abonnement Unibet Coolblue
pi_177014497


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177014512
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt dat je mijn punt bevestigt.
Afromen, puntje, paaltje.. Weet niet of ik nog wel in de goede SC zit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177014514
Romige dukaten op mijn dijen gelegd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177014518
Voor 1btc per maand richt ik wel een telegram group op met uitcash strategieën. Dan teken ik zelfs wat blauwe vierkanten en driehoeken :{
pi_177014527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Romige dukaten op mijn dijen gelegd.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 15:24:54 #6
18653 crew  D.
pi_177014581
@onlogisch

Klopt, alles wat erin zat werd meer waard, dus er iets uithalen wat dan dus niet meer kan groeien voelde ongemakkelijk :Y
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:27:23 #7
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177014633
quote:
18s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Misschien moet je Davorcoin eens proberen, ben je gegarandeerd je :') dukaten :') snel kwijt. Lijkt me echt iets voor jou

:')²
Mocht even duren maar daar is de exitscam

_O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:32:22 #8
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177014715
https://medium.com/@davor(...)project-257ea8516db9

Lees die reacties. Hopelijk blijven die mensen weg uit Cryptoland :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177014750
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:32 schreef TimKuik het volgende:
https://medium.com/@davor(...)project-257ea8516db9

Lees die reacties. Hopelijk blijven die mensen weg uit Cryptoland :')
quote:
My investment is $2,229 …. Will i get this value in coins ? Or will it be like Bitconnect and a pittance in value as the coin is only 29c now ? I made all my lends in USD, so i want that value back, but i am guessing that will not be the case ….
pi_177014766
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij bent eind december veel te hebberig en denkt 'OH, NOU JA, DIT JAAR ZAL DE CRYPTOJANUARIDIP WEL AAN ONS VOORBIJ GAAN11!1!!!!'
:D
Lambo of Rekt
pi_177014771
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:32 schreef TimKuik het volgende:
https://medium.com/@davor(...)project-257ea8516db9

Lees die reacties. Hopelijk blijven die mensen weg uit Cryptoland :')
* You spend hours of your life working, literally killing yourself to make money and then comes a smart ass with programming skills and takes it all from you.

* please be respect to my investment

* I can’t wait to see that part where these scammers get fucked in prison with DICK&COINS!
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:36:26 #12
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177014781
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Romige dukaten op mijn dijen gelegd.
Goede plek!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 15:36:47 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177014788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Voor 1btc per maand richt ik wel een telegram group op met uitcash strategieën. Dan teken ik zelfs wat blauwe vierkanten en driehoeken :{
Jij hebt helemaal geen btc meer nodig, rijke tatta :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:38:17 #14
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177014810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:36 schreef alilami het volgende:

[..]

* You spend hours of your life working, literally killing yourself to make money and then comes a smart ass with programming skills and takes it all from you.

* please be respect to my investment

* I can’t wait to see that part where these scammers get fucked in prison with DICK&COINS!
https://www.facebook.com/davorcoin/posts/151027675596863

Dit is ook prachtig.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177014819
Ik verwacht eigenlijk heel snel nog een dip/crash.. Kans is groot dat na een januari crash het pas vanaf maart weer aan trekt. De volgende Wall Street crash gaat veel meenemen, gok ik.
pi_177014822
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:41:26 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_177014853
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:39 schreef Lhyanna het volgende:
Ik verwacht eigenlijk heel snel nog een dip/crash.. Kans is groot dat na een januari crash het pas vanaf maart weer aan trekt. De volgende Wall Street crash gaat veel meenemen, gok ik.
Jomanda op het forum _O_
pi_177014859
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177014880
quote:
Riaz Aasi Go to hell mother fucker bloody thieves. I bought davor at 87$ per coin for lending and you convert its with just 0.10. You blood hell dogs.
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 15:43:57 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177014894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:41 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HEY HEY HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

WASU WASU WASU WASSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP

BITCONNECT *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177014895
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Riaz Aasi Go to hell mother fucker bloody thieves. I bought davor at 87$ per coin for lending and you convert its with just 0.10. You blood hell dogs.
100% leedvermaak dit ^O^ ,
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 15:44:11 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177014899
Persoonlijk is Carlos wel mijn held uit 2018 tot dusver :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:44:15 #23
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177014900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:39 schreef Lhyanna het volgende:
Ik verwacht eigenlijk heel snel nog een dip/crash.. Kans is groot dat na een januari crash het pas vanaf maart weer aan trekt. De volgende Wall Street crash gaat veel meenemen, gok ik.
Hangt af of de trendline op 10k gebroken word. Als hij niet door 10k komt komende week kunnen we weer een dip krijgen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 15:44:26 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177014904
Hoewel ik de maker van dat filmpje misschien nog wel een grotere held vind. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 15:46:02 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177014936

Ik kan hier naar blijven kijken _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177014968
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Hangt af of de trendline op 10k gebroken word. Als hij niet door 10k komt komende week kunnen we weer een dip krijgen.
:Y Denk ik ook.

Zolang BTC boven de ~$4k blijft geloof ik ook nog in een herstel in maart.
pi_177014971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Voor 1btc per maand richt ik wel een telegram group op met uitcash strategieën. Dan teken ik zelfs wat blauwe vierkanten en driehoeken :{
Uh oh, do I see some head and shoulders coming up there?
٩๏̯͡๏)۶
pi_177014976
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:46 schreef onlogisch het volgende:

Ik kan hier naar blijven kijken _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
CT Movies
1 week geleden
Bitconnect saved my life!
I spent all the money investing in Bitconnect and now I don´t have even dime in my pocket so I can´t even buy a rope to kill myself
:D :')
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:49:43 #29
131603 Afwazig
Serious business
pi_177015006
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:46 schreef onlogisch het volgende:

Ik kan hier naar blijven kijken _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

_O_
pi_177015028
Carlos. _O_
Koning.
pi_177015045
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:46 schreef onlogisch het volgende:

Ik kan hier naar blijven kijken _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dan ook echt puur goud.
pi_177015049
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:46 schreef onlogisch het volgende:

Ik kan hier naar blijven kijken _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carlos _O_ _O_
pi_177015081
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:32 schreef TimKuik het volgende:
https://medium.com/@davor(...)project-257ea8516db9

Lees die reacties. Hopelijk blijven die mensen weg uit Cryptoland :')
Wat een exit scam :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177015163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:09 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Las hier dat iemand steeds bij een bepaald percentage winst elke keer een vast percentage terug in fiat stak. Heb nu ook bepaalde targets gesteld waarbij ik dat moet van mezelf. Zo voorkom je dat je hebberig wordt als het stijgt.
Hoe stel je die targets? Voor mij ook wel handig om te doen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177015213
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015281
quote:
Op ATH gekocht ;(
Lambo of Rekt
pi_177015288
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Op ATH gekocht ;(
:')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015299
quote:
Jij mag eigenlijk niet lachen, gezien jij een stijfje krijgt van de grootste ponzi scheme van heel crypto.
pi_177015302
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Op ATH gekocht ;(
8)7
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 7 februari 2018 @ 16:08:43 #40
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177015304
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Op ATH gekocht ;(
Gewoon HODL, komt wel goed :7
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177015309
Waarschijnlijk al 100x voorbij gekomen maar hoe zetten jullie crypto om in fiat? Exchange --> Kraken?
Koning.
  woensdag 7 februari 2018 @ 16:09:51 #42
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177015322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:09 schreef tha_dark het volgende:
Waarschijnlijk al 100x voorbij gekomen maar hoe zetten jullie crypto om in fiat? Exchange --> Kraken?
Exchange -> BL3P

Je kan geloof ik tot ¤100.000 per dag opnemen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177015336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:09 schreef tha_dark het volgende:
Waarschijnlijk al 100x voorbij gekomen maar hoe zetten jullie crypto om in fiat? Exchange --> Kraken?
Exchange -> Coinbase -> Euri.

Althans, dat was ik gisteren tijdens de crash aan het doen.

Het werd:
FUD -> Centjes MEW -> Binance -> om in Ether -> Coinbase -> omzetten naar fiatknop niet indrukken -> mezelf voor m'n kop slaan om weak hands -> terug van Coinbase naar Binance -> ICX gekocht -> Blij.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 7 februari 2018 @ 16:12:30 #44
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177015358
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Exchange -> Coinbase -> Euri.

Althans, dat was ik gisteren tijdens de crash aan het doen.

Het werd:
FUD -> Centjes MEW -> Binance -> om in Ether -> Coinbase -> omzetten naar fiatknop niet indrukken -> mezelf voor m'n kop slaan om weak hands -> terug van Coinbase naar Binance -> ICX gekocht -> Blij.
Buy High, Sell Low deze man _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177015365
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Exchange -> Coinbase -> Euri.

Althans, dat was ik gisteren tijdens de crash aan het doen.

Het werd:
FUD -> Centjes MEW -> Binance -> om in Ether -> Coinbase -> omzetten naar fiatknop niet indrukken -> mezelf voor m'n kop slaan om weak hands -> terug van Coinbase naar Binance -> ICX gekocht -> Blij.
Skv

Sell -> Koop -> Verkoop
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015399
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:09 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Exchange -> BL3P

Je kan geloof ik tot ¤100.000 per dag opnemen.
Iemand nog een invite?
Had er 1 van Rossdale ontvangen maar die werkt helaas niet.
Koning.
pi_177015440
WASU WASU WASU WASU WASU WASU WASUUUUPPPP
pi_177015443
IK WILDE EVEN MELDEN DAT REACTIES PLAATSEN OP DE FOK FRONTPAGE mij niet meer lukt geen idee waarom...

PS: totaal verkeerde plek I KNOW!

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 16:18:24 ]
pi_177015449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:17 schreef g60forced het volgende:
IK WILDE EVEN MELDEN DAT REACTIES PLAATSEN OP DE FOK FRONTPAGE mij niet meer lukt geen idee waarom...
geband vanwege domme comments
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015455
Wilde bij 250m market cap nog wat bij kopen maar zoals het er nu naar uitziet komen we daar nooit meer
pi_177015473
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:18 schreef Virtuoszo het volgende:
Wilde bij 250m market cap nog wat bij kopen maar zoals het er nu naar uitziet komen we daar nooit meer
hoeveel kost 1 bij
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:18 schreef alilami het volgende:

[..]

geband vanwege domme comments
nope niet dit keer lol overigens krijg vaak zat een ban :P
maar dan kan ik zien waarom etc. nu is mn NAAM nogsteeds WIT ipv ROOD (ban)
pi_177015492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:19 schreef g60forced het volgende:

[..]

nope niet dit keer lol overigens krijg vaak zat een ban :P
maar dan kan ik zien waarom etc. nu is mn NAAM nogsteeds WIT ipv ROOD (ban)
Wel jammer dat die niet rood is.
Beetje trots zijn op een ban. :')
pi_177015526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:19 schreef alilami het volgende:

[..]

hoeveel kost 1 bij
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:19 schreef alilami het volgende:

[..]

hoeveel kost 1 bij
Sowieso meer dan 10 XRP gezien de lage supply
pi_177015536
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:22 schreef Virtuoszo het volgende:

[..]

[..]

Sowieso meer dan 10 XRP gezien de lage supply
_O_
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015593
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:39 schreef Lhyanna het volgende:
Ik verwacht eigenlijk heel snel nog een dip/crash.. Kans is groot dat na een januari crash het pas vanaf maart weer aan trekt. De volgende Wall Street crash gaat veel meenemen, gok ik.
Ik houd voorlopig gewoon even deze aan als je het niet erg vindt:



yerbkhan twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 03:08:40 guys we are just at the beginning, old bubbles never lie https://t.co/MvacKmJ1yX reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177015633
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:12 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Buy High, Sell Low deze man _O_
Hoezo? Het ging allemaal prima.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177015641
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:19 schreef alilami het volgende:

[..]

hoeveel kost 1 bij
ik heb er 445 voor 0.1 ETH. :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177015657
Hoe doen mijn dukaten het ondertussen?
pi_177015677
* i just invested another $6600 in a month ago
glad some of you cunts think that is funny

* im just gonna wait. im literally ready to hang myself
more like driving to a bridge

* Heads will roll cunts

* Lending platform haters sure did win, they eventually created FUD and all lending is dying :')

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015688
Ben benieuwd wat morgen gaat doen.
Dit al te vaak gezien gebeuren afgelopen tijd.
pi_177015752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik houd voorlopig gewoon even deze aan als je het niet erg vindt:

[ afbeelding ]

yerbkhan twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 03:08:40 guys we are just at the beginning, old bubbles never lie https://t.co/MvacKmJ1yX reageer retweet
Ik ga feesten, spreek je dinsdag
pi_177015764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:34 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik ga feesten, spreek je dinsdag
Oke :W
  woensdag 7 februari 2018 @ 16:36:20 #64
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177015790
En we dalen weer. Wie is er wakker of is juist gaan slapen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177015801
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-blue

Ik zit naar dit kekke apparaatje te kijken. Iemand hier de er eentje heeft?
pi_177015807
3 dagen geen internet hebben blijkt de beste uitkomst.
pi_177015828
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:36 schreef Typisch het volgende:
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-blue

Ik zit naar dit kekke apparaatje te kijken. Iemand hier de er eentje heeft?
Welk probleem lost het op? :P
pi_177015832
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:36 schreef Typisch het volgende:
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-blue

Ik zit naar dit kekke apparaatje te kijken. Iemand hier de er eentje heeft?
Zijn geloof ik de duurdere varianten right?
pi_177015835
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
En we dalen weer. Wie is er wakker of is juist gaan slapen?

:{²
Beijing woe 23:37
Canberra don 02:37
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015846
Vriend van me zei dat Bitcoin vandaag nog door de 12000 dollar grens knalt.
Is nergens op gebaseerd maar dacht deel het even.
U MAD?
pi_177015907
quote:
3s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Vriend van me zei dat Bitcoin vandaag nog door de 12000 dollar grens knalt.
Is nergens op gebaseerd maar dacht deel het even.
ALLES VERKOCHT

wil geen winst

anders

wordt

uitkering

stopgezet

grgr
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177015908
quote:
3s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Vriend van me zei dat Bitcoin vandaag nog door de 12000 dollar grens knalt.
Is nergens op gebaseerd maar dacht deel het even.
Klinkt wel goed iig. :P
pi_177015922
Gaat niet gebeuren overigens. Moet er nu nog kleine 50% bij.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 16:43:54 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177015950
Going down sell sell sell
pi_177015979
Gast, HODL for life you know. Over een jaar of twee eens kijken hoe we er dan voor staan
pi_177015983
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:43 schreef Kyran het volgende:
Going down sell sell sell
Copy dat!

IK FLIKKER NU ALLES IN DE UITVERKOOP.
pi_177016011
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Welk probleem lost het op? :P
Ik houd van gadgets en vind het wel gemakkelijk. :@

Mijn Trezor bevalt mij heel erg bijvoorbeeld. Met mijn paper wallets vond ik het iets teveel gedoe om bij mijn funds te komen.
pi_177016042
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:47 schreef Typisch het volgende:
Met mijn paper wallets vond ik het iets teveel gedoe om bij mijn funds te komen.
Dat bevalt mij juist heel goed, ik heb niet hele strong hands en kom dus vaak in de verleiding en dit weerhoudt mij ervan :D
pi_177016066
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat bevalt mij juist heel goed, ik heb niet hele strong hands en kom dus vaak in de verleiding en dit weerhoudt mij ervan :D
Mja, mijn private keys liggen niet thuis. Dus ik kan er dan helemaal niet bij.
pi_177016079
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mja, mijn private keys liggen niet thuis. Dus ik kan er dan helemaal niet bij.
Daar is niets mis mee.
pi_177016101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee.
Dit :P

Maar ja zo'n ding ziet er wel heel kek uit hoor.
pi_177016108
Universa of CPChain.. hmm..

Ik heb maar genoeg centjes voor 1'tje, maar wil ze allebei :')

Ik ga ze nog is grondig bekijken, Universa komt toch morgen pas.
pi_177016120
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee.
Dat weet ik. Maar zo'n hardware walletje zorgt er dan voor dat je er alsnog wel bij kunt met je PIN en pass phrase.
pi_177016125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:52 schreef TwztId het volgende:
Universa of CPChain.. hmm..

Ik heb maar genoeg centjes voor 1'tje, maar wil ze allebei :')

Ik ga ze nog is grondig bekijken, Universa komt toch morgen pas.
Waarom niet 50/50? Ken CPC verder niet tho

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 16:53:10 ]
pi_177016134
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom niet 50/50?
Hij heeft maar genoeg geld voor 1 token :P
pi_177016145
Van 1 XRP naar 1 miljoen. Laat je dromen geen dromen zijn.
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:06:30 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177016347
Er is geen touw aan vast te knopen. Nu dondert alles weer naar beneden. Ik wil pompen man. Mijn stocks verdienen beter!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177016356
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is geen touw aan vast te knopen. Nu dondert alles weer naar beneden. Ik wil pompen man. Mijn stocks verdienen beter!

:{²
Gelukkig is er geen touw aan vast te knopen... :'( In deze tijden heeft het GGZ het goed druk
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:10:38 #89
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_177016403
Pak er geen bier minder om komende dagen 🍻🍻🍻🍻
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:12:34 #90
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177016439
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is geen touw aan vast te knopen. Nu dondert alles weer naar beneden. Ik wil pompen man. Mijn stocks verdienen beter!

:{²
Welk naar beneden?
pi_177016505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:10 schreef betyar het volgende:
Pak er geen bier minder om komende dagen 🍻🍻🍻🍻
Deze boy weet he.
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:18:03 #92
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177016517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:17 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Deze boy weet he.
Ik drink niet. Laat mij maar pompen

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177016521
Ja hoppa bier is lekker
pi_177016523
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik drink niet
Verstandige mensen drinken niet.
pi_177016525
Pompen ook
pi_177016554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Verstandige mensen drinken niet.
:')

Bier is by far de beste investering aller tijden.
pi_177016708
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom niet 50/50? Ken CPC verder niet tho
Kan wel, maar gaat om 100 euro, ik heb al een aantal coins ingekocht tussen de 30-50 euro en dat schiet echt niet op..

Plus ik heb al teveel coins, stuk of 12.. tis nu wachten tot ik ergens winst op ga maken zodat ik wat kan verkopen.

Want het enigste waar ik tot nu toe winst op heb gehad is VEN maar daar blijf ik mooi vanaf :')
pi_177016719
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177016755
quote:
_O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177016784
quote:
Matige meem.
pi_177016832
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:36 schreef Typisch het volgende:
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-blue

Ik zit naar dit kekke apparaatje te kijken. Iemand hier de er eentje heeft?
Wil hem al heel lang kopen, heb hem helaas nog niet anders gezien dan "out of stock"..
pi_177017064
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:07 schreef alilami het volgende:

[..]

:')
Ja t was ook niet serieus :+
Lambo of Rekt
pi_177017146
We kunnen de 4700 grens weer even gaan testen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:03:24 #104
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177017253
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:56 schreef ITrade het volgende:
We kunnen de 4700 grens weer even gaan testen.
Yep ben er bang voor, downtrend wordt niet doorbroken.
pi_177017335
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:56 schreef ITrade het volgende:
We kunnen de 4700 grens weer even gaan testen.
Denk niet dat die zover weer zal gaan.
Koning.
pi_177017368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:56 schreef ITrade het volgende:
We kunnen de 4700 grens weer even gaan testen.
Voorlopig zie ik hem redelijk stabiel op rond 8k hangen... welk wonderlijk TA van welk glazen bol gebruik jij?
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:12:53 #107
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177017418
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:09 schreef Dicing het volgende:

[..]

Voorlopig zie ik hem redelijk stabiel op rond 8k hangen... welk wonderlijk TA van welk glazen bol gebruik jij?
zie 2h chart
pi_177017455
3K in de zomer
pi_177017464
Ik zie hem na een klein dipje onder de 8k (7800) weer netjes terugklimmen :D 12h chart daarentegen :’) maar ik zie hem hier nog wel stabiliseren ongehinderd door enige kennis van TA.. rede: we hebben alle bullshit berichten de afgelopen 3 weken wel gehad.
pi_177017465
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:16 schreef retorbrapi het volgende:
3K in de zomer
Dit is ook waarom je een applelogo als avatar hebt
Lambo of Rekt
pi_177017491
Paar procent omlaag, en iedereen spreekt weer over 4k :')
In een directe lijn gaan we natuurlijk niet omhoog. Af en toe winstnemingen en dan weer door :)
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:18:25 #112
131603 Afwazig
Serious business
pi_177017507
Stelletje bange hazen hier. 15k binnen 4 weken.
pi_177017515
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177017556
Ik ga op Chinees nieuwjaar echt tering veel Chinees vreten ouwe.
pi_177017560
quote:
3s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is ook waarom je een applelogo als avatar hebt
Don't shoot the messenger
pi_177017573
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:20 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger
Ga met je apple
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:21:34 #117
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177017584
quote:
Dat plaatje slaat echt helemaal nergens op, gast :')
pi_177017597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:18 schreef Afwazig het volgende:
Stelletje bange hazen hier. 15k binnen 4 weken.
Rotsvast vertrouwen in Afwazig. 8-)

Iemand nog BL3P invite? *;
Koning.
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:22:29 #119
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177017598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:17 schreef DSVM het volgende:
Paar procent omlaag, en iedereen spreekt weer over 4k :')
In een directe lijn gaan we natuurlijk niet omhoog. Af en toe winstnemingen en dan weer door :)
Als je lekker wilt daytraden dan moet je vooral nu in stappen en je ogen ophouden en hier en daar een winst pakken :)

Als je trefzeker in één run wil moonen zou ik even wachten. Er IS namelijk nog geen sprake van een opgaande trend voor de lange termijn.

Ik wacht nog even af in mijn nieuwe bolide, ik zie BTC wel voorbij komen. Net een nieuwe dashcam gemonteerd :W :D. Zo'n lambo is écht kut in vergelijking met mijn nieuwe wagen man :')

Gr. Gr.
pi_177017602
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat plaatje slaat echt helemaal nergens op, gast :')
Op basis van wat slaat deze vergelijking nergens op?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:33:51 #121
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177017813
Iedereen roept maar wat.
pi_177017898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:33 schreef SugeLucky het volgende:
Iedereen roept maar wat.
Hodl.
Koning.
pi_177017912
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:39 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Hodl.
Hoe ging het met je deel in USDT? :+
pi_177017978
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:09 schreef Dicing het volgende:

[..]

Voorlopig zie ik hem redelijk stabiel op rond 8k hangen... welk wonderlijk TA van welk glazen bol gebruik jij?
TA is natuurlijk meuk, maar als je het echt wilt kan ik wel een paar vierkantjes, driehoekjes en lijntjes tekenen op elk gewenst level.

Kijken we overigens naar deze jongen dan zien we dat hij nog graag wat van de bodem wilt eten. We zijn er voorlopig nog niet. Eerst de bodem leeg eten, daarna eet hij de blaadjes van de hoogste boom.



Copyright: chroestjov
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177018017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

TA is natuurlijk meuk, maar als je het echt wilt kan ik wel een paar vierkantjes, driehoekjes en lijntjes tekenen op elk gewenst level.

Kijken we overigens naar deze jongen dan zien we dat hij nog graag wat van de bodem wilt eten. We zijn er voorlopig nog niet. Eerst de bodem leeg eten, daarna eet hij de blaadjes van de hoogste boom.

[ afbeelding ]
Ja dit is wel een goed punt. Die jongen wil natuurlijk gewoon lekker snacken en zal dan ook volledig uitgespeeld moeten worden voor we door kunnen.
pi_177018028
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoe ging het met je deel in USDT? :+
Dacht op tijd: "fuck ik heb hier te weinig verstand van. "

1 ICX winst, alles op de ledger en afblijven. :+
Koning.
pi_177018034
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:44 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dacht op tijd: "fuck ik heb hier te weinig verstand van. "

1 ICX winst, alles op de ledger en afblijven. :+
:D
Goed zo
pi_177018112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik wacht nog even af in mijn nieuwe bolide, ik zie BTC wel voorbij komen. Net een nieuwe dashcam gemonteerd :W :D. Zo'n lambo is écht kut in vergelijking met mijn nieuwe wagen man :')
En wij maar denken dat het geld op was en het feest nu echt over was. Zo te zien zijn er nog genoeg Shit-usd-coins over.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177018137
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

TA is natuurlijk meuk, maar als je het echt wilt kan ik wel een paar vierkantjes, driehoekjes en lijntjes tekenen op elk gewenst level.

Kijken we overigens naar deze jongen dan zien we dat hij nog graag wat van de bodem wilt eten. We zijn er voorlopig nog niet. Eerst de bodem leeg eten, daarna eet hij de blaadjes van de hoogste boom.

[ afbeelding ]

Copyright: chroestjov
pi_177018142
Alleen maar positief nieuws vandaag!

Whats wrong
pi_177018143
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:48 schreef ITrade het volgende:

[..]

En wij maar denken dat het geld op was en het feest nu echt over was. Zo te zien zijn er nog genoeg Shit-usd-coins over.
Het feest is nooit voorbij!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177018148
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:44 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dacht op tijd: "fuck ik heb hier te weinig verstand van. "

1 ICX winst, alles op de ledger en afblijven. :+
_O-
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177018209
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Het feest is nooit voorbij!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel voor Roger Ver

https://www.reddit.com/r/(...)ins_against_bitcoin/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:56:18 #134
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177018230
Het mag nog wel een kleine 10k beter.

Dat we nu eindelijk 1 dagje groei zien zegt echt helemaal niks ;(
pi_177018255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:52 schreef TwztId het volgende:
Universa of CPChain.. hmm..

Ik heb maar genoeg centjes voor 1'tje, maar wil ze allebei :')

Ik ga ze nog is grondig bekijken, Universa komt toch morgen pas.
Universa 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 18:57:41 ]
pi_177018311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Universa 8-)
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177018335
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jij weer :')
pi_177018519
Wat wordt de prijs voor UTN?
Koning.
pi_177018719
Welke exchange komt UTN dan? Totaal gemist geloof ik.
pi_177018984
Liever CPC dan Universa
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177019228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Liever CPC dan Universa
Waarom?
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:32:02 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177019320
Net Opgelicht gezien. Waren daar Fok!kers aan het woord?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:32:07 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177019324
VEN en AE al moon gegaan?
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:34:39 #144
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177019426
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:32 schreef leolinedance het volgende:
VEN en AE al moon gegaan?
Inb4 'is 25% ten opzichte van gisteren niet genoeg dan' :')
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:35:18 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177019453
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:34 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Inb4 'is 25% ten opzichte van gisteren niet genoeg dan' :')
Ohja :') Deze zomer pas lambo.

Geduld...
pi_177019462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:32 schreef leolinedance het volgende:
VEN en AE al moon gegaan?
Nu AE op binance staat wil ik eigenlijk nog wel wat dukaten op mijn chest leggen. Maar daarvoor moet de rest eerst nog even wat stijgen.
Koning.
pi_177019464
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:32 schreef leolinedance het volgende:
VEN en AE al moon gegaan?
Is 25% ten opzichte van gisteren niet genoeg dan :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177019492
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:36:09 #149
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177019500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is 25% ten opzichte van gisteren niet genoeg dan :')
Mooi 1-2'tje maat! ^O^
pi_177019533
Hoe laat wordt Azië wakker??
Vakman pur sang
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:42:12 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177019719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe laat wordt Azië wakker??
Als er weer 30% bij komt
pi_177019762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe laat wordt Azië wakker??
Ligt er aan welk deel van Azie je bedoeld..maar Korea rond 23.00/0.00 onze tijd.
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:43:55 #153
62913 Blik
The one and Only!
pi_177019778
De afgelopen maand is er nog niks goeds gekomen uit Azië, iedere keer als ik wakker word is het ofwel dieprood of vlak
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:44:40 #154
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177019799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:43 schreef Blik het volgende:
De afgelopen maand is er nog niks goeds gekomen uit Azië, iedere keer als ik wakker word is het ofwel dieprood of vlak
Ik vind van die noodles die je met heet water maakt wel chill :~
pi_177019814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:43 schreef Blik het volgende:
De afgelopen maand is er nog niks goeds gekomen uit Azië, iedere keer als ik wakker word is het ofwel dieprood of vlak
Was met mijn XRP wel blij met azie.
pi_177019863
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:43 schreef Blik het volgende:
De afgelopen maand is er nog niks goeds gekomen uit Azië, iedere keer als ik wakker word is het ofwel dieprood of vlak
Ah ja, dat komt door Azië dat wakker wordt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 19:47:10 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 19:46:55 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177019864
Bestelling verzonden _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:48:12 #158
131603 Afwazig
Serious business
pi_177019908
Ik kan niet wachten tot Appingedam wakker is. _O_
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:49:00 #159
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177019939
quote:
Die man die er 14k in gestoken heeft _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177019970
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:36 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Mooi 1-2'tje maat! ^O^
Zo rollen we
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:50:29 #161
62913 Blik
The one and Only!
pi_177019991
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah ja, dat komt door Azië dat wakker wordt

Nee, maar je hoeft in ieder geval niet te hopen dat je portfolio opeens met 40% stijgt terwijl je in je bed ligt
pi_177020035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:43 schreef Blik het volgende:
De afgelopen maand is er nog niks goeds gekomen uit Azië, iedere keer als ik wakker word is het ofwel dieprood of vlak
Reallife sexdolls😛 en nr 53 met sambal
Vakman pur sang
pi_177020042
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Nee, maar je hoeft in ieder geval niet te hopen dat je portfolio opeens met 40% stijgt terwijl je in je bed ligt
Waarom niet?
pi_177020210
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat die spleetogen alleen maar winst pakken en niet over de tafel komen. Klojo’s.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 19:57:41 #165
74056 crew  ToT
pi_177020278
Damn, website van Dorado lag 50 minuten plat vanwege de drukte! :D _O_

Lekkere bonus aan coins te pakken! B-)
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:58:02 #166
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177020289
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Omdat die spleetogen alleen maar winst pakken en niet over de tafel komen. Klojo’s.
En als ze over tafel komen zijn het pingpongballen uit plekken waar je het niet verwacht :'( :'(
pi_177020318
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:49 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Die man die er 14k in gestoken heeft _O-
10K in Davor?

fuckin worst than bitconnect…nah nah nah…how about the dreams of people who suffered substantial loss from bitconnect hoping that they could recoup their loss here in davor…fuck i just cant believe people who control and make decision in this platform is worst than demon!!!!!!!!!….nightmare from bitconnect and again here?????
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177020331
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
Damn, website van Dorado lag 50 minuten plat vanwege de drukte! :D _O_

Lekkere bonus aan coins te pakken! B-)
Wat wil dat project doen?
pi_177020357
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:58 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

En als ze over tafel komen zijn het pingpongballen uit plekken waar je het niet verwacht :'( :'(
Kun je ze wel mooi terug meppen met je pingpongbatje.
pi_177020374
quote:
11s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:58 schreef alilami het volgende:

[..]

10K in Davor?

fuckin worst than bitconnect…nah nah nah…how about the dreams of people who suffered substantial loss from bitconnect hoping that they could recoup their loss here in davor…fuck i just cant believe people who control and make decision in this platform is worst than demon!!!!!!!!!….nightmare from bitconnect and again here?????
Sukkels verdienen het om geript te worden
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:01:29 #171
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177020396
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
Damn, website van Dorado lag 50 minuten plat vanwege de drukte! :D _O_

Lekkere bonus aan coins te pakken! B-)

Schiet een pizza de ruimte in en alle debieltjes komen scheumen om de laatste tokens op te rapen :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177020412
quote:
11s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:58 schreef alilami het volgende:

[..]

10K in Davor?

fuckin worst than bitconnect…nah nah nah…how about the dreams of people who suffered substantial loss from bitconnect hoping that they could recoup their loss here in davor…fuck i just cant believe people who control and make decision in this platform is worst than demon!!!!!!!!!….nightmare from bitconnect and again here?????
Dit moet wel een troll zijn.
Koning.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 20:02:02 #173
74056 crew  ToT
pi_177020417
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat wil dat project doen?
Mijn broer zit in een team met lui die stevige kapitalen in coins steken, en dit was volgens hen een absolute aanrader.
Op Youtube heb ik meerdere mensen er positief over gezien (inclusief Suppoman), dus leek het me wel een gokje waard! :Y
pi_177020464
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn broer zit in een team met lui die stevige kapitalen in coins steken, en dit was volgens hen een absolute aanrader.
Op Youtube heb ik meerdere mensen er positief over gezien (inclusief Suppoman), dus leek het me wel een gokje waard! :Y
Dat vraag ik niet.. ;(
pi_177020465
Vandaag nog 9000 zou fijn zijn
pi_177020494
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ga op Chinees nieuwjaar echt tering veel Chinees vreten ouwe.
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:06:14 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_177020573
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom niet?
Trend van de afgelopen maand, maar ik laat me graag verrassen hoor :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 20:06:29 #178
74056 crew  ToT
pi_177020584
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet.. ;(
Geen idee wat voor project verder! _O- Ik ben een n00b op dit gebied, mij werd geadviseerd die coins te kopen, dus doe ik het. :P
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 20:07:07 #179
18653 crew  D.
pi_177020616
Even een herkansing :P

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:29 schreef D. het volgende:
Iemand een idee welke (plaatselijke) tijd nieuwe listings als Universa plaatsvinden? Of is dat maar net hoe het de exchange uitkomt?
pi_177020646
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:07 schreef D. het volgende:
Even een herkansing :P

[..]

There is no information with regard to exchanges and/or listings.
pi_177020695
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:07 schreef D. het volgende:
Even een herkansing :P

[..]

Blijkbaar op Cobinhood. Weet alleen niet of het betrouwbaar is.
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 20:10:07 #182
18653 crew  D.
pi_177020716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:07 schreef Gehrman het volgende:

[..]

There is no information with regard to exchanges and/or listings.
As mentioned on the dates above, UTNP will be listed on February 8th.

Maat het ging me meer om wat normaal het geval is :Y
pi_177020738
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Geen idee wat voor project verder! _O- Ik ben een n00b op dit gebied, mij werd geadviseerd die coins te kopen, dus doe ik het. :P
Raar
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 20:11:09 #184
18653 crew  D.
pi_177020755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:09 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Blijkbaar op Cobinhood. Weet alleen niet of het betrouwbaar is.
Ik bedoelde of dat normaal 0:00u is, of gewoon gedurende de dag :Y
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:18:38 #185
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177021078
Straks (nu reclame) Stand van Zaken op Nederland 2 over cryptomillionairs

"joh check je bitshares ff, die is als een gek aan het stijgen"
pi_177021352
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Geen idee wat voor project verder! _O- Ik ben een n00b op dit gebied, mij werd geadviseerd die coins te kopen, dus doe ik het. :P
Davor schijnt ook wel een goede coin te zijn
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 20:26:35 #187
74056 crew  ToT
pi_177021374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:25 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Davor schijnt ook wel een goede coin te zijn
Die is aardig gecrasht! :D
pi_177021385
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Die is aardig gecrasht! :D
Ik zou instappen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 20:27:07 #189
74056 crew  ToT
pi_177021399
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik zou instappen
Meh. :P
pi_177022034
LIEVER FAIIET DAN AJACIED!!!
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:04:54 #193
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_177022625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:25 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Davor schijnt ook wel een goede coin te zijn
Thx, voor 5k gekocht.
pi_177022892
quote:
Ghehe na de 10 keer kijken blijft ie geniaal. Music video 2018 catergory best memes & happiest man alive.
Vakman pur sang
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:21:18 #195
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_177023152
Wat zijn de overeenkomsten tussen:

en

?
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:25:25 #196
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177023275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:21 schreef DemonRage het volgende:
Wat zijn de overeenkomsten tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
?
Highhhhh :B
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:32:40 #197
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177023503
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
Damn, website van Dorado lag 50 minuten plat vanwege de drukte! :D _O_

Lekkere bonus aan coins te pakken! B-)
Hard cap $55 mio, ICO loopt tot mei. Lange tijd om je ethers vast te zetten...
pi_177023555
Nog anderhalf uur tot de wekker van vele spleetogen weer gaat..... doe er je voordeel mee!!!!!
U MAD?
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:36:19 #199
62913 Blik
The one and Only!
pi_177023632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nog anderhalf uur tot de wekker van vele spleetogen weer gaat..... doe er je voordeel mee!!!!!
Verkopen dus?
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:38:09 #200
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177023683
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Verkopen dus?
Nee kopen!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:43:31 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177023827
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
Damn, website van Dorado lag 50 minuten plat vanwege de drukte! :D _O_

Lekkere bonus aan coins te pakken! B-)
Wat is dat nou weer voor een shitcoin :') De hype is real.
pi_177023867
quote:
Thuiskomen en dit zien #genot.
pi_177023965
Icx doet stom
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:51:54 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177024102
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:47 schreef Skv het volgende:
Icx doet stom
Volgens mij heb ik een schelpdieren allergie. Gisteren garnalen op in een overheerlijke spaghetti met pesto dish. Ik jeuk me kapot. ICX heb ik ook in mijn portfolio.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 21:52:31 #205
18653 crew  D.
pi_177024127
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
Damn, website van Dorado lag 50 minuten plat vanwege de drukte! :D _O_

Lekkere bonus aan coins te pakken! B-)
*insert flauwe grap

Voor 1K kopen, dan heb je een gran-dorado :')
pi_177024131
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een schelpdieren allergie. Gisteren garnalen op in een overheerlijke spaghetti met pesto dish. Ik jeuk me kapot. ICX heb ik ook in mijn portfolio.

:{²
_O- _O- _O_
pi_177024204
Bijna 23.00...gaan we dippen of pieken?
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:56:27 #208
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177024255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:54 schreef descon het volgende:
Bijna 23.00...gaan we dippen of pieken?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177024315
quote:
dat filmpje is briljant.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177024356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:54 schreef descon het volgende:
Bijna 23.00...gaan we dippen of pieken?
Dippen!

Buy highhh not sell
Vakman pur sang
pi_177024406
Stijgen natuurlijk. Dippen is voor losers.
pi_177024445
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet.. ;(
Dat antwoord _O-

Nieuwe aanwas van dumb money is er weer, jongens, we kunnen weer omhoog!

:')14.gif
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:04:59 #213
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177024491
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn broer zit in een team met lui die stevige kapitalen in coins steken, en dit was volgens hen een absolute aanrader.
Op Youtube heb ik meerdere mensen er positief over gezien (inclusief Suppoman), dus leek het me wel een gokje waard! :Y
:')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 22:05:05 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177024493
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat antwoord _O-

Nieuwe aanwas van dumb money is er weer, jongens, we kunnen weer omhoog!

:')[ afbeelding ]
Heb op internet gestoan jonguh. Wat wil je nog meer!
pi_177024509
Voor mensen die wat extra moneys willen verdienen. Als je BitCore koopt (BTX) dan kun je je aanmelden voor een Airdrop via hun website voor zover ik weet. Je krijgt dan elke maandag 6% van je totaal ge-airdropped in je wallet. Elke 4 weken komt er 1% bij. Kan best leuk zijn, ik heb er al aardig wat ontvangen. 6% per week, en dan de week daarna weer 6% inclusief de coins die je hebt gekregen. Telt dus snel op, en in maart krijg je dan 7% per week, april 8% etc.
Check it out www.bitcore.cc echt een aanrader wat mij betreft

[ Bericht 16% gewijzigd door metallicelmo op 07-02-2018 22:12:14 ]
pi_177024573
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Verkopen dus?
Ja!!!!! Gaat weer zakken vannacht. Nu verkopen en morgen kopen
U MAD?
pi_177024590
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja!!!!! Gaat weer zakken vannacht. Nu verkopen en morgen kopen
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja!!!!! Gaat weer zakken vannacht. Nu verkopen en morgen kopen
Ik weet één ding zeker, het gaat zakken of dalen.
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 22:14:30 #218
18653 crew  D.
pi_177024697
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:10 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

[..]

Ik weet één ding zeker, het gaat zakken of dalen.
Stijgen is geen optie?
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:15:11 #219
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177024710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:06 schreef metallicelmo het volgende:
Voor mensen die wat extra moneys willen verdienen. Als je BitCore koopt (BTX) dan kun je je aanmelden voor een Airdrop via hun website voor zover ik weet. Je krijgt dan elke maandag 6% van je totaal ge-airdropped in je wallet. Elke 4 weken komt er 1% bij. Kan best leuk zijn, ik heb er al aardig wat ontvangen. 6% per week, en dan de week daarna weer 6% inclusief de coins die je hebt gekregen. Telt dus snel op, en in maart krijg je dan 7% per week, april 8% etc.
Check it out www.bitcore.cc echt een aanrader wat mij betreft
Goed verhaal. Maar de coin brengt niks nieuws voor zover ik zie. :W
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:16:43 #220
62913 Blik
The one and Only!
pi_177024756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:06 schreef metallicelmo het volgende:
Voor mensen die wat extra moneys willen verdienen. Als je BitCore koopt (BTX) dan kun je je aanmelden voor een Airdrop via hun website voor zover ik weet. Je krijgt dan elke maandag 6% van je totaal ge-airdropped in je wallet. Elke 4 weken komt er 1% bij. Kan best leuk zijn, ik heb er al aardig wat ontvangen. 6% per week, en dan de week daarna weer 6% inclusief de coins die je hebt gekregen. Telt dus snel op, en in maart krijg je dan 7% per week, april 8% etc.
Check it out www.bitcore.cc echt een aanrader wat mij betreft
Seems legit...
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:18:02 #221
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177024788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:14 schreef D. het volgende:

[..]

Stijgen is geen optie?
Jawel. De trendline zit tegen de 10k dus morgen wakker worden rond 8500 of 9000 is mogelijk.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:18:58 #222
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177024806
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177024934
Hoe gaat het met de dukaten hier
pi_177024970
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een schelpdieren allergie. Gisteren garnalen op in een overheerlijke spaghetti met pesto dish. Ik jeuk me kapot. ICX heb ik ook in mijn portfolio.

:{²
Gewoon tussen het opduiken van je vochtige dukaten door romige kreeft slobberen.
pi_177025068
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe gaat het met de dukaten hier
Ik kan de bijstand weer in zo.
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:30:44 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177025146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe gaat het met de dukaten hier
Kan alweer een nieuwe ducati kopen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177025177
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe gaat het met de dukaten hier
Moet me wijf weer verkopen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177025178
FUN ^O^
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:32:52 #229
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177025214
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe gaat het met de dukaten hier
Net een pizza besteld bij dorado (handig zo'n space delivery) Nu geduldig aan het wachten tot we steady naar Mars gaan met BTC.
pi_177025300
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Moet me wijf weer verkopen
Ik bied 5 VEN voor een uurtje.
pi_177025331
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Kan alweer een nieuwe ducati kopen
gaan we lekker toeren a matti

ik koop deze

pi_177025335
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik bied 5 VEN voor een uurtje.
Toch mooi $500 eind 2018
pi_177025468
Aziaten worden wakker.
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:45:07 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177025555
Ik ben benieuwd of BTC nu zijn top weer gezien heeft en omlaag gaat (dat zou een bevestiging van de downtrend zijn) of in staat is nog wat door te stijgen. In het tweede geval is de downtrend eindelijk dan gebroken. Hij is wel ver gekomen vanaf de bodem. En snel!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:45:14 #235
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177025560
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:42 schreef DSVM het volgende:
Aziaten worden wakker.
Kunnen die Aziaten niet wakker blijven? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:45:46 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177025578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

gaan we lekker toeren a matti

ik koop deze

Ik hoef geen italiaanse prul. Dan ga ik voor de Duke 790 _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:49:07 #237
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177025672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

gaan we lekker toeren a matti

ik koop deze

Kom graag even met de voetjes op de grond om met jullie een rondje te rijden op de H2R.. of pak ik de Desmosedici rr? Keuzes :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Revolution-NL op 07-02-2018 23:02:21 ]
pi_177025748
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik hoef geen italiaanse prul. Dan ga ik voor de Duke 790 _O_
:') ! overhypte troep

kijk met wat voor concept ze aankwamen en kijk de productieversie

koop dan een mt-09

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 22:54:20 ]
pi_177025821
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:45 schreef LXIV het volgende:
Ik ben benieuwd of BTC nu zijn top weer gezien heeft en omlaag gaat (dat zou een bevestiging van de downtrend zijn) of in staat is nog wat door te stijgen. In het tweede geval is de downtrend eindelijk dan gebroken. Hij is wel ver gekomen vanaf de bodem. En snel!
Dit. Duurt nog wel ff.

pi_177025839
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:16 schreef Blik het volgende:

[..]

Seems legit...
Yup tot nu toe nog geen enkel probleem gehad ermee. Wel een redelijk onbekende coin maar inmiddels staat ie wel in de top100. BitCore is eigenlijk wat BitcoinCash claimt te zijn. BitCore was alleen eerder, niemand had toen nog gehoord over forks begin vorig jaar ofzo. Volgens mij, maar ik weet het niet helemaal zeker, kun je ook nog BitCore claimen via private key omdat het een fork is van Bitcoin uit april 2017 dacht ik. Ik heb dat in elk geval gedaan en ben er zo een beetje mee begonnen. Paar erbij gekocht vorig jaar en dan krijg je er steeds wat meer bij, gaat verder vanzelf, je hoeft je maar één keer aan te melden en dan via de wallet een message te signen op de blockchain ofzo. Wel goed bedacht allemaal en de wallet is ook prima
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:57:21 #241
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177025841
Morgen weten we het waarschijnlijk. Ik ben benieuwd.
pi_177025856
Morgen, de dag des oordeels.
pi_177025857
Nog steeds een beer...
pi_177025872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:57 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Yup tot nu toe nog geen enkel probleem gehad ermee. Wel een redelijk onbekende coin maar inmiddels staat ie wel in de top100. BitCore is eigenlijk wat BitcoinCash claimt te zijn. BitCore was alleen eerder, niemand had toen nog gehoord over forks begin vorig jaar ofzo. Volgens mij, maar ik weet het niet helemaal zeker, kun je ook nog BitCore claimen via private key omdat het een fork is van Bitcoin uit april 2017 dacht ik. Ik heb dat in elk geval gedaan en ben er zo een beetje mee begonnen. Paar erbij gekocht vorig jaar en dan krijg je er steeds wat meer bij, gaat verder vanzelf, je hoeft je maar één keer aan te melden en dan via de wallet een message te signen op de blockchain ofzo. Wel goed bedacht allemaal en de wallet is ook prima
Van wie krijg je er dan meer? Wie is ze aan mijnen?
pi_177025876
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Morgen weten we het waarschijnlijk. Ik ben benieuwd.
Ik hoop dat het goed gaat, maar één of twee goede dagen wegen nog niet op tegen een hele maand van dalingen. Maar wel een goed teken dat alle altcoins nog in leven zijn en gewoon nog meedoen
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:59:17 #246
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177025879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:58 schreef Roellie80 het volgende:
Nog steeds een beer...
Ik zit nog steeds in fiat dus dikke prima :P
pi_177025886
Ik bestel wel een bmw hp2 sport ok?
Vakman pur sang
pi_177025906
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Van wie krijg je er dan meer? Wie is ze aan mijnen?
Ze hebben volgens mij de BitCore munten ge-premined. Klein stukje voor de devs, de rest wordt via airdrop weggegeven, er was dus ook geen ICO ofzo.
pi_177025923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:00 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ze hebben volgens mij de BitCore munten ge-premined. Klein stukje voor de devs, de rest wordt via airdrop weggegeven, er was dus ook geen ICO ofzo.
En wie ondersteunt dan het netwerk en welk incentive is daar? :?
pi_177025937
Azië is wakker!!!!!!
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:02:31 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177025942
ding dong 23:00 mini dipje incoming
pi_177025958
Trezor T weer vertraagd, worden eind februari pas verscheept. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177025970
Vandaag wat mensen van FUN op ICE gesproken.
Interessant, veel interesse van andere bedrijven als ik zo zag.

Maar wel een conservatief wereldje verder, zie de komende tijd nog geen snelle adoptie :+
pi_177025983
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

En wie ondersteunt dan het netwerk en welk incentive is daar? :?
Dat is echt een goede vraag eigenlijk haha
pi_177025986
Ik hoop dat de altcoins eens wat onafhankelijker worden van bitcoin.

Die van mij volgen grotendeels de BTC trend, matig.
pi_177026002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Azië is wakker!!!!!!
En ik ga slapen...zie het morgen ochtend wel weer 😁
pi_177026023
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vandaag wat mensen van FUN op ICE gesproken.
Interessant, veel interesse van andere bedrijven als ik zo zag.

Maar wel een conservatief wereldje verder, zie de komende tijd nog geen snelle adoptie :+
Tof ! :)

Zit je er zelf in of heb je neiging om te speculeren op FUN nadat je daar geweest bent?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:06:03 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vandaag wat mensen van FUN op ICE gesproken.
Interessant, veel interesse van andere bedrijven als ik zo zag.

Maar wel een conservatief wereldje verder, zie de komende tijd nog geen snelle adoptie :+
Denk dat FUN nog even tijd nodig heeft. Veel casinos zullen eerst wachten totdat blockchain meer main stream is geworden voordat zij er in durven te gaan denk ik. Idee is verder goed, reden waarom blockchain een toegevoegde waarde zou hebben is ook solid, maar zal nog wel even duren voordat het geaccepteerd wordt door inderdaad een erg conservatief gokwereld.
pi_177026046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:04 schreef bamibij het volgende:
Ik hoop dat de altcoins eens wat onafhankelijker worden van bitcoin.

Die van mij volgen grotendeels de BTC trend, matig.
Ja die van mij ook heb ik gemerkt, mijn hele portfolio is ongeveer evenveel gedaald in procenten als Bitcoin terwijl ik de boel verspreid heb over 20 verschillende coins
pi_177026081
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:06 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tof ! :)

Zit je er zelf in of heb je neiging om te speculeren op FUN nadat je daar geweest bent?
Zit er zelf al een tijd in, gister m'n positie nog wat versterkt.
Nog enthousiaster geworden door bezoek, wel duidelijk dat het een longterm hold is. :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:09:47 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026090
Alts volgens vooral tijdens dipjes BTC echt 1 op 1. Begin januari was dit niet zo. Natuurlijk had BTC toen ook invloed, maar sinds het halverwege januari minder begon te gaan met BTC zijn de alts gewoon een kopie geworden van BTC.
pi_177026101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Zit er zelf al een tijd in, gister m'n positie nog wat versterkt.
Nog enthousiaster geworden door bezoek, wel duidelijk dat het een longterm hold is. :+
Ah daar heb ik geen problemen mee.
pi_177026166
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat FUN nog even tijd nodig heeft. Veel casinos zullen eerst wachten totdat blockchain meer main stream is geworden voordat zij er in durven te gaan denk ik. Idee is verder goed, reden waarom blockchain een toegevoegde waarde zou hebben is ook solid, maar zal nog wel even duren voordat het geaccepteerd wordt door inderdaad een erg conservatief gokwereld.
Klopt, met het bekende worden van de blockchain zal er ook meer klantvraag naar meer transparantie ontstaan. Zolang dat er niet is is er voor bedrijven weinig incentive om over te gaan, vooral omdat er in die wereld relatief weinig interne motivatie is om wat voor reden dan ook :+
pi_177026193
Verder wel ramgek geworden van de geluids en visuele prikkels op die conferentie ;(
pi_177026226
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Klopt, met het bekende worden van de blockchain zal er ook meer klantvraag naar meer transparantie ontstaan. Zolang dat er niet is is er voor bedrijven weinig incentive om over te gaan, vooral omdat er in die wereld relatief weinig interne motivatie is om wat voor reden dan ook :+
Hoe is de code van FUN? Of is die er nog niet?

Heb mij door wat programmeurs laten vertellen dat het idee van bijv Wagerr 'flawed' is. Moet ze gewoon op hun woord geloven verder, want begrijp er zelf de ballen van.
pi_177026255
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoe is de code van FUN? Of is die er nog niet?

Heb mij door wat programmeurs laten vertellen dat het idee van bijv Wagerr 'flawed' is. Moet ze gewoon op hun woord geloven verder, want begrijp er zelf de ballen van.
FUN en Wagerr zijn wat mij betreft niet echt te vergelijken :P
pi_177026262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

FUN en Wagerr zijn wat mij betreft niet echt te vergelijken :P
Oh, dacht ze allebei een online casinootje wilde zijn.

Heb FUN genegeerd omdat ik er in november al wat moest kopen volgens een maatje van mij, ben nu een beetje zuur. :+

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 23:20:11 ]
pi_177026277
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh, dacht ze allebei een online casinootje wilde zijn.
Wagerr gaat vooral om sports betting en dan front-end, FUN is back-end.

Maar ik moedig mensen aan mij te corrigeren :D
pi_177026282
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:19 schreef Typisch het volgende:
Oh, dacht ze allebei een online casinootje wilde zijn.
FUN is geen casino.
pi_177026287
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wagerr gaat vooral om sports betting en dan front-end, FUN is back-end.

Maar ik moedig mensen aan mij te corrigeren :D
Ahhh
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:21:41 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026297
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh, dacht ze allebei een online casinootje wilde zijn.

Heb FUN genegeerd omdat ik er in november al wat moest kopen volgens een maatje van mij, ben nu een beetje zuur. :+
Wager is een bookmaker (front-end)

FunFair is een platform voor online casinos (back-end). Kunnen hun service verkopen / uitlenen.
pi_177026302
Waarom heeft iedereen trouwens van die kekke quotes onder hun post staan?
  woensdag 7 februari 2018 @ 23:22:05 #273
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177026308
Is Block Chain eigenlijk protocol onafhankelijk? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177026309
Verder moet ik zelf ook vertrouwen op mensen met meer kennis op technisch aspect om in details te gaan :+
pi_177026346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wager is een bookmaker (front-end)

FunFair is een platform voor online casinos (back-end). Kunnen hun service verkopen / uitlenen.
Is FUN open-source?

Want waarom zou een Pokerstars bijvoorbeeld in zee gaan met FUN?
pi_177026352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:21 schreef BakkenKappen het volgende:
Waarom heeft iedereen trouwens van die kekke quotes onder hun post staan?
omdat dat super stoer is als je net post
en nu hoort het er bij
bij mij :)
pi_177026424
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is FUN open-source?

Want waarom zou een Pokerstars bijvoorbeeld in zee gaan met FUN?
De software die ze gaan aanbieden wordt open-source, ja.
Poker is overigens niet hun eerste doel.

En aanbieders kunnen met FUN in zee gaan om volledige transparantie te kunnen bieden op termijn. Waardoor de klant niet meer hoeft te vertrouwen op controles en licenties op schimmige eilanden. Maar zoals ik zei, dan moet er wel een klantvraag ontstaan door het mainstream worden van blockchain.
pi_177026448
Hello internet,

Dis China speakin. China ban Bitcoin!
This time is real!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:31:27 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026467
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is FUN open-source?

Want waarom zou een Pokerstars bijvoorbeeld in zee gaan met FUN?
Volgens mij niet open-source. Insomnia zegt van wel, dan geloof ik dat :P

Reden is vooral dat het transparant is en het gezien kan worden als een service richting je klanten. Je weet dan zeker dat er geen gesjoemeld wordt met software en casino edge niet overdreven groot of groter dan voorgedaan is.

Als je als klant mag kiezen tussen casino waar je vraagtekens bij kan zetten of een casino waarvan je zeker weet dat je win % eerlijk of zoals geadverteerd is dan kies je voor die tweede.
pi_177026480
We dippen weer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177026486
Tevens, zit FOK! wel vol met FUN shills (zoals ik :P) dus vooral ook even ergens anders vragen Typisch :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:33:15 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:32 schreef BakkenKappen het volgende:
Tevens, zit FOK! wel vol met FUN shills (zoals ik :P) dus vooral ook even ergens anders vragen Typisch :P
Ik ben zelf uitgestapt, vind het nog steeds een mooi product, maar echt pas ergens in 2019. Zijn op dit moment leukere coins om in te zitten, vooral voor de kleinere visjes zoals ik :P

Edit: heb wel vooroordelen en voorliefde voor sportsbetting, dus beetje biased toch wel :D
pi_177026512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:31 schreef Kyran het volgende:
Insomnia zegt van wel, dan geloof ik dat :P
Het doel is open-source op termijn. Op moment zijn ze dat nog niet, om het beter te verwoorden.
pi_177026530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Het doel is open-source op termijn. Op moment zijn ze dat nog niet, om het beter te verwoorden.
Maakt niet uit; ik vind het niet erg om nog 2 jaar te moeten werken alvorens met pensioen te kunnen :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:35:53 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026538
Blijf die 23:00 dipjes raar vinden, zijn dat gewoon bots die aan het werk zijn iedere dag?
pi_177026553
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ben zelf uitgestapt, vind het nog steeds een mooi product, maar echt pas ergens in 2019. Zijn op dit moment leukere coins om in te zitten, vooral voor de kleinere visjes zoals ik :P

Edit: heb wel vooroordelen en voorliefde voor sportsbetting, dus beetje biased toch wel :D
Als ik eenmaal instap, stap ik nooit meer uit.

Dit is geschreven vanuit een trein.
pi_177026573
In sportsbetting zie ik dan weer een stuk minder toegevoegde waarde op korte termijn door blockchain.
pi_177026605
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
In sportsbetting zie ik dan weer een stuk minder toegevoegde waarde op korte termijn door blockchain.
Met een goede oracle solution is het toch niks meer dan een smart contractje schrijven?

Moet je wel die goede oracle hebben maar toch.
pi_177026620
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bestel wel een bmw hp2 sport ok?
Zojuist nieuwe wieldoppen voor mn Toyota Starlet besteld.

#hoegaathetmetdedukaten

:'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177026622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:40 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Met een goede oracle solution is het toch niks meer dan een smart contractje schrijven?

Moet je wel die goede oracle hebben maar toch.
Ik vind alleen de waarde voor de gemiddelde gebruiker veel minder groot.
Uiteraard is het er wel.
pi_177026626
23:00 dump uur
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:41:55 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
In sportsbetting zie ik dan weer een stuk minder toegevoegde waarde op korte termijn door blockchain.
Eens. Bij casino spelletjes kan er makkelijk gesjoemeld worden met software. Bij sportsbetting voegt het weinig toe, want de odds zijn openbaar en bekend. Als het je niet bevalt speel je gewoon niet, valt weinig aan te manipuleren, dus voegt blockchain weinig toe.
pi_177026650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik vind alleen de waarde voor de gemiddelde gebruiker veel minder groot.
Uiteraard is het er wel.
Ja je hebt al wel partijen die p2p aanbieden, maar vaak zit daar toch nog een marge/spread in. Die zou je weg kunnen halen bij de vertrouwenspartij.
pi_177026683
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens. Bij casino spelletjes kan er makkelijk gesjoemeld worden met software. Bij sportsbetting voegt het weinig toe, want de odds zijn openbaar en bekend. Als het je niet bevalt speel je gewoon niet, valt weinig aan te manipuleren, dus voegt blockchain weinig toe.
Maar de vraag is: wanneer gaan machtige casino websites dit dan willen?
Dat gaat pas gebeuren als hun gebruikers zoiets hebben van: blockchain is goffetomme veel eerlijker!
Een beetje net als met btc en euro's, dat gaat nog wel even duren. :+
pi_177026692
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:44 schreef Typisch het volgende:
Een beetje net als met btc en euro's, dat gaat nog wel even duren. :+
Niets mis mee.
pi_177026707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Niets mis mee.
Dat is zeker waar.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 23:47:21 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177026711
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar de vraag is: wanneer gaan machtige casino websites dit dan willen?
Dat gaat pas gebeuren als hun gebruikers zoiets hebben van: blockchain is goffetomme veel eerlijker!
Een beetje net als met btc en euro's, dat gaat nog wel even duren. :+
Yup, daarom zeg ik dat ik het niet zie gebeuren voor ergens laat 2019 :P De users moeten dit eerst "eisen", zolang dat het geval niet is blijven de casinos lekker hun eigen ding doen.
pi_177026725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yup, daarom zeg ik dat ik het niet zie gebeuren voor ergens laat 2019 :P De users moeten dit eerst "eisen", zolang dat het geval niet is blijven de casinos lekker hun eigen ding doen.
Of de kleinere casinos die early adopten groeien langzaam de komende jaren tot de grote casinos wel mee moeten cq te laat zijn.
pi_177026731
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Of de kleinere casinos die early adopten groeien langzaam de komende jaren tot de grote casinos wel mee moeten cq te laat zijn.
Is het te betalen voor kleine casino's? Die diensten van FUN?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 23:48:46 ]
pi_177026751
quote:
99s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is het te betalen voor kleine casino's? Die diensten van FUN?

Niente.
pi_177026780
Een reden voor casino's kan ook eenvoud bij regulatie zijn, ironisch dat crypto dat komt doen maar toch, het is voor een toezichthouder makkelijk te verifiëren dat een casino in compliance is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')