abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175234808
registreer om deze reclame te verbergen
Oh jeetje Loj, wat ontzettend balen... ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175237219
Oh wat naar loj!
pi_175237370
Wat vervelend Loj, vooral omdat je dit niet over kunt doen :( Lang leve de mobieltjes met camera dan maar...
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_175237377
Wat naar Loj! :(

Wij zijn net bij het CB geweest. A heeft haar kleuren-herken-skills en bouwskills geshowd en bij het popje alle ledematen benoemd ^O^
93 cm en 14.7kg. En de opmerking van de artz dat ze richting obesitas gaat _O-
8)7 (Iemand anders hier had dat laatst ook geloof ik). Ze is juist enorm smal geworden de afgelopen tijd O+
pi_175237441
Obesitas! Seriously!?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_175237486
Dat is toch prima in verhouding?
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_175237595
Ja vond ik ook. Het lijntje ging wat steiler omhoog dan de vorige keer en als je dat zou doortrekken zou ze over een jaar vlakbij het obesitas gedeelte zitten (dus ruim in "overgewicht"). Maar het is een kind, die ontwikkelt zich niet volgens een lineraire lijn (nooit zo geweest ook), dus ik verwacht dat het vanzelf weer afbuigt.
pi_175237989
Ah Loj wat stom ;(

Lucas is weer een stuk opgeknapt en is nu bij opa & oma tot vrijdag. En vannacht doorslaaps *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_175238243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:35 schreef Loj het volgende:
Heb ik ook niet echt hier verteld hoor (off-topic :) ).
Maar onze fotograaf had denk ik de portfolio van z'n collega geleend en recensies door z'n buren laten schrijven want de foto's waren gewoon echt slecht.
Gewoon onscherpe foto's, vreemde en lelijke belichting, geen bewerking (en daar wel 3 maanden op moeten wachten) geen creativiteit..
Echt gewoon heel slecht :'(

Dus echt gewoon geen mooie foto's van de fotograaf, ben ze nu door iemand anders aan het laten bewerken. Gelukkig heb ik gasten gehad die wel foto's hebben gemaakt en die ben ik nu bij elkaar aan het zoeken.

Maar dus gewoon niets van Js, echt verdrietig :(
oh wat verschrikkelijk en verdrietig joh ;( op zo’n dag is dat natuurlijk erg belangrijk. Wat ontzettend zuur -O- misschien dat een goede fotograaf nog een achteraf trouw shoot kan maken... maar ja dat is natuurlijk niet hetzelfde. Bah :( !
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')