RB zit er qua chassis ook gewoon bij. Ze hebben best grote stappen gemaakt dit jaar, meer dan de competitie. Het is weer Renault dat het laat afweten. Max heeft vanaf de zomer veel punten gescoord, ik geloof dat alleen Hamilton er meer heeft gescoord (voor Brazilie). Dat doe je niet met 'een uitschieter'.quote:Op zondag 12 november 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.
Chassis van RBR is prima in orde, dat is in de loop van het seizoen gewoon fors verbetert.quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Vond net wat nootjes die ik vrijdag gekocht hebquote:Op zondag 12 november 2017 19:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb tijdens de race een tosti gegeten
Daar zeg je wat. Hij verremde zich ook twee keer wat je niet van hem verwacht en wat gewoon tijd heeft gekost.quote:Op zondag 12 november 2017 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft er 5 ronden achter gezeten met een flink snelheidsverschil. Als je hem dan niet kunt inhalen verdien je het ook niet.
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.quote:Op zondag 12 november 2017 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij mij dus. Keek eerst MotoGP, va 1994 F1, ergens in de 2000's afgehaakt en weer aangehaakt tijdens Giedogate en entree Max.
RBR bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Renault? Seriously?quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Volgend seizoen drie teams die strijden om de titel zou in ieder geval wel erg tof zijn.quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Drink er nog een paarquote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Dat denk ik dus ook (als je RBR bedoelt), het verschil met Renault en STR is gigantisch groot.quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Mooi dat ie ook z'n band verneukt Van bandenmanagement heeft ie nog nooit gehoord.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Stroll is echt keihard vernederd vandaag.
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.
Wij waren er dus 2 van..
En je bedoelt 500cc??
Forget it. Gaat "gewoon" weer tussen Ferrari en Mercedes.quote:Op zondag 12 november 2017 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgend seizoen drie teams die strijden om de titel zou in ieder geval wel erg tof zijn.
Bij een start uit de pitlane krijg je toch pas groen licht als het veld de bocht voorbij is?quote:Op zondag 12 november 2017 19:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Hij verremde zich ook twee keer wat je niet van hem verwacht en wat gewoon tijd heeft gekost.
Maar heeft hij nou wel of geen voordeel gehad door uit de pitlane te starten? Sjemmert liet al weten dat de limiet eraf mag voor de eerste bocht links. Hij mocht dus voluit, had vrij baan en riskeerde niks. Die anderen riskeerden het in de prak rijden van hun auto door zichzelf of een ander iemand (Grosjean in dit geval).
Je zou denken dat vanuit de pitlane starten een nadeel is, maar in dit geval leek het wel een voordeel. Zou me niets verbazen als Merc het wisselen van onderdelen als smoes heeft gebruikt om vanuit de pitlane te starten in plaats van vanaf P20.
Mick Doohan op de honda. De koning.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.
Tijden van Schwanz, Rainey, Doohan.
Ik was fan van Doohan.
Maar Capirossi en Biaggi (en Rossi) waren ook in beeld. Ook de vd Goorberghjes uiteraard
Net wat pasta gemaakt.quote:
100% zeker een FOK!er.quote:
Excuus, dat bedoel ik uiteraard.quote:
Ik had helemaal niks met Doohan.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.
Tijden van Schwanz, Rainey, Doohan.
Ik was fan van Doohan.
Maar Capirossi en Biaggi (en Rossi) waren ook in beeld. Ook de vd Goorberghjes uiteraard
Sorry, ik bedoel uiteraard RBR.quote:
Ik ben dus na het eerste of tweede kampioenschap van Doohan naar de F1 geswitched. Eerste tig jaar hield ik e MotoGP echter nog wel met een schuin oog in de gaten. Denk zeker een jaar of 10, en daarna ook nog met een heel schuin oog.quote:Op zondag 12 november 2017 19:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mick Doohan op de honda. De koning.
Gek genoeg kon dat mij minder boeien. Terwijl ik dan zelf weer op twee wielen sturen leuker vind. Met of zonder motor tussen de benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |