abonnement Unibet Coolblue
pi_174600924
Ik vond alle bruidstaarten niet mooi. Is vast niet te doen binnen die tijd. Jammer wel want ga dan als programma voor een hele mooie taart ipv de tijdsdruk. Een mooi resultaat bekijken is veel toffer dan naar dit gepruts kijken. Die taart van Marjolein vond ik echt heel slordig en bloemstengels in een taart vind ik vies. Die van Hans was wel ok maar het was geen boom shakalaka.

Zet de volgende keer nog een tent neer voor de gasten ipv de armoedige parapluutjes. Dat ziet er toch niet uit, man! :D
Go hard or go home
pi_174601072
onbegrijpelijk dat Gwen zo veel lof kreeg voor die bruidstaart.
niet-eetbare decoratie is blijkbaar ook prima :?

verder is Hans gewoon de terechte winnaar imo
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:19:30 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174601134
Van mij mag zo'n finale wel louter pièce de résistance zijn. Niet dat gedoe met receptjes namaken en zo. Echt alleen de beste taart maken die je ooit maken kan, met alle ervaring die je dan al die weken hebt opgedaan.

Voor een finale lijkt me het minder rlevant of je een strijd tegen de klok kan winnen, dan of je technisch en creatief goed bent. Dus waarom ze op die laatste niet meer nadruk leggen in de finale, snap ik niet.

Een echte taartenbakker raffelt het toch ook niet in een paar uurtjes af.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174601196
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:15 schreef Mip1988 het volgende:
onbegrijpelijk dat Gwen zo veel lof kreeg voor die bruidstaart.
niet-eetbare decoratie is blijkbaar ook prima :?

verder is Hans gewoon de terechte winnaar imo
Dat vond ik ook echt wel opvallend, het was gewoon een boeket bloemen met een witte taart... en eens met Noek, geef ze in de finale een uur extra om wel iets fatsoenlijks er van te maken :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174601528
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Van mij mag zo'n finale wel louter pièce de résistance zijn. Niet dat gedoe met receptjes namaken en zo. Echt alleen de beste taart maken die je ooit maken kan, met alle ervaring die je dan al die weken hebt opgedaan.

Voor een finale lijkt me het minder rlevant of je een strijd tegen de klok kan winnen, dan of je technisch en creatief goed bent. Dus waarom ze op die laatste niet meer nadruk leggen in de finale, snap ik niet.

Een echte taartenbakker raffelt het toch ook niet in een paar uurtjes af.
Ja, daar is het dan ook echt meer de finale voor. Je laatste finalestuk maken en die dan zo spectaculair mogelijk. Want zowel Hans en Marjolein zijn even vaak Meesterbakker geworden, dat je technisch en creatief genoeg bent moge duidelijk zijn.

Had voor mij part gezegd maak een royal weddingcake maar met drie verschillende soorten gebak en drie verschillende technieken erin verwerkt oid. Krijg je gewoon vijf uur de tijd en succes.
mag het weten
pi_174605909
TEAM BAKSTEEN
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:44:14 #107
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174608789
quote:
Binnen een dag in z'n website al behoorlijk vol :Y)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:50:44 #108
403253 Meke
after all this time? always.
pi_174608919
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:44 schreef zeefje het volgende:

[..]

Binnen een dag in z'n website al behoorlijk vol :Y)
Dat dacht ik eerst ook, tot ik me realiseerde dat hij natuurlijk in juli ofzo al wist dat hij gewonnen heeft hè :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_174609061
quote:
17s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:50 schreef Meke het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, tot ik me realiseerde dat hij natuurlijk in juli ofzo al wist dat hij gewonnen heeft hè :D
Wel knap hoe ze die mensen allemaal hun mond weten te houden! Al zullen ze iets moeten tekenen met boeteclausules etc. Maar dan nog.
pi_174609440
Mocht er nog iemand behoefte hebben aan een bloembostaart van Gwenn, je kunt er een bestellen op z'n site >:O

https://gwennsbakery.nl/taart-bestellen/
TEAM BAKSTEEN
pi_174609588
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:15 schreef Mip1988 het volgende:
onbegrijpelijk dat Gwen zo veel lof kreeg voor die bruidstaart.
niet-eetbare decoratie is blijkbaar ook prima :?

verder is Hans gewoon de terechte winnaar imo
Snapte ik ook niet nee, decoratie hoort eetbaar te zijn bij zo'n taart.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_174609646
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:24 schreef Aphrodyte het volgende:

Snapte ik ook niet nee, decoratie hoort eetbaar te zijn bij zo'n taart.
:Y leuk voor een foto en dan houdt het wel op. Maar had een beetje het gevoel dat ze geen harde kritiek durfden te geven omdat hij eigenlijk ook wel zielig was met een bruidstaartopdracht. Beetje veel herinneringen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174609729
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:20 schreef Goitske het volgende:
Ja de finalisten vanaf het begin en hans als winnaar
Vind ik niet hoor. Marjolein was de eerste paar afleveringen echt de allerbeste. Hans is wel enorm in zijn rol gegroeid en vanwege zijn leeftijd en wat hij nu al kan een terechte winnaar. Zeker omdat marjolein in de finale gewoon iets minder goed was.

Ik vind Hans pas de laatste drie afleveringen echt heel sterk. Maar ik kan de baksels natuurlijk niet proeven.

Overigens vond ik alle bruidstaarten raar en niet echt mooi. Ik bedoel: dat kan toch echt beter. Met suikerbloemen IPV echte. En banaanvulling.. dat kan toch niet... Gadver.
Whatever...
pi_174609815
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:32 schreef Spanky78 het volgende:

Vind ik niet hoor. Marjolein was de eerste paar afleveringen echt de allerbeste. Hans is wel enorm in zijn rol gegroeid en vanwege zijn leeftijd en wat hij nu al kan een terechte winnaar. Zeker omdat marjolein in de finale gewoon iets minder goed was.

Ik vind Hans pas de laatste drie afleveringen echt heel sterk. Maar ik kan de baksels natuurlijk niet proeven.

Overigens vond ik alle bruidstaarten raar en niet echt mooi. Ik bedoel: dat kan toch echt beter. Met suikerbloemen IPV echte. En banaanvulling.. dat kan toch niet... Gadver.
Denk dat de kandidaten meer tijd geven voor de decoratie van de taart (toch erg belangrijk bij een bruidstaart) een veel mooier resultaat had gegeven. (eens over banaanvulling, al lijkt me dat heerlijk, maar je kan op een bruiloft toch niet verwachten dat veel mensen dat lekker vinden...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174609845
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Vind ik niet hoor. Marjolein was de eerste paar afleveringen echt de allerbeste. Hans is wel enorm in zijn rol gegroeid en vanwege zijn leeftijd en wat hij nu al kan een terechte winnaar. Zeker omdat marjolein in de finale gewoon iets minder goed was.

Ik vind Hans pas de laatste drie afleveringen echt heel sterk. Maar ik kan de baksels natuurlijk niet proeven.

Overigens vond ik alle bruidstaarten raar en niet echt mooi. Ik bedoel: dat kan toch echt beter. Met suikerbloemen IPV echte. En banaanvulling.. dat kan toch niet... Gadver.
In haar blog vertelt ze dat ze de eerste afleveringen veel heeft gehad aan de voorbereidingstijd en daarom beter presteerde.
pi_174609859
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Denk dat de kandidaten meer tijd geven voor de decoratie van de taart (toch erg belangrijk bij een bruidstaart) een veel mooier resultaat had gegeven. (eens over banaanvulling, al lijkt me dat heerlijk, maar je kan op een bruiloft toch niet verwachten dat veel mensen dat lekker vinden...)
Tijd was duidelijk te kort. Erg jammer om op die manier een beetje van de glans van de finale af te halen. Vorige jaren was dat toch anders.
Whatever...
pi_174610818
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y leuk voor een foto en dan houdt het wel op. Maar had een beetje het gevoel dat ze geen harde kritiek durfden te geven omdat hij eigenlijk ook wel zielig was met een bruidstaartopdracht. Beetje veel herinneringen.
Dat dacht ik ook ja, het verhaal won van de uitvoering.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_174660178
Smaakt naar meer! *O*
Somebody that I used to know
pi_174660389
Oma op de personality cake! :D
Somebody that I used to know
pi_174660450
Nel kwam niet eens in beeld eigenlijk :o.
pi_174665191
Marjolijn gaat dus wel degelijk ontslag nemen op haar werk.....weet haar baas dat ook al?
Ben benieuwd wat ze gaat doen.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 10:11:58 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174665995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:22 schreef Koningin het volgende:
Marjolijn gaat dus wel degelijk ontslag nemen op haar werk.....weet haar baas dat ook al?
Ben benieuwd wat ze gaat doen.
Dan weet hij of zij het nu :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174670702
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:18 schreef Anne het volgende:
Nel kwam niet eens in beeld eigenlijk :o.
Een seconde en weg was Nel.

Alleen Gwenn zijn personalitycake was zonder keukenblok -O- Hans gaat een dagje meedraaien met Robert. Ben benieuwd of ie dan werkelijk zijn eigen bakkerij gaat beginnen. Productiedraaien en tig taarten per uur bakken is inderdaad wel wat anders. Precies ook waarom ik het zelf niet overweeg. En André had het erover dat je je creativiteit dan verliest.. ik verlies dan eerder een hobby. Van je hobby je werk maken is leuk maar dan mag je op zoek naar een nieuwe hobby.
mag het weten
pi_174670852
Ik vond het trouwens wel zielig voor Marjolein dat haar terugblik-filmpje alleen maar uit haar ergernissen bestond :@ :o.
pi_174670902
quote:
3s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:25 schreef Anne het volgende:
Ik vond het trouwens wel zielig voor Marjolein dat haar terugblik-filmpje alleen maar uit haar ergernissen bestond :@ :o.
Ja, tegelijkertijd werd Hans ook bespot met zijn 3.gif eureka/ik weet het! momentjes. Wat dat betreft is smaakt naar meer wel een programma waarin gelachen moet worden om de kandidaten.
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')