Oke ja als je het nog even zou willen navragen dan graag Thanks alvastquote:Op maandag 15 januari 2018 16:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Meestal heb ik binnen 1-2 dagen wel antwoord of er een coupon code mogelijk is.
Bij presale geldt het wel zo dat degene die eerst bestellen het eerste recht hebben op levering mochten er te veel orders zijn ten opzichte van de geleverde bestelling. Ik verwacht dat dat met deze spullen wel meevalt.
Voor het tussenstukje durf ik zelf niet te zeggen en moet ik echt even navragen. Ik hoop wel dat ze het weten, want met zoveel spullen is het natuurlijk lastig te zeggen
Er is zojuist weer een update geweest. Hij bleef tot gisteren in "waiting for flights", maar sinds net een update van 9-1-2018quote:Op zondag 14 januari 2018 11:07 schreef Gearbest het volgende:
Normaal niet zo lang. Kan je me de gegevens geven?
Er kan altijd wel verschil in zitten, maar dit is wel veel inderdaad. Toch gaan we er nog gewoon vanuit dat deze nu toch wel snel geleverd moet worden.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:12 schreef Pzxk het volgende:
-Orderdatum: 30-11-2017
-Product: e-liquid 7 x amarax
-Ordernummer: w1711301612154674
-Trakkingnummer: RX800248854CN
-Verzendmethode: FZRAMYT
-Probleem: nog steeds niet ontvangen
-Voorkeur: refeund
Heb dit nog steeds niet ontvangen terwijl ikhet andere al wel binnen heb. Zou er 2 tegelijk ontvangen.
De trakking loopt gelijk tot in Polen. 1 ontvangen ongeveer anderhalve week terug en deze nog niet.
Hoe zit het nu en hoelang gaat het nog duren?
Mvg.
Oke ik ga erachter aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:45 schreef phunixx het volgende:
Beste @GEARBEST,
Kan je voor mij even dit nakijken aub:
Order date : Jan 02, 2018 17:12:44 PM
Order number: W1801021712443827
Item : 1220 Video Games Arcade Console Machine Double Joystick Pandora's Box Mccxx VGA HDMI EU Plug 8 - BLACK
Shipping method: DPDUK1
Tracking Number: 3268204563
De tracking number geeft steeds invalid of not found.
Heb reeds ticket aangemaakt omdat het nu bijna 14 dagen is zonder tracking....
Kreeg als antwoord dat er achterstand was, maar dat is altijd het antwoord...
Alvast bedankt voor de moeite
Is goed en aan de datums te zien moet dat wel in order komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Er is zojuist weer een update geweest. Hij bleef tot gisteren in "waiting for flights", maar sinds net een update van 9-1-2018
DATE STAUS OF SHIPMENT
2018-01-09 00:00:00 Parcel is in clearance.
2018-01-06 00:00:00 Parcel arrived at the airport.
2018-01-05 00:00:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2017-12-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2017-12-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-12-18 13:40:00 Customer data received Southall
Ik wacht nog wel even af @gearbest
Het zal wel goedkomen!
Ik heb nog geen antwoord op je vraag teruggekregen.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke ja als je het nog even zou willen navragen dan graag Thanks alvast
Super, werkt en heb besteld Erg bedankt voor je moeite en goede servicequote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:24 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb wel al een coupon code geregeld.
Ik heb nog even op Faryaa gekeken met mijn tracking nummer, (5997740100) maar daar stond eerder deze week dat het pakket in Praag zou zijn, dus was al redelijk optimistisch, nu lijkt het er opeens op dat hij nog ergens in HongKong ronddwaalt.quote:Op maandag 15 januari 2018 15:06 schreef Gearbest het volgende:
Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code nog steeds de status"Southall, Your parcel is on its way" hebben. Ik heb de verzenddatums dus die houdt ik netjes in de gaten. Deze heb ik nog onder toezicht staan:
• _MsG_
• Berepoot
• dublex (60 dagen voorbij en in afhandeling)
• Mees1996 (60 dagen voorbij en in afhandeling)
• Viertakt
• wirehunters
• E_Cartman
• cmuts
• g.popovici
De code lijkt maar 1 keer geldig te zijn? Aangezien ik het nu weer probeer voor een 2e bestelling maar het werkt niet meer en er is maar 1 preorder bijgekomen op de website zo lijkt het (van 7 naar 8).quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:24 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op je vraag teruggekregen.
Ik heb wel al een coupon code geregeld.
Gebruik deze link van de AntMiner S9 met coupon code: AntMinerS9
Dan kom je uit op een prijs van ¤4229,99
Code is wel maar beperkt aantal keer geldig...
Graag gedaan en alvast veel plezier met je aankoop.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Super, werkt en heb besteld Erg bedankt voor je moeite en goede service
Je kan de code helaas maar 1 keer per account gebruiken. Je kan gewoon een nieuw account aanmaken en dan lukt het weerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:50 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
De code lijkt maar 1 keer geldig te zijn? Aangezien ik het nu weer probeer voor een 2e bestelling maar het werkt niet meer en er is maar 1 preorder bijgekomen op de website zo lijkt het (van 7 naar 8).
Kan ik nog een code krijgen voor een 2e bestelling?
Je bestelling is op dit moment nog onderweg en heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste update voordat de DPD tracking code actief wordt. Ik ga je order in ieder geval in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:22 schreef Heintjepek het volgende:
Hallo. Kan je svp nagaan wat er met mijn bestelling aan de hand is. Begin december besteld. Ik hoor of zie niks. Twee maal een verzoek ingediend naar gearbest om informatie, twee maal een automatische email ontvangen dat ze er binnen 24 uur op terugkomen, maar helaas het blijft doodstil.
Ordernr. W1712040331393096
Bestelling. Light string en Anet A8 3d printer
Datum. 4 december 2017
Verz. Methode. Dpduk1
Tracknr. 5147264613
Alvast dank
Henk Drese
Faryaa heeft vandaag heel veel statussen van orders verandert. Ik heb voor jou wel al inmiddels de procedure voor refund/resend gestart (60 dagen) en je zult hier snel bericht over krijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:26 schreef dublex het volgende:
Mijn pakketten lijken terug gevonden, tot en met gisteren stond er op faryaa.com dat deze op 20-12-2017 van praag naar UK onderweg waren. Nu is deze status gereset naar 13-12-2017 en blijkt pakketten nog in Hongkong te zijn. hopelijk komt er nu beweging in!
DATE STAUS OF SHIPMENT
2017-12-13 00:00:00 Parcel arrived at the airport.
2017-12-02 11:05:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2017-11-24 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2017-11-23 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-11-21 21:54:00 Customer data received Southall
Perfect and enjoy. It will be oke then!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef Ogy het volgende:
Dear Gearbest, my package was delivered yesterday (leaving from China on 20 Nov) in perfect condition, I paid the invoice. I write these lines in case someone else asks in the future. The package was clearly visible in Germany.No customs or customs duties.
Thanks for your effort!
Ik heb daar helaas nog niks over teruggekregen...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:20 schreef Mees1996 het volgende:
Heb je toevallig al iets gehoord over de coupon voor de tevo tarantula 3d printer in de eu warehouse? Ik zag dat er nog maar 3 in stock zijn dus wil vadaag of morgen toch wel gaan bestellen.
Ze hebben bij Faryaa sinds vandaag van veel orders de tracking status verandert. Als ik de procedure start laat ik ze een bericht naar je toe sturen waarin je zelf nog een keer de keuze moet bevestigen of je een refund of resend wil hebben. Je hebt nog wel een paar dagen om na te denken hierover.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:49 schreef Viertakt het volgende:
[..]
Ik heb nog even op Faryaa gekeken met mijn tracking nummer, (5997740100) maar daar stond eerder deze week dat het pakket in Praag zou zijn, dus was al redelijk optimistisch, nu lijkt het er opeens op dat hij nog ergens in HongKong ronddwaalt.
Nu vraag ik mij af, gezien ik bijna op de 60 dagen zit, wat gaat er dan gebeuren? Ik heb in mijn eerdere post nog niet aangegeven of ik een refund/resend wil. En eigenlijk weet ik ook niet wat ik zou willen, het liefst zou ik nu mijn laptopje in mn rugzak willen hebben voor onderweg, maarja. Ik heb trouwens ook de insurance aangevinkt bij mijn order, maakt dat nog wat uit? Ik neig naar een refund, en dat ik op zoek ga naar iets anders.
nogmaals copypasta van mijn lijstje.
- Orderdatum: 19-11-2017
- Product: Jumper Ezbook 3 Pro
- Ordernummer: W1711190740589959
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997740100
- Verzendmethode: dpduk1, eu express
Ik ga ze doorgeven.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:49 schreef ReXiF het volgende:
Hoi Gearbest,
Zou je hier eens naar kunnen kijken? Pakketje lijkt al op 20 december in NL te zijn aangekomen maar is nog steeds niet bij mij afgeleverd. Status blijf staan op: 20 december "Transfered to the local postal service".
Had ook nog een ander Gearbest-pakketje dat op exact dezelfde dag in NL in binnengekomen en die is 2 dagen later wel afgeleverd.
- Orderdatum: 9 december
- Product: 2x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WWB1712081605201693
- Tracking nummer: LVS1376360001814135
- Verzendmethode: BEEXPHQ
Zelfde met onderstaand pakketje:
- Orderdatum: 8 december
- Product: 2x Xiaomi Aqara Wireless Switch
- Ordernummer: WWB1712082155250306
- Tracking nummer: RX800523106CN
- Verzendmethode: NLPONRA / FZRAMYT
Alvast bedankt!
Je zou even op reddit bij anet a8 kunnen vragen. Kan je een filmpje maken? Ik heb wel wat ervaring met stappen motoren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:39 schreef luckie12 het volgende:
Beste,
Ik heb laatst een Anet A8 gekocht en nu blijkt dat na ik hem in elkaar heb gezet, de Y Axis motor (die het bed beweegt) kapot is... hij beweegt wel, maar maakt heel erg veel geluid in vorm van een piep, en hij beweegt ook hakkerig waar het niet hoort (bijv in rondjes maken)... Wat is hier tegen te doen? ....
Thanks
-Luc
Ik heb précies hetzelfde probleem, idd op de Faryaa site is Czech eruit... ik begrijp er niks meer van. Dat ik moet wachten op mijn CR-10S is op zich niet zo erg, maar de informatie die je krijgt is compleet waardeloos via gearbest rechtstreeks. Enorm frustrerend, mijn eerst bestelling via hen, maar vermoedelijk ook mijn laatste.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:52 schreef Berepoot het volgende:
U houdt het goed bij en dat is het enige dat kopers rechthoudt. Voor de rest kan ik zeggen dat op faryaa.com alles omgegooid is en dat Czech er nu niet meer bijstaat. Ineens is het alsof het China nog moet verlaten. En wat me vooral ergert, is het feit dat kopers van éénzelfde product hun product al ontvangen hebben ook al bestelden ze ruim 2 weken later in december. En zelf heb ik ook al een product ontvangen dat op dezelfde datum was besteld en een product dat zelfs vier dagen later was besteld. Er klopt iets niet met die container, dat is zeker. Ook Franse kopers zitten met hetzelfde probleem: hun printer zit ook in diezelfde container. En zij krijgen dezelfde nonsens te horen van English GB support. Zij hebben geen Franse foksite. Sommigen onder hen hebben via Paypal hun refund teruggevraagd en hoeven het pakket niet meer. Gezien ik in hetzelfde schuitje zit, knaagt het. Maar ik ga nog wachten. Hopelijk gebeurt er iets voor eind januari want ik vermoed dat ik het dan ook voor bekeken houd. En sommigen kunnen wel zeggen dat andere sites duurder zijn, maar dan hebben ze niet altijd goed gekeken. Soit, ik wil niemand zijn rekening maken, maar laat me wel mijn eigen rekening maken. Laten we nog even hoopvol zijn. Prettige dag nog.
Vandaag een mail gekregen van GearBest. Tussen de lijnen schrijven ze dat ze nog wat met mijn voeten gaan spelen. Ze gaan immers veranderen van koerier. Nu wordt het China Post. Dat wil dus zeggen dat mijn bestelling helemaal niet vertrokken was uit China, want nu sturen ze die terug op. Ik heb ook de indruk dat ze toch wel wegen bewandelen die er nu voor zorgen dat ik geen compensatie zal krijgen, want de shipping info werd veranderd. Ik hou bij elke “ communicatie” een zeer wrange smaak over. Als ik genoeg elementen heb dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik dit ook wereldwijd mag verkondigen. Ik beraad me er over. Wordt opgevolgd.....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:05 schreef cobex het volgende:
[..]
Ik heb précies hetzelfde probleem, idd op de Faryaa site is Czech eruit... ik begrijp er niks meer van. Dat ik moet wachten op mijn CR-10S is op zich niet zo erg, maar de informatie die je krijgt is compleet waardeloos via gearbest rechtstreeks. Enorm frustrerend, mijn eerst bestelling via hen, maar vermoedelijk ook mijn laatste.
Ik ook vandaag mail:quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:56 schreef Berepoot het volgende:
[..]
Vandaag een mail gekregen van GearBest. Tussen de lijnen schrijven ze dat ze nog wat met mijn voeten gaan spelen. Ze gaan immers veranderen van koerier. Nu wordt het China Post. Dat wil dus zeggen dat mijn bestelling helemaal niet vertrokken was uit China, want nu sturen ze die terug op. Ik heb ook de indruk dat ze toch wel wegen bewandelen die er nu voor zorgen dat ik geen compensatie zal krijgen, want de shipping info werd veranderd. Ik hou bij elke “ communicatie” een zeer wrange smaak over. Als ik genoeg elementen heb dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik dit ook wereldwijd mag verkondigen. Ik beraad me er over. Wordt opgevolgd.....
vandaag ook eze mails ontvangen, had mijn bestellingen vorige week geplaatst (Netherlands registered).quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:14 schreef phunixx het volgende:
[..]
Ik ook vandaag mail:
Dear Valued Customer,
Thank you for placing an order with us.
The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post). Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.
We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.
Best regards,
Gearbest Customer Service
Ik ga er dus ook vanuit dat het initieel niet opgestuurd werd....
Dank voor het doorgeven idd Was vorige week vrijdag nog bij het postkantoor om een pakketje op te halen, toen lag er niets. Zal voor de zekerheid vanavond nog even een keer langs gaan. Heb trouwens nog 2 zendingen uit dezelfde periode die niet aangekomen zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze doorgeven.
Voor je eerste order heb je nagevraagd bij het lokale postkantoor, want PostNL schijnt de laatste tijd niet altijd de pakketten af te leveren....
Voor je tweede order lijkt inderdaad dat deze is blijven hangen dus ga ze doorgeven.
Ik heb daar zelf helaas geen verstand van....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:39 schreef luckie12 het volgende:
Beste,
Ik heb laatst een Anet A8 gekocht en nu blijkt dat na ik hem in elkaar heb gezet, de Y Axis motor (die het bed beweegt) kapot is... hij beweegt wel, maar maakt heel erg veel geluid in vorm van een piep, en hij beweegt ook hakkerig waar het niet hoort (bijv in rondjes maken)... Wat is hier tegen te doen? ....
Thanks
-Luc
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:52 schreef Berepoot het volgende:
U houdt het goed bij en dat is het enige dat kopers rechthoudt. Voor de rest kan ik zeggen dat op faryaa.com alles omgegooid is en dat Czech er nu niet meer bijstaat. Ineens is het alsof het China nog moet verlaten. En wat me vooral ergert, is het feit dat kopers van éénzelfde product hun product al ontvangen hebben ook al bestelden ze ruim 2 weken later in december. En zelf heb ik ook al een product ontvangen dat op dezelfde datum was besteld en een product dat zelfs vier dagen later was besteld. Er klopt iets niet met die container, dat is zeker. Ook Franse kopers zitten met hetzelfde probleem: hun printer zit ook in diezelfde container. En zij krijgen dezelfde nonsens te horen van English GB support. Zij hebben geen Franse foksite. Sommigen onder hen hebben via Paypal hun refund teruggevraagd en hoeven het pakket niet meer. Gezien ik in hetzelfde schuitje zit, knaagt het. Maar ik ga nog wachten. Hopelijk gebeurt er iets voor eind januari want ik vermoed dat ik het dan ook voor bekeken houd. En sommigen kunnen wel zeggen dat andere sites duurder zijn, maar dan hebben ze niet altijd goed gekeken. Soit, ik wil niemand zijn rekening maken, maar laat me wel mijn eigen rekening maken. Laten we nog even hoopvol zijn. Prettige dag nog.
Ik snap niet waarom je zegt dat we met je voeten spelen, want zover ik weet gebeurd dat hier dus echt niet. Verder ontopic:quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:56 schreef Berepoot het volgende:
[..]
Vandaag een mail gekregen van GearBest. Tussen de lijnen schrijven ze dat ze nog wat met mijn voeten gaan spelen. Ze gaan immers veranderen van koerier. Nu wordt het China Post. Dat wil dus zeggen dat mijn bestelling helemaal niet vertrokken was uit China, want nu sturen ze die terug op. Ik heb ook de indruk dat ze toch wel wegen bewandelen die er nu voor zorgen dat ik geen compensatie zal krijgen, want de shipping info werd veranderd. Ik hou bij elke “ communicatie” een zeer wrange smaak over. Als ik genoeg elementen heb dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik dit ook wereldwijd mag verkondigen. Ik beraad me er over. Wordt opgevolgd.....
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:05 schreef cobex het volgende:
[..]
Ik heb précies hetzelfde probleem, idd op de Faryaa site is Czech eruit... ik begrijp er niks meer van. Dat ik moet wachten op mijn CR-10S is op zich niet zo erg, maar de informatie die je krijgt is compleet waardeloos via gearbest rechtstreeks. Enorm frustrerend, mijn eerst bestelling via hen, maar vermoedelijk ook mijn laatste.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:14 schreef phunixx het volgende:
[..]
Ik ook vandaag mail:
Dear Valued Customer,
Thank you for placing an order with us.
The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post). Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.
We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.
Best regards,
Gearbest Customer Service
Ik ga er dus ook vanuit dat het initieel niet opgestuurd werd....
Faryaa heeft van alle orders de tracking statussen verandert en er een paar trackings tussenuit gehaald. Dit zie je ook niet meer terug. Hierbij zal een order de volgende tracking statussen krijgen:quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:46 schreef _MsG_ het volgende:
Datzelfde bericht ook gekregen, maar vervolgens nog steeds de oh zo gezellig "Southhall melding" op 17track. Hoezo kunnen ze met terugwerkende kracht een shipping wijzigen? Kunnen ze daar toveren in China?
Ik hoop dat het airmail is, maar heb er zelf nog niks vernomen welke shipping manier het nu is.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:43 schreef SolarOrbiter het volgende:
[..]
vandaag ook eze mails ontvangen, had mijn bestellingen vorige week geplaatst (Netherlands registered).
Na die mails, vanochtend nog 2 bestellingen gemaakt, ook NL Registered. Ik denk, "he hij staat er tussen, dus ze zullen het wel opgelost hebben." Dispatch faster ingedrukt. en een uur later ontvang ik een mail dat het is veranderd nar China Post.
@gearbest: kunnen we in zo een geval uitgaan dat het wel airmail blijft met Track en Trace en niet via Railroad gaat, daarom had ik het in eerste instantie gekozen. wilde best een paar cent extr betalen daarvoor.
Bij mij nu niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef THEFXR het volgende:
Is er soms storing in het ticket systeem?, ik kan niet meer op tickets reageren.
Heb je voor mij de gegevens?quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:20 schreef el_frigo het volgende:
Beste Gearbest,
Vandaag nog eens gekeken naar de tracking info. Deze stond (eer)gisteren op waiting for flight. Inmiddels blijkt deze te zijn gereset en staat er alleen nog maar:
2018-01-08 16:10:00 Customer data received Southall
Zou jij willen nakijken waar het pakketje is?
Het oorspronkelijke pakket is in geen enkel tracking systeem meer te vinden.
Ik begin mij wel zorgen te maken.
De pakketjes die in Polen liggen verwachten we nog gewoon dat deze aankomen. De tracking status na Polen zal ook niet meer komen. Dit is dus de laatste status die je daarvan ontvangen hebt. De reis van Polen naar Nederland duurt helaas het langst van alles.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:33 schreef koelkast het volgende:
Hierbij de gevraagde gegevens van de pakketjes van eind november / begin december, die ik heb besteld.
- Orderdatum: Dec 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway Upgrade
- Ordernummer: W1712120332205425
- Tracking nummer : RX801214361CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: pakket blijft hangen in Polen, pakket per luchtpost geselecteerd, maar per trein verzonden... daarna is het stil.
Orderdatum: Dec 5, 2017
Product: Yeelight RGBW lamp
Ordernummer: WWP1712051226008379
Tracking nummer: RX800312495CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 30 december in Polen, daarna is het stil.
Orderdatum: Dec 2, 2017
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor + Yeelight Led Strip + ID115 Bluetooth Smart Wristband + String Light for Patio Micro 50 Warm White Ray LEDs 5M
Ordernummer: WB1712021724094733
Tracking nummer: RX800133882CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 1 januari in Polen, daarna is het stil.
Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: Xiaomi Human Body Sensor (2x)
Ordernummer: W1711270451205715
Tracking nummer: RN434677295CN
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket ligt al sinds 20 december in Polen, daarna is het stil.
Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
Ordernummer: W1711270452015601
Tracking nummer: 89952950663
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket is nog altijd niet aangekomen.
Ik heb deze mail vandaag ook gekregen van 3 van mijn orders geplaatst in 2017.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:14 schreef phunixx het volgende:
[..]
Ik ook vandaag mail:
Dear Valued Customer,
Thank you for placing an order with us.
The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post). Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.
We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.
Best regards,
Gearbest Customer Service
Ik ga er dus ook vanuit dat het initieel niet opgestuurd werd....
Hai Gearbest, is het normaal dat dit reeds 13 dagen 'in clearance' is? Lijkt mij onwaarschijnlijk lang...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:02 schreef cobex het volgende:
- Orderdatum: 8 december 2017
- Product: Creality CR-10S en wat filament
- Ordernummer: W1712081014412916
- Tracking nummer : 5170581173
- Verzendmethode: EU Express / DPDUK1
- Probleem: pakket komt niet toe, geen updates in tracking.
Na contact met support werd me een link gestuurd, waarbij de pakketen in de status 'In clearance' zijn, en deze zijn reeds 12 dagen 'In clearance'. Wat moet ik doen? Wat is er aan de hand. Support via de website is zeer traag tot geen antwoord.
De tracking link naar een chinese website : http://www.faryaa.com/use(...)h=%E6%9F%A5%E8%AF%A2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |