abonnement Unibet Coolblue
pi_176993073


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176993083
Nee, dead cat naar 4,5 8-)
Lambo of Rekt
pi_176993091
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:31 schreef EggsTC het volgende:
Nee, dead cat naar 4,5 8-)
Nog alles in usdt staan?
Koning.
pi_176993101
goet? :')
pi_176993113
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:31 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nog alles in usdt staan?
Nee, een bescheiden bedrag. Ik vertrouw tether ook niet, maar de markt ook niet, dus het is kiezen tussne 2 kwaden :')
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:32:37 #6
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_176993117
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sure. BTC is ooit van 30 dollar naar minder dan 50 cent gegaan.
Gaat me meer om de relatief kleine tijdsintervallen tov al die relatief grote dalingen en stijgingen die je nu ziet, eigenlijk.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_176993130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:32 schreef EP3 het volgende:

[..]

Gaat me meer om de relatief kleine tijdsintervallen tov al die relatief grote dalingen en stijgingen die je nu ziet, eigenlijk.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#charts
Moet je zelf maar kijken.. :+
pi_176993142
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176993151
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:33 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:35:08 #10
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:36:10 #11
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176993171
Alleen de bijzonder sterke handen en malloten blijven over op deze manier :D
pi_176993179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:36 schreef SugeLucky het volgende:
Alleen de bijzonder sterke handen en malloten blijven over op deze manier :D
:7
Lambo of Rekt
pi_176993238
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:36 schreef SugeLucky het volgende:
Alleen de bijzonder sterke handen en malloten blijven over op deze manier :D
Ik heb geen bijzonder sterke handen en zit er nog. Dus ik ben een malloot :(
pi_176993257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:40 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik heb geen bijzonder sterke handen en zit er nog. Dus ik ben een malloot :(
Als je er nog in zit heb je sterke handen toch... ik ben wel een maloot, met mn bedrag in usdt nog... hoewel het niet veel is
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:42:36 #15
163650 Greys
pi_176993263
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:36 schreef SugeLucky het volgende:
Alleen de bijzonder sterke handen en malloten blijven over op deze manier :D
En de luie krengen die geen zin hebben om haar btc überhaupt uit de wallet te halen. O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:45:08 #16
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176993308
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:42 schreef Greys het volgende:

[..]

En de luie krengen die geen zin hebben om haar btc überhaupt uit de wallet te halen. O-)
Dat heb ik ook wel ja. Ik vind het zo'n gedoe om al m'n coins naar een exchange te sturen en dan vervolgens om te gaan zetten in BTC en daar dan weer tether voor te kopen. Even los van het feit dat ik tether niet vertrouwen en een exchange ook niet vertrouw met al m'n coins, of een groot deel daar van.

Dan maar gewoon stug vasthouden als een sterke hand of een malloot. Ik weet het soms niet.
pi_176993321
Als die nog even hard doortrekt dan overweeg ik ook om een klein gedeelte in USDT om te zetten.
Koning.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:46:54 #18
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176993342
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:45 schreef tha_dark het volgende:
Als die nog even hard doortrekt dan overweeg ik ook om een klein gedeelte in USDT om te zetten.
Je zit niet op de WC, broeder.
pi_176993382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:45 schreef tha_dark het volgende:
Als die nog even hard doortrekt dan overweeg ik ook om een klein gedeelte in USDT om te zetten.
Ja in principe is 4,5k t naadje maarja.. 6 is in de buurt, maar was het genoeg
Lambo of Rekt
pi_176993390
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je zit niet op de WC, broeder.
Excuses.
Als de ICX dukaten even hard op de billen van mijn vrouw kletteren dan smeer ik mijn borst in met zwitsal om ze als USDT even op mijn chest te laten landen.

:{
Koning.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:50:06 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176993394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:49 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Excuses.
Als de ICX dukaten even hard op de billen van mijn vrouw kletteren dan smeer ik mijn borst in met zwitsal om ze als USDT even op mijn chest te laten landen.

:{
*proest*
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:50:42 #22
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176993400
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:49 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Excuses.
Als de ICX dukaten even hard op de billen van mijn vrouw kletteren dan smeer ik mijn borst in met zwitsal om ze als USDT even op mijn chest te laten landen.

:{
Kijk, dat is tenminste duidelijke taal.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:51:22 #23
131603 Afwazig
Serious business
pi_176993411
Heb nu al een paar crashes meegemaakt maar ik ben gewoon te lui alles naar een exchange te sturen en te verkopen en dan weer in te stappen. Daarnaast heb ik langetermijn vertrouwen in de coins waar ik in zit. Ik hodl waarschijnlijk nog bij een 99% crash :').
pi_176993414
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:51 schreef Afwazig het volgende:
Heb nu al een paar crashes meegemaakt maar ik ben gewoon te lui alles naar een exchange te sturen en te verkopen en dan weer in te stappen. Daarnaast heb ik langetermijn vertrouwen in de coins waar ik in zit. Ik hodl waarschijnlijk nog bij een 99% crash :').
Same! Of nouja te lui, heb gewoon moeite met uit stappen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176993427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:36 schreef SugeLucky het volgende:
Alleen de bijzonder sterke handen en malloten blijven over op deze manier :D
Iron hands meldt.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:52:48 #26
131603 Afwazig
Serious business
pi_176993435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Same! Of nouja te lui, heb gewoon moeite met uit stappen. :P
Ik ook. Ik stap alleen maar in, uitstappen doe ik dezelfde dag dat ik naar de lambodealer ga.
pi_176993457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Same! Of nouja te lui, heb gewoon moeite met uit stappen. :P
Ja, daarom houd ik nu mn main assets weer gewoon aan, VEN en LISK, ik trade met de winst van gister.
Lambo of Rekt
pi_176993469
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ook. Ik stap alleen maar in, uitstappen doe ik dezelfde dag dat ik naar de lambodealer ga.
Ja zo zit ik er ook beetje in.

Heb het vermogen wat het waard is nu totaal niet nodig dus kijk het nog wel +/- 10 jaar aan. Dan koop ik er een letterlijk maanreisje van bij Musk :D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:55:34 #29
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176993492
Musk koopt straks maanreisjes bij ons
pi_176993509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:55 schreef SugeLucky het volgende:
Musk koopt straks maanreisjes bij ons
Als ie zichzelf niet in de fik steekt met zijn gekke vlammenwerper.
pi_176993520
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ook. Ik stap alleen maar in, uitstappen doe ik dezelfde dag dat ik naar de lambodealer ga.
Heb mij nu voorgenomen om bij elke ATH een percentage af te romen. En dan niet om uit te cashen maar op momenten als vandaag weer erin te drukken. Als we ooit weer zo ver komen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:57:41 #32
131603 Afwazig
Serious business
pi_176993540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb mij nu voorgenomen om bij elke ATH een percentage af te romen. En dan niet om uit te cashen maar op momenten als vandaag weer erin te drukken.
Ja dat moet ik misschien ook maar eens doen. Herinner je mij er even aan over een paar maand? :P
pi_176993546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb mij nu voorgenomen om bij elke ATH een percentage af te romen. En dan niet om uit te cashen maar op momenten als vandaag weer erin te drukken. Als we ooit weer zo ver komen.
Moet je dan niet nog een soort regel met jezelf afspreken dat je dat alleen en eenmalig bij een stijging van bijvoorbeeld 5% doet in de afgelopen 24 uur? Anders blijf je bezig als er 5 ATH in een uur worden aangetikt :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:58:09 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176993552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb mij nu voorgenomen om bij elke ATH een percentage af te romen. En dan niet om uit te cashen maar op momenten als vandaag weer erin te drukken. Als we ooit weer zo ver komen.
Dit! Ik baalde ook erg dat ik niks klaar had staan.

Wil vanaf nu deel van winst afromen en in fiat houden om later weer in te kunnen steken + een deel gewoon alvast cashen.
pi_176993560
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ook. Ik stap alleen maar in, uitstappen doe ik dezelfde dag dat ik naar de lambodealer ga.
Kost een beetje Lambo vandaag de dag?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176993571
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:57 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja dat moet ik misschien ook maar eens doen. Herinner je mij er even aan over een paar maand? :P
Komt goed maat.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:59:25 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176993578
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb mij nu voorgenomen om bij elke ATH een percentage af te romen. En dan niet om uit te cashen maar op momenten als vandaag weer erin te drukken. Als we ooit weer zo ver komen.
top bedoel je?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:59:52 #38
131603 Afwazig
Serious business
pi_176993586
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kost een beetje Lambo vandaag de dag?
Omgerekend in absolute aantallen bitcoin is de prijs flink gestegen de laatste week.
pi_176993590
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb mij nu voorgenomen om bij elke ATH een percentage af te romen. En dan niet om uit te cashen maar op momenten als vandaag weer erin te drukken. Als we ooit weer zo ver komen.
Ja maar wat is een ATH?, Stel we bereiken nu een ATH,.. maar hijs nog stijgende, dus de ATH kan ook hoger liggen, blijf je dan per minuut winst afromen? ;)
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:00:17 #40
131603 Afwazig
Serious business
pi_176993594
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar wat is een ATH?, Stel we bereiken nu een ATH,.. maar hijs nog stijgende, dus de ATH kan ook hoger liggen, blijf je dan per minuut winst afromen? ;)
Ik neem aan dat hij zijn persoonlijke ATH in fiat bedoeld.
pi_176993598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:00 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij zijn persoonlijke ATH in fiat bedoeld.
Dat verandert niks aan het punt :P
pi_176993601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb mij nu voorgenomen om bij elke ATH een percentage af te romen. En dan niet om uit te cashen maar op momenten als vandaag weer erin te drukken. Als we ooit weer zo ver komen.
Dat ga ik vanaf nu inderdaad ook doen.
Heb een aantal bedragen in mijn hoofd zitten waarbij ik een gedeelte ga afromen.
En daarvan gebruik ik dan weer 50% voor eventuele investeringen bij dalingen en de andere 50% is winst dat naar mijn spaarrekening gaat.
Koning.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:00:51 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176993603
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:00 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij zijn persoonlijke ATH in fiat bedoeld.
Je eigen ATH heeft al helemaal geen enkele betekenis. Probeer dan een piek in de trend te timen..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:01:06 #44
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176993606
Iedere keer als ik een Rolex sub heb verdiend, ga ik die shit afromen broeder.
pi_176993627
Als ik er nu X euro in pomp zit ik op een persoonlijke ATH in fiat.
pi_176993659
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar wat is een ATH?, Stel we bereiken nu een ATH,.. maar hijs nog stijgende, dus de ATH kan ook hoger liggen, blijf je dan per minuut winst afromen? ;)
Dat moet je zelf maar een beetje bekijken, maar als ik mijn laatste ATH's bekijk zijn er altijd momenten geweest waar ik mooi ff op kon afromen. Dus je bereikt een ATH, room je wat af en dan wacht je gewoon weer een week/2 weken. Meestal valt hij dan zelf lager en stijgt het door, pak je weer een percentage. Daar valt best een weg in te vinden.

Laten we eerst maar weer een ATH behalen, kijk ik dan wel hoe het precies gaat werken. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176993668
Ik room alleen af op Riley Reid
pi_176993670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat moet je zelf maar een beetje bekijken, maar als ik mijn laatste ATH's bekijk zijn er altijd momenten geweest waar ik mooi ff op kon afromen. Dus je bereikt een ATH, room je wat af en dan wacht je gewoon weer een week/2 weken. Meestal valt hij dan zelf lager en stijgt het door, pak je weer een percentage. Daar valt best een weg in te vinden.
Zodra het te snel gaat, ga ik afromen.
Lambo of Rekt
pi_176993678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat moet je zelf maar een beetje bekijken, maar als ik mijn laatste ATH's bekijk zijn er altijd momenten geweest waar ik mooi ff op kon afromen. Dus je bereikt een ATH, room je wat af en dan wacht je gewoon weer een week/2 weken. Meestal valt hij dan zelf lager en stijgt het door, pak je weer een percentage. Daar valt best een weg in te vinden.
Ja dit is wel een vrij solide tactiek. Zou je eigenlijk gewoon een scriptje voor moeten schrijven en voor de gein met een klein bedrag laten draaien.
pi_176993679
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zodra het te snel gaat, ga ik afromen.
Bijv. we doen lang genoeg mee om dat een beetje te beslissen toch? ;)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176993680
Nu alweer over ATHs hebben :')
pi_176993684
Wie is er eigenlijk met dat woord afromen gekomen? _O-
pi_176993686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bijv. we doen lang genoeg mee om dat een beetje te beslissen toch? ;)
Ik hoor je wel zodra het zover is :P
Lambo of Rekt
pi_176993688
Virtual Currencies: The Oversight Role of the U.S. Securities and Exchange Commission and the U.S. Commodity Futures Trading Commission

Live streampje: https://www.banking.senat(...)&utm_campaign=buffer
pi_176993691
Leuk die plannen trouwens hoor jongens. Maar zorg maar eens dat je het echt doet als het goed gaat. :+
pi_176993694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:05 schreef BakkenKappen het volgende:
Wie is er eigenlijk met dat woord afromen gekomen? _O-
Haha ik moet vaak lachen om jou :D
Lambo of Rekt
pi_176993698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:05 schreef Apekoek het volgende:
Nu alweer over ATHs hebben :')
De Lambo's zullen straks ook wel weer voorbijkomen. :D
pi_176993699
Singapore Confirms It Will Not ‘Ban’ Cryptocurrency, Has No ‘Risk Concerns’
https://cointelegraph.com(...)has-no-risk-concerns
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176993702
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik hoor je wel zodra het zover is :P
Voor nu staat het meeste veilig op de Ledger of paper wallets. :P Dus eerst maar een tijdje HODL.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:06:43 #60
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176993705
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef alilami het volgende:
Singapore Confirms It Will Not ‘Ban’ Cryptocurrency, Has No ‘Risk Concerns’
https://cointelegraph.com(...)has-no-risk-concerns
Singapore banned alleen ripple schijnt het
pi_176993715
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Voor nu staat het meeste veilig op de Ledger of paper wallets. :P Dus eerst maar een tijdje HODL.
HODL TOT MOON WANT DE WAVESMAANDEN KOMEN ERWEER AAN

quote:
$4.53 USD (-11.89%)
laat maar ;(
Lambo of Rekt
pi_176993720
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef Typisch het volgende:
Leuk die plannen trouwens hoor jongens. Maar zorg maar eens dat je het echt doet als het goed gaat. :+
Ach joh ik ga dat toch niet doen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha ik moet vaak lachen om jou :D
Mooi zo denk ik :P
pi_176993722
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef Typisch het volgende:
Leuk die plannen trouwens hoor jongens. Maar zorg maar eens dat je het echt doet als het goed gaat. :+
Beetje discipline in vinden. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176993739
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef alilami het volgende:
Singapore Confirms It Will Not ‘Ban’ Cryptocurrency, Has No ‘Risk Concerns’
https://cointelegraph.com(...)has-no-risk-concerns
VS + Singapore = Moon

Where the FUD at?
pi_176993745
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef Typisch het volgende:
Leuk die plannen trouwens hoor jongens. Maar zorg maar eens dat je het echt doet als het goed gaat. :+
Ik heb vorig jaar 60K uitbetaald. :)

Had nu wel meer waard geweest als ik het had laten staan...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:09:17 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176993751
BTC eerst nog naar de 5k USD, zodat ik ff wat VEN goedkoop kan bijkopen.
pi_176993763
quote:
Wat de fuck is er met die stem van die gast die nu spreekt _O-

Die heeft al carnaval gevierd of wat?
pi_176993766
Bestaan er nu nog mensen die panicsellen? Wat voor een droeftoeter ben je dan? Eerst verzuipen en dan verkopen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:10:49 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176993785
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:09 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat de fuck is er met die stem van die gast die nu spreekt _O-

Die heeft al carnaval gevierd of wat?
Rock n roll
pi_176993790
Haha, dat is de broer van de rookvrouw.

pi_176993794
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef Typisch het volgende:
Leuk die plannen trouwens hoor jongens. Maar zorg maar eens dat je het echt doet als het goed gaat. :+
ICX, LISK, VEN, STRAT, ARK, en dat soort coins gaan allemaal nog easy 4 a 5 keer vanaf de ath.

Er is dik veel geld uit de markt getrokken, van 700 naar 300mld... zodra t vertrouwen terug komt in de markt zitten we zo op 1,5T.

En dimmak waarschuwt ons wanneer het eruit te trekken :P
Lambo of Rekt
pi_176993799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:09 schreef Apekoek het volgende:
Bestaan er nu nog mensen die panicsellen? Wat voor een droeftoeter ben je dan? Eerst verzuipen en dan verkopen.
Niet alle sells zijn panicsells
pi_176993803
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:09 schreef Apekoek het volgende:
Bestaan er nu nog mensen die panicsellen? Wat voor een droeftoeter ben je dan? Eerst verzuipen en dan verkopen.
Ja hoor...als je er met teveel inzit.
pi_176993811
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:11 schreef BadVlad het volgende:
Haha, dat is de broer van de rookvrouw.

hey jij bent nog al van de funny video clips... waar kan ik de Dutch Madonna's vinden? :D
pi_176993814
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik room alleen af op Riley Reid
Daar zou ik wel wat dukaten bij op de chest willen leggen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176993823
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ICX, LISK, VEN, STRAT, ARK, en dat soort coins gaan allemaal nog easy 4 a 5 keer vanaf de ath.

Er is dik veel geld uit de markt getrokken, van 700 naar 300mld... zodra t vertrouwen terug komt in de markt zitten we zo op 1,5T.

En dimmak waarschuwt ons wanneer het eruit te trekken :P
Er zat nooit 700 miljard in de markt..
pi_176993831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:09 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat de fuck is er met die stem van die gast die nu spreekt _O-

Die heeft al carnaval gevierd of wat?
Ik dacht eerst dat dit een grap was man. Ik hoorde alleen de stem. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176993840
Binance website spaced hem zwaar, refreshed constant uit zichzelf en ik ben wel/niet ingelogd..wtf.
pi_176993842
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er zat nooit 700 miljard in de markt..
Hoe hoog was de marketcap op 7 januari dan?
Lambo of Rekt
pi_176993851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:11 schreef SMS303 het volgende:

[..]

hey jij bent nog al van de funny video clips... waar kan ik de Dutch Madonna's vinden? :D
Deze? https://vimeo.com/83753129
pi_176993854
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176993857
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe hoog was de marketcap op 7 januari dan?
Dat was de waarde van alle coins * het hoogst betaalde bedrag voor die coin op dat moment

Dat is iets anders dan dat bedrag totaal in de markt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 16:15:54 ]
pi_176993863
ICO = IPO volgens Clayton van de SEC
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:16:09 #85
62913 Blik
The one and Only!
pi_176993867
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar zou ik wel wat dukaten bij op de chest willen leggen.
Welke chest...
pi_176993870
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar zou ik wel wat dukaten bij op de chest willen leggen.
Flinke koersstijgingen
pi_176993882
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat was de waarde van alle coins * het hoogst betaalde bedrag voor die coin op dat moment

Dat is iets anders dan dat bedrag totaal in de markt.
Ik heb het over de marketcap van 700 nanar 300 mld... en ik zeg dus; er is dik geld uitgetrokken. Dus wat is de vraag of de opmerking?

Ook met die stelling klopt mn argument nog?
Lambo of Rekt
pi_176993926
marketcap ath was $813 miljard
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176993938
Waar komt deze coin ineens vandaan? https://coinmarketcap.com/currencies/e-coin/
665% gestegen vandaag
pi_176993939
Christopher Giancarlo heeft wel een goed punt nu _O_

Dankzij crypto hebben veel jongere interesse in financiële markten, rendement, beleggingen, fraude erop en hoe het werkt etc.
pi_176993949
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Christopher Giancarlo heeft wel een goed punt nu _O_

Dankzij crypto hebben veel jongere interesse in financiële markten, rendement, beleggingen, fraude erop en hoe het werkt etc.
Mooi punt ja.

Aardig positief.
pi_176993950
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:20 schreef alilami het volgende:
marketcap ath was $813 miljard
Ja 800 ja, op 7 jan ergens
Lambo of Rekt
pi_176993951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:20 schreef metallicelmo het volgende:
Waar komt deze coin ineens vandaan? https://coinmarketcap.com/currencies/e-coin/
665% gestegen vandaag
Volume van $11.000, dat zegt niks.
pi_176993984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:21 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Volume van $11.000, dat zegt niks.
Niet gezien inderdaad, shitcoin pump
pi_176993986
Ik begin nu toch wel te fomo'en wat betreft de dip kopen..
pi_176994009
Mooi he? Ik hoop eigenlijk dat de hele wereld een dikke FOMO krijgt voor een jaar lang. Ik wil m'n lambo terug
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:24:18 #97
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_176994010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:23 schreef TwztId het volgende:
Ik begin nu toch wel te fomo'en wat betreft de dip kopen..
Idem. :X
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_176994013
Geen koers manipulatie meer vanuit de USA _O_
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176994026
USA USA USA USA USA !!

  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:25:05 #100
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176994028
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb het over de marketcap van 700 nanar 300 mld... en ik zeg dus; er is dik geld uitgetrokken. Dus wat is de vraag of de opmerking?

Ook met die stelling klopt mn argument nog?
Dit is zeer nuttig om eens door te lezen imo

https://www.reddit.com/r/(...)at_is_going_on_here/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:27:48 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176994092
Die kale praat wel geniaal.
pi_176994098
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:27 schreef Kyran het volgende:
Die kale praat wel geniaal.
Jammer van die ziekte van Hedel :(
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:29:08 #103
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176994113
Wat is deze stijging dan opeens?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176994115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:21 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Volume van $11.000, dat zegt niks.
Zou je met een groep Fokkers nog kunnen realiseren dit. Met Geertcoin bijvoorbeeld https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:29:31 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176994121
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar zou ik wel wat dukaten bij op de chest willen leggen.
Welke chest?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176994131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dit is zeer nuttig om eens door te lezen imo

https://www.reddit.com/r/(...)at_is_going_on_here/
thx
Lambo of Rekt
pi_176994136
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is deze stijging dan opeens?
Gaat te hard dit..
Lambo of Rekt
pi_176994156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gaat te hard dit..
Uiteraard, maar dat geldt voor alles in crypto :P

Die dukaten op mijn chest liggen gewoon stabiel.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:31:21 #109
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176994163
Als ie zo hard naar beneden kan, kan ie ook zo hard weer omhoog.
pi_176994167
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gaat te hard dit..
SELL
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:31:44 #111
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176994168
Dit is reactie op VS nu denk ik.
pi_176994175
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:31 schreef SugeLucky het volgende:
Als ie zo hard naar beneden kan, kan ie ook zo hard weer omhoog.
Ben benieuwd , ik vind beiden prima.
Lambo of Rekt
pi_176994177
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dit is zeer nuttig om eens door te lezen imo

https://www.reddit.com/r/(...)at_is_going_on_here/
wat staat er in?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176994187
Sowieso is er naar mijn mening op dit moment een hoop geld aan de zijlijn, personen die stapte uit, net als een aantal hier, om lager weer in te stappen.

Denk dat de FOMO dan toch iets harder inslaat dan met je fiat.
pi_176994195
Gaat mn buy order op 6100USD not worden verzilverd?? :o
/a>
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:28 #116
131603 Afwazig
Serious business
pi_176994202
Staan er hier nog mensen met geld in Tether of fiat om in te stappen?
pi_176994203
Zou wel leuk zijn als het vannacht eens een keer niet compleet weer instort, even een paar dagen langzaam herstel of stabilisatie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176994205
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:32 schreef Ralphmeister het volgende:
Sowieso is er naar mijn mening op dit moment een hoop geld aan de zijlijn, Die stapte uit, net als een aantal hier, om lager in te stappen.

Denk dat de FOMO dan toch iets harder inslaat dan met je fiat.
de winst van gister staat langs de kant, dus ik betaal t uit als hij verder doorstijgt :)
Lambo of Rekt
pi_176994208
Die ETH/EUR springt gewoon van 610 naar 620 in een keer. Slaat nergens op.
pi_176994212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:32 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

wat staat er in?
Geen idee, ik ben gestopt bij "Tomaten planten"
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:56 #121
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176994219
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:32 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

wat staat er in?
Als je het doorleest, weet je het. Ik kan zo'n lap tekst niet samenvatten in een paar regels.
pi_176994231
Ik krijg zelf last van mijn keel door die vent. _O-
pi_176994276
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176994285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:34 schreef BadVlad het volgende:
Ik krijg zelf last van mijn keel door die vent. _O-
Dit ja.

Sowieso gaat het nu over tekorten aan mensen bij SEC en niet meer over crypto.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:36:46 #125
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176994298
Link?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:37:28 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176994311
Kern is duidelijk. Nu lullen ze vooral over hoe ze het gaan aanpakken qua mankracht en kosten. Dat is hun probleem:)
pi_176994315
Hard omhoog zo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176994319
Overwegend positief verhaal iig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176994341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:36 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]
wat heb jij leuke plaatjes zeg
pi_176994348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hard omhoog zo.
BINNEN 3 DAGEN NIEUWE ATH!
Lambo of Rekt
pi_176994349
Wel heerlijk dat knauwende Amerikaans, heb het idee dat ie gewoon met een gun in zijn jasje daar zit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:39:18 #133
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176994351
Kern is dat ze blockchain en crypto willen omarmen. Beetje reguleren, maar geen gekke dingen. Manipulatie van markt en scam ICOs tegengaan.

Prima.
pi_176994353
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:32 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

wat staat er in?
Vanalles.
Maar zonder te openen denk ik vooral de uitleg over dat marketcap niet gelijk staat aan hoeveel geld er in de markt gepompt is. De market cap = totale hoeveeleid crypto's × laatst betaalde bedrag (waarde van die crypto's).

Vb: pietje koopt 1 miljoen bitcoins voor in totaal 1 miljoen. Vervolgens koopt gert 1 bitcoin voor 10 dollar. In totaal zijn er in dit voorbeeld 1 miljoen en 1 bitcoin op de markt (supply) en is de waarde 10 dollar voor 1 bitcoin (laatst betaalt door gert).
De supply (1 miljoen en 1) x de waarde (10) = marketcap (10 miljoen en 10 dollar). Maar er is maar 1 miljoen en 10 dollar in de markt gepompt.

Mind = blown.
pi_176994357
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

BINNEN 3 DAGEN NIEUWE ATH!
WAVESMAAND !!111!!
pi_176994367
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:33 schreef Afwazig het volgende:
Staan er hier nog mensen met geld in Tether of fiat om in te stappen?
Ben vanmiddag ingestapt. Grootste paniek is wel weg, eigenlijk heb ik ook wel lange termijn vertrouwen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176994381
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:33 schreef TwztId het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben gestopt bij "Tomaten planten"
zover was ik ook gekomen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:42:23 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176994417
Even wat Ethers sellen voor Tether zodat ik extra veel laag in kan kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176994434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Even wat Ethers sellen voor Tether zodat ik extra veel laag in kan kopen.
Jij gaat voor de dodekat ipv de nattekat?
Lambo of Rekt
pi_176994435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Even wat Ethers sellen voor Tether zodat ik extra veel laag in kan kopen.
That's it. I call the bottom.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:43:30 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176994447
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij gaat voor de dodekat ipv de nattekat?
Ik verkoop, zodat ik meteen extra veel kan kopen :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176994448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Even wat Ethers sellen voor Tether zodat ik extra veel laag in kan kopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176994451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Even wat Ethers sellen voor Tether zodat ik extra veel laag in kan kopen.
Nu weet ik zeker dat we bij de bodem zijn. Als SKV dit ook nog even doet dan zijn we zeker safe. :+
Koning.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:43:41 #144
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176994452
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:03 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Oke dan pak ik mijn glazen bol even ;)
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:13 schreef TimKuik het volgende:

[..]

6k en vrij vlot daarna (weekje oid) herstel terug naar 8k.
:7
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176994456
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik verkoop, zodat ik meteen extra veel kan kopen :7
Ja dat zeg ik
Lambo of Rekt
pi_176994457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Even wat Ethers sellen voor Tether zodat ik extra veel laag in kan kopen.
Als nattekat eth sellt voor usdt, dan komt er waarschijnlijk een eth ath aan
/a>
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2018 @ 16:43:50 #147
230491 Zith
pls tip
pi_176994458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Even wat Ethers sellen voor Tether zodat ik extra veel laag in kan kopen.
Vanaf 16:42 alleen maar omhoog.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:44:10 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176994468
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik
Meteen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176994469
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:39 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Ben vanmiddag ingestapt. Grootste paniek is wel weg, eigenlijk heb ik ook wel lange termijn vertrouwen
Twijfel nog, het gaat hard omhoog nu..
pi_176994470
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:43 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[..]

:7
chapeau
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:44:35 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176994480
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Vanaf 16:42 alleen maar omhoog.
That's it.

* Nattekat groen ABN ding opzoekt
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176994484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:43 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nu weet ik zeker dat we bij de bodem zijn. Als SKV dit ook nog even doet dan zijn we zeker safe. :+
Oeehhhhhhhhhhhh :D o|O
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176994497
LXIV heeft ons nog een capitulatie beloofd dus we zijn er nog niet.
Koning.
pi_176994512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:45 schreef tha_dark het volgende:
LXIV heeft ons nog een capitulatie beloofd dus we zijn er nog niet.
Roellio80 ook, en die neem ik best serieus.
Lambo of Rekt
pi_176994553
Volgens mij is Satoshi nu wel aan het genieten dat de SEC nu "moet" praten over zijn creatie.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176994558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:45 schreef tha_dark het volgende:
LXIV heeft ons nog een capitulatie beloofd dus we zijn er nog niet.
Ik heb anders de afgelopen dagen thuis behoorlijk lopen capituleren zonder aan mijn dukaten te zitten, ja alleen aan mijn enorme dukaat.
pi_176994561
Gigantische sellwall op 7200
Lambo of Rekt
pi_176994579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:47 schreef ITrade het volgende:
Volgens mij is Satoshi nu wel aan het genieten dat de SEC nu "moet" praten over zijn creatie.
als die niet al lang onder de grond ligt/liggen..
pi_176994580
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Roellio80 ook, en die neem ik best serieus.
En Klaas ook!
/a>
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 16:49:00 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176994601
Ik ben met 25% gestegen vandaag... had vanochtend moeten kopen :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176994602
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Roellio80 ook, en die neem ik best serieus.
Ik neem ze beide zeker serieus.
Heb daarom ook nog klein beetje extra fiat klaar staan voor de eventuele crash.
Mocht die uitblijven dan is het ook goed want dat betekend dat ik weer genoeg winst ga maken.
Koning.
pi_176994611
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:48 schreef TripleZ het volgende:

[..]

En Klaas ook!
Dat is de reden waarom ik nog een beetje fiat langs de zijlijn heb
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:49:38 #163
131603 Afwazig
Serious business
pi_176994615
De bodem is geweest vanaf nu alles weer moon en lambo hier. Bedankt.
pi_176994619
Ik denk dat het ook wel weer gaat dalen hoor. En ooit gaat het ook wel weer stijgen.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:50:09 #165
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176994630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben met 25% gestegen vandaag... had vanochtend moeten kopen :(
Als ik 500 VEN had gekocht, had ik 500 dollar verdiend. :')

Mijn chest is aan het oxideren.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:51:46 #166
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176994669
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:33 schreef TwztId het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben gestopt bij "Tomaten planten"
Jammer, want dat is allemaal behoorlijk zinnig, itt tot die nihilistische après-nous-le-déluge-houding hier.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176994676
Koers NANO/BTC op Binance: 0.012545 BTC - $89.56

Koers NANO/BTC op andere exchanges: 0.00128000 - $9.21

Wat is er met Nano op Binance aan de hand?
pi_176994684
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:51 schreef V. het volgende:
nihilistische après-nous-le-déluge-houding
De wat?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:52:59 #169
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176994702
TheDLavrov twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 14:19:43 The cryptomarkets give amazing buy opportunities now. If you believe in #Bitcoin, #Ethereum, #Litecoin, #Dash, #Ripple, #Zcash - you should think about opening new long positions. But don't forget about proper money management. https://t.co/LtnE4ECAtu reageer retweet
Dmitriy heeft gesproken _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176994707
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:52 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De wat?
"Après nous, le déluge" "After us, the flood"
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176994726
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:53 schreef alilami het volgende:

[..]

"Après nous, le déluge" "After us, the flood"
De tering man, ik eet toch geen baguette met croissant.

Die kids van die gasten die daar nu zitten hebben veel invloed op de markt trouwens.
pi_176994732
My 30 years old niece is a H-O-D-L :')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176994737
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:51 schreef V. het volgende:

[..]

Jammer, want dat is allemaal behoorlijk zinnig, itt tot die nihilistische après-nous-le-déluge-houding hier.
Que?
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2018 @ 16:54:09 #174
230491 Zith
pls tip
pi_176994738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:53 schreef alilami het volgende:
My 30 years old niece is a H-O-D-L :')
pics?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176994746
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:54 schreef Zith het volgende:

[..]

pics?
Giancarlo's niece
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:54:52 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176994754
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:53 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De tering man, ik eet toch geen baguette met croissant.

Die kids van die gasten die daar nu zitten hebben veel invloed op de markt trouwens.
Man o man. Een heerlijke baguette gekocht aan Rue Letort in Paris. Beetje beurre erbij. Weet je hoe volwassen ik was!!!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176994766
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Man o man. Een heerlijke baguette gekocht aan Rue Letort in Paris. Beetje beurre erbij. Weet je hoe volwassen ik was!!!

:{²
Ik vind Frankrijk echt schitterend, alleen zo jammer van al die Fransen die er wonen.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:56:00 #178
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176994779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:51 schreef TourOfData het volgende:
Koers NANO/BTC op Binance: 0.012545 BTC - $89.56

Koers NANO/BTC op andere exchanges: 0.00128000 - $9.21

Wat is er met Nano op Binance aan de hand?
Ik denk dat je naar de ETH koers kijkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176994787
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:51 schreef TourOfData het volgende:
Koers NANO/BTC op Binance: 0.012545 BTC - $89.56

Koers NANO/BTC op andere exchanges: 0.00128000 - $9.21

Wat is er met Nano op Binance aan de hand?
Ik denk dat je op Binance BTC en ETH door elkaar haalt..
pi_176994815
Dingen stijgen behoorlijk. VEN weer boven 3, ICX ook bijna. ETH redelijk steady boven de 600
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176994865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:57 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Dingen stijgen behoorlijk. VEN weer boven 3, ICX ook bijna. ETH redelijk steady boven de 600
3 wat?
3 satoshi?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:01:20 #182
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176994887
To the moon!!!!!
pi_176994888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dit is zeer nuttig om eens door te lezen imo

https://www.reddit.com/r/(...)at_is_going_on_here/
Goed stuk.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:01:52 #184
62913 Blik
The one and Only!
pi_176994893
+35% sinds vanochtend, cryptomadness
pi_176994923
We gaan nog wel een keertje naar beneden. Nu eerst alle FOMO's die instappen.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:03:36 #186
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176994929
Wie heeft z'n bitcoins al verkocht?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176994935
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:03 schreef _--_ het volgende:
Wie heeft z'n bitcoins al verkocht?
Ik.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:04:33 #188
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176994942

Ziet er redelijk gezond uit.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:05:31 #189
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176994961
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik.
Al spijt?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176994962
waar komt deze vandaan

coindesk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:01:53 BIS Chief Slams Bitcoin As Ponzi Scheme and Threat to Central Banks https://t.co/lxZpp7fu12 https://t.co/WTIcPtgCRU reageer retweet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176994973
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:05 schreef _--_ het volgende:

[..]

Al spijt?
Nee hoor, want het is nu veel minder waard.
pi_176994977
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:05 schreef alilami het volgende:
waar komt deze vandaan

coindesk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:01:53 BIS Chief Slams Bitcoin As Ponzi Scheme and Threat to Central Banks https://t.co/lxZpp7fu12 https://t.co/WTIcPtgCRU reageer retweet
[ afbeelding ]
Eerste reactie "the bubble called it a bubble" godverdomme _O-
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:06:30 #193
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176994978
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Nee hoor, want het is nu veel minder waard.
Ik bedoelde dan wie heeft verkocht na de laatste dip. :+
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176994989
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:56 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik denk dat je naar de ETH koers kijkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleek NEO te zijn. En dat laatste heb je goed onthouden. Gelukkig wel, toevallig vandaag alles in BTC omgezet, nadat ik gisteren voor account termination had gekozen :).

Nano elders inkopen, Binance dus.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:07:27 #195
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176994995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:06 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Eerste reactie "the bubble called it a bubble" godverdomme _O-
leemc1982 twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:02:42 @coindesk Dude looks like he Ponzi schemes the buffet line reageer retweet
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176995000
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:05 schreef alilami het volgende:
waar komt deze vandaan

coindesk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:01:53 BIS Chief Slams Bitcoin As Ponzi Scheme and Threat to Central Banks https://t.co/lxZpp7fu12 https://t.co/WTIcPtgCRU reageer retweet
[ afbeelding ]
Hij is zelf een bubbel.
pi_176995012
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:07 schreef _--_ het volgende:

[..]

leemc1982 twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:02:42 @coindesk Dude looks like he Ponzi schemes the buffet line reageer retweet
Jezus :')

Het is zo goedkoop scoren, maar wel grappig.
pi_176995083
pi_176995166
"The tried, trusted and resilient modern way to provide confidence in public money is the independent central bank," Carstens stated, while lauding the protections banks afford consumers and investors.

He also claimed that cryptocurrencies are "not sustainable as money," adding that they fail to meet the "basic textbook definition" of a currency. The volatility of cryptocurrencies, the BIS chief went on, is tolerated mostly by those "who massively evade taxes or launder money."

koekkoek 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_176995203
$20T in 2020 volgens de SEC _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176995209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:21 schreef Atlantis- het volgende:
$20T in 2020 volgens de SEC _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal niet wat er werd gezegd..
pi_176995231
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet wat er werd gezegd..
Weet ik maar alsnog

Ze zeiden dat als crypto in hetzelfde tempo als afgelopen (2?) jaar blijft groeien, dan is het $20T over 2 jaar
pi_176995238
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:23 schreef Atlantis- het volgende:
Ze zeiden dat als crypto in hetzelfde tempo als afgelopen (2?) jaar blijft groeien, dan is het $20T over 2 jaar
Dat zegt dus precies niets.
pi_176995242
ico's worden security's onder strenge toezicht wat ik ervan begrijp....
pi_176995273
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:24 schreef SMS303 het volgende:
ico's worden security's onder strenge toezicht wat ik ervan begrijp....
Amerikaanse ICO's misschien
pi_176995295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dat zegt dus precies niets.
In principe niets inderdaad.

Maar wat horen mensen "crypto naar $20T over 2 jaar!!!" en wat schrijft de media vervolgens "SEC saying crypto could reach a marketcap of $20T within 2 years" en wat doet jan met de pet vervolgens, die koopt weer.
pi_176995330
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Amerikaanse ICO's misschien
Dit vind ik een goede ontwikkeling. De kans op scams wordt kleiner. Mooiste zou zijn als de kansloze projecten ook worden geweigerd....

Hey nu komt mijn complottheorie aan bod (Rusland die een platform nationaliseert om sancties te ontwijken en het verlies in BNP te compenseren) :D
pi_176995334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:28 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

In principe niets inderdaad.

Maar wat horen mensen "crypto naar $20T over 2 jaar!!!" en wat schrijft de media vervolgens "SEC saying crypto could reach a marketcap of $20T within 2 years" en wat doet jan met de pet vervolgens, die koopt weer.
Leuk dat jij jezelf de media vindt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 17:30:54 ]
pi_176995344
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:30 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Dit vind ik een goede ontwikkeling. De kans op scams wordt kleiner. Mooiste zou zijn als de kansloze projecten ook worden geweigerd....

Hey nu komt mijn complottheorie aan bod (Rusland die een platform nationaliseert om het verlies in BNP te compenseren) :D
Is ook de reden dat ik inzet op Russische crypto's. :')
pi_176995350
Morgen even langs bij ICE voor de FunFair booth.
pi_176995519
We gaan wel weer dalen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:45:06 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_176995528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We gaan wel weer dalen.
Nee hoor.
pi_176995661
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176995673
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We gaan wel weer dalen.
Gaan al weer up mattie. 7500 usd b4 acht uur journaal.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:54:21 #215
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176995688
Habamam shilgam
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:58:48 #216
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176995766
Iedereen weer ingekocht en aan boord? We gaan weer geld verdienen! 8-)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176995767
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is ook de reden dat ik inzet op Russische crypto's. :')
Oke... vertel?

Als crypto newbie heb ik voor een groot gedeelte zitten luisteren maar wat zijn we nou echt wijzer geworden van deze zitting?
pi_176995787
abrkn twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:56:22 People in the Bloomberg chat are pumping ICOs/shitcoins during a hearing about stopping people pumping ICOs/shitcoins. @crypto @ShitcoinDotCom https://t.co/ITIwHMm1Hu reageer retweet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176995832
Crypto_Priest twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:54:24 US SENATE HEARING ON BITCOIN: “20 TRILLION MARKETCAP BY 2020?” #good #cryptocurrencynews #bitcoin https://t.co/cpZMihidpw reageer retweet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176995848
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gaan al weer up mattie. 7500 usd b4 acht uur journaal.
Nope, sub 7k incoming.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 18:04:46 #221
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176995865
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nope, sub 7k incoming.
Kap nou! Klaar met dippen.

*shakes fist*
pi_176995877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:05 schreef alilami het volgende:
waar komt deze vandaan

coindesk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 17:01:53 BIS Chief Slams Bitcoin As Ponzi Scheme and Threat to Central Banks https://t.co/lxZpp7fu12 https://t.co/WTIcPtgCRU reageer retweet
[ afbeelding ]
Dus het is tegelijkertijd een Ponzi en een bedreiging voor centrale banken. Dat is knap.

Die reacties trouwens _O- _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176995886
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

als die niet al lang onder de grond ligt/liggen..
Dat zou ook kunnen inderdaad, maar ik denk het niet eigenlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176996220
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:58 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Oke... vertel?

Als crypto newbie heb ik voor een groot gedeelte zitten luisteren maar wat zijn we nou echt wijzer geworden van deze zitting?
Er werden vragen gesteld over de eventuele cryptorubble, waarmee Rusland sancties zou kunnen omzeilen. Als een Russisch project dat voor elkaar krijgt, ben je spekkoper als je tokens hebt van het onderliggende platform.
pi_176996240
Lekker, onder de 7k
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:26:32 #226
62913 Blik
The one and Only!
pi_176996298
Wtf e-coin 4700% vandaag... hoe dan?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:31:32 #227
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176996387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:26 schreef Blik het volgende:
Wtf e-coin 4700% vandaag... hoe dan?
Geen idee.
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_176996403
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er werden vragen gesteld over de eventuele cryptobubble, waarmee Rusland sancties zou kunnen omzeilen. Als een Russisch project dat voor elkaar krijgt, ben je spekkoper als je tokens hebt van het onderliggende platform.
Toen dat besproken werd moest ik net pissen... :P
En over de hele zitting? Was dit een onderzoek-/aanbevelingscommissie?
pi_176996433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:26 schreef Blik het volgende:
Wtf e-coin 4700% vandaag... hoe dan?
laag volume en het aankoopbedrag omgewisseld met aantal vermoed ik...
iemand heeft dus erg veel voor heel weinig coin betaald...
pi_176996461
Ja we zinken weer!!
/a>
pi_176996487
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176996506


yerbkhan twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 03:08:40 guys we are just at the beginning, old bubbles never lie https://t.co/MvacKmJ1yX reageer retweet
Zie datum.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176996555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:37 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]

yerbkhan twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 03:08:40 guys we are just at the beginning, old bubbles never lie https://t.co/MvacKmJ1yX reageer retweet
Zie datum.

[ afbeelding ]
in april een deel verkopen
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176996597
Mensen die nu btc verkopen, wat is er met die lui aan de hand? Die hebben 2 weken of langer niet meer hun blockfolio gezien oid?
pi_176996610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:43 schreef Apekoek het volgende:
Mensen die nu btc verkopen, wat is er met die lui aan de hand? Die hebben 2 weken of langer niet meer hun blockfolio gezien oid?
Hey ik speculeer graag op dit soort momenten ja, ff normaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:46:37 #236
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176996663
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:43 schreef Apekoek het volgende:
Mensen die nu btc verkopen, wat is er met die lui aan de hand? Die hebben 2 weken of langer niet meer hun blockfolio gezien oid?
Ossilococksinum
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_176996674
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:43 schreef Apekoek het volgende:
Mensen die nu btc verkopen, wat is er met die lui aan de hand? Die hebben 2 weken of langer niet meer hun blockfolio gezien oid?
Buy sell, high low.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:50:10 #238
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176996713
En ik maar happy zijn met mijn fiat inzetten op ¤4800. Wacht maar tot we weer in de vrije val doorgaan naar ¤3500 :'(

:7
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:50:41 #239
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176996721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:47 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Buy sell, high low.
_O-
pi_176996725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:43 schreef Apekoek het volgende:
Mensen die nu btc verkopen, wat is er met die lui aan de hand? Die hebben 2 weken of langer niet meer hun blockfolio gezien oid?
Misschien mensen die lager dan 6800usd hebben gekocht en de koers zien zakken sinds de 7500usd? Daytraders?
/a>
pi_176996726
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:50 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar happy zijn met mijn fiat inzetten op ¤4800. Wacht maar tot we weer in de vrije val doorgaan naar ¤3500 :'(

:7
Mwoah, we gaan denk 4K in euro’s aantikken maar dat is het wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176996760
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mwoah, we gaan denk 4K in euro’s aantikken maar dat is het wel.
Dat denk ik ook.
pi_176996800
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:37 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]

yerbkhan twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 03:08:40 guys we are just at the beginning, old bubbles never lie https://t.co/MvacKmJ1yX reageer retweet
Zie datum.

[ afbeelding ]
Naar zitten kijken, damn dit is accuraat. Binnen paar dagen dus weer eerst richting 12k. Ben benieuwd.

En had ik maar eerder zoiets serieus genomen :’)
pi_176996855
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:55 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Naar zitten kijken, damn dit is accuraat. Binnen paar dagen dus weer eerst richting 12k. Ben benieuwd.

En had ik maar eerder zoiets serieus genomen :’)
:') kijk eens naar de schaal
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176997041
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') kijk eens naar de schaal


Ik zie het ff niet.
pi_176997099
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') kijk eens naar de schaal
Uh, je bedoelt dat hij er al met al een maand naast zit? Oid
  dinsdag 6 februari 2018 @ 19:20:08 #247
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176997349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zie het ff niet.
Gvd _O-
pi_176997456
Of deze hadden we ook iets serieuzer kunnen nemen, dan krijgt jesuisdroppie wel gelijk. Nog een klein droppie naar 4,5k: https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/RUhQOl66-Bitcoin-Bubble/
pi_176997694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:24 schreef Apekoek het volgende:
Of deze hadden we ook iets serieuzer kunnen nemen, dan krijgt jesuisdroppie wel gelijk. Nog een klein droppie naar 4,5k: https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/RUhQOl66-Bitcoin-Bubble/
Bring it on!!! Heb de fiats al klaar staan
pi_176997739
https://www.banking.senat(...)estimony-2-6-18b.pdf

Zinnig verhaal dit wel van die hearing. Niet meer dan: er moet een goed regulatory framework komen, maar we staan achter de technologische ontwikkelingen en we zien wat voor meerwaarde het kan hebben. Fijn voer voor in de metro!
pi_176997884
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:35 schreef Dicing het volgende:
https://www.banking.senat(...)estimony-2-6-18b.pdf

Zinnig verhaal dit wel van die hearing. Niet meer dan: er moet een goed regulatory framework komen, maar we staan achter de technologische ontwikkelingen en we zien wat voor meerwaarde het kan hebben. Fijn voer voor in de metro!
Goed nieuws verkoopt niet zo goed in de media
pi_176997917
https://coinmarketcap.com/currencies/e-coin/

Ecoin, zei ik vanochtend nog +50% nu fucking +1200% mooi voorbeeld van pump en dump??

Het heeft zelfs de 280dollar aangetikt. Iemand is heel rijk geworden....




/edit ondertussen al weer 100dollar in paar minuten tijd, 100% pump en dump....maar goed ik ben een leek....

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 19:46:50 ]
pi_176998035
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mwoah, we gaan denk 4K in euro’s aantikken maar dat is het wel.
Zou mooi zijn.
Koning.
pi_176998162
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:40 schreef Syd het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/e-coin/

Ecoin, zei ik vanochtend nog +50% nu fucking +1200% mooi voorbeeld van pump en dump??

Het heeft zelfs de 280dollar aangetikt. Iemand is heel rijk geworden....

[ afbeelding ]


/edit ondertussen al weer 100dollar in paar minuten tijd, 100% pump en dump....maar goed ik ben een leek....
Kijk naar volume, dat is relatief weinig. Totale onzin pump en dump dus.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176998165
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik room alleen af op Riley Reid
:') nooit zo eens geweest
U MAD?
pi_176998177
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:48 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Kijk naar volume, dat is relatief weinig. Totale onzin pump en dump dus.
Ja ik lul ook maar andere forums na :D dus my bad..... wat zien we hier gebeuren dan? :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 19:49:32 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176998197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:37 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]

yerbkhan twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 03:08:40 guys we are just at the beginning, old bubbles never lie https://t.co/MvacKmJ1yX reageer retweet
Zie datum.

[ afbeelding ]
Deze is wel ziekelijk dichtbij hoe het is gelopen als het echt is. Zelfs dip naar 6k staat er op :D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 19:58:55 #258
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_176998464
Ik heb 'm maar ff aangepast:
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:05:06 #259
22565 asco
Los in deze tent
pi_176998641
Gaat naar 8000.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:17:54 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176999024
Ecoin is toch van Mr Robot? :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176999059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:17 schreef Rossdale het volgende:
Ecoin
Haha shit je hebt gelijk :D evil corps :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 20:21:34 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176999134
Die Giancarlo heeft al een cult status op Reddit gekregen zie ik haha _O_
pi_176999483
Vrij tevreden dat ik een derde van mijn ven in icx stopte. Die doet het leuk nu.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176999488
officialmcafee twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 16:05:04 I'm taking my own advice and relaxing for a while. Been perusing Australian websites. Found this gem: https://t.co/9uDqd6wn8g reageer retweet
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2018 @ 20:42:25 #267
230491 Zith
pls tip
pi_176999709
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:40 schreef Syd het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/e-coin/

Ecoin, zei ik vanochtend nog +50% nu fucking +1200% mooi voorbeeld van pump en dump??

Het heeft zelfs de 280dollar aangetikt. Iemand is heel rijk geworden....

[ afbeelding ]


/edit ondertussen al weer 100dollar in paar minuten tijd, 100% pump en dump....maar goed ik ben een leek....
Met dat volume is niemand rijk geworden...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176999726
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:42 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_176999730
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:37 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]

yerbkhan twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 03:08:40 guys we are just at the beginning, old bubbles never lie https://t.co/MvacKmJ1yX reageer retweet
Zie datum.

[ afbeelding ]
Is het mogelijk een afbeelding aan te passen in een oude tweet? Dit is anders echt bizar accuraat.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:49:34 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176999910
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Is het mogelijk een afbeelding aan te passen in een oude tweet? Dit is anders echt bizar accuraat.
Ik denk dat hij het plaatje achter de link heeft aangepast.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177000064
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:21 schreef Kyran het volgende:
Die Giancarlo heeft al een cult status op Reddit gekregen zie ik haha _O_
dat was ook gewoon een held tijdens die hearing.... :D
pi_177000069
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het plaatje achter de link heeft aangepast.
Kan dat? Staat dat niet bij Twitter op ‘n server?
pi_177000145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het plaatje achter de link heeft aangepast.
Sommige mensen hebben soms een goede visie.

“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177000157
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Is het mogelijk een afbeelding aan te passen in een oude tweet? Dit is anders echt bizar accuraat.
Ik betwijfel het.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het plaatje achter de link heeft aangepast.
Onder deze tweet staan ook reacties van een week geleden die nog beweren dat de 6k absoluut niet gaat worden gehaald.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177000162
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het plaatje achter de link heeft aangepast.
Kijk deze link maar eens: https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/RUhQOl66-Bitcoin-Bubble/

Een X aantal mensen heeft het altijd bij het juiste eind
pi_177000215
Lambo
pi_177000238
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') kijk eens naar de schaal
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177000239
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gaan al weer up mattie. 7500 usd b4 acht uur journaal.
Best goede call al zeg ik het zelf.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177000252
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Best goede call al zeg ik het zelf.
Uurtje te laat. Maar verder goed :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:01:22 #280
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177000263
Van FUD naar FOMO :')
Eerst maar eens door de 8.5k.. vooralsnog zit het nu nog in de downtrend bandbreedte
pi_177000265
Renaultlambo
pi_177000284
Wacht eerst maar af, Azië wordt zo wakker
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 21:01:58 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177000288
Fuck, maak ik winst met crypto is mijn account bij een bookmaker leeggeroofd :(
pi_177000316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:01 schreef Kyran het volgende:
Fuck, maak ik winst met crypto is mijn account bij een bookmaker leeggeroofd :(
huh wtf ?!?!?!
pi_177000317
Bookmaker?? Wat doe je daar ook met je duuks
pi_177000338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:01 schreef Kyran het volgende:
Fuck, maak ik winst met crypto is mijn account bij een bookmaker leeggeroofd :(
Wat? Waar?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177000345
-verkeerde topic-
  Eindredactie Games dinsdag 6 februari 2018 @ 21:04:04 #288
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177000354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:01 schreef Kyran het volgende:
Fuck, maak ik winst met crypto is mijn account bij een bookmaker leeggeroofd :(
hoe dan :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 21:04:38 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177000370
Had wat staan bij 1xBet, gebruik die al maanden, nooit problemen gehad. Nu was opeens alles weg. Withdrawal naar account die ik niet ken. Zou sowieso niet moeten kunnen, want ik heb dat nooit gebruikt als deposit optie.

Geen idee hoe / wat. Niks is veranderd verder, password was ook zelfde. Lijkt me sterk dat ze die geraden hebben.
pi_177000376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:04 schreef Kyran het volgende:
Had wat staan bij 1xBet, gebruik die al maanden, nooit problemen gehad. Nu was opeens alles weg. Withdrawal naar account die ik niet ken. Zou sowieso niet moeten kunnen, want ik heb dat nooit gebruikt als deposit optie.
veel euro's ? :(
pi_177000391
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:04 schreef Kyran het volgende:
Had wat staan bij 1xBet, gebruik die al maanden, nooit problemen gehad. Nu was opeens alles weg. Withdrawal naar account die ik niet ken. Zou sowieso niet moeten kunnen, want ik heb dat nooit gebruikt als deposit optie.

Geen idee hoe / wat. Niks is veranderd verder, password was ook zelfde. Lijkt me sterk dat ze die geraden hebben.
aiii.

Veel geld?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 21:06:55 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177000430
Niet super veel, maar toch ¤300, laat juist bijna nooit iets bij bookmakers staan, altijd terug naar mijn Skrill en nu net als er even wat staat .... zucht. Nu aan het chatten om uit te vogelen wtf er aan de hand is.
pi_177000544
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:06 schreef Kyran het volgende:
Niet super veel, maar toch ¤300, laat juist bijna nooit iets bij bookmakers staan, altijd terug naar mijn Skrill en nu net als er even wat staat .... zucht. Nu aan het chatten om uit te vogelen wtf er aan de hand is.
Das zuur pik, hopen dat je het terug kan krijgen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 21:11:33 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177000596
Hoe gaat het ermee?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177000609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Das zuur pik, hopen dat je het terug kan krijgen.
Met fiat heb je daar iig nog een kansje op. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177000673
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Hoe gaat het ermee?
Prima
pi_177000683
Icx gaat lekker moon.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177000684
Weer 24% omhoog in 12 uur tijd XD
pi_177000695
+18.82 %24 hour price
pi_177000841
Lekker broeders, alles in het groen, weer in de winstcijfers. Crypto is een emotionele achtbaan, een soort van vrouwlijk karakter. De stemming kan elk moment omdraaien en nirmand weet waarom.
Vakman pur sang
pi_177000870
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')