abonnement Unibet Coolblue
pi_174804226
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:45 schreef dellipder het volgende:
Ik moet soms zo erg lachen om CNN.

CNNPolitics twitterde op woensdag 01-11-2017 om 14:09:27 BREAKING: Donald Trump didn't dismiss idea of meeting with Putin when it was brought up in meeting last year… https://t.co/zO0wOsSErr reageer retweet
Ik moet vooral lachen om Trump en de mensen om hem heen. Na die bespreking hebben ze Papadopoulos niet ontslagen maar gewoon deel van het team gelaten. "Few people knew the young, low level volunteer named George" schreef Trump maar de belangrijkste mensen binnen zijn campagneteam kenden hem wel.
  woensdag 1 november 2017 @ 15:38:30 #252
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174804621
moet ik weer een tvp zetten }:|

ik weet niet of het nou zo'n goed plan is om George zo hard onder de bus te gooien ... maar ja zoete koek wordt toch wel geslikt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 15:42:00 #253
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_174804679
quote:
3s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:38 schreef Re het volgende:

ik weet niet of het nou zo'n goed plan is om George zo hard onder de bus te gooien ... maar ja zoete koek wordt toch wel geslikt
Het is in ieder geval ontzettend doorzichtig. Het is pijnlijk om te zien dat de Trump-aanhang dat niet lijkt te zien/wil zien en dat ze weer allemaal als lemmingen achter de leider aanlopen. Waarschijnlijk het ravijn in.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 november 2017 @ 15:44:39 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174804743
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:42 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is in ieder geval ontzettend doorzichtig. Het is pijnlijk om te zien dat de Trump-aanhang dat niet lijkt te zien/wil zien en dat ze weer allemaal als lemmingen achter de leider aanlopen. Waarschijnlijk het ravijn in.
Nou, de hardcore fans misschien. Maar geen elke twijfelaar of independent volgt Trump nog.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174804775
quote:
3s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:38 schreef Re het volgende:
moet ik weer een tvp zetten }:|

ik weet niet of het nou zo'n goed plan is om George zo hard onder de bus te gooien ... maar ja zoete koek wordt toch wel geslikt
Ik zou niet weten wat het alternatief is voor Trump. Ja, hem opbellen en zeggen dat hij gratie krijgt als hij zijn mond houdt, maar als dat uitlekt, koekoek.

Je kan alleen maar afstand van hem nemen op dit moment. Doe je dat niet, dan blijft het beeld dat hij een centrale plek in je campagne speelde bestaan en nemen mensen hem serieuzer, dan heb je daarna moeite om hem uit het nieuws te krijgen. Door hem te marginaliseren heb je misschien nog de kans dat een paar mensen denken van 'ach, toch een nobody, daar maak ik me niet druk om'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 15:46:50 #256
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_174804790
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, de hardcore fans misschien. Maar geen elke twijfelaar of independent volgt Trump nog.
Er zijn alleen nogal wat hardcore fans in de VS. Met een beetje matige Democratische kandidaat, zou Trump zelfs vandaag nog herkozen kunnen worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 1 november 2017 @ 15:48:12 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174804815
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat het alternatief is voor Trump. Ja, hem opbellen en zeggen dat hij gratie krijgt als hij zijn mond houdt, maar als dat uitlekt, koekoek.

Je kan alleen maar afstand van hem nemen op dit moment. Doe je dat niet, dan blijft het beeld dat hij een centrale plek in je campagne speelde bestaan en nemen mensen hem serieuzer, dan heb je daarna moeite om hem uit het nieuws te krijgen. Door hem te marginaliseren heb je misschien nog de kans dat een paar mensen denken van 'ach, toch een nobody, daar maak ik me niet druk om'.
och het zou wat zijn als de koffieschenker, Trump op de knieen krijgt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174804838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Er zijn alleen nogal wat hardcore fans in de VS. Met een beetje matige Democratische kandidaat, zou Trump zelfs vandaag nog herkozen kunnen worden.
En het wordt langzaamaan tijd dat de democraten een plan gaan maken voor 2020, want fucking hell, ze kunnen niet nóg een keer een matige kandidaat opleveren. Ben benieuwd of Franken het gaat proberen.
pi_174804871
quote:
spijker op z'n kop.
Helaas kijken de meeste Trumfans niet naar wat ie doet, maar alleen maar naar wat ie zegt op Twitter.
pi_174804905
Dat marginaliseren van Papadopoulos zal misschien werken in de publieke opinie, maar ik denk niet dat Mueller en z'n team zich daar veel van aan zullen trekken....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 1 november 2017 @ 15:52:26 #261
64792 Mryc
play me one more song
pi_174804906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En het wordt langzaamaan tijd dat de democraten een plan gaan maken voor 2020, want fucking hell, ze kunnen niet nóg een keer een matige kandidaat opleveren. Ben benieuwd of Franken het gaat proberen.
Het lijkt me verstandig dat ze ook alvast een plan trekken voor 2018 :Y
pi_174804907
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En het wordt langzaamaan tijd dat de democraten een plan gaan maken voor 2020, want fucking hell, ze kunnen niet nóg een keer een matige kandidaat opleveren. Ben benieuwd of Franken het gaat proberen.
Bernie Sanders was een prima kandidaat die ik wel makkelijk tegen Trump had zien winnen. Alleen is hij tegen 2020 toch wel echt te oud. Hillary voor een 3e keer mee laten doen zie ik overigens ook totaal niet meer gebeuren, dat zou pure zelfdoding van de DNC zijn, plus dat haar gezondheid vorig jaar al suboptimaal was.
pi_174804982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bernie Sanders was een prima kandidaat die ik wel makkelijk tegen Trump had zien winnen. Alleen is hij tegen 2020 toch wel echt te oud. Hillary voor een 3e keer mee laten doen zie ik overigens ook totaal niet meer gebeuren, dat zou pure zelfdoding van de DNC zijn, plus dat haar gezondheid vorig jaar al suboptimaal was.
Bernie staat inderdaad al met één been in het graf, en het wordt tijd dat Clinton ergens op een prairie gaat wonen en truien voor haar kleinkinderen gaat breien, en ver van de politiek vandaan blijft. Er zitten wel wat senatoren bij de Democraten die interessant zouden zijn hoor, Kamala Harris zou ik ook wel een gooi willen zien doen, al denk ik dat 2020 te vroeg voor haar is.

Ondertussen is bekend geworden dat Texas rep. Hensarling ook al met pensioen gaat. de GOP lijkt met rap tempo senatoren te verliezen aan pensioen en ik heb het idee dat er meer verloop is dan normaal.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 november 2017 @ 16:03:24 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174805142
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Er zijn alleen nogal wat hardcore fans in de VS. Met een beetje matige Democratische kandidaat, zou Trump zelfs vandaag nog herkozen kunnen worden.
Dat ligt aan de opkomst. Maar de twijfelaars die toch maar Trump kozen? Waarom zouden die het nog een keertje doen? Hij presteert niets.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174805151
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bernie Sanders was een prima kandidaat die ik wel makkelijk tegen Trump had zien winnen.
Ik niet, Sanders is gewoon veel te links voor het gros van de Amerikanen, dat hij online populairder was zegt niet zoveel. Zou me niks verbazen als Sanders zelfs de PV verloren had.

quote:
Alleen is hij tegen 2020 toch wel echt te oud.
Hij wil het toch als onafhankelijke proberen? Maar ja hij is wel te oud maar dat was hij eigenlijk bij de vorige verkiezingen ook al maar dat waren Clinton en Trump imo ook.

quote:
Hillary voor een 3e keer mee laten doen zie ik overigens ook totaal niet meer gebeuren, dat zou pure zelfdoding van de DNC zijn, plus dat haar gezondheid vorig jaar al suboptimaal was.
Campagnevoeren is ook niet heel erg gezond lijkt me en ze was al op leeftijd.

Denk dat de democraten beter voor een jongere kandidaat kunnen gaan zoals met Bill Clinton destijds (al viel de keuze meer op hem omdat niemand had verwacht te kunnen winnen van Bush s.r.) en Obama.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2017 16:04:33 ]
pi_174805170
Er zijn toch echt geen mensen die serieus denken dat Clinton mee gaat doen in 2020, of wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 1 november 2017 @ 16:07:58 #267
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174805244
Ik denk inderdaad dat veel mensen Sanders overschatten. Dat zie je nu ook bij de #metoo-discussie. Er is een relatief kleine groep die zich heel druk maakt en die valideren zichzelf met de drukte die ze zelf maken, maar de gewone man wordt er niet warm of koud van.

Het moet allemaal niet te gek en je kan het best de zorgen van Joe the Plumber aanspreken en niet die relatief kleine groep die zich druk maakt
Laffe huichelaar
  woensdag 1 november 2017 @ 16:08:49 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174805267
quote:
5s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef Ludachrist het volgende:
Er zijn toch echt geen mensen die serieus denken dat Clinton mee gaat doen in 2020, of wel?
Jij en ik weten dat die veel te beschadigd is om nog serieus kans te maken, maar het zou zomaar kunnen dat de partijtop in hun bubbel dat niet ziet.

Maar ik ga ervan uit dat ze voor een andere kandidaat gaan.
Laffe huichelaar
pi_174805590
quote:
Tax reform delayed

TAX REFORM DELAYED: House Republicans will delay releasing their long-awaited tax reform bill until Thursday, POLITICO reports. Among the unresolved issues: 401(k)s. Republicans reportedly are considering lowering the contribution cap to the tax-deferred accounts, but the proposal has many opponents — including President Donald Trump, who tweeted last week that “there will be NO change to your 401 (K). This has always been a great and popular middle class tax break that works, and it stays!” Members of the Ways and Means Committee toiled into the night trying to iron out the details.
Tsja, als tax reform ook al mislukt, heeft de GOP een flink probleem (alsof ze dat nog niet hadden).
pi_174805668
quote:
5s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef Ludachrist het volgende:
Er zijn toch echt geen mensen die serieus denken dat Clinton mee gaat doen in 2020, of wel?
De vraag of Clinton weer een gooi doet in 2020 is in de media in ieder geval redelijk vaak gesteld.
Heb em in ieder geval vaak genoeg voorbij zien komen.

https://duckduckgo.com/?q(...)+2020&t=brave&ia=web

Maar ik denk dat we het er beiden over eens zijn dat een 3e run geen goede optie is voor de democraten.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 november 2017 @ 16:28:17 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174805713
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tsja, als tax reform ook al mislukt, heeft de GOP een flink probleem (alsof ze dat nog niet hadden).
Dan ga ik me afvragen of er geen sterkere kandidaat dan Trump bij de GOP zit. Met schreeuwen en niks presteren gaat hij het in 2020 ook moeilijk krijgen. Ook bij de primaries.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174805759
Schumer fires back at Trump: ‘I guess it's not too soon to politicize a tragedy’

Herinnert u het zich nog, die keer dat een witte man het kogels liet regenen over een mensenmassa, maar we daar geen politieke issue van mochten maken?
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 16:32:30 #273
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_174805797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tsja, als tax reform ook al mislukt, heeft de GOP een flink probleem (alsof ze dat nog niet hadden).
Ik denk dat al die belastingverlagingen ook een probleem binnen de GOP kunnen vormen, want de staatsschuld loopt dan enorm op. De laatste dagen zat ik wat FOX News te kijken en bijna in elk reclameblok zitten spotjes dat je het congres moet bellen dat de staatsschuld absoluut niet omhoog mag gaan en dat zijn spotjes van conservatieve organisaties.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_174805825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:52 schreef Barbusse het volgende:
Dat marginaliseren van Papadopoulos zal misschien werken in de publieke opinie, maar ik denk niet dat Mueller en z'n team zich daar veel van aan zullen trekken....
Mueller heeft gekozen de huidige informatie openbaar te maken, dat geeft aan dat Papadopoulos zijn werk heeft gedaan en ze alles wat ze van hem wilden weten nu binnen hebben. Wat Trump en zijn team er nu verder over zegt maakt niets meer uit, ze kunnen zichzelf hooguit meer in de problemen werken als ze leugens vertellen.
pi_174805884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij en ik weten dat die veel te beschadigd is om nog serieus kans te maken, maar het zou zomaar kunnen dat de partijtop in hun bubbel dat niet ziet.

Maar ik ga ervan uit dat ze voor een andere kandidaat gaan.
Afgelopen verkiezingen hadden ze ook even gemist dat Hillary niet zo goed lag bij de kiezer. Maar misschien veranderen die van mening na 4 jaar Trump
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')