abonnement Unibet Coolblue
pi_177346876
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:00 schreef Allures het volgende:

[..]

ja precies. Maar ik kan heel veel dingen die weinig kosten ook tof vinden

Boek lezen, filmpje kijken op tv. Gewoon lekker met boterham op een bankje in de zon zitten (hier aan het water O+ )
Toen ik arm was miste ik de dingen die ik nu zonder nadenken doe echt niet
En spaargeld had ik wel echt gemist in noodgevallen etc
Nou dan is de keus voor mij zo gemaakt hoor

En aankloppen bij mijn ouders zou ik echt wel een soort nederlaag vinden dus dat is ook een goede motivator
Dit ja. Ik kan prima bakken met geld uitgeven, maar ook prima niet. Gewoon samen zijn met iemand is al leuk :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177346877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee joh, dan is je PS4 geupdated, daarna moet er nog 12GB van de game worden gedownloaded voor patches etc :').
Ik had laatst farcry 4 gehaald voor een paar euro. Dacht gister even een uurtje te gaan spelen. Zit je eerst een kwartier naar een film te kijken die je niet kunt skippen, kon ook niet naar de instellingen om de ondertitels aan te zetten. Op dat moment moet het spel wel erg goed worden om mijn ergernissen weg te nemen :')
A mind with a heart of it's own
pi_177346878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kan je idd ook nog gewoon gaan eten, insecten, lekker goedkoop!
En voedzaam!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:02:27 #179
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_177346889
Oeh n.a.v. Lot haar verhaal moet ik de mensen die aan het werk zijn en Fok!ken nog wat vragen.
Krijgen jullie wel eens commentaar op het feit dat jullie niet aan het werk zijn?

Mijn collega doet vaak andere dingen tussendoor terwijl er nog heel veel werk ligt. Ik kan daar persoonlijk niet zo goed tegen (ja, daar werk ik aan), maar ik zou nog een beetje een fijne manier om dat goed ter sprake te brengen. Dus ik vroeg mij af of jullie collega's wel eens iets tegen jullie hebben gezegd en hoe dat dan overkwam.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:02:56 #180
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_177346893
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ben ik hier als moraalofficier ofzo? :7.
Ja. Donkerblauw. Dat hoort erbij. Heb je de kleine lettertjes van Fok! niet gelezen?
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:03:10 #181
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_177346897
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh n.a.v. Lot haar verhaal moet ik de mensen die aan het werk zijn en Fok!ken nog wat vragen.
Krijgen jullie wel eens commentaar op het feit dat jullie niet aan het werk zijn?

Mijn collega doet vaak andere dingen tussendoor terwijl er nog heel veel werk ligt. Ik kan daar persoonlijk niet zo goed tegen (ja, daar werk ik aan), maar ik zou nog een beetje een fijne manier om dat goed ter sprake te brengen. Dus ik vroeg mij af of jullie collega's wel eens iets tegen jullie hebben gezegd en hoe dat dan overkwam.
Het valt mensen hier eigenlijk nooit op. :')
pi_177346902
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is niet dat die 50 jaar zullen afhangen van wat ik nu spaar.
Het komt zoals het komt.

Ik kan me nu ook enorm druk maken om het feit dat mn leven nu totaal niet is wat ik had verwacht op mijn 30e. Dat bevestigd alleen maar dat plannen geen zin heeft.
Ik plan verder ook niet. Zorg alleen dat ik wel even vooruit kan en mijn huis niet uit hoef als het even een jaartje tegenzit.

Mensen met een tophypotheek op een dubbel inkomen snap ik ook echt niet. Dan maar een paar vierkante meter minder :D

En je kinderen kunnen echt prima samen op één kamer. Hele generaties zijn daar groot mee geworden.

Dat soort onzin :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177346904
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh n.a.v. Lot haar verhaal moet ik de mensen die aan het werk zijn en Fok!ken nog wat vragen.
Krijgen jullie wel eens commentaar op het feit dat jullie niet aan het werk zijn?

Mijn collega doet vaak andere dingen tussendoor terwijl er nog heel veel werk ligt. Ik kan daar persoonlijk niet zo goed tegen (ja, daar werk ik aan), maar ik zou nog een beetje een fijne manier om dat goed ter sprake te brengen. Dus ik vroeg mij af of jullie collega's wel eens iets tegen jullie hebben gezegd en hoe dat dan overkwam.
Nee, want ik zorg dat alles wat gedaan moet worden ook gedaan word. En anders pak ik het 's avonds of in het weekend nog wel op.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:03:45 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177346905
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja. Donkerblauw. Dat hoort erbij. Heb je de kleine lettertjes van Fok! niet gelezen?
Dat kan ik op mijn leeftijd toch niet meer lezen mensch :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177346908
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kan je idd ook nog gewoon gaan eten, insecten, lekker goedkoop!
Tantoe duur ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177346911
Nee maar plannen zo van 'in 2020 wil ik naar amerika en verloofd zijn met mijn nieuwe kerel' is wat anders dan 'ik wil zorgen voor een goede buffer'

Bij het eerste kunnen er allerlei dingen gebeuren waardoor het niet lukt en gaat het om bonus dingen
Bij het tweede gaat het in mijn ogen over iets wat een soort basis'behoefte' is en waar je toch echt zelf wel voor een groot deel in kunt sturen
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:04:10 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177346914
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Tantoe duur ;(
Zelf vangen luxebeestje :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177346918
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is niet dat die 50 jaar zullen afhangen van wat ik nu spaar.
Het komt zoals het komt.

Ik kan me nu ook enorm druk maken om het feit dat mn leven nu totaal niet is wat ik had verwacht op mijn 30e. Dat bevestigd alleen maar dat plannen geen zin heeft.
Heb ik ook gedaan. Tot ik besefte dat ik prima zit. Al zit ik niet waar ik dacht te zitten.
pi_177346924
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh n.a.v. Lot haar verhaal moet ik de mensen die aan het werk zijn en Fok!ken nog wat vragen.
Krijgen jullie wel eens commentaar op het feit dat jullie niet aan het werk zijn?

Mijn collega doet vaak andere dingen tussendoor terwijl er nog heel veel werk ligt. Ik kan daar persoonlijk niet zo goed tegen (ja, daar werk ik aan), maar ik zou nog een beetje een fijne manier om dat goed ter sprake te brengen. Dus ik vroeg mij af of jullie collega's wel eens iets tegen jullie hebben gezegd en hoe dat dan overkwam.
Ik ergerde mij daar vroeger ook groen en geel aan. Dat heb ik losgelaten. Tegenwoordig vind ik het fijn om tussendoor even mijn gedachten te verzetten (indien ik denk dat daar ruimte voor is) en dat doe ik dan dus ook. Heb het vroeger overigens nooit tegen collega's gezegd.
pi_177346925
Thuiswerkdag ftw

Op werk fok ik bijna niet. Of ik moet ergens op zitten te wachten of zo
pi_177346926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zelf vangen luxebeestje :P.
Ben ik juist niet zeg ik net :6
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177346932
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh n.a.v. Lot haar verhaal moet ik de mensen die aan het werk zijn en Fok!ken nog wat vragen.
Krijgen jullie wel eens commentaar op het feit dat jullie niet aan het werk zijn?

Mijn collega doet vaak andere dingen tussendoor terwijl er nog heel veel werk ligt. Ik kan daar persoonlijk niet zo goed tegen (ja, daar werk ik aan), maar ik zou nog een beetje een fijne manier om dat goed ter sprake te brengen. Dus ik vroeg mij af of jullie collega's wel eens iets tegen jullie hebben gezegd en hoe dat dan overkwam.
Wat dus vreemd is... Ik schijn heel veel werk te doen. Nog nooit klachten of opmerkingen gekregen over de hoeveelheid werk die ik verzet.
pi_177346935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:05 schreef Allures het volgende:
Thuiswerkdag ftw

Op werk fok ik bijna niet. Of ik moet ergens op zitten te wachten of zo
Eeej. Zou jij niet kei hard aan het werk moeten zijn? }:|
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:05:51 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_177346936
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik plan verder ook niet. Zorg alleen dat ik wel even vooruit kan en mijn huis niet uit hoef als het even een jaartje tegenzit.

Mensen met een tophypotheek op een dubbel inkomen snap ik ook echt niet. Dan maar een paar vierkante meter minder :D

En je kinderen kunnen echt prima samen op één kamer. Hele generaties zijn daar groot mee geworden.

Dat soort onzin :P
Ja dat vind ik ook niet slim nee.
Maar goed ik vind sparen ook belangrijk en doe dat dus ook. Maar heb geen zenuwen als het niet genoeg is ofzo.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:05:59 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177346937
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ben ik juist niet zeg ik net :6
Nou, dan moet je niet miepen en het park in voor je voer :Y)
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177346945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Daarvoor bouw je toch gewoon pensioen op? Ik ga echt niet nu ook nog sparen voor mn pensioen :')
Reken voor de grap eens door wat je uiteindelijk aan pensioen overhoudt en wat je daarvan moet betalen. _O-
pi_177346953
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook niet slim nee.
Maar goed ik vind sparen ook belangrijk en doe dat dus ook. Maar heb geen zenuwen als het niet genoeg is ofzo.
Hangt er vanaf hoeveel 'te weinig'. Als ik maar 500 euro zou hebben zou ik toch wel hard gaan werken om daar meer van te maken :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:07:05 #198
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_177346954
Hmmz, bedankt voor de reacties. Bijzonder dat niemand er ooit iets van gehoord heeft van collega's.

Bij mij twijfel ik heel erg of er wel iets van moet zeggen want wil de goede verstandshouding die er nu is niet weghalen maar het feit dat ik twee keer zoveel werk doe (niet overdreven) is wel erg scheef gegroeid nu omdat ze weten dat ik het wel doe. :{
pi_177346958
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, dan moet je niet miepen en het park in voor je voer :Y)
Gewoon in de tuin hier. Lekker bijen met fijnstof eten ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177346963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Hmmz, bedankt voor de reacties. Bijzonder dat niemand er ooit iets van gehoord heeft van collega's.

Bij mij twijfel ik heel erg of er wel iets van moet zeggen want wil de goede verstandshouding die er nu is niet weghalen maar het feit dat ik twee keer zoveel werk doe (niet overdreven) is wel erg scheef gegroeid nu omdat ze weten dat ik het wel doe. :{
Dan ga jij gewoon wat minder hard werken *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')