abonnement Unibet Coolblue
pi_176971043
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:34 schreef Szura het volgende:
Hij besloot met z’n achterlijke ongeïnformeerde kop ook maar weer te fulmineren over het VK

@realDonaldTrump
The Democrats are pushing for Universal HealthCare while thousands of people are marching in the UK because their U system is going broke and not working. Dems want to greatly raise taxes for really bad and non-personal medical care. No thanks!

Britse minister reageert op de holbewoner

@Jeremy_Hunt
I may disagree with claims made on that march but not ONE of them wants to live in a system where 28m people have no cover. NHS may have challenges but I’m proud to be from the country that invented universal coverage - where all get care no matter the size of their bank balance
Trump zit kennelijk nog te wachten op de 350 miljoen die er na de brexit per week naar de NHS zal gaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_176971240
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:45 schreef Knipoogje het volgende:
Het kan zijn dat hij ineens een helder moment had. 'Waar ben ik nou helemaal mee bezig?'. Want dat is wat de GOP nu doet: Alles uit de kast voor de overwinning, ver over de grenzen heen.
Klinkt als het Ardennen offensief van 1944...
  maandag 5 februari 2018 @ 14:54:14 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176971309
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:50 schreef cynicus het volgende:

[..]

Klinkt als het Ardennen offensief van 1944...
Nu je het zegt..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 14:56:32 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176971353
Of een banzai charge.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:57:23 #205
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176971372
Wat we eigenlijk allemaal al wisten:
https://www.lawfareblog.c(...)p-firing-james-comey
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:02:08 #206
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176971490
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:57 schreef Szura het volgende:
Wat we eigenlijk allemaal al wisten:
https://www.lawfareblog.c(...)p-firing-james-comey
De alarmbellen zullen daar wel keihard hebben gerinkeld. Tijd om bij de GOP eens de alarmbellen te laten rinkelen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176972336
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:54 schreef Nintex het volgende:
Bij hoog en laag is onder ede verklaard dat Trump en zijn campagne niet afgeluisterd waren. FBI agenten hadden Flynn onschuldig verklaard en hij kwam zijn security check door. Even als een berg andere officials.

Pas naderhand is er een verhaaltje verzonnen over Russische inmenging in de campagne.
Interessant is dat de Nunes memo nu juist zonder enige twijfel bewijst dat dat niet waar kan zijn...
Het bewijst nu juist de langere russische infiltratie (al voor Trump opkwam).
tevens bewijst het igg dat in geval van Carter Page de Trump-campagne zelf nooit afgeluisterd werd (de FISA-aanvraag werd toegekend na het moment dat Page officieel daar al vertrokken was)


Voormalig FBI agent en juriste Asha Rangappa die zelf belast was mmet FISA aanvragen heeft een aantal feitelijk vermeldde zaken uit die memo op een rijtje gezet en bewijst heel duidelijk bepaalde dingen die de GOP vermoedelijk niet doorhad dat ze openbaar zouden worden

https://www.washingtonpos(...)m_term=.3d3c5c888b14

aangezien Carter Page een amerikaanse staatsburger is moet er aan stevige voorwaarden voldoen zijn en vrijwel altijd moeten er dus jarenlange observaties gedocumenteerd zijn, er is bekend dat al in 2013 de FBI zelf contact met carter Page opgenomen heeft omdat ze vermoedden dat hij als spion gerecruteerd zou worden en onder verdenking stond...

Om toestemming voor de telefontaps te krijgen moest men aantonen dat dit ook daadwerkelijk opgetreden is, aangezien deze toestemming toegewezen is lijkt dit te bewijzen dat er zeker substantiele contacten tussen Carter Page en rusische officials waren;

de toestemming hem verder af te luisteren werd gegeven vanaf oktober 2016, dat is een maand nadat Page zelf opstapte bj de Trump-campagne, een claim dat de Tump-campagne afgesluiterd is, is zeker niet te bewijzen door te wijzen op het afluisteren van Carter Page....

deze was toen al niet meer daar in dienst;
Wel lijkt het bewijs héél groot... schrikbarend groot zelfs dat trump dus aantoonbaar een rusissche spion in dienst had....
dat bewijst vooral dat het enorm belangrijk is dat hier verder onderzoek naar gedaan wordt en dat de onderste steen boven komt...

Natuurlijk kan het zijn dat Carter Page ook in bv oktober direkte toegang tot de Trump campagne had en veel contacten bleef gebruiken en interne informatie uit de campagne besprak aan de telefoon....
Dat is dan een teken dat het weggaan hooguit voor de schijn was, maar dat kon de FBI verder niet weten.

Juist de Carter Page-zaak onderbouwt vooral de stelling dat de Trump campagne zelf niet afgeluisterd werd door de FBI, maar er wel aantoonbare rusissche infiltratie en russische spionage optrad, die al geinitieerd was ver voordat trump z'n kandidatuur aangekondigd had (al in 2013 is Carter Page vermoedelijk gerecruiteerd door de russen)

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 05-02-2018 16:15:42 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 15:47:35 #208
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176972567
realDonaldTrump twitterde op maandag 05-02-2018 om 15:36:40 Any deal on DACA that does not include STRONG border security and the desperately needed WALL is a total waste of time. March 5th is rapidly approaching and the Dems seem not to care about DACA. Make a deal! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 16:22:30 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176973603
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het is misschien vloeken in de kerk, maar presidentje spelen doet Trump in het nieuwe jaar steeds beter. De lekken zijn minder, de interne chaos is minder, de debiele tweets zijn minder en het standaard Republikeinse beleid dat succesvol in uitvoering wordt gebracht wordt steeds meer. Bovendien heb je natuurlijk ook de gewenningsfactor. Het blijft zoals ik al zei een imbeciel die de Telegraafpuzzel weet op te lossen maar voor de rest verbaast het me niet zo.
Nou......

realDonaldTrump twitterde op maandag 05-02-2018 om 13:39:10 Little Adam Schiff, who is desperate to run for higher office, is one of the biggest liars and leakers in Washington, right up there with Comey, Warner, Brennan and Clapper! Adam leaves closed committee hearings to illegally leak confidential information. Must be stopped! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176973960
realDonaldTrump twitterde op maandag 05-02-2018 om 16:08:51 Representative Devin Nunes, a man of tremendous courage and grit, may someday be recognized as a Great American Hero for what he has exposed and what he has had to endure! reageer retweet
Deze man leeft echt in een parallelle wereld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 februari 2018 @ 16:41:41 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176974041
Dat is de beloning voor loopjongen Nunes: een tweetje van de president. Als een medaille voor de vierdaagse. Wat zal hij trots zijn _O_.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:00:41 #212
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176974455
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:38 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk waar je deze wijsheid vandaan hebt? Heeft een hoog conspiracy gehalte.

[...]

Sancties niet uitvoeren is een veeg teken.
Wat een heerlijke ironie. :') Er kunnen letterlijk 1001 andere redenen zijn dat hij die sancties niet wil uitvoeren. Sterker nog,ik betwijfel of het een beslissing van Trump zelf was. Mensen overschatten nog altijd de echte macht van een President.
quote:
En z’n domheid moeten we ook niet onderschatten.
Ja, een domme man die multimiljardair werd en de verkiezingen wo..

Weet je wat? Laat ook maar. Jullie zijn onverbeterlijk. Als ik hier over 2 jaar terugkom zie ik waarschijnlijk nog steeds hetzelfde zure, hatelijke gebazel. Hopelijk houdt het jullie 's nachts warm.
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 17:04:48 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176974524
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een heerlijke ironie. :') Er kunnen letterlijk 1001 andere redenen zijn dat hij die sancties niet wil uitvoeren. Sterker nog,ik betwijfel of het een beslissing van Trump zelf was. Mensen overschatten nog altijd de echte macht van een President.

Oh. Hij is zwak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 17:07:39 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176974575
De taak van de uitvoerende macht is zorgen dat de wetten worden uitgevoerd. Als Trump dat niet kan of wil doet hij het niet goed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176974745
Opiniestuk van Stephen Blank over Trump' weigering nieuwe sancties te accorderen

Lost in memo frenzy, White House passed on punishing Russia for 2016 meddling

quote:
Lost in the shuffle of the Washington shouting matches over the Russia investigations last week was the fact that the Trump administration missed a great opportunity to impose further sanctions on Moscow.

In 2017, Congress passed the Countering America’s Adversaries Through Sanctions Act by an overwhelming majority and President Trump signed the bill into law. It mandated the administration to provide a list by Jan. 31 of Russian persons and/or entities to be sanctioned for their closeness to the Russian regime as punishment for the aggression in Ukraine and Russia’s incontrovertible intervention in our 2016 elections.

The Treasury Department did not actually draft a list of persons and entities close to President Putin whose sanctioning would present to Russia an unmistakable sign of our serious intent. Instead the Treasury Department, possibly at the last moment, merely repeated a list of Russian oligarchs taken from Forbes.ru and thus displayed its “compliance” with the legislation.

The result was congressional anger, allied dismay, and Russian scorn. Moscow’s stock exchange actually went up after this news showing its derision at the lazy and confused U.S. effort. This action also clearly raised questions in allied capitals as to the seriousness of our anti-Russian position while we are admonishing them to do more against Moscow. This episode — especially in the context of the other news concerning the Nunes memo and Mueller investigations — embodied many of what have long since become negative hallmarks of this administration.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176974922
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een heerlijke ironie. :') Er kunnen letterlijk 1001 andere redenen zijn dat hij die sancties niet wil uitvoeren. Sterker nog,ik betwijfel of het een beslissing van Trump zelf was. Mensen overschatten nog altijd de echte macht van een President.

Er kunnen 1001 redenen zijn maar één daarvan wordt steeds waarschijnlijker:

SethAbramson twitterde op zondag 04-02-2018 om 03:43:01 KEY POINT: The main allegation in Steele's dossier *isn't* that Putin has blackmail on Trump. It's *money laundering*. The claim is Trump took Russian money via shell corporations in exchange for a more favorable Russia policy. And what's Mueller looking at now? Money laundering. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176975224
House GOP: More memos to come

quote:
"The memo" — which pitted the Justice Department against the White House and brought ugly partisan sniping into stark relief — is only the beginning. Republican sources close to Devin Nunes tell me he's assured them there's much more to come.
:X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 17:50:51 #218
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176975383
And tbere was much epic failing.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176975424
quote:
House Intelligence Committee Chairman Devin Nunes (R-Calif.) in a Monday morning interview said there is no evidence former Trump campaign adviser George Papadopoulos met with President Trump, despite a widely disseminated photo of the two sitting around the same table for a meeting.
http://thehill.com/homene(...)-trump-despite-photo

De waarheid boeit niet, voor Nunes. Ik zie wel waarom Trump hem zo mag.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 februari 2018 @ 17:53:43 #220
862 Arcee
Look closer
pi_176975564
quote:
Echt winnen is het ook niet als er geen tegenkandidaten zijn natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 5 februari 2018 @ 18:06:11 #222
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176975699
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Echt winnen is het ook niet als er geen tegenkandidaten zijn natuurlijk.
Kunnen de republikeinen weigeren om iemands kandidatuur namens hen te accepteren of hoe werkt dat?
pi_176976074
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kunnen de republikeinen weigeren om iemands kandidatuur namens hen te accepteren of hoe werkt dat?
Volgens mij kan dat wel, al zit je bij dit soort lokale primaries weer met een wirwar aan eigen regels volgens mij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176976245
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou......

realDonaldTrump twitterde op maandag 05-02-2018 om 13:39:10 Little Adam Schiff, who is desperate to run for higher office, is one of the biggest liars and leakers in Washington, right up there with Comey, Warner, Brennan and Clapper! Adam leaves closed committee hearings to illegally leak confidential information. Must be stopped! reageer retweet
RepAdamSchiff twitterde op maandag 05-02-2018 om 14:58:50 Mr. President, I see you’ve had a busy morning of “Executive Time.” Instead of tweeting false smears, the American people would appreciate it if you turned off the TV and helped solve the funding crisis, protected Dreamers or...really anything else. https://t.co/lVqQRu2Gjl reageer retweet
_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176976611
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een heerlijke ironie. :') Er kunnen letterlijk 1001 andere redenen zijn dat hij die sancties niet wil uitvoeren. Sterker nog,ik betwijfel of het een beslissing van Trump zelf was. Mensen overschatten nog altijd de echte macht van een President.

[..]

Ja, een domme man die multimiljardair werd en de verkiezingen wo..

Weet je wat? Laat ook maar. Jullie zijn onverbeterlijk. Als ik hier over 2 jaar terugkom zie ik waarschijnlijk nog steeds hetzelfde zure, hatelijke gebazel. Hopelijk houdt het jullie 's nachts warm.
Het is een feit dat ie de sancties niet oplegd Heeft. En zowel het huis als de senaat hebben dit met overweldigende meerderheid goedgekeurd, alleen het witte huis doet er niks mee. Maar als het je niet uitkomt is het ineens niet duidelijk of Trump daar zelf wel zeggenschap over heeft..... Tja zo ken ik er ook nog wel een paar. De man zit er tot over z’n oren in. Z’n downfall wordt echt episch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')