abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator woensdag 1 november 2017 @ 15:08:20 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174803976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:05 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een kunstwerk. Thanks, nu nog ff BNer worden en immuniteit is binnen. :9
:D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174804222
Ik weet nog steeds niet waar Niels, Kaj en Marieke bekend van zijn. :')

Eigenlijk ken ik alleen Roeland, Shelly, Anouk, Soundos en de vader van Danny.
pi_174804289
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het kostte me toch wat meer plaatjes dan ik dacht (om het visueel uit te leggen, als je 'm voor je neus hebt kun je het makkelijker laten zien), maar zo werkt 'ie:

plaatjes

Nu zit dus het groene touw los van het haakje en kun je hem zo naar beneden door de rode lus trekken. En dan heb je 'm los.

heb je dit helemaal gemaakt... :D _O-

geweldig O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174804291
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het kostte me toch wat meer plaatjes dan ik dacht (om het visueel uit te leggen, als je 'm voor je neus hebt kun je het makkelijker laten zien), maar zo werkt 'ie:

[ afbeelding ]
Het groene touw zit om het rode touw. Het rode touw kan niet over de haakjes heen, maar het groene wel.
Het groene touw trek je naar links of rechts, waarbij dus nog steeds een kant van het groene touw onder het rode touw zit, en de ander zit boven het rode touw. Zo krijg je 'm dus niet los.
Maar het groene touw kun je dus over het haakje heen trekken:

[ afbeelding ]

Hierdoor zit dus het groene touw volledig achter het rode touw en dus niet meer 'in elkaar'. Maar zoals je ziet nog steeds vast. Vanaf hier is de oplossing echter erg simpel.

[ afbeelding ]

Aan de achterkant van het haakje, trek je het groene touw (dat hier dus volledig achter het rode touw zit) door het rode touw. Zo kun je de groene lus weer over het haakje heen trekken.

[ afbeelding ]

Nu zit dus het groene touw los van het haakje en kun je hem zo naar beneden door de rode lus trekken. En dan heb je 'm los.

Als je dit dus doorhebt of gelijk ziet is het idd een kwestie van 15 seconden. Het zijn eigenlijk maar 2 bewegingen.
En aangezien deze touwpuzzel al zo vaak in ER voorbij is gekomen zou je idd wel verwachten dat de kandidaten hierop voorbereid hadden kunnen zijn :P
Het is mijn eerste keer ER maar het viel mij ook al snel op. Gewoon de groene lus eroverheen halen en inderdaad uit het andere stuk touw halen. Maar in the heat of the moment gaat logica het eerste de deur uit, zeker als je daarvoor nog dikke adrenaline hebt van het hardlopen.
mag het weten
  PR en moderator woensdag 1 november 2017 @ 15:26:15 #80
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174804380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

heb je dit helemaal gemaakt... :D _O-

geweldig O+
Haha ja, hak zin in :D
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het is mijn eerste keer ER maar het viel mij ook al snel op. Gewoon de groene lus eroverheen halen en inderdaad uit het andere stuk touw halen. Maar in the heat of the moment gaat logica het eerste de deur uit, zeker als je daarvoor nog dikke adrenaline hebt van het hardlopen.
Ja als je niet bekend bent met zulke dingetjes kan ik me dat ook nog wel voorstellen. Bij dat soort puzzels is het altijd dat je iets door zichzelf heen moet trekken, maar als je dan niet precies ziet wat je dan door zichzelf heen moet trekken blijf je telkens aan de verkeerde dingen sjorren :P

Maar ik erger me er stiekem ieder jaar weer aan als ik het zie :')
Bij stap 1 (lus eroverheen) zie je ze vaak wel komen, en vanaf daar is het dus alleen nog maar stap 2 (touw erdoor en lus er weer overheen) om 'm los te trekken maar dat zien ze dan weer niet _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174804778
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:19 schreef Nober het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar Niels
Nooit Penoza gezien? Toch een bekende serie waar Niels al jarenlang een van de hoofdrollen in speelt.
Sue Me
pi_174804929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:

[..]
Ja als je niet bekend bent met zulke dingetjes kan ik me dat ook nog wel voorstellen. Bij dat soort puzzels is het altijd dat je iets door zichzelf heen moet trekken, maar als je dan niet precies ziet wat je dan door zichzelf heen moet trekken blijf je telkens aan de verkeerde dingen sjorren :P

Maar ik erger me er stiekem ieder jaar weer aan als ik het zie :')
Bij stap 1 (lus eroverheen) zie je ze vaak wel komen, en vanaf daar is het dus alleen nog maar stap 2 (touw erdoor en lus er weer overheen) om 'm los te trekken maar dat zien ze dan weer niet _O-
True, kan haast zo in een IQ test onderdeel logica. Vind ik logischer dan van die cijferreeksen oplossen :+

En als het inderdaad jaarlijks terug komt en je ER kijker vanaf het eerste uur bent ga je je er wel aan zitten ergeren ja. _O-
mag het weten
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 1 november 2017 @ 15:57:10 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174804995
Net zo als met die puzzel van Shelly en die onbekende dame opdracht was niet moeilijk maar op dat moment kom je er niet op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174805127
Als je ze allebei een keertje gedaan gezien hebt is het niet lastig, maar dat geldt met vrijwel alles...

Eenmaal zo'n kubus maken en je onthoudt die eerste twee tips (5 in het midden, som is 15)
  woensdag 1 november 2017 @ 16:07:38 #85
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174805239
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:19 schreef Nober het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar Niels, Kaj en Marieke bekend van zijn. :')
Redelijk bekende acteur, vlogger (soort mannelijke Anna Nooshin) en een of andere presentatrice... heb haar ook nooit eerder gezien eerlijk gezegd.

Volgens mij staat hun functie vaak onder de naam in beeld?
  woensdag 1 november 2017 @ 16:10:41 #86
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174805314
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:33 schreef Wuwwa het volgende:
Voor de Soundoshaters, ze wil gaan samenwerken met de populaire OBNers om zo Kaj en Marieke een hak te zetten.

Wat nu?
Ik wens haar veel succes, ze heeft namelijk geen schijn van kans. Imke en Kaj zijn duidelijk vrij close. Carlos heeft een schijthekel aan haar, dus dat wordt hem sowieso niet. En wat voor motivatie heeft Herold precies om haar te helpen?

Zapdos kan wel heel braaf roepen dat ze haar gedrag gaat veranderen en honing gebruikt in plaats van azijn, maar ik denk dat het al veel te laat is. Ik durf wel te voorspellen dat ze er morgen als eerste uitvliegt.
pi_174805448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik wens haar veel succes, ze heeft namelijk geen schijn van kans. Imke en Kaj zijn duidelijk vrij close. Carlos heeft een schijthekel aan haar, dus dat wordt hem sowieso niet. En wat voor motivatie heeft Herold precies om haar te helpen?

Zapdos kan wel heel braaf roepen dat ze haar gedrag gaat veranderen en honing gebruikt in plaats van azijn, maar ik denk dat het al veel te laat is. Ik durf wel te voorspellen dat ze er morgen als eerste uitvliegt.
Op basis van 1 ruzietje iemand haten gaat ook vrij ver. Niels en Roeland liepen ook om mekaar te knetteren, om later een strategische move te maken samen. Ik denk dat de OBNers wel moeten opletten, de rest weet heus wel dat ze een trio gaan vormen die niet snel uit elkaar wil vallen. Soundos is de enige die oprecht en gelijkwaardig met ze verder wil, dat moet je op zn minst overwegen. Ik denk niet dat Niels en Roeland blij zijn met het Kaj Froger en Shelly.
Allesbepalend wordt waar Anouk en Marieke naartoe vallen. In principe kunnen zij alle kanten op.
  woensdag 1 november 2017 @ 18:32:50 #88
403253 Meke
after all this time? always.
pi_174807932
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik was verrast dat ze hetero bleek te zijn, dat is niet wat je verwacht van een voetbalvrouw.

Tenzij ik mij vergis is de expeditie dit jaar 100% hetero, dat is ook wel uniek.
Zeker weten? :D

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 1 november 2017 @ 18:33:01 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174807938
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het kostte me toch wat meer plaatjes dan ik dacht (om het visueel uit te leggen, als je 'm voor je neus hebt kun je het makkelijker laten zien), maar zo werkt 'ie:

[ afbeelding ]
Het groene touw zit om het rode touw. Het rode touw kan niet over de haakjes heen, maar het groene wel.
Het groene touw trek je naar links of rechts, waarbij dus nog steeds een kant van het groene touw onder het rode touw zit, en de ander zit boven het rode touw. Zo krijg je 'm dus niet los.
Maar het groene touw kun je dus over het haakje heen trekken:

[ afbeelding ]

Hierdoor zit dus het groene touw volledig achter het rode touw en dus niet meer 'in elkaar'. Maar zoals je ziet nog steeds vast. Vanaf hier is de oplossing echter erg simpel.

[ afbeelding ]

Aan de achterkant van het haakje, trek je het groene touw (dat hier dus volledig achter het rode touw zit) door het rode touw. Zo kun je de groene lus weer over het haakje heen trekken.

[ afbeelding ]

Nu zit dus het groene touw los van het haakje en kun je hem zo naar beneden door de rode lus trekken. En dan heb je 'm los.

Als je dit dus doorhebt of gelijk ziet is het idd een kwestie van 15 seconden. Het zijn eigenlijk maar 2 bewegingen.
En aangezien deze touwpuzzel al zo vaak in ER voorbij is gekomen zou je idd wel verwachten dat de kandidaten hierop voorbereid hadden kunnen zijn :P
_O_

Awesome.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 november 2017 @ 18:33:30 #90
403253 Meke
after all this time? always.
pi_174807949
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het kostte me toch wat meer plaatjes dan ik dacht (om het visueel uit te leggen, als je 'm voor je neus hebt kun je het makkelijker laten zien), maar zo werkt 'ie:

[ afbeelding ]
Het groene touw zit om het rode touw. Het rode touw kan niet over de haakjes heen, maar het groene wel.
Het groene touw trek je naar links of rechts, waarbij dus nog steeds een kant van het groene touw onder het rode touw zit, en de ander zit boven het rode touw. Zo krijg je 'm dus niet los.
Maar het groene touw kun je dus over het haakje heen trekken:

[ afbeelding ]

Hierdoor zit dus het groene touw volledig achter het rode touw en dus niet meer 'in elkaar'. Maar zoals je ziet nog steeds vast. Vanaf hier is de oplossing echter erg simpel.

[ afbeelding ]

Aan de achterkant van het haakje, trek je het groene touw (dat hier dus volledig achter het rode touw zit) door het rode touw. Zo kun je de groene lus weer over het haakje heen trekken.

[ afbeelding ]

Nu zit dus het groene touw los van het haakje en kun je hem zo naar beneden door de rode lus trekken. En dan heb je 'm los.

Als je dit dus doorhebt of gelijk ziet is het idd een kwestie van 15 seconden. Het zijn eigenlijk maar 2 bewegingen.
En aangezien deze touwpuzzel al zo vaak in ER voorbij is gekomen zou je idd wel verwachten dat de kandidaten hierop voorbereid hadden kunnen zijn :P
:D *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_174808383
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het kostte me toch wat meer plaatjes dan ik dacht (om het visueel uit te leggen, als je 'm voor je neus hebt kun je het makkelijker laten zien), maar zo werkt 'ie:

[ afbeelding ]
Het groene touw zit om het rode touw. Het rode touw kan niet over de haakjes heen, maar het groene wel.
Het groene touw trek je naar links of rechts, waarbij dus nog steeds een kant van het groene touw onder het rode touw zit, en de ander zit boven het rode touw. Zo krijg je 'm dus niet los.
Maar het groene touw kun je dus over het haakje heen trekken:

[ afbeelding ]

Hierdoor zit dus het groene touw volledig achter het rode touw en dus niet meer 'in elkaar'. Maar zoals je ziet nog steeds vast. Vanaf hier is de oplossing echter erg simpel.

[ afbeelding ]

Aan de achterkant van het haakje, trek je het groene touw (dat hier dus volledig achter het rode touw zit) door het rode touw. Zo kun je de groene lus weer over het haakje heen trekken.

[ afbeelding ]

Nu zit dus het groene touw los van het haakje en kun je hem zo naar beneden door de rode lus trekken. En dan heb je 'm los.

Als je dit dus doorhebt of gelijk ziet is het idd een kwestie van 15 seconden. Het zijn eigenlijk maar 2 bewegingen.
En aangezien deze touwpuzzel al zo vaak in ER voorbij is gekomen zou je idd wel verwachten dat de kandidaten hierop voorbereid hadden kunnen zijn :P
:D _O_ Deze vind ik wel OP waardig, in een spoiler ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door 44rdbei op 01-11-2017 19:04:59 ]
  PR en moderator woensdag 1 november 2017 @ 21:31:18 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174812845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:55 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:D _O_ Deze vind ik wel OP waardig, in een spoiler ofzo.
Alvast voor de komende jaren waar ze diezelfde knoop wéér gaan doen _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174812985
Moiragodin.
Noot noot.
pi_174817132
Ik haat touwpuzzels, maar zo'n 1-stersgeval is nog wel te doen.
Maar tijdsdruk is altijd killing.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 november 2017 @ 01:36:12 #95
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174817541
Knap gemaakt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 2 november 2017 @ 09:16:04 #96
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174819264
quote:
17s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Zeker weten? :D

[ afbeelding ]
Ja ik geloofde het eerst ook niet, maar Roeland heeft volgens een interview een 'lief' waar hij kinderen mee probeerde te krijgen. Helaas is het nooit gelukt. En hij voelt zich te oud om nog te adopteren, dus in de eerste instantie probeerde hij het op natuurlijke wijze - dus dat lief is overduidelijk een vrouw.

http://www.vriendin.nl/vo(...)roeland-fernhout-45#
pi_174819343
quote:
17s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Zeker weten? :D

[ afbeelding ]
Bearforce1 oprichten maakt je nog niet meteen niet hetero hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Leukste jonkie 2022 donderdag 2 november 2017 @ 09:31:55 #98
213457 engine
pi_174819474
Thanks Moira ^O^
Ik begreep wel dat het simpel zou moeten zijn maar had eigenlijk ook geen idee :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174820079
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja ik geloofde het eerst ook niet, maar Roeland heeft volgens een interview een 'lief' waar hij kinderen mee probeerde te krijgen. Helaas is het nooit gelukt. En hij voelt zich te oud om nog te adopteren, dus in de eerste instantie probeerde hij het op natuurlijke wijze - dus dat lief is overduidelijk een vrouw.

http://www.vriendin.nl/vo(...)roeland-fernhout-45#
Of hij heeft tijdens de lessen biologie op school niet zo op zitten letten, dat kan ook
pi_174820427
Nu we toch bezig zijn, iemand een schema met wie hoeveel extra stemmen heeft? Voor zoiets cruciaals binnen het spel is het wel erg onduidelijk wie wat heeft.

Ps. Voor de mensen die nog in willen stappen, Survivor is ook bijna bij de samensmelting belandt. Prima seizoen tot dusver
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')