abonnement Unibet Coolblue
pi_177056891


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:21:05 #2
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177056910
Sowieso, toch besloten te kopen net. Zelfs als het een nepcoin is gaat ie gepumped worden.

net als OCN en BCX
pi_177056938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef Typisch het volgende:
Universa bouwt trouwens een eigen protocol he.

Als je van platformen als Waves een stijve plassert krijgt is Universa wel iets om in de gaten te houden.
Ik denk dat mensen die denken dat het een scam is, eens goed naar het team moeten kijken... Het is een erg ervaren team, die CEO heeft geen 29 miljoen nodig uit een ICO omm de boel te scammen, die heeft al meerdere bedrijven.

Verder, mensen die het een kutcoin noemen neem ik niet eens serieus want ze hebben zich 0 ingelezen.

Ik denk niet dat het een echt harde klapper wordt tenzij ze alles waarmaken wat ze voor ogen hebben.. dat is heel erg ambitieus... maar 50cent is haalbaar :)
Lambo of Rekt
pi_177056974
Fun inruilen voor wat kleverige universa's?
pi_177056992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:23 schreef Apekoek het volgende:
Fun inruilen voor wat kleverige universa's?
Wat zuur romige FUN dukaten van je chest afhalen en inruilen voor verse Universa's ? Dat is altijd een goed idee broeder
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177057013
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat zuur romige FUN dukaten van je chest afhalen en inruilen voor verse Universa's ? Dat is altijd een goed idee broeder
Verse goedruikende net-gesmeden TOP DUKATEN dat UNIVERSAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177057031
Hopelijk gaan dukaten beetje omhoog hier en daar.
Ben van plan een dikke switch soon® te maken. :>
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:27:03 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177057037
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die denken dat het een scam is, eens goed naar het team moeten kijken... Het is een erg ervaren team, die CEO heeft geen 29 miljoen nodig uit een ICO, die heeft al meerdere bedrijven.

Verder, mensen die het een kutcoin noemen neem ik niet eens serieus want ze hebben zich 0 ingelezen.

Ik denk niet dat het een echt harde klapper wordt tenzij ze alles waarmaken wat ze voor ogen hebben.. maar 50cent is haalbaar :)
Een smartcontract platform, hoe vernieuwend. Zijn er al testresultaten gepubliceerd van hun testnet bijv...? Roepen dat een CEO geen 29 miljoen nodig heeft omdat ie al genoeg zou hebben is natuurlijk een argument van lik m'n vestje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:27:20 #9
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177057043
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die denken dat het een scam is, eens goed naar het team moeten kijken... Het is een erg ervaren team, die CEO heeft geen 29 miljoen nodig uit een ICO omm de boel te scammen, die heeft al meerdere bedrijven.

Verder, mensen die het een kutcoin noemen neem ik niet eens serieus want ze hebben zich 0 ingelezen.

Ik denk niet dat het een echt harde klapper wordt tenzij ze alles waarmaken wat ze voor ogen hebben.. dat is heel erg ambitieus... maar 50cent is haalbaar :)
Het is veel belangrijker dat ze waarmaken wat ze zeggen, dan wie ze zijn.
pi_177057075
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Een smartcontract platform, hoe vernieuwend. Zijn er al testresultaten gepubliceerd van hun testnet bijv...?
20k tps tested.

Het gaat helemaal niet om die smartcontracts alleen.. het is veel breder, dit is een kanshebber om het digitale geld te gaan worden. Het kan een gamechanger zijn met hetgeen wat ze voor ogen hebben. Alleen het is groots wat ze willen, en of ze dat voor elkaar gaan krijgen is een andere discussie. Daarom ben ik bescheiden en zeg ik 50cent.
Lambo of Rekt
pi_177057086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:27 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Het is veel belangrijker dat ze waarmaken wat ze zeggen, dan wie ze zijn.
Wie ze zijn, en wat ze in het verleden bereikt hebben, zegt veel over wat de kansen zijn dat dit gaat lukken of niet. Maar die snapte je al neem ik aan?
Lambo of Rekt
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:32:02 #12
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177057151
Die 68% zou trouwens betekenen dat ze een eerlijke tokendistributie hebben gehad als de investeerder hun tokens nog niet hebben aangeraakt / opgenomen.

Is opzich ook niet vreemd dat de eerdere investeerders / teamleden / etc nu blijkbaar wat munten op de exchange dumpen. Die willen incasseren.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:32:05 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177057152
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

20k tps tested.

Het gaat helemaal niet om die smartcontracts alleen.. het is veel breder, dit is een kanshebber om het digitale geld te gaan worden. Het kan een gamechanger zijn met hetgeen wat ze voor ogen hebben. Alleen het is groots wat ze willen, en of ze dat voor elkaar gaan krijgen is een andere discussie. Daarom ben ik bescheiden en zeg ik 50cent.
Petje af als ze dat in hun live omgeving voor elkaar krijgen en als gevolg niet het hele netwerk plat als er een paar digitale katten verhandeld worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177057164
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Petje af als ze dat in hun live omgeving voor elkaar krijgen en als gevolg niet het hele netwerk plat als er een paar digitale katten verhandeld worden.
Overigens zeg ik niet dat je de coin moet kopen hoor, maar vanwege de excessieve shillings van Vigen98 en Typisch ben ik zelf eens gaan onderzoeken gister, en kwam ik erachter dat ze toch wel een behoorlijke case hebben en een nog beter team. Waar jullie je geld in steken moet je zelf weten natuurlijk, dat kan ook in RIPPLE en XLM en alles.
Lambo of Rekt
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:33:14 #15
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177057181
www.credits.com beweerde overigens iets soortgelijks

moet nog steeds van de grond komen.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:33:37 #16
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177057186
Oh lol dat is vandaag
pi_177057189
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
www.credits.com beweerde overigens iets soortgelijks

moet nog steeds van de grond komen.
Klopt, alles moet van de grond komen, en daarom kijk je naar de team-achtergrond ;)
Lambo of Rekt
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:34:32 #18
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177057202
Vrouwtje komt net binnen gewandeld met een warme rijstschotel. Eerlijk, geld is cewl. Maar een vrouwtje man, poeh!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177057210
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt net binnen gewandeld met een warme rijstschotel. Eerlijk, geld is cewl. Maar een vrouwtje man, poeh!

:{²
Pics van t vrouwtje en der dansende bips met shiney dukaten erop.

14.gif²
Lambo of Rekt
pi_177057217
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

20k tps tested.

Het gaat helemaal niet om die smartcontracts alleen.. het is veel breder, dit is een kanshebber om het digitale geld te gaan worden. Het kan een gamechanger zijn met hetgeen wat ze voor ogen hebben. Alleen het is groots wat ze willen, en of ze dat voor elkaar gaan krijgen is een andere discussie. Daarom ben ik bescheiden en zeg ik 50cent.
Kleine correctie:
Het platform moet de mogelijkheid bieden er munten op te bouwen, dus niet Universa als currency , maar bijvoorbeeld de Cryptoroebel of een andere munt.

Wat ik vooral interessant vind aan deze projecten (net als Waves) dat ze heel erg aanschurken tegen overheidsinstanties en bedrijven. Het is op de lange termijn veel interessanter voor een crypto om interessant te zijn voor die groep mensen dan voor 'ons'.

Voor ons heb je al decentrale munten als BTC en Monero.
pi_177057234
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
www.credits.com beweerde overigens iets soortgelijks

moet nog steeds van de grond komen.
Credits heeft een MVP en ligt voor op schema

https://credits.com/Content/Docs/PresentationENG.pdf
pi_177057236
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt net binnen gewandeld met een warme rijstschotel. Eerlijk, geld is cewl. Maar een vrouwtje man, poeh!

:{²
Met geld kun je nog drie vrouwen toevoegen aan je collectie.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177057240
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kleine correctie:
Het platform moet de mogelijkheid bieden er munten op te bouwen, dus niet Universa als currency , maar bijvoorbeeld de Cryptoroebel of een andere munt.

Wat ik vooral interessant vind aan deze projecten (net als Waves) dat ze heel erg aanschurken tegen overheidsinstanties en bedrijven. Het is op de lange termijn veel interessanter voor een crypto om interessant te zijn voor die groep mensen dan voor 'ons'.

Voor ons heb je al decentrale munten als BTC en Monero.
Klopt, niet universa zelf als currency, my bad. Maar wel ongelofelijk snel, en dat komt ook door die DAG <> Blockchain combinatie denk ik.
Lambo of Rekt
pi_177057243
Gaat het nog wat worden met FUN of kan ik ze beter omruilen voor iets anders? :{
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_177057247
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:36 schreef alilami het volgende:

[..]

Met geld kun je nog drie vrouwen toevoegen aan je collectie.
Misschien verkoopt hij de zijne wel tegen je rippledukaten :7
Lambo of Rekt
pi_177057253
Lisk heeft ook weer wat mensen aangenomen :)

LiskHQ twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:30:35 👋 #Lightcurve is growing again! Say hi to Jon (Backend Dev), Bart (Designer/Illustrator), Jan (Community Manager) and Shusetsu (Full Stack Dev). #Lisk #blockchain https://t.co/8BIRoHuf2S reageer retweet
pi_177057259
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:37 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk heeft ook weer wat mensen aangenomen :)

LiskHQ twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:30:35 👋 #Lightcurve is growing again! Say hi to Jon (Backend Dev), Bart (Designer/Illustrator), Jan (Community Manager) and Shusetsu (Full Stack Dev). #Lisk #blockchain https://t.co/8BIRoHuf2S reageer retweet
LISK MOON OMFG 100 USD BIJ DE REBRAND!!!
Lambo of Rekt
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:39:56 #28
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177057297
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, alles moet van de grond komen, en daarom kijk je naar de team-achtergrond ;)
Naja ik vind dat heel misleidend om als leidraaid te nemen. Dat is de perfecte manier om mensen te lokken die met een hype meebewegen.

Odyssey (OCN) en Tron (TRX) werd gepromoot door iedereen die je maar kon bedenken. De eerste is nu dood, gewoon een scam, website is offline gehaald. De tweede doet nu net alsof er geen relatie tussen hen beide was, terwijl ik screenshots heb van die flikker Justin Sun en zo'n knecht van em terwijl ze dat project op twitter bij mensen aan het promoten zijn.

https://web.archive.org/web/20180112091804/https://ocoin.sg

alleen het webarchief kan het ware verhaal nog deels vertellen :P
pi_177057330
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Naja ik vind dat heel misleidend om als leidraaid te nemen. Dat is de perfecte manier om mensen te lokken die met een hype meebewegen.

Odyssey (OCN) en Tron (TRX) werd gepromoot door iedereen die je maar kon bedenken. De eerste is nu dood, gewoon een scam, website is offline gehaald. De tweede doet nu net alsof er geen relatie tussen hen beide was, terwijl ik screenshots heb van die flikker Justin Sun en zo'n knecht van em terwijl ze dat project op twitter bij mensen aan het promoten zijn.

https://web.archive.org/web/20180112091804/https://ocoin.sg

alleen het webarchief kan het ware verhaal nog deels vertellen :P
Misschien een mooie gelegenheid om je eigen "scamcoin" topic te openen?
Anders voorzie ik dat we hier de komende topics gevuld krijgen door een varken met een peen als neus.
pi_177057332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Naja ik vind dat heel misleidend om als leidraaid te nemen. Dat is de perfecte manier om mensen te lokken die met een hype meebewegen.

Odyssey (OCN) en Tron (TRX) werd gepromoot door iedereen die je maar kon bedenken. De eerste is nu dood, gewoon een scam, website is offline gehaald. De tweede doet nu net alsof er geen relatie tussen hen beide was, terwijl ik screenshots heb van die flikker Justin Sun en zo'n knecht van em terwijl ze dat project op twitter bij mensen aan het promoten zijn.

https://web.archive.org/web/20180112091804/https://ocoin.sg

alleen het webarchief kan het ware verhaal nog deels vertellen :P
Tja, het blijft een gok he, kijk sommige mensen hier hebben ook dik in de ICO gestoken van waves en lisk, en die hebben daar de vruchten van geplukt.... maar precies op het moment van die ICO's kon je ook roepen; OMG RUSSEN, ZEKER EEN SCAM ZEKER EEN SCAM....

Het blijft ergens wel gokken inderdaad, maar als het goed uitpakt, ben je binnen ook.
Lambo of Rekt
pi_177057341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Naja ik vind dat heel misleidend om als leidraaid te nemen. Dat is de perfecte manier om mensen te lokken die met een hype meebewegen.

Odyssey (OCN) en Tron (TRX) werd gepromoot door iedereen die je maar kon bedenken. De eerste is nu dood, gewoon een scam, website is offline gehaald. De tweede doet nu net alsof er geen relatie tussen hen beide was, terwijl ik screenshots heb van die flikker Justin Sun en zo'n knecht van em terwijl ze dat project op twitter bij mensen aan het promoten zijn.

https://web.archive.org/web/20180112091804/https://ocoin.sg

alleen het webarchief kan het ware verhaal nog deels vertellen :P
Als dat je enige aanleiding is: sure dat is niet handig.

Als ik voor mijzelf spreek: ik had nooit in UTN gestapt als wat gasten die ik ken er niet constant over zaten te lullen. Die hebben er letterlijk voor tonnen aan eurootjes in geknald. Ze zitten al jaren in de cryptospace en één van mijn 'kennissen' heeft regelmatig contact met de CEO.

Als dit een scam is ga ik hierna gewoon all-in op bitcoin en laat ik het handelen in alts voor wat het is. :')
pi_177057376
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tja, het blijft een gok he, kijk sommige mensen hier hebben ook dik in de ICO gestoken van waves en lisk, en die hebben daar de vruchten van geplukt.... maar precies op het moment van die ICO's kon je ook roepen; OMG RUSSEN, ZEKER EEN SCAM ZEKER EEN SCAM....

Het blijft ergens wel gokken inderdaad, maar als het goed uitpakt, ben je binnen ook.
Zeker bij Waves is er tijdens de ICO heel vaak "scam" geroepen.
Ik had wel vertrouwen in Sasha Ivanov, hij had al ervaring met NXT.
pi_177057398
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als dat je enige aanleiding is: sure dat is niet handig.

Als ik voor mijzelf spreek: ik had nooit in UTN gestapt als wat gasten die ik ken er niet constant over zaten te lullen. Die hebben er letterlijk voor tonnen aan eurootjes in geknald. Ze zitten al jaren in de cryptospace en één van mijn 'kennissen' heeft regelmatig contact met de CEO.

Als dit een scam is ga ik hierna gewoon all-in op bitcoin en laat ik het handelen in alts voor wat het is. :')
Nouja, mij trok vooral het team en met name die CEO me over de streep toen ik zag wie dat waren, en grondig hun verleden bekeek. Die CEO is een fucking eindbaas, en die CTO hoef je ook niet uit te vlakken.

Gaan ze waarmaken wat ze zeggen? No fucking idea, ik hoop het. Maar ze hebben iig wel de ervaring en papieren ervoor om iets groots neer te zetten, dat is wel zeker.
Lambo of Rekt
pi_177057414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeker bij Waves is er tijdens de ICO heel vaak "scam" geroepen.
Ik had wel vertrouwen in Sasha Ivanov, hij had al ervaring met NXT.
De enige reden dat ik rustig in Waves blijf zitten is inderdaad de gasten achter Waves. Waves bestaat al relatief lang (als je kijkt naar de top 100) en wekt de indruk nog wel lang te gaan bouwen aan het platform. Dan zit ik liever daarin. Slow and steady wins the race.
pi_177057446
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, mij trok vooral het team en met name die CEO me over de streep toen ik zag wie dat waren, en grondig hun verleden bekeek. Die CEO is een fucking eindbaas, en die CTO hoef je ook niet uit te vlakken.

Gaan ze waarmaken wat ze zeggen? No fucking idea, ik hoop het. Maar ze hebben iig wel de ervaring en papieren ervoor om iets groots neer te zetten, dat is wel zeker.
En dan nog kan het zo mis gaan hé. Goede ideeën en een leuke cv betekenen niks als je programmeurs geen goed werk leveren. :+

Als ze in de top 50 staan haal ik mijn inleg in BTC er uit denk ik. Dat kan ik dan weer mooi in een volgende ICO stoppen.
pi_177057476
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dan nog kan het zo mis gaan hé. Goede ideeën en een leuke cv betekenen niks als je programmeurs geen goed werk leveren. :+

Als ze in de top 50 staan haal ik mijn inleg in BTC er uit denk ik. Dat kan ik dan weer mooi in een volgende ICO stoppen.
Precies, het kan nog mis gaan, en dat is de gok die we nemen.

Maar voorlopig hebben deze jongens 2 streepjes voor op de highschool-boys die met hun blockchain komen zonder ervaring in het bedrijfsleven an sich :)

Edit; ik heb ook de CV's van de dev's doorgenomen, en die waren ook niet misselijk overigens :P

Maargoed, we zien het vanzelf wel, voorlopig heb ik UNIVERSAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA :7
Lambo of Rekt
pi_177057550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:12 schreef DSVM het volgende:
Ik heb op +- 7000$ bitcoin nog 1k aan bitcoin gekocht. Wat denken jullie ? Vasthouden,of dit in altcoins steken ? Ik heb al een hoop altcoins, maar die staan nog zwaar in de min. (januari ingestapt)
De Bitcoin Khan heeft gesproken:

yerbkhan twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:11:44 If you check https://t.co/2hx37zTX4C there is a staggering amount of pre-mined or not minable coins marked with *. To me these resemble fiat currencies produced from thin air, one can speculate on them to gain more BTC but keep away from owning them. reageer retweet
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 14:54:15 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177057625


Muhaha
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177057646
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Muhaha
Met jouw geluk heb je wss het enige defecte exemplaar uit het magazijn.
pi_177057647
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Muhaha
Miner?
Lambo of Rekt
pi_177057653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met jouw geluk heb je wss het enige defecte exemplaar uit het magazijn.
:') _O-
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 14:56:28 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177057671
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Miner?
O.a. :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 14:56:44 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177057674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met jouw geluk heb je wss het enige defecte exemplaar uit het magazijn.
Hoe kom je er nou weer bij dat mijn geluk zo is?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177057683
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

O.a. :Y
Waarom niet gewacht op de samsung-miner release, en wat ga je minen?
Lambo of Rekt
pi_177057691
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe kom je er nou weer bij dat mijn geluk zo is?
Het maakt wie je bent, draag het met trots.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 14:57:42 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177057698
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom niet gewacht op de samsung-miner release, en wat ga je minen?
Omdat ik een videokaart wilde, niet een miner. Minen is gewoon een leuke bijkomstigheid :s)

En ik heb nog geen idee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177057701
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met jouw geluk heb je wss het enige defecte exemplaar uit het magazijn.
Moest lachen
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:58:05 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_177057705
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe kom je er nou weer bij dat mijn geluk zo is?
Ja geen idee.

:D
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:01:03 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177057772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:51 schreef ITrade het volgende:

[..]

De Bitcoin Khan heeft gesproken:

yerbkhan twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:11:44 If you check https://t.co/2hx37zTX4C there is a staggering amount of pre-mined or not minable coins marked with *. To me these resemble fiat currencies produced from thin air, one can speculate on them to gain more BTC but keep away from owning them. reageer retweet
bitcoincash heeft geen sterretje dus die kun je prima hebben. Verge idem dito, en dogecoin.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:18:43 #50
131603 Afwazig
Serious business
pi_177058199
Wat een onzin dat coins mineable moeten zijn.
pi_177058507
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177058581
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:18 schreef Afwazig het volgende:
Wat een onzin dat coins mineable moeten zijn.
Yerb zijn tweets onzin noemen :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177058624
Ethereum begint eindelijks weer wat te bewegen...
Hehe
pi_177058689
Wanneer moon?
pi_177058778
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:39 schreef BakkenKappen het volgende:
Wanneer moon?
Over 5 dagen.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:44:38 #56
131603 Afwazig
Serious business
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:51:11 #58
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177058947
Iemand nog een tip om div coins makkelijk te verhandelen terwijl ik wel gewoon de private key in handen heb van alle coins?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_177058955
Nu instappen
pi_177058958
wow? heeft iemand deze?

E-coin E-coin (ECN)
$68.00 USD (2,036.40%) ??
pi_177058971
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef t-8one het volgende:
Iemand nog een tip om div coins makkelijk te verhandelen terwijl ik wel gewoon de private key in handen heb van alle coins?
Op Idex kan dat in ieder geval.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177058974
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef t-8one het volgende:
Iemand nog een tip om div coins makkelijk te verhandelen terwijl ik wel gewoon de private key in handen heb van alle coins?
Waves DEX? EtherDelta? Een decentrale exchange dus. Al is ED een beetje dodgy.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:53:18 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_177058998
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef BIGGI het volgende:
wow? heeft iemand deze?

E-coin E-coin (ECN)
$68.00 USD (2,036.40%) ??
Stond paar dagen geleden nog op 300 dollar
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:53:46 #64
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177059018
quote:
:') Godverdomme wat een avontuur.

Blij dat ik niet in die shitcoin heb geïnvesteerd...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177059051
quote:
Eenmaal begonnen kreeg ze de smaak te pakken. Na de bitcoin kwamen steeds meer munten: Verge, PACcoin, RedCoin en Printerium

Wtf is Printerium :? Iedereen heeft wel een printer, deze gaat zeker moonen :9~ gelijk 56.000 stuks ingeslagen.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177059053
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

:') Godverdomme wat een avontuur.

Blij dat ik niet in die shitcoin heb geïnvesteerd...
Gelukkig heb ik op tijd flink afgeroomd. Dat beetje dat ik nog over heb laat ik maar staan.
pi_177059065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef Dwaalboy het volgende:
Nu instappen
Als Dwaalboy dit zegt moet je nu dus verkopen.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:57:59 #68
131603 Afwazig
Serious business
pi_177059104
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

:') Godverdomme wat een avontuur.

Blij dat ik niet in die shitcoin heb geïnvesteerd...
Nooit IOTA gehad maar met stijgende verbazing dat stuk gelezen. Bizar :D
pi_177059117
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:55 schreef alilami het volgende:

[..]

Eenmaal begonnen kreeg ze de smaak te pakken. Na de bitcoin kwamen steeds meer munten: Verge, PACcoin, RedCoin en Printerium

Wtf is Printerium :? Iedereen heeft wel een printer, deze gaat zeker moonen :9~ gelijk 56.000 stuks ingeslagen.
Ook echt gewoon allemaal shitcoins _O- _O- _O-

Had XRP erbij gezet en het plaatje was compleet.
pi_177059160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Had XRP erbij gezet en het plaatje was compleet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177059181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ook echt gewoon allemaal shitcoins _O- _O- _O-

Had XRP erbij gezet en het plaatje was compleet.
En dan straks weer een berichtje of item in het nieuws over het feit dat Nederlanders verlies maken met crypto
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2018 @ 16:03:36 #72
230491 Zith
pls tip
pi_177059223
quote:
man man man
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177059437
Hallo,
Lees hier al wat langer mee maar even onder een andere naam dan de FP geregistreerd om toch een beetje mee te praten hier over.

Ik kom net overigens dit tegen op Twitter.

ICON
‏ @lconFoundation
11 min.11 minuten geleden

BIG ANNOUNCEMENT!
#ICX Airdrop Started On: February 09, 2018 at 07:00AM
Get 0.3 $ICX for every $ICX you hold
http://icontoken.foundation/airdrop

Klopt dit? hoe werkt dit? Krijg je nou "gratis" ICX erbij?

zal wel een domme vraag zijn om hier zo te stellen maar dat verneem straks dan wel ;p
pi_177059473
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

:') Godverdomme wat een avontuur.

Blij dat ik niet in die shitcoin heb geïnvesteerd...
Ik heb er altijd al een afkeer tegen gehad, voornamelijk vanwege het half werken van die wallets, en coins die ineens missing zijn out of nowhere... of coins die verdwijnen in zwarte gaten na het sturen, dat soort onzin. + alleen te krijgen op louche exchanges destijds, daar begin ik ook niet meer aan, dan mis ik maar boten.
Lambo of Rekt
pi_177059496
Even wat ven omgezet naar eth om universaaaaaa te kopen. Heujjjj
Koning.
pi_177059596
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb er altijd al een afkeer tegen gehad, voornamelijk vanwege het half werken van die wallets, en coins die ineens missing zijn out of nowhere... of coins die verdwijnen in zwarte gaten na het sturen, dat soort onzin. + alleen te krijgen op louche exchanges destijds, daar begin ik ook niet meer aan, dan mis ik maar boten.
Heerlijk bootjes missen joh.
Ik heb ook de VEN hype overgeslagen bijvoorbeeld hier. Die coin is ook in een lekkere downtrend, kan ik straks eventueel nog wel wat van oppikken.

Zelfde geldt voor een Neblio, daar wacht ik ook op een koers die wat omhoog gaat voordat ik er echt in stap.
pi_177059694
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heerlijk bootjes missen joh.
Ik heb ook de VEN hype overgeslagen bijvoorbeeld hier. Die coin is ook in een lekkere downtrend, kan ik straks eventueel nog wel wat van oppikken.

Zelfde geldt voor een Neblio, daar wacht ik ook op een koers die wat omhoog gaat voordat ik er echt in stap.
Neblio staat ook nog op mijn lijstje.
Koning.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:28:54 #78
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177059698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:52 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Waves DEX? EtherDelta? Een decentrale exchange dus. Al is ED een beetje dodgy.
Bij Waves Dex heb ik voor zover ik begreep niet mijn private keys voor non-Wave coins in handen. Etherdelta ga ik ff naar kijken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Op Idex kan dat in ieder geval.
ga ik eens naar kijken, tnx!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_177059720
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heerlijk bootjes missen joh.
Ik heb ook de VEN hype overgeslagen bijvoorbeeld hier. Die coin is ook in een lekkere downtrend, kan ik straks eventueel nog wel wat van oppikken.

Zelfde geldt voor een Neblio, daar wacht ik ook op een koers die wat omhoog gaat voordat ik er echt in stap.
Ja ik doe het niet meer, ik moest zo nodig XRB hebben omdat iedereen aandrong in mn omgeving... look at it.
Lambo of Rekt
pi_177059758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:14 schreef noobcrypto het volgende:
Hallo,
Lees hier al wat langer mee maar even onder een andere naam dan de FP geregistreerd om toch een beetje mee te praten hier over.

Ik kom net overigens dit tegen op Twitter.

ICON
‏ @lconFoundation
11 min.11 minuten geleden

BIG ANNOUNCEMENT!
#ICX Airdrop Started On: February 09, 2018 at 07:00AM
Get 0.3 $ICX for every $ICX you hold
http://icontoken.foundation/airdrop

Klopt dit? hoe werkt dit? Krijg je nou "gratis" ICX erbij?

zal wel een domme vraag zijn om hier zo te stellen maar dat verneem straks dan wel ;p
Oeh ff maar naar mijn MEW sturen.
pi_177059768
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik doe het niet meer, ik moest zo nodig XRB hebben omdat iedereen aandrong in mn omgeving... look at it.
Is wel moeilijk hoor. Bij XRB en VEN had ik wel een beetje FOMO.

En natuurlijk zit je ook wel eens mis: ik heb Antshares onder de koop knop gehad al een hele tijd terug. Niet gedaan... :+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 16:32:43 ]
pi_177059822
Binance doet het nog niet :')
pi_177059832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:34 schreef vigen98 het volgende:
Binance doet het nog niet :')
us.binance.com
pi_177059835
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:34 schreef vigen98 het volgende:
Binance doet het nog niet :')
Jawel, dat USA url wel... ik wasa vanmiddag ingelogd, niet eens de moeite genomen een withdrawl te doen, ik geloof ze wel, die komen wel terug.
Lambo of Rekt
pi_177059855
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:35 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

us.binance.com
Fake link?
pi_177059857
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Fake link?
Nee, subdomein, hooguit wat andere DNS verwijzingen.
Lambo of Rekt
pi_177059920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef t-8one het volgende:
Iemand nog een tip om div coins makkelijk te verhandelen terwijl ik wel gewoon de private key in handen heb van alle coins?
BarterDEX (atomic swap exchange): BTC, LTC, DASH, STRAT, KMD, ZEC, VTC, NAV, DGB etc.

ETH/ERC-20 al succesvol getest, dus zal ook niet lang meer duren voordat die toegevoegd worden.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:41:00 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_177059954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:14 schreef noobcrypto het volgende:
Hallo,
Lees hier al wat langer mee maar even onder een andere naam dan de FP geregistreerd om toch een beetje mee te praten hier over.

Ik kom net overigens dit tegen op Twitter.

ICON
‏ @lconFoundation
11 min.11 minuten geleden

BIG ANNOUNCEMENT!
#ICX Airdrop Started On: February 09, 2018 at 07:00AM
Get 0.3 $ICX for every $ICX you hold
http://icontoken.foundation/airdrop

Klopt dit? hoe werkt dit? Krijg je nou "gratis" ICX erbij?

zal wel een domme vraag zijn om hier zo te stellen maar dat verneem straks dan wel ;p
Volgens mij fake
pi_177059978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij fake
Overal waar gratis bij staat en dat je meer ETH terug krijgt voor wat je aan ETH stuurt, is 99 van de 100 keer nep.
Lambo of Rekt
pi_177059989
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij fake
Ja lijkt me ook _O- Ze vragen om je private key :') Als je dat op gaat geven dan ben je inderdaad dom.
pi_177060003
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:43 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja lijkt me ook _O- Ze vragen om je private key :') Als je dat op gaat geven dan ben je inderdaad dom.
Ik kan wel jouw private universa key bewaren voor je als je wilt.. .voor als je m kwijt raakt
Lambo of Rekt
pi_177060031
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:43 schreef EggsTC het volgende:
private universa key bewaren voor je al
:')

Universa zit lekker veilig :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 16:45:56 ]
pi_177060035
tnx voor de opheldering, dacht al wat is dit voor ongein.

Goed, gaan we weer verder doelloos rondzoeken...
pi_177060047
Iemand Nattekat nog gezien? Of is hij een RMA voor z'n GPU aan het invullen?
pi_177060048
Gaan jullie alles omzetten naar fiat voor 16 februari?
pi_177060049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:45 schreef noobcrypto het volgende:
tnx voor de opheldering, dacht al wat is dit voor ongein.

Goed, gaan we weer verder doelloos rondzoeken...
Wel raar want dat is toch echt de legit site volgens mij.
pi_177060052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef Virtuoszo het volgende:
Gaan jullie alles omzetten naar fiat voor 16 februari?
Waarom?
pi_177060056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef Virtuoszo het volgende:
Gaan jullie alles omzetten naar fiat voor 16 februari?
????
pi_177060059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand Nattekat nog gezien? Of is hij een RMA voor z'n GPU aan het invullen?
Hopelijk heeftie een goed supportcontract, als het ala juniper is kan je weken wachten op die RMA
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 16:47:36 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177060060
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is wel moeilijk hoor. Bij XRB en VEN had ik wel een beetje FOMO.

En natuurlijk zit je ook wel eens mis: ik heb Antshares onder de koop knop gehad al een hele tijd terug. Niet gedaan... :+
Gewoon niet mogelijk om op alle bootjes te stappen. Als ik nu bijvoorbeeld Universa wil moet ik of iets van mijn portfolio inruilen (LSK VEN ICX WTC) of fiat inleggen en beide zijn geen optie.

Misschien doe ik LSK tijdens of na rebranding weg en kijk ik dan waar het weer naartoe kan. Andere hou ik nog even vast.
pi_177060063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:47 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom?
Chinees nieuwjaar?
pi_177060068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:47 schreef Virtuoszo het volgende:

[..]

Chinees nieuwjaar?
En daarom moet de hele cryptomarkt instorten? Of gaat bitcoin hierdoor kapot? :o

Waarom zou je naar fiat gaan voor een nieuwjaar?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 16:48:36 ]
pi_177060072
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wel raar want dat is toch echt de legit site volgens mij.
herken ik sarcasme nu niet of ben je serieus?
pi_177060098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:48 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

herken ik sarcasme nu niet of ben je serieus?
us.binance.com is slechts een subdomein, het is de echte site.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 16:51:04 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177060110
Wat is er 16 feb?
pi_177060111
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:48 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

herken ik sarcasme nu niet of ben je serieus?
Icontoken.foundation is de echte site toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 16:51:26 ]
pi_177060136
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

En daarom moet de hele cryptomarkt instorten? Of gaat bitcoin hierdoor kapot? :o

Waarom zou je naar fiat gaan voor een nieuwjaar?
Het wordt hetzelfde als ons nieuwjaar!!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 16:53:08 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177060143
Oh nieuwjaar geneuzel... self fullfilling prophecy door dit soort verhalen
pi_177060177
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:53 schreef Kyran het volgende:
Oh nieuwjaar geneuzel... self fullfilling prophecy door dit soort verhalen
Nouja, het is niet om te negeren natuurlijk, we hebben genoeg self fulfilling prophecy's gezien, kijk naar ripple bijv
Lambo of Rekt
pi_177060204
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef Virtuoszo het volgende:
Gaan jullie alles omzetten naar fiat voor 16 februari?
Ik hodl al teveel fiat.
pi_177060208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:53 schreef Kyran het volgende:
Oh nieuwjaar geneuzel... self fullfilling prophecy door dit soort verhalen
Daarom komt het ook uit :( Waarschijnlijk gaan tekendeskundige weer TA's maken met lijntjes en vierkantjes naar beneden. Ik voorzie een sterke bodem op 0.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 16:57:14 #113
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177060217
Nieuwjaar is een wekenlange feest toch in China? Waarom zouden ze opeens alles in 1 dag uit crypto trekken? Hoe zat dit vorig jaar?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 16:58:46 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177060246
BTC komt maar niet door $8500, zoveel pogingen ondertussen.
pi_177060367
icx nou een airdrop of niet? :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_177060371
met universa maak ik tenminste nog eens een keer wat winst _O_
pi_177060408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:04 schreef Syphixx het volgende:
met universa maak ik tenminste nog eens een keer wat winst _O_
^O^
pi_177060462
Vanaf wanneer is Universa te krijgen dan?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_177060465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:04 schreef Syphixx het volgende:
met universa maak ik tenminste nog eens een keer wat winst _O_
UNI...........VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177060471
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:07 schreef NoNickOne het volgende:
Vanaf wanneer is Universa te krijgen dan?
NOW IS THE TIME!

Cobinhood exchange UTN-P
Lambo of Rekt
pi_177060551
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
icx nou een airdrop of niet? :P
Nee.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 17:13:01 #122
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177060570
I LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE UNI VERSAAAAAAAAAAAAA
pi_177060579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee.
ICX wel ERC20 voorlopig toch?
Lambo of Rekt
pi_177060586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:13 schreef RedFever007 het volgende:
I LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE UNIVERSAAAAAA
UNI

VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177060587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee.
thx
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_177060709
3.000 Universaaaaaaaaa op mijn chest!
Koning.
pi_177060771
Universa _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177060793
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heerlijk bootjes missen joh.
Ik heb ook de VEN hype overgeslagen bijvoorbeeld hier. Die coin is ook in een lekkere downtrend, kan ik straks eventueel nog wel wat van oppikken.

Zelfde geldt voor een Neblio, daar wacht ik ook op een koers die wat omhoog gaat voordat ik er echt in stap.
Die coin doet toch ook gewoon wat de rest van de markt doet? Netjes de crash gevolgd, netjes het herstel gevolgd en nu net als zo'n beetje alles wat sideways action.

Of ben ik nou gek? :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177061069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universa _O_
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177061091
|:( |:( |:( |:( |:(
  vrijdag 9 februari 2018 @ 17:40:30 #131
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177061107
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:19 schreef tha_dark het volgende:
3.000 Universaaaaaaaaa op mijn chest!
3.096 hier :D
pi_177061119
Ik kom wel een keer weer kijken als dat dukaten/chest/universajaaaaaaa gedoe voorbij is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 17:41:05 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177061123
0 hier
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 17:41:23 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177061129
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom wel een keer weer kijken als dat dukaten/chest/universajaaaaaaa gedoe voorbij is.
Kom anders langs in het serieuze topique.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177061186
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom wel een keer weer kijken als dat dukaten/chest/universajaaaaaaa gedoe voorbij is.
jij gaat eerst ff 1 bepaalde coin kopen
Lambo of Rekt
pi_177061206
Crypto is een beetje saai zo vandaag.
pi_177061289


Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177061303
mooi dagje zo, langzaam aan begint mijn portfolio weer op te vrolijken. Sta nog wel -30% maar boeie, hodl jullie weten. Ondertussen vermaak ik mij hier met mooie teksten van anderen.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 17:51:26 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_177061326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Overal waar gratis bij staat en dat je meer ETH terug krijgt voor wat je aan ETH stuurt, is 99 van de 100 keer nep.
Airdrop zou op zich nog kunnen, maar als het vervolgens nergens genoemd wordt op twitter, telegram en reddit haak ik af en ga ik het niet eens verder onderzoeken.

En als ze dan idd ook nog om een key vragen, dan is het helemaal klaar natuurlijk :D
pi_177061341
Wat wordt de volgende Fok-coin? :+
Waves-VEN-FUN-UNIVERSAAAA, goed stel.
Koning.
pi_177061355
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:44 schreef BadVlad het volgende:
Crypto is een beetje saai zo vandaag.
Universa kopen en de zon begint spontaan te schijnen.
Koning.
pi_177061372
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:52 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Universa kopen en de zon begint spontaan te schijnen.
Die heb ik allang tijdens de ICO gekocht en staan nu in een verkooporder op Cobinhood.
pi_177061437
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die coin doet toch ook gewoon wat de rest van de markt doet? Netjes de crash gevolgd, netjes het herstel gevolgd en nu net als zo'n beetje alles wat sideways action.

Of ben ik nou gek? :D
crash gevolgd? Eind dec/begin januari was ie 2 dollers :D
pi_177061469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:52 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Universa kopen en de zon begint spontaan te schijnen.
UNI-VERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAA hoeveel heb je er?
Lambo of Rekt
pi_177061647
Mensen die geen VEN hebben :D wtf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:09:41 #146
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177061674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die geen VEN hebben :D wtf
Alles verkocht rond $9.00. :)
pi_177061690
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNI-VERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAA hoeveel heb je er?
3000 romige dukaten.
Koning.
pi_177061716
Wat is de totale supply van Universa?
pi_177061719
Die van universa gaan oxideren
pi_177061722
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:10 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Alles verkocht rond $9.00. :)
Goed gedaan, had ik ook moeten doen.
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_177061733
IOTA, Cardano, Tron, VEN, XRP, Walton

Allemaal troep!!!
pi_177061783
Ja idd rommel...
Henk en ingrid muntjes
pi_177061905
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:15 schreef fukforce het volgende:
IOTA, Cardano, Tron, VEN, XRP, Walton

Allemaal troep!!!
Met troep kan je ook verdienen.

Zet je tv eens aan, allemaal troep, maar toch commercieel
pi_177061909
We gaan de $8500 weer uitproberen.
pi_177061952
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:11 schreef tha_dark het volgende:

[..]

3000 romige dukaten.
LEKKERMAN
Lambo of Rekt
pi_177061966
Moeten er toch echt eens doorheen :{
pi_177062033
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177062092
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:14 schreef MGeraads het volgende:
Wat is de totale supply van Universa?
5 miljard.
pi_177062125
Mooie run zo!
pi_177062147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:24 schreef BadVlad het volgende:
We gaan de $8500 weer uitproberen.
En erdoor _O_
pi_177062149
8600 hebben we al 2x eerder getest. Benieuwd of we er doorheen komen.
pi_177062165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

5 miljard.
Oef dat is een beste hoeveelheid. Betekend dus in theorie dat ie als die het goed niet veel verder dan $1,00 zal gaan op lange termijn of is dat verkeerd gedacht? Probeer nu deel van binance te withdrawen naar cobinhood maar lijkt alsof de app van binance niet echt wil.
pi_177062192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LEKKERMAN
WE GAAN NAAR DE MAAN
Koning.
pi_177062194
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:38 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Oef dat is een beste hoeveelheid. Betekend dus in theorie dat ie als die het goed niet veel verder dan $1,00 zal gaan op lange termijn of is dat verkeerd gedacht? Probeer nu deel van binance te withdrawen naar cobinhood maar lijkt alsof de app van binance niet echt wil.
Vraag dit maar aan typisch, die weet exact hoe dit werkt.
Lambo of Rekt
pi_177062197
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

crash gevolgd? Eind dec/begin januari was ie 2 dollers :D
Hij heeft tegen de 9 gestaan, is samen met de bitcoin (en de rest) netjes mee gecrashed. En weer wat opgekrabbeld en de afgelopen dagen niet veel gedaan verder.

Dan zeggen dat ie in een downtrend zit is zeggen dat de hele markt in een downtrend zit, wat afhankelijk van de tijdschaal die je hanteert nog waar kan zijn ook.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177062215
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:38 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Oef dat is een beste hoeveelheid. Betekend dus in theorie dat ie als die het goed niet veel verder dan $1,00 zal gaan op lange termijn of is dat verkeerd gedacht? Probeer nu deel van binance te withdrawen naar cobinhood maar lijkt alsof de app van binance niet echt wil.
Dat is ruim x30 vriend.
Koning.
pi_177062217
Ripple stijgt aardig hard zeker vergeleken met de rest. Is er iets van nieuws naar buiten gekomen over Ripple?

jaja shitcoin blabla.

Heb daar mijn winsten al dik uitgehaald maar heb er nog een kleine 500 van.
Zodra die weer de 2 eurie aan tikt doe ik ze weg, maar gaat hij dat nog halen..

Voor nu, Utrust maar eens onderzoeken wat dat allemaal is.

En wellicht eens in een ico verdiepen, maar pff, alles is altijd in het engels.. Mijn nederlands is al beroerd laat staan Engels..
pi_177062231
Eindelijk *O*
pi_177062233
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:51 schreef tha_dark het volgende:
Wat wordt de volgende Fok-coin? :+
Waves-VEN-FUN-UNIVERSAAAA, goed stel.
TRAC
pi_177062245
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:38 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Oef dat is een beste hoeveelheid. Betekend dus in theorie dat ie als die het goed niet veel verder dan $1,00 zal gaan op lange termijn of is dat verkeerd gedacht? Probeer nu deel van binance te withdrawen naar cobinhood maar lijkt alsof de app van binance niet echt wil.
3 miljard public supply.
pi_177062263
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vraag dit maar aan typisch, die weet exact hoe dit werkt.
Volume maakt niks uit toch :P gaat om de coinmarketcap!
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 18:44:28 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177062292
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vraag dit maar aan typisch, die weet exact hoe dit werkt.
Typisch op dit moment ;

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177062298
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:41 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dat is ruim x30 vriend.
Dat is waar..moet eens afleren om naar de waarde van 1 munt te kijken. 1 euro x 30 of 500 x 30 blijft dezelfde vermenigvuldiging :)
pi_177062316
denken in percentages!
pi_177062331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:41 schreef noobcrypto het volgende:
Ripple stijgt aardig hard zeker vergeleken met de rest. Is er iets van nieuws naar buiten gekomen over Ripple?

jaja shitcoin blabla.

XRP is vaker doodverklaard dan Bitcoin. Negeren die flikkers.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177062341
Moon?
pi_177062346
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef alilami het volgende:

[..]

XRP is vaker doodverklaard dan Bitcoin. Negeren die flikkers.
XRP _O_
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 18:47:23 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177062348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef alilami het volgende:

[..]

XRP is vaker doodverklaard dan Bitcoin. Negeren die flikkers.
Elke coin die ik heb doodverklaard is uiteindelijk naar de verdoemenis gegaan. Bitcoin viel daar nog niet onder.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177062352
Safe haven ? Beurs daalt. Crypto stijgt.
pi_177062356
Ripple gaat heus wel weer in de lift. Blijven ook goede nieuwe deals signen.
pi_177062360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:47 schreef 1299 het volgende:
Ripple gaat heus wel weer in de lift. Blijven ook goede nieuwe deals signen.
Ripple is de enige coin waarin ik zou investen.
Lambo of Rekt
pi_177062378
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:47 schreef DSVM het volgende:
Safe haven ? Beurs daalt. Crypto stijgt.
Mijn beleggingsfondsje staat ook weer bijna terug op inleg :')
pi_177062381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef alilami het volgende:

[..]

XRP is vaker doodverklaard dan Bitcoin. Negeren die flikkers.
Vanaf welk bedrag heb jij ze gehaald?
Hier vanaf 20 cent, was mijn eerst coin heb ze grotendeels verkocht voor 2,10 ( ik praat in euro's )

Heb er nog een kleine 500 over, voor als die nog een x poging maan doet.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:49:41 #185
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 18:51:38 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177062418
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ripple is de enige coin waarin ik zou investen.
Bitconnect is mijn sterkhouder O+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177062421
LISK laatste instapkans voordattie moon gaat big boys.
Lambo of Rekt
pi_177062446
Binance nog / weer plat? Kan niet op de site komen en kan ook niet withdrawen..FOMO voor Universa :D
pi_177062458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:52 schreef MGeraads het volgende:
Binance nog / weer plat? Kan niet op de site komen en kan ook niet withdrawen..FOMO voor Universa :D
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177062511
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hoop dat er straks ook 15000 mag kopen maar moet binance verdomme meewerken.
pi_177062526
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:54 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Hoop dat er straks ook 15000 mag kopen maar moet binance verdomme meewerken.
NOu das toch 15K USD over een paar maanden.
Lambo of Rekt
pi_177062550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:52 schreef MGeraads het volgende:
Binance nog / weer plat? Kan niet op de site komen en kan ook niet withdrawen..FOMO voor Universa :D
ga via https://us.binance.com, dan werkt het wel. In je withdrawal mail ook even wijzigen (heb ik hier eerder gelezen)
pi_177062552
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

NOu das toch 15K USD over een paar maanden.
Zei men van IOTA ook, daarna was het ripple en nu VEN. Te ongeduldig
pi_177062570
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

NOu das toch 15K USD over een paar maanden.
LAMBO"S JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ik ga 2e hypotheek nemen alles op universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_177062571
welke idioot zei dat btc niet boven de 8500 zou komen? stfu
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177062595
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:56 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Zei men van IOTA ook, daarna was het ripple en nu VEN. Te ongeduldig
Tja, had je je IOTA maar lange rmoeten houden, en je VEN ook. Die doen het allebei wel aardig nu, net als deze universa... als je niet goed kan hodlen kan je ze beter nu weg doen, want dit gaat wel 6 tot 9 maanden duren voordat ze met wat komen.

Maar ripple.. mja die ben je liever kwijt dan rijk ja
Lambo of Rekt
pi_177062661
Ik had IOTA in een dip gekocht @ $3,75 . Dat ding wil alleen maar zakken, elke dag weer. Voor alsnog heeft XRP mij nog het meeste gebracht.
pi_177062671
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:00 schreef 1299 het volgende:
Ik had IOTA in een dip gekocht @ $3,75 . Dat ding wil alleen maar zakken, elke dag weer. Voor alsnog heeft XRP mij nog het meeste gebracht.
Lol je had IOTA gekocht op 3,75?
Lambo of Rekt
pi_177062702
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol je had IOTA gekocht op 3,75?
haha, ja daarvoor was hij $5,31 waard.
pi_177062715
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:02 schreef 1299 het volgende:

[..]

haha, ja daarvoor was hij $5,31 waard.
Heb je ook ripple?
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games vrijdag 9 februari 2018 @ 19:04:33 #202
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177062743
weekendpump?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_177062833
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je ook ripple?
Ik ben ruim een halfjaar geleden ingestapt in een aantal diverse coins. Dat zakte allemaal in elkaar, toen heb ik alles in GameCredits omgezet. Ik verwachte daar wat van. Paar maanden niks mee gedaan, toen alles in XRP omgezet. En 1 dag later ontplofte die.

Daarna beetje zitten spreiden en ik heb nu nog 250 ripples en een hoop andere coins.
pi_177062858
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:09 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik ben ruim een halfjaar geleden ingestapt in een aantal diverse coins. Dat zakte allemaal in elkaar, toen heb ik alles in GameCredits omgezet. Ik verwachte daar wat van. Paar maanden niks mee gedaan, toen alles in XRP omgezet. En 1 dag later ontplofte die.

Daarna beetje zitten spreiden en ik heb nu nog 250 ripples en een hoop andere coins.
Dus je zit dik in de ripple?
Lambo of Rekt
pi_177062917
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dus je zit dik in de ripple?
Ik hem mijn 'startkapitaal' aan Ripple te danken, maar ik heb zoals gezegd nu nog maar 250 XRP. Dus dat mag geen naam hebben. Maar ik geloof heilig dat het na verloop van tijd weer richting de $2,5 gaat.
pi_177062960
Ook maar snel een kapitaal in Universa gestoken, had toch lichtelijke fomo.
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_177062992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:16 schreef NoNickOne het volgende:
Ook maar snel een kapitaal in Universa gestoken, had toch lichtelijke fomo.
^O^
pi_177063009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

^O^
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG JAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177063068
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG JAAAAAAAAAAAAA
Ik ga gewoon een FOK! abonnement nemen en jou negeren.
pi_177063142
Waar kun je die Universa veilig storen?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_177063163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon een FOK! abonnement nemen en jou negeren.
Ja tot hij 10 euro waard is zeker, smiecht.
Lambo of Rekt
pi_177063168
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:24 schreef NoNickOne het volgende:
Waar kun je die Universa veilig storen?
Je Trezor/Ledger of MEW en alles waar je ERC20 tokens kunt storen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 19:26:13 ]
pi_177063297
UNIVERSAAAAAAJAAAAAAAAA
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177063321
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSAAAAAAJAAAAAAAAA
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177063342
Wassup wassup wasssup

Universaaaaaaa
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177063379
Als je hier niet in zit vòòr de maand Maart ben je te laat!

Enjin

Q1 2018
Efinity Research & Development
iOS Enjin Smart Wallet Release (Pending Apple Approval)
EnjinX Blockchain Explorer Release (Web)
Unity SDK MVP & Demo
Minecraft Plugin MVP & Demo
PHP Platform API
Java SDK
Enjin Wallet Transaction Requests MVP
Enjin Wallet Game Item Support MVP
Escrow Smart Contract
Item Supply Model
Non-fungible Tokens
Token Bundles
Token Whitelists
Internal Simulation Tools
Internal Coin Exchange Currency API
Enjin Wallet Audit Security Report
ENJ at GDC 2018 (Game Developers Conference)

Q2 2018
Efinity Testnet
Smart Contract Audit Reports
Unity SDK Release
Minecraft Plugin Release
C# SDK
Virtual Goods Manager & Mint App
Enjin Wallet Game Items & Transactions
Enjin Wallet Coin History & Markets
Godot Plugin MVP
Game Developer Community Portal

Q3 2018
Efinity Release
<Secret Game Project>
Unreal Development Kit SDK
Javascript & NodeJS SDK
PC Enjin Smart Wallet
OSX Enjin Smart Wallet
Webstore Ecommerce Module
Enjin Network Integration
Unturned Plugin
Ark Plugin

Q4 2018
Lumberyard SDK
Mobile SDKs
Payment Gateway SDK
ENJ Subscriptions
Item Exchange Platform
Global Item Marketplace
Top Lists System
pi_177063662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSAAAAAAJAAAAAAAAA
UNIVERSAMAAND!!@!

Deze gaat toch wel naar de 1 euro mag ik hopen?? MOOONNNN
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177063665
/unsubscribe
pi_177063719
Universa :')

Je schrijft een website, typt een whitepaper met als hoogtepunt: speed >20000TPS en released een ERC20 Token.

Bamm!!!! Dat is dan $200 mil alstublieft. Om maar in hun eigen termen te blijven: They invented
Smart Money.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:51:11 #220
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177063748
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:02 schreef 1299 het volgende:

[..]

haha, ja daarvoor was hij $5,31 waard.
dat was ATH ;) Maar 3,75 gaat IOTA wel weer halen hoor :Y
pi_177063798
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:50 schreef ITrade het volgende:
Universa :')

Je schrijft een website, typt een whitepaper met als hoogtepunt: speed >20000TPS en released een ERC20 Token.

Bamm!!!! Dat is dan $200 mil alstublieft. Om maar in hun eigen termen te blijven: They invented
Smart Money.
Daar doe je Universa echt tekort mee. Heeft gewoon een degelijk team, mooie plannen en ze hebben een eigen protocol geschreven. Dus geen ETH kloon ofzo.

Dat wil overigens niet zeggen dat het sowieso een succes wordt hé, laat dat duidelijk zijn.

De ERC20 (UTN-P) token is een placeholder, vandaar de P. Die kun je straks 1 op 1 inruilen voor een token op het mainnet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 19:56:35 ]
pi_177063835
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:50 schreef ITrade het volgende:
Universa :')

Je schrijft een website, typt een whitepaper met als hoogtepunt: speed >20000TPS en released een ERC20 Token.

Bamm!!!! Dat is dan $200 mil alstublieft. Om maar in hun eigen termen te blijven: They invented
Smart Money.
UTN is geen ERC20 token hoor.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 19:59:32 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177063905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:34 schreef TwztId het volgende:
Als je hier niet in zit vòòr de maand Maart ben je te laat!

Enjin

Q1 2018
Efinity Research & Development
iOS Enjin Smart Wallet Release (Pending Apple Approval)
EnjinX Blockchain Explorer Release (Web)
Unity SDK MVP & Demo
Minecraft Plugin MVP & Demo
PHP Platform API
Java SDK
Enjin Wallet Transaction Requests MVP
Enjin Wallet Game Item Support MVP
Escrow Smart Contract
Item Supply Model
Non-fungible Tokens
Token Bundles
Token Whitelists
Internal Simulation Tools
Internal Coin Exchange Currency API
Enjin Wallet Audit Security Report
ENJ at GDC 2018 (Game Developers Conference)

Q2 2018
Efinity Testnet
Smart Contract Audit Reports
Unity SDK Release
Minecraft Plugin Release
C# SDK
Virtual Goods Manager & Mint App
Enjin Wallet Game Items & Transactions
Enjin Wallet Coin History & Markets
Godot Plugin MVP
Game Developer Community Portal

Q3 2018
Efinity Release
<Secret Game Project>
Unreal Development Kit SDK
Javascript & NodeJS SDK
PC Enjin Smart Wallet
OSX Enjin Smart Wallet
Webstore Ecommerce Module
Enjin Network Integration
Unturned Plugin
Ark Plugin

Q4 2018
Lumberyard SDK
Mobile SDKs
Payment Gateway SDK
ENJ Subscriptions
Item Exchange Platform
Global Item Marketplace
Top Lists System
Heb ENJ met leuke winst verkocht en uitgestapt voor nu, omdat ik LSK wilde, maar ga zeker weer terug instappen ergens in Q1 :D
pi_177063959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:50 schreef ITrade het volgende:
Universa :')

Je schrijft een website, typt een whitepaper met als hoogtepunt: speed >20000TPS en released een ERC20 Token.

Bamm!!!! Dat is dan $200 mil alstublieft. Om maar in hun eigen termen te blijven: They invented
Smart Money.
quote:
Moreover, the methodology how VeChain is working is the following: Use cases guide Product, Product guides Technology. NOT the other way around. Don't ask me about how much TPS VeChain can do but how much TPS will be expected in VeChain Thor. #VeChainThor
https://mobile.twitter.com/sunshinelu24/status/954515149401935872

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 20:03:19 ]
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:02:19 #226
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177063961
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:34 schreef TwztId het volgende:
Als je hier niet in zit vòòr de maand Maart ben je te laat!

Enjin

Q1 2018
Efinity Research & Development
iOS Enjin Smart Wallet Release (Pending Apple Approval)
EnjinX Blockchain Explorer Release (Web)
Unity SDK MVP & Demo
Minecraft Plugin MVP & Demo
PHP Platform API
Java SDK
Enjin Wallet Transaction Requests MVP
Enjin Wallet Game Item Support MVP
Escrow Smart Contract
Item Supply Model
Non-fungible Tokens
Token Bundles
Token Whitelists
Internal Simulation Tools
Internal Coin Exchange Currency API
Enjin Wallet Audit Security Report
ENJ at GDC 2018 (Game Developers Conference)

Q2 2018
Efinity Testnet
Smart Contract Audit Reports
Unity SDK Release
Minecraft Plugin Release
C# SDK
Virtual Goods Manager & Mint App
Enjin Wallet Game Items & Transactions
Enjin Wallet Coin History & Markets
Godot Plugin MVP
Game Developer Community Portal

Q3 2018
Efinity Release
<Secret Game Project>
Unreal Development Kit SDK
Javascript & NodeJS SDK
PC Enjin Smart Wallet
OSX Enjin Smart Wallet
Webstore Ecommerce Module
Enjin Network Integration
Unturned Plugin
Ark Plugin

Q4 2018
Lumberyard SDK
Mobile SDKs
Payment Gateway SDK
ENJ Subscriptions
Item Exchange Platform
Global Item Marketplace
Top Lists System
Ingekocht op $0,40.

;(
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:02:32 #227
62913 Blik
The one and Only!
pi_177063963
Cobinhood vraag, kan ik nou wel of niet vanaf Binance naar Cobinhood sturen
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:05:40 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177064030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:50 schreef ITrade het volgende:
Universa :')

Je schrijft een website, typt een whitepaper met als hoogtepunt: speed >20000TPS en released een ERC20 Token.

Bamm!!!! Dat is dan $200 mil alstublieft. Om maar in hun eigen termen te blijven: They invented
Smart Money.
Ja maar de ceo heeft het helemaal niet nodig die heeft al geld en bedrijven genoeg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177064081
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja maar de ceo heeft het helemaal niet nodig die heeft al geld en bedrijven genoeg.
Dit ja, als je uitgezocht hebt wie dat is... en niet alleen die CEO, ook de rest daar.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 20:10:13 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177064120
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja, als je uitgezocht hebt wie dat is... en niet alleen die CEO, ook de rest daar.
Een CEO die het qua geld niet nodig heeft is toch geen garantie tot een goed product? Je zou het ook anders kunnen beredeneren.

Een CEO die het al helemaal gemaakt heeft kan het misschien geen kut boeien en staat daar alleen maar als leuke naam om geld binnen te harken. Terwijl een arme, maar slimme sloeber misschien wel de kans van zijn leven ziet en er wel keihard voor werkt.

Ik zeg niet dat het zo is in het geval van Universa, don't get me wrong, maar ik vind het een vage reden om in een coin te stappen :D
pi_177064133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:10 schreef Kyran het volgende:
Een CEO die het qua geld niet nodig heeft is toch geen garantie tot een goed product? Je zou het ook anders kunnen beredeneren.
Kan, of je kan denken; een CEO die dit niet nodig heeft, waarom start hij dit project? Puur om de fame te maken..... en als dat zo is... dat maakt mensne heel sterk he.

Denk je dat van gerwen dat podium op komt voor die 70K GBP?
Lambo of Rekt
pi_177064156
De CEO heeft grijs haar en ziet er uit als een Hollywood villain.
Trek je eigen conclusies !!
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:12:49 #234
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177064175
T zal allemaal wel.

Ik ga mn doge aaien en wat romige ripples op mn dijen leggen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 20:12:52 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177064177
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:12 schreef Typisch het volgende:
De CEO heeft grijs haar en ziet er uit als een Hollywood villain.
Trek je eigen conclusies !!
Zeg dat dan meteen, all-in.
pi_177064198
Een argument wat ik wel vaker in dit topic hoor.
"genoeg geld, scamt niet"

Want de grootste fraudeurs hadden het geld altijd hard nodig.
pi_177064209
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Een argument wat ik wel vaker in dit topic hoor.
"genoeg geld, scamt niet"

Want de grootste fraudeurs hadden het geld altijd hard nodig.
Ik zou niet inzien waarom je zou scammen als je genoeg geld hebt, dan ben je best dom, want je krijgt mensen achter je aan. Waarom zou je? Als je zat hebt
Lambo of Rekt
pi_177064223
Wat een kul discussie. ;(
pi_177064232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zou niet inzien waarom je zou scammen als je genoeg geld hebt, dan ben je best dom, want je krijgt mensen achter je aan. Waarom zou je? Als je zat hebt
Ja, want mensen zijn rationeel enzo.
pi_177064240
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:15 schreef Typisch het volgende:
Wat een kul discussie. ;(
Het gaat mij er meer om dat het een absoluut kulargument is om een project betrouwbaarder te laten lijken.
pi_177064244
Ik vind het, puur zakelijk, een beter argument dat de beste man blijkbaar een sterke marketing achtergrond heeft dan zijn eventuele diepe zakken.

Deze media tijger gaat deze shit zo ophypen. Tron en XVG zijn er niks bij!
Mars we komen!!
pi_177064252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om dat het een absoluut kulargument is om een project betrouwbaarder te laten lijken.
Mwa vind ik niet, ik denk dat je een zwerver die een ico opzet meer kan wantrouwen dan iemand die al een aantal lopende bedrijven heeft.
Lambo of Rekt
pi_177064260
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja maar de ceo heeft het helemaal niet nodig die heeft al geld en bedrijven genoeg.
Klopt hij doet het gewoon voor de lol. Meer geld? Nee joh geeft ie straks allemaal weer weg hij heeft al genoeg ja! Daarom boeit het die man ook niet want hij heeft toch al genoeg geld.
pi_177064288
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zou niet inzien waarom je zou scammen als je genoeg geld hebt, dan ben je best dom, want je krijgt mensen achter je aan. Waarom zou je? Als je zat hebt
Als er een universele (hi ha ho universa) waarheid is over geld is dat mensen nooit genoeg hebben.
pi_177064309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:18 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als er een universele (hi ha ho universa) waarheid is over geld is dat mensen nooit genoeg hebben.
Ligt aan de ontwikkeling van elk individu
Lambo of Rekt
pi_177064329
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mwa vind ik niet, ik denk dat je een zwerver die een ico opzet meer kan wantrouwen dan iemand die al een aantal lopende bedrijven heeft.
Topmanagers in het bedrijfsleven hebben tegelijkertijd 20x zoveel meer kans om psychopatische trekjes te hebben dan de algemene bevolking en worden alle grote fraudezaken echt niet gedaan door mensen die weinig geld hebben.
pi_177064345
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Topmanagers in het bedrijfsleven hebben tegelijkertijd 20x zoveel meer kans om psychopatische trekjes te hebben dan de algemene bevolking en worden alle grote fraudezaken echt niet gedaan door mensen die weinig geld hebben.
Heb jij je vochtige dukaten al uit Binacen laten glijden?
pi_177064348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ligt aan de ontwikkeling van elk individu
Dan kan je ook niet zeggen dat hij niet zou scammen omdat hij al genoeg heeft.
pi_177064353
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb jij je vochtige dukaten al uit Binacen laten glijden?
Uiteraard.
pi_177064367
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dan kan je ook niet zeggen dat hij niet zou scammen omdat hij al genoeg heeft.
Hij had ook al zijn 4 andere sites kunnen scammen, dat heeft hij niet gedaan, waarom deze wel ineens dan? En dan ook nog met naam en toenaam. En als hij dat niet was geweest, dan had de site al offline geweest.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 20:22:19 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177064374
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:16 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het, puur zakelijk, een beter argument dat de beste man blijkbaar een sterke marketing achtergrond heeft dan zijn eventuele diepe zakken.

Deze media tijger gaat deze shit zo ophypen. Tron en XVG zijn er niks bij!
Mars we komen!!
Dat vind ik een veel mooiere reden ja. Dat was met TRX ook zo, even hype train meepakken en weer weg :D
pi_177064517
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zou niet inzien waarom je zou scammen als je genoeg geld hebt, dan ben je best dom, want je krijgt mensen achter je aan. Waarom zou je? Als je zat hebt
Omdat mensen hebberig zijn? Omdat het spannend is? Maar vooral omdat ze er mee weg denken te kunnen komen. Het verbaast me altijd weer hoe mensen voor soms werkelijk futiele bedragen hun baan/positie/goede naam/vriendschap/whatever op het spel zetten.

Maat van me vertelde gisteren toevallig weer eens zo'n verhaal. Collega van hem die op het werk al jaren de boel aan het tillen was, waar nogal wat collega's van af wisten. Is er eentje van gaan praten, exit voor hem dus. Dat ging om tientjes per maand. Zette hij dus zijn baan voor op het spel en was er niet eens discreet over.

Mensen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177064558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat mensen hebberig zijn? Omdat het spannend is? Maar vooral omdat ze er mee weg denken te kunnen komen. Het verbaast me altijd weer hoe mensen voor soms werkelijk futiele bedragen hun baan/positie/goede naam/vriendschap/whatever op het spel zetten.

Maat van me vertelde gisteren toevallig weer eens zo'n verhaal. Collega van hem die op het werk al jaren de boel aan het tillen was, waar nogal wat collega's van af wisten. Is er eentje van gaan praten, exit voor hem dus. Dat ging om tientjes per maand. Zette hij dus zijn baan voor op het spel en was er niet eens discreet over.

Mensen :')
Ok naja weet je wat, universa is een scam :P dont invest
Lambo of Rekt
pi_177064588
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:34 schreef TwztId het volgende:
Als je hier niet in zit vòòr de maand Maart ben je te laat!

Enjin
Ik ga ook instappen. Eerst nog de whitepaper lezen maar wat ik er nu al van gezien heb is dit wel een veelbelovend project.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 20:32:41 ]
pi_177064590
Binance nog steeds kapot? Website doet het hier niet.
pi_177064595
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ok naja weet je wat, universa is een scam :P dont invest
Ik denk niet dat het een scam is, iig geen grotere 'scam' dan het gemiddelde cryptoproject. Maar je argument dat iemand niet scammed omdat hij al rijk is of tot dan toe nog nooit gescammed heeft is niet bijster sterk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177064616
Ik ben in het bezit van een stuk of wat etc..

Nou hoor ik hier en daar dat er een hard fork aankomt.

Wat is zoiets en what to do
pi_177064626
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een scam is, iig geen grotere 'scam' dan het gemiddelde cryptoproject. Maar je argument dat iemand niet scammed omdat hij al rijk is of tot dan toe nog nooit gescammed heeft is niet bijster sterk.
Naja dat is wat ik zelf denk, wat iemand anders daar van vindt mag dat zelf weten :)
Lambo of Rekt
pi_177064671
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:32 schreef BadVlad het volgende:
Binance nog steeds kapot? Website doet het hier niet.
Us.binance.com
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177064687
Alles is stabiel :(
pi_177064719
Ik vind trouwens wel dat snel wordt geroepen dat iets een shitcoin is of zelfs scam als het niet snel verveelvoudigd. XRB & VEN bv al voorbij zien komen waar men kort geleden nog lyrisch over was, maar omdat ze achterblijven kunnen ze bij het grofvuil? :') :D
pi_177064786
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:36 schreef deTributeBand het volgende:
Ik vind trouwens wel dat snel wordt geroepen dat iets een shitcoin is of zelfs scam als het niet snel verveelvoudigd. XRB & VEN bv al voorbij zien komen waar men kort geleden nog lyrisch over was, maar omdat ze achterblijven kunnen ze bij het grofvuil? :') :D
VEN, is nog steeds de shit.
Lambo of Rekt
pi_177064793
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Us.binance.com
:*
pi_177064841
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

VEN, is nog steeds de shit.
mwah, dertien in een dozijn track and trace coin
pi_177064922
Met deze snelheid sta ik morgen of overmorgen alweer op een ATH.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177064940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:34 schreef TwztId het volgende:
Als je hier niet in zit vòòr de maand Maart ben je te laat!

Enjin

Q1 2018
Efinity Research & Development
iOS Enjin Smart Wallet Release (Pending Apple Approval)
EnjinX Blockchain Explorer Release (Web)
Unity SDK MVP & Demo
Minecraft Plugin MVP & Demo
PHP Platform API
Java SDK
Enjin Wallet Transaction Requests MVP
Enjin Wallet Game Item Support MVP
Escrow Smart Contract
Item Supply Model
Non-fungible Tokens
Token Bundles
Token Whitelists
Internal Simulation Tools
Internal Coin Exchange Currency API
Enjin Wallet Audit Security Report
ENJ at GDC 2018 (Game Developers Conference)

Q2 2018
Efinity Testnet
Smart Contract Audit Reports
Unity SDK Release
Minecraft Plugin Release
C# SDK
Virtual Goods Manager & Mint App
Enjin Wallet Game Items & Transactions
Enjin Wallet Coin History & Markets
Godot Plugin MVP
Game Developer Community Portal

Q3 2018
Efinity Release
<Secret Game Project>
Unreal Development Kit SDK
Javascript & NodeJS SDK
PC Enjin Smart Wallet
OSX Enjin Smart Wallet
Webstore Ecommerce Module
Enjin Network Integration
Unturned Plugin
Ark Plugin

Q4 2018
Lumberyard SDK
Mobile SDKs
Payment Gateway SDK
ENJ Subscriptions
Item Exchange Platform
Global Item Marketplace
Top Lists System
Ik wilde nog 5K in een veelbelovende coin steken. Is deze geworden. Dank.
pi_177064947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Met deze snelheid sta ik morgen of overmorgen alweer op een ATH.
Bij mij niet >=[
pi_177065004
VEN take off?
pi_177065036
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:43 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik wilde nog 5K in een veelbelovende coin steken. Is deze geworden. Dank.
Ben momenteel ook enjin aan het kopen. Ik zie dat kucoin een lagere withdrawal fee (10) heeft dan binance (60).
pi_177065110
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
VEN take off?
Niet zolang Binance niet normaal bereikbaar is via het gewone domein.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177065214
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Us.binance.com
Geniaaal!! Bedankt man!
pi_177065334
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:51 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Geniaaal!! Bedankt man!
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:56 schreef Rijpie het volgende:

[..]

ga via https://us.binance.com, dan werkt het wel. In je withdrawal mail ook even wijzigen (heb ik hier eerder gelezen)
:s)
pi_177065555
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:54 schreef Rijpie het volgende:

[..]


[..]

:s)
Top dank je! Had jou berichtje eerder nog niet gelezen. Nu gelukt en alle 30 eth transactie confirmation binnem 5 min geroggeld.
pi_177065684
Is die horizontale lijn naar rechts de stilte voor de storm?
pi_177065739
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:04 schreef deTributeBand het volgende:
Is die horizontale lijn naar rechts de stilte voor de storm?
pi_177065776
Jaa 12900 Universa gekocht.

UNIVERSAA JAAAAAAAAAAAAA :) :)
pi_177065805
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die horizontale lijn, WHAT DOES IT MEAN?!! :'(
pi_177065837
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:07 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Die horizontale lijn, WHAT DOES IT MEAN?!! :'(
pi_177065857
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:06 schreef MGeraads het volgende:
Jaa 12900 Universa gekocht.

UNIVERSAA JAAAAAAAAAAAAA :) :)
Nu alleen nog ff 12 tot 18 maanden hodlen.
pi_177065879
ToT is er op de FP van overtuigd dat Binance je ETH deposit verdubbelde :P
pi_177065904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
ToT is er op de FP van overtuigd dat Binance je ETH deposit verdubbelde :P
Hij wacht nog steeds op zijn coins.
pi_177065928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nu alleen nog ff 12 tot 18 maanden hodlen.
Ja ga dr niets meer aan doen. Dit is het, tenzij ik weer wat fiat eventueel erin wil zetten. Portfolio is nu 56 procent VEN en 44 procent UTNP. Sit back and enjoy the (thrill)ride
pi_177065963
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:06 schreef MGeraads het volgende:
Jaa 12900 Universa gekocht.

UNIVERSAA JAAAAAAAAAAAAA :) :)
18790 universa gekocht. Nu wachten!!
pi_177065975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nu alleen nog ff 12 tot 18 maanden hodlen.
Hoezo? Als het op een grotere exchange komt zal het al een stuk stijgen toch?
pi_177066006
Die 8600 range kunnen we maar niet achterwege laten.
pi_177066029
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:13 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Hoezo? Als het op een grotere exchange komt zal het al een stuk stijgen toch?
Het zal vast wel wat stijgen, mogelijk komt er nog een pumpje tussendoor maar normaal gesproken komt de echte waarde pas als er wat producten en partnerships zijn.
En dat kan zo een jaartje duren vanaf een ICO.
pi_177066033
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177066062
quote:
Mooi laten gaan, geen aandacht geven aan dit soort scams.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 21:16:39 #289
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177066064
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:13 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Hoezo? Als het op een grotere exchange komt zal het al een stuk stijgen toch?
mwah niet per se

en dan alsnog blijven hodlen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177066080
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het zal vast wel wat stijgen, mogelijk komt er nog een pumpje tussendoor maar normaal gesproken komt de echte waarde pas als er wat producten en partnerships zijn.
En dat kan zo een jaartje duren vanaf een ICO.
Dat is waar. Ligt een beetje aan wat iemands insteek is. HODL of van coin naar coin. :P
pi_177066081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het zal vast wel wat stijgen, mogelijk komt er nog een pumpje tussendoor maar normaal gesproken komt de echte waarde pas als er wat producten en partnerships zijn.
En dat kan zo een jaartje duren vanaf een ICO.
Universa is een hype-coin, dus er zullen wel een paar pumps en dumps komen.
pi_177066128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
ToT is er op de FP van overtuigd dat Binance je ETH deposit verdubbelde :P
Ik had eerst 225 ETH's geparkeerd bij Binance. Nu heb ik er 450. Echt fantastisch.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177066143
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef cunial het volgende:

[..]

18790 universa gekocht. Nu wachten!!
Lekker :) inderdaad wachten. Vanaf moment dat in crypto stapte al op universa gewacht. 3 december eerste btc gekocht en op 12 december voor eerst over universa gelezen net nadat de ICO voorbij was.
pi_177066159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mooi laten gaan, geen aandacht geven aan dit soort scams.
:?

Hoezo laten gaan, je krijgt het gewoon net als BCH en ETC? Weet er verder niets vanaf maar de ongelimiteerde cap is een van de weinige eigenschappen van XMR waar iets mis mee is, dus tot zover klinkt het goed.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177066245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:?

Hoezo laten gaan, je krijgt het gewoon net als BCH en ETC? Weet er verder niets vanaf maar de ongelimiteerde cap is een van de weinige eigenschappen van XMR waar iets mis mee is, dus tot zover klinkt het goed.
Laat ze zelf wat coden ipv de hele blockchain en GitHub van Monero rippen, meeliften op de naam om vervolgens hun gratis extra coins te dumpen. Heb er totaal geen respect voor. Maar dat geldt ook voor Bitcoin hardforks.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 21:21:45 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177066253
Desktop app van Binance wil ook niet echt volgens mij, iemand anders die het wel werkend heeft?
pi_177066342
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:21 schreef Kyran het volgende:
Desktop app van Binance wil ook niet echt volgens mij, iemand anders die het wel werkend heeft?
Ik kan er nog steeds niet op.
pi_177066343
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laat ze zelf wat coden ipv de hele blockchain en GitHub van Monero rippen, meeliften op de naam om vervolgens hun gratis extra coins te dumpen. Heb er totaal geen respect voor. Maar dat geldt ook voor Bitcoin hardforks.
Kun je er wat meer over vertellen? Blijkbaar ben jij beter op de hoogte van dit project.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177066353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:21 schreef Kyran het volgende:
Desktop app van Binance
Nooit geweten dat die bestond. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177066390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kun je er wat meer over vertellen? Blijkbaar ben jij beter op de hoogte van dit project.
Dat is toch het idee van zo'n hardfork.

Je neemt de hele codebase over, de blockchain, geeft het een andere naam en voila... een nieuwe coin, fantastisch allemaal.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 21:29:54 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177066538
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat die bestond. _O-
Die is echt geniaal normaal gesproken _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')