abonnement Unibet Coolblue
pi_176381480
Ik zit met een thaise vrouw en kind in de trein en de tien minuten die ik met ze meereis krijgt dat kind altijd twee uit elkaar geplukte croissantjes, dus alleen het binnenste :r #treinleven
pi_176381724
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Welkom Aure btw O+
Haha hooii! ik kreeg een berichtje van Sun en toen dacht ik, even snel spieken en toen zag ik Lein over een sportschool praten en wij wonen in dezelfde stad dus wilde ik weten waarrr :')

@vanyel, mijn SC tijd hier is jaaaaaaaren geleden. 2008-2010 ofzo denk ik. Dus het kan wel kloppen dat je mij hier nooit ziet ;) maar er posten wel echt nog veel dezelfde mensen :D
pi_176381900
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 07:46 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Goitske is onze Heel Holland Bakt Bakster.
Of je bedoelt dat ze nooit eerder sculden?
SCul. Ik 'ken' Goitske wel van OUD, maar doe niet aan HHB dus dat had ik totaal gemist.

Viel me al op dat niemand reageerde met lijstjes etc, maar dat lag dus aan mij :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176381923
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:11 schreef Aure het volgende:
@vanyel, mijn SC tijd hier is jaaaaaaaren geleden. 2008-2010 ofzo denk ik. Dus het kan wel kloppen dat je mij hier nooit ziet ;) maar er posten wel echt nog veel dezelfde mensen :D
Toen was ik hier idd nog niet.
Andere krochten van FOK.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:27:03 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176381953
Gezellig hoor, nieuwe gezichten. Welkom enzo :W
Spoilers!
pi_176382159
Jooonges! Vannacht woest op mezelf omdat ik in slaap viel bij het bijlezen na een drukke dag en en en en en nog niiiiiikss?!?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176382236
Eigenlijk wil ik in bed blijven tot minilot een update doet.

Maar ook 1000 dingen te doen. Keuzes keuzes keuzes.....
pi_176382257
Vandaag is de dag! Moet wel. Hoop het ook voor mini ;)

Ik moet ff bikkelen. Viel pas rond half 2 in slaap. Gaat nu nog wel, instortmoment komt later op de dag. Gelukkig niks vanavond.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_176382322
Maar Lein, FFT, hoe gaat het met jullie?

Woon je nog steeds daar waar ik ooit ben geweest Lein?
pi_176382498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:04 schreef Aure het volgende:
Maar Lein, FFT, hoe gaat het met jullie?

Woon je nog steeds daar waar ik ooit ben geweest Lein?
Ja ik woon daar nog. Er zijn geen, ik herhaal géén, concrete plannen om te verkassen. En op je vraag hoe t gaat antwoord ik binnenkort via DM als m'n pity party for one over is :*
pi_176382557
Update! Vliezen zijn vanmorgen rond half zes vanzelf gebroken. Wel nog maar vier centimeter ontsluiting. Het schiet dus nog steeds niet enorm op. Ik voel me er prima onder, verloskundigen vrezen wel voor potentiële verzuring baarmoederspieren bij toch al heel lang weeën, dus begin van de middag verdere evaluatie. :O Ik puf intussen vrolijk voort en hartslag kind is ook gewoon nog in orde ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:24:05 #262
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176382570
Een update O+

Binnen nu en 24 uur heb je sowieso een kindje Mini O+

Veel succes :%
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_176382571
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja ik woon daar nog. Er zijn geen, ik herhaal géén, concrete plannen om te verkassen. En op je vraag hoe t gaat antwoord ik binnenkort via DM als m'n pity party for one over is :*
Is goed hoor, kunnen ook koffie drinken als je zin hebt. Ik woon tegenwoordig in het centrum dus we zitten redelijk bij elkaar in de buurt! :*
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:25:11 #264
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176382588
Is Karsten nog steeds niet op de wereld?

Nee dus
Siesta & Fiesta!
pi_176382599
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja die zag ik ook ineens zwangert te wezen in OUD :o
Dat was best een schok ja :Y O+

Goedemorgen :s)
pi_176382605
Jeuhhhh *O* een update. Nog maar 4 cm, oef

Wat heerlijk dat je er zo relaxed onder bent. Nu hopen dat de centimeters snel meer worden!
We have far more in common than that which devides us..
pi_176382606
Pittig mini, maar je klinkt er rustig onder. Hopelijk duurt het nu niet lang meer!
pi_176382624
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:24 schreef Aure het volgende:

Is goed hoor, kunnen ook koffie drinken als je zin hebt. Ik woon tegenwoordig in het centrum dus we zitten redelijk bij elkaar in de buurt! :*
Oh nou wat een leuk idee! Binnenkort :Y
pi_176382632
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:23 schreef minilot het volgende:
Update! Vliezen zijn vanmorgen rond half zes vanzelf gebroken. Wel nog maar vier centimeter ontsluiting. Het schiet dus nog steeds niet enorm op. Ik voel me er prima onder, verloskundigen vrezen wel voor potentiële verzuring baarmoederspieren bij toch al heel lang weeën, dus begin van de middag verdere evaluatie. :O Ik puf intussen vrolijk voort en hartslag kind is ook gewoon nog in orde ^O^
Jij kan dit :Y

En gnork vanwege zure baarmoederspieren mhehehe :')
pi_176382636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:23 schreef minilot het volgende:
Update! Vliezen zijn vanmorgen rond half zes vanzelf gebroken. Wel nog maar vier centimeter ontsluiting. Het schiet dus nog steeds niet enorm op. Ik voel me er prima onder, verloskundigen vrezen wel voor potentiële verzuring baarmoederspieren bij toch al heel lang weeën, dus begin van de middag verdere evaluatie. :O Ik puf intussen vrolijk voort en hartslag kind is ook gewoon nog in orde ^O^
Damn, niet moe inmiddels??
Hopen dat het nu dan toch echt een beetje vaart gaat maken :)

Hoe lang mag een kindje eigenlijk 'droog' liggen? Ik ben zelf met een keizersnede geboren omdat ik te lang droog lag en er nog steeds geen ontsluiting was na een zeer vermoeiden 24 uur voor mijn moeder.. Weet niet precies hoe lang hoor, maar het duurde iig te lang allemaal :Y
pi_176382642
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:11 schreef Aure het volgende:

[..]

Haha hooii! ik kreeg een berichtje van Sun en toen dacht ik, even snel spieken en toen zag ik Lein over een sportschool praten en wij wonen in dezelfde stad dus wilde ik weten waarrr :')

@vanyel, mijn SC tijd hier is jaaaaaaaren geleden. 2008-2010 ofzo denk ik. Dus het kan wel kloppen dat je mij hier nooit ziet ;) maar er posten wel echt nog veel dezelfde mensen :D
O+ :W
Volgens mij kwamen wij hier ongeveer gelijk binnen toen :Y
pi_176382754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:23 schreef minilot het volgende:
Update! Vliezen zijn vanmorgen rond half zes vanzelf gebroken. Wel nog maar vier centimeter ontsluiting. Het schiet dus nog steeds niet enorm op. Ik voel me er prima onder, verloskundigen vrezen wel voor potentiële verzuring baarmoederspieren bij toch al heel lang weeën, dus begin van de middag verdere evaluatie. :O Ik puf intussen vrolijk voort en hartslag kind is ook gewoon nog in orde ^O^
Hij heeft niet bepaald de vaart van zijn moeder.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176382795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:35 schreef mjan het volgende:

[..]

Hij heeft niet bepaald de vaart van zijn moeder.
Ik kan de ironie hiervan wel waarderen :Y O-) maar hoop oprecht dat hij een beetje peper in zijn reetje gaat krijgen voor Mini ;)
pi_176382816
Och, mini. Lange adem!

Je kan het *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176382938
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:35 schreef mjan het volgende:

[..]

Hij heeft niet bepaald de vaart van zijn moeder.
:D Of het is de stilte voor de storm. Als hij er eenmaal is, dan z'n ouders flink bezig houden
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')