abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 januari 2018 @ 09:34:07 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176514042
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ook in de papieren Tubantia *O*
... Lonaa (27) enzovoort? ;)

Ik was in de war want er stond vlak bij jouw artikeltje een foto van die BH-dame met tekst erdoor, die ook van die golvende donkerrode krullen heeft..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176514075
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ook in de papieren Tubantia *O*
*O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_176514083
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

... Lonaa (27) enzovoort? ;)

Ik was in de war want er stond vlak bij jouw artikeltje een foto van die BH-dame met tekst erdoor, die ook van die golvende donkerrode krullen heeft..
:')

Ja, naam en toenaam. Iets uitgebreider stukje. Met zinnen als 'uitholling van de cultuur' :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 januari 2018 @ 09:40:54 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176514102
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:')

Ja, naam en toenaam. Iets uitgebreider stukje. Met zinnen als 'uitholling van de cultuur' :7
Ja nou ja die kleur sprong er gewoon uit :D

Wel fijn dat ze er iets meer tekst aan spenderen toch?
Vriendin van me is cultuurbobo in regio Tubbergen (e.o.) en die hoort ook alleen maar "snijden snijden snijden" van de politiek.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176514255
Je bent al ff ziek hè Kaatje? -O-
Hoop voor je dat het nu eens weggaat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_176514294
Was het gisteren zo koud? We hebben juist staan zweten in het weiland. Zonnebril op, heerlijk was het.
Spoilers!
pi_176514306
Ik zag net een jongen (backpacker oid) die op blote voeten buiten liep :o kkkkoud!
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 15 januari 2018 @ 09:57:58 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176514329
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Was het gisteren zo koud? We hebben juist staan zweten in het weiland. Zonnebril op, heerlijk was het.
Ik denk dat er sowieso wat regionale verschillen waren, en daarbij was jij denk ik aan het werk, dan voelt het natuurlijk anders dan bij een ommetje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer maandag 15 januari 2018 @ 10:06:44 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176514492
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Was het gisteren zo koud? We hebben juist staan zweten in het weiland. Zonnebril op, heerlijk was het.
's middags in de zon een bos/heide-wandeling gemaakt en heb met jas los gelopen. De wind maakte het wel wat kouder.

Daarna trouwens naar 'Ter Huurne' geweest. Dat blijft toch één van de meest bijzondere plekken die ik ken. Precies op de grens. Een 'supermarkt', viswinkel, hollandsemuziek-cd-winkel, bloemenzaak, patatzaak, restaurant, tankstation, apotheek, drankwinkel en kinderspeeltuin in 1.
Duitsers komen voor de koffie in de supermarkt en de vis en de Nederlanders voor de drank en medicijnen.
Het ziet eruit alsof het in de jaren 80 al een beetje ouderwets was en er komen voornamelijk tokkies. Fascinerend.
  maandag 15 januari 2018 @ 10:09:36 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176514561
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

's middags in de zon een bos/heide-wandeling gemaakt en heb met jas los gelopen. De wind maakte het wel wat kouder.

Daarna trouwens naar 'Ter Huurne' geweest. Dat blijft toch één van de meest bijzondere plekken die ik ken. Precies op de grens. Een 'supermarkt', viswinkel, hollandsemuziek-cd-winkel, bloemenzaak, patatzaak, restaurant, tankstation, apotheek, drankwinkel en kinderspeeltuin in 1.
Duitsers komen voor de koffie in de supermarkt en de vis en de Nederlanders voor de drank en medicijnen.
Het ziet eruit alsof het in de jaren 80 al een beetje ouderwets was en er komen voornamelijk tokkies. Fascinerend.
Wat voor bijzonders kun je bij die apotheek kopen dan dat Nederlanders daarvoor speciaal naar een grens-apotheek gaan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176514638
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat voor bijzonders kun je bij die apotheek kopen dan dat Nederlanders daarvoor speciaal naar een grens-apotheek gaan?
denk meer dat ie drogisterij achtige producten bedoeld, die zijn in Duitsland vele malen goedkoper
  Official ESF Kreviewer maandag 15 januari 2018 @ 10:14:43 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176514665
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat voor bijzonders kun je bij die apotheek kopen dan dat Nederlanders daarvoor speciaal naar een grens-apotheek gaan?
Niets. Het is goedkoop. Maar de verschillen zijn wel steeds kleiner geworden.
Ibu en para zijn er nog steeds wel iets goedkoper.
pi_176514686
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niets. Het is goedkoop. Maar de verschillen zijn wel steeds kleiner geworden.
Ibu en para zijn er nog steeds wel iets goedkoper.
dus toch echt meds? joh Ibu en para koop je hier toch ook voor een drol en een knikker bij de aldi enzo?
pi_176514737
Volgens mij zin ibuprofen en paracetamol hier goedkoper. En veel makkelijker verkrijgbaar, in Duitsland moet je er voor naar de apotheek.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer maandag 15 januari 2018 @ 10:18:44 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176514745
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:15 schreef liedetector het volgende:

joh Ibu en para koop je hier toch ook voor een drol en een knikker bij de aldi enzo?
Het is goedkoop. Maar de verschillen zijn wel steeds kleiner geworden.
Ibu en para zijn er nog steeds wel iets goedkoper.
  Official ESF Kreviewer maandag 15 januari 2018 @ 10:20:03 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176514766
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij zin ibuprofen en paracetamol hier goedkoper. En veel makkelijker verkrijgbaar, in Duitsland moet je er voor naar de apotheek.
Ik weet alleen dat iedereen altijd naar ter Huurne ging omdat de drogist/apotheek daar zo goedkoop is.
Tevens kun je daar om de 1 of andere reden wel gewoon 500 ibu's tegelijk kopen.
pi_176514868
Ik ga nog steeds 1 a 2 keer per jaar naar Duitsland. Maar vooral de drogisterijartikelen zijn hier de laatste jaren een stuk goedkoper geworden. Nou ja, er komen steeds vaker aanbiedingen waarbij het dan dezelfde prijs is als in Duitsland.

Maar ik vind het ook een leuk dagje weg en je koopt daar toch andere producten dan hier dus dat is wel leuk.
Spoilers!
  maandag 15 januari 2018 @ 10:28:30 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176514933
Ah ok, het is dus niet als in zuid-europese landen dat je ook echte medicijnen gewoon vrij over de counter kan kopen.
(Niet dat ik ze wil hebben, ben met een intern ziekenhuisprojectje over medicatie historie bezig, achtergrondinfo is altijd fijn om te hebben)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176514979
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:28 schreef fietsie het volgende:
Ah ok, het is dus niet als in zuid-europese landen dat je ook echte medicijnen gewoon vrij over de counter kan kopen.
(Niet dat ik ze wil hebben, ben met een intern ziekenhuisprojectje over medicatie historie bezig, achtergrondinfo is altijd fijn om te hebben)
Er zijn wel verschillen in. Niet heel groot, maar wel dingen die hier op recept gaan en bijv. in Frankrijk of Belgie wel vrij verkrijgbaar zijn. Maar dat weet ik via een vriendin, niet omdat ik dat zelf haal.
pi_176515017
Onze auto is vorige week voor een beurt weg geweest en sindsdien hebben we problemen met gas geven bij hogere snelheiden. Net hebben een gastje van de garage en ik een proefrit gemaakt waarbij gelukkig het probleem ook optrad. Ik dacht even dat hij hem per direct stil zou zetten en niet meer durfde verder te rijden :D :X ;( Maar het is waarschijnlijk iets met de versnellingsbak of koppeling. Jottem.
  maandag 15 januari 2018 @ 10:34:40 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176515043
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:33 schreef Puala het volgende:
Onze auto is vorige week voor een beurt weg geweest en sindsdien hebben we problemen met gas geven bij hogere snelheiden. Net hebben een gastje van de garage en ik een proefrit gemaakt waarbij gelukkig het probleem ook optrad. Ik dacht even dat hij hem per direct stil zou zetten en niet meer durfde verder te rijden :D :X ;( Maar het is waarschijnlijk iets met de versnellingsbak of koppeling. Jottem.
Niet zoiets sufs als een vloermat die je dan onder het pedaal klem hebt of iets anders low-tech?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176515087
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet zoiets sufs als een vloermat die je dan onder het pedaal klem hebt of iets anders low-tech?
Nou het is raar. Het is niet continu, maar af en toe. En je merkt het vooral met hogere snelheden (>70 km/u) bij het gas geven. Dan gaat de motor loeien, je ziet de toerenteller een uitschieter maken en weer terugzakken. Maar je blijft wel op snelheid of versnelt. Maar doordat hij zo loeit durf je ook niet goed door te gaan met gas geven. Op de cruise control heb je geen klachten, want wat was zaterdag mijn oplossing om de snelweg te kunnen blijven rijden.
pi_176515263
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Was het gisteren zo koud? We hebben juist staan zweten in het weiland. Zonnebril op, heerlijk was het.
Zelf aan het werk zijn is een stuk minder koud dan stilzitten terwijl de wind met 100km/u langs je gaat :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176515292
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:19 schreef mjan het volgende:

Kou valt alleszins mee! *O*

[..]

Gisteren 40 minuten onder de douche gestaan om weer op te warmen na een halve dag buiten te zijn geweest, alles tintelde :D
Drie dagen buiten gelopen met thermo onder de kleren. Scheelt nogal.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176515321
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:29 schreef mjan het volgende:
DP: Vive Aviva! :s)
Even je excelbestand er bij gepakt? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')