In mijn geval wel, vooral omdat ik veel Aliens genegeerd had op de eerste 3 spacestations denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2018 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook een quest?
Enige wat ik nog niet gevonden krijg is zo'n mission board, maar misschien moet ik ook maar wat verder gaan met de story
Nog maar een keer kijken dan, want er zijn er 3 die shit verkopen voor die nano meuk.quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:27 schreef theclansman het volgende:
[..]
uh in de space station aan de linker kant eerste alien naast de trade terminal
Ik heb alleen van die scan opdrachten gehad, en 1 missing personquote:Op donderdag 26 juli 2018 13:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In mijn geval wel, vooral omdat ik veel Aliens genegeerd had op de eerste 3 spacestations denk ik.
Heb nu wat missies opgepikt om dit voor elkaar te krijgen o.a. 2 kill missies (11 en 14 creatures doden). Da's een kwestie van 1 beestje killen, de observer killen voor de extra ammo en dan een minuut rondjes rennen om de rest van die observers af te schudden (en te hopen dat ik niet in een giftige gaswolk sneuvel)
nou je het zegt ja idd in het begin wooden ze niet praten met me. later wel geen idee waar ik toen in de story line zatquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog maar een keer kijken dan, want er zijn er 3 die shit verkopen voor die nano meuk.
En de andere kant willen niet eens met je praten. Maar misschien kijk ik er over heen
[..]
Ik heb alleen van die scan opdrachten gehad, en 1 missing person
Aha, dan is dat het dusquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:16 schreef theclansman het volgende:
[..]
nou je het zegt ja idd in het begin wooden ze niet praten met me. later wel geen idee waar ik toen in de story line zat
Hmm, mix tussen Minecraft en Elite Dangerous? Het begon ooit met pure exploration maar volgens mij neigt het nu meer naar een trade en base building spel. Het doel van 'het centrum van het universum bereiken' is vervangen door een echte sandbox ervaring waarbij je gewoon kan doen wat je wil.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar wat voor game is het nu? Waar is Het mee te vergelijken?
quote:Patch 1.51 (uit voor pc en snel voor consoles)
Bug fixes
Fixed an issue where players who saved after partially repairing some items of technology would be unable to load that savegame. Please note that if the game has not been resaved, then progress has not been lost and will be recovered.
Fixed a crash caused by memory corruption
Fixed a crash in the animation system
Fixed a crash when saving on a freighter
Fixed a crash when fleet expeditions end without their capital ship present
Fixed a number of memory leaks
Fixed an issue where warping in multiplayer could cause players to spawn on a planet rather than in space
Fixed an issue where freighter bases would be in the wrong position
Fixed an issue where the build menu could crash if there was nothing available to build
Fixed an issue where players would be unable to warp during the antimatter stage of the tutorial
Fixed an issue where the mission destination would be incorrectly reported as in another system at the Hermetic Seal phase of the tutorial
Fixed an issue where upgrade modules installed in the main Exosuit inventory would not be saved correctly.
Fixed an issue where portable refiners placed near each other would share inventories
Fixed an issue where the cockpit of some ships would continually open and close
Fixed an issue where new controls were missing from the controls page
Fixed a crash in creature routines
Fixed a crash when multiple players put ammunition into a refiner
Fix for occasional crash when receiving mission rewards
Fix for crash when adjusting anisotropic filtering settings in the graphics options menu
Fix for potential crash in geometry streaming
Improvements to texture caching for AMD GPUs
Fixed an issue where some players still had physical nanites in their inventory that could not be spent at vendors
Granted players nanites when they dismantle their Obsolete Technology – spend nanites on new upgrades in Space Stations
Added a tutorial mission to guide players through the restoration of their old base
Fixed an issue where players were unable to build Frigate Terminals in Creative Mode
Fixed an issue where S-Class ships changed appearance
Fixed an issue where players were unable to build the Base Cache on their freighter to retrieve compensation for the loss of their freighter base
Fixed an issue where some Exosuit technology was not converted to Obsolete Technology. Please note this does not apply retroactively to save games that have already been upgraded.
Improved the mapping of old substances to new substances during the save upgrade. Please note this does not apply retroactively to save games that have already been upgraded.
If you experience any issues, let us know by submitting a bug report.
Op de pc zegt steam dat ie morgen gaat downloadenquote:
No Man’s Liequote:Op donderdag 26 juli 2018 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op de pc zegt steam dat ie morgen gaat downloaden
steam en auto updates, das gewoon kut, lekker de boel forcerenquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op de pc zegt steam dat ie morgen gaat downloaden
Geen idee, maar het universum is echt bizar groot he. Wellicht dat het op basis van servers is of zo?quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er nu eigenlijk 1 universum waar iedereen tegelijkertijd in speelt of wordt er per game/save file een universum gegenereerd?
Als je nu begint zijn de meeste planeten toch al ontdekt?
Als ik het een beetje zie dan is er geen server, maar gewoon lokale games. Wanneer je begint te spelen kan je kiezen of je je savegame voortzet op je computer of dat je de game van iemand anders joined met jouw eigen save. Als je op je eigen computer speelt heb je ook de optie dat anderen jouw game kunnen joinen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er nu eigenlijk 1 universum waar iedereen tegelijkertijd in speelt of wordt er per game/save file een universum gegenereerd?
Als je nu begint zijn de meeste planeten toch al ontdekt?
Er zijn nog crashed ships.quote:Op donderdag 26 juli 2018 23:12 schreef Necrodeath het volgende:
Nog twee uurtjes gespeeld vandaag. Mining laser upgrade gekregen van een sidequest, plus dikke multitool met 20 slots (waar wel de helft nog van gerepareerd moet worden), dus nu gaat het al een stuk lekkerder.
Jammer dat exosuit upgrades zo veel duurder zijn nu. Zodra ik een nieuw schip heb kan ik er weer flink tegenaan.
Zijn er trouwens nog gecrashte schepen te vinden die je kunt repareren? Zo kreeg ik steeds mijn schip upgrades toen ik het bij release speelde, maar nu nog geen enkele gezien.
Als je wil landen bij een settlement of een trading post, probeer altijd op zo'n platform te landen, dan kost het je (soms? Lijkt een beetje wisselend heb ik het idee) geen launch fuel om van daar op te stijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 06:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ben lekker bezig. Weet iemand of je later de capaciteit van je launch thrusters kunt upgraden? Elke vier launches moet ik ze bijvullen. Dat is echt heel saai en vermoeiend. Dat mag wel wat ruimer.
Dat is waar, dat probeer ik ook steeds op planeten waar wel wat leven is. Maar andere plekken zoals de exosuit upgrades hebben helaas niet zo'n plek. Ga ook wel wat units sparen en een voorraad aanleggen. Je kunt er 60 kwijt, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je wil landen bij een settlement of een trading post, probeer altijd op zo'n platform te landen, dan kost het je (soms? Lijkt een beetje wisselend heb ik het idee) geen launch fuel om van daar op te stijgen.
Uiteindelijk heb ik na dat ik flink wat units kreeg van een quest gewoon een hoop materials gekocht om die launch fuel te maken, dat spul stacked wel prima in je schip en dan hoef je niet steeds te gaan minen en craften.
Ja is er, heb woensdag een ship gekocht waar al zoiets op zat. Elke trust is nu -20%quote:Op vrijdag 27 juli 2018 06:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ben lekker bezig. Weet iemand of je later de capaciteit van je launch thrusters kunt upgraden? Elke vier launches moet ik ze bijvullen. Dat is echt heel saai en vermoeiend. Dat mag wel wat ruimer.
quote:Patch 1.52 uit op de pc en snel voor de consoles
Bug fixes:
-Fixed an issue that will restore more savegames for players who saved with partially repaired tech.
-Fixed an issue where players who had partially repaired a piece of broken technology would have an incorrect item in the repair interaction
-Fixed an issue where players in underwater bases played the wrong animations
-Fixed an issue where freighters incorrectly reported they did not have enough fuel to warp
-Fixed a crash in the base-building system
-Improved garbage collection and reduced memory footprint of physics
-Prevented occasional crash in animation
-Reduce memory footprint of planetary textures from space
Bron: https://www.nomanssky.com/2018/07/next-patch-1-52/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |