abonnement Unibet Coolblue
pi_175380876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat is wel hoe het meeste vuil op straat komt ja.

Wij hebben het koud dus we zijn zielig. Gasfles van de kachel is leeg.
Las ook ooit dat rokers hun peuken niet als afval zien. Ze zien dat als eh..dorre blaadjes of takjes (tabak = natuur, toch!). Nee, lieve rokers. Het is afval!! En nog echt schadelijk ook :') voorbeeld linkje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175380919
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Brain is fried
:*

Geen tips. Herken de idiote anxiety die niet bepaald behulpzaam is bij het studeren. Maar eigenlijk kwam het altijd gewoon goed als ik gestudeerd had. En dat heb je :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175380998
FranticDJ, wat is er nou met je sportschool? Lukt het opzeggen niet of proberen ze je te houden :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175381161
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:08 schreef Isabeau het volgende:
FranticDJ, wat is er nou met je sportschool? Lukt het opzeggen niet of proberen ze je te houden :+
Allebei :7

Ze willen dat ik langskom omdat een mailtje niet volstaat. Moet een formulier ondertekenen. Ik: nou mail maar door dan.. Nee moet je voor langs komen formulier kan niet ingevuld worden zonder gesprek :') En dat gesprek duurt een half uur en willen ze nog eens alle fysiek door nemen. Ja eh, how about no. Zit er sterk aan te denken om de automatisch incasso maar gewoon te storneren.

Stelletje huilebalken. Ben 17 jaar lid geweest van die toko en betaalde alleen voor de maanden dat ik kwam (want varen enzo). Nu moet ik ineens permanent gaan betalen. Dus ik zei: ok dan ga ik wel over op contante betaling per maand (en dus betaal ik contant de maanden dat ik ga). Maar dat kon ook niet. Nou dan niet he, doei! :)
pi_175381227
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:16 schreef FranticDJ het volgende:

Allebei :7

Ze willen dat ik langskom omdat een mailtje niet volstaat. Moet een formulier ondertekenen. Ik: nou mail maar door dan.. Nee moet je voor langs komen formulier kan niet ingevuld worden zonder gesprek :')

Stelletje huilebalken. Ben 17 jaar lid geweest van die toko en betaalde alleen voor de maanden dat ik kwam (want varen enzo). Nu moet ik ineens permanent gaan betalen. Dus ik zei: ok dan ga ik wel over op contante betaling per maand (en dus betaal ik contant de maanden dat ik ga). Maar dat kon ook niet. Nou dan niet he, doei! :)
Ja, zo typisch van sportscholen :D :D Ik vind van die sportscholen die je weigeren te vertellen hoe duur ze zijn ook altijd zo triest. Moest een keer op komen draven want prijzen uitleggen via de telefoon was echt heus waar veel te ingewikkeld :? Krijg een rondleiding. Allemaal marketinggelul over hoe goed ze wel niet zijn. En toen een blaadje met maar liefst 3 prijzen: 2x per week, onbeperkt en gezinskorting. Eh, wtf was daar moeilijk aan?! Maar echt veel te duur, dus hij had zich alle energie kunnen besparen door me via de telefoon te vertellen dat het 60 euro per maand was.

En lekker flexibel van je sportschool zeg. Dus van soms geld voor je vangen, hebben ze liever helemaal geen geld van je 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175381256
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zo typisch van sportscholen :D :D Ik vind van die sportscholen die je weigeren te vertellen hoe duur ze zijn ook altijd zo triest. Moest een keer op komen draven want prijzen uitleggen via de telefoon was echt heus waar veel te ingewikkeld :? Krijg een rondleiding. Allemaal marketinggelul over hoe goed ze wel niet zijn. En toen een blaadje met maar liefst 3 prijzen: 2x per week, onbeperkt en gezinskorting. Eh, wtf was daar moeilijk aan?! Maar echt veel te duur, dus hij had zich alle energie kunnen besparen door me via de telefoon te vertellen dat het 60 euro per maand was.

En lekker flexibel van je sportschool zeg. Dus van soms geld voor je vangen, hebben ze liever helemaal geen geld van je 8)7
Naja 't rommelde wel meer hoor. We gaan er nu gelijk met een man of 8-10 weg. Uitsmijtermaat van me heeft wat apparatuur staan in de loods van z'n baas. Dus daar kunnen we terecht :Y

Mits m'n knie weer eens mee gaat werken :')
pi_175381558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar dan is er risico op Rennies snoepen als er niks anders lekkers voorradig is. :')
Anijs: O+
Mijn collega Rennie is daar groot voorstander van, die instelling.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175381863
Nou, GLS was dus 1 dag te laat en 1 uur eerder dan hun tijdvenster..

Zucht.
pi_175381918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, GLS was dus 1 dag te laat en 1 uur eerder dan hun tijdvenster..

Zucht.
Ik zit hier op wacht voor DHL...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175381966
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zit hier op wacht voor DHL...
DHL heeft wel een goeie track & trace
pi_175381968
Ik hoop dat mijn zusje het pakketje bij de buren op heeft gehaald. Ik ben gister + vandaag niet thuis op momenten dat ik aan kan bellen bij ze :P
pi_175381973
Maar ik zit serieus te overwegen om bij m'n huis een pakketbus te zetten..
pi_175381976
Ik ben niet thuis maar kreeg allemaal info over pakketjes..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175381990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:00 schreef Puala het volgende:
Ik hoop dat mijn zusje het pakketje bij de buren op heeft gehaald. Ik ben gister + vandaag niet thuis op momenten dat ik aan kan bellen bij ze :P
Je bedoelt dat het sociaal geaccepteerd is xD Het kan immers wel :7
pi_175382000
Pakketten standaard laten bezorgen op mijn werk omdat daar van maandag tot en met zaterdag altijd iemand aanwezig is van 07:00 tot 19:00 blijft toch wel handig. Ik denk dat ik dat gewoon tijdens mijn verlof zo hou - hoef ik zelf niet voor pakketjes thuis te blijven. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175382013
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

DHL heeft wel een goeie track & trace
14:00-18:00 is niet niet echt specifiek...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175382044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

14:00-18:00 is niet niet echt specifiek...
Hier zijn ze wel specifieker.. En de pakketshop zit hier om de hoek :7
pi_175382065
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:01 schreef minilot het volgende:
Pakketten standaard laten bezorgen op mijn werk omdat daar van maandag tot en met zaterdag altijd iemand aanwezig is van 07:00 tot 19:00 blijft toch wel handig. Ik denk dat ik dat gewoon tijdens mijn verlof zo hou - hoef ik zelf niet voor pakketjes thuis te blijven. :+
“Hoi Collega’s ik kom even een zwangerschapsupdate geven!” /verstopt pakketje achter buik. :D

Zoiets? :P

Of heb je voor een andere reden verlof? :+
pi_175382088
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:05 schreef Fripsel het volgende:

[..]

“Hoi Collega’s ik kom even een zwangerschapsupdate geven!” /verstopt pakketje achter buik. :D

Zoiets? :P

Of heb je voor een andere reden verlof? :+
Nee, dat is het inderdaad!
Iedereen hier (nou ja, klein bedrijf met zes werknemers) laat altijd alle privé bestelde zooi hier op kantoor bezorgen wegens handig, verstoppen hoeft niet. :)
Er kwam voor mij afgelopen weken zowat om de dag wel een doos binnen. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175382124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:01 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het sociaal geaccepteerd is xD Het kan immers wel :7
Later dan 22.00 en voor 07.00 vind ik niet kunnen nee :P
pi_175382134
Oh, met een straat vol kleine koters hou ik hier 10:00 - 20:00 aan qua aanbellen bij de buren :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175382149
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Allebei :7

Ze willen dat ik langskom omdat een mailtje niet volstaat. Moet een formulier ondertekenen. Ik: nou mail maar door dan.. Nee moet je voor langs komen formulier kan niet ingevuld worden zonder gesprek :') En dat gesprek duurt een half uur en willen ze nog eens alle fysiek door nemen. Ja eh, how about no. Zit er sterk aan te denken om de automatisch incasso maar gewoon te storneren.

:') Jemig! Dit soort praktijken zijn wel echt heel idioot!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 november 2017 @ 14:17:04 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_175382225
Nou de RvT heeft het pand weer tevreden verlaten :+.
Zo fijn om een goed bestuursapparaat te hebben, van mensen die interesse hebben, maar ook de moeilijke vragen durven te stellen. En fijn dat je ze kent. Mensen die hun rol serieus nemen.

Ons oude bestuur liep naar de grote vergaderzaal en vertrok direct na afloop zonder dat je wist wie het waren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_175382346
Ah top, 32 koters + ouders voor sinterklaas en zwarte piet in het pand. Ik vlucht zo denk ik :@
pi_175382437
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:21 schreef FranticDJ het volgende:

Naja 't rommelde wel meer hoor. We gaan er nu gelijk met een man of 8-10 weg. Uitsmijtermaat van me heeft wat apparatuur staan in de loods van z'n baas. Dus daar kunnen we terecht :Y

Mits m'n knie weer eens mee gaat werken :')
Als ik daar het geld en de ruimte voor had zou ik ook gewoon zelf iets maken *O* Zie wel eens mensen op youtube dingen uitleggen en dan vanuit hun eigen garage _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')