abonnement Unibet Coolblue
pi_175665124
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Niet vooruit te branden vandaag :')
Ja, dit zat ik net te denken.
Het is ook weer gaan sneeuwen/regenen/ijzelen. En ik moet naar buiten. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175665135
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dit zat ik net te denken.
Het is ook weer gaan sneeuwen/regenen/ijzelen. En ik moet naar buiten. ;(
Hier beetje regen.. Maar meh. :+
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:12:39 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175665286
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Oei, au!
ja behoorlijk, naar ik hoorde over de telefoon.
Gelukkig hoeft er niets vandaag, is uk bij opa en oma en nu dus onderuit met pijnstillers
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175665387
Ik ben vanmorgen door een plasje positiviteit en energie gelopen, geloof ik. Waarschijnlijk is het rond het middaguur wel weer opgedroogd, dus nu even gebruik van maken.

:* voor alle pijnen en meh-heden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175665399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Niet vooruit te branden vandaag :')
Ik ook niet. Ik ging er om 6.30 uit om te douchen voor de stukadoor er is. Daarna weer gaan slapen op de bank. Ben net weer een beetje actief. Stukadoor is van koffie voorzien. Maar ik kan best nog een tukje doen.
Spoilers!
pi_175665420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik ging er om 6.30 uit om te douchen voor de stukadoor er is. Daarna weer gaan slapen op de bank. Ben net weer een beetje actief. Stukadoor is van koffie voorzien. Maar ik kan best nog een tukje doen.
Mmja ik zou vanmorgen al naar m'n huis gaan.. Maar vertrek wel om 12u ofzo.. En vanmiddag wat langer door dan 16u oid..
pi_175665436
Het is flink gaan sneeuwen. Dus buiten trekt helemaaaaaaaaaal niet. En ik moet nog steeds alles lopend doen. En die dingen echt wel doen voor ik morgen weg ga, en morgen heb ik amper tijd

MEH
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175665537
Euh ok. Gisteren bloed laten prikken op van alles ivm darmklachten. Belt net de collega-huisarts op. Of alles ok is want er zijn hoge ontstekingswaarden gevonden. Aangezien ik me goed voel, moet ik nu wachten op de afspraak met de huisarts die ik donderdag heb. Die darmklachten zijn al heel veel minder dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik iets boeiends mankeer daar behalve wat obstipatie. Wat moet ik hier nou weer mee :?
Spoilers!
pi_175665590
Ik geloof toch dat ik niet zo blij ben met dat telefoontje.
Spoilers!
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:34:46 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175665618
Wel bijzonder dat ze dan die donderdag afspraak niet tot een dinsdagmiddag afspraak maken..
Zou het je extra slapen wel verklaren?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:37:25 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175665663
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof toch dat ik niet zo blij ben met dat telefoontje.
Bellen en vragen of de afspraak eerder kan?
pi_175665669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:34 schreef fietsie het volgende:
Wel bijzonder dat ze dan die donderdag afspraak niet tot een dinsdagmiddag afspraak maken..
Zou het je extra slapen wel verklaren?
Dat extra slapen komt gewoon omdat ik al een paar weken de 9 uur slaap die ik nodig heb vaak niet haal. Beide huisartsen werken parttime en het is handiger om bij mijn eigen arts te blijven. Ook omdat ik nergens last van heb. Misschien is het de eczeem wel die voor die verhoogde waarden zorgt. Ik was er nog niet aan toegekomen om het daar over te hebben met haar. Nou ja, we kijken donderdag wel verder.
Spoilers!
pi_175665835
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat extra slapen komt gewoon omdat ik al een paar weken de 9 uur slaap die ik nodig heb vaak niet haal. Beide huisartsen werken parttime en het is handiger om bij mijn eigen arts te blijven. Ook omdat ik nergens last van heb. Misschien is het de eczeem wel die voor die verhoogde waarden zorgt. Ik was er nog niet aan toegekomen om het daar over te hebben met haar. Nou ja, we kijken donderdag wel verder.
Vervelend bericht. Maar dat had ik laatst ook, 2 weken later weer bloed laten controleren en toen was de waarde weer normaal. Niet ziek geweest of gevoeld. Ook zo raar
We have far more in common than that which devides us..
pi_175665908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vervelend bericht. Maar dat had ik laatst ook, 2 weken later weer bloed laten controleren en toen was de waarde weer normaal. Niet ziek geweest of gevoeld. Ook zo raar
Ja, zoiets is het bij mij ook vast. Vorig jaar had ik ook bloedonderzoek gehad vanwege wat later de caravanbedschimmel :') bleek te zijn. Toen had ik ook verhoogde ontstekingswaarden. De huisarts zei dat ik na ene paar weken nog maar eens bloedonderzoek moest laten doen. Ben het glad vergeten. De nieuwe huisarts refereerde daar wel aan net. Voorlopig ga ik uit van huidproblemen.
Spoilers!
pi_175665952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, zoiets is het bij mij ook vast. Vorig jaar had ik ook bloedonderzoek gehad vanwege wat later de caravanbedschimmel :') bleek te zijn. Toen had ik ook verhoogde ontstekingswaarden. De huisarts zei dat ik na ene paar weken nog maar eens bloedonderzoek moest laten doen. Ben het glad vergeten. De nieuwe huisarts refereerde daar wel aan net. Voorlopig ga ik uit van huidproblemen.
Ja, je voelt je verder toch niet ziek? En als het echt verontrustend is laten ze je wel vanmiddag komen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175666043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, je voelt je verder toch niet ziek? En als het echt verontrustend is laten ze je wel vanmiddag komen.
Precies.
Spoilers!
pi_175666160
Kan me voorstellen dat je schrikt als de assistent ineens daarvoor belt, terwijl jij je in orde voelt. Donderdag maar verder kijken :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175666320
Dikke hagel...


Resultaat na 10 seconden.
pi_175667015
Alles gedaan wat buiten moest. Binnen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175667162
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:12 schreef mjan het volgende:
Kan me voorstellen dat je schrikt als de assistent ineens daarvoor belt, terwijl jij je in orde voelt. Donderdag maar verder kijken :*
Wat grappig dat jij collega-huisarts als assistent vertaalt :)

Ruk LS, niet weten waar zoiets vandaan komt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:07:43 #96
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175667174
Sterkte LS :*. Vervelend :{
pi_175667323
Oh ls, naar telefoontje. :{

Ik heb inmiddels een dag of 5 buikpijn en een dikke pens. Meh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175667520
Thanks allemaal. Ik ben alweer over de schrik heen. Er zal wel niets aan de hand zijn.
Spoilers!
pi_175667592
:* voor alle gewonde, zieke en geschrokken mensen

Jagar's germanisme deed me grinniken O+ En idd, respect voor alleenstaande moeders hoor _O_ Gelukkig voor jou tijdelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175667701
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat grappig dat jij collega-huisarts als assistent vertaalt :)

Whoops. Hautain, ik ben het.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')