abonnement Unibet Coolblue
pi_175906906
Half depressieve collega had vandaag een 2 uur durend gesprek met manager en komt morgen werken en zegt dat ie weer vrolijk is *O*

Nou ja, hij is een halve dag weg ongeveer omdat ie op een pakketje moet wachten :') Maar toch!
En morgenavond is de deadline dat ik m'n kerstmenu moet weten.
Zoek nog een voorgerecht en een aardappelgerecht die niet in de oven moet. Een lekkere puree ofzo.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175907242
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Notting Hill O+ eerste afspraakje met mijn beste vriend die bezig was mijn vriendje te worden gingen we erheen in de bios. Ik was zo verliefd O+

Dat is dus al 18 jaar geleden }:|

Ik vind haar ook prachtig in die film hoor.
Deze vrouw :Y

Hoe oud was je toen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175907298
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Half depressieve collega had vandaag een 2 uur durend gesprek met manager en komt morgen werken en zegt dat ie weer vrolijk is *O*

Nou ja, hij is een halve dag weg ongeveer omdat ie op een pakketje moet wachten :') Maar toch!
En morgenavond is de deadline dat ik m'n kerstmenu moet weten.
Zoek nog een voorgerecht en een aardappelgerecht die niet in de oven moet. Een lekkere puree ofzo.
Dat gaat wel heel makkelijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 21 december 2017 @ 22:56:49 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175907327
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat gaat wel heel makkelijk.
Zo werkt dat toch O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175907484
Gut, nieuwe trailer seizoen 4 Black Mirror :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175907516
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Half depressieve collega had vandaag een 2 uur durend gesprek met manager en komt morgen werken en zegt dat ie weer vrolijk is *O*

Nou ja, hij is een halve dag weg ongeveer omdat ie op een pakketje moet wachten :') Maar toch!
En morgenavond is de deadline dat ik m'n kerstmenu moet weten.
Zoek nog een voorgerecht en een aardappelgerecht die niet in de oven moet. Een lekkere puree ofzo.
Puree van knolselderij! Lekker! Je kunt een trio of kwartet maken. Aardappel met knoflook en kaas, selder met karwij, pastinaak met venkel, wortel met komijn. Kun je heel sjiekig op een bird spuiten, of in een bak kwakken. Blijft lekker.

Voorgerecht: eendenborst met cranberry en sinaasappel, lekker klassiek. Of peer met gorgonzola. Een paté met toast en een compote van ui oid.
Whatever...
pi_175907547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Gut, nieuwe trailer seizoen 4 Black Mirror :9
Het is te goed, te gruwelijk. Kan het niet kijken.

Komt door dat fietsverhaal met die donkere jongen. Hartverscheurend vind ik het.
Whatever...
pi_175907643
Wat was jullie favoriete Black Mirror verhaal trouwens? Ik vond die met die bijen zo :o :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175907797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat was jullie favoriete Black Mirror verhaal trouwens? Ik vond die met die bijen zo :o :X
Ik heb wel een zwak voor de allereerste ooit, National Anthem, met het varken. O+

En ik vind White Bear heel sterk.

En van het derde (maar mindere) seizoen Shut Up and Dance het beste. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175907903
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:01 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Komt door dat fietsverhaal met die donkere jongen. Hartverscheurend vind ik het.
Shut up and Dance is dat inderdaad.

Verrukkelijk goed! En onaangenaam. En goed. En akelig. Maar vooral goed. O+

#fan
Let me see you stripped down to the bone
pi_175907931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Gut, nieuwe trailer seizoen 4 Black Mirror :9
Nog maar een paar dagen! Aaaaaaa!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175907959
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef minilot het volgende:

Ik heb wel een zwak voor de allereerste ooit, National Anthem, met het varken. O+

En ik vind White Bear heel sterk.

En van het derde (maar mindere) seizoen Shut Up and Dance het beste. :)
Wat las ik toch ooit over die aflevering. Dat het gebaseerd was op een verhaal uit het echte leven. Argh. Klok-klepel. Maar die was op zich wel boeiend. Hoe ver ga je.

edit: Dit misschien? _O-
quote:
In a bizarre twist, British Prime Minister David Cameron was accused in 2015 -- nearly four years after the "Black Mirror" episode aired -- of putting "a private part of his anatomy in a dead pig's mouth" while a student. Cameron publicly denied it.


[ Bericht 19% gewijzigd door Isabeau op 21-12-2017 23:18:05 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175908017
Ik moest Shut up and Dance even opzoeken, maar die was idd erg naar. Arm joch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175908068
En die met de dames in het verpleeghuis heel erg ontroerend O+ Enige waar ik een traantje bij heb gelaten op het eind. Omdat het zo mooi was. Beetje vreemde eend in de bijt bij Black Mirror wat dat betreft :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175908387
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:16 schreef Isabeau het volgende:
En die met de dames in het verpleeghuis heel erg ontroerend O+ Enige waar ik een traantje bij heb gelaten op het eind. Omdat het zo mooi was. Beetje vreemde eend in de bijt bij Black Mirror wat dat betreft :D
Ja, dat was een lief en zoetsappig happy end. :) Wel een heel mooi gemaakte en uitstekend geacteerde aflevering, maar voelde als ver buiten het toch wel veelomvattende Black Mirror-universum.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175908468
Ik heb ze trouwens laatst allemaal eens herbekeken omdat het broertje van J. ze nog nooit gezien had en hoewel ik destijds bij de eerste keer Fifteen Million Merits niet zo boeiend vond, vond ik juist die echt heel tof bij de tweede keer zien. Dus dat is ook nog wel een favoriet. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door minilot op 21-12-2017 23:44:32 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_175908664
Wekk genre is Black Mirror? En allemaal losse verhalen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Lucky_Strike op 21-12-2017 23:41:49 ]
Spoilers!
  Moderator donderdag 21 december 2017 @ 23:32:19 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175908867
Kerstvakantie is begonnen hoor :9

Nagelhout. Luchtgedroogde en gekruide ossenhaas



En een mooie schenk
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175908934
Black Mirror moeten we ook echt aan beginnen
Maar nu eerst een week Serious Request en daarna Top 2000.
  Moderator donderdag 21 december 2017 @ 23:39:33 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175909191
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef Sarabi het
Maar nu eerst een week Serious Request
Sterkte
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175909273
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:24 schreef minilot het volgende:
Ik heb ze trouwens laatst allemaal eens herbekeken omdat het broertje van J. ze nog nooit gezien had en hoewel ik destijds bij de eerste keer Fifteen Million Merits niet zo boeiend vond, vond ik juist doe echt heel tof bij de tweede keer zien. Dus dat is ook nog wel een favoriet. :)
Oh, die vond ik diep tragisch. Direct al.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175909279
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Sterkte
Niet nodig O+ we vermaken ons goed
pi_175909299
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wekk genre is Black Mirror? En allemaal losse verhalen?
Ja, losse verhalen. Dystopische science fiction? Geen idee hoe het genre wordt omschreven.

Imdb zegt: A television anthology series that shows the dark side of life and technology.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175910005
The Following vond ik toch wel een van de betere series van de afgelopen jaren :7
pi_175910021
Oh serious request.. Dit is misschien de eerste keer dat ik er echt nog 0,0 van heb meegekregen :7

En dan ben ik nog thuis ook :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')