Erop zetten dat ze moeten bellen voor bezoek ofzo?quote:Op zondag 5 november 2017 11:24 schreef minilot het volgende:
Ons geboortekaartje wordt een retecool ontwerp, dus dat willen we dat naar bergen mensen sturen, maar als kraamvisite willen we hoogstens vijftien man nabije familie dus moet op de één of andere manier voorkomen worden dat al die kaartjesmensen langskomen.
waarom wil je maar zo weinig visite dan?quote:Op zondag 5 november 2017 11:24 schreef minilot het volgende:
Ons geboortekaartje wordt een retecool ontwerp, dus dat willen we dat naar bergen mensen sturen, maar als kraamvisite willen we hoogstens vijftien man nabije familie dus moet op de één of andere manier voorkomen worden dat al die kaartjesmensen langskomen.
In kleine lettertjes 'Bezoek op aanvraag' en gewoon niet opendoen als er onverwacht wordt aangebeld. Komt goed.quote:Op zondag 5 november 2017 11:25 schreef 8777 het volgende:
[..]
Erop zetten dat ze moeten bellen voor bezoek ofzo?
Zelfde probleem hier.
Gelieve geen bezoek is ook weer zo lullig, dus ik ga voor jouw idee.quote:Op zondag 5 november 2017 11:27 schreef minilot het volgende:
[..]
In kleine lettertjes 'Bezoek op aanvraag' en gewoon niet opendoen als er onverwacht wordt aangebeld. Komt goed.
Ik hou ontzettend niet van bezoek thuis.quote:Op zondag 5 november 2017 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom wil je maar zo weinig visite dan?
Ze staan niet allemaal daags na de geboorte aan je bed he
is een kraamborrel dan geen optie voor jullie?quote:Op zondag 5 november 2017 11:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend niet van bezoek thuis.Buitenshuis ben ik hartstikke sociaal hoor, maar in eigen huis ben ik een ontzettende kluizenaar
Neuh, ook bepaald geen behoefte aan.quote:Op zondag 5 november 2017 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is een kraamborrel dan geen optie voor jullie?
"Bezoek? Gezellig! Noem een tijd en plaats en baby en ik zullen er zijn!"quote:Op zondag 5 november 2017 11:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Neuh, ook bepaald geen behoefte aan.Ik sleep de koter wel gewoon mee naar werk en plekken waar ik en mijn vrienden vaak komen als ik daar zelf zin in heb.
quote:Op zondag 5 november 2017 11:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
"Bezoek? Gezellig! Noem een tijd en plaats en baby en ik zullen er zijn!"
Ik dinsdag!quote:Op zondag 5 november 2017 11:38 schreef Mabawa. het volgende:
En hoi!
19 weken ondertussen. Vrijdag seo, hopelijk is die goed en heb ik dan wat betreft baby wat rust.
Ben jij mij?quote:Op zondag 5 november 2017 11:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend niet van bezoek thuis.Buitenshuis ben ik hartstikke sociaal hoor, maar in
eigen huis
ben ik een ontzettende kluizenaar
Niet per se hoor. Bij onze dochter hebben we dat ook niet gedaan, omdat we vrijwel geen contact hadden met de buren.quote:Op zondag 5 november 2017 11:09 schreef Barreltje het volgende:
Geboortekaartjes.. nog even ver van me bed show. Maar is het zo gebruikelijk om een kaartje bij de buren in de bus te doen ja? Dat zou nou nooit bij me opgekomen zijn...
quote:Op zondag 5 november 2017 12:34 schreef rena het volgende:
Ik heb het gevoel dat me wat te wachten staat vandaag, manlief begon gisteren al over dat hij ergens met me wilde gaan lunchen vandaag maar waar was nog een verrassing en hij doet al de hele ochtend een beetje schaapachtig![]()
Misschien begin ik me dingen in te beelden en wil hij oprecht gaan lunchen, maar we zijn gisteravond ook al uit eten geweest, dus ik ben heel benieuwd
ligt aan je buren denk ik?quote:Op zondag 5 november 2017 11:09 schreef Barreltje het volgende:
Geboortekaartjes.. nog even ver van me bed show. Maar is het zo gebruikelijk om een kaartje bij de buren in de bus te doen ja? Dat zou nou nooit bij me opgekomen zijn...
babyshower!!quote:Op zondag 5 november 2017 12:34 schreef rena het volgende:
Ik heb het gevoel dat me wat te wachten staat vandaag, manlief begon gisteren al over dat hij ergens met me wilde gaan lunchen vandaag maar waar was nog een verrassing en hij doet al de hele ochtend een beetje schaapachtig![]()
Misschien begin ik me dingen in te beelden en wil hij oprecht gaan lunchen, maar we zijn gisteravond ook al uit eten geweest, dus ik ben heel benieuwd
Helemaal correctquote:
Dankjewel! N is zo lief voor haar zusje! Ze wil haar aaien en speentjes geven. Ze loopt steeds naar de box of naar de wieg om te kijken waar ze isquote:Op zondag 5 november 2017 17:40 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd miss C!
Wat vindt jouw grote er van?
Klote zeg van de totaalruptuur!
Laat je zo veel mogelijk in de watten leggen. Heb je verlengde kraamzorg?
Mini reusjes zijn ook de liefste.quote:Op zaterdag 4 november 2017 06:50 schreef CassElliot het volgende:
[..]
Hee hee ho eens even!
Vannacht in het hotel van de ONBeurs geslapen, gisteren boden Cholula en mijn schoonmoeder aan om te komen helpen, dus er is versterkingDat is fijn, want ik kon gisteren helemaal niks binnen houden
![]()
Hier bij Twix geen babyshower gehad terwijl we best wat vrienden hebben. Maar die kennen me blijkbaar goed genoeg en weten dat ik er niet van hou om in de belangstelling te staan. Er heeft in ieder geval nooit iemand voorzichtig geīnformeerd wat ik ervan zou vinden oid dus dat ging vanzelf.quote:Op zondag 5 november 2017 20:49 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mini reusjes zijn ook de liefste.Fijn dat je hulp had op de beurs, ging het goed allemaal?
Miss_C, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat.
Jagar, wat rot. Hopelijk is er niks aan de hand.
Ik las nog een vraag over vitamines, ik slik nu vitamine D en magnesium tegen spierkramp. Ik ben niet zo'n fan van langdurig die alles in 1 vitamines slikken maar ben wel benieuwd naar wat jullie verder nog nemen.
Rena, wat tof zo'n babyshower.Ik heb mijn eerste zwangerschap een halfbakken gehad, had eerlijk gezegd gewoon niet genoeg mensen in mijn omgeving om zoiets mee te doen. Mijn man heeft toen wat mensen uitgenodigd mja, zit je dan met je schoonouders, ouders en een tante.
Ik ken nu wel meer mensen maar eigenlijk niemand goed genoeg denk ik om zoiets te organiseren. Of wel wat beter maar die zijn er het type niet voor. Ik verwonder me er altijd over hoe dat soort dingen bij anderen vanzelf gaan en dan voel ik me beetje een outcast.
![]()
De apotheek of de huisarts kan je hier vast meer over vertellen. Beter wat informatie inwinnen, dan lopen te twijfelenquote:Op maandag 6 november 2017 08:21 schreef silliegirl het volgende:
Even heel voorzichtig tussendoor; weet iemand hier of Curanol tabletten ingenomen mogen worden als je heel heel heel pril zwanger bent? (Of zou kunnen zijn dan in mijn geval, want ik weet het niet zeker)
Oh ja!quote:
Hoe gaat het nu met jou, na dit drukke weekend?quote:Op zondag 5 november 2017 20:11 schreef CassElliot het volgende:
Gefeliciteerd Miss CEn een voorspoedig herstel gewenst
Oef Jagar, wat een rotplek om je te stoten. Lekker rustig aan doen maar en bij twijfel inderdaad toch even naar de gyn misschien?
O jee, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hoe gaat het vandaag met je?quote:Op zondag 5 november 2017 17:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik reed net bij de ikea heel hard met het wagentje ergens tegen aan,terwijl ik doorliep.resultaat, duwstang in m'n buik, precies boven m'n schaambeen. Het deed zo zeer, en nu maak ik me wat zorgen over de baby
Het blijft een beetje spelen in m'n hoofd, en m'n buik trekt ook een beetje. Ik ga er maar van uit dat alles goed gaat, de baby zit nog goed verstopt natuurlijk. Donderdag moet ik naar de verloskundige, en dan zullen we wel zien.quote:Op maandag 6 november 2017 10:03 schreef rena het volgende:
[..]
O jee, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hoe gaat het vandaag met je?
Ik heet gewoon nog hetzelfde, dat scheelt. Ook geen ringen ofzo. Weinig wijzigingenquote:Op maandag 6 november 2017 10:01 schreef rena het volgende:
Ik noem nu bijna 3 maanden later mijn man ook nog geregeld vriend en mezelf bij mijn meisjesnaam ipv nieuwe achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |