abonnement Unibet Coolblue
pi_174878953
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot (jongen)

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.(jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
8 juni: Aure
19 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 09-11-2017 10:41:09 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174879063
Geboortekaartjeslijst. Ja, die staat nog op mijn to do list. Net als de adressen verzamelen en de etiketten daarna schrijven. :P

Wij hebben bij de buren een onbeschreven envelop naar binnen gegooid. :@
Maar goed, wij kregen dit jaar in juli een geboortekaartje vrienden van ons van een kindje geboren in januari van de buurvrouw. Was bij haar naar binnen gegooid en ze wist niet wie familie van C. was. Maar een half jaar moed verzameld of wij het zijn. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 5 november 2017 @ 11:09:51 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174879421
Geboortekaartjes.. nog even ver van me bed show. Maar is het zo gebruikelijk om een kaartje bij de buren in de bus te doen ja? Dat zou nou nooit bij me opgekomen zijn...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174879580
Ons geboortekaartje wordt een retecool ontwerp, dus dat willen we dat naar bergen mensen sturen, maar als kraamvisite willen we hoogstens vijftien man nabije familie dus moet op de één of andere manier voorkomen worden dat al die kaartjesmensen langskomen. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174879593
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:24 schreef minilot het volgende:
Ons geboortekaartje wordt een retecool ontwerp, dus dat willen we dat naar bergen mensen sturen, maar als kraamvisite willen we hoogstens vijftien man nabije familie dus moet op de één of andere manier voorkomen worden dat al die kaartjesmensen langskomen. 8-)
Erop zetten dat ze moeten bellen voor bezoek ofzo?
Zelfde probleem hier.
  zondag 5 november 2017 @ 11:26:46 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_174879617
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:24 schreef minilot het volgende:
Ons geboortekaartje wordt een retecool ontwerp, dus dat willen we dat naar bergen mensen sturen, maar als kraamvisite willen we hoogstens vijftien man nabije familie dus moet op de één of andere manier voorkomen worden dat al die kaartjesmensen langskomen. 8-)
waarom wil je maar zo weinig visite dan?
Ze staan niet allemaal daags na de geboorte aan je bed he :P
disclaimer
pi_174879631
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:25 schreef 8777 het volgende:

[..]

Erop zetten dat ze moeten bellen voor bezoek ofzo?
Zelfde probleem hier.
In kleine lettertjes 'Bezoek op aanvraag' en gewoon niet opendoen als er onverwacht wordt aangebeld. Komt goed. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_174879664
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:27 schreef minilot het volgende:

[..]

In kleine lettertjes 'Bezoek op aanvraag' en gewoon niet opendoen als er onverwacht wordt aangebeld. Komt goed. :7
Gelieve geen bezoek is ook weer zo lullig, dus ik ga voor jouw idee.
pi_174879668
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom wil je maar zo weinig visite dan?
Ze staan niet allemaal daags na de geboorte aan je bed he :P
Ik hou ontzettend niet van bezoek thuis. :{w Buitenshuis ben ik hartstikke sociaal hoor, maar in O+ eigen huis O+ ben ik een ontzettende kluizenaar :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 5 november 2017 @ 11:31:07 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_174879682
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik hou ontzettend niet van bezoek thuis. :{w Buitenshuis ben ik hartstikke sociaal hoor, maar in eigen huis ben ik een ontzettende kluizenaar :)
is een kraamborrel dan geen optie voor jullie?
disclaimer
pi_174879710
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]
is een kraamborrel dan geen optie voor jullie?
Neuh, ook bepaald geen behoefte aan. :) Ik sleep de koter wel gewoon mee naar werk en plekken waar ik en mijn vrienden vaak komen als ik daar zelf zin in heb. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174879730
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Neuh, ook bepaald geen behoefte aan. :) Ik sleep de koter wel gewoon mee naar werk en plekken waar ik en mijn vrienden vaak komen als ik daar zelf zin in heb. :Y
"Bezoek? Gezellig! Noem een tijd en plaats en baby en ik zullen er zijn!"
pi_174879767
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:35 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

"Bezoek? Gezellig! Noem een tijd en plaats en baby en ik zullen er zijn!"
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_174879779
En hoi!
19 weken ondertussen. Vrijdag seo, hopelijk is die goed en heb ik dan wat betreft baby wat rust.
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 11:52:21 #15
382129 crew  Donna
pi_174879985
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:38 schreef Mabawa. het volgende:
En hoi!
19 weken ondertussen. Vrijdag seo, hopelijk is die goed en heb ik dan wat betreft baby wat rust.
Ik dinsdag!
pi_174880272
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik hou ontzettend niet van bezoek thuis. :{w Buitenshuis ben ik hartstikke sociaal hoor, maar in O+ eigen huis O+ ben ik een ontzettende kluizenaar :)
Ben jij mij? :D Ik zie daar ook een beetje tegenop, manlief vindt het wel leuk, die had het zelfs al over collega's die ik nog nooit ontmoet heb :') Hopelijk loopt het allemaal wel los.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174880280
Spannend Mabawa en Donna, komt vast goed :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174880458
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 11:09 schreef Barreltje het volgende:
Geboortekaartjes.. nog even ver van me bed show. Maar is het zo gebruikelijk om een kaartje bij de buren in de bus te doen ja? Dat zou nou nooit bij me opgekomen zijn...
Niet per se hoor. Bij onze dochter hebben we dat ook niet gedaan, omdat we vrijwel geen contact hadden met de buren.

Vorig jaar zijn we verhuisd naar een nieuwbouwwijk en nu hebben we met "ons blokje" huizen best goed contact (ook veel mensen met kleine kinderen en baby's), vandaar dat ik het nu wel wil doen :)

Qua bezoek: wij zetten er expres niks op over eerst moeten bellen ofzo, dat is wat mij betreft echt een open deur, dus ik weiger dat :{w
Verder viel het bij ons de vorige keer reuze mee qua niet-verwachte-visite en bij een tweede is dat vaak nog minder, dus zal wel loslopen :P
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174880477
Wij hebben de lijst van vorige keer nog wel maar daar kunnen wel wat mensen afgestreept worden.

Hoe het straks gaat als baby er is zien we wel. Misschien is een kraamfeest wel een goed idee. Zeker gezien kleuter de maand erna ook jarig is..

Mabawa voel je je goed? Alvast succes met de seo!
pi_174880780
Ik heb het gevoel dat me wat te wachten staat vandaag, manlief begon gisteren al over dat hij ergens met me wilde gaan lunchen vandaag maar waar was nog een verrassing en hij doet al de hele ochtend een beetje schaapachtig :')

Misschien begin ik me dingen in te beelden en wil hij oprecht gaan lunchen, maar we zijn gisteravond ook al uit eten geweest, dus ik ben heel benieuwd :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 5 november 2017 @ 12:40:37 #21
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174880922
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:34 schreef rena het volgende:
Ik heb het gevoel dat me wat te wachten staat vandaag, manlief begon gisteren al over dat hij ergens met me wilde gaan lunchen vandaag maar waar was nog een verrassing en hij doet al de hele ochtend een beetje schaapachtig :')

Misschien begin ik me dingen in te beelden en wil hij oprecht gaan lunchen, maar we zijn gisteravond ook al uit eten geweest, dus ik ben heel benieuwd :+
:D ^) :P ?
pi_174880969
Getrouwd zijn wel al dus dat valt af haha :') Misschien verbeeld ik me wel dingen :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174881091
Wij zijn een eind nou met het geboortekaartje en tekst enzo kiezen, denk ik. O+ Vrijdag wel even paniek, de link van het gewenste kaartje was opeens gewijzigd en ik kon hem niet meer terugvinden.

Ik word ook niet zo blij van het woord kraamvisite. Mogelijk zie ik er soms meer tegenop dan de bevalling. :@
De ouders van mijn man zijn gescheiden, wat betekent dat op dag 1 er mogelijk drie keer bezoek komt. Mijn ouders komen van 'ver' dus wil ik ze niet te vroeg de deur uit doen en mijn schoonmoeder verdraag ik op mijn beste dagen al slecht. Gelukkig wel een makkelijke schoonvader plus vriendin. :)

Daarna ging ik me zorgen maken om de broers en zussen want dat zijn er ook nogal wat plus aanhang. Uiteindelijk besloot ik dat het vast ook heel mooi is om onze trots te laten zien O+ En ook broers/zussen zijn niet elke dag beschikbaar. :D Het zal dus wel loslopen.

Qua ongewenst bezoek verwacht ik vooral de onderbuurman. Hij was zo blij toen hij hoorde dat er een baby komt en zei dat hij wel langskomt. :{ En ondanks dat hij geen kaartje krijgt zal hij het vast wel horen als de baby er is, want wij horen het ook altijd als zijn gezinnetje elkaar de hersenen wil inslaan. ;(
Andere buren krijgen sommige wel een kaartje. Het namendrama hebben we al lang geleden gehad met kerstkaarten. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174881185
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 11:09 schreef Barreltje het volgende:
Geboortekaartjes.. nog even ver van me bed show. Maar is het zo gebruikelijk om een kaartje bij de buren in de bus te doen ja? Dat zou nou nooit bij me opgekomen zijn...
ligt aan je buren denk ik?
hier in de buurt is het wel gebruikelijk. maar we doen hier ook aan kerstkaartjes. dat was het eerste jaar even puzzelen want ik had geen idee wie wie was.

verder verwacht ik eigenlijk geen problemen qua kraambezoek. nu komt ook al niemand compleet onverwacht langs. meeste familie en vrienden wonen verder weg dus die bellen/appen altijd voor vertrek. dan zijn er hooguit nog buren die aanbellen maar die komen niet binnen als het niet uitkomt.
  zondag 5 november 2017 @ 13:02:19 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_174881388
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:34 schreef rena het volgende:
Ik heb het gevoel dat me wat te wachten staat vandaag, manlief begon gisteren al over dat hij ergens met me wilde gaan lunchen vandaag maar waar was nog een verrassing en hij doet al de hele ochtend een beetje schaapachtig :')

Misschien begin ik me dingen in te beelden en wil hij oprecht gaan lunchen, maar we zijn gisteravond ook al uit eten geweest, dus ik ben heel benieuwd :+
babyshower!!
disclaimer
pi_174885968
Ik herken me in het kluizenaar zijn, maar ik vond kraamvisite heerlijk. M'n kind laten zien, even een volwassen gesprek enzo. :)

Sinterklaasprobleem heeft zich hier ineens opgelost. Ik durfde niet af te spreken, want bijna uitgerekend en vorige keer ook iets te vroeg bevallen. Maar schoonmoeder heeft alles bij ons thuis geregeld, ik hoef niks te doen. En als ik besluit precies dan te bevallen heb ik in ieder geval genoeg oppas voor L. in huis. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174886605
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

babyshower!!
Helemaal correct _O- Mijn beste vriendin heeft het stiekem lopen organiseren en de afgelopen maanden lopen vissen naar wat ik wel en niet wilde, ik had zelf aangegeven dat het niet echt hoefde maar dat ik gezellig thee drinken en samenzijn oid wel leuk vond als er dan toch wat plaats zou vinden, dus na de lunch met manlief kwamen we thuis en zat de woonkamer vol :') Baby en ik zijn onwijs verwend, en nu plof ik met een snoeiharde buik op de bank om uit te puffen :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 5 november 2017 @ 17:30:17 #28
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174887077
Ik ben niet altijd even actief geweest hier en stond ook niet in de OP. Maar ik wil jullie wel laten weten dat wij afgelopen dinsdag trotse ouders zijn geworden van onze tweede dochter O+

De bevalling was onverwacht snel, gelukkig nog wel in het kraamhotel. Maar ik ben geëindigd met een totaalruptuur, dat is wel een enorme domper. Gelukkig maakt ons meisje het goed en met mij gaat het ook best redelijk :)
pi_174887246
Gefeliciteerd, Miss_C! O+. Ik hoop dat jij ook snel herstelt. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174887292
Gefeliciteerd miss C!
Wat vindt jouw grote er van?

Klote zeg van de totaalruptuur!
Laat je zo veel mogelijk in de watten leggen. Heb je verlengde kraamzorg?
  zondag 5 november 2017 @ 17:45:05 #31
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174887377
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:40 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd miss C!
Wat vindt jouw grote er van?

Klote zeg van de totaalruptuur!
Laat je zo veel mogelijk in de watten leggen. Heb je verlengde kraamzorg?
Dankjewel! N is zo lief voor haar zusje! Ze wil haar aaien en speentjes geven. Ze loopt steeds naar de box of naar de wieg om te kijken waar ze is O+

We hebben gelukkig verlengde kraamzorg. En dan ben ik vrijdag meteen de eerste dag alleen met 2 kinderen. Daar moeten we nog hulp voor regelen want ik mag N voorlopig niet tillen..
pi_174887420
Miss C, wauw moeder van twee! Gefeliciteerd! *O*

Fysiek klinkt het heftig, pfoeh, wel fijn van verlengde kraamzorg.

Ik ben heel benieuwd naar haar naam, ga je die delen? O-)
pi_174887426
Ik reed net bij de ikea heel hard met het wagentje ergens tegen aan,terwijl ik doorliep.resultaat, duwstang in m'n buik, precies boven m'n schaambeen. Het deed zo zeer, en nu maak ik me wat zorgen over de baby -O-
pi_174887429
Miss_C gefeliciteerd met jullie meisje! *O*
Heftige afloop zeg, beterschap! Hopelijk heb je veel hulp en herstel je voorspoedig! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174887435
Miss_C van harte gefeliciteerd! *O* Klinkt wel heftig die totaalruptuur :{ Een voorspoedig herstel gewenst :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174887443
Gefeliciteerd miss c!
pi_174887526
Rena, klinkt tof! Wat leuk van je vriendin! O+

Jagar, oei kan me voorstellen dat dat niet prettig voelt nee! :X
Ik zou zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar als je dat toch doet, zou ik even overleggen met je vk :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174887557
Gefeliciteerd Miss C! *O* en wat een nare nasleep nog.... Goed herstel gewenst.

Jagar, dat is rot. Kan je een VK bellen? Of hoe werkt dat bij jou?
pi_174887627
Gefeliciteerd Miss Congeniality *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174887638
Ik zou naar een gyn kunnen. Maar ik ben alleen met peuter weer. Als ik me morgen nog zorgen maak ga ik naar de gyn. En heel cru, als het fout is kunnen ze toch niets doen.,,
pi_174888587
Miss c gefeliciteerd! *O*

Jagar, wat naar. Ik snap je ongerustheid helemaal! Kruip lekker op de bank vanavond en zorg goed voor jezelf! :*
pi_174889489
MissC gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, sterkte met het herstel.

Jagärtrut, wat een nare plek om precies daar te botsen. De baby zit goed beschermd, maar ik snap je bezorgdheid, hopelijk zakt de pijn snel af.
Heb je nog wat uit kunnen rusten van het weekend?

Rena wat lief dat ze een babyshower voor je georganiseerd hebben. Nu maar bijkomen, want harde buik is niet zo fijn.
pi_174890653
Gefeliciteerd Miss C *O* En een voorspoedig herstel gewenst :*

Oef Jagar, wat een rotplek om je te stoten. Lekker rustig aan doen maar en bij twijfel inderdaad toch even naar de gyn misschien? :*
Make your own kind of music.
  zondag 5 november 2017 @ 20:49:03 #44
409579 LuDann
All the way
pi_174891716
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 06:50 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Hee hee ho eens even!
;)

Vannacht in het hotel van de ONBeurs geslapen, gisteren boden Cholula en mijn schoonmoeder aan om te komen helpen, dus er is versterking O+ Dat is fijn, want ik kon gisteren helemaal niks binnen houden }:|
Mini reusjes zijn ook de liefste. O+ Fijn dat je hulp had op de beurs, ging het goed allemaal?

Miss_C, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat.

Jagar, wat rot. Hopelijk is er niks aan de hand.

Ik las nog een vraag over vitamines, ik slik nu vitamine D en magnesium tegen spierkramp. Ik ben niet zo'n fan van langdurig die alles in 1 vitamines slikken maar ben wel benieuwd naar wat jullie verder nog nemen.

Rena, wat tof zo'n babyshower. O+ Ik heb mijn eerste zwangerschap een halfbakken gehad, had eerlijk gezegd gewoon niet genoeg mensen in mijn omgeving om zoiets mee te doen. Mijn man heeft toen wat mensen uitgenodigd mja, zit je dan met je schoonouders, ouders en een tante. :') Ik ken nu wel meer mensen maar eigenlijk niemand goed genoeg denk ik om zoiets te organiseren. Of wel wat beter maar die zijn er het type niet voor. Ik verwonder me er altijd over hoe dat soort dingen bij anderen vanzelf gaan en dan voel ik me beetje een outcast. :@ :')
pi_174897750
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 20:49 schreef LuDann het volgende:

[..]

Mini reusjes zijn ook de liefste. O+ Fijn dat je hulp had op de beurs, ging het goed allemaal?

Miss_C, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat.

Jagar, wat rot. Hopelijk is er niks aan de hand.

Ik las nog een vraag over vitamines, ik slik nu vitamine D en magnesium tegen spierkramp. Ik ben niet zo'n fan van langdurig die alles in 1 vitamines slikken maar ben wel benieuwd naar wat jullie verder nog nemen.

Rena, wat tof zo'n babyshower. O+ Ik heb mijn eerste zwangerschap een halfbakken gehad, had eerlijk gezegd gewoon niet genoeg mensen in mijn omgeving om zoiets mee te doen. Mijn man heeft toen wat mensen uitgenodigd mja, zit je dan met je schoonouders, ouders en een tante. :') Ik ken nu wel meer mensen maar eigenlijk niemand goed genoeg denk ik om zoiets te organiseren. Of wel wat beter maar die zijn er het type niet voor. Ik verwonder me er altijd over hoe dat soort dingen bij anderen vanzelf gaan en dan voel ik me beetje een outcast. :@ :')
Hier bij Twix geen babyshower gehad terwijl we best wat vrienden hebben. Maar die kennen me blijkbaar goed genoeg en weten dat ik er niet van hou om in de belangstelling te staan. Er heeft in ieder geval nooit iemand voorzichtig geïnformeerd wat ik ervan zou vinden oid dus dat ging vanzelf.
Maar goed, ik wilde ook geen (duur) vrijgezellenfeest. Voel ik me te ongemakkelijk bij. Uiteindelijk organiseerden ze wel wat voor me en hadden we een super leuke barbecue bij vrienden in de tuin (inclusief kampvuur, marshmallows en weerwolven).

Vitamines: ik slik tijdens de zwangerschap multivitaminen en de eerste 12 weken een dubbele dosis foliumzuur (vanwege chromosoomafwijking broertje).
Maar dat slikken van pillen gaat momenteel niet dus nu al ruim 3 weken niks.
pi_174897966
Even heel voorzichtig tussendoor; weet iemand hier of Curanol tabletten ingenomen mogen worden als je heel heel heel pril zwanger bent? (Of zou kunnen zijn dan in mijn geval, want ik weet het niet zeker)
pi_174898009
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:21 schreef silliegirl het volgende:
Even heel voorzichtig tussendoor; weet iemand hier of Curanol tabletten ingenomen mogen worden als je heel heel heel pril zwanger bent? (Of zou kunnen zijn dan in mijn geval, want ik weet het niet zeker)
De apotheek of de huisarts kan je hier vast meer over vertellen. Beter wat informatie inwinnen, dan lopen te twijfelen :Y
pi_174898172
:* voor Jagar, gewoon even laten checken als je je zorgen maakt, dunkt me.

Inzake pillen: eerste paar weken foliumzuur, verder helemaal geen vitaminen geslikt.

En gelukkig gevrijwaard gebleven van een babyshower! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_174898197
Mini, hoe was je bruiloft? ^)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174898237
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:42 schreef Krisvc het volgende:
Mini, hoe was je bruiloft? ^)
Oh ja! :D Was het alweer vergeten. :') Bruiloft was leuk, lief en klein, het eten dat ik maakte was lekker, het laatste broertje van mijn lief ging pas om drie uur 's nachts naar huis :)
Ik had mijn vaste SC nog een verslag met wat foto's beloofd, die crosspost ik hier wel zodra -ie er staat.

We raken wat giechelig als we ons realiseren dat we nou getrouwd zijn, want we voelen ons gewoon nog vriendje en vriendinnetje. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174898323
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 20:11 schreef CassElliot het volgende:
Gefeliciteerd Miss C *O* En een voorspoedig herstel gewenst :*

Oef Jagar, wat een rotplek om je te stoten. Lekker rustig aan doen maar en bij twijfel inderdaad toch even naar de gyn misschien? :*
Hoe gaat het nu met jou, na dit drukke weekend? :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174899379
LuDann, bij mij waren het ook voornamelijk moeders, (schoon)zussen en 3 vriendinnen hoor, en dat waren precies de mensen die ik er ook bij had willen hebben als ik zelf had moeten uitnodigen :) Het was gewoon lekker theeleuten en hapjes eten, en cadeautjes uitpakken voor mij :P Ik wilde echt absoluut geen spelletjes en zoetsappig gedoe en dat heeft vriendin heel goed geregeld, het was echt een leuke middag zo.

Minilot, gek he? Ik noem nu bijna 3 maanden later mijn man ook nog geregeld vriend en mezelf bij mijn meisjesnaam ipv nieuwe achternaam :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174899402
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik reed net bij de ikea heel hard met het wagentje ergens tegen aan,terwijl ik doorliep.resultaat, duwstang in m'n buik, precies boven m'n schaambeen. Het deed zo zeer, en nu maak ik me wat zorgen over de baby -O-
O jee, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hoe gaat het vandaag met je? :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174899508
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:03 schreef rena het volgende:

[..]

O jee, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hoe gaat het vandaag met je? :*
Het blijft een beetje spelen in m'n hoofd, en m'n buik trekt ook een beetje. Ik ga er maar van uit dat alles goed gaat, de baby zit nog goed verstopt natuurlijk. Donderdag moet ik naar de verloskundige, en dan zullen we wel zien.
pi_174899525
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:01 schreef rena het volgende:
Ik noem nu bijna 3 maanden later mijn man ook nog geregeld vriend en mezelf bij mijn meisjesnaam ipv nieuwe achternaam :+
Ik heet gewoon nog hetzelfde, dat scheelt. Ook geen ringen ofzo. Weinig wijzigingen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174899775
Minilot gefeliciteerd met je huwelijk O+ ^)

Malteser, ben even kwijt of je nu vandaag of morgen je SEO hebt, maar iig heel veel succes en dat al het vertrouwen daarna maar een plekje mag krijgen :* en hopelijk blijft het eten stukje bij beetje beter gaan! Ik kan me je schuldgevoel voorstellen maar geloof me, dit gaat Twix je echt niet vergeten als ie 18 is... ;) :* Jij hebt hier ook niet om gevraagd.

Gewicht: ik ben in het jaar hiervoor 15 kilo afgevallen, van maat 40 naar maat 36. En toen m’n borsten vanwege de zwangerschapbegonnen te groeien en m’n buik ook, vond ik dat echt moeilijk. Het voelde alsof ik weer dik werd, terwijl ik verstandelijk heel goed wist dat dat door de zwangerschap kwam. Ik heb niet meer op de weegschaal gestaan en heb daar ook geen zin in. Heb het nu ook los kunnen laten. Zolang ik van alle meuk afblijf vind ik het wel best. :7

Jagar wat schrikken van de stoot! Ik vind het knap dat je er zo nuchter onder blijft! Hopelijk is alles goed. Ik vraag me af wanneer zoiets nou echt impact heeft. Hoe groot moet die knal dan zijn?

Miss C gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Oei, een totaalruptuur, m’n grootste angst. :@ Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!

Rena een babyshower, kon niet missen!! :D Super leuk en gezellig.

Kraambezoek... ik verwacht geen stormloop. Maar zul je net zien dat die tante uit Schubbekutteveen die je 1x per jaar op de familiedag ziet heeeeel graag wil komen. :') Daar zit ik dan weer iets minder op te wachten. Naaste familie en goede vrienden uiteraard wel gezellig. O+

Hier vandaag de kraamzorg geregeld. Een wat grotere organisatie (ik neigde eerst naar een ZZP’er), met wat voordelen als eerste consult lactatiekundige gratis enzo. Verder begint de misselijkheid eindelijk een beetje af te nemen. :)
Dit, dat, alles.
pi_174899814
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:21 schreef silliegirl het volgende:
Even heel voorzichtig tussendoor; weet iemand hier of Curanol tabletten ingenomen mogen worden als je heel heel heel pril zwanger bent? (Of zou kunnen zijn dan in mijn geval, want ik weet het niet zeker)
Ze hebben een hele eigen website, misschien daar even op kijken? Volgens mij stond er ook bij: tijdens zwangerschap.
Dit, dat, alles.
pi_174899852
Zo'n dertig kilo afgevallen pre-zwangerschap. Tot nu toe een kilo of tien er weer aan, maar helemaal geen problemen mee. Ik heb gewicht (en specifieker: uiterlijk) nooit heel erg belangrijk gevonden en dat ik nu weer aankom wegens baby voelt volkomen logisch. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174900130
https://www.billenboetiek.nl/hoe-werkt-het/

*overweegt*

Meer zwangeren hier die mogelijk geen of weinig wegwerpluiers gaan gebruiken voor de uk? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174900295
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:32 schreef Philomijn het volgende:
Minilot gefeliciteerd met je huwelijk O+ ^)

Malteser, ben even kwijt of je nu vandaag of morgen je SEO hebt, maar iig heel veel succes en dat al het vertrouwen daarna maar een plekje mag krijgen :* en hopelijk blijft het eten stukje bij beetje beter gaan! Ik kan me je schuldgevoel voorstellen maar geloof me, dit gaat Twix je echt niet vergeten als ie 18 is... ;) :* Jij hebt hier ook niet om gevraagd.

Gewicht: ik ben in het jaar hiervoor 15 kilo afgevallen, van maat 40 naar maat 36. En toen m’n borsten vanwege de zwangerschapbegonnen te groeien en m’n buik ook, vond ik dat echt moeilijk. Het voelde alsof ik weer dik werd, terwijl ik verstandelijk heel goed wist dat dat door de zwangerschap kwam. Ik heb niet meer op de weegschaal gestaan en heb daar ook geen zin in. Heb het nu ook los kunnen laten. Zolang ik van alle meuk afblijf vind ik het wel best. :7

Jagar wat schrikken van de stoot! Ik vind het knap dat je er zo nuchter onder blijft! Hopelijk is alles goed. Ik vraag me af wanneer zoiets nou echt impact heeft. Hoe groot moet die knal dan zijn?

Miss C gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Oei, een totaalruptuur, m’n grootste angst. :@ Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!

Rena een babyshower, kon niet missen!! :D Super leuk en gezellig.

Kraambezoek... ik verwacht geen stormloop. Maar zul je net zien dat die tante uit Schubbekutteveen die je 1x per jaar op de familiedag ziet heeeeel graag wil komen. :') Daar zit ik dan weer iets minder op te wachten. Naaste familie en goede vrienden uiteraard wel gezellig. O+

Hier vandaag de kraamzorg geregeld. Een wat grotere organisatie (ik neigde eerst naar een ZZP’er), met wat voordelen als eerste consult lactatiekundige gratis enzo. Verder begint de misselijkheid eindelijk een beetje af te nemen. :)
Nog geen SEO (of GUO) voor mij, ben pas 15 weken. Denk dat je me verwisselt met iemand anders.

Fijn dat de misselijkheid minder wordt, dat lijkt me zo fijn!

Kraambezoek: hier toch wel veel (teveel) bezoek gehad bij Twix. Dat doen we deze keer hopelijk anders.
pi_174900531
Shit, sorry Malteser. Doe je zo je best om een mooie bijleespost te maken. :7 :') Ik hoop ook echt dat het bij jou snel beter gaat. :*
Ik dacht dat je (veel) verder was dan ik, maar je loopt dus een week voor mij. Oh ja zie het nu ook in de OP. Jeetje vrouw wat heb je dan al veel doorstaan!
Dit, dat, alles.
pi_174900572
Gisteren een leuke webshop ontdekt: https://www.little-xo.nl/

Die dekentjes en voetenzakken O+
Dit, dat, alles.
pi_174900704
Gefeliciteerd Miss C! *O*

Bah Jagär, dat is even schrikken! Fijn dat je deze week in ieder geval een afspraakt hebt staan.
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 11:46:37 #64
382129 crew  Donna
pi_174900827
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het blijft een beetje spelen in m'n hoofd, en m'n buik trekt ook een beetje. Ik ga er maar van uit dat alles goed gaat, de baby zit nog goed verstopt natuurlijk. Donderdag moet ik naar de verloskundige, en dan zullen we wel zien.
Ik heb rond 15 weken bijna een auto ongeluk gehad en toen was ik ook enorm geschrokken. Stomme pijn in m'n buik, terwijl ik niet eens de gordel in m'n buik gekregen had. Dat was op zaterdag en op maandag belde ik de VK en toen kreeg ik op m'n flikker dat ik zaterdag niet meteen langs was gekomen om te luisteren. :')
pi_174900838
Ludann hier ook geen babyshower gehad de vorige keer. Aan de ene kant jammer en aan de andere kant ook prima. Ook deze keer hoeft het niet zo van mij, maar omdat ik nu zwanger ben samen met mn beste vriendin misschien wel een feestje samen.

Jagar hopenlijk alles gewoon goed, wat een schrik!

Minilot fijn dat het een leuke dag was ^)

Qua gewicht, exact hetzelfde startgewicht als bij kleuter. Nu is de batterij van de weegschaal leeg dus ook prima haha! Zolang het eten gezond en een beetje binnen de perken blijft. Ik ben bij kleuter maar 6 kilo aangekomen maar dat zullen er nu vast meer zijn.
pi_174900902
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:58 schreef minilot het volgende:
https://www.billenboetiek.nl/hoe-werkt-het/

*overweegt*

Meer zwangeren hier die mogelijk geen of weinig wegwerpluiers gaan gebruiken voor de uk? :)
Ja wij gaan strikluieren O+ met wolbroekjes bij dit kindje (we nemen mini gelijk mee, passen toch allebei) Bij mini hebben we ook wasbare luiers gebruikt, maar die zaten haar voor geen meter, ze kreeg er een hele holle rug van. Was echt zonde van de aankoop :{ Ik zou als je broekjes wilt gebruiken een paar (verschillende) broekjes kopen voor de eerste dag/dagen als je dat fijn vindt en dan evt. nog een pakket huren, zodat je een goed passend luiertje kunt vinden en niet voor Jan Doedel zo'n takkeduur pakket aanschaft :D En nog van harte met je huwelijk *O*

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 08:51 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jou, na dit drukke weekend? :*
Lief dat je 't vraagt :* Ik lig nu met mini op bed te dutten. Zaterdagavond helaas weer bloed verloren, ondanks heel rustig aan doen op de beurs, dus nu helemaal niks meer doen. Ik ben vanochtend even in de winkel wezen kijken, maar kan echt geen teen optillen zonder harde buiken :'( Nu dus weer zitten en liggen :O Ik vind er niks aan (maar ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als...)
Make your own kind of music.
pi_174900973
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:30 schreef Philomijn het volgende:
Shit, sorry Malteser. Doe je zo je best om een mooie bijleespost te maken. :7 :') Ik hoop ook echt dat het bij jou snel beter gaat. :*
Ik dacht dat je (veel) verder was dan ik, maar je loopt dus een week voor mij. Oh ja zie het nu ook in de OP. Jeetje vrouw wat heb je dan al veel doorstaan!

Geen probleem! We schelen inderdaad maar een weekje :).
pi_174901878
Philo ik denk dat je Mabawa bedoelde! En gooi het mooi op je zwangerschapsbrein haha, nu kan het :P

Gefeliciteerd met je huwelijk minilot! Ik wil graag wasbare luiers gebruiken, wilde ik bij vorige kindje ook. Maar mijn man wil niet -O- Hij vindt het vies. Ik heb alle mogelijke uitleggen geprobeerd, maar hij wil niet. Nouja, dan koop ik mijn verdriet wel weg met een jumpsuit van Smafolk >:)

Ballen CE dat je nog bloed verliest en last hebt van harde buiken. Laat de winkel maar even voor wat het is, hoe moeilijk dat wellicht ook is. Jij en baby zijn even belangrijker! :*

Verder las ik iets over babyshowers en eeeeeh meer is niet blijven hangen :@

Ik begin ondertussen mijn niet koopdrang van de afgelopen 22 weken in te halen. Ik wil alles. Ik heb net weer superveel besteld bij een Instagram closet sale. Wel stom dat het pakje wat ik wilde bestellen bij next niet meer in de goede maat is. Bij zalando wel maar kost het ineens 24 euro ipv 15 :'( En ik heb van allemaal mensen dingen gekregen vorige week, en dat is vet lief enzo. Maar ik wil andere dingen. En dan voel ik me weer schuldig omdat ik zit te huilen omdat ik cadeautjes krijg :') leuk joh die hormonen.
pi_174901965
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:58 schreef Songeur het volgende:
Gefeliciteerd met je huwelijk minilot! Ik wil graag wasbare luiers gebruiken, wilde ik bij vorige kindje ook. Maar mijn man wil niet -O- Hij vindt het vies. Ik heb alle mogelijke uitleggen geprobeerd, maar hij wil niet.
Ha, hier was het juist mijn lief die het enthousiast opperde en ben ik het die het nog even in overweging wil nemen.. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174902243
Fijn dat het zo geslaagd was Mini. En ik zie niet in waarom je je anders zou moeten voelen als je getrouwd bent. :)
Wij gaan geen wegwerpluiers gebruiken.

CE, echt bedrust dus. :* Onwijs moeilijk om alles uit handen te geven, zeker met de winkel binnenkort, maar het klinkt of je een goed vangnet hebt. :*

Songeur, ooo, fijn, hormonen. ;) Wij hebben ook onwijs veel gekregen, maar zullen lang niet alles gebruiken. Ik vind lang niet alles leuk ook. Maar ik vind het wel lastig om een stijl voor de baby te creëren. Ik bak daar niks van.

Malteser, mag je inmiddels wat yoghurt en vla proberen? :*

Volgens mij had Mwabawa de SEO vandaag Philo. :)
Fijn om dingen als de kraamzorg te gaan regelen. Althans, mijn regelbrein houdt daarvan. Zeker op alle hormonen. :P

Jagar, wat een schrik. Volgens mij zit je kindje wel veilig, maar ik zou me ook druk maken geloof ik. Jij bent weer aan een weekje solo begonnen geloof ik he?

Vitamines. Ik heb heel trouw m'n foliumzuur geslikt, maar de multivitamine ben ik onwijs slecht mee. Verder inderdaad magnesium voor beenkrampen. Calcium slik ik niet extra. Dat is mijn ergste craving deze zwangerschap - kwark en melk. Ik zou zo een 2 literpak op kunnen op een dag. :@ Drie weken terug wel weer begonnen met trouw de multivitamine slikken. Ik merkte dat ik bijzonder neerslachtig begon te worden en vond wat extra vitamine D geen kwaad kunnen.

Verder ben ik het kwijt. Ik heb echt een klote dag vandaag. Heel erg slecht geslapen. Door hoofdpijn. En pijn aan mijn bekken. En pijn aan mijn voet. En indalings/oefenweeën. En darmen die tegen werkten. Mini was vroeg wakker, dus ik zat ook vroeg beneden. Mini was dwars en ik kon daar door bovenstaande voor geen meter mee om gaan. En dat resulteerde weer in nog hormonalere huilbuien. En ik krijg mezelf er niet uitgetrokken vandaag.
Maarrrr er staat een lekkere Indische stoofschotel te garen in de slowcooker, dus het kan nooit zo slecht eindigen als het begon.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174902344
Oh bah, Kris. Dat klinkt als een klote dag. Waar is je man, kon die niet vroeg met mini op? Vanavond als mini in bed ligt maar lekker wat voor jezelf doen. :* Ik ben inderdaad weer aan een week alleen begonnen. Nou ja, tot vrijdag, dan gaan we naar NL.

CE, sterkte. Lastig lijkt me dat, in een keer alles uit je handen laten vallen.

Malteser, hoe gaat het nu met jou? Krijg je al wat meer binnen?
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 14:07:51 #72
382129 crew  Donna
pi_174902943
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:22 schreef Krisvc het volgende:

Volgens mij had Mwabawa de SEO vandaag Philo. :)

Mabawa vrijdag en ik morgen!
pi_174902957
Voor wie erom gevraagd had, trouwverslagje in spoiler, gekopiëerd uit de CUL SC :)

Mét buikfoto. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 06-11-2017 14:37:36 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174902985
Ah, de helende werking van een pittige stoofschotel.. Komt vast goed, Kris! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174903098
Leuk verhaal minilot! En nog gefeli! :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 14:23:51 #76
382129 crew  Donna
pi_174903295
Erg leuk verhaal minilot en inderdaad, nog van harte!

Leuk dat je een babyshower had rena! Ik hoop er toch ook wel 1 te krijgen, maar dat is iets voor volgend jaar (NB: Over 49 dagen is het al kerst).

Wat een rotdag Kris, maar die stoofschotel klinkt wel heerlijk!
pi_174903913
Minilot, het mag dan misschien een mini huwelijk zijn maar ik zit hier toch met tranen in mijn ogen. Klinkt mij als een heerlijke dag! Gefeliciteerd!
pi_174904034
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
maar ik zit hier toch met tranen in mijn ogen
Och! :o :D Waarom?! :*

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 06-11-2017 15:10:52 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174904205
Minilot, leuk om je verslag te lezen over je bescheiden bruiloft, wat ben je een leuk mens!

Klein beetje een ego post, ben toch wel erg zenuwachtig over de uitslag van de nipt en dit is pas wachtdag 5 ;(

Verder las (en onthield) ik babyshower van Rena O+ en een verse baby voor Miss_C! Gefeliciteerd!
pi_174904254
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:14 schreef VitaBella het volgende:
Klein beetje een ego post, ben toch wel erg zenuwachtig over de uitslag van de nipt en dit is pas wachtdag 5 ;(
Is ook niet niks, zo'n test. :* Meer dan geduld kun je niet hebben, en dikke kans dat alles gewoon helemaal snor zit joh. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174904287
Heerlijk verslag mini, je schrijft echt heel leuk O+ klinkt als een fantastische dag!
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 15:19:17 #82
382129 crew  Donna
pi_174904295
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:14 schreef VitaBella het volgende:

Klein beetje een ego post, ben toch wel erg zenuwachtig over de uitslag van de nipt en dit is pas wachtdag 5 ;(

Ik was ook erg zenuwachtig en dat werd ook met de dag erger. :X
pi_174904368
Haha leuk verslag minilot! Klinkt als een super relaxte dag!

Herkenbaar Vita. Voor ons is nu de derde week na de NIPT aangebroken en ik wil potverdorie morgen de brief met goede uitslag op de mat vinden. :{w Ondertussen word ik al twee weken steeds door een anoniem nummer gebeld. Ik ben steeds te laat en de enige keer dat ik wel opnam hoorde ik callcenterachtige geluiden op de achtergrond (maar niemand praatte tegen me dus opgehangen) dus zal wel weer een smerig salesding zijn maar stiekem begin ik nu te denken: zou dat het zkh zijn met slecht nieuws? :@ (Bij slecht nieuws bellen ze.) Maar die gedachte stop ik maar even ver weg en ergens “weet” ik ook wel dat dat (waarschijnlijk) niet het geval is.
Dit, dat, alles.
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 15:27:20 #84
382129 crew  Donna
pi_174904443
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:23 schreef Philomijn het volgende:
Haha leuk verslag minilot! Klinkt als een super relaxte dag!

Herkenbaar Vita. Voor ons is nu de derde week na de NIPT aangebroken en ik wil potverdorie morgen de brief met goede uitslag op de mat vinden. :{w Ondertussen word ik al twee weken steeds door een anoniem nummer gebeld. Ik ben steeds te laat en de enige keer dat ik wel opnam hoorde ik callcenterachtige geluiden op de achtergrond (maar niemand praatte tegen me dus opgehangen) dus zal wel weer een smerig salesding zijn maar stiekem begin ik nu te denken: zou dat het zkh zijn met slecht nieuws? :@ (Bij slecht nieuws bellen ze.) Maar die gedachte stop ik maar even ver weg en ergens “weet” ik ook wel dat dat (waarschijnlijk) niet het geval is.
Nee joh rustig blijven, het is weer 'tijd' hoor, voor die anonieme bellers. Ben in de afgelopen weken ook steeds gebeld door callcenters. :{w
Ik denk dat wanneer het ZKH je niet kan bereiken, dat ze het wel via je VK proberen. Tis toch zaak dat je het zo spoedig mogelijk weet.

Waarom krijg jij de uitslag trouwens per brief? Bij mij was het ZKH belt als er iets gevonden is en VK belt als het goed is.
pi_174904458
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Och! :o :D Waarom?! :*
omdat het een heerlijk verhaal is, en als ik niet al getrouwd was zo ik het ook zo aanpakken! Grote fan van mini huwelijken!

Oh en zwanger natuurlijk :')
pi_174904483
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

en als ik niet al getrouwd was
Hoe ben jij getrouwd dan? :)

En ja, uiteraard, zwanger. Is natuurlijk ook zo. :+ Ik schiet haast elke dag wel om -iets- vol. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174904519
Minilot, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Je verslag klonk zo gezellig alsof ik er zo’n beetje bij was. :P
Vooral dat stukje over de bonbons en de taart. :9
Btw, jij en je man zijn dus al bijna 20 jaar samen?
Vanaf jullie 15e dan ofzo?
Bijzonder in ieder geval. *;

[ Bericht 22% gewijzigd door vencodark op 06-11-2017 15:41:39 ]
pi_174904663
Oh minilot wat een heerlijk verhaal. Het is zo niet hoe ik het zou doen, of heb gedaan. Maar klinkt gewoon als een topdag, en die muziek hahah. Toen je zei welk nummer jullie wilde horen wist ik al welke er gedraaid was. :D In het kader van andersvoelen, ook na een niet minibruiloft met ringen voel ik me niet anders hoor. Veel armer, dat wel maar verder niet anders :P

Kris bah wat een rotdag! Kan het alleen maar beter worden, toch? :*
pi_174905039
:D Songeur, nu wel erg benieuwd naar wat er 'zo niet' aan is wat betreft hoe jij een bruiloft aanpakt! *)

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:31 schreef vencodark het volgende:
Vanaf jullie 15e dan ofzo?
Hoho, ik ben al zowat 36 en mijn dude is 39. :)
We zijn aankomende februari 19 jaar bij elkaar. Dus ja, ik was nog wel vrij jong. Wel bij vlagen periodes van open relatie gehad. Laatste jaren tamelijk braafjes. Tamelijk. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174905127
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:58 schreef minilot het volgende:
ik ben al zowat 36
?????????????

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_174905128
Laatste dagen wel echt veel brandend maagzuur trouwens, nu koter in buik groter en groter wordt en naar boven loopt te trappen. Rennies op het nachtkastje. :')
Naja, tot nu toe zo kwaaltjesloos geweest dat ik er verder niet over ga mopperen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174905140
quote:
11s.gif Op maandag 6 november 2017 16:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

?????????????
Jup. Beetje lang gewacht met eerste kindje wegens nog niet zo durven. :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 6 november 2017 @ 16:34:33 #93
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174905637
Ik snap het punt niet zo? Kan je niet zwanger worden na je 34e of?

Oh ja minilot er is een topic over wasbare luiers. Misschien moet je het even afstoffen maar je bent zeker niet de enige.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174905644
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:58 schreef minilot het volgende:
:D Songeur, nu wel erg benieuwd naar wat er 'zo niet' aan is wat betreft hoe jij een bruiloft aanpakt! *)

[..]

Hoho, ik ben al zowat 36 en mijn dude is 39. :)
We zijn aankomende februari 19 jaar bij elkaar. Dus ja, ik was nog wel vrij jong. Wel bij vlagen periodes van open relatie gehad. Laatste jaren tamelijk braafjes. Tamelijk. :+
Ik gokte zo’n 34! :D
Nog vele jaren geluk samen (+ 1) ;)
pi_174905688
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:34 schreef Lemijn het volgende:
Ik snap het punt niet zo? Kan je niet zwanger worden na je 34e of?

Oh ja minilot er is een topic over wasbare luiers. Misschien moet je het even afstoffen maar je bent zeker niet de enige.
Wellicht had Duman Minilot jonger geschat, ik in elk geval wel :D
pi_174905689
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe ben jij getrouwd dan? :)

En ja, uiteraard, zwanger. Is natuurlijk ook zo. :+ Ik schiet haast elke dag wel om -iets- vol. :Y
ook heel klein. Mijn man en ik zijn er samen op uit geweest om mooie kleding te kopen. Beide zwart met wit accent. Hema vlaai gehaald. Getrouwd door mijn moeder. S'avonds met een paar mensen uit eten geweest en s'avonds gewoon naar de kroeg geweest waar we elkaar ontmoet hebben. Was ook een heerlijke dag!

En weer tranen in mijn ogen... damn you hormones!!!!
pi_174905717
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:37 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Wellicht had Duman Minilot jonger geschat, ik in elk geval wel :D
Ik moet me gewoonlijk legitimeren wanneer ik alcohol koop (echt, driekwart van de tijd) dus ligt niet aan jullie, denk ik :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174905724
Oh minilot ouwe taart ;)!! Ik dacht van de foto's achter in de twintig!
pi_174905734
Thanks Lemijn, ik ga het luiertopic opsnorren. :Y

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]
en s'avonds gewoon naar de kroeg geweest waar we elkaar ontmoet hebben.
Oo! O+ Dat klinkt ook wel erg goed! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174906290
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:23 schreef Philomijn het volgende:
Haha leuk verslag minilot! Klinkt als een super relaxte dag!

Herkenbaar Vita. Voor ons is nu de derde week na de NIPT aangebroken en ik wil potverdorie morgen de brief met goede uitslag op de mat vinden. :{w Ondertussen word ik al twee weken steeds door een anoniem nummer gebeld. Ik ben steeds te laat en de enige keer dat ik wel opnam hoorde ik callcenterachtige geluiden op de achtergrond (maar niemand praatte tegen me dus opgehangen) dus zal wel weer een smerig salesding zijn maar stiekem begin ik nu te denken: zou dat het zkh zijn met slecht nieuws? :@ (Bij slecht nieuws bellen ze.) Maar die gedachte stop ik maar even ver weg en ergens “weet” ik ook wel dat dat (waarschijnlijk) niet het geval is.
3e week?! :X en ik me maar vast houden aan die 10 dagen die ze me voorschreven :')

Hier mailen ze bij goed nieuws en bellen ze bij slecht niet. Kan me heel goed voorstellen dat je die vage telefoontjes en gemiste oproepen heel slecht trekt.
pi_174906352
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik moet me gewoonlijk legitimeren wanneer ik alcohol koop (echt, driekwart van de tijd) dus ligt niet aan jullie, denk ik :)
Het is dat je eerder hebt gezegd dat jullie al zo lang samen zijn hoor. Op basis van de foto’s had je best zo’n 27 kunnen zijn. :)
pi_174906829
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:08 schreef VitaBella het volgende:

[..]

3e week?! :X en ik me maar vast houden aan die 10 dagen die ze me voorschreven :')

Hier mailen ze bij goed nieuws en bellen ze bij slecht niet. Kan me heel goed voorstellen dat je die vage telefoontjes en gemiste oproepen heel slecht trekt.
bij mij duurde het 14dagen. ene lab schijnt sneller te werken dan het andere.

grappig ook al die verschillen tussen de praktijken. de ene een brief, de ander een mail en bij mij bellen ze bij zowel goed als slecht nieuws.
pi_174907829
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Jup. Beetje lang gewacht met eerste kindje wegens nog niet zo durven. :)
Ik bedoel dat ik je 26 zou geven. :Y) O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174908431
Heeft er iemand ook ervaring met een babynestje? We willen dit gaan doen in plaats van een box. Vorige keer hebben we het onding nauwelijks gebruikt en we hebben er nu niet heel veel plaats voor.
pi_174908561
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:58 schreef minilot het volgende:
:D Songeur, nu wel erg benieuwd naar wat er 'zo niet' aan is wat betreft hoe jij een bruiloft aanpakt! *)

Ach ik ben zo'n muts die zelfs een taartproeverij deed van tevoren. Ik hecht ook geen waarde aan ringen, corsages of trouwauto's ofzo. Maar ik wilde wel echt een bruiloft, dus met feest, eten, iedereen die ik lief vindt, op een mooie locatie en met hoepelonhandigejurk. Uren was ik bezig met decoratie maken, kapsels uitproberen oh en mijn trouwkaarten via Etsy besteld uit Amerika. Mijn man was not amused toen we 50 euro moesten betaling aan douanekosten. Voor papier :X Het was voor mij persoonlijk wel echt een ding. Trouwen is voor mij iets groots en romantisch enzo. Ik snap ook heel goed dat het dat voor andere mensen heel wat minder is.
  maandag 6 november 2017 @ 19:23:08 #106
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_174908578
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heeft er iemand ook ervaring met een babynestje? We willen dit gaan doen in plaats van een box. Vorige keer hebben we het onding nauwelijks gebruikt en we hebben er nu niet heel veel plaats voor.
babynestjes zijn een no-go, wiegedood kans verhogend door rebreathing en warmtestuwing.
ik vind ze levensgevaarlijk, hoe handig ze mij ook lijken
pi_174909386
Bwuh Kris, zulke dagen zouden verboden moeten worden, zeker als je zwanger bent! :*
Kwam het nog goed met je stoofpot? :9

Minilot, klinkt als een heerlijke dag! O+ En wat schrijf je inderdaad geweldig! :D

Wachten op de NIPT is stom inderdaad! :*
In de categorie "opmerkingen-waar-je-geen-reet-aan-hebt-omdat-je-dat-zelf-ook-heus-wel-weet": de kans is heul veul groter dat alles prima in orde is dan dat het slecht nieuws is én die uitslag is zoals hij is, ongeacht hoeveel zorgen je je erom maakt ;)

Ik doe vast iets fout, maar mijn 'to do' lijstje wordt alleen maar langer i.p.v. korter :')
Zo heb ik al 2 gehaakte dekentjes af, maar is de derde inmiddels ook alweer in progress... En ik heb bedacht dat ik ook best prima zelf een geboortevlag kan maken (lees: ik schakel m'n moeder in) O-)
Maar goed, ik verveel me niet in m'n verlof zeg maar ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174911864
Oh Minilot, wat een gave dag hebben jullie gehad O+ Het ziet en klinkt heel relaxed! En ik had je ook echt geen 36 geschat, maar ik heb zelf ook last van het babyface syndroom dus ik weet hoe het is haha.

Kris, klinkt als een echte rotdag :{ Hoop dat je Indische stoofschotel in ieder geval gesmaakt heeft ;) :*

Vita, vervelend is dat he die wachtperiode na de NIPT? Ik werd er ook heel gestressed van toen. Hopelijk krijg je snel het verlossende nieuws!

Twist :D Je hebt nu tijd om dingen toe te voegen aan je lijstje he? Ik heb dat ook wel een beetje, maar de grote dingen zijn wel klaar nu gelukkig :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174912884
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heeft er iemand ook ervaring met een babynestje? We willen dit gaan doen in plaats van een box. Vorige keer hebben we het onding nauwelijks gebruikt en we hebben er nu niet heel veel plaats voor.
Wij hebben er 1 gebruikt bij de jongste. Wij hadden ook geen box en wilde de oudste duidelijk maken dat de baby daar soms even lag om te slapen, plus vonden wij was het een duidelijk object voor peuter om op te merken als hij als een kip zonder kop de bank opklom (“ho, daar ligt het babybestje misschien ligt de baby er”). Baby lag er alleen in met toezicht en dan bedoel ik als ik er naast zat. En voor ons werkte dit prima de eerste 1/2 maanden.

Ik zou hem niet gebruiken in bed of zonder toezicht.
♥ J & S
pi_174918929
Buda... lange naam en klaprooss, bedankt voor jullie reacties. Ik ga er nog effe over nadenken.
pi_174919204
quote:
0s.gif [b]Op maandag 6 november 2017 19:56 schreef twist02 het volgende:[/b

Ik doe vast iets fout, maar mijn 'to do' lijstje wordt alleen maar langer i.p.v. korter :')
Zo heb ik al 2 gehaakte dekentjes af, maar is de derde inmiddels ook alweer in progress... En ik heb bedacht dat ik ook best prima zelf een geboortevlag kan maken (lees: ik schakel m'n moeder in) O-)
Maar goed, ik verveel me niet in m'n verlof zeg maar ;)
Haha dit is echt super herkenbaar! Ach je moet jezelf wel een beetje bezig houden toch? Als je maar wel rustig aandoet, want die rust kan je ook goed gebruiken als hoogzwangere :Y

Kris heb jij inmiddels een wat betere dag?
pi_174919447
Hahahahaha!!!! En ik me nog afvragen of ik wel zwanger ben. Ik stuur net een mailtje om onze zoon aan te melden voor een basisschool en ik zit hier nou weer met tranen!

Wat is het hier trouwens rustig! Hoe is het met de lappenmand meiden?! Malteser, hoe voel je je nu? Jagar, hoe is het met je buik?

Twist bedankt voor het helpen herinneren... ik heb ook nog een haak project in de kast liggen. Maar weer even mee bezig
pi_174919743
Hier situatie hetzelfde, ik kan kleine beetjes drinken en verder doet de sonde zijn werk. Lees wel mee maar reageren komt er te weinig van. Komt wel weer.
Wil eerst wat meer op de been zijn en zelf weer voor Twix kunnen zorgen want dat laatste is momenteel mentaal het zwaarste.

:* voor iedereen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:30:55 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174921246
Minilot.. wat een heerlijke bruiloft en wat leuk om te lezen..
En songeur.. ik snap je wel hoor. Als wij (weer) gaan trouwen dan zou een minilot bruiloft logisch zijn.. maar ik droom stiekem nog wel van een bruiloft met alles er op en eraan.. :@ *;

Malteser.. wat vervelend dat het herstel zo langzaam gaat.. is dat vanwege de operatie van de sonde of vanwege de zwabgerschaos klachten ?heeft de arts een prognose gegeven wanneer de sonde er weer uit zou mogen?

Verder is de situatie hier hetzelfde.. al raak ik soms geïrriteerd omdat de zwangerschap symptomen weg lijken te zijn.. mar dan komen ze geregeld wel weer terug.. nog 3 nachten slapen en dan weten we meer...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174921353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
En ik me nog afvragen of ik wel zwanger ben. Ik stuur net een mailtje om onze zoon aan te melden voor een basisschool en ik zit hier nou weer met tranen!
Heh. Hier vandaag ook waterlanders.

Mijn J. vertrekt na zijn werkdag vandaag met het vliegtuig naar Londen voor een cursus en is zaterdag pas weer terug. Stelt natuurlijk niet zoveel voor en ook diverse dames hier zijn geregeld veel langer zonder hun lief, maar ik ben het niet zo gewend: we zijn sinds gaan samenwonen zestien jaar geleden nog nooit vier nachten achtereen bij elkaar vandaan geweest. Dus ik was al wat snufferig. :')

Bleek -ie z'n e-reader vergeten te zijn en aangezien ik vanmorgen toch vrij was dacht ik, kom, ik reis een uurtje met het OV naar zijn kantoor in Rotterdam om 'm na te brengen. Toen ik binnenkwam op de verdieping van J. priemde één van zijn collega's naar mijn buik en riep 'Hey, it's Tiny J.!' en toen ging iedereen van 'awwwwwwww!'. Nietvolschietennietvolschietennietvolschieten dacht ik en ik kon het nog nét ophouden tot ik weer buiten was. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 07-11-2017 14:02:47 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174921748
Twist, zo lang je er de puf voor hebt maakt dat toch niet uit? :P Er komen hier steeds meer van die rotklusjes bij waar je je normaal niet druk om maakt maar tijdens je verlof ineens wel. Zo heb ik van de week m'n bestekla schoongemaakt en m'n boekenkast boven opnieuw ingericht.

Mini, wat een heerlijk trouwverslag. O+ En miniJ. *; 4 dagen alleen zijn is genoeg reden om emotioneel in te storten. :Y Ik stort om een stuk minder . :')

Malteser, gewoon een hele dikke :*

NIPT-wachters, heel veel sterkte. Erg vervelend als je je er druk om maakt. Om whatever reason kon ik dat gelukkig heel makkelijk van me af zetten. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie is.

Wij hebben geen babynestje gebruikt, maar wel een doomoo zitzak. Niet om op te slapen, maar wel om zo nu en dan even lekker op te chillen en altijd onder toezicht.

De stoofschotel maakte een boel goed gister. Maar in plaats van een nachtje lekker slapen waar ik echt behoefte aan had, gooide dochter roet in het eten. Die voelde zich niet zo lekker en kon pas om half 11 slapen. Aangezien ik al maanden als kluizenaar om 9 uur in bed lig, voelt half 11 echt als midden in de nacht. Daarna was ik zo wakker dat ik over mijn slaap heen was.
Vandaag dus wederom een heel kort lontje. Zeker als ik dan ook nog eens in mijn buik getrapt word omdat ze geen zin heeft om d'r luier te verschonen. Dan schiet ik echt onredelijk uit mijn slof. Verder bestaat mijn dag uit één grote harde buik, maar van rusten komt weinig want L. weigert te slapen en ik ben vandaag alleen met haar. Dus ja, ik krijg al een emotionele huilbui als ik op moet staan om iets te doen. :')
En dat ik tot 3 keer toe tegen mijn vader heb gezegd dat ik niet op de foto wil vandaag en hij het dan toch doet en de foto dan ook nog eens doorstuurt terwijl ik eruit zie als een soort trollenwalvisolifant-kruizing mét een zwangere buik helpt ook niet mee. :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174921767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:24 schreef Malteser het volgende:
Hier situatie hetzelfde, ik kan kleine beetjes drinken en verder doet de sonde zijn werk. Lees wel mee maar reageren komt er te weinig van. Komt wel weer.
Wil eerst wat meer op de been zijn en zelf weer voor Twix kunnen zorgen want dat laatste is momenteel mentaal het zwaarste.
Dan is hier posten geen prioriteit natuurlijk! Heel veel succes met alles en ik duim dat je je spoedig beter gaat voelen :Y -knuf-
Let me see you stripped down to the bone
pi_174921866
En als ik gekroel aan het uitdelen ben dan ook meteen maar voor Kris. Een trollenwalvisolifant-kruising klinkt niet als iets mis mee, klinkt als biologisch fascinerend! 0wnen die hap! ;) -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_174922038
Barreltje, slopend zijn die eerste weken hè? En in jouw geval nog een beetje extra ook, kan ik me zo voorstellen :*

Malteser babystapjes :* en lekker je prioriteiten bij Twix en herstellen leggen :Y wij redden het wel (eventjes!) zonder je ;)

Kris, schone bestekla en Doomoo boks! :D
Bwuh, maar wederom geen makkelijk dagje dus -O- iemand die je peuter even kan vermaken, zodat je lekker bij kunt slapen / op de bank kunt hangen?
Of heeft ze al genoeg geduld voor een film op tv? Onze peuter heeft deze week Frozen ontdekt: GE-NI-AAL ^O^

Ik ging vanmorgen 'even' naar de stad (lees: dik 1,5 uur gewaggeld :') ) en heb net het geboortekaartje helemaal 'afgemaakt', dus die staat klaar! Alleen nog de geboortedatum en stats aanpassen zodra-ie er is O+
De enveloppen komen vandaag en de postzegels heb ik al, dus dat kan ik ook deze week nog helemaal voorbereiden :s)
Dat to do lijstje komt wel goed zo ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174922175
Oh Kris, ik wens je zooooveel sterkte. Inderdaad, wat Twist zegt, een film opzetten lijkt me een prima plan. Misschien valt ze zelfs wel even in slaap!

Ik heb nog niet gehuild vandaag! Wel net een dutje van een uur gedaan. Screw die verdediging, mijn slaap is belangrijker.

DnD: De buik is rustig, dus ik ga er gewoon maar vanuit dat het goed zit. Donderdag weer controle.
pi_174924330
Uurtje geleden op de bank mid-spelen in slaap gevallen. :') Ze heeft sindsdien niet meer bewogen.

Ik zie het leven inmiddels weer zitten. Nu zit ik om deze foto's te grienen. O+

Twist, nu pas Frozen ontdekt? :P Hier kan ze de film meepraten. Geen grapje. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174924386
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:38 schreef Krisvc het volgende:
Uurtje geleden op de bank mid-spelen in slaap gevallen. :') Ze heeft sindsdien niet meer bewogen.

Ik zie het leven inmiddels weer zitten. Nu zit ik om deze foto's te grienen. O+

Twist, nu pas Frozen ontdekt? :P Hier kan ze de film meepraten. Geen grapje. :')
Nr. 5. ;(
Dat is echt zo’n moment waar ik naar uitkijk.
Mijn grote, kleine jongen die zijn zusje vasthoudt.
Recht in mijn hart geschoten.
* snif *
pi_174924668
"Delivery, With A Splash" :D
Gaaf!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:21:59 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174925157
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:56 schreef minilot het volgende:
"Delivery, With A Splash" :D
Gaaf!
geweldige foto.
Discussie eronder ook interessant. Je gaat je afvragen waarom we het maar normaal blijven vinden dat we op ons rug blijven bevallen.

En verder geef ik toe dat ik een potje heb gejankt bij het bekijken van de foto's :P
pi_174925203
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:21 schreef Aventura het volgende:

[..]
En verder geef ik toe dat ik een potje heb gejankt bij het bekijken van de foto's :P
Dat dan weer niet. Wel een paar keer 'eeeeeew!' gedacht, maar tegelijkertijd vind ik het wel erg tof. :Y

Wel een trillend lipje net toen mijn dude liet weten in de trein naar Schiphol te zitten. :') Snif. Dag lief!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174925219
De foto van de twee broertjes deed het voor me...
pi_174925533
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je gaat je afvragen waarom we het maar normaal blijven vinden dat we op ons rug blijven bevallen.
"Wel handig voor ons, niet voor jou en de baby" - vindt mijn verloskundige. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_174925543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh. Hier vandaag ook waterlanders.

Mijn J. vertrekt na zijn werkdag vandaag met het vliegtuig naar Londen voor een cursus en is zaterdag pas weer terug. Stelt natuurlijk niet zoveel voor en ook diverse dames hier zijn geregeld veel langer zonder hun lief, maar ik ben het niet zo gewend: we zijn sinds gaan samenwonen zestien jaar geleden nog nooit vier nachten achtereen bij elkaar vandaan geweest. Dus ik was al wat snufferig. :')

Bleek -ie z'n e-reader vergeten te zijn en aangezien ik vanmorgen toch vrij was dacht ik, kom, ik reis een uurtje met het OV naar zijn kantoor in Rotterdam om 'm na te brengen. Toen ik binnenkwam op de verdieping van J. priemde één van zijn collega's naar mijn buik en riep 'Hey, it's Tiny J.!' en toen ging iedereen van 'awwwwwwww!'. Nietvolschietennietvolschietennietvolschieten dacht ik en ik kon het nog nét ophouden tot ik weer buiten was. :')
noh :* nu wel weer oké? Ik begrijp je helemaal hoor. Mijn man en ik zijn zeven jaar bij elkaar en iin totaal vier nachten niet samenwerking geslapen. En dat is vanaf het moment dat we elkaar leerde kennen.
pi_174925607
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

noh :* nu wel weer oké? Ik begrijp je helemaal hoor. Mijn man en ik zijn zeven jaar bij elkaar en iin totaal vier nachten niet samenwerking geslapen. En dat is vanaf het moment dat we elkaar leerde kennen.
Ha, dan snap je het inderdaad. O+

Ja, wel okee hoor. Ik vind het ook wel gewoon erg gaaf dat -ie een paar dagen middenin Londen zit - is 'm zéér gegund en ik vermaak me heus wel. Maar ik zal wel errrrrg blij zijn als het weer zaterdag is. :Y)

En, hoe stom ook, ik vind het wel een knus idee dat ik nu in elk geval een miniatuurtje van 'm in me heb zitten! *)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:38:11 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174926555
Ach jeetje mini..als je iets gewend bent is het ook gewoon niet leuk als de dingen anders gaan.. helemaal nu.. zal je lief in de toekomst vaker naar London moeten of is het iets eenmaligs?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174926852
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:38 schreef Barreltje het volgende:
Ach jeetje mini..als je iets gewend bent is het ook gewoon niet leuk als de dingen anders gaan.. helemaal nu.. zal je lief in de toekomst vaker naar London moeten of is het iets eenmaligs?
Nee, is een eenmalige cursus over hippe microservices. Verder heeft -ie eens per jaar een hackathon met zijn werk, maar da's maar twee nachtjes. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174928020
Ahh dat is ook rot, minilot ;( Hier ook zo'n huis, wij slapen zonder elkaar voor geen meter. Over dat miniatuurtje: dat gaat waarschijnlijk echt nog wat teweeg brengen. Mini hier lijkt ontzettend op man en elke keer als ik dat zie, als ze op een bepaalde manier kijkt of beweegt of zo, sta ik alweer te grienen, want mijn man en mijn kind :'( O+
Make your own kind of music.
pi_174928109
Kan me t best voorstellen mini! Ik ga dit weekend zelf weg vrijdagmiddag tot zondagmiddag en heb al 3 gezegd dat ik niet ga :p ik voel me schuldig ofzo en voelt niet goed om zo lang bij mn gezin weg te zijn.Het is een niet werk gerelateerd tripje trouwens, met mn vriendinnen weg O+

Oooh die foto’s, geweldig O+ Maar geen tranen ervan haha.
pi_174928175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:30 schreef CassElliot het volgende:
Mini hier lijkt ontzettend op man en elke keer als ik dat zie, als ze op een bepaalde manier kijkt of beweegt of zo, sta ik alweer te grienen, want mijn man en mijn kind :'( O+
Och! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174929812
Toe meiden! Jullie klinken allemaal zo lief en dan ga ik weer :'( _O-
pi_174929945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Toe meiden! Jullie klinken allemaal zo lief en dan ga ik weer :'( _O-
Geef er maar aan toe. Lekker grienen. En nog eens. En nog eens. :* O+ Om ALLES!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174930531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:30 schreef CassElliot het volgende:
Ahh dat is ook rot, minilot ;( Hier ook zo'n huis, wij slapen zonder elkaar voor geen meter. Over dat miniatuurtje: dat gaat waarschijnlijk echt nog wat teweeg brengen. Mini hier lijkt ontzettend op man en elke keer als ik dat zie, als ze op een bepaalde manier kijkt of beweegt of zo, sta ik alweer te grienen, want mijn man en mijn kind :'( O+
Aaaaah lief O+ hoe is het verder met je?
pi_174932460
Ik was tot mijn ziekenhuisopname ook nog nooit een nacht zonder Twix geweest. Twix heeft ook nog nooit gelogeerd oid.
En toen werd ik opgenomen. En hoe moeilijk ik het ook vond, ik troostte me met het idee dat man bij hem was 's nachts.
Man heeft er minder moeite mee maar zit voor zijn werk ook wel eens een paar dagen in het buitenland. Ik heb het dan lastiger dan hij ;).

DonnaRush, had jij vandaag de 20 weken echo? Hoe was het?
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 23:08:46 #139
382129 crew  Donna
pi_174933645
*O*
Alles in orde en we krijgen een meisje!!
pi_174933917
Hoi allemaal, ben weer terug van vakantie. Heb geprobeerd aan te haken maar Fok werkt daar heel anders, begreep er geen snars van.

Ik las over een verse baby van Miss_C! Van harte! *O* O+

Malteser nog steeds in het ziekenhuis, pfoei. Het zit je ook echt niet mee! :'( :*

Minilot getrouwd!! Gefeliciteerd wat een leuk verhaal en die foto's! Helemaal een eigen stijl ik hou er van O+ _O_

En Donna! Wauw, een goede SEO en een MEISJE! hadden jullie een voor gevoel? Gefeliciteerd! *O* *O* O+

Voor de rest 8)7 zwangerschapsdementie i think.. :|W #zeeeeef.
pi_174933922
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:08 schreef DonnaRush het volgende:
*O*
Alles in orde en we krijgen een meisje!!
Wat een goed nieuws! En een meisje O+
pi_174933923
Gefeliciteerd Donna! Fijn dat alles goed is met jullie dochter! O+
pi_174935405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:08 schreef DonnaRush het volgende:
*O*
Alles in orde en we krijgen een meisje!!
Yay! *O* En op de helft nu! :) *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174935476
Goeie echo voor DonnaRush en een meisje *O*

@Minilot vervelend hè alleen slapen.Hoop dat je nog een beetje kan bij slapen.
pi_174935489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 06:02 schreef Waterdruppel het volgende:
@Minilot vervelend hè alleen slapen.Hoop dat je nog een beetje kan bij slapen.
Dat lukt zaterdag ongetwijfeld. 8-)

Nu werken. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_174935627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:08 schreef DonnaRush het volgende:
*O*
Alles in orde en we krijgen een meisje!!
Yay wat fijn!!!
  woensdag 8 november 2017 @ 07:55:18 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174935844
Gefeliciteerd DonnaRush!
pi_174935926
Fijn dat alles goed is Donna! En een meisje. *O*

O jongens, wat een verschil slaap kan maken. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174936036
Donna wat fijn dat alles goed is! En een meisje O+
pi_174936186
Donna wat fijn! En een meisje! *O* O+

Kris, dat klinkt ook al beter! ^O^

Hier werd ik gisteren opeens compleet verrast :o was net alles voor het avondeten aan het klaar zetten toen er opeens een vriendin en schoonzus binnen liepen :?
Hadden ze een surprise babyshower-etentje voor me geregeld! :D O+ Echt totaal onverwacht maar supertof! Geen gekke dingen, gewoon lekker uit eten met een klein clubje en een paar toffe cadeautjes ^O^
Tapas :9 dus veel te veel gegeten en vervolgens weer last van m'n ribben, maar het was het waard ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174936317
@ Mini:
Awh O+ Ik kan me nu al niet meer voorstellen om zonder man te slapen. Vind het al stom als hij niet tegelijk met mij naar bed gaat. :D I feel your pain!

@ Kris: Die foto’s, prachtig! Tot ik bij #9 kom. Dan krijg ik weer een realitycheck en wil ik niet meer. O-)
En slaap.. wat was slaap ook al weer? :+

@ Donna: Wat fijn, wat een opluchting dat alles goed was. Wat leuk, een meisje. O+ Het is echt een meisjesjaar. :D

@ Twist: Wat gezellig! Toffe cadeautjes?? O-)

@ Bella: hoe was je vakantie? :*

Sorry voor het minder aanhaken. Ik probeer alles mee te lezen, maar m’n leven is op dit moment zo chaotisch dat ik niet bij kan benen. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_174936382
Donna, wat fijn dat alles goed is!
pi_174936613
Dat klinkt heerlijk Twist. Niet te veel gedoe. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174936722
Wat leuk, Twist!

Ik vind het juist heerlijk slapen zonder de duutser. Alle ruimte in bed voor mij, en niet wakker worden van gesnurk. Het is wel gezellig als hij er is, verder. Maar, zeker nu we 5 dagen per week niet samen slapen moet ik er erg naar wennen als hij er weer is.

Boh, ik kijk uit naar de verloskundige afspraak morgen. Wil toch graag nog bevestiging dat alles goed is daarbinnen....
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 09:51:13 #155
382129 crew  Donna
pi_174936984
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:22 schreef BellaaElisa het volgende:

En Donna! Wauw, een goede SEO en een MEISJE! hadden jullie een voor gevoel? Gefeliciteerd! *O* *O* O+
Hoe was je vakantie?

Ik dacht een jongetje en mijn vriend dacht vanaf het begin dat het een meisje zou worden, maar hij hoopte stiekem wel een beetje meer op een jongetje als eerste kind. We moesten dus beide even slikken haha. Maar na 10 minuten was het nieuws wel gedaald.
M'n moeder is helemaal over the moon, haar eerste kleindochter na 4 kleinzoons! O+
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 09:52:58 #156
382129 crew  Donna
pi_174937005
Wat leuk twist, je babyshower-diner. Super O+
pi_174937277
Leuk Donna, een meisje en een goede seo!

DUMAN haar zoontje heeft straks een hele maart-harem *)
pi_174937424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:11 schreef Aure het volgende:

DUMAN haar zoontje heeft straks een hele maart-harem *)
B-)
Protège moi de mes désirs.
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 10:31:13 #159
382129 crew  Donna
pi_174937524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

B-)
*O* *O* *O*
pi_174938022
Inbreekpost. Hier zijn alle vossen dekentjes uitverkocht :'( (of was dat niet dit topic :@ )
pi_174938066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:01 schreef Flav het volgende:
Inbreekpost. Hier zijn alle vossen dekentjes uitverkocht :'( (of was dat niet dit topic :@ )
Dat was volgens mij WOHTS. :P
Even een ALDI bellen of ze hem ergens anders apart kunnen leggen voor je? Ik heb hem destijds al laten reserveren, straks even informeren. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_174941009
Spierpijn in benen. ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_174941183
Ik las over goed nieuws bij Donna en een leuke avond voor Twist *O*

Jagär, heb je de afspraak een beetje vroeg, morgen? Kan me goed voorstellen dat je toch even die bevestiging wilt dat alles goed is!
pi_174943247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Dat was volgens mij WOHTS. :P
Even een ALDI bellen of ze hem ergens anders apart kunnen leggen voor je? Ik heb hem destijds al laten reserveren, straks even informeren. :D
Dacht ik al haha! Geheugen is nog steeds een zeef :D
Toch eentje weten te scoren!

Een meisje voor Donna! *O*

*lurktverder*
pi_174943266
O jongens ik was vandaag op kraamvisite bij een menneke van 4 weken. En dan het besef dat er hier straks ook weer zo'n ukkie is. Hormonen nemen het over. O+
Kijken hoe lang het duurt voor ik weer terug schiet in ehmehgerd, minibabies zijn zo niet mijn ding.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174944204
Oh Twist, wat leuk zo'n verrassingsdiner! O+

Donna, ook al een meisje, wat een hoop meiskes komen er aan straks O+ Fijn dat alles goed is met haar!

Kris, ik had dat pas ook toen ik iemand zag met zo'n kleine frummel, en ik kan me er al helemaal niks bij voorstellen omdat het voor mij de eerste is :o Ik verheug me er op maar vind het ook doodseng af en toe :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174944966
Duman en Donna vakantie was heel leuk. Maar merk al wel dat ik wat beperkt wordt in wat ik allemaal kan doen. (Teveel doen = harde buiken) Héél vervelend.

Twist een babyshower-diner, wat leuk bedacht O+
pi_174944988
Kleine babies :'( O+ O+ O+
pi_174945143
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:52 schreef Flav het volgende:

[..]

Dacht ik al haha! Geheugen is nog steeds een zeef :D
Toch eentje weten te scoren!

Een meisje voor Donna! *O*

*lurktverder*
B-)

@ Bella: fijn dat het goed was, vervelend van de harde buiken! Mijn lichaam fluit mij ook steeds terug. Zowel geestelijk als lichamelijk.
Lekker rustig aan doen!
Protège moi de mes désirs.
pi_174945521
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

[ afbeelding ] B-)

@ Bella: fijn dat het goed was, vervelend van de harde buiken! Mijn lichaam fluit mij ook steeds terug. Zowel geestelijk als lichamelijk.
Lekker rustig aan doen!
Wat een lief dekentje, waar heb je die vandaan? O+ :D

Ja lekker aan toe geven! We hebben alleen ons zelf ermee.

Hoe gaat het met jouw? Heeft je man het naar z'n zin hier in Nederland? :)
pi_174949021
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

[ afbeelding ] B-)

@ Bella: fijn dat het goed was, vervelend van de harde buiken! Mijn lichaam fluit mij ook steeds terug. Zowel geestelijk als lichamelijk.
Lekker rustig aan doen!
Jaloers! Ik wilde het dekbedovertrek maar alles uitverkocht hier grmpf :(

Verder weet ik niks meer wat ik gelezen heb. Ben moe, heb last van harde buiken. Ga zo lekker met kruik en thee naar bed! Wij hebben zo’n senzy ofzo elektrische kruik voor baby. Ik gebruik hem dagelijks, denk dat ik hem straks niet wil delen met baby :D
pi_174949243
die elektrische kruik heb ik ook naar zitten kijken. is dat een aanrader?
ik ben echt een ramp met heet water kruiken. heb ze uit huis verbannen en voelt raar om het weer in huis te halen voor een baby.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:40:16 #173
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174949334
Ik wil ook de senzy halen, 1 senzy staat toch gelijk aan 2 metalen?
pi_174949796
Ik heb deze al sinds 2015! We hebben hem ook in kraamweek bij zoontje gebruikt toen. Ik ben groot fan! Blijft ook best lang warm maar niet verbrand zegmaar. En je hebt idd 1 nodig ipv 2 metalen. Ik heb verder geen aandelen :P
pi_174954167
Ik moet er niet aan denken, kruiken. Ik heb het snik en snikheet.

Letterlijk nog een maand tot de uitgerekende datum hier. Ik vind dat best confronterend. :o Vannacht ook wel tien verschillende dromen over bevallen gehad.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 08:19:15 #176
382129 crew  Donna
pi_174954200
Ik ben ziek. Alweer. Echt een weerstand van nikd nu zeg. Hele nacht al overgeven. Joepie :')
Het komt voornamelijk omdat ik zoveel snot heb, maar hoe kom je daar nou vanaf? Heb iedere ochtend nog een spuugpartij door snot en daarna is het goed. Behalve nu dus, extra snot ofzo.

Lekker onderwerp dit. }:|
pi_174954463
Succes vandaag, Jagär!
pi_174954754
Donna, lekker stomen zo? Alle snot eruit. Warme douche, warm bad. En neusspray. Beterschap. :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 9 november 2017 @ 09:07:36 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174954783
DonnaRush, ik word elke dag wakker met een snotneus en soms zitten alle sinussen vol. Douchen helpt wel bij mij. Ik denk dat het erbij hoort, hard werkende slijmvliezen. Beterschap!
pi_174955093
Een meisje voor Donna O+ En een goede SEO! Grappig van het omschakelen! Iedereen in m’n omgeving zegt dat wij een meisje krijgen, maar ik wil er neutraal in staan en niet teveel op een gedachte zitten dus nu prent ik mezelf in dat het een jongen is :') Balen van het ziek zijn :o Heb je je ziekgemeld?

Ohh een babyshowerdiner O+ Wat gezellig twist! Ik dacht dat ik daar nooit om zou geven maar hoe meer ik erover lees, hoe leuker ik het zelf zou vinden :@ Maar vooral het gezellige gedeelte met taart enzo :9 Geen gênante spelletjes aub :') :D

Jagar succes vandaag met je echo! Hopelijk is alles goed :*

Kriscv aftellen geblazen! Zie je op tegen de bevalling? Hoe ging je vorige bevalling?

Mawaba hang in there! Ik zag ook een hele mooie foto in het buikentopic! :*

Dinsdag lag (zoals ik had gehoopt! :D) de uitslag van de NIPT op de deurmat. Mijn zwangerschapsbrein dacht: een brief van het ziekenhuis, wat moeten die nou weer? :') :') :') Pas tijdens het openmaken dacht ik: de uitslag!!! :o En toen was ik nog zenuwachtig over wat er in zou staan terwijl ik me nu bedenk dat we alleen bij een goede uitslag een brief zouden krijgen :+ :')

Ik heb het nieuws dinsdag ook op m’n werk verspreid. Grappig dat de twee grootste horken (ik werk vnml met mannen) juist super lief en geïnteresseerd reageerden. En opvallend veel mensen die zeiden: ik dacht al dat er wat was / ik had al een keer gedacht: zou ze zwanger zijn. Terwijl ik zoooo mijn best had gedaan om m’n misselijkheid etc te verbergen :D
Dit, dat, alles.
pi_174955258
Succes jagar!
pi_174955381
Succes vandaag Jagar!

Beterschap Donna ;(

En gefeliciteerd met de goede uitslag Philo!! *O* was dat exact op de 10e werkdag?
pi_174955603
Succes vandaag Jagar!

Donna, veel beterschap, snot opspuwen klinkt flink beroerd :{

Philo, wat fijn van de goede uitslag! *O*

Hier weer checkup gehad, hartje goed, bloeddruk was nu wel wat hoger dan dat ik eerder had (122/80) maar ze zei er niks over. En de kleine is eindelijk genoeg ingedaald, hoef niet meer te gaan liggen als de vliezen breken *O* Was toch iets waar ik me nog een beetje druk om maakte :@ dus dat is wel een opluchting.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 10:28:38 #184
382129 crew  Donna
pi_174955801
Ja ik ben thuis. Ben nog niet uit bed geweest de laatste uurtjes. Gezellig met m'n emmertje in bed.

Stomen had ik nog niet aan gedacht dus dat ga ik zo even proberen. Als ik weer leef.
pi_174955962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:45 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Succes vandaag, Jagär!
Thanks! Hartje gehoord O+
pi_174956005
Beterschap donna!

Boh,ben ik opgelucht. Maakte me toch meer zorgen dan ik dacht. Ik blijf trouwens afvallen, twee kilo lichter dan dat ik begonnen ben. Terwijl ik flink eet, en zeker ook snoep...

Maar goed,ik kan het wel kwijt... B-)
pi_174956176
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Thanks! Hartje gehoord O+
wat fijn! *O* nu lekker verder genieten en geen zorgen meer maken!
pi_174956560
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:57 schreef VitaBella het volgende:

En gefeliciteerd met de goede uitslag Philo!! *O* was dat exact op de 10e werkdag?
Thanks! Hopelijk krijg jij ‘m ook snel!
Eens kijken de bloedafname was op maandag 23 okt en de brief kwam op dinsdag 7 nov binnen. Als je de 23e niet meetelt dan was dit de 11e werkdag, maar op maandag wordt geen post bezorgd... dus dan zou je zeggen dat het bijna precies op de 10e werkdag was. :)

Wat een opluchting Jagar! En afvallen als je zwanger bent, apart fenomeen toch! Nou alleen maar mooi als je het kunt hebben en je gewoon normaal eet :D

Beterschap en sterkte met je emmertje Donna...

Fijn dat je check up goed was rena! Die bloeddruk is niet hoog toch? Hopelijk blijft het verder stabiel.
Dit, dat, alles.
pi_174957003
*O* voor Philo en Jagär! Fijn nieuws!

:W vanuit het ziekenhuis. No worries, geen opname maar een verstopte sonde. Ik overweeg een parkeerabonnement voor de komende 5,5 maand. :X
pi_174957342
Helemaal over philos goede nieuws heen gelezen!

Malteser, het houd je in ieder geval van de straat!
pi_174957495
Och jeetje Malteser, lekker dan zo'n verstopte sonde. Hopelijk snel weer thuis!

Philo wat een goed nieuws! Toch altijd een geruststelling :) En grappig dat zoveel mensen het op je werk toch door hadden. Blijkbaar is het soms lastig te verbergen haha.

Nou Kris ik snap dat wel, t komt toch ook mega dichtbij nu ineens!

Jagar *O* *O*

Iemand had vandaag toch de 20 wekenecho? Weet niet meer wie, succes in elk geval!

Beterschap voor Donna! :*

Rena, volgens mij is een ietsjes hogere bloeddruk niet gek aan het einde van de zwangerschap. Mits je geen gekke klachten gaat krijgen. Mocht het verder gaan stijgen zal ze dat heus aangeven! En anders zeg t zelf als je je zorgen maakt! :Y Fijn van het indalen.

Zo hopelijk niemand vergeten. 8)7
pi_174957527
Zijn er hier jongensmama's die nog interesse hebben in kleine maatjes jumpsuits (56-68) van oa molo, smafolk, hjorth, mala noeser, z8 en 4ff? Dan ga ik even foto's maken van alles wat ik dus toch nog niet verkocht had :+

Ho dit bericht moest in vraag en aanbod. Nouja misschien zitten de mama's wel in dit topic :|W
pi_174957556
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Thanks! Hartje gehoord O+
Wat een opluchting, superfijn! *O*
pi_174957582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:09 schreef Songeur het volgende:
Zijn er hier jongensmama's die nog interesse hebben in kleine maatjes jumpsuits (56-68) van oa molo, smafolk, hjorth, mala noeser, z8 en 4ff? Dan ga ik even foto's maken van alles wat ik dus toch nog niet verkocht had :+

:Y !
Let me see you stripped down to the bone
pi_174957613
En een goede uitslag voor Philo, ook al zulk goed nieuws!!

Malteser, hoop dat de sonde inmiddels ontstopt is en dat je snel van dit gedoe af bent!

Sterkte voor Donna!

Nu stop ik met uitroeptekens.
Verder weinig te melden, over een uurtje afspraak in het WKZ en hopelijk/waarschijnlijk daar horen dat alles nog steeds goed gaat :)
pi_174957841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:09 schreef Songeur het volgende:
Zijn er hier jongensmama's die nog interesse hebben in kleine maatjes jumpsuits (56-68) van oa molo, smafolk, hjorth, mala noeser, z8 en 4ff? Dan ga ik even foto's maken van alles wat ik dus toch nog niet verkocht had :+

Ho dit bericht moest in vraag en aanbod. Nouja misschien zitten de mama's wel in dit topic :|W
Heb ik toch nog wat aan dat meelezen hier. Ook ik heb misschien wel interesse, als ze lange mouwen hebben in elk geval. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:45:28 #197
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174958299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:09 schreef Songeur het volgende:
Zijn er hier jongensmama's die nog interesse hebben in kleine maatjes jumpsuits (56-68) van oa molo, smafolk, hjorth, mala noeser, z8 en 4ff? Dan ga ik even foto's maken van alles wat ik dus toch nog niet verkocht had :+

Ho dit bericht moest in vraag en aanbod. Nouja misschien zitten de mama's wel in dit topic :|W
Hier ook interesse!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174958999
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:45 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hier ook interesse!
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:24 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Heb ik toch nog wat aan dat meelezen hier. Ook ik heb misschien wel interesse, als ze lange mouwen hebben in elk geval. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:12 schreef minilot het volgende:

[..]

:Y !
Heb vast wat online gezet in V&A!
pi_174959620
Verborgen houden op je werk is soms toch wel erg lastig hoor! Is hier ook al gebleken. Collega's die zich afvragen of er wat mis is met het koffie apparaat _O-

Verder even weinig te melden hier. Het is nog steeds onwerkelijk dat ik weer zwanger ben. En ook al zie ik nu al van alles veranderen aan mn lijf ( hallo buik, het is pas 6 weken doe normaal) steek ik aardig mn kop in het zand.. is het al 11 december :+ ?
pi_174959769
Mee-opgelucht @ Jagar O+ *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174959796
Donna, beterschap! -x-

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:40 schreef Malteser het volgende:
:W vanuit het ziekenhuis. No worries, geen opname maar een verstopte sonde. Ik overweeg een parkeerabonnement voor de komende 5,5 maand. :X
Ah meh! Verstopte sonde hopelijk vlot te verhelpen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_174959862
Zo. Vanavond in mijn uppie op de fiets naar een dorp verderop voor de eerste avond Samen Bevallen-cursus. :+

Zo'n zwangerschapspufcursusdinges hoefde voor mij niet heel nodig, maar mijn lief had er wel oren naar om op die manier met z'n tweetjes (naja, hij dan *)) wat beter voorbereid te raken. Dus okee, vooral voor hem ingeschreven en nou zit -ie toevallig net bij de introductieavond in Londen. Grmbl. Moet ik mijn eentje sociaal gaan lopen doen tegen allemaal andere zwangeren en laat dat nou net niet bepaald mijn hobby zijn. :')

Ik overweeg uit wraak een dramatisch verhaal op te hangen vanavond over hoe J. mij bezwangerd heeft maar me vervolgens op schandelijke wijze heeft verlaten voor een zestienjarige deerne, en dat -ie dat volgende week niet snapt waarom al die vrouwen 'm zo woest aankijken. Zal ik? >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174960023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:17 schreef minilot het volgende:

Ik overweeg uit wraak een dramatisch verhaal op te hangen vanavond over hoe J. mij bezwangerd heeft maar me vervolgens op schandelijke wijze heeft verlaten voor een zestienjarige deerne, en dat -ie dat volgende week niet snapt waarom al die vrouwen 'm zo woest aankijken. Zal ik? >:)
hahahhaha, ik moest hier even heerlijk hardop om lachen _O-
pi_174960089
Het gaat alleen wel een beetje voorbij aan mijn ingebakken polyamoureuze principes, dus misschien ook maar niet. *) Maar toch! Grmbl, grmbl..

Maar goed, ook heb ik zojuist vernomen dat mijn dude kekke babykleertjes heeft gekocht bij een grote Marks & Spencer vlakbij z'n hotel, dus dat levert wel compensatiepunten op. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174960108
_O-
Protège moi de mes désirs.
pi_174960129
Oe Mini, ik zou erbij vertellen dat het zestienjarige deernetje uit Londen komt. Als ze dan vragen waar hij vorige keer was en hij Londen zegt. _O-

Philo, bevalling was vorige keer volgens het boekje. Ik heb echt niks te klagen gehad. Maar om nou te zeggen dat ik er echt naar uitkijk. Nah.

Malteser, is hij weer ontstopt? :*

Jagar, wat fjin dat alles goed was. O+ En ik moet even drie keer kijken voor ik kan zeggen dat ik kan zien dat je het afvallen kan leien. ;)

Aapie, daarmee ben ik de eerste dag na mijn positieve test bij een collega al door de mand gevallen. Nou is ze ook meer goede vriendin dan collega, maar toch. Ze begreep niet waarom ik op maandagochtend aan de thee zat. :')

Olivia, was alles goed? :*

Rena, volgens mij is het normaal dat je bloeddruk iets omhoog gaat voor de bevalling. Zolang de vk zich er niet druk om maakt zou ik dat ook niet doen. Fijn dat je weer bent goedgekeurd.

Verder ben ik het kwijt.

L. is vandaag naar de opvang en ik heb het rijk voor mezelf alleen. Vanochtend even wat cadeautjes voor de Sint gehaald en wat boodschapjes. Daarna brownies gebakken want ik krijg de komende dagen veel visite. :) Tukkie gedaan, beetje Netflix gekeken (Jax :9 ), huisje een beetje opgeruimd en nu ben ik kapot. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174960169
Waarom drinken jullie geen koffie met dan?

Fijn van de rust, krisvc!
pi_174960176
Als J. een fraaie zestienjarige opduikelt in Londen hoop ik eigenlijk dat ze nog in zijn koffer past om mee terug te nemen, maar zulks schijn je dan beter weer niet hardop te kunnen zeggen. >:)

Kris, brownies! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_174960200
Ik drink geen acht dubbele espresso's op een dag meer sinds ik zwanger ben, maar ook nog wel gewoon koffie hoor. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174960233
Als ik dan maar 1 bak koffie op een dag mag drinken, drink ik liever mijn eigen lekkere koffie 's ochtends dan het slootwater wat op het werk uit de machine komt. En ik smokkel heus wel eens door 2 of 3 (ehmehgerd, bel de politie :o ) te drinken op een dag, maar daar probeer ik geen gewoonte van te maken.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174960271
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:17 schreef minilot het volgende:
Zo. Vanavond in mijn uppie op de fiets naar een dorp verderop voor de eerste avond Samen Bevallen-cursus. :+

Zo'n zwangerschapspufcursusdinges hoefde voor mij niet heel nodig, maar mijn lief had er wel oren naar om op die manier met z'n tweetjes (naja, hij dan *)) wat beter voorbereid te raken. Dus okee, vooral voor hem ingeschreven en nou zit -ie toevallig net bij de introductieavond in Londen. Grmbl. Moet ik mijn eentje sociaal gaan lopen doen tegen allemaal andere zwangeren en laat dat nou net niet bepaald mijn hobby zijn. :')

Ik overweeg uit wraak een dramatisch verhaal op te hangen vanavond over hoe J. mij bezwangerd heeft maar me vervolgens op schandelijke wijze heeft verlaten voor een zestienjarige deerne, en dat -ie dat volgende week niet snapt waarom al die vrouwen 'm zo woest aankijken. Zal ik? >:)
ja doen!!!!!!!

Niet echt hoor maar wat een heerlijke ironie
pi_174960293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:07 schreef Songeur het volgende:

Rena, volgens mij is een ietsjes hogere bloeddruk niet gek aan het einde van de zwangerschap. Mits je geen gekke klachten gaat krijgen. Mocht het verder gaan stijgen zal ze dat heus aangeven! En anders zeg t zelf als je je zorgen maakt! :Y Fijn van het indalen.

Zo hopelijk niemand vergeten. 8)7
Nee, ik zat later ook te denken, kind is nu ook een stuk groter, zal allemaal wat meer moeite kosten al dat bloed rond te pompen. Zolang zij niks zeggen zal het prima zijn, en soms ook een momentopname natuurlijk.

Malteser, jij kan inderdaad wel een abonnement nemen op de parkeerkosten daar :o Hoe voel je je nu verder?

Jagar, een hartje *O* O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174961671
Ontstopt!! Het kostte de MDL arts bloed, zweet (geen tranen) maar hij wilde zo graag voorkomen dat er een nieuwe in moest en er dus weer sedatie nodig was.

Minilot _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Helemaal over philos goede nieuws heen gelezen!

Malteser, het houd je in ieder geval van de straat!
Juist niet, nu kom ik weer eens ergens ;).
pi_174962056
Fijn Malteser!

En _O- Minilot.

Hier lag ik vandaag een beetje onderuit gezakt tijdens een meeting met m’n manager en collega/vriendin. Zegt m’n vriendin: wauw je ziet nog echt niks he?! :D ben zondag toch alweer 14 weken dus ben benieuwd wanneer dat een beetje op gang komt.
pi_174962077
Gelukkig maar Malteser!

Ik heb geloof ik mijn huilquota op ofzo. Het gaat vandaag allemaal niet zoals het zou moeten. De mvm flessen worden maar niet opgehaald en de auto komt niet mee door de keuring... and I couldn't care less. :@ ik vind het allemaal maar een lastige afleiding van mijn haak project :@ _O-
pi_174962409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gelukkig maar Malteser!

Ik heb geloof ik mijn huilquota op ofzo. Het gaat vandaag allemaal niet zoals het zou moeten. De mvm flessen worden maar niet opgehaald en de auto komt niet mee door de keuring... and I couldn't care less. :@ ik vind het allemaal maar een lastige afleiding van mijn haak project :@ _O-
Haha, het contrast met huilen om de bruiloft van Minilot :). I like.
Auto wel te repareren?

Wij kochten gisteren een andere auto. Volgende week ophalen. Opgelucht wel want onze degelijke gezinsauto uit Zweden van pas 5,5 jaar oud laat ons keer op keer in de steek met hoge kosten tot gevolg. Eruit met dat ding!
pi_174962429
VitaBella, hier is er ook nog niets te zien met 15weken. al wel buikfoto's gemaakt maar gewoon geen verschil tussen 5 en 15 weken.

Malteser fijn dat de sonde weer open is.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gelukkig maar Malteser!

Ik heb geloof ik mijn huilquota op ofzo. Het gaat vandaag allemaal niet zoals het zou moeten. De mvm flessen worden maar niet opgehaald en de auto komt niet mee door de keuring... and I couldn't care less. :@ ik vind het allemaal maar een lastige afleiding van mijn haak project :@ _O-
mijn kratjes werden zojuist omgeruild, maar ik had laatst ook een keer dat ze pas savonds werden omgeruild. ik vind het late omruilen alleen zo zonde want dat is een gemiste opvangdag. en de auto staat nu bij de garage voor APK morgen, verwacht geen problemen maar je weet maar nooit.
en haakwerk check
pi_174962447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:02 schreef VitaBella het volgende:
Fijn Malteser!

En _O- Minilot.

Hier lag ik vandaag een beetje onderuit gezakt tijdens een meeting met m’n manager en collega/vriendin. Zegt m’n vriendin: wauw je ziet nog echt niks he?! :D ben zondag toch alweer 14 weken dus ben benieuwd wanneer dat een beetje op gang komt.
Bijzonder hoe dat bij iedereen verschilt. Ik was, ook bij de eerste, op die termijn al duidelijk zwanger. Vriendin van me droeg met 20 weken nog al haar eigen kleding en was niks aan te zien.
Het komt echt! En dan ga je zelfs balen omdat dingen niet meer passen en onhandig zijn met dikke buik ;).
pi_174962761
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:23 schreef Malteser het volgende:

[..]

Bijzonder hoe dat bij iedereen verschilt. Ik was, ook bij de eerste, op die termijn al duidelijk zwanger. Vriendin van me droeg met 20 weken nog al haar eigen kleding en was niks aan te zien.
Het komt echt! En dan ga je zelfs balen omdat dingen niet meer passen en onhandig zijn met dikke buik ;).
:D ik hang nu een beetje in het, wel voelen (aan mijn broek en jas dat het nét niet lekker meer zit) maar geen buikje zichtbaar nog.

Dus ik denk dat mensen gewoon denken dat ik dikker geworden ben ;(
  donderdag 9 november 2017 @ 16:50:51 #220
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174962908
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:40 schreef VitaBella het volgende:

[..]

:D ik hang nu een beetje in het, wel voelen (aan mijn broek en jas dat het nét niet lekker meer zit) maar geen buikje zichtbaar nog.

Dus ik denk dat mensen gewoon denken dat ik dikker geworden ben ;(
Haha, dat heb ik ook!

Heeft met je buikspieren te maken zei mijn VK.
Bij mijn eerste was ik met 20w echt al een walvis, nu wss niet.
pi_174962953
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:23 schreef Malteser het volgende:

[..]

Het komt echt! En dan ga je zelfs balen omdat dingen niet meer passen en onhandig zijn met dikke buik ;).
Inderdaad. _O-
Liep steeds te janken om een buik. Nu heb ik een buik... kan ik niet meer slapen, niet fijn zitten, kleding past (bijna) niet meer of zit niet meer lekker. Hmmm. :+

Bij mij kwam het trouwens pas na 20 weken.
Protège moi de mes désirs.
pi_174963000
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Inderdaad. _O-
Liep steeds te janken om een buik. Nu heb ik een buik... kan ik niet meer slapen, niet fijn zitten, kleding past (bijna) niet meer of zit niet meer lekker. Hmmm. :+

Bij mij kwam het trouwens pas na 20 weken.
Ja jouw buik heeft ineens een spurt gehad zag ik in buikentopic! O+

Maar inderdaad fijn en prettig is anders.
pi_174964650
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:

[..]

Haha, het contrast met huilen om de bruiloft van Minilot :). I like.
Auto wel te repareren?

Wij kochten gisteren een andere auto. Volgende week ophalen. Opgelucht wel want onze degelijke gezinsauto uit Zweden van pas 5,5 jaar oud laat ons keer op keer in de steek met hoge kosten tot gevolg. Eruit met dat ding!
ja maar dat was ook zo mooi!!!

Edit: nope, ik mag er morgen op uit om van het stoffelijk overschot af te komen... en dan de komende tijd zonder auto.

[ Bericht 6% gewijzigd door DagenNachtdromer op 09-11-2017 19:20:32 ]
pi_174965849
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

ja maar dat was ook zo mooi!!!

Edit: nope, ik mag er morgen op uit om van het stoffelijk overschot af te komen... en dan de komende tijd zonder auto.
Oeh balen! Redden jullie het zonder?
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 19:49:47 #225
382129 crew  Donna
pi_174966290
Zo. Ik zit beneden op de bank, met een (gedeeltelijk) volle maag en er zit ook weer wat vocht in. Het lijkt de goede kant weer op te gaan. Heb nu voornamelijk snot-hoofdpijn.
Nu kan ik eindelijk even de tijd nemen om op iedereen te reageren!

Fijn dat je de brief op de mat had Philo, weer een zorg minder.

Rena weer een goede controle, altijd fijn. Bloeddruk is nog prima toch?

Jagar weer een mooi hartje gehoord, wat een opluchting!

Malteser jammer van je ritje ziekenhuis, maar gelukkig kon je sonde ontstopt worden! :D

minilot ik moest lachen om je idee haha. Doe maar niet :P

Verder lees ik nog dat Kris brownies uitdeelt, drink ik geen koffie dus geen nuttige bijdrage daarover en een kapotte auto voor DagenNacht. Balen zeg!
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 19:51:04 #226
382129 crew  Donna
pi_174966335
Oh en we zouden vanavond baby girl shopping doen bij de Babydump, maarja in plaats daarvan zit ik dus op de bank. -O-
Hopelijk zaterdag!
pi_174966489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:51 schreef DonnaRush het volgende:
Oh en we zouden vanavond baby girl shopping doen bij de Babydump, maarja in plaats daarvan zit ik dus op de bank. -O-
Hopelijk zaterdag!
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan. Beterschap! Op zaterdag naar Babydump is trouwens best een dappere onderneming....
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 19:57:09 #228
382129 crew  Donna
pi_174966521
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:55 schreef Malteser het volgende:

[..]

Fijn dat het iets beter lijkt te gaan. Beterschap! Op zaterdag naar Babydump is trouwens best een dappere onderneming....
Haha ja wss wel. Ja we gingen altijd op zondag, maar nu ze overgenomen zijn door Babypark is dat voorbij.
pi_174966855
Kris, nog een maandje! Dan wordt het opeens echt hè? O+
Ik had net ook zo'n momentje, tooen ik zag dat mijn toetje een THT van na mijn UD had :D

Donna, bwuh beterschap! :*

Philo, fijn van de goede uitslag! ^O^
En wat grappig dat collega's het al door hadden! Ik dacht dat juist steeds, maar bleek totaal niet zo te zijn :D

Rena, fijn dat ze nu ingedaald ligt! Kan me voorstellen dat dat een geruststellend idee is :Y

Jagar, fijn dat je gerustgesteld bent! :*

Malteser, is jouw bingo-kaart onderhand nog niet vol? :X
Fijn dat het nu geregeld is!

Aapieannie, da's echt zo'n stukje niemandsland hè, die eerste weken? Ik duim dat de weken voorbij mogen vliegen! :*

Minilot, ik hou van jouw humor! O+
Hopelijk viel het mee in je eentje!

Vita, het kan soms opeens hard gaan met je buik hoor! Ben benieuwd wanneer de jouwe en die van Elleska 'poef' zeggen ;)

DnD & Elleska, haak-boks! :)
Derde babydekentje vordert gestaag en kwam vanmiddag deze tegen, waar ik nu op slag op verliefd ben:



Balen van de auto, DnD!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174967072
Jagärtrut fijn dat je het hartje weer hebt gehoord, hele opluchting.

Malteser, wat een gedoe met de sonde, hebben ze nog tips gegeven hoe je het de volgende keer kan voorkomen?

Philo fijn dat de nipt uitslag goed was.

Rena ook weer goedgekeurd.

KrisvC je dag alleen goed besteed zo te lezen.

Donna beterschap, fijn om te lezen dat het alweer de goede kant opgaat.

Haha minilot, ben benieuwd naar de reacties.

DND wat balen van de auto

SacreCoeur, ik heb het andersom, heb nu al een buik, die ik de eerste keer pas met 26 weken had. Buikspieren hebben mij in de steek gelaten. En dat walvissen, doe ik zonder zwangerschap al :+
pi_174967590
Donna hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

Philo heel je nipt gemist maar wat fijn!!!

Tja zonder auto zal wel even lastig zijn maar echt nodig hebben we hem niet. Mijn man treint naar zijn werk en boodschappen moet ik dan maar lopend doen :'(
Ik zie zo'n ouwe vrouwen boodschappen wagentje in mijn toekomst ;)
pi_174968033
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:18 schreef Sethiwe het volgende:
Jagärtrut fijn dat je het hartje weer hebt gehoord, hele opluchting.

Malteser, wat een gedoe met de sonde, hebben ze nog tips gegeven hoe je het de volgende keer kan voorkomen?

Philo fijn dat de nipt uitslag goed was.

Rena ook weer goedgekeurd.

KrisvC je dag alleen goed besteed zo te lezen.

Donna beterschap, fijn om te lezen dat het alweer de goede kant opgaat.

Haha minilot, ben benieuwd naar de reacties.

DND wat balen van de auto

SacreCoeur, ik heb het andersom, heb nu al een buik, die ik de eerste keer pas met 26 weken had. Buikspieren hebben mij in de steek gelaten. En dat walvissen, doe ik zonder zwangerschap al :+
Regelmatig doorspuiten is het advies maar dat doe ik al vaker dan voorgeschreven Ze adviseren 6 maal daags, ik spuit wel 10-12 maal daags door. Ik zet er 's nachts zelfs 2x mijn wekker voor.
En nu was 'ie om 6.15 uur nog doorgespoten en om 7.30 uur zat 'ie verstopt. Onverklaarbaar dus.

Wat buikspieren betreft, vanwege chronische rugproblemen heb ik hele sterke buikspieren door wekelijks therapie maar toch was het bij mij beide keren al snel zichtbaar.
pi_174968054
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:57 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha ja wss wel. Ja we gingen altijd op zondag, maar nu ze overgenomen zijn door Babypark is dat voorbij.
Ik wist dat niet joh, van die overname. De Babydump hier in de buurt was best vaak open op zondag maar ik begrijp dus dat dat verleden tijd is nu.
pi_174968114
Twist, die gehaakte letters zijn tof!

Voor de LLM, ik vind het zelfs spannend worden voor jullie. Ben zo benieuwd hoe en wanneer enz. En dan zo rondom de feestdagen, lijkt me zo bijzonder met een klein hummeltje. O+
pi_174968125
Vier op een rij! :P
  donderdag 9 november 2017 @ 21:00:49 #236
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174968377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:09 schreef twist02 het volgende:
DnD & Elleska, haak-boks! :)
Derde babydekentje vordert gestaag en kwam vanmiddag deze tegen, waar ik nu op slag op verliefd ben:

[ afbeelding ]
Oh O+
Heb je ook patronen van de letters? Dit gaat me weer aan het haken zetten denk ik, ik ga J's naam maken O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174968979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:00 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Oh O+
Heb je ook patronen van de letters? Dit gaat me weer aan het haken zetten denk ik, ik ga J's naam maken O+
Ik kwam ze tegen op Ravelry, maar de patronen zijn te koop via Etsy.
Niet heel goedkoop, maar er zijn ook aanbiedingen (per 6, 10 of alle 26).
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174969105
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:52 schreef Malteser het volgende:
Twist, die gehaakte letters zijn tof!

Voor de LLM, ik vind het zelfs spannend worden voor jullie. Ben zo benieuwd hoe en wanneer enz. En dan zo rondom de feestdagen, lijkt me zo bijzonder met een klein hummeltje. O+
Ons mannetje heeft gewoon al 2-3 kerstoutfits liggen :@

Ik ga nog steeds constant heen en weer tussen "Ach, deze blijft vast ook tot 42 weken zitten" en "Oh shit, hij kan elk moment komen :o "
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 21:48:35 #239
382129 crew  Donna
pi_174969759
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:50 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik wist dat niet joh, van die overname. De Babydump hier in de buurt was best vaak open op zondag maar ik begrijp dus dat dat verleden tijd is nu.
Ja ik wist het ook niet, tot we op zondag voor een dichte deur stonden. :'(
pi_174969786
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:49 schreef Malteser het volgende:

[..]

Regelmatig doorspuiten is het advies maar dat doe ik al vaker dan voorgeschreven Ze adviseren 6 maal daags, ik spuit wel 10-12 maal daags door. Ik zet er 's nachts zelfs 2x mijn wekker voor.
En nu was 'ie om 6.15 uur nog doorgespoten en om 7.30 uur zat 'ie verstopt. Onverklaarbaar dus.

Wat buikspieren betreft, vanwege chronische rugproblemen heb ik hele sterke buikspieren door wekelijks therapie maar toch was het bij mij beide keren al snel zichtbaar.
Jeetje dan is die wel heel snel dicht gaan zitten.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 21:49:19 #241
382129 crew  Donna
pi_174969791
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ik kwam ze tegen op Ravelry, maar de patronen zijn te koop via Etsy.
Niet heel goedkoop, maar er zijn ook aanbiedingen (per 6, 10 of alle 26).
Christel Krukkert heeft een heel boekje met letters. Kost je dan 1x 10 of 15 euro.
pi_174970082
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:49 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Christel Krukkert heeft een heel boekje met letters. Kost je dan 1x 10 of 15 euro.
Helaas, ik kon m'n koopdwang vanmiddag al niet meer bedwingen :P

Vind de letters van Christel Krukkert ook minder mooi moet ik zeggen, maar ik hou 'm wel even in gedachten als cadeau-idee, dus dank! ^O^

Edit: oh, met beestjes erbij ook nog O+ toch maar meteen op m'n lijstje gezet ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door twist02 op 09-11-2017 22:04:41 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174970371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:09 schreef twist02 het volgende:
DnD & Elleska, haak-boks! :)
Derde babydekentje vordert gestaag en kwam vanmiddag deze tegen, waar ik nu op slag op verliefd ben:

[ afbeelding ]
Derde dekentje al! wow.
ik ben blij als ik mijn 1ste dekentje af krijg, in ledikant formaat dus ik heb nog een heel stuk te gaan en ik ga niet zo snel. als we het geslacht weten wil ik er nog een wiegdekentje haken. geen idee of er daarna nog tijd is voor nog een project.
pi_174970840
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:49 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Jeetje dan is die wel heel snel dicht gaan zitten.
Denk net pech met een klontje in de voeding of zo. Maar het is opgelost :).
pi_174970966
Barreltje, mocht je het lezen: mijn duimen draaien morgen voor jou :*.

Mabawa: heb jij morgen niet de 20 weken echo? Ook daarvoor zal ik duimen!
pi_174971299
Zo. Dat was avond 1 van Samen Bevallen. Morgen recensie, nu even de vijfenhalve kilometer terug naar huis lopen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174972523
Ik duim mee voor Barreltje morgen!
Fijn dat het weer geregeld is met de sonde Malteser, maar jeetje wat een gedoe. Hopelijk hou je snel alles goed genoeg binnen zodat hij er weer uit kan!
Beterschap voor Donna!
En ik zag nog leuke haakletters, supertof!

Even een vraagje, de vk kwam het totaal niet bekend voor, maar misschien iemand hier wel.
Als ik me soms draai of op een andere manier mijn middel buig, voel ik soms opeens een soort duw in mijn buik.
Echt alsof iemand even met een vinger ertegenaan prikt of zo.
Is er iemand die dit herkent? Het is echt heel maf, de vorige zwangerschap heb ik dit niet gehad, maar het is echt alsof iemand op zo'n moment aan mijn buik voelt, terwijl er niemand dichtbij staat.
*cue X-Files muziek*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 10 november 2017 @ 01:37:46 #248
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174973376
Ik herken het! Het voelt echt alsof iemand je voor de lol even snel in je buik prikt. Deed geen pijn en bet zat een paar cm van mijn navel af. Ik kon er ook echt de bijbehorende schrikbeweging bij maken. Mijn vk kwam het ook niet bekend voor..
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174973549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:31 schreef Malteser het volgende:
Barreltje, mocht je het lezen: mijn duimen draaien morgen voor jou :*.

Mabawa: heb jij morgen niet de 20 weken echo? Ook daarvoor zal ik duimen!
Ja klopt. Lief dat je er aan denkt!
We mogen gelukkig al om 8 uur.

Pffff die slapeloze nachten, ik word er gek van. Dit is al week 4 dat ik rond deze tijd uren wakker lig. Voor het eerst dat ik mijn telefoon er bij pak trouwens, maar lag nu zo te draaien en doen.
En te malen over de seo, had even afleiding nodig.
Kan me het wel herinneren van mijn vorige zwangerschap maar toen duurde het niet zo lang volgens mij.
Ik word er in ieder geval een beetje boos en verdrietig van op het moment.
pi_174973621
Ach arme Mawaba, wakker-lig-boks :* Ik lig ook standaard twee keer per nacht wakker maar dat had ik voor de zwangerschap eigenlijk ook. Vroeg naar bed en acceptatie helpt. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Heel veel succes morgen! Hopelijk heb je een goede SEO en slaap je daarna beter :)

Barreltje ook heel veel succes morgen!

Minilot, respect 5 km lopen met die pompoen in je buik!

Malteser, hopelijk blijft je sonde nu weer mooi lopen. Wat een gedoe joh!
Dit, dat, alles.
  vrijdag 10 november 2017 @ 06:42:23 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174973882
Dank jullie wel dames..
Super spannend en mijn lichaam trolt me de hele tijd..
Van niks te voelen tot toch maar een emmer naast het bed :{

We hebben de echo vanmiddag rond 14.30.. daarna vertrekken we richting Parijs .. O+
Mocht het niet goed zitten ga ik eens heerlijk aan de wijn.. ;)

Verder vind ik het nog lastig om de dingen hier bij te houden... veel dingen zijn nog ver van mm bed..
Als het goed is ga ik beter mm best doen om mee te posten :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174974161
Succes barrel, ik hoop op een mooie knipper :*

En dat posten komt vanzelf wel! Ik post ook nog niet zo heel veel maar dat eerste trimester voelt nog zo niemandslandachtig ofzo. Ik heb volgende week woensdag de termijnecho met 10 weken en als het dan goed zit durf ik denk ik pas echt vertrouwen te hebben. We gaan het dan in het weekend erna aan onze ouders vertellen dus dat maakt het sowieso wat echter. Voor mijn gevoel dan :P
pi_174974264
@ Mabawa: succes met de seo! Kom terug met goed nieuws. :*

@ Mini: hoe was het gister? En 5 km lopen naar huis in deze kou? Petje af. :*

@ Twist: foto van je dekentjes? O+

Als iemand letters gaat haken, wil ik er ook wel 1. :9

@ Songeur: we hebben inderdaad heel veel ingehaald de laatste 2 weken. En dat voel ik ook. _O-
Hoe gaat het met jou?

@ Bella: het vossendekentje komt van de Aldi, ¤10,-. :)
Het gaat goed! Hij is al aan het werk. Volgende week beginnen met een taalcursus. Al zelf naar de supermarkt geweest en zo. O+
Hij kan alleen niet wennen aan de kou, hahah.

@ Barreltje: Succes, straks!
Protège moi de mes désirs.
pi_174974540
Mabawa hoop dat je een goede seo hebt gehad!

Barreltje ik ben helemaal zenuwachtig voor je!
pi_174974787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 01:37 schreef LadyS het volgende:
Ik herken het! Het voelt echt alsof iemand je voor de lol even snel in je buik prikt. Deed geen pijn en bet zat een paar cm van mijn navel af. Ik kon er ook echt de bijbehorende schrikbeweging bij maken. Mijn vk kwam het ook niet bekend voor..
Ja precies! Toch een geruststelling dat ik niet de enige ben :D pijn doet het niet inderdaad, maar raar is het wel. Man begon al over zijn overleden vader die aan het trollen was :')

Mabawa ook succes!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174974872
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Ja precies! Toch een geruststelling dat ik niet de enige ben :D pijn doet het niet inderdaad, maar raar is het wel. Man begon al over zijn overleden vader die aan het trollen was :')

Mabawa ook succes!
Ik herken het wel, gek gevoel is dat. Volgens mij is 't dan een onderhuids scheurtje, striae. Ik had het met m'n vorige zwangerschap vaak als ik voorover bukte bij het tandenpoetsen.
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 09:24:36 #257
382129 crew  Donna
pi_174975165
Heel veel succes Barreltje en Mabawa! :*
pi_174975551
Dank jullie! Het duurde lang want eigenwijs meisje die lekker lastig ligt. Maar alles zag er helemaal goed uit.
Lange benen, volle lippen en breed neusje O+ O+
Dikke vette placenta tegen m'n buik, gelukkig opgetrokken en niet meer voor de cervix, maar verklaart wel waarom ik zo weinig voel. Placenta bij M. was veel platter! :D
pi_174975591
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:49 schreef Mabawa. het volgende:
Dank jullie! Het duurde lang want eigenwijs meisje die lekker lastig ligt. Maar alles zag er helemaal goed uit.
Lange benen, volle lippen en breed neusje O+ O+
Dikke vette placenta tegen m'n buik, gelukkig opgetrokken en niet meer voor de cervix, maar verklaart wel waarom ik zo weinig voel. Placenta bij M. was veel platter! :D
wat fijn! Gefeliciteerd!
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 09:52:16 #260
382129 crew  Donna
pi_174975610
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:49 schreef Mabawa. het volgende:
Dank jullie! Het duurde lang want eigenwijs meisje die lekker lastig ligt. Maar alles zag er helemaal goed uit.
Lange benen, volle lippen en breed neusje O+ O+
Dikke vette placenta tegen m'n buik, gelukkig opgetrokken en niet meer voor de cervix, maar verklaart wel waarom ik zo weinig voel. Placenta bij M. was veel platter! :D
Haha. Super fijn! O+

Ennuh, dikke placenta buddy's haha. Ik heb ook een hele dikke!
pi_174975635
Barreltje veel succes met wachten. Dat je maar een mooie echo hebt straks!

Philo, slapeloosheid sucks. En ik ben er slecht in. Ondanks dat het wel weer gaat wennen word ik er strontchagerijnig van. :(
Vroeg naar bed is indd fijn. Al is het maar voor het idee.
pi_174975652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:49 schreef Mabawa. het volgende:
Dank jullie! Het duurde lang want eigenwijs meisje die lekker lastig ligt. Maar alles zag er helemaal goed uit.
Lange benen, volle lippen en breed neusje O+ O+
Dikke vette placenta tegen m'n buik, gelukkig opgetrokken en niet meer voor de cervix, maar verklaart wel waarom ik zo weinig voel. Placenta bij M. was veel platter! :D
Gefeliciteerd. O+
Foto van de volle lippen en breed neusje? O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174975713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:49 schreef Mabawa. het volgende:
Dank jullie! Het duurde lang want eigenwijs meisje die lekker lastig ligt. Maar alles zag er helemaal goed uit.
Lange benen, volle lippen en breed neusje O+ O+
Dikke vette placenta tegen m'n buik, gelukkig opgetrokken en niet meer voor de cervix, maar verklaart wel waarom ik zo weinig voel. Placenta bij M. was veel platter! :D
*O* Wat fijn!!
pi_174975728
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. O+
Foto van de volle lippen en breed neusje? O+
Die heb ik niet op foto helaas. Wel profieltje. Even kijken of ik die er straks op gooi. O+
pi_174975832
O+ Jaaa
Protège moi de mes désirs.
pi_174975974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:52 schreef Malteser het volgende:
Twist, die gehaakte letters zijn tof!

Voor de LLM, ik vind het zelfs spannend worden voor jullie. Ben zo benieuwd hoe en wanneer enz. En dan zo rondom de feestdagen, lijkt me zo bijzonder met een klein hummeltje. O+
Nu je het zo zegt besef ik me dat ik nu echt een LLM ben :') Ze mag in ieder geval dit weekend nog niet komen, want haar grote zus is jarig *O* Ze is in ieder geval nog lekker actief en verder duidt er nog niks op dat er iets gaande is.

Mabawa, fijn een goede echo!

Barreltje, spannend, ik zal aan je denken :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174975997
Fijn dat alles goed was Mabawa!

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:04 schreef SupremeEvil het volgende:

[..]

Ik herken het wel, gek gevoel is dat. Volgens mij is 't dan een onderhuids scheurtje, striae. Ik had het met m'n vorige zwangerschap vaak als ik voorover bukte bij het tandenpoetsen.
Klinkt logisch inderdaad, was er al bang voor dat het een voorbode voor tijgervel was ;(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174976050
O+ O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:29:31 #269
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174976249
O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174976306
Oh Mabawa O+ Fijn dat alles goed was!

Barreltje, ik hoop dat jullie vanmiddag ook goed nieuws krijgen! :*

Wakker worden met een kriebelende en hikkende baby in je buik O+ ik ga dit echt nog zo hard missen straks! ;(

@Duman: heb alleen een foto van het eerste dekentje (voor ledikant), maar da's ook wel de leukste O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174976370
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:17 schreef Mabawa. het volgende:
O+ O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, wat een mooie duidelijke echo's O+

Twist, wat een lief dekentje O+ Heb je die zelf gemaakt :o ? Wat knap!

De hik vind ik ook zo'n grappig gevoel, ik moet vaak lachen als ze hikt en mijn buik zo bibbert _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 10:46:59 #272
382129 crew  Donna
pi_174976525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:33 schreef twist02 het volgende:

@Duman: heb alleen een foto van het eerste dekentje (voor ledikant), maar da's ook wel de leukste O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig!
pi_174977623
Mabawa wat fijn dat de echo goed was en wat een prachtige foto's en echt lange benen!

Barreltje heel veel succes vanmiddag, ik duim voor je.

Twist wat mooi gemaakt!

Minilot wat heb je vertelt gisteravond?

Philo, wakkerligboks, zo nutteloos dat wakker liggen, voelt ook zo frustrerend vind ik, kan beter nu nog goed slapen en uitrusten voor de gebroken nachten beginnen. Helaas denkt mijn lichaam daar anders over.
pi_174978080
Mabawa gefeliciteerd! Heel erg fijn*O*

Twist, heel erg mooi gemaakt!

Veel succes vanmiddag Barreltje en veel plezier in Parijs.

Ik heb net de mail binnen gehad van de nipt! Alles, incl nevenbevindingen is goed! *O* *O*
pi_174978210
Letters haken, ik wil ooook! Maar heb er echt geen geduld voor :'( :{

Mabawa en Philo slapeloze nachten zijn echt vervelend. Ik was er net vanaf en nu ik het 3e trimester ( :o ) heb aangetikt komt het weer terug }:|

Barreltje succes vandaag, hopelijk zit alles gewoon goed, en lekker naar Parijs heerlijk O+

Mabawa wat fijn! En wat een dotje O+ O+

Twist wow dat is goed gelukt, echt gaaf! O+

Vitabella een goede Nipt uitslag *O* *O*

Heb echt een griep te pakken, het hoesten begint echt pijn te doen bij m'n ribben, kan 't kwaad voor de baby? :{
pi_174978217
Zodadelijk even teruglezen hier, maar alsvast een jompel voor wie ook alweer de AliExpress-tip gaf. Zojuist bezorgd op mijn werk:


Daaarrrrr gaat de babykamer, indien ooit af, danig mee opgeleukt worden! Hij is enorm! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174978268
Oh, en mijn in Londen rondhangende dude kocht gister een pakje bij M&S en wat ongerelateerd muts- en slofspul. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174978299
Minilot wat een tof pakje! O+

En je walvis eindelijk binnen :P nu maar inrichten alvast? O+
pi_174978307
Goeie NIPT, Vita, hoezee! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:17 schreef Mabawa. het volgende:
O+ O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoetje! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174978316
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:24 schreef BellaaElisa het volgende:
nu maar inrichten alvast? O+
Kannie. Er moeten nog muren ge-primed, gewit en geschilderd. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174978414
En yay, hysterische 80's romper van Sleep-no-more is ook binnen! 8-)
Deze (o.a.): https://sleep-no-more.com(...)hort-sleeve-bodysuit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MAAR DAAR ZIT ROZE IN!??!!?" - riep mijn collega verschrikt uit. Janouén? *O*

Goed, tot zover baby-induced kooplust. Wel weer even mooi geweest zo.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174978623
Mabawa wat een mooie echo!

En vita een goede nipt, yay!

Mini, super tof die walvis! En de pakjes ook. Zeker die met roze erin! Nu wil ik die ook :')
pi_174978678
@ Mabawa: Ik snapte de eerste echo niet, maar dat zijn dus beentjes. O+ Haar hoofdje zag ik wel. O+ Lief!

@ Twist: Wauw, helemaal zelf gemaakt? Echt heel mooi! Ik doe het je niet na, hahah

@ Mini: Wat een schattige pakjes! Leuke walvis ook, eindelijk binnen. :)

@ Vita: Goede NIPT, gefeliciteerd! :*
Protège moi de mes désirs.
pi_174978680
Okay alles op die site is fantastisch, als de echo volgende week goed is ga ik los :')
pi_174978705
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:49 schreef Aure het volgende:
Okay alles op die site is fantastisch, als de echo volgende week goed is ga ik los :')
:D Sorry alvast!
En ook alvast succes bij de echo! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174978718
Och, zie nu het aapjesdekentje pas. Wat cool! En wat ziet het er professioneel uit! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_174978756
Yay voor de goede nipt van Vita! *O*

Nohh wat knap Twist, superleuk dat dekentje!

Omg minilot. Die site. Nu moet ik een parkietenromper O+

Beterschap Bella. :*
pi_174978953
Nieuw mantra: 'ik heb geen rompers nodig, ik heb geen pompers nodig, ik heb geen rompers nodig'. Ok werkt niet, ik wil ze!

Wat is je walvis tof minilot! Geen gekke geurtjes ofzo?

Beterschap voooor Bella dacht ik :*

En goeie NIPT en 20-weken echo jeuuuuj *O*

Baby is rustig gister en vandaag. Net even op bank gaan liggen en dan voel ik wel wat beweging maar tis niet echt veel. Ik ga me dan direct weer zorgen maken. Probeer het los te laten maar pfff. En nu heb ik nog geen spullen gepakt, terwijl ik over een uur een weekendje wegga :+
pi_174979170
Oh ja, zwangerschapscursusreview! De eerste avond Samen Bevallen beviel (ha!) niet onaardig, ondanks er in mijn eentje naartoe. :)

Er moest een voorwerp mee dat iets over je als stelletje omschreef. Ik overwoog een spaghettimonster-knuffel, maar die kon ik zo gauw niet vinden (ik was al laat) en gezien de hoge mate van gelovigheid in mijn regio bleek het maar beter ook: er zit een gereformeerd stel in de groep en de cursusleidster is vrijwilligster bij het Leger des Heils. :+ Dus phew. In plaats ervan in de gauwigheid een t-shirt van CERN meegegrabbeld van toen J. en ik op romantisch tripje gingen naar de LHC-deeltjesversneller in Genève. Afdoende nerdy. 8-)

Het is een groep van vijf stellen, en ik was niet de enige in mijn uppie, toevallig was er ook een andere dame bij wiens bevruchter op cursus was. Vanaf volgende week zijn we als het goed is allemaal compleet.

Prettig aan Samen Bevallen is dat het tamelijk nuchter overkomt allemaal, heel veel info en niet zweverig. Mooi. Eerste 'les' ging qua theoriedeel met name in op de biologische aspecten van zwanger zijn, wat boeiend was. Praktijkdeel ging over wat basisoefeningen bekkenbodemspieren. Ik vond het verbazingwekkend dat de vier andere stellen (de mannen én de vrouwen) geen benul van deze spieren bleken te hebben en al helemaal niet dat je die trainen kunt. Ik doe dat al jaren! :D De cursusleidster gaf aan dat het handig was om wat controle over deze spieren te ontwikkelen voor de bevalling en om later incontinentie te voorkomen, maar ik kon toch niet nalaten even aan te stippen dat het óók leuk is voor in de slaapkamer om geoefende bekkenbodemspieren te hebben. :+

Iedereen in de groep is in januari en februari uitgerekend, iedereen krijgt een jongetje en er is niemand bij met een medische indicatie. Een heel gelijkmatige groep dus, grappig wel. :) Twee stellen (waaronder wijzelf) willen heel graag thuis bevallen, de andere drie juist niet - interessant om de motivaties daarachter te horen. :Y

Maar goed, ik zie het verder niet gebeuren dat ik er sociale contacten aan overhoud - ik zit daar niet zo op te wachten en ik merk toch wel echt een grote afstand tussen mezelf en de andere zwangere vrouwen, hoe aardig ze ook zijn. Prima hoor, ik vind dat helemaal niet erg. :) Benieuwd naar wat mijn lief er volgende week van gaat vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 10-11-2017 14:04:46 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174979237
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:06 schreef Songeur het volgende:
Wat is je walvis tof minilot! Geen gekke geurtjes ofzo?
Euh, nee. Ik ben er nog even speciaal aan gaan snuffelen, ruikt gewoon neutraal textiel-ig. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174979262
Vita, wat fijn van de NIPT! *O*

Bella beterschap! :* Denk niet dat dat hoesten echt kwaad kan voor de kleine, maar voor jou is het wel vervelend ja, zeker i.c.m. met pijn aan je ribben :{

Minilot, gaaf die walvis! _O_ En leuke pakjes heeft je man gescoord (went het al? ;) )!
Cursus klinkt wel fijn en prima als het daar verder bij blijft qua contacten, toch?

Bedankt voor de complimenten over het dekentje allemaal :)
Haken is écht niet moeilijk als je het eenmaal doorhebt, maar kost gewoon wat tijd+geduld ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174979285
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:21 schreef twist02 het volgende:
(went het al? ;)
Nope, gisterenavond geloof ik de hele avond 'mijn vriend' gezegd. Ik was eerlijk gezegd alweer vergeten dat we getrouwd zijn totdat jij het nu noemde. Vandaag een week! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_174979431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope, gisterenavond geloof ik de hele avond 'mijn vriend' gezegd. Ik was eerlijk gezegd alweer vergeten dat we getrouwd zijn totdat jij het nu noemde. Vandaag een week! :D
Haha, herkenbaar! :D Dat duurde bij mij toen ook echt weken of maanden! ;)

Maar ik heb dat ook altijd met een nieuw jaartal; dat duurt meestal tot juni/juli voordat ik daar aan gewend ben :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174979967
Gefeliciteerd Mabawa, wat een mooie echo! :) En VitaBella met de Nipt-uitslag, wat een opluchting is dat he!
Barreltje ik duim ook voor jou voor goed nieuws. :*

Ik heb wel meegelezen de afgelopen dagen maar aanhaken wou even niet lukken. Vorig weekend een paar nachten slecht geslapen en heb sindsdien een lichte verkoudheid inclusief mijn eerste koortslip ooit, maar dan op mijn neus. ;( Ondanks dat het maar een lichte verkoudheid is wil het ook niet echt wegtrekken.
Verder wel een lekker actieve baby. Vanmorgen deed hij de tien bewegingen binnen het uur. :D
Doorslapen lukt als niets me stoort, als ik wakker word dan is het meestal voor een uur of langer. ;(

Leuk Minilot het verslag van je Samen bevallen cursus. Wij deden het ook en dat waren lange avonden. Een heel leuke groep maar niet zo'n fijne leidster. Heel veel nuttige informatie gekregen en geoefend maar soms echt wat te feministisch naar mijn zin. :@

Die romper is ook geweldig. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174980000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:21 schreef twist02 het volgende:
Vita, wat fijn van de NIPT! *O*

Bella beterschap! :* Denk niet dat dat hoesten echt kwaad kan voor de kleine, maar voor jou is het wel vervelend ja, zeker i.c.m. met pijn aan je ribben :{

Minilot, gaaf die walvis! _O_ En leuke pakjes heeft je man gescoord (went het al? ;) )!
Cursus klinkt wel fijn en prima als het daar verder bij blijft qua contacten, toch?

Bedankt voor de complimenten over het dekentje allemaal :)
Haken is écht niet moeilijk als je het eenmaal doorhebt, maar kost gewoon wat tijd+geduld ;)
wauw twist ik had even niet door dat je die zelf hebt gemaakt! Wat een leuk patroon ook!

En zoals twist zegt meiden... haken is inderdaad niet moeilijk! (Mits het patroon klopt natuurlijk :P )
pi_174980060
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:59 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
..maar soms echt wat te feministisch naar mijn zin. :@
Oh! Op wat voor manier uitte zich dat? :)
Beterschap met de koortslipneus! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174980157
Klinkt goed, Mini. Hoe reageerden ze op de opmerking over je spieren gebruiken in de slaapkamer? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_174980172
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Klinkt goed, Mini. Hoe reageerden ze op de opmerking over je spieren gebruiken in de slaapkamer? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men bloos. :7

En gaaf is dat hè?! O+ (@spoiler)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:33:23 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_174980591
Ik kom even duimen voor barreltje!!
disclaimer
pi_174980792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Men bloos. :7

En gaaf is dat hè?! O+ (@spoiler)
Hahaha. })

Ik vond het vooral raar, haha. Zit op kantoor en meneertje zit de hele dag al niet stil, dus was al aan het aaien en zo. Nu blijf ik steeds naar m'n buik kijken. _O-
Protège moi de mes désirs.
pi_174980813
En dicht!
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')