abonnement Unibet Coolblue
pi_176640630
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: lunapuella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst: http://wiki.fok.nl/index.php/Nodlijst

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Majo *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 00:12:59 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176646194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:40 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Mijn man zit ook op Fok en kent MaJo van de topics over reizen in Amerika, dus ik kon vanochtend gewoon roepen "MaJo van de muricatopics is eindelijk zwanger!" *O*
:D O+

Wel heel bijzonder om te lezen dat het zelfs bij anderen zo leeft, echt heel lief O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_176646207
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D O+

Wel heel bijzonder om te lezen dat het zelfs bij anderen zo leeft, echt heel lief O+
Geniet! Voel jij je zwanger?
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 00:30:55 #4
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176646565
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D O+

Wel heel bijzonder om te lezen dat het zelfs bij anderen zo leeft, echt heel lief O+
Man van Vivi meldt zich! Gefeliciteerd MaJo! Heel veel succes en plezier de komende tijd!
pi_176653012
Ik open dit topic en lees ZWANGER + MAJO!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 15:17:22 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176654315
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:13 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik open dit topic en lees ZWANGER + MAJO!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
O+ Werd wel eens tijd he? ;) Wie weet gaan we dit keer toch nog eens samen in Z&G posten O+

Trouwens Peace is ook zwanger he! Bijna alle aandacht gaat nu naar mij uit :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_176655143
Bij mij zijn de dijken doorgebroken. Ben misselijk van de buikpijn. En ben ook best wel een beetje sipjes ervan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176655787
:*
Het blijft iedere ronde stom
pi_176657079
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

O+ Werd wel eens tijd he? ;) Wie weet gaan we dit keer toch nog eens samen in Z&G posten O+

Trouwens Peace is ook zwanger he! Bijna alle aandacht gaat nu naar mij uit :@
Ik moet nog verder terug lezen :@
Schudden voor gebruik
pi_176657083
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij mij zijn de dijken doorgebroken. Ben misselijk van de buikpijn. En ben ook best wel een beetje sipjes ervan.
:*
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 18:37:10 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176658777
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij mij zijn de dijken doorgebroken. Ben misselijk van de buikpijn. En ben ook best wel een beetje sipjes ervan.
Dat is balen -O- Hopelijk kun je snel met goede moed weer verder :*

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:16 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik moet nog verder terug lezen :@
Peace heeft het alleen in het andere topic gemeld ;) Het update topic is daarvoor altijd wel handig :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_176659442
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij mij zijn de dijken doorgebroken. Ben misselijk van de buikpijn. En ben ook best wel een beetje sipjes ervan.
Hè, wat stom. :* Verwen jezelf maar extra goed met warme dekentjes, series en veel chocola op de bank.
pi_176659581
Ik meende trouwens laatst een positieve ovulatie test te hebben, maar uiteindelijk bleek 'ie twee dagen later nóg positiever!

Maar precies toen was er weinig gelegenheid voor rommelen. ;) Dat is dus gebeurd met een iets ruimere marge, maar niets is onmogelijk uiteraard. Het zou dus zomaar alsnog kunnen dat er wel iets geraakt is en ik zit nu dus op het wachtbankje tot ergens begin februari. Ik ben heel benieuwd!
pi_176659812
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is balen -O- Hopelijk kun je snel met goede moed weer verder :*

[..]

Peace heeft het alleen in het andere topic gemeld ;) Het update topic is daarvoor altijd wel handig :)
ik ben niet zo goed in 1000 topics lezen en bijhouden :@
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 19:37:55 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176660525
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:14 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik ben niet zo goed in 1000 topics lezen en bijhouden :@
Daarom is het update topic zo handig ;) Als ik een tijdje niet meelees in Z&G (als ik dat te moelijk vond) dan kon ik zo toch bijhouden wie er bevallen zijn ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_176661183
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daarom is het update topic zo handig ;) Als ik een tijdje niet meelees in Z&G (als ik dat te moelijk vond) dan kon ik zo toch bijhouden wie er bevallen zijn ^O^
Ik kijk hier.. en als ik tijd heb: in de 2-4 jarige, draagtopic, speciaalbieren van culinair en sporadisch in CRE :D
Meer trek ik niet :D hahaha updatetopic dekt dat niet ;) Ik vergeet update topic ook 90 van de 100 keer :')

Geen mod materiaal zie je wel :P
Schudden voor gebruik
pi_176664092
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij mij zijn de dijken doorgebroken. Ben misselijk van de buikpijn. En ben ook best wel een beetje sipjes ervan.
:* die teleurstelling is ook gewoon zwaar k*t. Lief zijn voor jezelf deze week. Ik blijf voor je duimen :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_176668019
MaJo *O*

Thinkk-Pinkk :* :*
pi_176668071
Majo wat ongelooflijk geweldig !! O+ Het is je ook zo gegund na zo'n lange tijd *O* :* :*

Hier vanmorgen ook ongesteld geworden (cyclus 27 nu... tov 30 vorige maand).
Knuf Think, hier baalden we beide ook wel een beetje vanmorgen :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 22 januari 2018 @ 09:19:17 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176668329
Think en Priem, wat balen.. -O-

Ik heb gisterenochtend een vroege test gedaan (FF vind dat ik morgen ongesteld word, ik denk zelf ietsje later nav de vorige cyclus met een lf van 17 dagen), maar die was wit.

Vervolgens gisterenavond ontzettend beroerd. Avondeten overgeslagen, hele avond gespuugd, gerild, gebibberd en ontzettende buikpijn gehad man stond al klaar om de huisartsenpost te gaan bellen, ik werd door de pijn nogal slecht aanspreekbaar en uiteindelijk wel redelijk geslapen, maar nog steeds niks gegeten en daar ook geen zin in.

Ik hoop dat ik me snel wat minder gammel en misselijk ga voelen. Ben iig maar niet naar kantoor gegaan, zit thuis op de bank te werken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176668359
Beterschap Tink :* Hopelijk voel je je gauw weer een stuk beter.. Griep zit wel heel erg in het land heb ik het idee momenteel -O-

Waar kun je het beste ovulatietesten halen/bestellen? Willen toch maar eens komende maand gaan ei-spotten just to be sure.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 22 januari 2018 @ 09:23:56 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176668384
quote:
2s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap Tink :* Hopelijk voel je je gauw weer een stuk beter.. Griep zit wel heel erg in het land heb ik het idee momenteel -O-

Waar kun je het beste ovulatietesten halen/bestellen? Willen toch maar eens komende maand gaan ei-spotten just to be sure.
Klackstar op ebay :D

En txs, vind het echt rot om over te geven en heb nu ook echt een droge mond, maar moest vannacht van alleen m'n mond spoelen alweer spugen, dus durf niet zo goed iets te drinken of m'n tanden te poetsen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176668564
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:23 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Klackstar op ebay :D

En txs, vind het echt rot om over te geven en heb nu ook echt een droge mond, maar moest vannacht van alleen m'n mond spoelen alweer spugen, dus durf niet zo goed iets te drinken of m'n tanden te poetsen.
Zorg dat je niet uitdroogt!! Toen ik voedselvergiftiging had, hield ik helemaal niks binnen.. Was om het half uur aan het spugen maar ik moest verplicht drinken om niet uit te drogen.. :@ Hoop niet dat het zo extreem is als wat ik had, maar ook al is het even flink balen, water drinken is wel even belangrijk :*

En thx. Besteld :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_176669289
Beterschap :*
Schudden voor gebruik
  maandag 22 januari 2018 @ 10:42:43 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176669602
quote:
2s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:39 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Zorg dat je niet uitdroogt!! Toen ik voedselvergiftiging had, hield ik helemaal niks binnen.. Was om het half uur aan het spugen maar ik moest verplicht drinken om niet uit te drogen.. :@ Hoop niet dat het zo extreem is als wat ik had, maar ook al is het even flink balen, water drinken is wel even belangrijk :*

En thx. Besteld :)
Ja mam.

Nee grapje, ik snap je punt wel. Ga zo een beschuitje en een venkeltheetje proberen en dan zie ik het wel. Er moet idd wel iets van vocht in.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')