abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174937181
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_174937220
Je vindt het gek dat mensen zich druk maken om anderen, maar je maakt er wel een topic over?

Schopje klb.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 10:06:37 ]
pi_174937260
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:06 schreef scrupuleus het volgende:
Je vindt het gek dat mensen zich druk maken om anderen, maar je maakt er wel een topic over?

Schopje klb.
Dit begrijp ik niet. Het is gewoon een motivatie voor velen wat ik beschrijf.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 8 november 2017 @ 10:12:53 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_174937302
Als je de 30 bent gepasseerd is het de norm om te trouwen, een huis te kopen met je modale inkomen en om 2x per jaar met je vrouw, 2.1 kinderen en golden retriever per leasebak (vw passat) op vakantie te gaan. Als je daar van afwijkt ben je sowieso abnormaal.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_174937316
Die komt ook nog wel uit de kast die Rutte, eng mannetje dat veel verborgen houdt.
pi_174937332
Haha Rutte als voorbeeld hebben :'(
  woensdag 8 november 2017 @ 10:19:34 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174937399
Mja je hebt bewuste vrijgezellen, laten we Rutte voor het gemak daar even onder scharen, en mensen die gewoon niet aan de bak kunnen komen.
And so is the past
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 10:26:28 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174937462
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:12 schreef mstx het volgende:
Als je de 30 bent gepasseerd is het de norm om te trouwen, een huis te kopen met je modale inkomen en om 2x per jaar met je vrouw, 2.1 kinderen en golden retriever per leasebak (vw passat) op vakantie te gaan. Als je daar van afwijkt ben je sowieso abnormaal.
Als je bij de 30(+) aangekomen bent en je verdiend dan nog steeds maar modaal dan is dat wel een beetje treurig :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174937476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Rutte heeft wel een seks kelder...
pi_174938526
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:12 schreef mstx het volgende:
Als je de 30 bent gepasseerd is het de norm om te trouwen, een huis te kopen met je modale inkomen en om 2x per jaar met je vrouw, 2.1 kinderen en golden retriever per leasebak (vw passat) op vakantie te gaan. Als je daar van afwijkt ben je sowieso abnormaal.
Trouwen is allang de norm niet meer.
pi_174938818
Er is natuurlijk een verschil tussen boven je 30e vrijgezel zijn of boven je 30e nog nooit een relatie gehad. Dat laatste maakt je eerder minder capabel in de ogen van anderen.

Relaties gaan uit, waarom zou het gek zijn om boven je 30e single te zijn? Bovendien beginnen mensen steeds later aan kinderen (mocht je die wens hebben), dus daarmee is de 'deadline' om te settelen ook verschoven.

Verder lekker boeiend wat andere mensen denken. De mensen die er toe doen weten wel hoe het zit en zullen je er niet om veroordelen. Of wel, maar dan zijn het wellicht geen goede vrienden.
pi_174938921
Waarom is dat erg?
  woensdag 8 november 2017 @ 11:55:23 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174938942
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je bij de 30(+) aangekomen bent en je verdiend dan nog steeds maar modaal dan is dat wel een beetje treurig :')
Als dat al treurig is, wat is het dan als je 30+ bent en je verdient onder modaal?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174938961
Op je 38e nog bij je moeder wonen is dan ook gewoon triest :')
pi_174938976
Niks mis mee als je er zelf gelukkig mee bent. Zegt niks over een persoon.
pi_174939114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je bij de 30(+) aangekomen bent en je verdiend dan nog steeds maar modaal dan is dat wel een beetje treurig :')
Lekker elitair
pi_174939305
Op je 38e nog permanent bij je ouders wonen vind ik wel vrij bizar.
pi_174939474
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lekker elitair
En verzonnen ;)
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 12:25:08 #19
441859 crew  Lenny77
pi_174939629
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:56 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Op je 38e nog bij je moeder wonen is dan ook gewoon triest :')
Of net slim! Hoe ouder je wordt hoe meer je beseft dat het zo stom nog niet is. Lekker rustig, je kan erg veel sparen en het is best gezellig, mits goede band.
Als zo iemand dan wil gaan samenwonen dan heeft ie meteen het geld voor een leuk huis.
De personen die op 20 uit huis gaan raken veel geld kwijt aan huur van een veel te kleine kamer er doen er veel langer over om hun eigen huis bijeen te krijgen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174939731
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Of net slim! Hoe ouder je wordt hoe meer je beseft dat het zo stom nog niet is. Lekker rustig, je kan erg veel sparen en het is best gezellig, mits goede band.
Als zo iemand dan wil gaan samenwonen dan heeft ie meteen het geld voor een leuk huis.
De personen die op 20 uit huis gaan raken veel geld kwijt aan huur van een veel te kleine kamer er doen er veel langer over om hun eigen huis bijeen te krijgen.
Je hebt wel een punt, alleen is dat bij 38(!!) wel even tien jaar te lang.
pi_174940861
Lekker alleen _O_ _O_ _O_
Geen gezeik en al het geld voor jezelf _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:31:03 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174940862
In mijn omgeving zijn vrouwen vooral opzoek naar een vent met veel geld en status.
Vrouwen kunnen zeggen wat ze willen maar uiteindelijk willen ze allemaal een vent die hen compleet kan onderhouden.
Tuurlijk hebben de dames zelf een baan, maar eer er kinderen komen komt er een part time contract en..

ach laat ook maar, dit kon een heel lang verhaal worden..maar ik heb het eigenlijk wel gehad met vrouwen, ze zijn allemaal hetzelfde (net mannen).
Ik ben nu 30+ (ja ik heb relaties gehad) en ik zou best een maatje willen hebben om samen oud mee te worden but who am i kidding, ze zitten niet op mij te wachten :)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_174942277
Mja, vaak is er ook wel iets mis met langdurig vrijgezellen, maar lang niet altijd natuurlijk.
Kan van alles zijn he, te kieskeurig, vervelend karakter, rare obsessies waar ze geen compromissen over willen sluiten, noemt u maar op.

Aan de andere kant ken ik genoeg mensen die pas na hun 30e de persoon leerdne kennen met wie ze uiteindelijk settelden. Het kan allemaal maar zo.
pi_174943154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je bij de 30(+) aangekomen bent en je verdiend dan nog steeds maar modaal dan is dat wel een beetje treurig :')
Triest ventje ben jij. Jij weet niet dat er ook supermarkt medewerkers nodig zijn, en schilders en schoonmakers. Die niet boven modaal gaan verdienen. Jij vind dat treurig dus kijkt op ze neer. Ik hoop dat jij in een vies kantoor mag werken en een leeg schap hebt in de supermarkt :)
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 15:50:01 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174943198
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:47 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Triest ventje ben jij. Jij weet niet dat er ook supermarkt medewerkers nodig zijn, en schilders en schoonmakers. Die niet boven modaal gaan verdienen. Jij vind dat treurig dus kijkt op ze neer. Ik hoop dat jij in een vies kantoor mag werken en een leeg schap hebt in de supermarkt :)
Wat jij hoopt is niet belangrijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174943213
quote:
15s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
In mijn omgeving zijn vrouwen vooral opzoek naar een vent met veel geld en status.
Vrouwen kunnen zeggen wat ze willen maar uiteindelijk willen ze allemaal een vent die hen compleet kan onderhouden.
Tuurlijk hebben de dames zelf een baan, maar eer er kinderen komen komt er een part time contract en..

ach laat ook maar, dit kon een heel lang verhaal worden..maar ik heb het eigenlijk wel gehad met vrouwen, ze zijn allemaal hetzelfde (net mannen).
Ik ben nu 30+ (ja ik heb relaties gehad) en ik zou best een maatje willen hebben om samen oud mee te worden but who am i kidding, ze zitten niet op mij te wachten :)
Open je oogjes voor de surinaamse vrouwtjes maat ;)
Krijg je veel voor terug _O_
  woensdag 8 november 2017 @ 15:51:30 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174943217
Ik verwacht eeuwig vrijgezel te blijven. Het is uit met mijn vriendin, omdat we niet eens zijn over ons geloofsovertuiging en kerk.

Maar ik heb een zware geestelijke ziekte en dat maakt het moeilijk voor me om een langdurige relatie te onder houden. Ik verwacht dat ik eeuwig single blijf.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174943227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je bij de 30(+) aangekomen bent en je verdiend dan nog steeds maar modaal dan is dat wel een beetje treurig :')
Wat verdien jij eigenlijk, en krijg je het ook?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174943232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat jij hoopt is niet belangrijk.
Neemt niet weg dat ik jouw houding debiel vindt. Echt een eng ventje vol met afgunst. Pestverleden nog niet kunnen verwerken?
pi_174943353
Als je op je 38e nog bij je ouders woont is vrijgezel zijn een van je laatste problemen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174944038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:00 schreef habitue het volgende:
Als je op je 38e nog bij je ouders woont is vrijgezel zijn een van je laatste problemen.
_O-
pi_174944071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:00 schreef habitue het volgende:
Als je op je 38e nog bij je ouders woont is vrijgezel zijn een van je laatste problemen.
Mooi toch beetje met je pa bier klappen _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_174949875
De realiteit is dat 80 procent van de mensen hun hypotheek niet alleen kan betalen en dat er daarom behoefte is aan een relatie. Dat + de angst om alleen te zijn, want op 30+ wonen nog weinig mensen bij hun ouders.
  woensdag 8 november 2017 @ 22:15:02 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174950149
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je bij de 30(+) aangekomen bent en je verdiend dan nog steeds maar modaal dan is dat wel een beetje treurig :')
Is dat zo?
pi_174951417
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:31 schreef Geerd het volgende:
Lekker alleen _O_ _O_ _O_
Geen gezeik en al het geld voor jezelf _O_ _O_ _O_
dit.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 8 november 2017 @ 23:06:14 #36
357044 Budapestenaar
pi_174951424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat jij hoopt is niet belangrijk.
Wat jij vindt gelukkig ook niet.
pi_174951869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:04 schreef StevieW0nder het volgende:
De realiteit is dat 80 procent van de mensen hun hypotheek niet alleen kan betalen en dat er daarom behoefte is aan een relatie. Dat + de angst om alleen te zijn, want op 30+ wonen nog weinig mensen bij hun ouders.
Liever single dan ongelukkig met een 6je om de hypotheek te kunnen betalen :')
pi_174951882
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:15 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ja. Als je een fatsoenlijke opleiding hebt genoten ben je al 5+ jaar aan het werk en als het goed is al doorgegroeid naar bovenmodaal. Als je geen fatsoenlijke opleiding hebt genoten ben je al 10+ jaar aan het werk en als je dan nog steeds hetzelfde werk doet met blijkbaar ongeveer hetzelfde inkomen faal je hopeloos.
pi_174951883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat jij vindt gelukkig ook niet.
Zou wat zijn als iedereen neerkijkt op mensen met modaal inkomen :')
pi_174951934
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:25 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ja. Als je een fatsoenlijke opleiding hebt genoten ben je al 5+ jaar aan het werk en als het goed is al doorgegroeid naar bovenmodaal. Als je geen fatsoenlijke opleiding hebt genoten ben je al 10+ jaar aan het werk en als je dan nog steeds hetzelfde werk doet met blijkbaar ongeveer hetzelfde inkomen faal je hopeloos.
Neem nou een schilder. Als die niet bijklust dan verdient ie hooguit modaal. En als je opleiding tot schilder hebt gehad kun je niet ineens manager worden en bovenmodaal verdienen. In deze samenleving is het helaas zo dat vaklui minder goed beloont worden dan managers en andere lui die zichzelf heel erg hoog hebben zitten. Voor sommige beroepsgroepen zijn er dan ook weinig doorgroeimogelijkheden
pi_174952019
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Neem nou een schilder. Als die niet bijklust dan verdient ie hooguit modaal. En als je opleiding tot schilder hebt gehad kun je niet ineens manager worden en bovenmodaal verdienen. In deze samenleving is het helaas zo dat vaklui minder goed beloont worden dan managers en andere lui die zichzelf heel erg hoog hebben zitten. Voor sommige beroepsgroepen zijn er dan ook weinig doorgroeimogelijkheden
Slecht voorbeeld, een beetje schilder wordt zzp-er. Momenteel is er echt werk in overvloed.

Maar wat voor ambitieloze lul ben je als je van je 20e tot je 65e exact hetzelfde werk blijft doen?
pi_174952075
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:33 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Slecht voorbeeld, een beetje schilder wordt zzp-er. Momenteel is er echt werk in overvloed.

Maar wat voor ambitieloze lul ben je als je van je 20e tot je 65e exact hetzelfde werk blijft doen?
Ambitie is ook zo'n populaire lege term. Als je je vak nou leuk vindt en het naar je zin hebt maakt het niet uit of je nou doorgroeit of niet. Altijd maar willen presteren en nooit tevreden zijn :')
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 23:56:22 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174952399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:04 schreef StevieW0nder het volgende:
De realiteit is dat 80 procent van de mensen hun hypotheek niet alleen kan betalen en dat er daarom behoefte is aan een relatie. Dat + de angst om alleen te zijn, want op 30+ wonen nog weinig mensen bij hun ouders.
80% van de mensen hebben daar dan ook geen inkomen voor OF willen een huis dat te duur is voor 1 inkomen, en dan nog steeds kunnen sparen en de rest van je gedoe kunnen betalen. Want ja, vrienden hebben ook een huis dat zo en zo groot is, en daar willen mensen dan niet voor onder doen. Dat is niet slim.

Koop gewoon een huis op 1 salaris, dan heb je verder niemand nodig, en als je wel een relatie hebt heb je dat 2e salaris in zijn geheel over + nog spaargeld van het 1e salaris. Maar ja, dan moet je wel een beetje verstandig zijn, en daar gaat het mis bij veel mensen als het op een huis aankomt.

Maar ja, als je met 30+ nog steeds bij de AH rond rent om vakken te vullen heb je al heel wat eerder dingen fout gedaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 23:57:38 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174952416
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:25 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ja. Als je een fatsoenlijke opleiding hebt genoten ben je al 5+ jaar aan het werk en als het goed is al doorgegroeid naar bovenmodaal. Als je geen fatsoenlijke opleiding hebt genoten ben je al 10+ jaar aan het werk en als je dan nog steeds hetzelfde werk doet met blijkbaar ongeveer hetzelfde inkomen faal je hopeloos.
Jij snapt het. Als je 10 jaar op hetzelfde salaris blijft hangen, dan gaat er toch echt ergens wat mis.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174952980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:05 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dit.
Hey leef jij ook nog !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_174953033
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:11 schreef Justinn het volgende:
Op je 38e nog permanent bij je ouders wonen vind ik wel vrij bizar.
In andere culturen heel normaal dat de oudjes bij je blijven tot ze dood zijn. Niks mis mee. Jezelf vasthouden aan de bekrompen westerse gewoonten, dat is pas sneu.
pi_174954994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:06 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

In andere culturen heel normaal dat de oudjes bij je blijven tot ze dood zijn. Niks mis mee. Jezelf vasthouden aan de bekrompen westerse gewoonten, dat is pas sneu.
Dat zijn vaak culturen die zo'n 300 jaar achter lopen.
pi_174955136
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:12 schreef mstx het volgende:
Als je de 30 bent gepasseerd is het de norm om te trouwen, een huis te kopen met je modale inkomen en om 2x per jaar met je vrouw, 2.1 kinderen en golden retriever per leasebak (vw passat) op vakantie te gaan. Als je daar van afwijkt ben je sowieso abnormaal.
Rebel gespot. Vertel; hoe ziet jouw leven eruit? Jij hebt dan ongetwijfeld veel spannends te melden.
pi_174955252
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hey leef jij ook nog !!!
nog? Ik ben jonger dan jouw grapjas.
pi_174955579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Een zeer groot deel van de bevolking is na hun 30e nog wel eens vrijgezel hoor. Of bedoel je nog nooit een relatie gehad hebben tot je 30e? Dan zit je wel in een minderheid, maar alsnog niets idioot hoor. Zat redenen te bedenken.
pi_174955618
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:11 schreef Justinn het volgende:
Op je 38e nog permanent bij je ouders wonen vind ik wel vrij bizar.
Wel een beetje. Ik vind em zelf al extreem bizar. 27 en momenteel wonend bij m'n ouders. Fair enough ik ga dan wel samen met mn vriendin in een leuk appartement wonen vanaf januari/fabruari als alles meezit, maar alsnog vind ik mezelf al een enorme uitschieter. 38 dan al zeker.
pi_174956048
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:25 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Liever single dan ongelukkig met een 6je om de hypotheek te kunnen betalen :')
Ja, maar waar ga je dan als single wonen? Bij je ouders? Of een leven lang iets huren dat uiteindelijk nooit jouw eigendom zal zijn?
Ik verwacht me aan persoonlijke aanvallen omdat ik dat zeg, maar kijk eens om je heen en oordeel zelf.

Het leven wordt steeds duurder en een individueel maandsalaris volstaat bijna nooit om hypotheek en vaste kosten af te betalen. Tenzij je een heel dikke baan hebt.
Ik merk aan veel mensen om me heen dat ze wanhopig zoeken naar iemand om kosten mee te delen. Alleenstaande moeders die halsoverkop naar datingsites gaan (waar ik zou verwachten dat ze tijd nodig hebben om over hun ex heen te geraken), wanhopige singles die nooit een relatie hebben gehad en er op hun 34ste ineens gaan hokken met een lotgenoot.

Natuurlijk mag je dat niet hardop zeggen en soms zit ik ernaast. Maar je voelt duidelijk plots een behoefte om met 2 te zijn. Ik ken ook mensen die er eerlijk over praten. Ze zeggen het niet rechtstreeks maar je hoort dat als het over de kost van het leven gaat
pi_174956287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

80% van de mensen hebben daar dan ook geen inkomen voor OF willen een huis dat te duur is voor 1 inkomen, en dan nog steeds kunnen sparen en de rest van je gedoe kunnen betalen. Want ja, vrienden hebben ook een huis dat zo en zo groot is, en daar willen mensen dan niet voor onder doen. Dat is niet slim.

Koop gewoon een huis op 1 salaris, dan heb je verder niemand nodig, en als je wel een relatie hebt heb je dat 2e salaris in zijn geheel over + nog spaargeld van het 1e salaris. Maar ja, dan moet je wel een beetje verstandig zijn, en daar gaat het mis bij veel mensen als het op een huis aankomt.

Maar ja, als je met 30+ nog steeds bij de AH rond rent om vakken te vullen heb je al heel wat eerder dingen fout gedaan
Echt de nagel op de kop met dat grote huis en niet willen onderdoen. Maar als dat betekent dat je ongelukkig moet zijn in een relatie, neem ik absoluut een kleiner huis of apt.

En als je een huis koopt op 1 salaris (het moet dan wel een flink salaris zijn), dan kun je ooit nog de liefde vinden en haar erbij nemen. Ik ken iemand die niet intelligent is en 6 jaar een relatie had. Wilde samenwonen, maar het ging mis en hij werd single. Werkt nu 12 uur per dag en is daarom in staat om zelf iets te kopen.

Ik heb het liever zo dan dat ik me in een huwelijk laat dwingen door een vrouw die gewoon een levensverzekering wil, ook via kinderen. Omdat ze weten dat ze op hun 40ste minder aantrekkelijk zijn en toch een soort van bindmiddel nodig hebben om je als man bij hen te houden. Meer dan de helft van de huwelijken loopt fout af en in heel veel situaties "doen we het voor de kinderen" die in de eerste plaats als bindmiddel moesten dienen.

That said, ik heb een lieve vriendin en ben gelukkig met haar. Maar als dat ooit fout zou gaan, doe ik alles zelf en wil ik geen ander meer. Zal ik ook nooit vader worden
pi_174956302
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:45 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Ja, maar waar ga je dan als single wonen? Bij je ouders? Of een leven lang iets huren dat uiteindelijk nooit jouw eigendom zal zijn?
Ik verwacht me aan persoonlijke aanvallen omdat ik dat zeg, maar kijk eens om je heen en oordeel zelf.

Het leven wordt steeds duurder en een individueel maandsalaris volstaat bijna nooit om hypotheek en vaste kosten af te betalen. Tenzij je een heel dikke baan hebt.
Ik merk aan veel mensen om me heen dat ze wanhopig zoeken naar iemand om kosten mee te delen. Alleenstaande moeders die halsoverkop naar datingsites gaan (waar ik zou verwachten dat ze tijd nodig hebben om over hun ex heen te geraken), wanhopige singles die nooit een relatie hebben gehad en er op hun 34ste ineens gaan hokken met een lotgenoot.

Natuurlijk mag je dat niet hardop zeggen en soms zit ik ernaast. Maar je voelt duidelijk plots een behoefte om met 2 te zijn. Ik ken ook mensen die er eerlijk over praten. Ze zeggen het niet rechtstreeks maar je hoort dat als het over de kost van het leven gaat
Ja ik huur liever of koop een goedkoop huis dat ik alleen ben dan dat ik een duurder huis kan kopen met een vrouw die ik niet mooi vind. Ik zou never willen settelen met een vrouw die niet mijn smaak is. Ik voel me in mijn eentje goed genoeg om daar geen consessies over te doen. Ik kan prima alleen zijn dus waarom settelen voor een vrouw om een duurder huis te kunnen kopen terwijl ik alleen gelukkiger ben in een kleiner huis
pi_174956339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:59 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Echt de nagel op de kop met dat grote huis en niet willen onderdoen. Maar als dat betekent dat je ongelukkig moet zijn in een relatie, neem ik absoluut een kleiner huis of apt.

En als je een huis koopt op 1 salaris (het moet dan wel een flink salaris zijn), dan kun je ooit nog de liefde vinden en haar erbij nemen. Ik ken iemand die niet intelligent is en 6 jaar een relatie had. Wilde samenwonen, maar het ging mis en hij werd single. Werkt nu 12 uur per dag en is daarom in staat om zelf iets te kopen.

Ik heb het liever zo dan dat ik me in een huwelijk laat dwingen door een vrouw die gewoon een levensverzekering wil, ook via kinderen. Omdat ze weten dat ze op hun 40ste minder aantrekkelijk zijn en toch een soort van bindmiddel nodig hebben om je als man bij hen te houden. Meer dan de helft van de huwelijken loopt fout af en in heel veel situaties "doen we het voor de kinderen" die in de eerste plaats als bindmiddel moesten dienen.

That said, ik heb een lieve vriendin en ben gelukkig met haar. Maar als dat ooit fout zou gaan, doe ik alles zelf en wil ik geen ander meer. Zal ik ook nooit vader worden
Precies dit. Op het laatste deel na. Als ik single ben zoek ik toch weer naar een nieuwe meid
pi_174956369
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:11 schreef Justinn het volgende:
Op je 38e nog permanent bij je ouders wonen vind ik wel vrij bizar.
Je salaris moet je in staat stellen om zelf iets te kopen, en voor 80% van de singles is dat niet het geval. Dit nog in Europa, want daarbuiten wordt het zelfs met 2 heel moeilijk. In Latijns Amerika is het daarom gebruikelijk dat mensen tot een stuk in de 40 bij hun ouders blijven wonen.

Ik ken een paar 40 plussers die single zijn. Sommigen met een goeie opleiding die zelf iets kunnen kopen. Lager opgeleiden hebben geen alternatief dan bij hun ouders te blijven. Sommigen hebben een slecht verzorgd uiterlijk (vooral tanden, schilfers in hun haren en een lijfgeur) Zelfs die mensen komen nog lotgenoten tegen die wanhopig op zoek zijn omdat het alleen niet kan.

Politieke correctheid gebiedt ons om daarover te liegen maar het is echt zo
pi_174956387
35 en vrijgezel, wel een relatie van 8 jaar (tot 1.5 jaar geleden) achter de rug
Ik krijg ook weleens de bekende opmerkingen te horen van mijn vrienden, maar ik ben gelukkig, date regelmatig,reis veel, en neem het niet zo nauw met de normen en sociale druk. Ik neem gewoon niet genoegen met minder als het gaat om het krijgen van een vriendin, en wil niet 1 om maar een vriendin te hebben.
pi_174956558
quote:
15s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
In mijn omgeving zijn vrouwen vooral opzoek naar een vent met veel geld en status.
Vrouwen kunnen zeggen wat ze willen maar uiteindelijk willen ze allemaal een vent die hen compleet kan onderhouden.
Tuurlijk hebben de dames zelf een baan, maar eer er kinderen komen komt er een part time contract en..

ach laat ook maar, dit kon een heel lang verhaal worden..maar ik heb het eigenlijk wel gehad met vrouwen, ze zijn allemaal hetzelfde (net mannen).
Ik ben nu 30+ (ja ik heb relaties gehad) en ik zou best een maatje willen hebben om samen oud mee te worden but who am i kidding, ze zitten niet op mij te wachten :)
Niet alleen in jouw omgeving, maar wereldwijd speelt dat mee. Kijk naar Donald Trump en Melania als extreme voorbeeld.

Wij die geld en status hebben, willen een mooie vriendin en veel seks.
Zo ging het bij vrienden van me. Veel seks voor het huwelijk, en toen de levensverzekering (een kind + huwelijk) er waren, was het gedaan met de seks. Komt ze in 5 jaar 10kg aan en als je wil scheiden ben je geruïneerd. Een recept voor depressie dit

Ik heb altijd gezegd dat ik me niet wilde binden, tot ik verliefd werd op mijn huidige vriendin.
Ben gelukkig en ik zie een goeie moeder in haar. Maar mocht dat ooit veranderen, dan sta ik niet open voor wat anders.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 12:26:33 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174957871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:59 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Echt de nagel op de kop met dat grote huis en niet willen onderdoen. Maar als dat betekent dat je ongelukkig moet zijn in een relatie, neem ik absoluut een kleiner huis of apt.
Je moet gewoon een huis/appartement nemen dat je kunt betalen op 1 salaris, relatie of niet.

quote:
En als je een huis koopt op 1 salaris (het moet dan wel een flink salaris zijn), dan kun je ooit nog de liefde vinden en haar erbij nemen.
Ik heb mijn eerste huis gekocht in mijn eentje, en ik heb nu mijn 2e huis ook gekocht in mijn eentje. Bij het vorige huis is mijn vrouw (toen vriendin) erbij komen wonen, en nu zijn we getrouwd, maar onder huwelijkse voorwaarden, en ik heb dus ook dit huis in mijn eentje gekocht. Mijn vrouw heeft alle voordelen, geen nadelen, maar als wij uit elkaar gaan blijft het huis van mij. Het huis staat buiten het huwelijk.

quote:
Ik ken iemand die niet intelligent is en 6 jaar een relatie had. Wilde samenwonen, maar het ging mis en hij werd single. Werkt nu 12 uur per dag en is daarom in staat om zelf iets te kopen.
Ja, maar dan werk je dus wel 12 uur per dag. Er kunnen prima dagen bij zitten dat je langer werkt, maar consequent 12 uur per dag werken (in loondienst) wordt je ook niet gelukkiger van denk ik.

quote:
Ik heb het liever zo dan dat ik me in een huwelijk laat dwingen door een vrouw die gewoon een levensverzekering wil, ook via kinderen. Omdat ze weten dat ze op hun 40ste minder aantrekkelijk zijn en toch een soort van bindmiddel nodig hebben om je als man bij hen te houden. Meer dan de helft van de huwelijken loopt fout af en in heel veel situaties "doen we het voor de kinderen" die in de eerste plaats als bindmiddel moesten dienen.
Zet ze een pistool tegen je hoofd dan? Je trouwt omdat je dat wil, en als je dat verstandig doet, dan zorg je dat je, mocht het mis gaan, je er in ieder geval geen/zo weinig mogelijk nadelen van ondervindt. Mijn vrouw begreep het helemaal met ons huis, en had daar dus ook 0 issues mee. Als een vrouw wat dit betreft wél een issue daarvan maakt, dan is dat niet erg handig.

quote:
That said, ik heb een lieve vriendin en ben gelukkig met haar. Maar als dat ooit fout zou gaan, doe ik alles zelf en wil ik geen ander meer. Zal ik ook nooit vader worden
Nou ja, wil je geen ander meer, dat weet je nu toch nog niet? Maar goed, dat is een zienswijze natuurlijk, en als dat is hoe je het wil doen, more power to you ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 november 2017 @ 12:27:55 #60
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174957889
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Trashcanman op 09-11-2017 12:29:22 (Verkeerde topic nvm) ]
pi_174959850
quote:
Zet ze een pistool tegen je hoofd dan? Je trouwt omdat je dat wil, en als je dat verstandig doet, dan zorg je dat je, mocht het mis gaan, je er in ieder geval geen/zo weinig mogelijk nadelen van ondervindt. Mijn vrouw begreep het helemaal met ons huis, en had daar dus ook 0 issues mee. Als een vrouw wat dit betreft wél een issue daarvan maakt, dan is dat niet erg handig
Vrouwen hoeven niemand met de dood de bedreigen om te krijgen wat ze willen. Daarvoor zijn er vele andere technieken zoals oa het dreigen met een deadline "we nemen een kind of ik zoek een ander". Dat wordt denk ik niet letterlijk zo gezegd maar ik ken wel mannen waarbij het daarop neer kwam.

Verder is er nog emotionele chantage (beginnen ruzie maken/ jammeren en huilen als ze niet krijgen wat ze willen) en ze kunnen de sekskraan dichtdraaien.

Wat het financiële betreft.. Ik denk dat dat in Nederland een beetje anders werkt maar het leven is in NL iets duurder dan in Belgie, zeker ziekteverzekering etc.
In België houdt 70% van de maatschappij netto nog tussen de 1600 en 1700 euro per maand over. Het gemiddelde koppel betaalt 1000 euro per maand af aan de hypotheek, dus 500 euro elk. Wil je die 1000 euro alleen aflossen, dan moet je van de bank vaak nog 1200 euro reserve hebben maw je maandelijks netto inkomen moet 2200 euro zijn, wat vrij uitzonderlijk is (mss 20% van de mensen). Los daarvan moet je ook al 20% van de waarde van het huis in cash hebben om de hypotheek aan te kunnen gaan.

Dit is gewoon iets wat heel veel mensen niet alleen kunnen betalen. Dan krijg je situaties waarin mensen bijna verplicht een relatie moeten hebben. En als je echt te lelijk bent woon je op je 40ste nog thuis. Dat is de grootste gemene deler bij de mannen die ik ken in die situatie.

Dat is een vrij lelijke realiteit. Zo'n mensen blijven ofwel bij de ouders (die daar ook niet op zitten te wachten) of moeten huren, en betalen de hypotheek van iemand anders af
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 14:40:54 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174960251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:16 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven niemand met de dood de bedreigen om te krijgen wat ze willen. Daarvoor zijn er vele andere technieken zoals oa het dreigen met een deadline "we nemen een kind of ik zoek een ander". Dat wordt denk ik niet letterlijk zo gezegd maar ik ken wel mannen waarbij het daarop neer kwam.

Verder is er nog emotionele chantage (beginnen ruzie maken/ jammeren en huilen als ze niet krijgen wat ze willen) en ze kunnen de sekskraan dichtdraaien.

Wat het financiële betreft.. Ik denk dat dat in Nederland een beetje anders werkt maar het leven is in NL iets duurder dan in Belgie, zeker ziekteverzekering etc.
In België houdt 70% van de maatschappij netto nog tussen de 1600 en 1700 euro per maand over. Het gemiddelde koppel betaalt 1000 euro per maand af aan de hypotheek, dus 500 euro elk. Wil je die 1000 euro alleen aflossen, dan moet je van de bank vaak nog 1200 euro reserve hebben maw je maandelijks netto inkomen moet 2200 euro zijn, wat vrij uitzonderlijk is (mss 20% van de mensen). Los daarvan moet je ook al 20% van de waarde van het huis in cash hebben om de hypotheek aan te kunnen gaan.

Dit is gewoon iets wat heel veel mensen niet alleen kunnen betalen. Dan krijg je situaties waarin mensen bijna verplicht een relatie moeten hebben. En als je echt te lelijk bent woon je op je 40ste nog thuis. Dat is de grootste gemene deler bij de mannen die ik ken in die situatie.

Dat is een vrij lelijke realiteit. Zo'n mensen blijven ofwel bij de ouders (die daar ook niet op zitten te wachten) of moeten huren, en betalen de hypotheek van iemand anders af
Deadline -> even normaal doen of opzouten.
Emotionele chantage -> even normaal doen of opzouten.
Sekskraan dichtdraaien -> niet van onder de indruk, normaal doen of opzouten.

Het is niet zo moeilijk, het is niet zo dat je blij mag zijn dat je dezelfde lucht in mag ademen als zij he. Jij bent ook iemand, een persoon. Je kunt normaal doen en als je ergens mee zit kun je er over praten, maar je moet niet met (emotionele) chantage aan komen zetten want dan trekt zo'n meid toch echt aan het kortste eind.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 november 2017 @ 14:53:20 #63
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174960485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Deadline -> even normaal doen of opzouten.
Emotionele chantage -> even normaal doen of opzouten.
Sekskraan dichtdraaien -> niet van onder de indruk, normaal doen of opzouten.

Het is niet zo moeilijk, het is niet zo dat je blij mag zijn dat je dezelfde lucht in mag ademen als zij he. Jij bent ook iemand, een persoon. Je kunt normaal doen en als je ergens mee zit kun je er over praten, maar je moet niet met (emotionele) chantage aan komen zetten want dan trekt zo'n meid toch echt aan het kortste eind.
Hier ben ik het wel roerend mee eens. Gelijkwaardigheid of anders adios.

De wensen en grenzen bij beide partijen zijn even belangrijk.
pi_174961332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:16 schreef StevieW0nder het volgende:
Wat het financiële betreft.. Ik denk dat dat in Nederland een beetje anders werkt maar het leven is in NL iets duurder dan in Belgie, zeker ziekteverzekering etc.
In België houdt 70% van de maatschappij netto nog tussen de 1600 en 1700 euro per maand over. Het gemiddelde koppel betaalt 1000 euro per maand af aan de hypotheek, dus 500 euro elk. Wil je die 1000 euro alleen aflossen, dan moet je van de bank vaak nog 1200 euro reserve hebben maw je maandelijks netto inkomen moet 2200 euro zijn, wat vrij uitzonderlijk is (mss 20% van de mensen). Los daarvan moet je ook al 20% van de waarde van het huis in cash hebben om de hypotheek aan te kunnen gaan.
2200 netto, dat is in Nederland ongeveer modaal. Geen idee wat modaal in België, maar het lijkt me sterk dat slechts 20% 2200 of meer netto per maand verdient.

Die 20% regel is behoorlijk veel, maar daardoor zullen de huizenprijzen waarschijnlijk een stuk lager liggen. In Nederland hoef je op een huis van 200K op dit moment slechts zo'n 6-7k in te leggen (2% overdracht en je kosten voor notaris, hypotheekadviseur etc.)

Maat goed, op je 38e thuis wonen is gewoon absurd. Het argument dat je geen woning zelf meer kunt betalen gaat ook niet op, want als je al 15 jaar als werkend persoon thuis woont mag ik toch hopen dat je al minstens 100k gespaard hebt.
pi_174961428
Zou er nog hoop zijn voor 40 jarige armoedzaaiers?
  donderdag 9 november 2017 @ 16:58:21 #66
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174963034
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:30 schreef spiritusbus het volgende:

Maat goed, op je 38e thuis wonen is gewoon absurd. Het argument dat je geen woning zelf meer kunt betalen gaat ook niet op, want als je al 15 jaar als werkend persoon thuis woont mag ik toch hopen dat je al minstens 100k gespaard hebt.
Al 15 jaar werken op je 38e, dat moet je ook niet willen.
pi_174964390
Beste keuze ooit voor mij: bewust vrijgezel. Veel zelfontwikkeling gedaan en mijzelf leren kennen.
  donderdag 9 november 2017 @ 18:22:27 #68
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174964402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:21 schreef MidnightB00m het volgende:
Beste keuze ooit voor mij: bewust vrijgezel. Veel zelfontwikkeling gedaan en mijzelf leren kennen.
Joah, maar doelt ts niet op mensen die nog geen relaties hebben gehad?
  donderdag 9 november 2017 @ 18:52:03 #69
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174964847
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Diagnose gesteld op wat je zei:

Antwoord: je bent een zolderkamer autist
God doesn't help stupid!
pi_174965081
Rutten is gewoon een kast flikker. Dat weet eigenlijk ook wel iedereen.

Wat een slecht voorbeeld :')
  donderdag 9 november 2017 @ 19:18:26 #71
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174965465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:03 schreef Moofasah het volgende:
Rutten is gewoon een kast flikker. Dat weet eigenlijk ook wel iedereen.

Wat een slecht voorbeeld :')
Kast authist?
God doesn't help stupid!
pi_174966715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:21 schreef MidnightB00m het volgende:
Beste keuze ooit voor mij: bewust vrijgezel. Veel zelfontwikkeling gedaan en mijzelf leren kennen.
Ja, met als verschil dat de gemiddelde single vrouw probleemloos aan seks komt en de doorsnee single man niet.
Dus ja, voor vrouwen en absolute hunks is het niet vervelend om single te zijn. Voor een normale man wèl.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174967250
quote:
3s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, met als verschil dat de gemiddelde single vrouw probleemloos aan seks komt en de doorsnee single man niet.
Dus ja, voor vrouwen en absolute hunks is het niet vervelend om single te zijn. Voor een normale man wèl.
Wat een onzin.
pi_174967469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Was het maar onzin.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174967578
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Was het maar onzin.
het is gewoon onzin. Mannen op fok hebben er een handje van te gaan lopen janken over dit soort zaken. ''vrouwen hebben het veel makkelijker''. Pure onzin. Als vrouw heb je geen machtspositie oid. Kijk gewoon eens objectief naar jezelf en je eigen gedrag.
pi_174968614
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Al 15 jaar werken op je 38e, dat moet je ook niet willen.
Ach ja, maak er 12 of 13 jaar van en dan nog mag je wel een ton gespaard hebben.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 21:19:55 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174968941
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:08 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ach ja, maak er 12 of 13 jaar van en dan nog mag je wel een ton gespaard hebben.
Dit ja, want dat is bij 12 jaar 8.333 euro per jaar, is nog geen 695 euro per maand. Als je dat niet kunt sparen als je full time werkt en thuis woont en je natje en je droogje daar krijgt, dan... :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174969961
Ben ik ook over 3 jaar _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174971301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit ja, want dat is bij 12 jaar 8.333 euro per jaar, is nog geen 695 euro per maand. Als je dat niet kunt sparen als je full time werkt en thuis woont en je natje en je droogje daar krijgt, dan... :D
En dat is nog met nul rendement. Eigenlijk is 100k best beschamend als je op je 38e nog thuis woont.
pi_174971415
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

het is gewoon onzin. Mannen op fok hebben er een handje van te gaan lopen janken over dit soort zaken. ''vrouwen hebben het veel makkelijker''. Pure onzin. Als vrouw heb je geen machtspositie oid. Kijk gewoon eens objectief naar jezelf en je eigen gedrag.
https://www.vice.com/nl/a(...)n-naar-rechts-swipen

https://www.washingtonpos(...)m_term=.b1a4bf9311a7

Mannen matchen met 0.6% van de vrouwen op tinder, vrouwen matchen met 10% van de mannen. Dat is bijna een factor 20 verschil in het voordeel van vrouwen.

Het lijkt mij voor een vrouw veel gemakkelijker om aan een tinder date te komen dan een man. En als een aantrekkelijke vrouw naar de nachtclubs gaat is succes ook gegarandeerd.
  vrijdag 10 november 2017 @ 07:25:23 #81
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174974056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit ja, want dat is bij 12 jaar 8.333 euro per jaar, is nog geen 695 euro per maand. Als je dat niet kunt sparen als je full time werkt en thuis woont en je natje en je droogje daar krijgt, dan... :D
Ligt eraan of je kostgeld verschuldigd bent. Zonder kostgeld moet ¤695 per maand sparen en met een nettoloon van ¤1100 prima lukken (¤400 voor zorgverzekering, kleding, vervoer, etc.), maar als je ¤300 per maand kostgeld moet betalen dan kun je nog maar ¤300-¤400 per maand sparen bij een nettoloon van ¤1.100. Dan gaat een ton op je 38ste niet lukken. Wellicht wel ¤50.000 als je ¤5.000 per jaar kan sparen, uitgesmeerd over 10 jaar.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 09:17:40 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174975049
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:25 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ligt eraan of je kostgeld verschuldigd bent. Zonder kostgeld moet ¤695 per maand sparen en met een nettoloon van ¤1100 prima lukken (¤400 voor zorgverzekering, kleding, vervoer, etc.), maar als je ¤300 per maand kostgeld moet betalen dan kun je nog maar ¤300-¤400 per maand sparen bij een nettoloon van ¤1.100. Dan gaat een ton op je 38ste niet lukken. Wellicht wel ¤50.000 als je ¤5.000 per jaar kan sparen, uitgesmeerd over 10 jaar.
Als je nettloon 1100 euro is als je al ruim 30+ bent dan is dat treurig. Als je dan nog thuis woont is dat nog treuriger.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174975970
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je nettloon 1100 euro is als je al ruim 30+ bent dan is dat treurig. Als je dan nog thuis woont is dat nog treuriger.
1100 euro per maand is vooral een teken van luiheid.
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 10:15:34 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174976010
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:13 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

1100 euro per maand is vooral een teken van luiheid.
Wat het niet minder treurig maakt ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174976131
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:13 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

1100 euro per maand is vooral een teken van luiheid.
Iemand die het minimumloon verdient is lui?
pi_174977374
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:13 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

1100 euro per maand is vooral een teken van luiheid.
Jij hebt duidelijk niet door hoe slecht betaald veel banen tegenwoordig zijn.
pi_174977492
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:13 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

1100 euro per maand is vooral een teken van luiheid.
:') _!
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:43:41 #88
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174977571
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:56 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Op je 38e nog bij je moeder wonen is dan ook gewoon triest :')
Doen ze in de hele wereld behalve in NL.. Dus wat is triest?
Ik vind het veel triester om je ouders een verzorgingstehuis stoppen zodat je op FOK! kunt posten dat het triest is dat je zelf de verzorging doet..
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:43:53 #89
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174977576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:21 schreef MidnightB00m het volgende:
Veel zelfontwikkeling gedaan en mijzelf leren kennen.
Hier moet je inderdaad vrijgezel voor zijn. Lijkt me toch dat dit iets is waar je altijd mee bezig bent, ongeacht je situatie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:45:48 #90
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174977611
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:51 schreef Libertarisch het volgende:

Het lijkt mij voor een vrouw veel gemakkelijker om aan een tinder date te komen dan een man. En als een aantrekkelijke vrouw naar de nachtclubs gaat is succes ook gegarandeerd.
Met wie neuken die vrouwen dan? Andere vrouwen? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:48:51 #91
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174977678
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet door hoe slecht betaald veel banen tegenwoordig zijn.
Op je 38e nog steeds minimumloon vangen, terwijl je al die tijd genoeg tijd en ruimte hebt gehad om door te leren of andere carrierestappen te maken, aangezien alles voor je thuis toch geregeld wordt... Dat geeft gewoon aan dat diegene lui en ongemotiveerd is om wat van zijn leven te maken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_174977813
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet door hoe slecht betaald veel banen tegenwoordig zijn.
Gast, zelfs minimumloon is meer dan 1100 euro per maand.

En als jij op je 38e nog steeds minimumloon verdient ben je ook fucking lui, omdat je blijkbaar niet de moeite hebt gedaan om er iets aan te doen.
pi_174978632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Op je 38e nog steeds minimumloon vangen, terwijl je al die tijd genoeg tijd en ruimte hebt gehad om door te leren of andere carrierestappen te maken, aangezien alles voor je thuis toch geregeld wordt... Dat geeft gewoon aan dat diegene lui en ongemotiveerd is om wat van zijn leven te maken.
Ik werk bij de Sociale Dienst. Het gros van ons klantenbestand mag al blij zijn at ze uberhaupt werk hebben, laat staan meer verdienen dan het minimumloon. Je redeneert wel heel erg vanuit je eigen situatie en omgeving.
pi_174978640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:55 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gast, zelfs minimumloon is meer dan 1100 euro per maand.

En als jij op je 38e nog steeds minimumloon verdient ben je ook fucking lui, omdat je blijkbaar niet de moeite hebt gedaan om er iets aan te doen.
Of je hebt de capaciteiten niet of je bent deels arbeidsongeschikt etc etc etc. Om ze allemaal van luiheid te betichten is wel heel erg kortzichtig.
pi_174979045
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:46 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Of je hebt de capaciteiten niet of je bent deels arbeidsongeschikt etc etc etc. Om ze allemaal van luiheid te betichten is wel heel erg kortzichtig.
Gast, in de OP gaat het om de collega van TS, een kantoorbaan. Als je kwijlend in een rolstoel zit dan gaat dit verhaal natuurlijk niet op.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:48 #96
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174979080
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:29 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt, alleen is dat bij 38(!!) wel even tien jaar te lang.
20
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_174979620
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:12 schreef XL het volgende:

[..]

20
Mwah, op je 18e het huis uit gaan kan, maar hoeft natuurlijk niet. Ik kan me best voorstellen dat je tijdens je studie thuis woont en misschien de eerste twee jaar van je werkende leven ook nog om een zak geld te sparen voor een huis.
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:43:58 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174980800
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
Niks mis mee als je er zelf gelukkig mee bent. Zegt niks over een persoon.
We zijn het niet vaak eens, maar hier heb je volledig gelijk in.

Al die veroordelingen van mensen over anderen zegt vaak meer over henzelf dan over die ander. En nee TS,ik ben wel 30+ maar geen vrijgezel noch woonachtig bij mijn ouders.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174980837
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:43 schreef yats het volgende:

[..]

We zijn het niet vaak eens, maar hier heb je volledig gelijk in.

Al die veroordelingen van mensen over anderen zegt vaak meer over henzelf dan over die ander. En nee TS,ik ben wel 30+ maar geen vrijgezel noch woonachtig bij mijn ouders.
Inderdaad. Ken zat hele leuke en knappe mensen die nog vrijgezel zijn. En zo zijn er weer duizenden tokkies die wel een relatie hebben. Oftewel: het zegt helemaal niks.

Ik was overigens ook gewoon tot mijn 28e vrijgezel.
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:48:26 #100
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174980883
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:47 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Triest ventje ben jij. Jij weet niet dat er ook supermarkt medewerkers nodig zijn, en schilders en schoonmakers. Die niet boven modaal gaan verdienen. Jij vind dat treurig dus kijkt op ze neer. Ik hoop dat jij in een vies kantoor mag werken en een leeg schap hebt in de supermarkt :)
Eigenlijk verdienden juist die 'nuttige beroepen' mijns inziens eerder het recht om zoveel te verdienen dan een of andere hedgefonds-manager of bankier. Maar ja, leg partijen als de VVD maar eens uit dat die onderbetaalde beroepen veel belangrijker zijn en het meer 'verdienen' dan al die rijke vriendjes van ze...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174981143
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:48 schreef yats het volgende:

[..]

Eigenlijk verdienden juist die 'nuttige beroepen' mijns inziens eerder het recht om zoveel te verdienen dan een of andere hedgefonds-manager of bankier. Maar ja, leg partijen als de VVD maar eens uit dat die onderbetaalde beroepen veel belangrijker zijn en het meer 'verdienen' dan al die rijke vriendjes van ze...
Kwestie van vraag en aanbod.
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:16:35 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174981430
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:30 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

2200 netto, dat is in Nederland ongeveer modaal. Geen idee wat modaal in België, maar het lijkt me sterk dat slechts 20% 2200 of meer netto per maand verdient.

Die 20% regel is behoorlijk veel, maar daardoor zullen de huizenprijzen waarschijnlijk een stuk lager liggen. In Nederland hoef je op een huis van 200K op dit moment slechts zo'n 6-7k in te leggen (2% overdracht en je kosten voor notaris, hypotheekadviseur etc.)

Maat goed, op je 38e thuis wonen is gewoon absurd. Het argument dat je geen woning zelf meer kunt betalen gaat ook niet op, want als je al 15 jaar als werkend persoon thuis woont mag ik toch hopen dat je al minstens 100k gespaard hebt.
Waar in Nederland vind je nog een bewoonbaar huis voor 200000 euro? Buiten Oost-Groningen en Zuid-Limburg dan...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:19:21 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174981481
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:13 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

1100 euro per maand is vooral een teken van luiheid.
Lekker kortzichtig...Ik werk me de pleuris voor minder in de hoop dat het zich ooit uitbetaald in de toekomst. Ooit van investeren gehoord?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:21:17 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174981514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Met wie neuken die vrouwen dan? Andere vrouwen? :')
Met die paar % zeer aantrekkelijke mannen natuurlijk. Die krijgen nooit rust van al die vrouwen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174981517
Jij was toch jurist yats? Hoe de fuck verdien je dan minder dan 1100 euro per maand? Doe je alles pro bono ofzo?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:25:48 #106
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174981618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Jij was toch jurist yats? Hoe de fuck verdien je dan minder dan 1100 euro per maand? Doe je alles pro bono ofzo?
Aan een eigen praktijk (zzp) zitten ook kosten he? Daarnaast hebben veel mensen blijkbaar nog steeds het idee dat voor juristen en hun werk de zon voor niets op gaat en ze dus hun rekeningen bij die jurist niet hoeven te betalen. Het nadeel daarvan Is, procederen om je geld te krijgen is vrij prijzig in Nederland en als de persoon vervolgens niets van waarde heeft heb je er niets aan behalve de hoge kosten die je vooraf moest maken. Sommige rechterlijke uitspraken zijn net zoveel waard als de aandelen in world online op dit moment...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174981671
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:25 schreef yats het volgende:

[..]

Aan een eigen praktijk (zzp) zitten ook kosten he? Daarnaast hebben veel mensen blijkbaar nog steeds het idee dat voor juristen en hun werk de zon voor niets op gaat en ze dus hun rekeningen bij die jurist niet hoeven te betalen. Het nadeel daarvan Is, procederen om je geld te krijgen is vrij prijzig in Nederland en als de persoon vervolgens niets van waarde heeft heb je er niets aan behalve de hoge kosten die je vooraf moest maken. Sommige rechterlijke uitspraken zijn net zoveel waard als de aandelen in world online op dit moment...
Ja oke, maar een goede zzp-er zorgt ervoor dat zijn inkomsten hoger zijn dan de kosten toch, anders kan geen enkele zzp-er zijn zaak draaiende houden.

En dat tweede klinkt een beetje alsof je iets voorzichter moet zijn met je cliëntportfolio :o
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:39:30 #108
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174981913
En er zijn natuurlijk meerdere manieren van 'nog bij je ouders wonen'. Het kan zijn dat de ouders in een grote aanbouw van het huis wonen, waardoor iedereen toch zijn privacy heeft. Inclusief een apart kook- en woongedeelte. Niets mis mee.

Verder kan je inderdaad goed sparen in deze situatie, maar voor veel mensen is de ervaring om op zichzelf te wonen die extra kosten méér dan waard.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174982759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Er is iets mis met veel mensen. Masses are asses.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174983043
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:16 schreef yats het volgende:

[..]

Waar in Nederland vind je nog een bewoonbaar huis voor 200000 euro? Buiten Oost-Groningen en Zuid-Limburg dan...
Is dit een serieuze vraag?
  vrijdag 10 november 2017 @ 16:47:51 #111
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174983126
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:16 schreef yats het volgende:

[..]

Waar in Nederland vind je nog een bewoonbaar huis voor 200000 euro? Buiten Oost-Groningen en Zuid-Limburg dan...
Wat is jouw standaard van bewoonbaar? Minstens 400m2?
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:27:55 #112
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174983892
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:27 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja oke, maar een goede zzp-er zorgt ervoor dat zijn inkomsten hoger zijn dan de kosten toch, anders kan geen enkele zzp-er zijn zaak draaiende houden.

En dat tweede klinkt een beetje alsof je iets voorzichter moet zijn met je cliëntportfolio :o
Dat laatste is mijn issue vooral. Zeker als je alleen werkt en dus ook nog veel tijd in het vinden van cliënten moet steken kunnen er nog weleens dat soort figuren tussen zitten. Als ik zie hoeveel er nog open staat kan ik daar makkelijk een jaar mee vooruit, maar 90% daarvan moet ik helaas gewoon afboeken als 'niet inbaar'. Maargoed, dat noem ik dan maar 'leergeld'.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:29:27 #113
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174983915
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:47 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat is jouw standaard van bewoonbaar? Minstens 400m2?
Een woonkamer, keuken, badkamer en slaapkamer is genoeg. Zelfs kleine appartementen in mindere wijken gaan hier al voor meer dan dat bedrag weg, laat staan een groter huis...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174984598
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:29 schreef yats het volgende:

[..]

Een woonkamer, keuken, badkamer en slaapkamer is genoeg. Zelfs kleine appartementen in mindere wijken gaan hier al voor meer dan dat bedrag weg, laat staan een groter huis...
Oh, je wilt natuurlijk in de grote stad wonen?

Nou, zoek gewoon eens op 100m2+ woonoppervlak in de categorie 175000-200000 op funda.

Het zal je verbazen wat je allemaal tegenkomt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:20:09 #115
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174986255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:59 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Oh, je wilt natuurlijk in de grote stad wonen?

Nou, zoek gewoon eens op 100m2+ woonoppervlak in de categorie 175000-200000 op funda.

Het zal je verbazen wat je allemaal tegenkomt.
Liever niet, maar de dorpen hier zijn gek genoeg nog duurder.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174986856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je moet gewoon een huis/appartement nemen dat je kunt betalen op 1 salaris, relatie of niet.

[..]

Ik heb mijn eerste huis gekocht in mijn eentje, en ik heb nu mijn 2e huis ook gekocht in mijn eentje. Bij het vorige huis is mijn vrouw (toen vriendin) erbij komen wonen, en nu zijn we getrouwd, maar onder huwelijkse voorwaarden, en ik heb dus ook dit huis in mijn eentje gekocht. Mijn vrouw heeft alle voordelen, geen nadelen, maar als wij uit elkaar gaan blijft het huis van mij. Het huis staat buiten het huwelijk.

[..]

Moet ze wel meebetalen aan jouw hypotheek? Hoe zit het trouwens als jij plotseling overlijdt?
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 19:59:53 #117
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174986924
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:56 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Moet ze wel meebetalen aan jouw hypotheek? Hoe zit het trouwens als jij plotseling overlijdt?
Natuurlijk niet. Dat zou heel oneerlijk zijn. Dat hoefde ze in het oude huis niet, en dat hoeft ze nu ook niet.

Als ik plotseling zou komen te overlijden heb ik een verzekering afgesloten die het huis afbetaald. Met andere woorden, het huis is dan vrij. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174987266
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:51 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

https://www.vice.com/nl/a(...)n-naar-rechts-swipen

https://www.washingtonpos(...)m_term=.b1a4bf9311a7

Mannen matchen met 0.6% van de vrouwen op tinder, vrouwen matchen met 10% van de mannen. Dat is bijna een factor 20 verschil in het voordeel van vrouwen.

Het lijkt mij voor een vrouw veel gemakkelijker om aan een tinder date te komen dan een man. En als een aantrekkelijke vrouw naar de nachtclubs gaat is succes ook gegarandeerd.
Ja grapjas. Het enige wat die cijfers zeggen is dat vrouwen kritischer zijn. Wanneer je als man alles naar rechtsswiped ben je toch ook gewoon enkel met je lul bezig. Heeft niets met serieus opzoek zijn te maken. Jullie mannen maken het jullie zelf moeilijk.
pi_174987315
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Met wie neuken die vrouwen dan? Andere vrouwen? :')
Ja. Omdat veel mannen hun standaarden verlagen pakken wij vrouwen elkaar maar. Want er is niets minder aantrekkelijk dan een man met lage standaarden.
pi_174987443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja. Omdat veel mannen hun standaarden verlagen pakken wij vrouwen elkaar maar. Want er is niets minder aantrekkelijk dan een man met lage standaarden.
Vanaaf nog beetje zuipen dan ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_174987470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Vanaaf nog beetje zuipen dan ?
hoelaat?
pi_174987515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

hoelaat?
Nu ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_174987538
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nu ?
bij jou of bij mij?
pi_174987577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:35 schreef Lot88 het volgende:

[..]

bij jou of bij mij?
Jij mag altijd langskomen ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_174987588
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij mag altijd langskomen ~O>
langs :')
pi_174987724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

langs :')
Juist langs bed voor mij alleen _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_174987751
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Juist langs bed voor mij alleen _O_ _O_ _O_
we hadden het over drinken niet over een bed.
pi_174988285
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

we hadden het over drinken niet over een bed.
Jij eet mannen dus ik sla even over..
Ik zwaai naar dieren.
pi_174988370
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij eet mannen dus ik sla even over..
Geerdje toch O+
pi_174988410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:08 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Geerdje toch O+
Laat dat je maar weg O-) O-)
Ik zwaai naar dieren.
pi_174988429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Laat dat je maar weg O-) O-)
en toch ben je bang voor mij O+
pi_174988465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:11 schreef Lot88 het volgende:

[..]

en toch ben je bang voor mij O+
Ja sorry :@
Ik zwaai naar dieren.
pi_174988475
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja sorry :@
terecht wel hoor ~O>
pi_174988518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dit begrijp ik niet. Het is gewoon een motivatie voor velen wat ik beschrijf.
zo lastig is t anders nie
pi_174988560
Ik ben 39 vrijgezel en ben daar dolgelukkig mee
I will do what i must !!
  vrijdag 10 november 2017 @ 21:26:31 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174988752
Ik ben 30, vrijgezel, en vermaak me prima 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2017 @ 22:00:35 #137
460494 naoomx
pi_174989601
Ik ben nog lang niet 30, maar als ik daar in de buurt kom en ongewenst single ben, maak ik maar gewoon gebruik van het feit dat het dan waarschijnlijk nog steeds in is om een 'independent woman' te zijn door lekker (nog meer, want misschien doe ik het voor die tijd wel) cursusjes te doen van dingen waar mannen van houden en die ik ook wel leuk vind (koken, masseren etc) en de diploma's daarvan ook lekker op mijn datingsiteprofielen (of wat het dan ook zijn) te zetten. Naast natuurlijk lekker slank te blijven, aandacht te blijven besteden aan mijn uiterlijk, beetje onderdanig doen (heb toch een veels te sterke persoonlijkheid om dat daarmee teniet te doen) en dat soort shizzle. En ervan uitgaan dat ik dan niet opeens op alleen maar te perfecte mannen en/of bad boys val (heb ik nooit gedaan). Komt helemaal goed. _O_
pi_174991827
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:20 schreef yats het volgende:

[..]

Liever niet, maar de dorpen hier zijn gek genoeg nog duurder.
Ik begrijp nu waarom je bedrijfsresultaten teleurstellend zijn als je denkt dat je niet voor 2 ton een fatsoenlijk huis kunt kopen.
  zaterdag 11 november 2017 @ 01:13:24 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174992875
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:37 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik begrijp nu waarom je bedrijfsresultaten teleurstellend zijn als je denkt dat je niet voor 2 ton een fatsoenlijk huis kunt kopen.
Ik begin me juist steeds meer af te vragen in wat voor wereld jij leeft dat je blijkbaar gemist hebt dat niet iedereen een topinkomen heeft en huizen in en rond de randstad gewoon echt te duur zijn geworden voor starters op de huizenmarkt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174992939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 30, vrijgezel.
DM gestuurd.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174993833
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 01:13 schreef yats het volgende:

[..]

Ik begin me juist steeds meer af te vragen in wat voor wereld jij leeft dat je blijkbaar gemist hebt dat niet iedereen een topinkomen heeft en huizen in en rond de randstad gewoon echt te duur zijn geworden voor starters op de huizenmarkt.
Nu zeg je totaal iets anders dan waar het over ging. Jij beweert dat je buiten Groningen en Zuid-Limburg geen fatsoenlijke huizen hebt voor 2 ton. Als je gewoon eens op funda kijkt dan kom je er achter dat dat complete lariekoek is.

De discussie over hoe een starter een huis moet kopen in de randstad is een totaal andere discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 08:57:59 ]
pi_174993860
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 08:56 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Nu zeg je totaal iets anders dan waar het over ging. Jij beweert dat je buiten Groningen en Zuid-Limburg geen fatsoenlijke huizen hebt voor 2 ton. Als je gewoon eens op funda kijkt dan kom je er achter dat dat complete lariekoek is.

De discussie over hoe een starter een huis moet kopen in de randstad is een totaal andere discussie.
Onhandig gechargeerd van yats.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 09:00:36 ]
pi_174993877
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Onhandig gechargeerd van yats.
Voor een jurist vind ik z'n argumentatie erg matig. Op het moment dat hij onzin uitkraamt verdraait hij het onderwerp.
pi_174993934
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 22:00 schreef naoomx het volgende:
Ik ben nog lang niet 30, maar als ik daar in de buurt kom en ongewenst single ben, maak ik maar gewoon gebruik van het feit dat het dan waarschijnlijk nog steeds in is om een 'independent woman' te zijn door lekker (nog meer, want misschien doe ik het voor die tijd wel) cursusjes te doen van dingen waar mannen van houden en die ik ook wel leuk vind (koken, masseren etc) en de diploma's daarvan ook lekker op mijn datingsiteprofielen (of wat het dan ook zijn) te zetten. Naast natuurlijk lekker slank te blijven, aandacht te blijven besteden aan mijn uiterlijk, beetje onderdanig doen (heb toch een veels te sterke persoonlijkheid om dat daarmee teniet te doen) en dat soort shizzle. En ervan uitgaan dat ik dan niet opeens op alleen maar te perfecte mannen en/of bad boys val (heb ik nooit gedaan). Komt helemaal goed. _O_
pi_174993938
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 01:13 schreef yats het volgende:

[..]

Ik begin me juist steeds meer af te vragen in wat voor wereld jij leeft dat je blijkbaar gemist hebt dat niet iedereen een topinkomen heeft en huizen in en rond de randstad gewoon echt te duur zijn geworden voor starters op de huizenmarkt.
hap toch niet zo man :')
pi_174993943
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:02 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Voor een jurist vind ik z'n argumentatie erg matig. Op het moment dat hij onzin uitkraamt verdraait hij het onderwerp.
echte jurist dus
pi_174993964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:12 schreef Lot88 het volgende:

[..]

echte jurist dus
Zou 'm niet inhuren :N
pi_174993969
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zou 'm niet inhuren :N
Er is ook niemand die zegt dat je dat moet doen.
pi_174994067
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:15 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Er is ook niemand die zegt dat je dat moet doen.
En ook niemand die zegt dat je hem moet whiteknighten. Komt nu eigenlijk vooral over alsof je hem zielig vindt.

Beetje lullig imo.
pi_174994081
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:24 schreef Chai het volgende:

[..]

En ook niemand die zegt dat je hem moet whiteknighten. Komt nu eigenlijk vooral over alsof je hem zielig vindt.

Beetje lullig imo.
_O- collega's whiteknight ik wel.
pi_174994229
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

_O- collega's whiteknight ik wel.
Ik zou me eerder doodschamen voor dat soort mede-juristen. Gewoon een stelling poneren die met een half minuutje Google onderuit gehaald kan worden en daarna over iets anders beginnen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2017 @ 10:00:00 #152
460494 naoomx
pi_174994532
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:11 schreef Lot88 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha.
Stiekem vind ik het best een goed bedacht plan van mezelf. :@
pi_174994707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:00 schreef naoomx het volgende:

[..]

Haha.
Stiekem vind ik het best een goed bedacht plan van mezelf. :@
Het klinkt eigenlijk nogal geforceerd.
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2017 @ 10:26:19 #154
460494 naoomx
pi_174994967
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:10 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het klinkt eigenlijk nogal geforceerd.
Is het ook wel. Maar ik vind het persoonlijk niet zo erg om wat 'geforceerds' (maar wel iets wat ik oprecht leuk vind) te doen om makkelijker aan de man te komen.

Ik heb mezelf ook moeten veranderen, omdat ik na mijn nonconformistische tijd op de middelbare school (en geloof me, dat was écht nonconformisme) toe was aan een wat grotere sociale kring en wat meer bij studenten in het algemeen erbij horen.

Ik ben me gewoon een stuk bewuster van de sociale regels en hoeveel mensen zichzelf echt totaal omvormen, puur om erbij te horen, en dat dat allemaal een goed ding is en dus heb ik niet zo'n aversie tegen iets 'geforceerds' doen om een gewildere date te zijn dan de gemiddelde persoon.
pi_174995307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Met wie neuken die vrouwen dan? Andere vrouwen? :')
Dat zegt niks over hoeveel opties ze hebben en over hoe makkelijk het voor ze was om aan de man te komen.

Als man kun je 10+ dames benaderen in een nachtclub en met niks thuiskomen, je matcht met 0.6% van de vrouwen die je liked op tinder (volgens de washington post). Van die 0.6% is er een fractie met wie je eventueel seks hebt. Voor de dames is het percentage bijna een factor 20 hoger, dat is een feit.

Dat betekent niet dat ze allemaal gaan 'rondsletten'.
pi_174995935
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik zou me eerder doodschamen voor dat soort mede-juristen. Gewoon een stelling poneren die met een half minuutje Google onderuit gehaald kan worden en daarna over iets anders beginnen.
Moet ik je even afblussen? Ik heb geen invloed op uitspraken van anderen, voor het geval je dat nog niet wist.
pi_174995945
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:00 schreef naoomx het volgende:

[..]

Haha.
Stiekem vind ik het best een goed bedacht plan van mezelf. :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:10 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het klinkt eigenlijk nogal geforceerd.
Dit inderdaad. Iemand moet jou leuk vinden om jou. Niet om je gehele plan van aanpak :+ Graag of in het geheel niet.
pi_174996220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:52 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Dat zegt niks over hoeveel opties ze hebben en over hoe makkelijk het voor ze was om aan de man te komen.

Als man kun je 10+ dames benaderen in een nachtclub en met niks thuiskomen, je matcht met 0.6% van de vrouwen die je liked op tinder (volgens de washington post). Van die 0.6% is er een fractie met wie je eventueel seks hebt. Voor de dames is het percentage bijna een factor 20 hoger, dat is een feit.

Dat betekent niet dat ze allemaal gaan 'rondsletten'.
In het versierproces speelt een man een andere rol dan een vrouw; in het algemeen wordt er vanuit gegaan dat de man de vrouw het hof maakt. Of een vrouw meer serieuze opties heeft dan mannen betwijfel ik. Uiteindelijk blijft er even grote groep vrouwen als mannen vrijgezel.
pi_174997054
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:31 schreef Geerd het volgende:
Lekker alleen _O_ _O_ _O_
Geen gezeik en al het geld voor jezelf _O_ _O_ _O_
Alles is voor Bassie :9~
pindazakje
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:40:06 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175000331
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zou 'm niet inhuren :N
Als ik jouw posts af en toe zie werk ik liever voor mijn huidige cliënten. Dan maar iets minder verdienen maar wel mensen echt helpen als ze weer eens keihard genaaid worden door de zoveelste rijke kapitalist.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:43:16 #161
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175000370
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik zou me eerder doodschamen voor dat soort mede-juristen. Gewoon een stelling poneren die met een half minuutje Google onderuit gehaald kan worden en daarna over iets anders beginnen.
Lekker makkelijk scoren dit. Ik zit niet 24/7 op fok en heb zeker geen tijd om allerlei uitgebreide onderzoeken te doen/artikelen te zoeken die jouw ongelijk aantonen. De huizenmarkt is gewoon een drama, dan kun je zeggen dat er genoeg betaalbare huizen zijn, maar dan is mijn wedervraag in welke regio, welke staat en welke grootte. En daar reageer jij dan weer niet op.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175002818
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:43 schreef yats het volgende:

[..]

Lekker makkelijk scoren dit. Ik zit niet 24/7 op fok en heb zeker geen tijd om allerlei uitgebreide onderzoeken te doen/artikelen te zoeken die jouw ongelijk aantonen. De huizenmarkt is gewoon een drama, dan kun je zeggen dat er genoeg betaalbare huizen zijn, maar dan is mijn wedervraag in welke regio, welke staat en welke grootte. En daar reageer jij dan weer niet op.
Je haalt er nu allemaal dingen bij die ik allemaal niet gezegd heb. Dat de huizenmarkt op dit moment niet best is ben ik ook nog wel met je eens. Waar het mij om ging is dat jij vroeg waar je buiten Oost-Groningen en Zuid-Limburg bewoonbare huizen van 200k kunt vinden. Ik wil je daar wel antwoord op geven, dat is namelijk in iedere provincie. En daar hoef je helemaal geen uitgebreide onderzoeken voor te verrichten of artikelen te lezen. Dat is een kwestie van even op funda kijken. En als jij dan mij buiten de realiteit vindt leven, omdat ik beweer dat je voor 200k prima kunt wonen in Nederland zegt dat alles over jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 17:42:31 ]
  zaterdag 11 november 2017 @ 18:28:26 #163
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175003670
Op je 38e bij je ouders wonen in Nederland is ook wel ietsje apart. Natuurlijk hoeft er niet gelijk mentaal iets aan je te mankeren als je geen vriendin of eigen woning hebt boven je 30ste, maar vaak zie je wel dat mensen die beide niet hebben meestal psychisch niet in orde zijn. Nu zal je collega daar niet onder vallen en met hem nog anderen, maar door oververtegenwoordiging van bovenstaande groep hebben mensen al snel zo'n beeld bij een vrijgezelle thuiswoner van boven de 30.
pi_175003965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Van wie?
pindazakje
pi_175003980
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:28 schreef Buurtzwaan het volgende:
Op je 38e bij je ouders wonen in Nederland is ook wel ietsje apart. Natuurlijk hoeft er niet gelijk mentaal iets aan je te mankeren als je geen vriendin of eigen woning hebt boven je 30ste, maar vaak zie je wel dat mensen die beide niet hebben meestal psychisch niet in orde zijn. Nu zal je collega daar niet onder vallen en met hem nog anderen, maar door oververtegenwoordiging van bovenstaande groep hebben mensen al snel zo'n beeld bij een vrijgezelle thuiswoner van boven de 30.
Klopt. Boven je 30ste bij je ouders is gewoon heel triest.
  zaterdag 11 november 2017 @ 21:45:04 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175008362
Graag weer ontopic! Linkjes naar Funda en het bespreken van huizenprijzen mag ergens anders. Die posts derhalve verwijderd. Bedankt alvast.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175010361
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:43 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Klopt. Boven je 30ste bij je ouders is gewoon heel triest.
Tenzij je voor de zorg inwoont, dan niet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175010629
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tenzij je voor de zorg inwoont, dan niet :)
Of als je het speciaal voor je moeder doet die anders eenzaam achterblijft.
pindazakje
pi_175014291
Tja, ik ben bijna 30 en woon nog thuis. Ik heb wel een handicap volgens mezelf, ik ben lui en alles kost mij te veel tijd, ik wil niet opruimen wat nodig is voor het geval ik nog duistere geheimen van mn zogenaamd wilde jaren tegenkom en mijn kamer is een puinhoop, ik wil niet met asocialen in een huis (want meer geld heb ik voorlopig nog niet) en ik kan de inrichting van mijn nieuwe huis nog niet kiezen (hoewel ik waarschijnlijk toch iets lelijks overhoud omdat ik over 100 jaar nog niet kan kiezen), dus dan blijft er niets over dan wachten, wat mijn ouders ook adviseren, maar binnekort ga ik gewoon gelijk in een normaal huurhuis wonen, heb geen zin om op mijn leeftijd nog op kamers te gaan.nu heb ik werk maar voor mensen die noodgedwongen in de bijstand zitten of schulden hebben is een eigen huis niet te betalen zelfs niet met huursubsidie

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:22 schreef Lot88 het volgende:

Ja grapjas. Het enige wat die cijfers zeggen is dat vrouwen kritischer zijn. Wanneer je als man alles naar rechtsswiped ben je toch ook gewoon enkel met je lul bezig. Heeft niets met serieus opzoek zijn te maken. Jullie mannen maken het jullie zelf moeilijk.
Hier sluit ik me volkomen bij aan.

[ Bericht 17% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-11-2017 11:41:13 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_175038563
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Of een vrouw meer serieuze opties heeft dan mannen betwijfel ik.
Dat heb ik ook nooit in twijfel getrokken. Mannen en en vrouwen hebben evenveel serieuze opties. Zoals je zegt, het verschil zit hem vooral in het proces naar een relatie toe.
  dinsdag 14 november 2017 @ 08:17:24 #171
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_175060263
Ik ben ook ruim 30 maar wel bewust vrijgezel geweest altijd, maar dat zegt niks over mijn kwaliteiten bij de vrouwen, heb de afgelopen 15 jaar wel zo’n 40 verschillende vrouwen geneukt..
Sue Me
pi_175060598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:17 schreef Staaf het volgende:
Ik ben ook ruim 30 maar wel bewust vrijgezel geweest altijd, maar dat zegt niks over mijn kwaliteiten bij de vrouwen, heb de afgelopen 15 jaar wel zo’n 40 verschillende vrouwen geneukt..
Niet 150?
pi_175060802
Tijden veranderen ook hoor. Vroeger was het volgens mij normaal om rond je 25ste al te trouwen. Mensen worden ouder en door al die moderne tijd shit blijven vrouwen rondsletten tot ze oud en onaantrekkelijk zijn want ja ze zijn zo vrij en jong en modern en later dan pas zoeken ze een arme man die voor hun kan zorgen en er misschien een kind of 2 in wil stoppen.
pi_175061834
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:17 schreef Staaf het volgende:
Ik ben ook ruim 30 maar wel bewust vrijgezel geweest altijd, maar dat zegt niks over mijn kwaliteiten bij de vrouwen, heb de afgelopen 15 jaar wel zo’n 40 verschillende vrouwen geneukt..
Dat is best weinig voor een staaf
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:19:40 #175
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175062933
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:27 schreef hoechst het volgende:

[..]

Rutte heeft wel een seks kelder...
Én een sexzolder. Minimaal !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:22:02 #176
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175062979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:17 schreef Staaf het volgende:
Ik ben ook ruim 30 maar wel bewust vrijgezel geweest altijd, maar dat zegt niks over mijn kwaliteiten bij de vrouwen, heb de afgelopen 15 jaar wel zo’n 40 verschillende vrouwen geneukt..
40 verschillende vrouwe, okay. Maar allen slechts één keer of ook relaties (kort of langdurend). Vind ik nogal een verschil.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:02:02 #177
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175063598
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:43 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Klopt. Boven je 30ste bij je ouders is gewoon heel triest.
Ja ja, wat zijn we weer tolerant in deze pluriforme samenleving. Ik kan mij mensen van 20 voorstellen die ik triest vind dat ze nog bij hunoudes wonen en ook mensen van 40 bij hun ouders waar ik zo mee zou willen ruilen!
Kijk, als het bij je ouders wonen een bewuste keus is, prima toch. Egaal om welke reden dan ook. Maar als je thuissituatie slecht is, je 20 bent en niet voldoende verdient om op jezelf te gaan, dat is wel triest.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:56:47 #178
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja ja, wat zijn we weer tolerant in deze pluriforme samenleving. Ik kan mij mensen van 20 voorstellen die ik triest vind dat ze nog bij hunoudes wonen en ook mensen van 40 bij hun ouders waar ik zo mee zou willen ruilen!
Kijk, als het bij je ouders wonen een bewuste keus is, prima toch. Egaal om welke reden dan ook. Maar als je thuissituatie slecht is, je 20 bent en niet voldoende verdient om op jezelf te gaan, dat is wel triest.
Nou ja het getuigd toch wel van een soort onbekwaamheid en lak aan zelfstandigheid...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 14 november 2017 @ 22:01:35 #179
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175076859
Of het getuigt van een heel eigen visie, een goed rekenvermogen, een savoir vivre, goed analytisch denkvermogen, sociaal ingesteld zijn (bij de oudjes blijven).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175079572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:26 schreef naoomx het volgende:

[..]

Is het ook wel. Maar ik vind het persoonlijk niet zo erg om wat 'geforceerds' (maar wel iets wat ik oprecht leuk vind) te doen om makkelijker aan de man te komen.

Ik heb mezelf ook moeten veranderen, omdat ik na mijn nonconformistische tijd op de middelbare school (en geloof me, dat was écht nonconformisme) toe was aan een wat grotere sociale kring en wat meer bij studenten in het algemeen erbij horen.

Ik ben me gewoon een stuk bewuster van de sociale regels en hoeveel mensen zichzelf echt totaal omvormen, puur om erbij te horen, en dat dat allemaal een goed ding is en dus heb ik niet zo'n aversie tegen iets 'geforceerds' doen om een gewildere date te zijn dan de gemiddelde persoon.
Schapen zullen altijd meelopen met de kudde. 👍🏽😂
pi_175079816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja grapjas. Het enige wat die cijfers zeggen is dat vrouwen kritischer zijn. Wanneer je als man alles naar rechtsswiped ben je toch ook gewoon enkel met je lul bezig. Heeft niets met serieus opzoek zijn te maken. Jullie mannen maken het jullie zelf moeilijk.
Vrouwen zijn kritischer maar ze sletten wel rond. Uiteraard met de aantrekkelijke boys. Dit is niet erg, dat is hun goed recht. Maar je lult gewoon echt facking onzin. Als vrouw kan je elke avond kiezen uit verschillende pikken in alle formaten (liefst groot natuurlijk). Hell, ze kan der meerdere tegelijkertijd krijgen als ze wil. Zeker als gemiddelde vrouw kan je gewoon heel snel seks krijgen, haha laat staan een knappere vrouw met dito lichaam. Laat je aub niet lachen man😂 misschien ben jij zo lelijk dat er niemand op je af komt of dat jij niet op mannen af stapt.

Mijn ervaringen zijn toch wel anders dat kan ik je toch wel garanderen.
pi_175080197
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Met wie neuken die vrouwen dan? Andere vrouwen? :')
De verdeling van bedpartners is bij mannen veel schever dan bij vrouwen. Waarschijnlijk krijgt 20% van de mannen 80% van de vrouwen wat vrijblijvende seks betreft.

Gemiddeld heeft die top 20% van de mannen dus 16 keer zoveel bedpartners in zijn leven als die 80%. Omdat je voor seks beslist geen langdurige monogame relatie hoeft te hebben, kan dat ook makkelijk.

Als je die 80/20-verhouding loslaat op een gemiddelde van _zeg_ 121 bedparnters in een mensenleven, dan kom je dus op 3 bedpartners voor de doorsnee kerel en 48 vrouwen voor de hunks onder ons. Ik denk dat iedereen zulke aantallen wel herkent bij de respectievelijke groepen.

Bij vrouwen is het aantal bedpartners veel gelijkmatiger verdeeld. De allerknapsten neuken ws zelfs minder dan the girl next door omdat ze TheInnocent heten. Aan de andere kant van het spectrum wordt het op een gegeven moment natuurlijk ook moeilijker om aan seks te komen voor een vrouw, maar we weten allemaal dat een vrouw wel behoorlijk lelijk moet zijn voordat er echt geen enkele vent meer overheen wil.

Zie hier het antwoord op je vraag met wie vrouwen dan seks hebben.

1 Uit onderzoeken komen enigszins verschillende resultaten, maar in deze orde van grootte ligt het in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 15-11-2017 17:10:14 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175081376
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Vrouwen zijn kritischer maar ze sletten wel rond. Uiteraard met de aantrekkelijke boys. Dit is niet erg, dat is hun goed recht. Maar je lult gewoon echt facking onzin. Als vrouw kan je elke avond kiezen uit verschillende pikken in alle formaten (liefst groot natuurlijk). Hell, ze kan der meerdere tegelijkertijd krijgen als ze wil. Zeker als gemiddelde vrouw kan je gewoon heel snel seks krijgen, haha laat staan een knappere vrouw met dito lichaam. Laat je aub niet lachen man😂 misschien ben jij zo lelijk dat er niemand op je af komt of dat jij niet op mannen af stapt.

Mijn ervaringen zijn toch wel anders dat kan ik je toch wel garanderen.
Kerel :') Ga elders lopen janken.
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2017 @ 09:36:16 #184
460494 naoomx
pi_175082597
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 23:53 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Schapen zullen altijd meelopen met de kudde. 👍🏽😂
Joh, denk jij dat maar lekker fijn. Ik denk toevallig dat je zelf nog nooit écht nonconformistisch geweest bent en dus geen flauw idee hebt wat een slechte invloed dat op je leven heeft doordat je uit iedere groep valt. Maar droom maar lekker verder. ^O^
pi_175082783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je bij de 30(+) aangekomen bent en je verdiend dan nog steeds maar modaal dan is dat wel een beetje treurig :')
Dit hoor je vaak op kringverjaardagen van mensen die met moeite twee keer modaal ophalen en daar hun identiteit aan ontlenen. Burgerlijker dan dat vind je ze niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:48 schreef yats het volgende:

[..]

Eigenlijk verdienden juist die 'nuttige beroepen' mijns inziens eerder het recht om zoveel te verdienen dan een of andere hedgefonds-manager of bankier. Maar ja, leg partijen als de VVD maar eens uit dat die onderbetaalde beroepen veel belangrijker zijn en het meer 'verdienen' dan al die rijke vriendjes van ze...
Iedereen kan bij de supermarkt werken. Niet iedereen kan een hedgefonds manager zijn.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  FOK!mycroftheld woensdag 15 november 2017 @ 09:51:41 #186
128465 verified  bondage
pi_175082828
Niets raars aan, ik ben 33 en ook vrijgezel, dat is een bewuste keuze. Heb een heel huis voor mezelf, hoef met niemand rekening te houden en kan doen en laten wat ik wil. Misschien dat ik er over een aantal jaar anders over denk maar voor nu bevalt het me prima.
  vrijdag 17 november 2017 @ 08:31:42 #187
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175126490
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:51 schreef bondage het volgende:
Niets raars aan, ik ben 33 en ook vrijgezel, dat is een bewuste keuze. Heb een heel huis voor mezelf, hoef met niemand rekening te houden en kan doen en laten wat ik wil. Misschien dat ik er over een aantal jaar anders over denk maar voor nu bevalt het me prima.
Jouw omschrijving doet me 100% denken aan John Mayer - Perfectly Lonely :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  FOK!mycroftheld vrijdag 17 november 2017 @ 09:01:21 #188
128465 verified  bondage
pi_175126825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:31 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Jouw omschrijving doet me 100% denken aan John Mayer - Perfectly Lonely :D
Eens, maar lonely doet me aan eenzaamheid denken en dat gaat voor mij dan weer niet op, ik voel me niet eenzaam gelukkig. Ik heb leuk werk en toffe collega's, in het weekend spreek ik vaak met mensen af. De rest van de tijd kan ik volledig zelf indelen en dat vind ik heerlijk.
pi_175141139
Ben 28 en ook vrijgezel. Hoewel ik het niet erg vind, begin ik me wel steeds vaker af te vragen hoe ik in hemelsnaam ooit aan een leuke vriendin ga komen nog.

Echt bijna iedereen in mijn sociale omgeving heeft een relatie, en de mensen die dat niet hebben, daar is vaak ook wel een duidelijke (zowel positief als negatief) reden voor aan te wijzen : Of psychische problemen, of juist enorm workaholic, of afkomstig uit een extreem decadent milieu waardoor niets goed genoeg is voor hen...

Maar de normale 'girl next door' types zijn echt al dubbel en dwars bezet, al jaren lang :') Op Facebook zwerft zo'n plaatje rond die stelt dat je als man van eind twintig de keuze hebt tussen of lang vrijgezel blijven, of voor een geschifte chick kiezen of voor een meid met kinderen om een tweede leg mee te beginnen.... Plaatje is verdomd accuraat als je het mij vraagt :')
pi_175146167
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De verdeling van bedpartners is bij mannen veel schever dan bij vrouwen. Waarschijnlijk krijgt 20% van de mannen 80% van de vrouwen wat vrijblijvende seks betreft.

Gemiddeld heeft die top 20% van de mannen dus 16 keer zoveel bedpartners in zijn leven als die 80%. Omdat je voor seks beslist geen langdurige monogame relatie hoeft te hebben, kan dat ook makkelijk.

Als je die 80/20-verhouding loslaat op een gemiddelde van _zeg_ 121 bedparnters in een mensenleven, dan kom je dus op 3 bedpartners voor de doorsnee kerel en 48 vrouwen voor de hunks onder ons. Ik denk dat iedereen zulke aantallen wel herkent bij de respectievelijke groepen.

Bij vrouwen is het aantal bedpartners veel gelijkmatiger verdeeld. De allerknapsten neuken ws zelfs minder dan the girl next door omdat ze TheInnocent heten. Aan de andere kant van het spectrum wordt het op een gegeven moment natuurlijk ook moeilijker om aan seks te komen voor een vrouw, maar we weten allemaal dat een vrouw wel behoorlijk lelijk moet zijn voordat er echt geen enkele vent meer overheen wil.

Zie hier het antwoord op je vraag met wie vrouwen dan seks hebben.

1 Uit onderzoeken komen enigszins verschillende resultaten, maar in deze orde van grootte ligt het in ieder geval.
_O_
pi_175146223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef Night__Stalker het volgende:
Ben 28 en ook vrijgezel. Hoewel ik het niet erg vind, begin ik me wel steeds vaker af te vragen hoe ik in hemelsnaam ooit aan een leuke vriendin ga komen nog.
Dat had ik in 2012 ook. Inmiddels heb ik een gezin :-)
Kan je wel vertellen dat ik die vijf jaar die het vanaf jouw huidige leeftijd nog geduurd heeft voor ik settelde niet gemist zou willen hebben.

Kinderen zijn leuk maar tijd voor jezelf heb je tussen 12 en 2 's nachts. En dan de volgende dag een kutochtend i.v.m. te weinig slaap ;)
pi_175147103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:36 schreef naoomx het volgende:

[..]

Joh, denk jij dat maar lekker fijn. Ik denk toevallig dat je zelf nog nooit écht nonconformistisch geweest bent en dus geen flauw idee hebt wat een slechte invloed dat op je leven heeft doordat je uit iedere groep valt. Maar droom maar lekker verder. ^O^
Ik denk dat mannen hier minder last van hebben ;)
Ik hoor helemaal nergens bij en ik ben alleen. Mijn leven is awesome, ik heb met niemand niks te maken. Schaap. Vrouwen zijn hier uiteraard gevoeliger voor, het zijn sociale wezens die helemaal verschrompelen als ze worden verstoten uit de groep. Dat overleven ze niet 😂
pi_175147244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 07:48 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Kerel :') Ga elders lopen janken.
Je moet gewoon geen onzin lullen. 😂😂😂
  zaterdag 18 november 2017 @ 10:32:10 #194
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175148228
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nou ja het getuigd toch wel van een soort onbekwaamheid en lak aan zelfstandigheid...
Kan ook te maken hebben met ziektes. Soms is iemand niet gezond genoeg om alleen te wonen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175151193
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 08:56 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen hier minder last van hebben ;)
Ik hoor helemaal nergens bij en ik ben alleen. Mijn leven is awesome, ik heb met niemand niks te maken. Schaap. Vrouwen zijn hier uiteraard gevoeliger voor, het zijn sociale wezens die helemaal verschrompelen als ze worden verstoten uit de groep. Dat overleven ze niet 😂
We hebben hier een expert, hoor!
1 + 1 = blauw
pi_175166603
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen onzin lullen. 😂😂😂
Het feit dat jij het onzin vind zegt genoeg.
pi_175167379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef Night__Stalker het volgende:
Ben 28 en ook vrijgezel. Hoewel ik het niet erg vind, begin ik me wel steeds vaker af te vragen hoe ik in hemelsnaam ooit aan een leuke vriendin ga komen nog.

Echt bijna iedereen in mijn sociale omgeving heeft een relatie, en de mensen die dat niet hebben, daar is vaak ook wel een duidelijke (zowel positief als negatief) reden voor aan te wijzen : Of psychische problemen, of juist enorm workaholic, of afkomstig uit een extreem decadent milieu waardoor niets goed genoeg is voor hen...

Maar de normale 'girl next door' types zijn echt al dubbel en dwars bezet, al jaren lang :') Op Facebook zwerft zo'n plaatje rond die stelt dat je als man van eind twintig de keuze hebt tussen of lang vrijgezel blijven, of voor een geschifte chick kiezen of voor een meid met kinderen om een tweede leg mee te beginnen.... Plaatje is verdomd accuraat als je het mij vraagt :')
De relaties van die leuke chicks kunnen ook nog uitgaan.
pi_175167538
Voor je 30ste moet je alles geregeld hebben. Na je 30 is het dan zaak om te kapitaliseren op je gemaakte keuzes. Dat is met je carrière zo en ook met persoonlijke relaties. Als je man bent en je bent 30 en je hebt nog geen partner dan heb je de trein gemist. Alle goeie chicks zijn al gekozen door anderen en dan moet je maar doen met de afdankertjes. Voor de man is het minder erg want je kan altijd een jong hertje nemen die 10 jaar jonger is maar voor een vrouw van 30 is het geen optie om een jonger iemand te nemen. Daarom zie je die semi-lekkere chicks die de trein hebben gemist altijd met die afdankertjes.
pi_175173265
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:47 schreef Atak het volgende:
Voor je 30ste moet je alles geregeld hebben. Na je 30 is het dan zaak om te kapitaliseren op je gemaakte keuzes. Dat is met je carrière zo en ook met persoonlijke relaties. Als je man bent en je bent 30 en je hebt nog geen partner dan heb je de trein gemist. Alle goeie chicks zijn al gekozen door anderen en dan moet je maar doen met de afdankertjes. Voor de man is het minder erg want je kan altijd een jong hertje nemen die 10 jaar jonger is maar voor een vrouw van 30 is het geen optie om een jonger iemand te nemen. Daarom zie je die semi-lekkere chicks die de trein hebben gemist altijd met die afdankertjes.
Je spreekt jezelf nogal tegen :')
  maandag 20 november 2017 @ 08:35:55 #200
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175187929
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan ook te maken hebben met ziektes. Soms is iemand niet gezond genoeg om alleen te wonen.
Dat valt onder 'onbekwaamheid'
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 20 november 2017 @ 08:37:45 #201
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175187952
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:47 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Triest ventje ben jij. Jij weet niet dat er ook supermarkt medewerkers nodig zijn, en schilders en schoonmakers. Die niet boven modaal gaan verdienen. Jij vind dat treurig dus kijkt op ze neer. Ik hoop dat jij in een vies kantoor mag werken en een leeg schap hebt in de supermarkt :)
Het is wel duidelijk wat voor hoogstaand werk deze "bink" bedrijft ....................
"Hoka Hey!"
pi_175188104
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De relaties van die leuke chicks kunnen ook nog uitgaan.
Zodra die relatie uitgaat terwijl ze al 30+ zijn zonder kinderen worden ze automatisch geschift door de wanhoop om snel een vent te vinden om kinderen mee te baren.
pi_175189749
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2017 08:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Zodra die relatie uitgaat terwijl ze al 30+ zijn zonder kinderen worden ze automatisch geschift door de wanhoop om snel een vent te vinden om kinderen mee te baren.
Oh ja, en ze zijn al uitgewoond. Damaged goods. /s
pi_175190260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef Night__Stalker het volgende:
Ben 28 en ook vrijgezel. Hoewel ik het niet erg vind, begin ik me wel steeds vaker af te vragen hoe ik in hemelsnaam ooit aan een leuke vriendin ga komen nog.

Echt bijna iedereen in mijn sociale omgeving heeft een relatie, en de mensen die dat niet hebben, daar is vaak ook wel een duidelijke (zowel positief als negatief) reden voor aan te wijzen : Of psychische problemen, of juist enorm workaholic, of afkomstig uit een extreem decadent milieu waardoor niets goed genoeg is voor hen...

Maar de normale 'girl next door' types zijn echt al dubbel en dwars bezet, al jaren lang :') Op Facebook zwerft zo'n plaatje rond die stelt dat je als man van eind twintig de keuze hebt tussen of lang vrijgezel blijven, of voor een geschifte chick kiezen of voor een meid met kinderen om een tweede leg mee te beginnen.... Plaatje is verdomd accuraat als je het mij vraagt :')
Als je 28 bent kun je ook daten met iets jongere vrouwen misschien, 20-25? Die zijn nog niet allemaal bezet, en vinden over het algemeen een paar jaartjes ouder wel aantrekkelijk.
pi_175237144
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je 28 bent kun je ook daten met iets jongere vrouwen misschien, 20-25? Die zijn nog niet allemaal bezet, en vinden over het algemeen een paar jaartjes ouder wel aantrekkelijk.
Dit, kan makkelijk. Ik zou de grens optrekken tot je eigen leeftijd 28 overigens :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175314301
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 09:28 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Het feit dat jij het onzin vind zegt genoeg.
Ik weet het niet, maar ik zie en spreek genoeg normale meisjes om daar iets over te zeggen. Serieus, je moet echt heel lelijk zijn en verminkt etc etc dat er geen jongen meer over je heen wil. Middelmatige meisjes hebben zelfs meer seks dan die hele knappe insta chicks durf ik zelfs te stellen. Je wereldbeeld is vast anders omdat jij misschien niet zo bent van het scoren en ONS, maar een hoop andere meiden wel.
Het kan dat je preuts bent, of zo lelijk dat er niks meer te regelen valt maar je moet niet voor hele groepen spreken of voor alle vrouwen. Dat is simpelweg niet waar.
pi_175315190
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:37 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar ik zie en spreek genoeg normale meisjes om daar iets over te zeggen. Serieus, je moet echt heel lelijk zijn en verminkt etc etc dat er geen jongen meer over je heen wil. Middelmatige meisjes hebben zelfs meer seks dan die hele knappe insta chicks durf ik zelfs te stellen. Je wereldbeeld is vast anders omdat jij misschien niet zo bent van het scoren en ONS, maar een hoop andere meiden wel.
Het kan dat je preuts bent, of zo lelijk dat er niks meer te regelen valt maar je moet niet voor hele groepen spreken of voor alle vrouwen. Dat is simpelweg niet waar.
Ben jij een lelijk meisje geweest? Nee? Houd dan gewoon je mond.
pi_175319092
Ja mannen mogen niet klagen duh :')
  zondag 26 november 2017 @ 15:12:43 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175319129
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:10 schreef Faxie het volgende:
Ja mannen mogen niet klagen duh :')
Je mag zelfs geen mening meer hebben zie ik zelfs.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_175319373
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:10 schreef Faxie het volgende:
Ja mannen mogen niet klagen duh :')
Tuurlijk wel, maar niet doen alsof je precies weet hoe het voor iemand van het andere geslacht is. Dat is afhankelijk van meer factoren.
pi_175320002
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar niet doen alsof je precies weet hoe het voor iemand van het andere geslacht is. Dat is afhankelijk van meer factoren.
Zoals?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 26 november 2017 @ 16:28:34 #212
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175320763
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben jij een lelijk meisje geweest? Nee? Houd dan gewoon je mond.
Lult hij onzin? Nee? Houd dan gewoon je mond.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175321934
Ik denk dat het voornaamste verschil is, dat het als vrouw nog redelijk makkelijk is om te compenseren voor je mindere uiterlijk door op een positieve manier het initiatief te nemen bij de gemiddelde man, terwijl je als man veel lastiger onder de aandacht van een gemiddelde vrouw zal komen als je minder een 'hunk' bent, doordat die al veel vaker benaderd worden (in het uitgaansleven, of op datingplatforms).

Maar het staat of valt wel met het zelfvertrouwen dat je ervoor nodig hebt om daadwerkelijk iemand te benaderen. Dus als je als minder knappe vrouw geen 'outgoing' type bent, of te weinig zelfvertrouwen hebt om iemand aan te spreken, gebeurt er ook niet zomaar iets vanzelf. Ook vrouwen kunnen in het uitgaansleven best over het hoofd gezien worden, en het gevoel hebben dat er niemand interesse in ze heeft.
pi_175322374
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef Night__Stalker het volgende:
Ben 28 en ook vrijgezel. Hoewel ik het niet erg vind, begin ik me wel steeds vaker af te vragen hoe ik in hemelsnaam ooit aan een leuke vriendin ga komen nog.

Echt bijna iedereen in mijn sociale omgeving heeft een relatie, en de mensen die dat niet hebben, daar is vaak ook wel een duidelijke (zowel positief als negatief) reden voor aan te wijzen : Of psychische problemen, of juist enorm workaholic, of afkomstig uit een extreem decadent milieu waardoor niets goed genoeg is voor hen...

Maar de normale 'girl next door' types zijn echt al dubbel en dwars bezet, al jaren lang :') Op Facebook zwerft zo'n plaatje rond die stelt dat je als man van eind twintig de keuze hebt tussen of lang vrijgezel blijven, of voor een geschifte chick kiezen of voor een meid met kinderen om een tweede leg mee te beginnen.... Plaatje is verdomd accuraat als je het mij vraagt :')
Dit inderdaad. Volgens mij was er ook een plaatje te vinden op 9Gag. Wanneer je als man een dertiger bent en nog single heb je maar 3 keuzes: de ugly girls, de momma girls of single blijven.

Op veel datingsites zijn echt veel vrouwen die (soms nog erg kort) alleenstaande moeder zijn en iemand zoeken die voldoet aan een hele waslijst van eisen en als bijgaande tekst hebben dat de kleine altijd nummer 1 zal zijn. Dat voor altijd nummer 1 begrijp ik wel, maar waarom zou je als man zijnde met zo iemand willen aanpappen?

Als de relatie met de ex een beetje gaar is zit je je leven lang vast aan geruzie en getouwtrek. En waarom zou je andersmans kinderen opvoeden terwijl je ook je eigen zou kunnen krijgen? Sommige vrouwen hebben het er van genomen en hebben op 28 jarige leeftijd al 3 of 4 kleine kinderen en dan ook nog eens manzoekend. Hoe zien zij zichzelf in een plaatje waarbij ze een man hebben die zelf een kinderwens heeft? Nog maar 2 koters nemen dan en dan 6 onhandelbare koters opvoeden, van welk geld?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 26-11-2017 19:02:13 ]
pi_175322829
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Volgens mij was er ook een plaatje te vinden op 9Gag. Wanneer je als man een dertiger bent en nog single heb je maar 3 keuzes: de ugly girls, de momma girls of single blijven.

Op veel datingsites zijn echt veel vrouwen die (soms niet eens zo kort) alleenstaande moeder zijn en iemand zoeken die voldoet aan een hele waslijst van eisen en bijgaande tekst hebben dat de kleine altijd nummer 1 zal zijn. Dat voor altijd nummer 1 begrijp ik wel, maar waarom zou je als man zijnde met zo iemand aanpappen?

Als de relatie met de ex een beetje gaar is zit je je leven lang vast aan geruzie en getouwtrek. En waarom zou je andersmans kinderen opvoeden terwijl je ook je eigen zou kunnen krijgen? Sommige vrouwen hebben het er van genomen en hebben op 28 jarige leeftijd al 3 of 4 kleine kinderen en dan ook nog eens manzoekend. Hoe zien zij zichzelf in een plaatje waarbij ze een man hebben die zelf een kinderwens heeft? Nog maar 2 koters nemen dan en dan 6 onhandelbare koters opvoeden, van welk geld?
Die vrouwen kunnen maar moeilijk omgaan met de realiteit dat zij door hun kind(eren) veel minder goed op de datingmarkt liggen dan toen ze die nog niet hadden.
  zondag 26 november 2017 @ 19:08:34 #216
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175324064
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 18:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Die vrouwen kunnen maar moeilijk omgaan met de realiteit dat zij door hun kind(eren) veel minder goed op de datingmarkt liggen dan toen ze die nog niet hadden.
En nog liggen velen van hen waarschijnlijk beter op de relatiemarkt dan Jan Doorsnee :')

Maar goed, ik snap het wel. Je marktwaarde en daarmee het gemak waarmee je kerels kunt krijgen is letterlijk met een factor tien gedaald. Totaal onbekend terrein. Een realiteit waarvan ze rationeel wel wisten dat ie er was, maar waar ze zich gewoon geen voorstelling bij konden maken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175324387
quote:
2s.gif Op zondag 26 november 2017 19:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En nog liggen velen van hen waarschijnlijk beter op de relatiemarkt dan Jan Doorsnee :')
Ja dat wel ja, maar dan heb je het over de (bloed)mooie meiden. Die zullen altijd wel iemand vinden. Met diepe zakken of niet.

Het middensegment met een hele waslijst aan eisen zal al moeilijker aan de man komen.
  zondag 26 november 2017 @ 19:59:40 #218
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175325032
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 19:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat wel ja, maar dan heb je het over de (bloed)mooie meiden. Die zullen altijd wel iemand vinden. Met diepe zakken of niet.

Het middensegment met een hele waslijst aan eisen zal al moeilijker aan de man komen.
Moeilijker inderdaad. Een stuk moeilijker zelfs waarschijnlijk. Echter alsnog zegt driekwart van de kerels ja tegen zulke vrouwen. Dus wat loop je dan te janken!? :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175330098
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar niet doen alsof je precies weet hoe het voor iemand van het andere geslacht is. Dat is afhankelijk van meer factoren.
Ik verkondig hier feitelijke waarnemingen vanuit mijn eigen sociale cirkels en sociaal milieu. Het is een mening, gebaseerd op logica en waarneming.

Ik zeg niet dat ik het precies helemaal weet. Dat weet niemand. Maar over het algemeen zijn de verhoudingen (zwaar) in het voordeel voor de vrouwen anno 2017. Dit ligt ook aan een aantal factoren waaraan de man zelf schuld is. Wij hebben dat aan onze eigen soort een beetje te danken. Maargoed. Als je hier niet tegen kunt. Tja dan heb je pech. 😂

Vrouwen kunnen gewoon veel makkelijker een piemel scoren. Klaar. Basta. Punt uit. Goodbye. The End.
pi_175330496
Ik snap dat gezeur nooit dat je 'perse' aan je perse een partner moet hebben bij een bepaalde leeftijd. Ik ben midden 20, vrouw, en krijg nu al altijd vragen van ouders/vriendinnen etc wanneer ik eens aan een relatie begin. Waarom snappen sommige mensen niet dat er ook mensen zijn die daar niet direct behoefte aan hebben. Vind het heerlijk; geen verantwoording afleggen, vrije tijd inplannen hoe ik wil etc.
pi_175335529
quote:
2s.gif Op zondag 26 november 2017 19:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Moeilijker inderdaad. Een stuk moeilijker zelfs waarschijnlijk. Echter alsnog zegt driekwart van de kerels ja tegen zulke vrouwen. Dus wat loop je dan te janken!? :')
Die lopen hun pik achterna en kicken zo'n vrouw weer zwanger. Amper 2 jaar later zit dezelfde vrouw weer op internet met een hele waslijst een man te zoeken die het allemaal heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 27-11-2017 12:17:08 ]
pi_175336594
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik snap dat gezeur nooit dat je 'perse' aan je perse een partner moet hebben bij een bepaalde leeftijd. Ik ben midden 20, vrouw, en krijg nu al altijd vragen van ouders/vriendinnen etc wanneer ik eens aan een relatie begin. Waarom snappen sommige mensen niet dat er ook mensen zijn die daar niet direct behoefte aan hebben. Vind het heerlijk; geen verantwoording afleggen, vrije tijd inplannen hoe ik wil etc.
En als het jeukt? :@
pi_175337279
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik snap dat gezeur nooit dat je 'perse' aan je perse een partner moet hebben bij een bepaalde leeftijd. Ik ben midden 20, vrouw, en krijg nu al altijd vragen van ouders/vriendinnen etc wanneer ik eens aan een relatie begin. Waarom snappen sommige mensen niet dat er ook mensen zijn die daar niet direct behoefte aan hebben. Vind het heerlijk; geen verantwoording afleggen, vrije tijd inplannen hoe ik wil etc.
Dit. Heb geen rammelende eierstokken en ook geen behoefte om te trouwen gelukkig. Kan ook behoorlijk lang zonder seks (op zich wel jammer dat ik daarbij meestal gevoelens voor iemand moet hebben), maar hoef voor een potje seks tot zover nog niet op Tinder :s)
pi_175340359
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Ik ben 40+ en single. Niet nog steeds single want ik heb wel langdurige relaties gehad. Inmiddels wat jaartjes bewust vrijgezel hetgeen natuurlijk vragen oproept maar who cares?
Als ze vragen waarom vraag dan terug of ze een geschikte kandidaat voor je weten. Grote kans dat het stil blijft.
pi_175340847
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

En als het jeukt? :@
Moet je krabben
Ik zwaai naar dieren.
pi_175340987
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:33 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dit. Heb geen rammelende eierstokken en ook geen behoefte om te trouwen gelukkig. Kan ook behoorlijk lang zonder seks (op zich wel jammer dat ik daarbij meestal gevoelens voor iemand moet hebben), maar hoef voor een potje seks tot zover nog niet op Tinder :s)
Of nog erger: hoe kan het dat zo'n leuke meid als jij geen vriend heeft? Ik ken nog wel een leuke buurjongen/achterneef/studiegenoot die ook vrijgezel is. Nee dank je..
pi_175341073
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik snap dat gezeur nooit dat je 'perse' aan je perse een partner moet hebben bij een bepaalde leeftijd. Ik ben midden 20, vrouw, en krijg nu al altijd vragen van ouders/vriendinnen etc wanneer ik eens aan een relatie begin. Waarom snappen sommige mensen niet dat er ook mensen zijn die daar niet direct behoefte aan hebben. Vind het heerlijk; geen verantwoording afleggen, vrije tijd inplannen hoe ik wil etc.
En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen.
pi_175341356
Een relatie kan fijn zijn. Maar vaak is het een blok aan mijn been. een beperking van mijn vrijheid en beperking van de doelen die ik wil bereiken. Bovendien moet mn dochter er weer aan wennen en die heeft al een mentale opdonder gehad vanwege een eerdere scheiding.

het enige voordeel van een vaste relatie zou zijn dat sex min of meer gegarandeerd is maar tegenwoordig is promiscuiteit eerder de norm dan de uitzondering dus ook al heb je minder sex uiteindelijk lukt het wel eens en voor mij is dat voldoende.

Inmiddels kan ik het me niet eens meer voorstellen dat ik in een relatie zou zitten. En namate je ouder wordt is het zowiezo moeilijker iemand te ontmoeten want wat er kwalitatief nog aan aanbod rondloopt is niet om over naar huis te schrijven. Leuk genoeg misschien voor een ONS maar zeker niet als huisgenoot
pi_175442267
Ik zie dit probleem trouwens absoluut niet.

Ben zelf 28, maar als ik nu op tinder ga, heb ik echt genoeg matches met meiden tussen de ca. 27 en 33 met eierstokken die op springen staan.. (Kinderloos)

Moet wel zeggen dat er vervolgens weinig van terecht komt, omdat die dames er vanaf begin af aan meteen zo enorm serieus in staan dat het me meteen begint te benauwen waardoor ik tinder na drie dagen maar weer van mijn telefoon af gooi,

maar ik denk eerlijk gezegd dat wanneer je een beetje een normale / verzorgde vent bent die zijn boeltje een beetje op orde heeft, dat het juist eind 20 / begin dertig makkelijker is om een relatie te krijgen met vrouwen van rond je eigen leeftijd dan wanneer je begin twintig bent, omdat vrouwen van die leeftijd ook meer initiatief gaan nemen...

JE moet alleen wel weten waar je moet kijken / op welke (online) plaatsen de vrijgezelle dames van eind twintig / begin dertig zich verzamelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door J_Mormont op 02-12-2017 07:41:13 ]
pi_175443681
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik snap dat gezeur nooit dat je 'perse' aan je perse een partner moet hebben bij een bepaalde leeftijd. Ik ben midden 20, vrouw, en krijg nu al altijd vragen van ouders/vriendinnen etc wanneer ik eens aan een relatie begin. Waarom snappen sommige mensen niet dat er ook mensen zijn die daar niet direct behoefte aan hebben. Vind het heerlijk; geen verantwoording afleggen, vrije tijd inplannen hoe ik wil etc.
Ik ben de mannelijke equivalent van jou, maar ik heb nooit last van dat “gezeur”. Heerlijk. Maar het is logischer dat vrouwen er eerder op worden aangekeken die worden gwn geacht een relatie te hebben 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door KipRijstBroccoli op 02-12-2017 09:56:27 ]
pi_175445432
Grappig om te lezen dat veel vrouwen met rammelende eierstokken op tinder zitten. Ik ben zelf 31 en nog totaal geen behoefte aan kinderen. Zit ook op tinder. Hoe merk je dan dat ze die rammelende eierstokken hebben? Zeggen ze daar iets over of is dat je eigen invulling? Ik heb soms wel het idee dat mannen er automatisch al vanuit gaan dat je kinderen wil en graag aan la minuut als je rond de dertig bent.

En hoe gedragen ze zich dan als ze zo serieus zijn? Ik heb het idee dat de mannen juist extreem vrijblijvend willen daten en dat de vrouwen dat maar goed moeten vinden. En dat je anders als vrouw te serieus bent of een zeurpiet. Terwijl ze bijvoorbeeld niet iets raars doen of willen.

Dus ben nieuwsgierig naar jouw
Perspectief j_mormont:)
pi_175445617
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen.
Dit.
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:55:29 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175446308
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen.
Dat dus. In een goede relatie kun je prima elkaar loslaten en zelf dingen doen met of zonder de ander zonder verantwoording af te hoeven leggen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175446432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 07:35 schreef J_Mormont het volgende:
Ik zie dit probleem trouwens absoluut niet.

Ben zelf 28, maar als ik nu op tinder ga, heb ik echt genoeg matches met meiden tussen de ca. 27 en 33 met eierstokken die op springen staan.. (Kinderloos)

Moet wel zeggen dat er vervolgens weinig van terecht komt
Duh,

Ik schat dat 20% van de vrouwen op tinder iedereen als match aangeeft, omdat ze dan voor zichzelf weten hoeveel mannen er in hen geinteresseerd zijn. Ga je vervolgens in op de match via een gesprek, dan hoor je er niks meer van. Ik vond tinder een geweldig idee maar in realiteit werkt het zo niet. Wil je echt succesvol zijn met vrouwen, ga dan naar een omgeving waar je ze in real life kan ontmoeten
pi_175461135
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:11 schreef Bodybutter het volgende:
Grappig om te lezen dat veel vrouwen met rammelende eierstokken op tinder zitten. Ik ben zelf 31 en nog totaal geen behoefte aan kinderen. Zit ook op tinder. Hoe merk je dan dat ze die rammelende eierstokken hebben? Zeggen ze daar iets over of is dat je eigen invulling? Ik heb soms wel het idee dat mannen er automatisch al vanuit gaan dat je kinderen wil en graag aan la minuut als je rond de dertig bent.

En hoe gedragen ze zich dan als ze zo serieus zijn? Ik heb het idee dat de mannen juist extreem vrijblijvend willen daten en dat de vrouwen dat maar goed moeten vinden. En dat je anders als vrouw te serieus bent of een zeurpiet. Terwijl ze bijvoorbeeld niet iets raars doen of willen.

Dus ben nieuwsgierig naar jouw
Perspectief j_mormont:)
Het is niet zo zeer af te leiden uit een individuele gedraging / uitspraak, maar naar mijn idee wel uit een combinatie daarvan.

Natuurlijk geldt het ook niet voor alle vrouwen tussen de ca. 28-32, maar wel voor een hoop.

Ik merk het zelf een groot verschil (gemiddeld genomen) in de manier waarop ik word benaderd door dames die wat meer aan de begin twintig kant zitten dan die in de eind twintig kant zitten.

Meer concreet merk ik dit tijdens Tinder gesprekken aan de toon van het gesprek of de richting waarin dergelijke dames zo'n gesprek willen opsturen. Meiden van rond de 22 vinden het prima om gewoon een tijdje lekker te ouwehoeren over onzin, maken vaak ook minder haast met afspreken.

Relatief gezien maak ik vaker mee bij eind twintigers en begin dertigers dat ze een beetje een houding hebben van ''cut the crap''. Die willen sneller weten waar ze aan toe zijn en stappen ook sneller over de smalltalk heen en gaan door op de meer serieuze vragen. Dat zijn ook niet echt leuke matches voor wanneer je op je zaterdagavond op de bank aan het hangen bent en lekker een beetje wilt ouwehoeren met een tinder match... (mocht je daar behoefte aan hebben). Ik merk ook dat ze meer gericht vragen stellen omdat ze voor zichzelf een concreet beeld willen hebben over hoe je tegen je toekomst aan kijkt...

En dat zal niet voor iedereen zijn omdat ze een beetje vaart willen maken i.v.m. een kinderwens, maar die zitten er zeker wel regelmatig bij.
pi_175461165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:01 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Duh,

Ik schat dat 20% van de vrouwen op tinder iedereen als match aangeeft, omdat ze dan voor zichzelf weten hoeveel mannen er in hen geinteresseerd zijn. Ga je vervolgens in op de match via een gesprek, dan hoor je er niks meer van. Ik vond tinder een geweldig idee maar in realiteit werkt het zo niet. Wil je echt succesvol zijn met vrouwen, ga dan naar een omgeving waar je ze in real life kan ontmoeten
Oh dat is juist niet mijn ervaring. Ik tref op tinder juist redelijk wat vrouwen die juist vrij serieus op zoek zijn naar een partner en zelf ook het gesprek openen bijvoorbeeld.

Heb helaas juist weer heel weinig matches met lekkere insta-sletjes die gewoon aan het aandachtshoeren zijn of hun ego willen boosten d.m.v. veel matches... Toch wel jammer soms.
  zondag 3 december 2017 @ 08:14:11 #237
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175464355
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:31 schreef Geerd het volgende:
Lekker alleen _O_ _O_ _O_
Geen gezeik en al het geld voor jezelf _O_ _O_ _O_
Dit idd :’)

Ik lach mensen met een relatie eerder uit die anderen uitlachen dat ze geen relatie hebben.
Niemand is ook iemand
pi_175465325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:01 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Duh,

Ik schat dat 20% van de vrouwen op tinder iedereen als match aangeeft, omdat ze dan voor zichzelf weten hoeveel mannen er in hen geinteresseerd zijn. Ga je vervolgens in op de match via een gesprek, dan hoor je er niks meer van. Ik vond tinder een geweldig idee maar in realiteit werkt het zo niet. Wil je echt succesvol zijn met vrouwen, ga dan naar een omgeving waar je ze in real life kan ontmoeten
Volgens mij doen vrouwen dat juist niet. Er wordt meestal gezegd dat vrouwen vrij kritisch zijn op wie ze matchen.
  zondag 3 december 2017 @ 10:20:36 #239
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175465450
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen.
De grens waarop iemand al vindt dat hij/ zij zijn vrije tijd kwijtraakt is erg relatief denk ik.
Ik ben autist en heb het veel sneller benauwd en veel sneller het idee dat ik verstikt wordt en helemaal in een relatie. Daarom durf ik ook echt geen relatie meer aan.
Niemand is ook iemand
pi_175465483
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij doen vrouwen dat juist niet. Er wordt meestal gezegd dat vrouwen vrij kritisch zijn op wie ze matchen.
Met wie ze uiteindelijk afspreken wsl wel. Maar hoeveel vrouwen vertrekken uiteindelijk op date met hun match.. Ik schat minder dan 10%

Echt mooie vrouwen hebben wel andere manieren dan tinder om interessante mannen te ontmoeten.
  zondag 3 december 2017 @ 10:22:41 #241
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175465490
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen.
Laat overigens mensen lekker doen wat ze willen zonder ze daarop te benadelen. Ik vind het al apart dat in deze samenleving een relatie ook een soort status aan de persoon geeft. Alsof je dat gebad moet hebben. Maar er zijn echt mensen die simpelweg geen behoefte hebben aan die aandacht en dergelijke.
Niemand is ook iemand
  zondag 3 december 2017 @ 10:23:34 #242
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175465511
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:22 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Met wie ze uiteindelijk afspreken wsl wel. Maar hoeveel vrouwen vertrekken uiteindelijk op date met hun match.. Ik schat minder dan 10%

Echt mooie vrouwen hebben wel andere manieren dan tinder om interessante mannen te ontmoeten.
Echt zelfverzekerde leuke vrouwen bedoel je.
Niemand is ook iemand
pi_175465561
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:22 schreef Vilan het volgende:

[..]

Laat overigens mensen lekker doen wat ze willen zonder ze daarop te benadelen. Ik vind het al apart dat in deze samenleving een relatie ook een soort status aan de persoon geeft. Alsof je dat gebad moet hebben. Maar er zijn echt mensen die simpelweg geen behoefte hebben aan die aandacht en dergelijke.
In België noemen ze een relatie hebben als volwassene "van de straat geraken". In de zin dat alleenstaande volwassenen het vaak financieel moeilijk hebben en er dus een financiële behoefte ontstaat om samen te zijn/kosten te delen. Enkele generaties geleden moest de partner ook doorgaans "een goeie partij" zijn voor de ander. Maw een goeie baan hebben

In the end gaat het vaak over geld en veel minder over liefde. Ik ben gelukkig met mijn vriendin, maar als dat ooit fout zou lopen ga ik echt niet op zoek naar een ander omdat ik me anders geen groot huis kan permitteren. En dat laatste is nu net iets wat ik veel mensen wel zie doen
pi_175465660
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:23 schreef Vilan het volgende:

[..]

Echt zelfverzekerde leuke vrouwen bedoel je.
Doorgaans hebben vrouwen die door mannen als aantrekkelijk worden beschouwd (meestal fysiek, maar karakter speelt natuurlijk mee) helemaal geen behoefte aan tinder om iemand te ontmoeten. Het aanbod in real life is namelijk eindeloos, en uit echte contacten haal je meer info dan via wat foto's op een app. Op tinder vind je meestal drama queens die behoefte hebben aan wat aandacht. Wanhopige mensen die dringend een relatie willen ook
pi_175467198
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:22 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Met wie ze uiteindelijk afspreken wsl wel. Maar hoeveel vrouwen vertrekken uiteindelijk op date met hun match.. Ik schat minder dan 10%

Echt mooie vrouwen hebben wel andere manieren dan tinder om interessante mannen te ontmoeten.
Gek, want echt mooie vrouwen zitten ook wel op tinder.
pi_175467233
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gek, want echt mooie vrouwen zitten ook wel op tinder.
Tinder zelf zet profielen van mooie mensen online om het interessant te houden. Maar je krijgt er geen reactie van en een date zeker niet
pi_175468587
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen.
Niet? Nooit om je heen gezien bij vrienden of vriendinnen? Ik zie het juist wel gebeuren, nergens geen tijd meer voor. En als je iets voorstelt dan moeten ze het "overleggen" :'(.

Prima hoor als iemand zich daarin kan vinden en zo beklemmend wil leven. Mij niet gezien.

Wat betreft Tinder, tja, er zit van alles, maar bijna niemand wil echt afspreken en zit er meer voor de fun.

En wat betreft het plaatje wat iemand hier boven mij geplaatst hebt: Boven de 30 vrijgezel, kiezen voor een crazy chick of vrijgezel blijven..

Veel kiezen uiteindelijk voor de crazy chick, want ja, samen is toch fijner (goedkoper, kosten delen en samen wonen met een 6je of lager).

Of degene van een datingsite mét kind die een nieuwe "pappa" zoekt?! Dat mannen daar intuinen.. Echt, ik begrijp dat niet.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2017 13:46:51 ]
pi_175469194
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 13:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet? Nooit om je heen gezien bij vrienden of vriendinnen? Ik zie het juist wel gebeuren, nergens geen tijd meer voor. En als je iets voorstelt dan moeten ze het "overleggen" :'(.

Prima hoor als iemand zich daarin kan vinden en zo beklemmend wil leven. Mij niet gezien.

Wat betreft Tinder, tja, er zit van alles, maar bijna niemand wil echt afspreken en zit er meer voor de fun.

En wat betreft het plaatje wat iemand hier boven mij geplaatst hebt: Boven de 30 vrijgezel, kiezen voor een crazy chick of vrijgezel blijven..

Veel kiezen uiteindelijk voor de crazy chick, want ja, samen is toch fijner (goedkoper, kosten delen en samen wonen met een 6je of lager).

Of degene van een datingsite mét kind die een nieuwe "pappa" zoekt?! Dat mannen daar intuinen.. Echt, ik begrijp dat niet.
Je hebt dat wel zelf in de hand. Als ik iets wil gaan doen hoef ik dat niet te overleggen.
pi_175469206
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:24 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Tinder zelf zet profielen van mooie mensen online om het interessant te houden. Maar je krijgt er geen reactie van en een date zeker niet
Ja het zijn allemaal nepperds :')
pi_175469324
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt dat wel zelf in de hand. Als ik iets wil gaan doen hoef ik dat niet te overleggen.
Wellicht hebben de meeste dat in de hand, en dat is ook logisch en fijn dat je dat hebt, zouden meer mensen mogen hebben ^O^.

Helaas zie ik mensen om mij heen die compleet geen eigen wil meer lijken te hebben en dat is zéér spijtig, en vooral voor hunzelf omdat ze het niet zien..
  zondag 3 december 2017 @ 16:19:47 #251
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175472177
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen.
Niet direct zo, maar je moet wel rekening houden met iemand als je een huishouden en financiën deelt. Daar kan je zin in hebben, of niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175472198
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 16:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet direct zo, maar je moet wel rekening houden met iemand als je een huishouden en financiën deelt. Daar kan je zin in hebben, of niet.
Je hoeft niet per se samen te gaan wonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2017 16:20:55 ]
pi_175472255
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 16:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet direct zo, maar je moet wel rekening houden met iemand als je een huishouden en financiën deelt. Daar kan je zin in hebben, of niet.
Dat is ook een keuze.
  zondag 3 december 2017 @ 16:25:19 #254
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175472281
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 16:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se samen te gaan wonen.
Daar heb je gelijk in. Maar hoewel je er altijd zelf bij bent komen er meestal wel wat sociale verplichtingen/afspraken kijken bij een relatie.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175472293
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 13:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wellicht hebben de meeste dat in de hand, en dat is ook logisch en fijn dat je dat hebt, zouden meer mensen mogen hebben ^O^.

Helaas zie ik mensen om mij heen die compleet geen eigen wil meer lijken te hebben en dat is zéér spijtig, en vooral voor hunzelf omdat ze het niet zien..
Dat is spijtig, maar dat betekent niet dat je daarom als single beter af bent. Alsof het dus iets is wat je overkomt ipv dat je zelf invloed hebt op hoe je jouw relatie invulling geeft.
pi_175472321
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar hoewel je er altijd zelf bij bent komen er meestal wel wat sociale verplichtingen/afspraken kijken bij een relatie.
Sociale verplichtingen/afspraken heb je ook wel met vrienden, of je werk. Dat maakt nog niet dat je dus liever geen vrienden of dagbesteding hebt, lijkt me.
  zondag 3 december 2017 @ 16:34:23 #257
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175472509
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sociale verplichtingen/afspraken heb je ook wel met vrienden, of je werk. Dat maakt nog niet dat je dus liever geen vrienden of dagbesteding hebt, lijkt me.
Bij een relatie zitten vaak net wat andere en verder strekkende verplichtingen. Ik zeg helemaal niet dat je het dan maar niet moet doen, maar het is een afweging die je als mens gewoon kunt maken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175474584
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is spijtig, maar dat betekent niet dat je daarom als single beter af bent. Alsof het dus iets is wat je overkomt ipv dat je zelf invloed hebt op hoe je jouw relatie invulling geeft.
Ze laten het vooral zelf gebeuren ja, dat ben ik met je eens. Waarschijnlijk ingesleten. Zie iemand bijvoorbeeld continue dezelfde types uitzoeken, die zichzelf afhankelijk maken van een man, kan niets zelf, en hij moet dan opdraven en haar wegbrengen / ophalen.

Dat je dat af en toe doet ivm slecht weer of weet ik veel, maar dagelijks.. :N

Ik ben liever single dan dat ik in een soortgelijke situatie terecht komt, alleen dansen naar de pijpen van madame, moet er niet aan denken.

Sommige vinden dat beetje controle misschien wel fijn.

Wat iemand hierboven terecht opmerkte, je hebt ook andere verantwoordelijkheden naast je relatie, werk, vrienden andere sociale verplichtingen.
pi_175495225
30+ (31) and still single!
In mijn geval denk ik dat het grotendeels door sociale onhandigheid komt. Ik ben best wel verlegen en stap niet graag uit m'n comfortzone.
Momenteel is het krijgen van een relatie ook geen prioriteit voor mij. Ik ben nu vooral met mezelf bezig bij de psycholoog. Even afwachten wat daar uitkomt.

Wel 'kansen' gehad, maar toen was ik er gewoon nog niet klaar voor.
Ik hoop wel dat die dag ooit komt, maar we zullen het meemaken.

Zo heeft iedereen weer andere redenen om single te zijn. Is niets mis mee.
pi_175495762
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja het zijn allemaal nepperds :')
Wow, zo onwetend _O-

Sorry hoor, maar er zo gigantisch veel nepprofielen op Tinder, daar word je eng van :')

Of ze door Tinder zelf online gezet worden... vermoed van niet.
pi_175496832
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wow, zo onwetend _O-

Sorry hoor, maar er zo gigantisch veel nepprofielen op Tinder, daar word je eng van :')

Of ze door Tinder zelf online gezet worden... vermoed van niet.
Hoe tinder tegenwoordig is weet ik niet, maar het is niet alsof er in het begin geen knappe vrouwen op kwamen.
pi_175497147
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:53 schreef Jeka het volgende:
30+ (31) and still single!
In mijn geval denk ik dat het grotendeels door sociale onhandigheid komt. Ik ben best wel verlegen en stap niet graag uit m'n comfortzone.
Momenteel is het krijgen van een relatie ook geen prioriteit voor mij. Ik ben nu vooral met mezelf bezig bij de psycholoog. Even afwachten wat daar uitkomt.

Wel 'kansen' gehad, maar toen was ik er gewoon nog niet klaar voor.
Ik hoop wel dat die dag ooit komt, maar we zullen het meemaken.

Zo heeft iedereen weer andere redenen om single te zijn. Is niets mis mee.
pics
  maandag 4 december 2017 @ 21:14:23 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175497160
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wow, zo onwetend _O-

Sorry hoor, maar er zo gigantisch veel nepprofielen op Tinder, daar word je eng van :')

Of ze door Tinder zelf online gezet worden... vermoed van niet.
Je overdrijft. Meesten zijn gewoon echt. Alleen is de communicatie gewoon kut. Meerderheid swipet alleen maar.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175497257
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je overdrijft. Meesten zijn gewoon echt. Alleen is de communicatie gewoon kut. Meerderheid swipet alleen maar.
Kom het hier maar eens proberen. Zitten echt veel nepprofielen tussen.

Na een update is het altijd weer even schoon, maar dat duurt maar een paar dagen :')
pi_175497271
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je overdrijft. Meesten zijn gewoon echt. Alleen is de communicatie gewoon kut. Meerderheid swipet alleen maar.
Dat is wel het nadeel denk ik idd. Swipen is een leuk 'spelletje' dus het trekt ook mensen aan die het voor de fun/bevestiging doen en niet daadwerkelijk op zoek zijn.
pi_175497288
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kom het hier maar eens proberen. Zitten echt veel nepprofielen tussen.

Na een update is het altijd weer even schoon, maar dat duurt maar een paar dagen :')
Je zou toch denken dat tinder daar inmiddels wat op heeft bedacht :{ Lijkt me voor hun ook niet goed.
  maandag 4 december 2017 @ 21:32:13 #267
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175497555
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sociale verplichtingen/afspraken heb je ook wel met vrienden, of je werk. Dat maakt nog niet dat je dus liever geen vrienden of dagbesteding hebt, lijkt me.
Sociale verplichtingen heb je anders meer met een relatie.
Niemand is ook iemand
pi_175498224
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 21:32 schreef Vilan het volgende:

[..]

Sociale verplichtingen heb je anders meer met een relatie.
Dat ervaar ik totaal niet. Verschilt echt per relatie.
  dinsdag 5 december 2017 @ 06:50:14 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175502049
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel het nadeel denk ik idd. Swipen is een leuk 'spelletje' dus het trekt ook mensen aan die het voor de fun/bevestiging doen en niet daadwerkelijk op zoek zijn.
Ooit jou gespot weer ik nog :D Waar ging het mis? :'(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:19:28 #270
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175507907
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ervaar ik totaal niet. Verschilt echt per relatie.
Ja kan wel verschillen maar het feit blijft dat er meer verplichtingen zijn binnen een relatie.
Het is bijvoorbeeld niet raar als je een normale vriend of vriendin een paar weken of maanden niet spreekt wegens drukte van beide kanten en daarna gewoon lekker afspreekt.

Bij een relatie is dit 9/10 gevallen dus echt niet zo. Als je een paar weken niet met je vriend/ vriendin (wilt)spreken moét je dat uitleggen of bespreken. Dat kunnen verschillende redenen zijn. Een vakantie of iets dergelijks. Dat je gewoon geen zin hebt in contact. Dat kondig je in ieder geval van te voren aan.

Bij vrienden doe je dat niet of tenminste veel minder, snap je wat ik bedoel. Die verplichting heb je niet bij vriendschap. Hoewel soms wel bij heel klitterige vrienden.

Maar om een relatie goed te laten verlopen heb je simpelweg wél meer van dat soort verplichtingen dan bij vrienden. Dat kan je niet ontkennen. Ik ken niemand die zegt “ik vind mijn vrienden even belangrijk als mijn relatie” Je relatie hoort simpelweg op 1 te staan uiteindelijk.
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:26:45 #271
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508034
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ervaar ik totaal niet. Verschilt echt per relatie.
Jij houdt je onbewust toch aan allerlei sociale verplichtingen maar dat is jouw natuur. Jij denkt er niet bij. Jij doet het gewoon en hoeft daar niet over na te denken want die sociale verplichtingen houd jij toch als vanzelf aan.

Bij mij is dat dus niet zo en dat kom ook onder andere omdat ik autistisch en introvert van aard ben. Ik wil soms maandenlang met niemand contact. Geen vriendin die dat wilt heb ik ervaren.

Daarnaast moet je om een relatie goed te laten verlopen (veel?) meer investeren (tijd energie en geld) in een relatie om een relatie goed te laten verlopen. Je moet ervoor zorgen dat de ander zich altijd blij bij jou voelt en gewild en goed. Je snapt wat ik bedoel. Die verplichting heb je ook niet bij een vriendschap.
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:33:27 #272
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508142
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ervaar ik totaal niet. Verschilt echt per relatie.
Als een man zijn vrouw behandelt alsof het een van zijn matties zijn. Dus alleen praten wanneer hij informatie moet delen/ het hem uitkomt. Niet rekening houden met zijn
Of heb jij als vrouw liever geen complimenten? Zou je het leuk vinden als jouw vriend je maandenlang of wekenlang niet opbelt zonder uitleg? Of je geen cadeautjes en verrassingen geeft behalve op je verjaardag. Niet intiem met je is. Geen leuke of dingenof acties met je doet dan alleen lekker kletsen.

Als dat zo is mag jij mij daten. Heerlijk! Ik doe overigens wel aan intiem zijn zolang het niet al te vaak is.

Maar mijn punt is dat Al die dingen zijn allemaal belangrijk in een relatie en niet in een vriendschap. En ik ervaar dat mannen dat gedeelte, om de relatie boeiend te houden nog moeilijker ervaren dan vrouwen. Vrouwen zijn sowieso meer van het gezellig en romantisch maken en van het ditjes en datjes.

Heb je nu antwoord op je vraag?
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:36:21 #273
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508192
Het ergert mij simpelweg dood dat er kuthoeren (of mannen maar die zijn er veel minder) die beweren dat ze geen meer aandacht nodig hebben van hun vriend/ vriendin of geen meer sociale verplichtingen ervaren in hun relatie. Die fucking sociale verplichtingen houden die fucking relatie juist draaiende.
Niemand is ook iemand
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 14:37:59 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175508220
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:36 schreef Vilan het volgende:
Het ergert mij simpelweg dood dat er kuthoeren (of mannen maar die zijn er veel mindernzijn die beweren dat ze geen meer aandacht nodig hebben of geen meer sociale verplichtingen in een relatie ervaren vriendschap ervaren. Die sociale verplichtingen houden die fucking relatie juist draaiende.
Ik snap geen hout van deze post.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:40:30 #275
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap geen hout van deze post.
Aangepast.
Niemand is ook iemand
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 14:46:16 #276
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175508347
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:40 schreef Vilan het volgende:

[..]

Aangepast.
Het spijt me, het punt wat je probeert te maken zie ik nog steeds niet. ´geen meer sociale verplichtingen ervaren in hun relatie´, maar juist die verplichtingen houden de relatie draaiende? Wat?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:49:34 #277
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508409
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het spijt me, het punt wat je probeert te maken zie ik nog steeds niet. ´geen meer sociale verplichtingen ervaren in hun relatie´, maar juist die verplichtingen houden de relatie draaiende? Wat?
Er zijn dus mensen zoals Strawberry die -geen- sociale verplichtingen ervaren in een relatie. Maar die sociale verplichtingen zijn er dus -onbewust- wel omdat die sociale verplichting -nodig- zijn om een relatie goed draaiende te houden.

Snap je het nu?

-Ik- ervaar die sociale verplichtingen wél bewust omdat die dingen bij mij dus niet vanzelf gaan.
En ik dénk dat dit meer mannen ervaren. Ik nóg meer maar dat komt door mijn autisme.
Niemand is ook iemand
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 14:51:07 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175508424
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:49 schreef Vilan het volgende:

[..]

Er zijn dus mensen zoals Strawberry die -geen- sociale verplichtingen ervaren in een relatie. Maar die sociale verplichtingen zijn er dus -onbewust- wel omdat die sociale verplichting -nodig- zijn om een relatie goed draaiende te houden.

Snap je het nu?

-Ik- ervaar die sociale verplichtingen wél bewust omdat die dingen bij mij dus niet vanzelf gaan.
En ik dénk dat dit meer mannen ervaren. Ik nóg meer maar dat komt door mijn autisme.
Maar wat zijn die sociale verplichtingen dan concreet. Strawberry geeft aan dat ze die niet ervaart, jij geeft aan dat je ze heel erg ervaart. Wat zijn die sociale verplichtingen dan concreet?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:51:53 #279
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508433
Ik denk overigens dat mensen die beweren dat ze geen meer sociale verplichtingen ervaren in een relatie ten opzichte van een vriendschap, dat die mensen simpelweg liegen. Want dat is dus mooi niet zo.

En die sociale verplichtingen zijn niet per definitie allemaal stom en dergelijke. Maar dat maakt het voor sommige mensen dus wel moeilijk om een relatie aan te gaan.
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:52:12 #280
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175508443
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:36 schreef Vilan het volgende:
Het ergert mij simpelweg dood dat er kuthoeren (of mannen maar die zijn er veel minder) die beweren dat ze geen meer aandacht nodig hebben van hun vriend/ vriendin of geen meer sociale verplichtingen ervaren in hun relatie. Die fucking sociale verplichtingen houden die fucking relatie juist draaiende.
Werd je boos terwijl je je eerdere posts zat te tikken?
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:52:34 #281
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar wat zijn die sociale verplichtingen dan concreet. Strawberry geeft aan dat ze die niet ervaart, jij geeft aan dat je ze heel erg ervaart. Wat zijn die sociale verplichtingen dan concreet?
Dat heb ik in voorgaande posten heel erg duidelijk beschreven. Dus als ik jou was zou ik teruglezen.
Niemand is ook iemand
pi_175508465
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:36 schreef Vilan het volgende:
Het ergert mij simpelweg dood dat er kuthoeren (of mannen maar die zijn er veel minder) die beweren dat ze geen meer aandacht nodig hebben van hun vriend/ vriendin of geen meer sociale verplichtingen ervaren in hun relatie. Die fucking sociale verplichtingen houden die fucking relatie juist draaiende.
Hier is iemand lichtelijk mad.
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:53:59 #283
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508479
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Werd je boos terwijl je je eerdere posts zat te tikken?
Ja natuurlijk. Om het feit dat ik überhaupt moet uitleggen dat er wel degelijk meer sociale verplichtingen aan een relatie vastzitten dan in een vriendschap. Dit is gewoon algemeen bekend en mensen die beweren van niet liegen gewoon.
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:54:53 #284
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Hier is iemand lichtelijk mad.
Mijn ex was zo een. Ook zo’n kut als Strawberry :’)
Niemand is ook iemand
pi_175508525
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:54 schreef Vilan het volgende:

[..]

Mijn ex was zo een. Ook zo’n kut als Strawberry :’)
Niet zo lelijk over strawberry doen. Strawberry is lief
pi_175508561
Er komen inderdaad aardig wat verplichtingen bij kijken.
Je kunt niet even zeggen, de groeten, ik heb een paar weken niet echt zin om af te spreken, we zien elkaar binnenkort wel weer eens, en dat daarna weer alles koek en ei is. :P
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:58:11 #287
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508563
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:56 schreef 8777 het volgende:

[..]

Niet zo lelijk over strawberry doen. Strawberry is lief
Oke sorry Strawberry. Ik had niet zo moeten doen. Alleen maar omdat ik problemen had met mijn ex.
Niemand is ook iemand
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 15:00:13 #288
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175508594
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:52 schreef Vilan het volgende:

[..]

Dat heb ik in voorgaande posten heel erg duidelijk beschreven. Dus als ik jou was zou ik teruglezen.
Ja, dat heb ik al terug gelezen, maar als jij een relatie hebt, dus niet een vriendschappelijke, maar een liefdesrelatie, dan snap ik niet hoe die sociale verplichtingen waar jij aan refereert 'verplichtingen' zijn. Een verplichting is iets wat je moet doen, maar liever niet doet.

Als jij een relatie hebt met je vriendin, en je laat vervolgens dagen lang, weken lang, of zelfs maanden lang niets horen aan haar, dan is het niet zo heel raar dat je vriendin dan gaat denken van 'ehh...wat is dit?'.

In een liefdesrelatie is het namelijk raar als je weken/maandenlang niks aan je geliefde laat horen. Als je 'contact hebben' met je geliefde als een verplichting ervaart, ben je niet echt geschikt voor een relatie, want over het algemeen WIL je dan juist graag horen en gehoord worden door/met/van je partner.

Ik zie dat soort contacten dan ook niet als een verplichting, omdat het voor mij geen verplichting is, net zoals Strawberry dat blijkbaar niet als een verplichting ziet. Ze heeft dat contact wel degelijk met d'r geliefde, net als ik met mijn vrouw, ik vind het echter geen verplichting, ik vind het juist leuk.

Maar om dan vrouwen kuthoeren te gaan noemen vind ik wat overdreven.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:04:38 #289
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik al terug gelezen, maar als jij een relatie hebt, dus niet een vriendschappelijke, maar een liefdesrelatie, dan snap ik niet hoe die sociale verplichtingen waar jij aan refereert 'verplichtingen' zijn. Een verplichting is iets wat je moet doen, maar liever niet doet.

Als jij een relatie hebt met je vriendin, en je laat vervolgens dagen lang, weken lang, of zelfs maanden lang niets horen aan haar, dan is het niet zo heel raar dat je vriendin dan gaat denken van 'ehh...wat is dit?'.

In een liefdesrelatie is het namelijk raar als je weken/maandenlang niks aan je geliefde laat horen. Als je 'contact hebben' met je geliefde als een verplichting ervaart, ben je niet echt geschikt voor een relatie, want over het algemeen WIL je dan juist graag horen en gehoord worden door/met/van je partner.

Ik zie dat soort contacten dan ook niet als een verplichting, omdat het voor mij geen verplichting is, net zoals Strawberry dat blijkbaar niet als een verplichting ziet. Ze heeft dat contact wel degelijk met d'r geliefde, net als ik met mijn vrouw, ik vind het echter geen verplichting, ik vind het juist leuk.

Maar om dan vrouwen kuthoeren te gaan noemen vind ik wat overdreven.
Ik zie het dus wel als verplichting als ik moet uitleggen dat ik een paar weken gewoon niet wil praten. Geen vrouw die dat begrijpt. Geen man trouwens ook. Ze zeggen steeds “als je je meisje zo leuk vindt. Waarom wil je haar dan niet zien?” “Vind je haar wel leuk”

En bij vriendschap heb je dat simpelweg niet. En je vrienden vind je ook leuk.

En ik had al gezegd dat Strawberry dus *onbewust* wel aan sociale verplichtingen hield. Met de nadruk op onbewust. Het gaat bij jou en haar vanzelf. En niet bij mij.
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:06:10 #290
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Er komen inderdaad aardig wat verplichtingen bij kijken.
Je kunt niet even zeggen, de groeten, ik heb een paar weken niet echt zin om af te spreken, we zien elkaar binnenkort wel weer eens, en dat daarna weer alles koek en ei is. :P
Exact.
Niemand is ook iemand
pi_175508715
Ik ervaarde eerder wel vaak tegenzin om langs te gaan bij mijn vriend, omdat ik geen zin had om zo lang van thuis weg te zijn, en moest mezelf er wel eens toe zetten om te gaan (uiteraard was het bijna altijd gewoon de moeite waard en leuk als ik er eenmaal was hoor). Maar toen voelde een relatie hebben wel eens als een hoop verplichtingen.

Is helemaal over nu ik bij hem woon omdat ik er niet meer de deur voor uit hoef. :D
Maar ik kan me wel verplaatsen in de mensen die het zien als verplichtingen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:07:37 #292
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175508724
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:06 schreef Vilan het volgende:

[..]

Exact.
Zo werkt een relatie. Geven en nemen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:10:00 #293
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508752
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zo werkt een relatie. Geven en nemen.
Ja inderdaad. Dat is juist het punt. Bij een vriendschap heb je dit overigens ook maar -minder-.

En ik reageerde met dit omdat ik dus deze reactie las van Cue:

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:11:20 #294
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zo werkt een relatie. Geven en nemen.
En deze reactie van Strawberry op mij:

-Strawberry-
1s.gif Op maandag 4 december 2017 21:32 schreef Vilan het volgende:

[..]

Sociale verplichtingen heb je anders meer met een relatie.
Dat ervaar ik totaal niet. Verschilt echt per relatie.
Niemand is ook iemand
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:11:54 #295
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175508782
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:10 schreef Vilan het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Dat is juist het punt. Bij een vriendschap heb je dit overigens ook maar -minder-.

En ik reageerde met dit omdat ik dus deze reactie las van Cue:

En ik snap dat gezeur nooit dat je in een relatie het gezag over je vrije tijd kwijtraakt en verantwoording af moet leggen
Klopt, bij een relatie heb je dat wat meer.
Tja je levert altijd een deeltje van je vrijheid in natuurlijk maar het hoeft niet zo zwaar te zijn als je denkt dat het is.

Het is ook vaak een kwestie van ergens in groeien. In een relatie moet je ook groeien en zaken die je nu als verplichting ziet zullen dat minder worden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175508786
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:19 schreef Vilan het volgende:

[..]

Ja kan wel verschillen maar het feit blijft dat er meer verplichtingen zijn binnen een relatie.
Het is bijvoorbeeld niet raar als je een normale vriend of vriendin een paar weken of maanden niet spreekt wegens drukte van beide kanten en daarna gewoon lekker afspreekt.

Bij een relatie is dit 9/10 gevallen dus echt niet zo. Als je een paar weken niet met je vriend/ vriendin (wilt)spreken moét je dat uitleggen of bespreken. Dat kunnen verschillende redenen zijn. Een vakantie of iets dergelijks. Dat je gewoon geen zin hebt in contact. Dat kondig je in ieder geval van te voren aan.

Bij vrienden doe je dat niet of tenminste veel minder, snap je wat ik bedoel. Die verplichting heb je niet bij vriendschap. Hoewel soms wel bij heel klitterige vrienden.

Maar om een relatie goed te laten verlopen heb je simpelweg wél meer van dat soort verplichtingen dan bij vrienden. Dat kan je niet ontkennen. Ik ken niemand die zegt “ik vind mijn vrienden even belangrijk als mijn relatie” Je relatie hoort simpelweg op 1 te staan uiteindelijk.
Ik denk dat de meeste mensen contact met hun lief niet als een sociale verplichting zullen ervaren en het derhalve als "gewoon" ervaren. Juist omdat hun partner op nr 1 staat daar moeite voor willen doen of omdat het bij een algemener geaccepteerd beeld van liefde en relatie hoort.

Liefde en een relatie kunnen echter op vele manieren ingevuld worden, het gaat om waar je je samen goed bij voelt. Daar hoort soms een compromis bij, als je beide niet hetzelfde over zo een invulling denkt. In dat opzicht is het denk ik ook moeilijker om het als een verplichting te beschouwen voor anderen, want anders kun je je afvragen of je wel in deze of überhaupt een relatie zou moeten zitten als het zo voelt.
Maw als je een partner hebt die bij je past, dan zal het makkelijker voelen en minder als een vorm van aanpassing aan de ander.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:12:36 #297
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175508795
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:11 schreef Vilan het volgende:

[..]

En deze reactie van Strawberry op mij:

-Strawberry-
1s.gif Op maandag 4 december 2017 21:32 schreef Vilan het volgende:

[..]

Sociale verplichtingen heb je anders meer met een relatie.
Dat ervaar ik totaal niet. Verschilt echt per relatie.
Daar is niks fout of geks aan. Ik heb nauwelijks sociale verplichtingen en ik woon al een paar jaar samen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:13:19 #298
468611 Vilan
Weergegeven
pi_175508808
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ervaarde eerder wel vaak tegenzin om langs te gaan bij mijn vriend, omdat ik geen zin had om zo lang van thuis weg te zijn, en moest mezelf er wel eens toe zetten om te gaan (uiteraard was het bijna altijd gewoon de moeite waard en leuk als ik er eenmaal was hoor). Maar toen voelde een relatie hebben wel eens als een hoop verplichtingen.

Is helemaal over nu ik bij hem woon omdat ik er niet meer de deur voor uit hoef. :D
Maar ik kan me wel verplaatsen in de mensen die het zien als verplichtingen.
Ik herken wat je zegt bij mijn vorige relatie dus en ik had al niet zoveel relatie ervaring dus moest ook (wel duidelijk :’) ) mijn weg vinden daarin en dat is dus niet gelukt. Wel leuk om te horen dat het jou wel is gelukt.
Niemand is ook iemand
pi_175508810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Er komen inderdaad aardig wat verplichtingen bij kijken.
Je kunt niet even zeggen, de groeten, ik heb een paar weken niet echt zin om af te spreken, we zien elkaar binnenkort wel weer eens, en dat daarna weer alles koek en ei is. :P
Als zoiets uit een wederzijdse wens voortkomt ervaar je dat toch niet als verplichting? Wanneer je op dezelfde golflengte zit zul je daardoor niet veel verplichtingen ervaren.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 15:14:44 #300
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175508830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Daar is niks fout of geks aan. Ik heb nauwelijks sociale verplichtingen en ik woon al een paar jaar samen.
Ja, ik herken me hier ook niet in. Ik woon ook al jaren samen met mijn vrouw, maar ik zie contact met haar hebben, om welke reden dan ook, niet als een verplichting.

Als je dat wel als een verplichting ziet, ja, dat kan, maar dan zul je een partner moeten hebben die daar ook zo in staat, en dan heb je dus een relatie waarbinnen het prima mogelijk is dat je elkaar weken/maanden niet spreekt/belt/appt/whatevert en dan is die 'verplichting' er dus ook niet.

Maar ik denk dat die mensen er veel minder zijn, dus de vijver waar je dan uit kunt vissen wordt daarmee dan ook kleiner. Maar om dan sommige vrouwen als kuthoeren te gaan weg zetten vind ik not done.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:15:57 #301
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175508851
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef Vilan het volgende:

[..]

Ik zie het dus wel als verplichting als ik moet uitleggen dat ik een paar weken gewoon niet wil praten.

Dit zou ik ook bij mijn vrienden raar vinden. Ik spreek genoeg mensen maanden niet, maar dat is omdat we ook andere dingen te doen hebben. Als een van mijn vrienden echter aan zou geven dat hij wekenlang beslist niks van me wil horen zou ik toch op zijn minst een beetje verbaasd zijn. :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')