability improvements
Fixed scan events for players who have managed to go off-grid
Fix for edited terrain regions repeatedly regenerating themselves unnecessarily
Fixed rocks showing up as the wrong colour on frozen biomes
Fix occasional hang in asynchronous IO
Fixes for non-instance LODs
Added geometry streaming system
Made numerous memory savings to improve overall stability
Made the damaged machinery turn off the sparks and smoke effect when you have finished the interaction
Rebalanced AI ship damage
Balanced ship to ground target damage
High performance(1440p) and High Quality(2160p) rendering modes added for Xbox One X
Made numerous grass and foliage rendering optimisations
Optimised per-frame renderer memory usage
Optimised various engine components using async compute
Various optimisations
Various miscellaneous bug fixes
Jazker, dat hebben we dan ook meteen gedaanquote:
Welke modus doe jij?quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:00 schreef jogy het volgende:
Alles ziet er toffer uit, goed gedaan van Hello Games .
Ik had overigens wel een uitdagende start, zat op een planeet die me meteen leeg liet lopen op hittebescherming en ik wist ff niet wat ik moest inzamelen om het op peil te houden . Was bijna dood voor ik überhaupt een grot kon vinden en uit kon vogelen wat ik nou moest halen . Ondertussen heb ik wel mijn vliegtuig gerepareerd en zit ik op een eerste basis . Mijn oudere savegame lijkt overigens nog wel oké te zijn dus misschien ga ik daar ook wel mee verder. Weet het nog niet.
Het probleem met deze game is dat de tijd zo vlug gaatquote:Op woensdag 25 juli 2018 09:35 schreef DKUp het volgende:
Ziet er vet uit!
Vandaag een nieuwe start maken.
gewoon normal, ik had alleen een beetje pech met de beginplaneet denk ik. (Of geluk want het was wel spannend )quote:
Ja dat herken ik.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het probleem met deze game is dat de tijd zo vlug gaat
Was gisteren ineens 23.30
Volgens mij begint niemand meer op een “veilige” planeet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:14 schreef jogy het volgende:
[..]
gewoon normal, ik had alleen een beetje pech met de beginplaneet denk ik. (Of geluk want het was wel spannend )
Oh joh. Heftig wel. Het was een redelijke stoomcursus a la wtfbbq, zeker als je echt helemaal nieuw bent denk ik dat je nog wel een paar keer sterft voor je het door hebt .quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij begint niemand meer op een “veilige” planeet.
quote:Sean Murray
Thank you all so much for playing the game, and for giving us feedback. Today has been overwhelming.
A build is already being prepped with the first round of fixes and improvements - it’ll hit PC experimental soon.
De stoffen zijn ook veranderd en soms bijna niet te vinden. Doodgaan is niet gek in het begin en als je weinig doet aan het ruimteschip.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh joh. Heftig wel. Het was een redelijke stoomcursus a la wtfbbq, zeker als je echt helemaal nieuw bent denk ik dat je nog wel een paar keer sterft voor je het door hebt .
Standaard.quote:
Blijf toch wel gruwelijk die foto'squote:
Ja je kan ze gewoon tegenkomen. Had vandaag ineens 1 persoon in mijn sessie.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:19 schreef Doublepain het volgende:
Hoe werkt multiplayer? Kan je elkaar gewoon tegenkomen nu?
quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef endechaos het volgende:
[..]
Ja je kan ze gewoon tegenkomen. Had vandaag ineens 1 persoon in mijn sessie.
Alle missies rechtsonderin volgen. Je moet je scanner repareren en analyse visor maken.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:19 schreef JochemP het volgende:
Help! Ik ben net begonnen en was lekker aan het ontdekken op het eerste eiland, maar kan nu mijn spaceship niet meer vinden. Hij staat ook nergens in het kompas ofzo. Als ik doodga word ik naar een checkpoint vervoerd en ook niet naar mijn schip. Loop nu dus helemaal vast al
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 22:54:09 NO MAN'S SKY GENERATED THE COOLEST SCI-FI STORY FOR US AND I'M GOING TO TELL YOU ALL ABOUT IT reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 22:57:03 It was a lifeless planet. That's literally what No Man's Sky categorized it as. A 'lifeless planet.'We thought we were alone, here - that's when I found the notification for the Humming Egg. https://t.co/YAtHctJRTM reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 22:59:29 I tagged the Humming Egg with my analysis visor and began digging. It was underground, for some reason, and every time I got within about 30 units or so, the energy signature disappeared and moved somewhere else.In hindsight, this was somewhat suspicious. https://t.co/URmGzW9w4P reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:03:02 We finally tracked the Humming Eggs to a cliff cut into the side of a procedurally-generated mountain. There were three of them, glistening next to inexplicable flora sheltered from a supposedly inhospitable environment. @jaytholen 'suggested' that I open one first. https://t.co/VZWkBvBvdP reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:06:49 After a few minutes of conversation, we decided that we would each open one egg at the same time. Almost immediately, we were met with a puff of green gas and the sound of flesh peeling backwards.I heard the sound of a jetpack behind me as @jaytholen shouted his goodbyes. https://t.co/17F8pYP1um reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:09:39 However, being neither smart nor fast enough to run, I managed to see objects through the clearing mist.A set of gently-reflective green spheres.Ambulen Pearls, from an unknown, likely long-dead starbound god - and each one was worth over 9000 credits. https://t.co/ykjERjbBNi reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:11:55 Pleasantly surprised, we raided the other, seemingly moving nests in and around the steep mountain range before heading off to gather crafting materials for our respective missions.I was running towards a distant copper deposit when I found another egg--one unmarked by my radar https://t.co/MNq9c7Z0eK reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:13:18 It was called the Whispering Egg, and unlike the other Humming Eggs, it stood alone on the dead plain.It also, unlike the Humming Eggs, had a treasure symbol next to its name. https://t.co/Ggth6nOwsq reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:14:25 ...Treasure is good, right? https://t.co/chksAfN6DL reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:16:51 After a few more minutes attempting to figure out how to open THIS egg, I disregarded the words of my companion and shot the pale object with my mining beam - it reacted to the stimulus!It...quivered.Another odd detail, in hindsight. https://t.co/Ps9nJ7hk9p reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:19:20 We shot the fragile shell until it burst into meaty chunks.For a moment, there was stillness.Then, we saw the three little words no starfaring traveler wants to see BURST onto their screen.BIOLOGICAL*HORROR*DETECTED https://t.co/Z80KrLkuQz reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:20:33 BIOLOGICALMOTHERF*CKINGHORROR https://t.co/gxlEQUvTFs reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:22:41 Again, not to overstate this, but:BIOLOGICAL*HORROR*HORNED BEINGS WITH UNREADABLE VITALS THAT MOVED FAR FASTER THAN THEIR LEGS SHOULD HAVE BEEN ABLE TO CARRY THEMLIFELESS PLANET *MY ASS* https://t.co/Y9BhB7jUIC reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:24:59 I took every single resource I had and built a boltcaster. I fired lasers until I ran out of space bullets.Did I mention that I ran out of space bullets?I RAN OUT OF SPACE BULLETSAND THEY JUSTKEPTCOMING https://t.co/0yvAOAtkko reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:28:12 They erupted into puffs of acidic blood as fast as I could pull the trigger.I couldn't hear @jaytholen anymore.Not over the screams. https://t.co/jGpdi87pwi reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:31:22 Suddenly, Jay's voice came through the din."Jump on your ship! They can't get you if you're on your ship!"I spent what jetpack fuel I had to leap over the nearest pack, to find the sight of my friend and his suddenly oh so very small vessel surrounded by livid green terrors. https://t.co/FaP1WzhVzk reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:35:04 We kept firing.We kept flying.We kept leaping over our crafts as the sole obstacles on that godblasted barren until the tinny call of "swarm subsided" filled our grateful ears. https://t.co/oRgen4iWC2 reageer retweet
twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:37:26 We got the FUCK off that planet....but not until we took a couple more eggs, to go. https://t.co/vjaiRjU3pI reageer retweet
.twitter:WritNelson twitterde op woensdag 25-07-2018 om 23:41:12 My name is Xalavier Nelson Jr. - I'm a freelance narrative designer, game writer, underground folk dancing ring-infiltrator, and creator of Jeff Goldblum LARPs inexplicably played in the forests of Northern England.Leave the Whispering Egg alone.Thank you for reading. https://t.co/GpvhSunFpQ reageer retweet
. Is dat nou een easter egg from hell?quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah ja die whispering egg.
Vriendin: "wat is dat is dat een drakenei? zit daar een draak in?'
Ik: 'Geen idee. Eens kijken' *pew pew lasor*
**DOOD**
Geen idee, vond het wel humor. Was sowieso een k*tplaneet waar ik voor de storymission op moest zijn. LIfeless met 110 graden celsius en uitschieters naar 360 graden celsius gedurende regelmatige firestorms.quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:33 schreef jogy het volgende:
[..]
. Is dat nou een easter egg from hell?
Ah oké, grote kans dat iedereen die de story een beetje volgt deze planeet krijgt. Dan heb ik net wat gespoilered .quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen idee, vond het wel humor. Was sowieso een k*tplaneet waar ik voor de storymission op moest zijn. LIfeless met 110 graden celsius en uitschieters naar 360 graden celsius gedurende regelmatige firestorms.
En dan ook nog veel van die whispering eggs
Ik begon in -60, hazard protection bijna leeg, sentinels recht voor mijn neus en zodra ik iets minde kwamen ze achter me aan Ik heb die planeet overleefd met 1% health volgens mijquote:Op woensdag 25 juli 2018 10:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij begint niemand meer op een “veilige” planeet.
Was dat op normal? !quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik begon in -60, hazard protection bijna leeg, sentinels recht voor mijn neus en zodra ik iets minde kwamen ze achter me aan Ik heb die planeet overleefd met 1% health volgens mij
Noh . Ik heb trouwens wel een klein probleempje met de reactie tijd van de knoppen. Als je die truc doet dat je stoot en dan meteen de flightpack gebruikt dan heb ik nu met enige regelmaat dat het vliegen ff vertraagd waardoor ik dus geen turbo jump kan doen .quote:
Die eggs ben ik al vaker tegengekomen dus het niet specifiek gerelateerd aan die story planetquote:Op donderdag 26 juli 2018 08:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah oké, grote kans dat iedereen die de story een beetje volgt deze planeet krijgt. Dan heb ik net wat gespoilered .
dat vind ik persoonlijk wel kut overigensquote:Op donderdag 26 juli 2018 09:24 schreef theclansman het volgende:
wat ik zelf gezien in het begin. zowel bij mezelf als een paar streamers. en nu jullie hier. In het begin wordt je gewoon een gif/radioactive/warme/koude planeet gedonderd om het te leren. ik was zelf redelijk snel door de tutorial heen. daarna een stuk gaan rondkloten.
nu een freighter en de eerste atlas pas vanavond weer verder
als je gewoon de tutorial volgt en niet op die dodelijke planeet gaat lopen rond rennen ben je met een half uurtje In je schip en op weg naar de vrijheid wat je maar wilt doen .quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk wel kut overigens
het was een ideale game om lekker sandboxachtig rond te vliegen enzo, ook het begin.
gisteren geïnstalleerd weer, misschien vanavond is eens opstarten
Dat is ook een quest?quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja voorheen kon je nog wel eens een paar keer opnieuw opstarten om op een veilige planeet uit te komen, de tutorial nu dumpt je altijd op een wat vijandige planeet da's wel een verschil.
Ik ga straks nog eens doorbikkelen met m'n huidige save om te kijken of ik wat verder kom, moet m'n standing met de gek nu 4 omhoog krijgen maar dat is nagenoeg onmogelijk in m'n huidige systeem.
uh in de space station aan de linker kant eerste alien naast de trade terminalquote:Op donderdag 26 juli 2018 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook een quest?
Enige wat ik nog niet gevonden krijg is zo'n mission board, maar misschien moet ik ook maar wat verder gaan met de story
In mijn geval wel, vooral omdat ik veel Aliens genegeerd had op de eerste 3 spacestations denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2018 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook een quest?
Enige wat ik nog niet gevonden krijg is zo'n mission board, maar misschien moet ik ook maar wat verder gaan met de story
Nog maar een keer kijken dan, want er zijn er 3 die shit verkopen voor die nano meuk.quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:27 schreef theclansman het volgende:
[..]
uh in de space station aan de linker kant eerste alien naast de trade terminal
Ik heb alleen van die scan opdrachten gehad, en 1 missing personquote:Op donderdag 26 juli 2018 13:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In mijn geval wel, vooral omdat ik veel Aliens genegeerd had op de eerste 3 spacestations denk ik.
Heb nu wat missies opgepikt om dit voor elkaar te krijgen o.a. 2 kill missies (11 en 14 creatures doden). Da's een kwestie van 1 beestje killen, de observer killen voor de extra ammo en dan een minuut rondjes rennen om de rest van die observers af te schudden (en te hopen dat ik niet in een giftige gaswolk sneuvel)
nou je het zegt ja idd in het begin wooden ze niet praten met me. later wel geen idee waar ik toen in de story line zatquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog maar een keer kijken dan, want er zijn er 3 die shit verkopen voor die nano meuk.
En de andere kant willen niet eens met je praten. Maar misschien kijk ik er over heen
[..]
Ik heb alleen van die scan opdrachten gehad, en 1 missing person
Aha, dan is dat het dusquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:16 schreef theclansman het volgende:
[..]
nou je het zegt ja idd in het begin wooden ze niet praten met me. later wel geen idee waar ik toen in de story line zat
Hmm, mix tussen Minecraft en Elite Dangerous? Het begon ooit met pure exploration maar volgens mij neigt het nu meer naar een trade en base building spel. Het doel van 'het centrum van het universum bereiken' is vervangen door een echte sandbox ervaring waarbij je gewoon kan doen wat je wil.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar wat voor game is het nu? Waar is Het mee te vergelijken?
quote:Patch 1.51 (uit voor pc en snel voor consoles)
Bug fixes
Fixed an issue where players who saved after partially repairing some items of technology would be unable to load that savegame. Please note that if the game has not been resaved, then progress has not been lost and will be recovered.
Fixed a crash caused by memory corruption
Fixed a crash in the animation system
Fixed a crash when saving on a freighter
Fixed a crash when fleet expeditions end without their capital ship present
Fixed a number of memory leaks
Fixed an issue where warping in multiplayer could cause players to spawn on a planet rather than in space
Fixed an issue where freighter bases would be in the wrong position
Fixed an issue where the build menu could crash if there was nothing available to build
Fixed an issue where players would be unable to warp during the antimatter stage of the tutorial
Fixed an issue where the mission destination would be incorrectly reported as in another system at the Hermetic Seal phase of the tutorial
Fixed an issue where upgrade modules installed in the main Exosuit inventory would not be saved correctly.
Fixed an issue where portable refiners placed near each other would share inventories
Fixed an issue where the cockpit of some ships would continually open and close
Fixed an issue where new controls were missing from the controls page
Fixed a crash in creature routines
Fixed a crash when multiple players put ammunition into a refiner
Fix for occasional crash when receiving mission rewards
Fix for crash when adjusting anisotropic filtering settings in the graphics options menu
Fix for potential crash in geometry streaming
Improvements to texture caching for AMD GPUs
Fixed an issue where some players still had physical nanites in their inventory that could not be spent at vendors
Granted players nanites when they dismantle their Obsolete Technology – spend nanites on new upgrades in Space Stations
Added a tutorial mission to guide players through the restoration of their old base
Fixed an issue where players were unable to build Frigate Terminals in Creative Mode
Fixed an issue where S-Class ships changed appearance
Fixed an issue where players were unable to build the Base Cache on their freighter to retrieve compensation for the loss of their freighter base
Fixed an issue where some Exosuit technology was not converted to Obsolete Technology. Please note this does not apply retroactively to save games that have already been upgraded.
Improved the mapping of old substances to new substances during the save upgrade. Please note this does not apply retroactively to save games that have already been upgraded.
If you experience any issues, let us know by submitting a bug report.
Op de pc zegt steam dat ie morgen gaat downloadenquote:
No Man’s Liequote:Op donderdag 26 juli 2018 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op de pc zegt steam dat ie morgen gaat downloaden
steam en auto updates, das gewoon kut, lekker de boel forcerenquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op de pc zegt steam dat ie morgen gaat downloaden
Geen idee, maar het universum is echt bizar groot he. Wellicht dat het op basis van servers is of zo?quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er nu eigenlijk 1 universum waar iedereen tegelijkertijd in speelt of wordt er per game/save file een universum gegenereerd?
Als je nu begint zijn de meeste planeten toch al ontdekt?
Als ik het een beetje zie dan is er geen server, maar gewoon lokale games. Wanneer je begint te spelen kan je kiezen of je je savegame voortzet op je computer of dat je de game van iemand anders joined met jouw eigen save. Als je op je eigen computer speelt heb je ook de optie dat anderen jouw game kunnen joinen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er nu eigenlijk 1 universum waar iedereen tegelijkertijd in speelt of wordt er per game/save file een universum gegenereerd?
Als je nu begint zijn de meeste planeten toch al ontdekt?
Er zijn nog crashed ships.quote:Op donderdag 26 juli 2018 23:12 schreef Necrodeath het volgende:
Nog twee uurtjes gespeeld vandaag. Mining laser upgrade gekregen van een sidequest, plus dikke multitool met 20 slots (waar wel de helft nog van gerepareerd moet worden), dus nu gaat het al een stuk lekkerder.
Jammer dat exosuit upgrades zo veel duurder zijn nu. Zodra ik een nieuw schip heb kan ik er weer flink tegenaan.
Zijn er trouwens nog gecrashte schepen te vinden die je kunt repareren? Zo kreeg ik steeds mijn schip upgrades toen ik het bij release speelde, maar nu nog geen enkele gezien.
Als je wil landen bij een settlement of een trading post, probeer altijd op zo'n platform te landen, dan kost het je (soms? Lijkt een beetje wisselend heb ik het idee) geen launch fuel om van daar op te stijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 06:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ben lekker bezig. Weet iemand of je later de capaciteit van je launch thrusters kunt upgraden? Elke vier launches moet ik ze bijvullen. Dat is echt heel saai en vermoeiend. Dat mag wel wat ruimer.
Dat is waar, dat probeer ik ook steeds op planeten waar wel wat leven is. Maar andere plekken zoals de exosuit upgrades hebben helaas niet zo'n plek. Ga ook wel wat units sparen en een voorraad aanleggen. Je kunt er 60 kwijt, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je wil landen bij een settlement of een trading post, probeer altijd op zo'n platform te landen, dan kost het je (soms? Lijkt een beetje wisselend heb ik het idee) geen launch fuel om van daar op te stijgen.
Uiteindelijk heb ik na dat ik flink wat units kreeg van een quest gewoon een hoop materials gekocht om die launch fuel te maken, dat spul stacked wel prima in je schip en dan hoef je niet steeds te gaan minen en craften.
Ja is er, heb woensdag een ship gekocht waar al zoiets op zat. Elke trust is nu -20%quote:Op vrijdag 27 juli 2018 06:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ben lekker bezig. Weet iemand of je later de capaciteit van je launch thrusters kunt upgraden? Elke vier launches moet ik ze bijvullen. Dat is echt heel saai en vermoeiend. Dat mag wel wat ruimer.
quote:Patch 1.52 uit op de pc en snel voor de consoles
Bug fixes:
-Fixed an issue that will restore more savegames for players who saved with partially repaired tech.
-Fixed an issue where players who had partially repaired a piece of broken technology would have an incorrect item in the repair interaction
-Fixed an issue where players in underwater bases played the wrong animations
-Fixed an issue where freighters incorrectly reported they did not have enough fuel to warp
-Fixed a crash in the base-building system
-Improved garbage collection and reduced memory footprint of physics
-Prevented occasional crash in animation
-Reduce memory footprint of planetary textures from space
Bron: https://www.nomanssky.com/2018/07/next-patch-1-52/
Met een keyboard en muis kom ik echt helemaal nergens op de pc. Controller werkt wel fijn .quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:02 schreef Fe2O3 het volgende:
Het ook maar weer es aangeslingerd, nog geen goede planeet (intussen 6 of 7 bezocht) gevonden ...
Eentje was temperate, maar daar regende het om de 5 minuten met regen van 200 graden ...
De controls word ik ook lijp van, kijken of ik dat een beetje opnieuw gebind krijg.
Oh joepie, dat zit weer in update 1.53quote:Latest changes on Experimental (27/07):
-Fixed a case where invalid characters could cause saves to fail to load
-Fixed the Base Restoration mission failing to find a proper site for your legacy base
-Fixed an issue where players would not know the Living Glass recipe after upgrading their save
-Fixed an issue where players would not know the Blueprint Analyser after upgrading their save
-Fixed an issue where players would not know the Frigate Fuel blueprint if they undertook the fleet tutorial in multiplayer
-Fixed a number of issues with Galactic Commission missions that involved freighters
-Fixed an issue where players would not see their ships docked aboard a freighter when loading
-Fixed an issue where players would see multiple ships docked on the same landing pad when loading
-Fixed an issue where the freighter bridge would unload after accepting a mission from the Galactic Commission Terminal
-Fixed an issue where players would be jettisoned into space after warping aboard another player's freighter
-Fixed a number of text bugs
-Fixed a number of incorrect prices
Gratis freighter?? Kun je die net zoals kapotte schepen vinden?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:01 schreef Fe2O3 het volgende:
5 planeten verder, 5 totaal onbewoonbare shitzooi
Wel een gratis freighter gehad
Als je warped naar een nieuwe ster krijg je een pew pew in de ruimte, doe je die, gratis freighterquote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gratis freighter?? Kun je die net zoals kapotte schepen vinden?
Dat is altijd een goede zoektocht ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:28 schreef mschol het volgende:
terug naar first person is ook lekker goed verstopt zeg
in den beginnen was het (voor zover ik mij kan herinneren) gewoon FPS, en ergens in 1 van die grote updates hebben ze dat aangepast..quote:
Nee hoor in die foto heb ik mezelf gewoon third person gedaan, idd een beetje lastig te vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:22 schreef endechaos het volgende:
Heeft iemand hier ook in fotomodus dat je jezelf niet ziet staan? Is een beetje jammer!
Ook heb ik nu als mijn schip terug is bij me Freighter sinds de 1.51 updatdat als die kapot terug komt van een opdracht dat ik geen onderdelen kan maken, die staan niet gemarkeerd en kn die ook niet meer nieuwe opdrachten doen.
Op een USB zetten en dan heb je een paar programma’s om het op internet te knallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:07 schreef endechaos het volgende:
Hoe zetten jullie screens van ps4 naar pc? Heb een aantal leuke maar wet niet hoe ik moet neerzetten
Geen Twitter voor mij haha. Dan maar via USBquote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op een USB zetten en dan heb je een paar programma’s om het op internet te knallen.
Of je maakt een speciaal Twitter-account voor screenshots
Ondertussen worstel ik na 3 uur nog steeds met mn inventoryquote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:57 schreef DKUp het volgende:
Zo een item van 16,3 miljoen units gevonden bij een acient ruins puzzel
Ook nog een multi-tool met 23 slots en dat allemaal in mijn nieuwe save van net geen drie uur oud
En drie sleutels over voor de volgende kist voor een item van een aantal miljoen
Dat is in het begin helemaal kut als je niet op zoek gaat naar exosuit upgrades en grotere schepen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ondertussen worstel ik na 3 uur nog steeds met mn inventory
Zijn er trouwens ook exo suits met meer slots te vinden? Of is de max. die 25 die je erop kan krijgen (25 oid)quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is in het begin helemaal kut als je noet op zoek gaat naar exosuit upgrades en grotere schepen.
Voor de Next update was de exosuit 12 slots en nu start iedereen met 24/25 slots. De exosuit kan je upgraden naar 48 slots en er zijn ook nog extra slots (sinds een vorige update) voor technologie en cargo.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 21:09 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens ook exo suits met meer slots te vinden? Of is de max. die 25 die je erop kan krijgen (25 oid)
Hey pikkie, jij was toch ook (weer) overnieuw begonnen, toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 21:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor de Next update was de exosuit 12 slots en nu start iedereen met 24/25 slots. De exosuit kan je upgraden naar 48 slots en er zijn ook nog extra slots (sinds een vorige update) voor technologie en cargo.
Valt wel mee hoe snel dat cashen is. Ik heb een 8000% increase op fauna, voor de rare creatures op een planeet krijg ik nu 150.000u. Niet slecht natuurlijk, maar er zijn maar een paar rare creatures per planeet, plus ze zijn daadwerkelijk rare.quote:Op zondag 29 juli 2018 00:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook wel hebben om snel te cashen
Poeh, wel lucky dat je zo'n duur item vond. Heb er een paar gedaan nu, duurste item wat ik vond was 500.000u waard. 2x iets van 120.000u ook nog.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:57 schreef DKUp het volgende:
Zo een item van 16,3 miljoen units gevonden bij een acient ruins puzzel
Ook nog een multi-tool met 23 slots en dat allemaal in mijn nieuwe save van net geen drie uur oud
En drie sleutels over voor de volgende kist voor een item van een aantal miljoen
Er zijn zo 3 upgrades voor fauna en ook 3 voor flora. Pas als je ze alledrie bij elkaar installeert verdien je er het maximum aan credits mee.quote:Op zondag 29 juli 2018 00:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook wel hebben om snel te cashen
Yepquote:Op zondag 29 juli 2018 00:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey pikkie, jij was toch ook (weer) overnieuw begonnen, toch?
Mensen hebben dat item al met een waarde van 19 miljoen units gevondenquote:Op zondag 29 juli 2018 02:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe snel dat cashen is. Ik heb een 8000% increase op fauna, voor de rare creatures op een planeet krijg ik nu 150.000u. Niet slecht natuurlijk, maar er zijn maar een paar rare creatures per planeet, plus ze zijn daadwerkelijk rare.
Commons zijn 50.000u, en als je alles hebt gescanned, moet je naar de volgende planeet.
[..]
Poeh, wel lucky dat je zo'n duur item vond. Heb er een paar gedaan nu, duurste item wat ik vond was 500.000u waard. 2x iets van 120.000u ook nog.
Punten genoeg om hem gewoon te kopen dusquote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik twijfel of ik deze moet aanschaffen. Ik vind het met name grafisch prachtig. Ik houd enorm van het grinden in fallout 4 en het dealen in ME.
IK GA HEM GEWOON PROBEREN.
En zo krijg je dus kiddies met "PC IS BETER"quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:46 schreef DKUp het volgende:
Analyse van de andere platforms komen later en vermoedelijk met de nieuwere versies.
Maar dan moet je wel een aardige pc hebben staanquote:Op zondag 29 juli 2018 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Punten genoeg om hem gewoon te kopen dus
[..]
En zo krijg je dus kiddies met "PC IS BETER"
Niet alleen kiddies. PC is ook gewoon beter. In letterlijk allesquote:Op zondag 29 juli 2018 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Punten genoeg om hem gewoon te kopen dus
[..]
En zo krijg je dus kiddies met "PC IS BETER"
Waarschijnlijk is die kapot.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het wel naar dat mijn PS4 Pro bijna gelanceerd wordt door No Mans Sky.
Gigantisch veel te blazen.
veel electronica die heel warm wordt in een klein kastje, ik snap niet dat men eraan begint..quote:Op zondag 29 juli 2018 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het wel naar dat mijn PS4 Pro bijna gelanceerd wordt door No Mans Sky.
Gigantisch veel te blazen.
De Xbox One (X) heeft er geen last van, het is een typisch probleem van de PS4 (Pro).quote:Op zondag 29 juli 2018 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
veel electronica die heel warm wordt in een klein kastje, ik snap niet dat men eraan begint..
Had ik ook. Later stond die ineens in me Freighter maar kon er niet mee vliegen. Ik ga 'm dus ook inruilen tegen korting op een ander schip., nadat ik eerst een nieuwe fregat koopt.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb denk ik iets gemist. Ik heb een crashed shop gevonden en deze "geaccepteerd". Echter omdat ik niet de materialen had om deze te repareren ben ik verder gegaan met mijn oude schip.
Daarna was het gecrashte ship verdwenen. Nu staat hij wel onder "summon other vehichles" alleen kan deze niet landen omdat hij kapot is?
Sind de update heb ik juist het tegenovergestelde. Ik wil juist heel veel, maar juist daarom doe ik rustig aan. ik heb eindelijk een spel waar me zoontje geen last van heeft qua geweld als 1 jarige, en zal lkkr rustig en relax dit spel (weer) opbouwenquote:Op zondag 29 juli 2018 17:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet wel zeggen, ik vind No Man's Sky leuk in korte doseringen. Speel het te lang en het wordt heel snel heel saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |