abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:28:57 #76
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176727135
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Yeah, sure.
"Dood moeten ze" versus "geen prettige ervaring"
Zoek de verschillen.
Drama - no drama
Duhuuuuuh
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:33:54 #77
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176727232
quote:
3s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:55 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft er een groot knipperend neon bord boven de kassa gehangen. Maximaal 6 items. En dit ook nog eens als Braille op de grond.
Maximaal 6 items, yeah sure, dat zal lekker verschil maken in de rijen bij Ikea. _O-
pi_176727352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:54 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik hou teveel van mn privacy geloof ik (en niet zo van supermarkten in het algemeen) cash en buurtwinkels for the win
Zolang je geen bonuskaart gebruikt, is er niks aan de hand :+ En ja, die kassa’s kunnen ook zonder bonuskaart worden gebruikt. Cash is overrated en buurtwinkels hebben geen assortiment.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_176727369
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is er so erg aan een zelfscankassa bij de Ikea (even afgezien ervan dat Ikea een graftakkekutzaak is)
Wat is er mis met IKEA :o
Al ben ik niet geheel objectief aangezien ik mijn huisje vanaf volgende week donderdag kan gaan inrichten *O*
Ik was al zo blij dat ik mijn eigen huisje heb en nu helemaal nog meer blij dat ik een datum weet en kan gaan organiseren en plannen *O*

@FFT, de woningbouw uiteindelijk kunnen bereiken via de lijn waar je reparaties kunt melden 😎

@MCH, het was duderinnetje die iets zei wat kant noch wal slaat en mij ook verder niks boeit, ik was ook gewoon fijn aan het werken, dus totaal niet popcornwaardig :)

@Kaatje: 😘😘😘 en ook voor alle zieke en manke huisbeestjes hier een 😘

@Borisz: hoe staat het nu met jouw huisje?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176727542
MK, goed nieuws!
Spoilers!
pi_176727675
MK, volgende week donderdag al! *O* (nou ja, 'al' vanaf nu, niet vanaf dat je weet dat je dat huisje krijgt)

The Greatest Showman was wederom leuk *O* Ik vrees dat ik niet nòg een keer kan gaan :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176728499
Goed nieuws MK! Lekker beginnen zo :)

Heb weer heerlijk 2 uur in t zwembad gezeten (aquajoggen, aquarobic en banen zwemmen). Nu hopelijk lekker rozig slapen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_176728946
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:00 schreef Isabeau het volgende:

The Greatest Showman was wederom leuk *O* Ik vrees dat ik niet nòg een keer kan gaan :@
Tuurlijk wel 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_176729006
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:50 schreef PdeHoog het volgende:

Tuurlijk wel 8-)
Nee, dat kan niet, want alleen nog dit weekend in deze bios en ik werk dit weekend :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:08:38 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176729295
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat is er mis met IKEA :o
Al ben ik niet geheel objectief aangezien ik mijn huisje vanaf volgende week donderdag kan gaan inrichten *O*
Ik was al zo blij dat ik mijn eigen huisje heb en nu helemaal nog meer blij dat ik een datum weet en kan gaan organiseren en plannen *O*

@FFT, de woningbouw uiteindelijk kunnen bereiken via de lijn waar je reparaties kunt melden 😎

@MCH, het was duderinnetje die iets zei wat kant noch wal slaat en mij ook verder niks boeit, ik was ook gewoon fijn aan het werken, dus totaal niet popcornwaardig :)

@Kaatje: 😘😘😘 en ook voor alle zieke en manke huisbeestjes hier een 😘

@Borisz: hoe staat het nu met jouw huisje?
Nee hoor, dat was wat je destijds zélf vertelde. Je nam toen je ex in huis omdat hij (voor andere zaken) gezocht werd door de politie. En toen vond jij het een goed idee hem in het blijf-van-mijn-lijf-huis op te nemen. Want hij was veranderd en niemand begreep jou. Wij van de sc al helemaal niet. Dat heb je ons toen nog duidelijk verweten.

Het is natuurlijk leuk om nu een beetje joviaal te doen hier. Lukt zeker als je je pijlen op mij richt hier. Menigeen staat te juichen.

Maar het klopt niet. En je hebt enorm gebruik gemaakt van alle goodwill hier, de afgelopen jaren. Tot aan fysieke opvang thuis. Maar je hebt je gekke ex dus ook meermaals weer in huis gelaten, met gevaar voor andere mensen. Dat mag je niet vergoeilijen of op mijn bordje schuiven. Dat is gewoon best erg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 25-01-2018 00:21:56 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_176729426
:O

Ik kan niet slapen.. werk blijft maar in mijn hoofd rondzeuren. Wel op een leuke manier, maar toch.
Ik zal eens gaan bijlezen. Misschien is dat slaapverwekkend genoeg :P
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:20:52 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176729476
Nou, als de één zegt dat het wel zo is en de andere dat het niet zo is... Het is een openbaar forum dus dat moet terug te zoeken zijn *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176729615
Succes met zoeken Molo :D Er is best een grote kans dat dude haar mening baseert op diverse dm's die ze heeft gekregen over deze zaak :P


quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:43 schreef derLudolf het volgende:
Vrij... Eindelijk.

Het wil maar niet vlotten, het engineeren op de 'hybride' manier. Nog steeds met dezelfde machine bezig, bijna de hele week al. Morgen voor de middag wil ik hem af hebben, dat schijtding en dan morgenmiddag lekker op de 'oude' manier bezig :)
Het klinkt niet slim om je in je stage bezig te houden met een oude manier van werken. Kun je je -ondanks dat het vervelend is - niet beter oefenen in de nieuwe hybride manier?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:24 schreef Myraela het volgende:
Net naar de dierenarts geweest. M'n kat loopt al een maand mank, een maand geleden konden ze niets zien. Nu foto's gemaakt en een gescheurde kruisband. Dat gaat een dure operatie worden.
Sterkte voor de kat én voor je portemonnee.
Ik heb nog nooit voor het dilemma gestaan hoeveel geld ik aan dierenartskosten uit zou geven gelukkig. Weet ook niet zo goed waar mijn grens zou liggen, maar als het echt een flinke klap geld is zou ik er wel even over nadenken.

Fijn dat je in je huis kunt volgende week mk! Hoe wil je het inrichten?

mini hoe tipsy was je? En was O. mee naar de kapper of was je in je eentje op stap?

Ik zag een aantal van deze vandaag: :( . Hopelijk morgen een fijnere dag :*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_176729619
Woningstichting =/ Blijf van mijn lijf dus ik zie niet wat het één met het ander te maken heeft.

Volgens Dude's redenering zou een woningstichting iemand expres een maand extra op een huis laten wachten omdat de vrouw in kwestie mishandeld en bespeeld door haar ex is geweest. Wat een nonsens. Blijf toch niet zo hangen in het verleden.

MK heeft zich ontworsteld aan die mafkees. Overigens geheel tegen alle statistieken en verwachtingen in. Moet ze dan nog steeds virtueel bestraft worden voor wat de meeste vrouwen in haar positie doen, namelijk blijven teruggaan naar zo'n vent? Nee, onze MK verdient wat mij betreft op zijn minst het voordeel van de twijfel. Ondanks haar voorkeur voor foute mannen.

[ Bericht 76% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-01-2018 00:42:25 ]
Spoilers!
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:32:32 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176729647
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:30 schreef Lot_1 het volgende:
Succes met zoeken Molo :D Er is best een grote kans dat dude haar mening baseert op diverse dm's die ze heeft gekregen over deze zaak :P


mini hoe tipsy was je? En was O. mee naar de kapper of was je in je eentje op stap?


Ik ga mooi niet zoeken hoor :D

En kleine baby kan perfect mee naar de kapper :)
Als ze wat groter worden is het wat minder handig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176729998
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woningstichting =/ Blijf van mijn lijf dus ik zie niet wat het één met het ander te maken heeft.

Volgens Dude's redenering zou een woningstichting iemand expres een maand extra op een huis laten wachten omdat de vrouw in kwestie mishandeld en bespeeld door haar ex is geweest. Wat een nonsens. Blijf toch niet zo hangen in het verleden.

MK heeft zich ontworsteld aan die mafkees. Overigens geheel tegen alle statistieken en verwachtingen in. Moet ze dan nog steeds virtueel bestraft worden voor wat de meeste vrouwen in haar positie doen, namelijk blijven teruggaan naar zo'n vent? Nee, onze MK verdient wat mij betreft op zijn minst het voordeel van de twijfel. Ondanks haar voorkeur voor foute mannen.
Volgens mij heeft duderinnetje issues met mij die ze niet privé kan uitspreken.
Ik begrijp het niet zo. Ken haar netals zoals een beetje iedereen hier haar niet in real life :)

Ik ben blij dat ik ben weggekomen van mijn ex en dat was een harde, gevaarlijke en lange weg maar ik heb het gered *O*

En idd ik ben geloof ik tegen alle statistieken in *O*

Wat de woningbouw met een blijf-van-mijn-lijfhuis heeft te maken volgens duderinnetje blijft mij idd ook een raadsel.

Bedtijd nu wel want gewoon weer werken morgen
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176730546
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
buurtwinkels hebben geen assortiment
dus jouw supermarkt heeft beter en meer brood dan mijn bakker? Of groente die gevarieerder is dan de groenteboer op de hoek? Vage shit dat Delft

Bedenk me net dat mijn visboer niet eens een pinapparaat heeft.... wel een bank aan de overkant waar je kan pinnen dat scheelt, maar met je pasje kom je daar niet zo ver dus

[ Bericht 7% gewijzigd door liedetector op 25-01-2018 04:36:23 ]
pi_176731235
Wat had ik daar een hekel aan toen ik nog in jouw buurt (volgens mij) woonde. Elke keer weer naar die pin rennen als ik zonder geld bij de kaasboer was binnengelopen.
Ik hou niet zo van cash.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 06:52:12 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176731269
Cash _O_

Ze hoeven niet te weten wat ik allemaal koop
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 25 januari 2018 @ 07:00:48 #95
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176731284
Cash is irritant, daar moet je voor naar een bank. Uitgaven onder de 20¤ zonder pincode *O*
Siesta & Fiesta!
pi_176731362
Ik haaaaaaaat winkels waar ik niet pinnen kan. }:|

Tevens goeiemorgen :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_176731377
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:30 schreef Lot_1 het volgende:
[..]

mini hoe tipsy was je? En was O. mee naar de kapper of was je in je eentje op stap?

Ik merkte er geen drol van! :D Meevaller dat ik niet meteen omviel ofzo. :7
Wel erg lekkere cider. :9

Ik was in mijn eentje: de kapperszaak = mijn overbuur. O. bleef bij J. thuis, die is deze week nog vrij :)

En ja, een fijnere dag voor jou vandaag! :*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 07:49:52 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176731537
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 07:00 schreef Bramito het volgende:
Cash is irritant, daar moet je voor naar een bank. Uitgaven onder de 20¤ zonder pincode *O*
Tot ¤1000 doe ik zonder pincode
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176731555
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Volgens mij heeft duderinnetje issues met mij die ze niet privé kan uitspreken.
Ik begrijp het niet zo. Ken haar netals zoals een beetje iedereen hier haar niet in real life :)

Ik ben blij dat ik ben weggekomen van mijn ex en dat was een harde, gevaarlijke en lange weg maar ik heb het gered *O*

En idd ik ben geloof ik tegen alle statistieken in *O*

Wat de woningbouw met een blijf-van-mijn-lijfhuis heeft te maken volgens duderinnetje blijft mij idd ook een raadsel.

Bedtijd nu wel want gewoon weer werken morgen
Hoe is het met de kanker van je nieuwe lover dan? Daarover had je het laatst toch.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:31:11 #100
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176731921
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 07:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tot ¤1000 doe ik zonder pincode
Kan je dat zelf bepalen? Dat wil ik ook.
Siesta & Fiesta!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')