Ik denk dat mensen die denken dat het een scam is, eens goed naar het team moeten kijken... Het is een erg ervaren team, die CEO heeft geen 29 miljoen nodig uit een ICO omm de boel te scammen, die heeft al meerdere bedrijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef Typisch het volgende:
Universa bouwt trouwens een eigen protocol he.
Als je van platformen als Waves een stijve plassert krijgt is Universa wel iets om in de gaten te houden.
Wat zuur romige FUN dukaten van je chest afhalen en inruilen voor verse Universa's ? Dat is altijd een goed idee broederquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:23 schreef Apekoek het volgende:
Fun inruilen voor wat kleverige universa's?
Verse goedruikende net-gesmeden TOP DUKATEN dat UNIVERSAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat zuur romige FUN dukaten van je chest afhalen en inruilen voor verse Universa's ? Dat is altijd een goed idee broeder
Een smartcontract platform, hoe vernieuwend. Zijn er al testresultaten gepubliceerd van hun testnet bijv...? Roepen dat een CEO geen 29 miljoen nodig heeft omdat ie al genoeg zou hebben is natuurlijk een argument van lik m'n vestje.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die denken dat het een scam is, eens goed naar het team moeten kijken... Het is een erg ervaren team, die CEO heeft geen 29 miljoen nodig uit een ICO, die heeft al meerdere bedrijven.
Verder, mensen die het een kutcoin noemen neem ik niet eens serieus want ze hebben zich 0 ingelezen.
Ik denk niet dat het een echt harde klapper wordt tenzij ze alles waarmaken wat ze voor ogen hebben.. maar 50cent is haalbaar
Het is veel belangrijker dat ze waarmaken wat ze zeggen, dan wie ze zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die denken dat het een scam is, eens goed naar het team moeten kijken... Het is een erg ervaren team, die CEO heeft geen 29 miljoen nodig uit een ICO omm de boel te scammen, die heeft al meerdere bedrijven.
Verder, mensen die het een kutcoin noemen neem ik niet eens serieus want ze hebben zich 0 ingelezen.
Ik denk niet dat het een echt harde klapper wordt tenzij ze alles waarmaken wat ze voor ogen hebben.. dat is heel erg ambitieus... maar 50cent is haalbaar
20k tps tested.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Een smartcontract platform, hoe vernieuwend. Zijn er al testresultaten gepubliceerd van hun testnet bijv...?
Wie ze zijn, en wat ze in het verleden bereikt hebben, zegt veel over wat de kansen zijn dat dit gaat lukken of niet. Maar die snapte je al neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:27 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Het is veel belangrijker dat ze waarmaken wat ze zeggen, dan wie ze zijn.
Petje af als ze dat in hun live omgeving voor elkaar krijgen en als gevolg niet het hele netwerk plat als er een paar digitale katten verhandeld worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
20k tps tested.
Het gaat helemaal niet om die smartcontracts alleen.. het is veel breder, dit is een kanshebber om het digitale geld te gaan worden. Het kan een gamechanger zijn met hetgeen wat ze voor ogen hebben. Alleen het is groots wat ze willen, en of ze dat voor elkaar gaan krijgen is een andere discussie. Daarom ben ik bescheiden en zeg ik 50cent.
Overigens zeg ik niet dat je de coin moet kopen hoor, maar vanwege de excessieve shillings van Vigen98 en Typisch ben ik zelf eens gaan onderzoeken gister, en kwam ik erachter dat ze toch wel een behoorlijke case hebben en een nog beter team. Waar jullie je geld in steken moet je zelf weten natuurlijk, dat kan ook in RIPPLE en XLM en alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Petje af als ze dat in hun live omgeving voor elkaar krijgen en als gevolg niet het hele netwerk plat als er een paar digitale katten verhandeld worden.
Klopt, alles moet van de grond komen, en daarom kijk je naar de team-achtergrondquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
www.credits.com beweerde overigens iets soortgelijks
moet nog steeds van de grond komen.
Pics van t vrouwtje en der dansende bips met shiney dukaten erop.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt net binnen gewandeld met een warme rijstschotel. Eerlijk, geld is cewl. Maar een vrouwtje man, poeh!²
Kleine correctie:quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
20k tps tested.
Het gaat helemaal niet om die smartcontracts alleen.. het is veel breder, dit is een kanshebber om het digitale geld te gaan worden. Het kan een gamechanger zijn met hetgeen wat ze voor ogen hebben. Alleen het is groots wat ze willen, en of ze dat voor elkaar gaan krijgen is een andere discussie. Daarom ben ik bescheiden en zeg ik 50cent.
Credits heeft een MVP en ligt voor op schemaquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
www.credits.com beweerde overigens iets soortgelijks
moet nog steeds van de grond komen.
Met geld kun je nog drie vrouwen toevoegen aan je collectie.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt net binnen gewandeld met een warme rijstschotel. Eerlijk, geld is cewl. Maar een vrouwtje man, poeh!²
Klopt, niet universa zelf als currency, my bad. Maar wel ongelofelijk snel, en dat komt ook door die DAG <> Blockchain combinatie denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kleine correctie:
Het platform moet de mogelijkheid bieden er munten op te bouwen, dus niet Universa als currency , maar bijvoorbeeld de Cryptoroebel of een andere munt.
Wat ik vooral interessant vind aan deze projecten (net als Waves) dat ze heel erg aanschurken tegen overheidsinstanties en bedrijven. Het is op de lange termijn veel interessanter voor een crypto om interessant te zijn voor die groep mensen dan voor 'ons'.
Voor ons heb je al decentrale munten als BTC en Monero.
Misschien verkoopt hij de zijne wel tegen je rippledukatenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:36 schreef alilami het volgende:
[..]
Met geld kun je nog drie vrouwen toevoegen aan je collectie.
twitter:LiskHQ twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:30:35👋 #Lightcurve is growing again! Say hi to Jon (Backend Dev), Bart (Designer/Illustrator), Jan (Community Manager) and Shusetsu (Full Stack Dev). #Lisk #blockchain https://t.co/8BIRoHuf2S reageer retweet
LISK MOON OMFG 100 USD BIJ DE REBRAND!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:37 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk heeft ook weer wat mensen aangenomentwitter:LiskHQ twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:30:35👋 #Lightcurve is growing again! Say hi to Jon (Backend Dev), Bart (Designer/Illustrator), Jan (Community Manager) and Shusetsu (Full Stack Dev). #Lisk #blockchain https://t.co/8BIRoHuf2S reageer retweet
Naja ik vind dat heel misleidend om als leidraaid te nemen. Dat is de perfecte manier om mensen te lokken die met een hype meebewegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, alles moet van de grond komen, en daarom kijk je naar de team-achtergrond
Misschien een mooie gelegenheid om je eigen "scamcoin" topic te openen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Naja ik vind dat heel misleidend om als leidraaid te nemen. Dat is de perfecte manier om mensen te lokken die met een hype meebewegen.
Odyssey (OCN) en Tron (TRX) werd gepromoot door iedereen die je maar kon bedenken. De eerste is nu dood, gewoon een scam, website is offline gehaald. De tweede doet nu net alsof er geen relatie tussen hen beide was, terwijl ik screenshots heb van die flikker Justin Sun en zo'n knecht van em terwijl ze dat project op twitter bij mensen aan het promoten zijn.
https://web.archive.org/web/20180112091804/https://ocoin.sg
alleen het webarchief kan het ware verhaal nog deels vertellen
Tja, het blijft een gok he, kijk sommige mensen hier hebben ook dik in de ICO gestoken van waves en lisk, en die hebben daar de vruchten van geplukt.... maar precies op het moment van die ICO's kon je ook roepen; OMG RUSSEN, ZEKER EEN SCAM ZEKER EEN SCAM....quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Naja ik vind dat heel misleidend om als leidraaid te nemen. Dat is de perfecte manier om mensen te lokken die met een hype meebewegen.
Odyssey (OCN) en Tron (TRX) werd gepromoot door iedereen die je maar kon bedenken. De eerste is nu dood, gewoon een scam, website is offline gehaald. De tweede doet nu net alsof er geen relatie tussen hen beide was, terwijl ik screenshots heb van die flikker Justin Sun en zo'n knecht van em terwijl ze dat project op twitter bij mensen aan het promoten zijn.
Als dat je enige aanleiding is: sure dat is niet handig.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Zeker bij Waves is er tijdens de ICO heel vaak "scam" geroepen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, het blijft een gok he, kijk sommige mensen hier hebben ook dik in de ICO gestoken van waves en lisk, en die hebben daar de vruchten van geplukt.... maar precies op het moment van die ICO's kon je ook roepen; OMG RUSSEN, ZEKER EEN SCAM ZEKER EEN SCAM....
Het blijft ergens wel gokken inderdaad, maar als het goed uitpakt, ben je binnen ook.
Nouja, mij trok vooral het team en met name die CEO me over de streep toen ik zag wie dat waren, en grondig hun verleden bekeek. Die CEO is een fucking eindbaas, en die CTO hoef je ook niet uit te vlakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat je enige aanleiding is: sure dat is niet handig.
Als ik voor mijzelf spreek: ik had nooit in UTN gestapt als wat gasten die ik ken er niet constant over zaten te lullen. Die hebben er letterlijk voor tonnen aan eurootjes in geknald. Ze zitten al jaren in de cryptospace en één van mijn 'kennissen' heeft regelmatig contact met de CEO.
Als dit een scam is ga ik hierna gewoon all-in op bitcoin en laat ik het handelen in alts voor wat het is.
De enige reden dat ik rustig in Waves blijf zitten is inderdaad de gasten achter Waves. Waves bestaat al relatief lang (als je kijkt naar de top 100) en wekt de indruk nog wel lang te gaan bouwen aan het platform. Dan zit ik liever daarin. Slow and steady wins the race.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zeker bij Waves is er tijdens de ICO heel vaak "scam" geroepen.
Ik had wel vertrouwen in Sasha Ivanov, hij had al ervaring met NXT.
En dan nog kan het zo mis gaan hé. Goede ideeën en een leuke cv betekenen niks als je programmeurs geen goed werk leveren.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, mij trok vooral het team en met name die CEO me over de streep toen ik zag wie dat waren, en grondig hun verleden bekeek. Die CEO is een fucking eindbaas, en die CTO hoef je ook niet uit te vlakken.
Gaan ze waarmaken wat ze zeggen? No fucking idea, ik hoop het. Maar ze hebben iig wel de ervaring en papieren ervoor om iets groots neer te zetten, dat is wel zeker.
Precies, het kan nog mis gaan, en dat is de gok die we nemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan nog kan het zo mis gaan hé. Goede ideeën en een leuke cv betekenen niks als je programmeurs geen goed werk leveren.
Als ze in de top 50 staan haal ik mijn inleg in BTC er uit denk ik. Dat kan ik dan weer mooi in een volgende ICO stoppen.
De Bitcoin Khan heeft gesproken:quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:12 schreef DSVM het volgende:
Ik heb op +- 7000$ bitcoin nog 1k aan bitcoin gekocht. Wat denken jullie ? Vasthouden,of dit in altcoins steken ? Ik heb al een hoop altcoins, maar die staan nog zwaar in de min. (januari ingestapt)
twitter:yerbkhan twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:11:44If you check https://t.co/2hx37zTX4C there is a staggering amount of pre-mined or not minable coins marked with *. To me these resemble fiat currencies produced from thin air, one can speculate on them to gain more BTC but keep away from owning them. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met jouw geluk heb je wss het enige defecte exemplaar uit het magazijn.
Hoe kom je er nou weer bij dat mijn geluk zo is?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het maakt wie je bent, draag het met trots.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat mijn geluk zo is?
Omdat ik een videokaart wilde, niet een miner. Minen is gewoon een leuke bijkomstigheidquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom niet gewacht op de samsung-miner release, en wat ga je minen?
Moest lachenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja geen idee.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat mijn geluk zo is?
bitcoincash heeft geen sterretje dus die kun je prima hebben. Verge idem dito, en dogecoin.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:51 schreef ITrade het volgende:
[..]
De Bitcoin Khan heeft gesproken:twitter:yerbkhan twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:11:44If you check https://t.co/2hx37zTX4C there is a staggering amount of pre-mined or not minable coins marked with *. To me these resemble fiat currencies produced from thin air, one can speculate on them to gain more BTC but keep away from owning them. reageer retweet
Yerb zijn tweets onzin noemenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:18 schreef Afwazig het volgende:
Wat een onzin dat coins mineable moeten zijn.
Rip de 50 euro van Elkequote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:44 schreef Afwazig het volgende:
IOTAAAAA
https://shitcoin.com/iota(...)y-occur-e45b1ed9dd6b
Wat een zooitje.
Op Idex kan dat in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef t-8one het volgende:
Iemand nog een tip om div coins makkelijk te verhandelen terwijl ik wel gewoon de private key in handen heb van alle coins?
Waves DEX? EtherDelta? Een decentrale exchange dus. Al is ED een beetje dodgy.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef t-8one het volgende:
Iemand nog een tip om div coins makkelijk te verhandelen terwijl ik wel gewoon de private key in handen heb van alle coins?
Stond paar dagen geleden nog op 300 dollarquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef BIGGI het volgende:
wow? heeft iemand deze?
E-coin E-coin (ECN)
$68.00 USD (2,036.40%) ??
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:44 schreef Afwazig het volgende:
IOTAAAAA
Wat een zooitje.
Eenmaal begonnen kreeg ze de smaak te pakken. Na de bitcoin kwamen steeds meer munten: Verge, PACcoin, RedCoin en Printeriumquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://nos.nl/op3/artike(...)ok-met-bitcoins.html
Gelukkig heb ik op tijd flink afgeroomd. Dat beetje dat ik nog over heb laat ik maar staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]Godverdomme wat een avontuur.
Blij dat ik niet in die shitcoin heb geïnvesteerd...
Nooit IOTA gehad maar met stijgende verbazing dat stuk gelezen. Bizarquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef TimKuik het volgende:
Ook echt gewoon allemaal shitcoinsquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:55 schreef alilami het volgende:
[..]
Eenmaal begonnen kreeg ze de smaak te pakken. Na de bitcoin kwamen steeds meer munten: Verge, PACcoin, RedCoin en Printerium
Wtf is PrinteriumIedereen heeft wel een printer, deze gaat zeker moonen
gelijk 56.000 stuks ingeslagen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Had XRP erbij gezet en het plaatje was compleet.
En dan straks weer een berichtje of item in het nieuws over het feit dat Nederlanders verlies maken met cryptoquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ook echt gewoon allemaal shitcoins![]()
![]()
Had XRP erbij gezet en het plaatje was compleet.
man man manquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:44 schreef Afwazig het volgende:
IOTAAAAA
Wat een zooitje.
Ik heb er altijd al een afkeer tegen gehad, voornamelijk vanwege het half werken van die wallets, en coins die ineens missing zijn out of nowhere... of coins die verdwijnen in zwarte gaten na het sturen, dat soort onzin. + alleen te krijgen op louche exchanges destijds, daar begin ik ook niet meer aan, dan mis ik maar boten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef TimKuik het volgende:
Heerlijk bootjes missen joh.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb er altijd al een afkeer tegen gehad, voornamelijk vanwege het half werken van die wallets, en coins die ineens missing zijn out of nowhere... of coins die verdwijnen in zwarte gaten na het sturen, dat soort onzin. + alleen te krijgen op louche exchanges destijds, daar begin ik ook niet meer aan, dan mis ik maar boten.
Neblio staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk bootjes missen joh.
Ik heb ook de VEN hype overgeslagen bijvoorbeeld hier. Die coin is ook in een lekkere downtrend, kan ik straks eventueel nog wel wat van oppikken.
Zelfde geldt voor een Neblio, daar wacht ik ook op een koers die wat omhoog gaat voordat ik er echt in stap.
Bij Waves Dex heb ik voor zover ik begreep niet mijn private keys voor non-Wave coins in handen. Etherdelta ga ik ff naar kijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waves DEX? EtherDelta? Een decentrale exchange dus. Al is ED een beetje dodgy.
ga ik eens naar kijken, tnx!quote:
Ja ik doe het niet meer, ik moest zo nodig XRB hebben omdat iedereen aandrong in mn omgeving... look at it.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk bootjes missen joh.
Ik heb ook de VEN hype overgeslagen bijvoorbeeld hier. Die coin is ook in een lekkere downtrend, kan ik straks eventueel nog wel wat van oppikken.
Zelfde geldt voor een Neblio, daar wacht ik ook op een koers die wat omhoog gaat voordat ik er echt in stap.
Oeh ff maar naar mijn MEW sturen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:14 schreef noobcrypto het volgende:
Hallo,
Lees hier al wat langer mee maar even onder een andere naam dan de FP geregistreerd om toch een beetje mee te praten hier over.
Ik kom net overigens dit tegen op Twitter.
ICON
@lconFoundation
11 min.11 minuten geleden
BIG ANNOUNCEMENT!
#ICX Airdrop Started On: February 09, 2018 at 07:00AM
Get 0.3 $ICX for every $ICX you hold
http://icontoken.foundation/airdrop
Klopt dit? hoe werkt dit? Krijg je nou "gratis" ICX erbij?
zal wel een domme vraag zijn om hier zo te stellen maar dat verneem straks dan wel ;p
Is wel moeilijk hoor. Bij XRB en VEN had ik wel een beetje FOMO.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik doe het niet meer, ik moest zo nodig XRB hebben omdat iedereen aandrong in mn omgeving... look at it.
Jawel, dat USA url wel... ik wasa vanmiddag ingelogd, niet eens de moeite genomen een withdrawl te doen, ik geloof ze wel, die komen wel terug.quote:
BarterDEX (atomic swap exchange): BTC, LTC, DASH, STRAT, KMD, ZEC, VTC, NAV, DGB etc.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:51 schreef t-8one het volgende:
Volgens mij fakequote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:14 schreef noobcrypto het volgende:
Hallo,
Lees hier al wat langer mee maar even onder een andere naam dan de FP geregistreerd om toch een beetje mee te praten hier over.
Ik kom net overigens dit tegen op Twitter.
ICON
@lconFoundation
11 min.11 minuten geleden
BIG ANNOUNCEMENT!
#ICX Airdrop Started On: February 09, 2018 at 07:00AM
Get 0.3 $ICX for every $ICX you hold
http://icontoken.foundation/airdrop
Klopt dit? hoe werkt dit? Krijg je nou "gratis" ICX erbij?
zal wel een domme vraag zijn om hier zo te stellen maar dat verneem straks dan wel ;p
Overal waar gratis bij staat en dat je meer ETH terug krijgt voor wat je aan ETH stuurt, is 99 van de 100 keer nep.quote:
Ja lijkt me ookquote:
Ik kan wel jouw private universa key bewaren voor je als je wilt.. .voor als je m kwijt raaktquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ookZe vragen om je private key
Als je dat op gaat geven dan ben je inderdaad dom.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:43 schreef EggsTC het volgende:
private universa key bewaren voor je al
Wel raar want dat is toch echt de legit site volgens mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:45 schreef noobcrypto het volgende:
tnx voor de opheldering, dacht al wat is dit voor ongein.
Goed, gaan we weer verder doelloos rondzoeken...
Waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef Virtuoszo het volgende:
Gaan jullie alles omzetten naar fiat voor 16 februari?
????quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef Virtuoszo het volgende:
Gaan jullie alles omzetten naar fiat voor 16 februari?
Hopelijk heeftie een goed supportcontract, als het ala juniper is kan je weken wachten op die RMAquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand Nattekat nog gezien? Of is hij een RMA voor z'n GPU aan het invullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |