abonnement Unibet Coolblue
pi_176477755
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:58 schreef g.popovici het volgende:
Hi
I recommand for all GearBest's buyers to check their parcel on:

Priority line (you can see before the parcel arrive in UK): http://www.faryaa.com/user/index/package-refer/type/track

After the parcel arrive in UK: http://www.dpd.co.uk/index.jsp

Other type of shipping method: https://www.17track.net/en

I'm waiting for the next parcel fron GearBest:

Order on: 23.11
DPDUK1: Dec 06, 2017 15:21:49 PM PST
Tracking Number: 5147151094 By Update: Dec 06, 2017 15:21:49 PM PST

@GearBest

Did you know if I can receive a 5%compensation for 45 days without update or in 20 Jan, I should ask for it? (06.12 + 45days = 20.01)
Thanks!

@gearbest de status in Hong kong “waiting for flight”. Hoe lang kan dat duren?

Sinds 28-12 is hij waiting door flights
pi_176487857
Via de tracking van faryaa zie ik dat mijn pakketje in clearance zit, met als datum 28-01-2018. Raar dat ie een datum uit de toekomst geeft.

De event daarvoor kwam van 25-12-2017, toen kwam het pakket aan in Praag.
  CHI shopkeeper zondag 14 januari 2018 @ 11:07:23 #253
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176494742
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:14 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

kan je ook zien wanneer hij verzonden wordt dat zou vandaag zijn maar heb nog geen mail gehad
Nog niet. Ik hoop daar morgen bericht over te krijgen. Je zal hier zelf ook snel een bericht / ticket over ontvangen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:46 schreef Jeppie67 het volgende:

[..]

Onzin, tot nu toe is alles gewoon verlaat aangekomen. Ik vind echt dat mensen te snel klagen over een refund of resend...

Ik lees bij de meeste mensen dat het na een refund alsnog aankwam... in dat gebal is Gearbest gewoon twee keer het product kwijt. Dat kan een bedrijf niet volhouden.

Wil je het snel? Neem dan dhl, betaal je wel invoerkosten, maar heb je het zeker snel.
Wil je geen invoerkosten? Kies je priority line EU express. Alleen kan dit wat langer duren
Klopt inderdaad dat mensen een volledige refund hebben ontvangen en daarna hun pakketje geleverd werd. Hier hoor je dan natuurlijk nooit meer iets over >:)
Daarom dat we ook terughoudender zijn geworden met het geven van refunds. Waar nodig geven we dit nog wel gewoon natuurlijk. Net zoals de 60 dagen nu.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef wirehunters het volgende:
Via de tracking van faryaa zie ik dat mijn pakketje in clearance zit, met als datum 28-01-2018. Raar dat ie een datum uit de toekomst geeft.

De event daarvoor kwam van 25-12-2017, toen kwam het pakket aan in Praag.
Klopt, maar de datum moet 28-12-2017 zijn ;)
Ik hou de orders elke dag in de gaten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:49 schreef Jeppie67 het volgende:

[..]

Thanks!

@gearbest de status in Hong kong “waiting for flight”. Hoe lang kan dat duren?

Sinds 28-12 is hij waiting door flights
Normaal niet zo lang. Kan je me de gegevens geven?
pi_176497657
Beste Gearbest,

Ik wil graag de antminer S9 presale bij jullie bestellen. Heb alleen wat vragen.
Vraag 1: die 5 a 10 werkdagen bij Expedited shipping kloppen in het algemeen? en heb ik daarbij ook track and trace ofzo? antwoord staat in de OP
Vraag 2: de werkdagen gaan in vanaf 24 januari? Vanwege de tekst:
quote:
Dispatch:Ships after Jan 24
Of kan het zijn dat het veel later verzonden wordt? Aangezien er 'Ships after' staat en niet 'Ships on' ofzo.
En vraag 3: Vergoeden jullie duanekosten als ze via priority line zijn verstuurd? (zag soms dat het vergoed werd in dit forum). Is mijn pakketje verzekerd? Dat soort dingen vraag ik me vooral nog af

Alvast bedankt :)

[ Bericht 3% gewijzigd door TheNightIsFullOfTerrors op 14-01-2018 15:18:33 ]
  CHI shopkeeper zondag 14 januari 2018 @ 15:39:35 #255
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176500067
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste Gearbest,

Ik wil graag de antminer S9 presale bij jullie bestellen. Heb alleen wat vragen.
Vraag 1: die 5 a 10 werkdagen bij Expedited shipping kloppen in het algemeen? en heb ik daarbij ook track and trace ofzo? antwoord staat in de OP
Vraag 2: de werkdagen gaan in vanaf 24 januari? Vanwege de tekst:

[..]

Of kan het zijn dat het veel later verzonden wordt? Aangezien er 'Ships after' staat en niet 'Ships on' ofzo.
En vraag 3: Vergoeden jullie duanekosten als ze via priority line zijn verstuurd? (zag soms dat het vergoed werd in dit forum). Is mijn pakketje verzekerd? Dat soort dingen vraag ik me vooral nog af

Alvast bedankt :)
Ik kan je zeker helpen bij deze vragen.
Vraag 1: heb je al gelezen zie ik ;)
Vraag 2: De verwachting is dat de lading de 24e klaar is voor verzending. Dit kan echter ook een paar dagen later zijn afhankelijk van het aantal orders en het aantal wat er binnen komt.
Vraag 3: Nee via Priority Line worden de verzendkosten niet vergoedt. Eigenlijk via geen enkele verzendmethoden als hebben we nu een speciale actie lopen. Daarbij geldt dat eventuele verzendkosten worden vergoedt als men kiest voor Registered Air Mail als de optie Priority Line niet beschikbaar is. Dit gaat hier helaas niet op. Als je voor versnelde verzending kiest, zoals expedited shipping is er juist een hele grote kans op douanekosten. Deze kan je eenvoudig bereken door deze site te gebruiken. Ik raad je wel af om voor deze snelle verzending te kiezen en eerder te gaan voor Priority Line.
Je pakketje wordt niet verzekerd verzonden, maar je kan de optie verzekeren kiezen tijdens het kiezen va de verzendmethode tijdens je bestelling.
Hopelijk heb ik je vragen zo beantwoord.
pi_176500324
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:39 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik kan je zeker helpen bij deze vragen.
Vraag 1: heb je al gelezen zie ik ;)
Vraag 2: De verwachting is dat de lading de 24e klaar is voor verzending. Dit kan echter ook een paar dagen later zijn afhankelijk van het aantal orders en het aantal wat er binnen komt.
Vraag 3: Nee via Priority Line worden de verzendkosten niet vergoedt. Eigenlijk via geen enkele verzendmethoden als hebben we nu een speciale actie lopen. Daarbij geldt dat eventuele verzendkosten worden vergoedt als men kiest voor Registered Air Mail als de optie Priority Line niet beschikbaar is. Dit gaat hier helaas niet op. Als je voor versnelde verzending kiest, zoals expedited shipping is er juist een hele grote kans op douanekosten. Deze kan je eenvoudig bereken door deze site te gebruiken. Ik raad je wel af om voor deze snelle verzending te kiezen en eerder te gaan voor Priority Line.
Je pakketje wordt niet verzekerd verzonden, maar je kan de optie verzekeren kiezen tijdens het kiezen va de verzendmethode tijdens je bestelling.
Hopelijk heb ik je vragen zo beantwoord.
Jazeker dank je. Nog 2 vraagjes naar aanleiding van wat je zegt. Vergroot de kans dat de duane je pakketje eruit pakt als je het verzekerd?
En ik zie staan:
*Note: To get a safe delivery, we recommend customer pay tracking fee and insurance for the order.
Insurance doe ik dan dus maar de customer pay tracking fee zie ik nergens iets over staan verder. Waar kan ik die vinden en wat doet het? Is dat voor track and trace ofzo?
En is hier misschien ook nog een promotiecode voor? Zag laatst wel een topic hier over een miner en daarvoor was een kortingcode. Kan je die hier misschien ook voor regelen of dat niet? :)

[ Bericht 6% gewijzigd door TheNightIsFullOfTerrors op 14-01-2018 16:01:57 ]
pi_176514293
@gearbest
Dit was eerst ook zo en dat is nog steeds zo met de verzendmethode: EUTHXYH.
De verzendmethode FZRAMYT is soortgelijk, maar geeft wel een goeie tracking tot en met Polen. Deze moeten we nog toevoegen in ons begintopic en onderscheid maken tussen EUTHXYH en FZRAMYT. Bedankt voor de tip en we zullen dit in het volgende topic beter proberen uit te werken.

[..]

Ik snap het nu niet van tracking als het pakket op een trein zit.. Ik heb liever tracking als het bijna op zijn bestemming is... Nu is het maar raden wanneer het pakketje in Nederland of België toekomt.

Is het nu al in Nederland? Of nog altijd in Polen?

[ Bericht 1% gewijzigd door ward0 op 15-01-2018 09:56:14 (sdf) ]
pi_176515573
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:55 schreef ward0 het volgende:
@gearbest
Dit was eerst ook zo en dat is nog steeds zo met de verzendmethode: EUTHXYH.
De verzendmethode FZRAMYT is soortgelijk, maar geeft wel een goeie tracking tot en met Polen. Deze moeten we nog toevoegen in ons begintopic en onderscheid maken tussen EUTHXYH en FZRAMYT. Bedankt voor de tip en we zullen dit in het volgende topic beter proberen uit te werken.

[..]

Ik snap het nu niet van tracking als het pakket op een trein zit.. Ik heb liever tracking als het bijna op zijn bestemming is... Nu is het maar raden wanneer het pakketje in Nederland of België toekomt.

Is het nu al in Nederland? Of nog altijd in Polen?
Vanaf Polen is het pakketje binnen 8-14d bij je. Soms kan je via internationalparceltracking wel zien wanneer die in het proces in NL zit.
pi_176516346
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:06 schreef shadi het volgende:

[..]

Vanaf Polen is het pakketje binnen 8-14d bij je. Soms kan je via internationalparceltracking wel zien wanneer die in het proces in NL zit.
Dus mooi niet wordt het onderhand misselijk van , met de mooie beloftes wacht nu al 44 dagen vanaf verzending.......
pi_176516611
Ik lees dat hier diverse November-zendingen inmiddels actief zijn geworden. Waar kan ik meer info zien hieromtrent? Gearbest geeft nog steeds de klassieke:

"Destination Country : Unknown
Origin Country : Unknown - Cache time: 2018-01-15 11:36:51(GMT+1)
2017-11-25 12:21
Southall, Your parcel is on its way"

Hetzelfde als 17track.

Ah zie op Farya wel ietsje meer, maar nog niet echt iets Nederlands. Ook oudere dagen, is denk ik voor de beeldvorming van activiteit als die tracking die ik bij Farya wèl zie ook bij Gearbest had gestaan :). Zie dat ie bijvoorbeeld ook in Praag is geweest, dat is al een stukje verder dan South Hall.

[ Bericht 35% gewijzigd door _MsG_ op 15-01-2018 12:14:21 ]
Kaas
  CHI shopkeeper maandag 15 januari 2018 @ 12:35:04 #261
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176517109
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Jazeker dank je. Nog 2 vraagjes naar aanleiding van wat je zegt. Vergroot de kans dat de duane je pakketje eruit pakt als je het verzekerd?
En ik zie staan:
*Note: To get a safe delivery, we recommend customer pay tracking fee and insurance for the order.
Insurance doe ik dan dus maar de customer pay tracking fee zie ik nergens iets over staan verder. Waar kan ik die vinden en wat doet het? Is dat voor track and trace ofzo?
En is hier misschien ook nog een promotiecode voor? Zag laatst wel een topic hier over een miner en daarvoor was een kortingcode. Kan je die hier misschien ook voor regelen of dat niet? :)
De kans wordt daardoor niet vergroot als je kiest voor een verzekering. De Tracking fee bedoelen ze meer als je als je de keuzen bv hebt voor een optie met tracking code of zonder. Priority Line heeft een tracking code dus dat zit goed. Ik raad je echt aan om via Priority Line te bestellen.
Je bedoelt deze? Dan ga ik die aanvragen voor je.

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:55 schreef ward0 het volgende:
@gearbest
Dit was eerst ook zo en dat is nog steeds zo met de verzendmethode: EUTHXYH.
De verzendmethode FZRAMYT is soortgelijk, maar geeft wel een goeie tracking tot en met Polen. Deze moeten we nog toevoegen in ons begintopic en onderscheid maken tussen EUTHXYH en FZRAMYT. Bedankt voor de tip en we zullen dit in het volgende topic beter proberen uit te werken.

[..]

Ik snap het nu niet van tracking als het pakket op een trein zit.. Ik heb liever tracking als het bijna op zijn bestemming is... Nu is het maar raden wanneer het pakketje in Nederland of België toekomt.

Is het nu al in Nederland? Of nog altijd in Polen?
Dat begijp ik daarom heb ik de vraag neergelegd of we geen verdere tracking update kunnen regelen. Ik was er al mee bezig, maar zeker een hele goeie tip dus :P .
Je pakketje is onderweg uit Polen naar Nederland/ België en meer kan ik zelf ook niet zien helaas....

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:06 schreef shadi het volgende:

[..]

Vanaf Polen is het pakketje binnen 8-14d bij je. Soms kan je via internationalparceltracking wel zien wanneer die in het proces in NL zit.
De laatste tijd duurt het wat langer. Zeker vanuit Polen naar Nederland is de tijd toegenomen.

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:54 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Dus mooi niet wordt het onderhand misselijk van , met de mooie beloftes wacht nu al 44 dagen vanaf verzending.......
[ afbeelding ]
Ik weet het van je order en heb er melding van gemaakt. De verwachting is nog steeds dat deze gewoon aankomt.

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:09 schreef _MsG_ het volgende:
Ik lees dat hier diverse November-zendingen inmiddels actief zijn geworden. Waar kan ik meer info zien hieromtrent? Gearbest geeft nog steeds de klassieke:

"Destination Country : Unknown
Origin Country : Unknown - Cache time: 2018-01-15 11:36:51(GMT+1)
2017-11-25 12:21
Southall, Your parcel is on its way"

Hetzelfde als 17track.

Ah zie op Farya wel ietsje meer, maar nog niet echt iets Nederlands. Ook oudere dagen, is denk ik voor de beeldvorming van activiteit als die tracking die ik bij Farya wèl zie ook bij Gearbest had gestaan :). Zie dat ie bijvoorbeeld ook in Praag is geweest, dat is al een stukje verder dan South Hall.
Ja die tracking heb ik ook gezien en ik hou jullie orders nog steeds in de gaten voor updates. Het gaat me voornamelijk om de Southall update.
pi_176517855
is er al meer bekend ?
pi_176518886
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 07:09 schreef Gearbest het volgende:
Klopt ik had het gisteren al gezien, maar vergeten te melden.
Verder is ook de order van Tiger_blood en Bluecake actief geworden.
Mijn bestelling is vandaag binnen gekomen. Duurde heel lang (vanaf 24-11), maar eind goed al goed. Bedankt voor de ondersteuning ^O^
pi_176519497
Beste gearbest, vandaag ben ik aangekomen op de 60e dag na bestelling (Besteld op 16-11).

Volgens mij had ik gelezen dat resends uit de EU warehouse waarschijnlijk niet konden. Is dit al zeker? Dit zou wel jammer zijn aangezien de coupon EUTEVOKK ook niet meer werkt. En ik niet zo’n zin heb om nog 35-40 werkdagen te wachten. Valt hier misschien nog iets te regelen?

Indien er geen resend vanuit de EU warehouse geregeld kan worden, will ik graag een refund.

Alvast bedankt!

[ Bericht 7% gewijzigd door Mees1996 op 15-01-2018 15:04:59 ]
  CHI shopkeeper maandag 15 januari 2018 @ 15:06:23 #265
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176519754
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:16 schreef robinjoo1 het volgende:
is er al meer bekend ?
Yes. Ik heb doorgekregen dat je order al verzonden is zelfs. Nog helemaal geen bericht daarover gekregen?

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:12 schreef Tiger_blood het volgende:

[..]

Mijn bestelling is vandaag binnen gekomen. Duurde heel lang (vanaf 24-11), maar eind goed al goed. Bedankt voor de ondersteuning ^O^
Graag gedaan :)

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:49 schreef Mees1996 het volgende:
Beste gearbest, vandaag ben ik aangekomen op de 60e dag na bestelling (Besteld op 16-11).

Volgens mij had ik gelezen dat resends uit de EU warehouse waarschijnlijk niet konden. Is dit al zeker? Dit zou wel jammer zijn aangezien de coupon EUTEVOKK niet meer werkt. Valt hier misschien nog iets te regelen?

Indien er geen resend vanuit de EU warehouse geregeld kan worden, will ik graag een refund.

Alvast bedankt!
Dit klopt helemaal. Ik had de aanvraag al ingediend en je zou hier ook al vanmorgen een bericht/ticket/e-mail voor moeten hebben ontvangen. Tevens heb ik direct gevraagd voor een EU warenhuis, maar dit was niet mogelijk. Dan zou de refund dus de optie worden.
Bedoel je deze? Dan ga ik die aanvragen (ander warenhuis, maar wel binnen EU).

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef wirehunters het volgende:
Via de tracking van faryaa zie ik dat mijn pakketje in clearance zit, met als datum 28-01-2018. Raar dat ie een datum uit de toekomst geeft.

De event daarvoor kwam van 25-12-2017, toen kwam het pakket aan in Praag.
Je pakketje zit op de 45 dagen zonder tracking update. Hiervoor heb ik ook de 5% compensatie voor aangevraagd. Je zal deze spoedig zien op je betalingswijze en waarschijnlijk een ticket van moeten hebben ontvangen.


Een kleine update over de Priority Line (DPD) orders.
Mocht je naam er niet tussen staan laat het me dan even weten via een PM.

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code actief is geworden:
• Siegie / Fransennatasja
• Diej
• Robbert548
• Tim_Stevens
• hanifi
• Shefkee
• doggy1
• Nixicus
• jslaman31
• Creep
• Jeppie67
• Wolligschaapie
• pwanst
• mathneogeo
• zybex75
• CecilBDemented
• ReinTheMan
• marco_sire
• mvdbeld
• nomad85
• Pastonchi83
• Jeppie67
• intoxicated
• iDroneNL
• Erikplons
• Bl4udzun
• lcvdb
• Bluecake
• Schaijkenaar


Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code nog steeds de status"Southall, Your parcel is on its way" hebben. Ik heb de verzenddatums dus die houdt ik netjes in de gaten. Deze heb ik nog onder toezicht staan:
• _MsG_
• Berepoot
• dublex (60 dagen voorbij en in afhandeling)
• Mees1996 (60 dagen voorbij en in afhandeling)
• Viertakt
• wirehunters
• E_Cartman
• cmuts
• g.popovici

[ Bericht 6% gewijzigd door Gearbest op 16-01-2018 12:26:23 ]
pi_176520376
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:06 schreef Gearbest het volgende:

Dit klopt helemaal. Ik had de aanvraag al ingediend en je zou hier ook al vanmorgen een bericht/ticket/e-mail voor moeten hebben ontvangen. Tevens heb ik direct gevraagd voor een EU warenhuis, maar dit was niet mogelijk. Dan zou de refund dus de optie worden.
Bedoel je deze? Dan ga ik die aanvragen (ander warenhuis, maar wel binnen EU).

Ow ja ik zie de ticket inderdaad al staan, bedankt daarvoor.

En de link die je stuurde is inderdaad het product die ik bedoel. Ik hoop dat het nog lukt met de coupon en hoor graag van je.
pi_176520391
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:35 schreef Gearbest het volgende:
Je bedoelt deze? Dan ga ik die aanvragen voor je.
Ik ga sowieso Priority line gebruiken, dank je.
En ja die bedoel ik :) Alvast bedankt voor het aanvragen

En sorry, heb nog 2 vragen :@
Op youtube heb ik gekeken hoe je de s9 moet installeren. Ik zag daarbij bij sommige video's dat er ook een dingetje was toegevoegd omdat het nuttig was om de s9 het idee te geven dat een moederboard aanwezig was. Dat dingetje is hier te zien:
Bij 4:42 laat hij het zien en zegt hij dat het in de powersupply box zat.
Op jullie website zie ik het volgende:

Zit dat dingetje wat ze daar tonen op youtube (wat elke keer eigenlijk wel nodig blijkt te zijn en waarvan ze zeggen dat het in de power supply box zit) ook bij de power supply die jullie erbij leveren?

En mijn tweede vraag maakt het echt veel uit wanneer ik bestel in de presale? Als ik binnen een week bestel ben ik nog ruim op tijd om het sowieso geleverd te krijgen? Of maakt het wel echt verschil of ik het morgen al zou bestellen bijvoorbeeld? Is er een kans dat er bij de presale niet genoeg geleverd kunnen worden min of meer?

En hoelang duurt het meestal voordat je weet of een promotiecode mogelijk is? Aangezien ik wel zo snel mogelijk wil bestellen vandaar :) Gewoon een vraag, heb gewoon geduld hoor en vind dat je alles heel netjes doet :) Bedankt voor je antwoorden :)
  CHI shopkeeper maandag 15 januari 2018 @ 16:38:21 #268
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176521812
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:37 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik ga sowieso Priority line gebruiken, dank je.
En ja die bedoel ik :) Alvast bedankt voor het aanvragen

En sorry, heb nog 2 vragen :@
Op youtube heb ik gekeken hoe je de s9 moet installeren. Ik zag daarbij bij sommige video's dat er ook een dingetje was toegevoegd omdat het nuttig was om de s9 het idee te geven dat een moederboard aanwezig was. Dat dingetje is hier te zien:
Bij 4:42 laat hij het zien en zegt hij dat het in de powersupply box zat.
Op jullie website zie ik het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat dingetje wat ze daar tonen op youtube (wat elke keer eigenlijk wel nodig blijkt te zijn en waarvan ze zeggen dat het in de power supply box zit) ook bij de power supply die jullie erbij leveren?

En mijn tweede vraag maakt het echt veel uit wanneer ik bestel in de presale? Als ik binnen een week bestel ben ik nog ruim op tijd om het sowieso geleverd te krijgen? Of maakt het wel echt verschil of ik het morgen al zou bestellen bijvoorbeeld? Is er een kans dat er bij de presale niet genoeg geleverd kunnen worden min of meer?

En hoelang duurt het meestal voordat je weet of een promotiecode mogelijk is? Aangezien ik wel zo snel mogelijk wil bestellen vandaar :) Gewoon een vraag, heb gewoon geduld hoor en vind dat je alles heel netjes doet :) Bedankt voor je antwoorden :)
Meestal heb ik binnen 1-2 dagen wel antwoord of er een coupon code mogelijk is.
Bij presale geldt het wel zo dat degene die eerst bestellen het eerste recht hebben op levering mochten er te veel orders zijn ten opzichte van de geleverde bestelling. Ik verwacht dat dat met deze spullen wel meevalt.
Voor het tussenstukje durf ik zelf niet te zeggen en moet ik echt even navragen. Ik hoop wel dat ze het weten, want met zoveel spullen is het natuurlijk lastig te zeggen :P

quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:36 schreef Mees1996 het volgende:

[..]

Ow ja ik zie de ticket inderdaad al staan, bedankt daarvoor.

En de link die je stuurde is inderdaad het product die ik bedoel. Ik hoop dat het nog lukt met de coupon en hoor graag van je.


[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 16-01-2018 01:28:38 ]
pi_176522576
-Orderdatum: 30-11-2017
-Product: e-liquid 7 x amarax
-Ordernummer: w1711301612154674
-Trakkingnummer: RX800248854CN
-Verzendmethode: FZRAMYT
-Probleem: nog steeds niet ontvangen
-Voorkeur: refeund

Heb dit nog steeds niet ontvangen terwijl ikhet andere al wel binnen heb. Zou er 2 tegelijk ontvangen.
De trakking loopt gelijk tot in Polen. 1 ontvangen ongeveer anderhalve week terug en deze nog niet.
Hoe zit het nu en hoelang gaat het nog duren?

Mvg.
  maandag 15 januari 2018 @ 18:43:14 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176524631
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:54 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Dus mooi niet wordt het onderhand misselijk van , met de mooie beloftes wacht nu al 44 dagen vanaf verzending.......
[ afbeelding ]
Hier 19 dagen moeten wachten na laatste update in Polen.
Hoort er nu eenmaal bij bij China shopping.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176527638
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Meestal heb ik binnen 1-2 dagen wel antwoord of er een coupon code mogelijk is.
Bij presale geldt het wel zo dat degene die eerst bestellen het eerste recht hebben op levering mochten er te veel orders zijn ten opzichte van de geleverde bestelling. Ik verwacht dat dat met deze spullen wel meevalt.
Voor het tussenstukje durf ik zelf niet te zeggen en moet ik echt even navragen. Ik hoop wel dat ze het weten, want met zoveel spullen is het natuurlijk lastig te zeggen :P
Oke ja als je het nog even zou willen navragen dan graag :) Thanks alvast :)
pi_176537934
Beste @GEARBEST,

Kan je voor mij even dit nakijken aub:

Order date : Jan 02, 2018 17:12:44 PM
Order number: W1801021712443827
Item : 1220 Video Games Arcade Console Machine Double Joystick Pandora's Box Mccxx VGA HDMI EU Plug 8 - BLACK
Shipping method: DPDUK1
Tracking Number: 3268204563

De tracking number geeft steeds invalid of not found.
Heb reeds ticket aangemaakt omdat het nu bijna 14 dagen is zonder tracking....
Kreeg als antwoord dat er achterstand was, maar dat is altijd het antwoord...
Alvast bedankt voor de moeite
pi_176539046
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:07 schreef Gearbest het volgende:
Normaal niet zo lang. Kan je me de gegevens geven?
Er is zojuist weer een update geweest. Hij bleef tot gisteren in "waiting for flights", maar sinds net een update van 9-1-2018

DATE STAUS OF SHIPMENT

2018-01-09 00:00:00 Parcel is in clearance.

2018-01-06 00:00:00 Parcel arrived at the airport.

2018-01-05 00:00:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2017-12-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2017-12-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2017-12-18 13:40:00 Customer data received Southall

Ik wacht nog wel even af @gearbest
Het zal wel goedkomen!
  CHI shopkeeper dinsdag 16 januari 2018 @ 12:24:49 #274
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176539995
De Priority Line order van • Schaijkenaar is actief geworden.

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:12 schreef Pzxk het volgende:
-Orderdatum: 30-11-2017
-Product: e-liquid 7 x amarax
-Ordernummer: w1711301612154674
-Trakkingnummer: RX800248854CN
-Verzendmethode: FZRAMYT
-Probleem: nog steeds niet ontvangen
-Voorkeur: refeund

Heb dit nog steeds niet ontvangen terwijl ikhet andere al wel binnen heb. Zou er 2 tegelijk ontvangen.
De trakking loopt gelijk tot in Polen. 1 ontvangen ongeveer anderhalve week terug en deze nog niet.
Hoe zit het nu en hoelang gaat het nog duren?

Mvg.
Er kan altijd wel verschil in zitten, maar dit is wel veel inderdaad. Toch gaan we er nog gewoon vanuit dat deze nu toch wel snel geleverd moet worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:45 schreef phunixx het volgende:
Beste @GEARBEST,

Kan je voor mij even dit nakijken aub:

Order date : Jan 02, 2018 17:12:44 PM
Order number: W1801021712443827
Item : 1220 Video Games Arcade Console Machine Double Joystick Pandora's Box Mccxx VGA HDMI EU Plug 8 - BLACK
Shipping method: DPDUK1
Tracking Number: 3268204563

De tracking number geeft steeds invalid of not found.
Heb reeds ticket aangemaakt omdat het nu bijna 14 dagen is zonder tracking....
Kreeg als antwoord dat er achterstand was, maar dat is altijd het antwoord...
Alvast bedankt voor de moeite
Oke ik ga erachter aan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef Jeppie67 het volgende:

[..]

Er is zojuist weer een update geweest. Hij bleef tot gisteren in "waiting for flights", maar sinds net een update van 9-1-2018

DATE STAUS OF SHIPMENT

2018-01-09 00:00:00 Parcel is in clearance.

2018-01-06 00:00:00 Parcel arrived at the airport.

2018-01-05 00:00:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2017-12-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2017-12-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2017-12-18 13:40:00 Customer data received Southall

Ik wacht nog wel even af @gearbest
Het zal wel goedkomen!
Is goed en aan de datums te zien moet dat wel in order komen.

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Oke ja als je het nog even zou willen navragen dan graag :) Thanks alvast :)
Ik heb nog geen antwoord op je vraag teruggekregen.
Ik heb wel al een coupon code geregeld.
Gebruik deze link van de AntMiner S9 met coupon code: AntMinerS9
Dan kom je uit op een prijs van ¤4229,99
Code is wel maar beperkt aantal keer geldig...
pi_176540568
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:24 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb wel al een coupon code geregeld.
Super, werkt en heb besteld :) Erg bedankt voor je moeite en goede service :)
pi_176541192
Hallo. Kan je svp nagaan wat er met mijn bestelling aan de hand is. Begin december besteld. Ik hoor of zie niks. Twee maal een verzoek ingediend naar gearbest om informatie, twee maal een automatische email ontvangen dat ze er binnen 24 uur op terugkomen, maar helaas het blijft doodstil.
Ordernr. W1712040331393096
Bestelling. Light string en Anet A8 3d printer
Datum. 4 december 2017
Verz. Methode. Dpduk1
Tracknr. 5147264613
Alvast dank
Henk Drese
pi_176541268
Mijn pakketten lijken terug gevonden, tot en met gisteren stond er op faryaa.com dat deze op 20-12-2017 van praag naar UK onderweg waren. Nu is deze status gereset naar 13-12-2017 en blijkt pakketten nog in Hongkong te zijn. hopelijk komt er nu beweging in!

DATE STAUS OF SHIPMENT

2017-12-13 00:00:00 Parcel arrived at the airport.

2017-12-02 11:05:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2017-11-24 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2017-11-23 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2017-11-21 21:54:00 Customer data received Southall
pi_176541665
Hoi Gearbest,

Zou je hier eens naar kunnen kijken? Pakketje lijkt al op 20 december in NL te zijn aangekomen maar is nog steeds niet bij mij afgeleverd. Status blijf staan op: 20 december "Transfered to the local postal service".

Had ook nog een ander Gearbest-pakketje dat op exact dezelfde dag in NL in binnengekomen en die is 2 dagen later wel afgeleverd.

- Orderdatum: 9 december
- Product: 2x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WWB1712081605201693
- Tracking nummer: LVS1376360001814135
- Verzendmethode: BEEXPHQ

Zelfde met onderstaand pakketje:

- Orderdatum: 8 december
- Product: 2x Xiaomi Aqara Wireless Switch
- Ordernummer: WWB1712082155250306
- Tracking nummer: RX800523106CN
- Verzendmethode: NLPONRA / FZRAMYT

Alvast bedankt!

[ Bericht 10% gewijzigd door ReXiF op 16-01-2018 16:42:36 ]
pi_176542951
Dear Gearbest, my package was delivered yesterday (leaving from China on 20 Nov) in perfect condition, I paid the invoice. I write these lines in case someone else asks in the future. The package was clearly visible in Germany.No customs or customs duties.
Thanks for your effort!
pi_176542967
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:06 schreef Gearbest het volgende:

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code nog steeds de status"Southall, Your parcel is on its way" hebben. Ik heb de verzenddatums dus die houdt ik netjes in de gaten. Deze heb ik nog onder toezicht staan:
• _MsG_
• Berepoot
• dublex (60 dagen voorbij en in afhandeling)
• Mees1996 (60 dagen voorbij en in afhandeling)
• Viertakt
• wirehunters
• E_Cartman
• cmuts
• g.popovici

Ik heb nog even op Faryaa gekeken met mijn tracking nummer, (5997740100) maar daar stond eerder deze week dat het pakket in Praag zou zijn, dus was al redelijk optimistisch, nu lijkt het er opeens op dat hij nog ergens in HongKong ronddwaalt.

Nu vraag ik mij af, gezien ik bijna op de 60 dagen zit, wat gaat er dan gebeuren? Ik heb in mijn eerdere post nog niet aangegeven of ik een refund/resend wil. En eigenlijk weet ik ook niet wat ik zou willen, het liefst zou ik nu mijn laptopje in mn rugzak willen hebben voor onderweg, maarja. Ik heb trouwens ook de insurance aangevinkt bij mijn order, maakt dat nog wat uit? Ik neig naar een refund, en dat ik op zoek ga naar iets anders.

nogmaals copypasta van mijn lijstje.
- Orderdatum: 19-11-2017
- Product: Jumper Ezbook 3 Pro
- Ordernummer: W1711190740589959
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997740100
- Verzendmethode: dpduk1, eu express
pi_176544185
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:24 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb nog geen antwoord op je vraag teruggekregen.
Ik heb wel al een coupon code geregeld.
Gebruik deze link van de AntMiner S9 met coupon code: AntMinerS9
Dan kom je uit op een prijs van ¤4229,99
Code is wel maar beperkt aantal keer geldig...
De code lijkt maar 1 keer geldig te zijn? Aangezien ik het nu weer probeer voor een 2e bestelling maar het werkt niet meer en er is maar 1 preorder bijgekomen op de website zo lijkt het (van 7 naar 8).
Kan ik nog een code krijgen voor een 2e bestelling? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door TheNightIsFullOfTerrors op 16-01-2018 15:58:41 ]
pi_176544708
Heb je toevallig al iets gehoord over de coupon voor de tevo tarantula 3d printer in de eu warehouse? Ik zag dat er nog maar 3 in stock zijn dus wil vadaag of morgen toch wel gaan bestellen.
  CHI shopkeeper dinsdag 16 januari 2018 @ 17:44:52 #283
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176546558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Super, werkt en heb besteld :) Erg bedankt voor je moeite en goede service :)
Graag gedaan en alvast veel plezier met je aankoop.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:50 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

De code lijkt maar 1 keer geldig te zijn? Aangezien ik het nu weer probeer voor een 2e bestelling maar het werkt niet meer en er is maar 1 preorder bijgekomen op de website zo lijkt het (van 7 naar 8).
Kan ik nog een code krijgen voor een 2e bestelling? :)
Je kan de code helaas maar 1 keer per account gebruiken. Je kan gewoon een nieuw account aanmaken en dan lukt het weer :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:22 schreef Heintjepek het volgende:
Hallo. Kan je svp nagaan wat er met mijn bestelling aan de hand is. Begin december besteld. Ik hoor of zie niks. Twee maal een verzoek ingediend naar gearbest om informatie, twee maal een automatische email ontvangen dat ze er binnen 24 uur op terugkomen, maar helaas het blijft doodstil.
Ordernr. W1712040331393096
Bestelling. Light string en Anet A8 3d printer
Datum. 4 december 2017
Verz. Methode. Dpduk1
Tracknr. 5147264613
Alvast dank
Henk Drese
Je bestelling is op dit moment nog onderweg en heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste update voordat de DPD tracking code actief wordt. Ik ga je order in ieder geval in de gaten houden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:26 schreef dublex het volgende:
Mijn pakketten lijken terug gevonden, tot en met gisteren stond er op faryaa.com dat deze op 20-12-2017 van praag naar UK onderweg waren. Nu is deze status gereset naar 13-12-2017 en blijkt pakketten nog in Hongkong te zijn. hopelijk komt er nu beweging in!

DATE STAUS OF SHIPMENT

2017-12-13 00:00:00 Parcel arrived at the airport.

2017-12-02 11:05:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2017-11-24 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2017-11-23 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2017-11-21 21:54:00 Customer data received Southall
Faryaa heeft vandaag heel veel statussen van orders verandert. Ik heb voor jou wel al inmiddels de procedure voor refund/resend gestart (60 dagen) en je zult hier snel bericht over krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef Ogy het volgende:
Dear Gearbest, my package was delivered yesterday (leaving from China on 20 Nov) in perfect condition, I paid the invoice. I write these lines in case someone else asks in the future. The package was clearly visible in Germany.No customs or customs duties.
Thanks for your effort!
Perfect and enjoy. It will be oke then!

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:20 schreef Mees1996 het volgende:
Heb je toevallig al iets gehoord over de coupon voor de tevo tarantula 3d printer in de eu warehouse? Ik zag dat er nog maar 3 in stock zijn dus wil vadaag of morgen toch wel gaan bestellen.
Ik heb daar helaas nog niks over teruggekregen...

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:49 schreef Viertakt het volgende:

[..]

Ik heb nog even op Faryaa gekeken met mijn tracking nummer, (5997740100) maar daar stond eerder deze week dat het pakket in Praag zou zijn, dus was al redelijk optimistisch, nu lijkt het er opeens op dat hij nog ergens in HongKong ronddwaalt.

Nu vraag ik mij af, gezien ik bijna op de 60 dagen zit, wat gaat er dan gebeuren? Ik heb in mijn eerdere post nog niet aangegeven of ik een refund/resend wil. En eigenlijk weet ik ook niet wat ik zou willen, het liefst zou ik nu mijn laptopje in mn rugzak willen hebben voor onderweg, maarja. Ik heb trouwens ook de insurance aangevinkt bij mijn order, maakt dat nog wat uit? Ik neig naar een refund, en dat ik op zoek ga naar iets anders.

nogmaals copypasta van mijn lijstje.
- Orderdatum: 19-11-2017
- Product: Jumper Ezbook 3 Pro
- Ordernummer: W1711190740589959
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997740100
- Verzendmethode: dpduk1, eu express
Ze hebben bij Faryaa sinds vandaag van veel orders de tracking status verandert. Als ik de procedure start laat ik ze een bericht naar je toe sturen waarin je zelf nog een keer de keuze moet bevestigen of je een refund of resend wil hebben. Je hebt nog wel een paar dagen om na te denken hierover.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:49 schreef ReXiF het volgende:
Hoi Gearbest,

Zou je hier eens naar kunnen kijken? Pakketje lijkt al op 20 december in NL te zijn aangekomen maar is nog steeds niet bij mij afgeleverd. Status blijf staan op: 20 december "Transfered to the local postal service".

Had ook nog een ander Gearbest-pakketje dat op exact dezelfde dag in NL in binnengekomen en die is 2 dagen later wel afgeleverd.

- Orderdatum: 9 december
- Product: 2x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WWB1712081605201693
- Tracking nummer: LVS1376360001814135
- Verzendmethode: BEEXPHQ

Zelfde met onderstaand pakketje:

- Orderdatum: 8 december
- Product: 2x Xiaomi Aqara Wireless Switch
- Ordernummer: WWB1712082155250306
- Tracking nummer: RX800523106CN
- Verzendmethode: NLPONRA / FZRAMYT

Alvast bedankt!
Ik ga ze doorgeven.
Voor je eerste order heb je nagevraagd bij het lokale postkantoor, want PostNL schijnt de laatste tijd niet altijd de pakketten af te leveren....
Voor je tweede order lijkt inderdaad dat deze is blijven hangen dus ga ze doorgeven.
pi_176551394
Beste,

Ik heb laatst een Anet A8 gekocht en nu blijkt dat na ik hem in elkaar heb gezet, de Y Axis motor (die het bed beweegt) kapot is... hij beweegt wel, maar maakt heel erg veel geluid in vorm van een piep, en hij beweegt ook hakkerig waar het niet hoort (bijv in rondjes maken)... Wat is hier tegen te doen? ....

Thanks

-Luc
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:30:16 #285
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176553078
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:39 schreef luckie12 het volgende:
Beste,

Ik heb laatst een Anet A8 gekocht en nu blijkt dat na ik hem in elkaar heb gezet, de Y Axis motor (die het bed beweegt) kapot is... hij beweegt wel, maar maakt heel erg veel geluid in vorm van een piep, en hij beweegt ook hakkerig waar het niet hoort (bijv in rondjes maken)... Wat is hier tegen te doen? ....

Thanks

-Luc
Je zou even op reddit bij anet a8 kunnen vragen. Kan je een filmpje maken? Ik heb wel wat ervaring met stappen motoren.
pi_176553631
U houdt het goed bij en dat is het enige dat kopers rechthoudt. Voor de rest kan ik zeggen dat op faryaa.com alles omgegooid is en dat Czech er nu niet meer bijstaat. Ineens is het alsof het China nog moet verlaten. En wat me vooral ergert, is het feit dat kopers van éénzelfde product hun product al ontvangen hebben ook al bestelden ze ruim 2 weken later in december. En zelf heb ik ook al een product ontvangen dat op dezelfde datum was besteld en een product dat zelfs vier dagen later was besteld. Er klopt iets niet met die container, dat is zeker. Ook Franse kopers zitten met hetzelfde probleem: hun printer zit ook in diezelfde container. En zij krijgen dezelfde nonsens te horen van English GB support. Zij hebben geen Franse foksite. Sommigen onder hen hebben via Paypal hun refund teruggevraagd en hoeven het pakket niet meer. Gezien ik in hetzelfde schuitje zit, knaagt het. Maar ik ga nog wachten. Hopelijk gebeurt er iets voor eind januari want ik vermoed dat ik het dan ook voor bekeken houd. En sommigen kunnen wel zeggen dat andere sites duurder zijn, maar dan hebben ze niet altijd goed gekeken. Soit, ik wil niemand zijn rekening maken, maar laat me wel mijn eigen rekening maken. Laten we nog even hoopvol zijn. Prettige dag nog.
pi_176553901
- Orderdatum: 8 december 2017
- Product: Creality CR-10S en wat filament
- Ordernummer: W1712081014412916
- Tracking nummer : 5170581173
- Verzendmethode: EU Express / DPDUK1

- Probleem: pakket komt niet toe, geen updates in tracking.
Na contact met support werd me een link gestuurd, waarbij de pakketen in de status 'In clearance' zijn, en deze zijn reeds 12 dagen 'In clearance'. Wat moet ik doen? Wat is er aan de hand. Support via de website is zeer traag tot geen antwoord.

De tracking link naar een chinese website : http://www.faryaa.com/use(...)h=%E6%9F%A5%E8%AF%A2
pi_176553957
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:52 schreef Berepoot het volgende:
U houdt het goed bij en dat is het enige dat kopers rechthoudt. Voor de rest kan ik zeggen dat op faryaa.com alles omgegooid is en dat Czech er nu niet meer bijstaat. Ineens is het alsof het China nog moet verlaten. En wat me vooral ergert, is het feit dat kopers van éénzelfde product hun product al ontvangen hebben ook al bestelden ze ruim 2 weken later in december. En zelf heb ik ook al een product ontvangen dat op dezelfde datum was besteld en een product dat zelfs vier dagen later was besteld. Er klopt iets niet met die container, dat is zeker. Ook Franse kopers zitten met hetzelfde probleem: hun printer zit ook in diezelfde container. En zij krijgen dezelfde nonsens te horen van English GB support. Zij hebben geen Franse foksite. Sommigen onder hen hebben via Paypal hun refund teruggevraagd en hoeven het pakket niet meer. Gezien ik in hetzelfde schuitje zit, knaagt het. Maar ik ga nog wachten. Hopelijk gebeurt er iets voor eind januari want ik vermoed dat ik het dan ook voor bekeken houd. En sommigen kunnen wel zeggen dat andere sites duurder zijn, maar dan hebben ze niet altijd goed gekeken. Soit, ik wil niemand zijn rekening maken, maar laat me wel mijn eigen rekening maken. Laten we nog even hoopvol zijn. Prettige dag nog.
Ik heb précies hetzelfde probleem, idd op de Faryaa site is Czech eruit... ik begrijp er niks meer van. Dat ik moet wachten op mijn CR-10S is op zich niet zo erg, maar de informatie die je krijgt is compleet waardeloos via gearbest rechtstreeks. Enorm frustrerend, mijn eerst bestelling via hen, maar vermoedelijk ook mijn laatste.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 22:21:44 #289
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_176554376
Is er soms storing in het ticket systeem?, ik kan niet meer op tickets reageren.
pi_176560242
Beste Gearbest,

Vandaag nog eens gekeken naar de tracking info. Deze stond (eer)gisteren op waiting for flight. Inmiddels blijkt deze te zijn gereset en staat er alleen nog maar:
2018-01-08 16:10:00 Customer data received Southall
Zou jij willen nakijken waar het pakketje is?
Het oorspronkelijke pakket is in geen enkel tracking systeem meer te vinden.
Ik begin mij wel zorgen te maken.
  woensdag 17 januari 2018 @ 12:33:48 #291
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_176563532
Hierbij de gevraagde gegevens van de pakketjes van eind november / begin december, die ik heb besteld.

- Orderdatum: Dec 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway Upgrade
- Ordernummer: W1712120332205425
- Tracking nummer : RX801214361CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: pakket blijft hangen in Polen, pakket per luchtpost geselecteerd, maar per trein verzonden... daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 5, 2017
Product: Yeelight RGBW lamp
Ordernummer: WWP1712051226008379
Tracking nummer: RX800312495CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 30 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 2, 2017
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor + Yeelight Led Strip + ID115 Bluetooth Smart Wristband + String Light for Patio Micro 50 Warm White Ray LEDs 5M
Ordernummer: WB1712021724094733
Tracking nummer: RX800133882CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 1 januari in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: Xiaomi Human Body Sensor (2x)
Ordernummer: W1711270451205715
Tracking nummer: RN434677295CN
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket ligt al sinds 20 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
Ordernummer: W1711270452015601
Tracking nummer: 89952950663
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket is nog altijd niet aangekomen.
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_176563910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:05 schreef cobex het volgende:

[..]

Ik heb précies hetzelfde probleem, idd op de Faryaa site is Czech eruit... ik begrijp er niks meer van. Dat ik moet wachten op mijn CR-10S is op zich niet zo erg, maar de informatie die je krijgt is compleet waardeloos via gearbest rechtstreeks. Enorm frustrerend, mijn eerst bestelling via hen, maar vermoedelijk ook mijn laatste.
Vandaag een mail gekregen van GearBest. Tussen de lijnen schrijven ze dat ze nog wat met mijn voeten gaan spelen. Ze gaan immers veranderen van koerier. Nu wordt het China Post. Dat wil dus zeggen dat mijn bestelling helemaal niet vertrokken was uit China, want nu sturen ze die terug op. Ik heb ook de indruk dat ze toch wel wegen bewandelen die er nu voor zorgen dat ik geen compensatie zal krijgen, want de shipping info werd veranderd. Ik hou bij elke “ communicatie” een zeer wrange smaak over. Als ik genoeg elementen heb dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik dit ook wereldwijd mag verkondigen. Ik beraad me er over. Wordt opgevolgd.....
pi_176564184
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:56 schreef Berepoot het volgende:

[..]

Vandaag een mail gekregen van GearBest. Tussen de lijnen schrijven ze dat ze nog wat met mijn voeten gaan spelen. Ze gaan immers veranderen van koerier. Nu wordt het China Post. Dat wil dus zeggen dat mijn bestelling helemaal niet vertrokken was uit China, want nu sturen ze die terug op. Ik heb ook de indruk dat ze toch wel wegen bewandelen die er nu voor zorgen dat ik geen compensatie zal krijgen, want de shipping info werd veranderd. Ik hou bij elke “ communicatie” een zeer wrange smaak over. Als ik genoeg elementen heb dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik dit ook wereldwijd mag verkondigen. Ik beraad me er over. Wordt opgevolgd.....
Ik ook vandaag mail:
Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post). Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.

We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

Ik ga er dus ook vanuit dat het initieel niet opgestuurd werd....
pi_176565002
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:14 schreef phunixx het volgende:

[..]

Ik ook vandaag mail:
Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post). Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.

We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

Ik ga er dus ook vanuit dat het initieel niet opgestuurd werd....
vandaag ook eze mails ontvangen, had mijn bestellingen vorige week geplaatst (Netherlands registered).

Na die mails, vanochtend nog 2 bestellingen gemaakt, ook NL Registered. Ik denk, "he hij staat er tussen, dus ze zullen het wel opgelost hebben." Dispatch faster ingedrukt. en een uur later ontvang ik een mail dat het is veranderd nar China Post.
@gearbest: kunnen we in zo een geval uitgaan dat het wel airmail blijft met Track en Trace en niet via Railroad gaat, daarom had ik het in eerste instantie gekozen. wilde best een paar cent extr betalen daarvoor.
pi_176565108
Datzelfde bericht ook gekregen, maar vervolgens nog steeds de oh zo gezellig "Southhall melding" op 17track. Hoezo kunnen ze met terugwerkende kracht een shipping wijzigen? Kunnen ze daar toveren in China?
Kaas
pi_176568766
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:44 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik ga ze doorgeven.
Voor je eerste order heb je nagevraagd bij het lokale postkantoor, want PostNL schijnt de laatste tijd niet altijd de pakketten af te leveren....
Voor je tweede order lijkt inderdaad dat deze is blijven hangen dus ga ze doorgeven.
Dank voor het doorgeven idd :) Was vorige week vrijdag nog bij het postkantoor om een pakketje op te halen, toen lag er niets. Zal voor de zekerheid vanavond nog even een keer langs gaan. Heb trouwens nog 2 zendingen uit dezelfde periode die niet aangekomen zijn.
Mocht het er nu wel liggen is het wel erg slordig van PostNL dat ze dit dan niet even laten weten....
  CHI shopkeeper woensdag 17 januari 2018 @ 16:39:55 #297
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176569103
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:39 schreef luckie12 het volgende:
Beste,

Ik heb laatst een Anet A8 gekocht en nu blijkt dat na ik hem in elkaar heb gezet, de Y Axis motor (die het bed beweegt) kapot is... hij beweegt wel, maar maakt heel erg veel geluid in vorm van een piep, en hij beweegt ook hakkerig waar het niet hoort (bijv in rondjes maken)... Wat is hier tegen te doen? ....

Thanks

-Luc
Ik heb daar zelf helaas geen verstand van....

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:52 schreef Berepoot het volgende:
U houdt het goed bij en dat is het enige dat kopers rechthoudt. Voor de rest kan ik zeggen dat op faryaa.com alles omgegooid is en dat Czech er nu niet meer bijstaat. Ineens is het alsof het China nog moet verlaten. En wat me vooral ergert, is het feit dat kopers van éénzelfde product hun product al ontvangen hebben ook al bestelden ze ruim 2 weken later in december. En zelf heb ik ook al een product ontvangen dat op dezelfde datum was besteld en een product dat zelfs vier dagen later was besteld. Er klopt iets niet met die container, dat is zeker. Ook Franse kopers zitten met hetzelfde probleem: hun printer zit ook in diezelfde container. En zij krijgen dezelfde nonsens te horen van English GB support. Zij hebben geen Franse foksite. Sommigen onder hen hebben via Paypal hun refund teruggevraagd en hoeven het pakket niet meer. Gezien ik in hetzelfde schuitje zit, knaagt het. Maar ik ga nog wachten. Hopelijk gebeurt er iets voor eind januari want ik vermoed dat ik het dan ook voor bekeken houd. En sommigen kunnen wel zeggen dat andere sites duurder zijn, maar dan hebben ze niet altijd goed gekeken. Soit, ik wil niemand zijn rekening maken, maar laat me wel mijn eigen rekening maken. Laten we nog even hoopvol zijn. Prettige dag nog.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:56 schreef Berepoot het volgende:

[..]

Vandaag een mail gekregen van GearBest. Tussen de lijnen schrijven ze dat ze nog wat met mijn voeten gaan spelen. Ze gaan immers veranderen van koerier. Nu wordt het China Post. Dat wil dus zeggen dat mijn bestelling helemaal niet vertrokken was uit China, want nu sturen ze die terug op. Ik heb ook de indruk dat ze toch wel wegen bewandelen die er nu voor zorgen dat ik geen compensatie zal krijgen, want de shipping info werd veranderd. Ik hou bij elke “ communicatie” een zeer wrange smaak over. Als ik genoeg elementen heb dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik dit ook wereldwijd mag verkondigen. Ik beraad me er over. Wordt opgevolgd.....
Ik snap niet waarom je zegt dat we met je voeten spelen, want zover ik weet gebeurd dat hier dus echt niet. Verder ontopic:
Faryaa heeft van alle orders de tracking statussen verandert. Hierbij zal een tracking status dus de volgende statussen krijgen:
• Confirmed at Hub Hub 3 - Bham
• Send to destination.
• Customs clearance processing complete. (soms wel soms niet)
• Parcel is in clearance.
• Parcel arrived at the airport.
• Departed Hongkong Sorting Centre.
• Arrived at Hongkong Sorting Centre.
• Sent to HongKong Sorting Centre.
• Customer data received Southall

Je bestelling is dus wel degelijk verzonden, want anders krijg je heb je de tracking statussen niet gekregen... Je tracking heeft ook nog deze update gehad "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance".
Wat betreft je compensatie geldt dat voor de DPD tracking dus daar heeft Faryaa niks mee te maken. Dit moge nu toch wel duidelijk zijn.. Bij andere heb ik de compensatie ook geregeld kunnen krijgen en er zijn zelfs al full refunds bij. Ik snap dat je zo snel mogelijk je pakketje wilt ontvangen en er steeds achteraan gaat, maar daardoor gaat je pakketje niet sneller arriveren. We kunnen dit proces niet versnellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:05 schreef cobex het volgende:

[..]

Ik heb précies hetzelfde probleem, idd op de Faryaa site is Czech eruit... ik begrijp er niks meer van. Dat ik moet wachten op mijn CR-10S is op zich niet zo erg, maar de informatie die je krijgt is compleet waardeloos via gearbest rechtstreeks. Enorm frustrerend, mijn eerst bestelling via hen, maar vermoedelijk ook mijn laatste.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:14 schreef phunixx het volgende:

[..]

Ik ook vandaag mail:
Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post). Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.

We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

Ik ga er dus ook vanuit dat het initieel niet opgestuurd werd....
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:46 schreef _MsG_ het volgende:
Datzelfde bericht ook gekregen, maar vervolgens nog steeds de oh zo gezellig "Southhall melding" op 17track. Hoezo kunnen ze met terugwerkende kracht een shipping wijzigen? Kunnen ze daar toveren in China?
Faryaa heeft van alle orders de tracking statussen verandert en er een paar trackings tussenuit gehaald. Dit zie je ook niet meer terug. Hierbij zal een order de volgende tracking statussen krijgen:
• Confirmed at Hub Hub 3 - Bham
• Send to destination.
• Customs clearance processing complete. (soms wel soms niet)
• Parcel is in clearance.
• Parcel arrived at the airport.
• Departed Hongkong Sorting Centre.
• Arrived at Hongkong Sorting Centre.
• Sent to HongKong Sorting Centre.
• Customer data received Southall

Verder zijn jullie pakketjes nog gewoon onderweg en ik hou jullie orders in de gaten. Dit zijn dus gewoon nog normale statussen van je order. Via 17track kom je uit op de tracking van DPD en daar verandert dus niks aan. Dit komt omdat ze er ook niet vanuit gaan dat iedereen op Faryaa kijkt. Er is dus eigenlijk niks aan de hand op de vertragingen na dan. Ik heb er zelf nog niet veel van vernomen, maar ikga er vanuit dat dit alleen voor orders geldt die nog verzonden moesten worden. Dit is bij jullie dus echt niet het geval. Zoals MSG al zegt kunnen wij ook niet toveren :)
Sommige zitten bijna op de limiet (45/60 dagen) dus daar ga ik werk van maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:43 schreef SolarOrbiter het volgende:

[..]

vandaag ook eze mails ontvangen, had mijn bestellingen vorige week geplaatst (Netherlands registered).

Na die mails, vanochtend nog 2 bestellingen gemaakt, ook NL Registered. Ik denk, "he hij staat er tussen, dus ze zullen het wel opgelost hebben." Dispatch faster ingedrukt. en een uur later ontvang ik een mail dat het is veranderd nar China Post.
@gearbest: kunnen we in zo een geval uitgaan dat het wel airmail blijft met Track en Trace en niet via Railroad gaat, daarom had ik het in eerste instantie gekozen. wilde best een paar cent extr betalen daarvoor.
Ik hoop dat het airmail is, maar heb er zelf nog niks vernomen welke shipping manier het nu is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef THEFXR het volgende:
Is er soms storing in het ticket systeem?, ik kan niet meer op tickets reageren.
Bij mij nu niet in ieder geval.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:20 schreef el_frigo het volgende:
Beste Gearbest,

Vandaag nog eens gekeken naar de tracking info. Deze stond (eer)gisteren op waiting for flight. Inmiddels blijkt deze te zijn gereset en staat er alleen nog maar:
2018-01-08 16:10:00 Customer data received Southall
Zou jij willen nakijken waar het pakketje is?
Het oorspronkelijke pakket is in geen enkel tracking systeem meer te vinden.
Ik begin mij wel zorgen te maken.
Heb je voor mij de gegevens?

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:33 schreef koelkast het volgende:
Hierbij de gevraagde gegevens van de pakketjes van eind november / begin december, die ik heb besteld.

- Orderdatum: Dec 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway Upgrade
- Ordernummer: W1712120332205425
- Tracking nummer : RX801214361CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: pakket blijft hangen in Polen, pakket per luchtpost geselecteerd, maar per trein verzonden... daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 5, 2017
Product: Yeelight RGBW lamp
Ordernummer: WWP1712051226008379
Tracking nummer: RX800312495CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 30 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 2, 2017
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor + Yeelight Led Strip + ID115 Bluetooth Smart Wristband + String Light for Patio Micro 50 Warm White Ray LEDs 5M
Ordernummer: WB1712021724094733
Tracking nummer: RX800133882CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 1 januari in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: Xiaomi Human Body Sensor (2x)
Ordernummer: W1711270451205715
Tracking nummer: RN434677295CN
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket ligt al sinds 20 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
Ordernummer: W1711270452015601
Tracking nummer: 89952950663
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket is nog altijd niet aangekomen.
De pakketjes die in Polen liggen verwachten we nog gewoon dat deze aankomen. De tracking status na Polen zal ook niet meer komen. Dit is dus de laatste status die je daarvan ontvangen hebt. De reis van Polen naar Nederland duurt helaas het langst van alles.
Je laatste order ga ik wel achteraan.

Gelieve hier geen gesprekken/discussie te voeren (A)
pi_176570424
Nog even benieuwd naar een andere order van mij die ook de 30 dagen al aantikt en waarbij ik bij tracking 'not found' krijg.

Wat ik zover kan zien lijkt het er op dat het met de stoomlocomotief uit China hierheen gaat, dus wellicht verklaart dat het een en ander aan onzichtbare tracking?

Anyways:

Orderdatum: Dec 07, 2017 09:50:33 AM
Product: FuriBee F60 4K WiFi Action Camera
Ordernummer: W1712070950338086
Tracking nummer: RX800682703CN
Verzendmethode: NLPONRA
Kaas
pi_176571632
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 13:14 schreef phunixx het volgende:

[..]

Ik ook vandaag mail:
Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post). Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.

We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

Ik ga er dus ook vanuit dat het initieel niet opgestuurd werd....
Ik heb deze mail vandaag ook gekregen van 3 van mijn orders geplaatst in 2017.

Het betreft de volgende bestellingen:

Orderdatum: Dec 23, 2017 03:35:26 AM
Product: aqara window door sensor (2x)
Ordernummer: WB1712231735261683
Tracking nummer: RX802164613CN
Verzendmethode: NLPONRA

Orderdatum: Dec 23, 2017 03:31:31 AM
Product: Aqara Temperature Humidity Sensor (2x)
Ordernummer: WWB1712231731327554
Tracking nummer: RX802171000CN
Verzendmethode: NLPONRA

Orderdatum: Dec 11, 2017 14:43:14 PM
Product: Aqara Temperature Humidity Sensor (2x) + Aqara Smart Wireless Switch (1x)
Ordernummer: WWP1712111443147457
Tracking nummer: RX801087124CN
Verzendmethode: NLPONRA

Hoe zit het nu met mijn bestellingen? Ik vind het ondertussen ook al aardig lang duren eigenlijk. Zeker de bestelling van 11 december.
pi_176572425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:02 schreef cobex het volgende:
- Orderdatum: 8 december 2017
- Product: Creality CR-10S en wat filament
- Ordernummer: W1712081014412916
- Tracking nummer : 5170581173
- Verzendmethode: EU Express / DPDUK1

- Probleem: pakket komt niet toe, geen updates in tracking.
Na contact met support werd me een link gestuurd, waarbij de pakketen in de status 'In clearance' zijn, en deze zijn reeds 12 dagen 'In clearance'. Wat moet ik doen? Wat is er aan de hand. Support via de website is zeer traag tot geen antwoord.

De tracking link naar een chinese website : http://www.faryaa.com/use(...)h=%E6%9F%A5%E8%AF%A2
Hai Gearbest, is het normaal dat dit reeds 13 dagen 'in clearance' is? Lijkt mij onwaarschijnlijk lang...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')