abonnement Unibet Coolblue
pi_175463424
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 02:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Alleen als je van over-de-top en pretentieuze rock uit de 70s houdt.
Klinkt best aardig nog.
pi_175463427
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
Hey, PolitiekGeaard. Hoi!
Hey, alles goed?
pi_175463447
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 02:37 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Hey, alles goed?
Ja, gaat wel prima. :s) Jij al klaar met de studie?
pi_175463473
Man man man, weer een avondje in een Vogelaa-/kracht/prachtrwijk overleefd.
pi_175463477
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 02:39 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ja, gaat wel prima. :s) Jij al klaar met de studie?
Mooi zo!
Nee nog lang niet eigenlijk. :D
Mijn planning is nu zo'n beetje dat ik rond oktober volgend jaar mijn bachelor afrond, en dan komt er nog twee jaar bij voor de master. Vorig jaar over wat vakken gestruikeld, maandag ook weer een tentamen dus moet maar eens gaan slapen :P

Wat doe jij nu eigenlijk? Studeerde jij ook nog of? Sorry ben het vergeten :@
pi_175463500
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 02:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Klinkt best aardig nog.
Volgens mij tikt de gitarist al bijna de 70 aan. Hij kan het nog wel goed, maar volgens mij heeft hij soms een beetje moeite met het ritme :P
Originele band is Genesis waaruit Peter Gabriel gestapt is waarna beiden besloten alleen nog maar eriksd muziek te maken. :{
pi_175463503
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 02:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Mooi zo!
Nee nog lang niet eigenlijk. :D
Mijn planning is nu zo'n beetje dat ik rond oktober volgend jaar mijn bachelor afrond, en dan komt er nog twee jaar bij voor de master. Vorig jaar over wat vakken gestruikeld, maandag ook weer een tentamen dus moet maar eens gaan slapen :P
Op zich verstandig, studeren vond ik wel een erg fijne tijd. Haast je niet. :P

quote:
Wat doe jij nu eigenlijk? Studeerde jij ook nog of? Sorry ben het vergeten :@
Ik werk bij een grote infrastructuurbeheerder. Best leuk wel. ^O^
  zondag 3 december 2017 @ 02:55:50 #233
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_175463522
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175463524
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 02:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Gewoon kut [..]
Vind jij. ;)
pi_175463547
quote:
80s wansmaak
  zondag 3 december 2017 @ 03:07:29 #237
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_175463573
van halen

damn, lang niet geluisterd


Periode gehad, toen ik 10 a 13 jaar was ghehe, dat ik redelijk lang haar had en ac dc, van halen, metallica, alice cooper etc luisterde :P
  zondag 3 december 2017 @ 03:10:09 #239
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 3 december 2017 @ 03:11:51 #240
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_175463598
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 03:08 schreef skysherrif het volgende:
van halen

damn, lang niet geluisterd


Periode gehad, toen ik 10 a 13 jaar was ghehe, dat ik redelijk lang haar had en ac dc, van halen, metallica, alice cooper etc luisterde :P
Hahahaha. RWTD is gold.
pi_175463603
quote:
Wel bekend gitaarriedeltje, ik ken het hier van:
pi_175463614
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 02:51 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Op zich verstandig, studeren vond ik wel een erg fijne tijd. Haast je niet. :P

[..]

Ik werk bij een grote infrastructuurbeheerder. Best leuk wel. ^O^
Inderdaad, maar de financiering is er sinds september af en de lening begint nu flink op te lopen. En ik heb sinds afgelopen jaar een vriendin in Zwitserland. Nu zet ik graag het grootste deel van mijn studielening om in vliegtickets, en minder tot nooit aanwezig zijn bij college's deed ik ervoor ook al, maar mag wel iets meer gang maken nu :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175463618
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 03:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]

Periode gehad, toen ik 10 a 13 jaar was ghehe, dat ik redelijk lang haar had en ac dc, van halen, metallica, alice cooper etc luisterde :P
Whehe. :D
pi_175463636
quote:
10s.gif Op zondag 3 december 2017 03:13 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Inderdaad, maar de financiering is er sinds september af en de lening begint nu flink op te lopen. En ik heb sinds afgelopen jaar een vriendin in Zwitserland. Nu zet ik graag het grootste deel van mijn studielening om in vliegtickets, en minder tot nooit aanwezig zijn bij college's deed ik ervoor ook al, maar mag wel iets meer gang maken nu :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwitserland nog wel. Toe maar. Heel leuk voor je. ^O^
  zondag 3 december 2017 @ 03:19:40 #245
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_175463723
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 03:16 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zwitserland nog wel. Toe maar. Heel leuk voor je. ^O^
Thanks. Ja verschrikkelijk duur man, had van mij ook wel minder gemogen. 5 CHF aftikken voor een zielige espresso :{
Of de trein. Retourtje vanaf Zurich naar een plaatsje een uur er vanaf is 70 franc, haal je bijna de gehele retour vliegtuig al voor. :P
Iedereen stemt daar ook òf een meer conservatieve CDA òf een nog meer conservatieve PVV. Nu is die van mij een aardig stukje linkser gelukkig :P

Het is wel lekker verdienen daar. Dus voor al het volk hier in de SC die het liefst geen belasting betaald, een regering wil die niet zo moeilijk doet en "naar het volk luistert", is het wel een mooi plekje daar.

Grappig is wel weer dat je de joints gewoon in de supermarkt kunt kopen :P
pi_175463741
Maar ik ga maar eens slapen. Anders word studeren morgen ook niets. :')
pi_175463755
quote:
10s.gif Op zondag 3 december 2017 03:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Thanks. Ja verschrikkelijk duur man, had van mij ook wel minder gemogen. 5 CHF aftikken voor een zielige espresso :{
Of de trein. Retourtje vanaf Zurich naar een plaatsje een uur er vanaf is 70 franc, haal je bijna de gehele retour vliegtuig al voor. :P
Pfff. Prijzig ja. Maar dan zit je ook wel in een heerlijke omgeving. Bergen, frisse lucht, mooie natuur.

quote:
Iedereen stemt daar ook òf een meer conservatieve CDA òf een nog meer conservatieve PVV. Nu is die van mij een aardig stukje linkser gelukkig :P
Nog steeds actief bij D66 ook?

quote:
Het is wel lekker verdienen daar. Dus voor al het volk hier in de SC die het liefst geen belasting betaald, een regering wil die niet zo moeilijk doet en "naar het volk luistert", is het wel een mooi plekje daar.

Grappig is wel weer dat je de joints gewoon in de supermarkt kunt kopen :P
[ afbeelding ]
Haha. :D Overigens klinkt dat van die belastingen wel als een land voor mij. Alleen het gebrek aan zee en polder zou mij opbreken.
pi_175463757
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 03:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen. Anders word studeren morgen ook niets. :')
Weltrusten. Ik ga ook maar eens.
pi_175463792
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 03:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Pfff. Prijzig ja. Maar dan zit je ook wel in een heerlijke omgeving. Bergen, frisse lucht, mooie natuur.

[..]

Nog steeds actief bij D66 ook?

[..]

Haha. :D Overigens klikt dat van die belastingen wel als een land voor mij. Alleen het gebrek aan zee en polder zou mij opbreken.
Ik ben nog lid maar dat is alles wel. Nog een tijdje bestuurslid geweest van een afdeling van de JD. Maar daar was ik op een gegeven moment ook wel klaar mee :P
Ligt mij allemaal niet zo. Ik vind dom lullen over politiek leuk, of discussies met iemand die er anders over denkt ook. Maar binnen partij politiek is het toch allemaal mierenneuken op kleine details of de "ja dat vind ik ook." :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')