Thanks!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 13:58 schreef g.popovici het volgende:
Hi
I recommand for all GearBest's buyers to check their parcel on:
Priority line (you can see before the parcel arrive in UK): http://www.faryaa.com/user/index/package-refer/type/track
After the parcel arrive in UK: http://www.dpd.co.uk/index.jsp
Other type of shipping method: https://www.17track.net/en
I'm waiting for the next parcel fron GearBest:
Order on: 23.11
DPDUK1: Dec 06, 2017 15:21:49 PM PST
Tracking Number: 5147151094 By Update: Dec 06, 2017 15:21:49 PM PST
@GearBest
Did you know if I can receive a 5%compensation for 45 days without update or in 20 Jan, I should ask for it? (06.12 + 45days = 20.01)
Nog niet. Ik hoop daar morgen bericht over te krijgen. Je zal hier zelf ook snel een bericht / ticket over ontvangen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 08:14 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
kan je ook zien wanneer hij verzonden wordt dat zou vandaag zijn maar heb nog geen mail gehad
Klopt inderdaad dat mensen een volledige refund hebben ontvangen en daarna hun pakketje geleverd werd. Hier hoor je dan natuurlijk nooit meer iets overquote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:46 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Onzin, tot nu toe is alles gewoon verlaat aangekomen. Ik vind echt dat mensen te snel klagen over een refund of resend...
Ik lees bij de meeste mensen dat het na een refund alsnog aankwam... in dat gebal is Gearbest gewoon twee keer het product kwijt. Dat kan een bedrijf niet volhouden.
Wil je het snel? Neem dan dhl, betaal je wel invoerkosten, maar heb je het zeker snel.
Wil je geen invoerkosten? Kies je priority line EU express. Alleen kan dit wat langer duren
Klopt, maar de datum moet 28-12-2017 zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef wirehunters het volgende:
Via de tracking van faryaa zie ik dat mijn pakketje in clearance zit, met als datum 28-01-2018. Raar dat ie een datum uit de toekomst geeft.
De event daarvoor kwam van 25-12-2017, toen kwam het pakket aan in Praag.
Normaal niet zo lang. Kan je me de gegevens geven?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:49 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Thanks!
@gearbest de status in Hong kong “waiting for flight”. Hoe lang kan dat duren?
Sinds 28-12 is hij waiting door flights
Of kan het zijn dat het veel later verzonden wordt? Aangezien er 'Ships after' staat en niet 'Ships on' ofzo.quote:Dispatch:Ships after Jan 24
Ik kan je zeker helpen bij deze vragen.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste Gearbest,
Ik wil graag de antminer S9 presale bij jullie bestellen. Heb alleen wat vragen.
Vraag 1: die 5 a 10 werkdagen bij Expedited shipping kloppen in het algemeen? en heb ik daarbij ook track and trace ofzo? antwoord staat in de OP
Vraag 2: de werkdagen gaan in vanaf 24 januari? Vanwege de tekst:
[..]
Of kan het zijn dat het veel later verzonden wordt? Aangezien er 'Ships after' staat en niet 'Ships on' ofzo.
En vraag 3: Vergoeden jullie duanekosten als ze via priority line zijn verstuurd? (zag soms dat het vergoed werd in dit forum). Is mijn pakketje verzekerd? Dat soort dingen vraag ik me vooral nog af
Alvast bedankt
Jazeker dank je. Nog 2 vraagjes naar aanleiding van wat je zegt. Vergroot de kans dat de duane je pakketje eruit pakt als je het verzekerd?quote:Op zondag 14 januari 2018 15:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik kan je zeker helpen bij deze vragen.
Vraag 1: heb je al gelezen zie ik
Vraag 2: De verwachting is dat de lading de 24e klaar is voor verzending. Dit kan echter ook een paar dagen later zijn afhankelijk van het aantal orders en het aantal wat er binnen komt.
Vraag 3: Nee via Priority Line worden de verzendkosten niet vergoedt. Eigenlijk via geen enkele verzendmethoden als hebben we nu een speciale actie lopen. Daarbij geldt dat eventuele verzendkosten worden vergoedt als men kiest voor Registered Air Mail als de optie Priority Line niet beschikbaar is. Dit gaat hier helaas niet op. Als je voor versnelde verzending kiest, zoals expedited shipping is er juist een hele grote kans op douanekosten. Deze kan je eenvoudig bereken door deze site te gebruiken. Ik raad je wel af om voor deze snelle verzending te kiezen en eerder te gaan voor Priority Line.
Je pakketje wordt niet verzekerd verzonden, maar je kan de optie verzekeren kiezen tijdens het kiezen va de verzendmethode tijdens je bestelling.
Hopelijk heb ik je vragen zo beantwoord.
Vanaf Polen is het pakketje binnen 8-14d bij je. Soms kan je via internationalparceltracking wel zien wanneer die in het proces in NL zit.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:55 schreef ward0 het volgende:
@gearbest
Dit was eerst ook zo en dat is nog steeds zo met de verzendmethode: EUTHXYH.
De verzendmethode FZRAMYT is soortgelijk, maar geeft wel een goeie tracking tot en met Polen. Deze moeten we nog toevoegen in ons begintopic en onderscheid maken tussen EUTHXYH en FZRAMYT. Bedankt voor de tip en we zullen dit in het volgende topic beter proberen uit te werken.
[..]
Ik snap het nu niet van tracking als het pakket op een trein zit.. Ik heb liever tracking als het bijna op zijn bestemming is... Nu is het maar raden wanneer het pakketje in Nederland of België toekomt.
Is het nu al in Nederland? Of nog altijd in Polen?
Dus mooi niet wordt het onderhand misselijk van , met de mooie beloftes wacht nu al 44 dagen vanaf verzending.......quote:Op maandag 15 januari 2018 11:06 schreef shadi het volgende:
[..]
Vanaf Polen is het pakketje binnen 8-14d bij je. Soms kan je via internationalparceltracking wel zien wanneer die in het proces in NL zit.
De kans wordt daardoor niet vergroot als je kiest voor een verzekering. De Tracking fee bedoelen ze meer als je als je de keuzen bv hebt voor een optie met tracking code of zonder. Priority Line heeft een tracking code dus dat zit goed. Ik raad je echt aan om via Priority Line te bestellen.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jazeker dank je. Nog 2 vraagjes naar aanleiding van wat je zegt. Vergroot de kans dat de duane je pakketje eruit pakt als je het verzekerd?
En ik zie staan:
*Note: To get a safe delivery, we recommend customer pay tracking fee and insurance for the order.
Insurance doe ik dan dus maar de customer pay tracking fee zie ik nergens iets over staan verder. Waar kan ik die vinden en wat doet het? Is dat voor track and trace ofzo?
En is hier misschien ook nog een promotiecode voor? Zag laatst wel een topic hier over een miner en daarvoor was een kortingcode. Kan je die hier misschien ook voor regelen of dat niet?
Dat begijp ik daarom heb ik de vraag neergelegd of we geen verdere tracking update kunnen regelen. Ik was er al mee bezig, maar zeker een hele goeie tip dus .quote:Op maandag 15 januari 2018 09:55 schreef ward0 het volgende:
@gearbest
Dit was eerst ook zo en dat is nog steeds zo met de verzendmethode: EUTHXYH.
De verzendmethode FZRAMYT is soortgelijk, maar geeft wel een goeie tracking tot en met Polen. Deze moeten we nog toevoegen in ons begintopic en onderscheid maken tussen EUTHXYH en FZRAMYT. Bedankt voor de tip en we zullen dit in het volgende topic beter proberen uit te werken.
[..]
Ik snap het nu niet van tracking als het pakket op een trein zit.. Ik heb liever tracking als het bijna op zijn bestemming is... Nu is het maar raden wanneer het pakketje in Nederland of België toekomt.
Is het nu al in Nederland? Of nog altijd in Polen?
De laatste tijd duurt het wat langer. Zeker vanuit Polen naar Nederland is de tijd toegenomen.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:06 schreef shadi het volgende:
[..]
Vanaf Polen is het pakketje binnen 8-14d bij je. Soms kan je via internationalparceltracking wel zien wanneer die in het proces in NL zit.
Ik weet het van je order en heb er melding van gemaakt. De verwachting is nog steeds dat deze gewoon aankomt.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:54 schreef Daniel_Smit het volgende:
[..]
Dus mooi niet wordt het onderhand misselijk van , met de mooie beloftes wacht nu al 44 dagen vanaf verzending.......
[ afbeelding ]
Ja die tracking heb ik ook gezien en ik hou jullie orders nog steeds in de gaten voor updates. Het gaat me voornamelijk om de Southall update.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:09 schreef _MsG_ het volgende:
Ik lees dat hier diverse November-zendingen inmiddels actief zijn geworden. Waar kan ik meer info zien hieromtrent? Gearbest geeft nog steeds de klassieke:
"Destination Country : Unknown
Origin Country : Unknown - Cache time: 2018-01-15 11:36:51(GMT+1)
2017-11-25 12:21
Southall, Your parcel is on its way"
Hetzelfde als 17track.
Ah zie op Farya wel ietsje meer, maar nog niet echt iets Nederlands. Ook oudere dagen, is denk ik voor de beeldvorming van activiteit als die tracking die ik bij Farya wèl zie ook bij Gearbest had gestaan . Zie dat ie bijvoorbeeld ook in Praag is geweest, dat is al een stukje verder dan South Hall.
Mijn bestelling is vandaag binnen gekomen. Duurde heel lang (vanaf 24-11), maar eind goed al goed. Bedankt voor de ondersteuningquote:Op zaterdag 13 januari 2018 07:09 schreef Gearbest het volgende:
Klopt ik had het gisteren al gezien, maar vergeten te melden.
Verder is ook de order van Tiger_blood en Bluecake actief geworden.
Yes. Ik heb doorgekregen dat je order al verzonden is zelfs. Nog helemaal geen bericht daarover gekregen?quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 15 januari 2018 14:12 schreef Tiger_blood het volgende:
[..]
Mijn bestelling is vandaag binnen gekomen. Duurde heel lang (vanaf 24-11), maar eind goed al goed. Bedankt voor de ondersteuning
Dit klopt helemaal. Ik had de aanvraag al ingediend en je zou hier ook al vanmorgen een bericht/ticket/e-mail voor moeten hebben ontvangen. Tevens heb ik direct gevraagd voor een EU warenhuis, maar dit was niet mogelijk. Dan zou de refund dus de optie worden.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:49 schreef Mees1996 het volgende:
Beste gearbest, vandaag ben ik aangekomen op de 60e dag na bestelling (Besteld op 16-11).
Volgens mij had ik gelezen dat resends uit de EU warehouse waarschijnlijk niet konden. Is dit al zeker? Dit zou wel jammer zijn aangezien de coupon EUTEVOKK niet meer werkt. Valt hier misschien nog iets te regelen?
Indien er geen resend vanuit de EU warehouse geregeld kan worden, will ik graag een refund.
Alvast bedankt!
Je pakketje zit op de 45 dagen zonder tracking update. Hiervoor heb ik ook de 5% compensatie voor aangevraagd. Je zal deze spoedig zien op je betalingswijze en waarschijnlijk een ticket van moeten hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef wirehunters het volgende:
Via de tracking van faryaa zie ik dat mijn pakketje in clearance zit, met als datum 28-01-2018. Raar dat ie een datum uit de toekomst geeft.
De event daarvoor kwam van 25-12-2017, toen kwam het pakket aan in Praag.
Ow ja ik zie de ticket inderdaad al staan, bedankt daarvoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 15:06 schreef Gearbest het volgende:
Dit klopt helemaal. Ik had de aanvraag al ingediend en je zou hier ook al vanmorgen een bericht/ticket/e-mail voor moeten hebben ontvangen. Tevens heb ik direct gevraagd voor een EU warenhuis, maar dit was niet mogelijk. Dan zou de refund dus de optie worden.
Bedoel je deze? Dan ga ik die aanvragen (ander warenhuis, maar wel binnen EU).
Ik ga sowieso Priority line gebruiken, dank je.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:35 schreef Gearbest het volgende:
Je bedoelt deze? Dan ga ik die aanvragen voor je.
Meestal heb ik binnen 1-2 dagen wel antwoord of er een coupon code mogelijk is.quote:Op maandag 15 januari 2018 15:37 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik ga sowieso Priority line gebruiken, dank je.
En ja die bedoel ik Alvast bedankt voor het aanvragen
En sorry, heb nog 2 vragen
Op youtube heb ik gekeken hoe je de s9 moet installeren. Ik zag daarbij bij sommige video's dat er ook een dingetje was toegevoegd omdat het nuttig was om de s9 het idee te geven dat een moederboard aanwezig was. Dat dingetje is hier te zien:
Bij 4:42 laat hij het zien en zegt hij dat het in de powersupply box zat.
Op jullie website zie ik het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat dingetje wat ze daar tonen op youtube (wat elke keer eigenlijk wel nodig blijkt te zijn en waarvan ze zeggen dat het in de power supply box zit) ook bij de power supply die jullie erbij leveren?
En mijn tweede vraag maakt het echt veel uit wanneer ik bestel in de presale? Als ik binnen een week bestel ben ik nog ruim op tijd om het sowieso geleverd te krijgen? Of maakt het wel echt verschil of ik het morgen al zou bestellen bijvoorbeeld? Is er een kans dat er bij de presale niet genoeg geleverd kunnen worden min of meer?
En hoelang duurt het meestal voordat je weet of een promotiecode mogelijk is? Aangezien ik wel zo snel mogelijk wil bestellen vandaar Gewoon een vraag, heb gewoon geduld hoor en vind dat je alles heel netjes doet Bedankt voor je antwoorden
quote:Op maandag 15 januari 2018 15:36 schreef Mees1996 het volgende:
[..]
Ow ja ik zie de ticket inderdaad al staan, bedankt daarvoor.
En de link die je stuurde is inderdaad het product die ik bedoel. Ik hoop dat het nog lukt met de coupon en hoor graag van je.
Hier 19 dagen moeten wachten na laatste update in Polen.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:54 schreef Daniel_Smit het volgende:
[..]
Dus mooi niet wordt het onderhand misselijk van , met de mooie beloftes wacht nu al 44 dagen vanaf verzending.......
[ afbeelding ]
Oke ja als je het nog even zou willen navragen dan graag Thanks alvastquote:Op maandag 15 januari 2018 16:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Meestal heb ik binnen 1-2 dagen wel antwoord of er een coupon code mogelijk is.
Bij presale geldt het wel zo dat degene die eerst bestellen het eerste recht hebben op levering mochten er te veel orders zijn ten opzichte van de geleverde bestelling. Ik verwacht dat dat met deze spullen wel meevalt.
Voor het tussenstukje durf ik zelf niet te zeggen en moet ik echt even navragen. Ik hoop wel dat ze het weten, want met zoveel spullen is het natuurlijk lastig te zeggen
Er is zojuist weer een update geweest. Hij bleef tot gisteren in "waiting for flights", maar sinds net een update van 9-1-2018quote:Op zondag 14 januari 2018 11:07 schreef Gearbest het volgende:
Normaal niet zo lang. Kan je me de gegevens geven?
Er kan altijd wel verschil in zitten, maar dit is wel veel inderdaad. Toch gaan we er nog gewoon vanuit dat deze nu toch wel snel geleverd moet worden.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:12 schreef Pzxk het volgende:
-Orderdatum: 30-11-2017
-Product: e-liquid 7 x amarax
-Ordernummer: w1711301612154674
-Trakkingnummer: RX800248854CN
-Verzendmethode: FZRAMYT
-Probleem: nog steeds niet ontvangen
-Voorkeur: refeund
Heb dit nog steeds niet ontvangen terwijl ikhet andere al wel binnen heb. Zou er 2 tegelijk ontvangen.
De trakking loopt gelijk tot in Polen. 1 ontvangen ongeveer anderhalve week terug en deze nog niet.
Hoe zit het nu en hoelang gaat het nog duren?
Mvg.
Oke ik ga erachter aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:45 schreef phunixx het volgende:
Beste @GEARBEST,
Kan je voor mij even dit nakijken aub:
Order date : Jan 02, 2018 17:12:44 PM
Order number: W1801021712443827
Item : 1220 Video Games Arcade Console Machine Double Joystick Pandora's Box Mccxx VGA HDMI EU Plug 8 - BLACK
Shipping method: DPDUK1
Tracking Number: 3268204563
De tracking number geeft steeds invalid of not found.
Heb reeds ticket aangemaakt omdat het nu bijna 14 dagen is zonder tracking....
Kreeg als antwoord dat er achterstand was, maar dat is altijd het antwoord...
Alvast bedankt voor de moeite
Is goed en aan de datums te zien moet dat wel in order komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Er is zojuist weer een update geweest. Hij bleef tot gisteren in "waiting for flights", maar sinds net een update van 9-1-2018
DATE STAUS OF SHIPMENT
2018-01-09 00:00:00 Parcel is in clearance.
2018-01-06 00:00:00 Parcel arrived at the airport.
2018-01-05 00:00:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2017-12-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2017-12-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-12-18 13:40:00 Customer data received Southall
Ik wacht nog wel even af @gearbest
Het zal wel goedkomen!
Ik heb nog geen antwoord op je vraag teruggekregen.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke ja als je het nog even zou willen navragen dan graag Thanks alvast
Super, werkt en heb besteld Erg bedankt voor je moeite en goede servicequote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:24 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb wel al een coupon code geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |